סיקור משחקי יום שבת הצנוע/ גיא א

סיקור משחקי יום שבת הצנוע/ גיא א

אם בחרתם לא להתעורר הלילה, וזה די הגיוני בהתחשב בלוח המשחקים, לא הפסדתם הרבה. זה היה ערב סולידי לפני הסערה הקרבה ובאה והנה התקצירים:

 

הווינדי סיטי מחוזקת בסנטר של השיקגו בולס (22-58) 96 – פילדלפיה 76 (50-30) 116

לא כוחות. פילי נחתו ביונייטד סנטר עם אמביד (20 נקודות ועשרה ריבאונדים), סימונס (14 נק') ורדיק (23 נק') מול קבוצת המילואים של הבולס. בווינדי סיטי, למון הבן לא התעלה עם 8 נק' ו-8 אסיסטים. ג'קאר סמפסון (?) קלע 29 נקודות. לבולס כדאי מאד לקבל בחירות דראפט שתצדיק את המבוכה ממנה במשחקים האחרונים.

 

 

מילווקי באקס (59-21) 128 – ברוקלין נטס (40-40) 133

הבאקס החליטו להושיב גם את ג'יאניס ומכאן באמת כבר לא היה להם סיכוי. הנטס הריחו דם, וחלום העלייה לפלייאוף נראה קרוב מתמיד. הנטס הובילו כבר ב-14 נקודות שהבאקס חזרו למשחק ברבע השני ומשם התנהל פינג פונג שבסופו נצחו הנטס. ראסל בלט עם 25 נקודות ועשרה אסיסיטים, בצד השני מידלטון ניסה לסחוב את הבאקס עם 24 נקודות בשלושים דקות משחק. הנטס במקום השישי עם רגל בפלייאוף!

לפוסט הזה יש 20 תגובות

  1. ברוקלין באמת מגניבה, אבל כל קבוצה שמתחרה בה על מקום בפלייאוף המזרח, צריכה להרגיש מרומה הערב. מה פתאום מילווקי מושיבה את הכוכב הכי גדול שלה, מפסידה בבית, והורסת מאמץ של עונה שלמה?
    וזה לא שיאניס חולה או פצוע. רק במשחק האחרון נגד פילדלפיה – *משחק חסר חשיבות כלשהי בקביעת מיקום* – הוא שיחק כמו אריה. שמישהו יסביר למה דווקא במשחק הזה הוא קיבל הנחה? אה, כי שם הוא רצה לעשות היילייטס על אמביד, ופה – מה זה חשוב. סתם דופק את מיאמי אורלנדו דטרויט שרלוט, האוהדים שלהן, וכל חובב ספורט שרוצה תחרות. לא רציני.
    בכל מבנה התחרות ב-NBA יש יסוד גדול של רמאות, לא להתאמץ בחלקים גדולי םשל העונה, והדבר הבזוי שנקרא טנקינג. מבאס מאוד.
    300 הכדורסלנים הנבחרים בעולם, מקבלים מיליוני דולרים לעונה עבור משחק של ילדים, אמורים לשחק כל משחק בשיא היכולת. כמו מה שמצפים מכל ספורטאי, בטח הם. זה מביש.

    1. מסכים שלא ראוי להושיב אף שחקן אם הוא לא פצוע אבל כל הטענות של ״לא הוגן כלפי״ לא רלוונטיות. היית כועס באותה מידה אם היו מושיבים את יאניס במשחק ה-20 של העונה? או ה-30? זה מעצבן אותך רק כי אנחנו לקראת הפלייאוף והמזרח צמוד אבל אותן קבוצות יכלו באותה מידה להתאמץ יותר בחלק הראשון של העונה (ולא להפסיד לקבוצות תחתית נניח) ואז מקומן היה מובטח כיום.
      זה כמו להתלונן על שריקות לא הוגנות רק בדקה האחרונה של המשחק. שריקה לא הוגנת בדקה הראשונה עשויה להיות קריטית כמעט באותה מידה.

      1. מסכים עם מעין ומוסיף: אני לא חושב שהמשחק מול פילי היה חסר חשיבות.
        יש סיכוי לא רע שהן ייפגשו בפלייאוף, ומבחינת מילווקי זו הייתה הזדמנות מעולה לבדוק נגדה הרכבים ושיטות משחק

      1. לא חושב שיש פה מזל. הבולס כיוונו לתחתית מתחילת העונה. לא היה להם שום כוונה בשום שלב להילחם על הפלייאוף

        1. לא בדיוק, בציפיות הם כן רצו להגיע למאבקי הפלייאוף, אך פציעתם של דנזל, מרקאנן דאן, ועוד, החזירה את הבולס למציאות ולנפילה לתחתית מראש.
          מקווה ששנה הבאה נראה אותם באמת עומדים בציפיות

  2. תודה על הפריוויו גיא.
    פספסת את בלדסו במילווקי עם יותר נקודות ממידלטון (ושלשות) באחוזים של שאקיל לו היה מתמודד כיום מול אטלנטה.

  3. תודה. במשחק מול פילי עוד לא הובטח מתמטית המקום הראשון ולכן יש על מה לשחק. היום באמת היה מיותר לסכן את היווני בשביל כלום.
    גם בליגת האלופות מעלים הרכבי מילואים אחרי שהמקום בשלב הבא הובטח

  4. יאניס לא עובד אצל מיאמי ואורלנדו. הוא צריך מנוחה לקראת הפלייאוף ,ואחרי שיתרון הביתיות הובטח בנצחון על פילדלפיה, אל תתפלא גם להושבה למנוחה של שחקנים נוספים.
    שמיאמי ואורלנדו ידאגו לפלייאוף בינואר פברואר.

  5. תודה רבה.
    בהחלט הופתעתי שראיתי שהנטס ניצחו ואז נכנסתי לבוקס סקור וראיתי שיאניס לא שיחק ואז הבנתי למה.
    בפועל מסכים עם מי שאמר כאן שזה לא פייר עבור קבוצות אחרות שנלחמות על הפליאוף ומסכים עם מי שטען נגד גם כן, כי אם זה היה קורה במחזור ה-20 לאף אחד לא היה אכפת, כך שמילווקי עשתה מה שחשוב לה והכל בסדר.

  6. ליאניס היו בעיות בריאותיות בתקופה האחרונה, והכי טוב מבחינת מילווקי זה לתת לו לנוח כמה שיותר, אבל נגד פילי היה עניין של בדיקת מאצ'-אפ.
    בכל מקרה, מיאמי עם רגל מחוץ לפלייאוף כרגע, ועם לו"ז קשה…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט