האליגרך הרוסי מבזה את סטרן וה-NBA / מנחם לס

 

פרוקורוב לועג, מבזה, ומשפיל את ה-NBA

דייויד סטרן התנגח עם הרבה איגו-מניאקים מולטי מיליונרים. אבל הפעם יש לו יריב גדול ממנו שהצליח לתחמל את כל הממשלה הסובייטית והרוסית באותו זמן, וסטרן הוא אגוזון קטן מאד לפיצוח. סטרן יכול להיות חכם בפלורידה ובקליפורניה, אבל אין לו מושג מה  המאפיה הרוסית והאוליגרכים שקנו את כל רוסיה בכמה רובלים יכולים לעשות לו. הם גדולים מדי עליו. כל אורחות הצדק והיושר הן מילים בזויות עבורם. סטרן מעולם לא התעסק עם אנשים מסוגם. הם יכולים להרוס לו את כל הליגה אם לא ישימו להם מעצור כבר עכשיו. אבל איך יעצרו את פרוקורוב? לאף אחד אין מושג.

מה שהאוליגרך הרוסי בעל הנטס מיקאיל פרוקורוב עשה לליגה זה MOCKERY – בזיון. יותר מבזיון: בזיון עם צחוק ולעג. הוא השפיל את דייויד, לגלג עליו ועל ה-COLLECTIVE BARGAINING שלו – ברוסיה אין דברים כאלה. שם יש רק עבודת פרך בסיביר, לא 'הסכם קיבוצי'.  לחתום את אנדרה קירילנקו על "MINI MID-LEVEL EXCEPTION" ולהשיגו עבור 3.1 מיליון? זאת אפילו לא בדיחה. זו הכלמה. גיחוך. יריקה בפנים. חילול הקודש של מיסטר דייויד סטרן שסף המשכורת וכל העונשים שבאים עם שבירתו הם הביבי'ס שלו, והוא רוצה שכשימות יקימו עבורו ארמון שייוודע לעולם ועד, בכל העולם, כ-"ארמון סף המשכורת וההסכם הקיבוצי שישמש לעולם ועד דוגמא לשאר הליגות בעולם כיצד מריצים ליגה מקצוענית". שם די ארוך, אני מודה, אז יעשו ראשי טובות.

מי שלא מאמין שהאולירך הרוסי מכניס לחשבון חסוי של קירילנקו במוסקבה או סנט פיטסבורג כל עונה מעתה ועד סוף שנותיו בנטס בין 12-15 מיליון דולארים לעונה – אבל ברובלים  או ביורו- שירים את ידו. אולי בינתיים הכסף לא ניכנס אבל יש על שם אשתו בוודאי איזה מכרה פחם השווה 100 מיליון דולארים שבסיום הקריירה של קירילנקו, המכרה יוחלף ברובלים טהורים. סימכו על מיקאיל – אם הוא ידע לאגור 14 מיליארד דולארים בתחמול הממשלות הסובייטיות והרוסיות, הוא יודע כיצד להעלים בינתיים כמה עשרות מיליוני דולארים שייכנסו לכיסו של קירילנקו. לסטרן אף פעם לא היו יריבים כמו גנגסטרים רוסיים שהם ההיי-סוסייטי ברוסיה והאנשים הכי מכובדים, וההפתעה האיומה הגדולה בחייו כבר מונחת על שולחנו והוא לא יודע כיצד להתחיל אפילו לאכול את זה.

כיצד הוא יחקור מה הולך באמא רוסיה? יישלח את נציגיו הנאיבים למדינה האוכלת יושביה? הרוסים יאכלו אותם חיים. מוטב שיישארו בבית ופשוט יתחננו לפרוקורוב שבבקשה, לא יהרוס את הליגה.

הוא עשה צחוק וקלון מה-NBA כשהחתים את קירילנקו – שחקן של 10 מיליון לפחות – על 3.1 מיליון. החרפה והכלימה, הפחיתות כבוד והנאצה ל-NBA הם מעל ומעבר כי כולם יודעים שקירילנקו לא חתם עם הנטס כדי לדבר רוסית ולרקוד 'קרקוביאק' עם המיליארדר חולה הכדורסל.

ביום ששי החלו הרינונים שהפכו לבליל של קללות ממש על "הרוסים שבאו להרוס את ה-NBA". מחר מתכנסים כמה בעלי קבוצות באופן פרטי בניו יורק לחשוב על פתרון לבעייה. איזה פתרון? אם קירילנקו מוכן לשחק עבור 3.1 מיליון, מי יעצור בעדו? ואם פרוקורוב עומד לשלם לו את "ההפרש" בעתיד, הברוקלין נטס ופרוקורוב רוצים שהבעלים (וה-NBA) יוכיחו זאת על שחור ולבן. בארה"ב אתה זכאי עד שאתה נמצא אשם, ואם הכסף יועבר לקירילנקו עוד עשר שנים, מה יעשו לנטס? ייקחו מהם את גביע האליפות (אם כמובן ייזכו בו)? ובכלל יש חוק התיישנות, ואני סומך על הקרימינליות והשכל הרוסבי שאיש לעולם לא יידגע. סטאלין רצח עשרות מיליוני בני עמו, ואיש לא ידע על כך במערב. הרוסים לא יודעים לבנות מכונית ראוייה, אבל לבזות את שאר העולם? זאת המומחיות שלהם!

לפי יאהו ספורט, סוכנו של קירילנקו הודיע לכל הקבוצות שהוא לא מוכן לחתום על חוזה הנמוך בדולאר אחד מ-24 מיליון לשלוש שנים.

ידוע שסאן אנטוניו היתה מוכנה לשלם לו את הכסף, ופתאום הוא שחקן נטס ב-3.1 מיליון לעונה. שחקן הקולע 12.4 נק' ב-51% דיוק עם 5.9 ריב', ו-2.8 אס' כפי שהוא עשה במינסוטה העונה יחתום על 3.1 מיליון? לך תבלוש ברוסיה. כל "בלש" שה-NBA תישלח ייעצר כעבור חודשיים כמרגל עבור ארה"ב ויחטוף 15 שנות עבודת פרך בסיביר. אז יאללה סטרן, לך מצא איזה דביל שיסכים לטוס לאמא רוסיה ולערוך שם חקירות. למעשה הממשלה לא תצליח להאשים את החוקר בריגול. הכנופייה של פרוקורוב תהפוך אותו לפחם לפני שהוא יסיים חודש 'חקירות'. הוא אשר אמרתי: זה שטח משחק גדול מדי על דייויד סטרן או הבא אחריו. הם ילדים לעומת הרוסים הללו.

היש לפחד מקבוצה המרכבת מחמישייה של דרון ויליאמס, ג'ו ג'ונסון, פול פירס, קווין גארנט, וברוק לןופז כשהשחקן הששי החדש הוא אנדרה קירילנקו או ג'ייסון טרי, ובנוסף יש להם את ג'רלד וולאס, רג'י אוואנס, סי. ג'יי ווטסון, אנדרה בליצ'ה, וג'רי סטקהאוז? וכמעט שכחתי את הרוסי מירזה טלטוביץ'. אין כלל שאלה שזו חבילת שחקנים טובה, אבל אני לא חושש מהם כהוא-זה כי החמישייה זקנה מדי, ובקבוצה ישנם יותר מדי "טובים" ולא מספיק "מצויינים". כסף? הוא משלם משכורות של 100 מיליון ועוד 80 מיליון עונש. אבל הוא רוסי בזבזן והכסף לא משחק אצלו. יכול להיות שבכלל הוא החליט להרוס את הליגה בכספו, ולך תדע, אולי להקים ליגה חדשה עם נישה רוסית ללא "סף משכורת" ושאר שטויות שלקומוניסטים לא מדברות.

מיליארדר אמריקאי יחשוב פעמיים לפני שירוץ לשלם 80 מיליון LUXURY TAX. לאוליגרך הרוסי זה כסף קטן לרולטה.

Hi-res-7266178_crop_exactt

 

אני לא מחזיק מקירילנקו כי הוא אירופאי ואני לא מחזיק מאירופאים מלבד דירק נוביצקי. טוני פרקר הוא בן שחור לאב אמריקאי שנולד בצרפת. ביג דיל. הוא יותר אמריקאי מצרפתי. אבל קירילנקו יכול לשדמש מחליף לקווין גארנט ולפול פירס. הוא גבוה ורזה, ויכול להתמודד עם פאור פורוורדים וסמול פורוורדים. יש לו קליעה טובה מחצי מרחק, ומסירה טובה. בקיצור, הוא שחקן כדורסל. הוא לא יביא אליפות, אבל הוא יכול לעזור מאד.

אבל שוב – זאת לא הנקודה. הנקודה היא שהרוסי מחזיק את ה-NBA בביצים, ועושה ממנה חוכא ואיתלולא בזמן המעשה ואיש לא יכול לעשות דבר בנידון.

***************************************************************

 

Malcolm Thomas set a summer league record with 22 rebounds in a game in Vegas. He grabbed 10 offensive boards to go along with 13 hard-fought points.

I'm not sure this means anything with regard to his NBA future, but this performance was worth noting.

Thomas will be fighting for minutes this season with the same frontcourt cast.

****************

ody Zeller has been extremely impressive in Vegas, averaging 16 points and 9 boards on 52 percent shooting.

Though he's still not playing legitimate NBA-level competition, Zeller is doing things his critics said he won't be able to do. He's finishing strong after contact and controlling the glass, holding his own on the physical interior.

He's super polished offensively, showing the ability to score no matter where he catches the ball. His jumper looks sharp and post moves appear refined.

Zeller should immediately become Charlotte's second-best frontcourt player, especially if he continues to rebound.

*****************************

ndrew Goudelock exploded for 57 points through his first two games in Vegas. He shot a combined 19-of-28 from the floor.

He was knocking down everything on the perimeter. When Goudelock is hot, he's capable of putting points on the board in bunches. The problem is that too many of his shots come from 18 feet or deeper, making him a low-percentage offensive player.

But when he's on, Goudelock can take over stretches of a game, hitting shots off the dribble pulling up or stepping back.

He was last year's D-League MVP, so his scoring ability isn't exactly a breaking development. It's just nice to know that he's taking advantage of his summer opportunities.

Goudelock is averaging 18 points on a lights-out 50 percent shooting from three in Vegas.

****************************

ent Bazemore may no longer be the most devoted bench warmer in the league. Coach Mark Jackson might be obligated to reward Bazemore with minutes following his strong showing in Vegas, where he's averaging 18 points through four games.

He recently went off for 25 points in a win over Dallas. Bazemore attacks the rim with hostility, and has shown he can score on the move in the mid-range before meeting traffic at the rim.

An active athlete on both sides of the ball, Bazemore could spend time in the backcourt now that Jarrett Jack has left for Cleveland.

This week was a perfect example of why summer league can be a glowing opportunity for young players. Bazemore is certainly taking advantage of it.

**********************

eremy Lamb nailed 10-of-14 shots in a win over Philadelphia, taking over the game without jeopardizing his shot selection.

On the perimeter, Lamb was nailing shots off curls and spotting up from three. A few times, he attacked off dribble and got to the rim, finishing with each hand on separate trips.

Through four games in Orlando, Lamb averaged nearly 19 points despite shooting poorly from outside.

This is a guy who's been overly reliant on his jumper, so if he's putting up points on off-nights, that should be a promising sign moving forward.

************************

ggie Jackson dropped 35 points on 12-of-19 shooting against Detroit. He looked like a guard who just came off a solid showing in the 2013 NBA playoffs.

At this point, summer league competition is below him. Jackson is slated to take over sixth man duties in Oklahoma City, following the departure of Kevin Martin.

He's getting to the rim at will, where he's a strong finisher in or above traffic. Jackson is super athletic and explosive attacking the basket, though still has plenty of work to be done on his perimeter game.

With the Thunder looking to reestablish themselves as the team to beat in the West, Jackson might end being one of the more important players in the conference.

*******************

John Henson owned the glass in Vegas, recording at least 13 boards in each game played. He averaged almost 15 points, nearly 14 rebounds and three blocks, making his presence felt on both sides of the ball.

He's got a great touch inside, and with room, Henson can score over the shoulder or face the rim and stick a jumper.

Given his size and ridiculous length, he'll be a rebounding and shot-blocking force whenever he's in a game. Henson is a no-brainer breakout candidate in 2013-14.

***********************

he Magic have put the ball in Victor Oladipo's hands this summer, letting him play some point guard to try and maximize his output.

Despite lacking the handle and vision of your traditional NBA point guard, Oladipo was awfully impressive. He averaged five assists in Orlando, but it was the 19 points per game that really stood out.

Oladipo looked like a scorer. He was separating in the mid-range, creating jumpers for himself and consistently knocking them down. He even nailed a game-winner out of an isolation set.

We know about his athleticism and ability to attack the basket, but if Oladipo starts creating his own half-court offense, his ceiling shoots up an extra few stories.

*********************************

onas Valanciunas has been absolutely dominant throughout four games in Vegas, averaging roughly 19 points and 10 boards on 56 percent shooting.

He's also nailed 29-of-33 free throws, a great sign for a young big man.

Valanciunas is a talented post player with a number offensive tricks up his sleeve. He can score with his back to the rim, face and attack or pop out for a mid-range jumper.

The loss of Andrea Bargnani will ultimately be an addition by subtraction, as Valanciunas looks poised for a serious 2013-14 breakout.

****************************

elly Olynyk made summer league seem like an extended version of West Coast conference play. Through fives games, Olynyk averaged 18 points and 7.8 boards on 57 percent shooting.

As a junior at Gonzaga, Olynyk averaged nearly 18 and seven boards on roughly 63 percent shooting.

He's shown off the entire arsenal consisting of jump shooting, clever post play and transition hoops.

At 7'0", he's got loads of talent difficult to match up with. He can score with the game slowed down or when the tempo picks up.

Olynyk has been tremendous this summer in Orlando, and given the depth of Boston's roster, he could see substantial playing time during his rookie year.

**************************

קלי אוליניק עשה מה-SUMMER LEAGUE כאילו היא המשך ה-WEST COAST CONFERENCE והוא משחק בגונזגה נגד ילדים מהקולג'. אחרי 5 משחקים הוא יושב על 18 נק'  ב-57.8% (וכרגיל שליש מהזריקות מדאונטאון), 8.8 קרשים, ומשחק פיקח שמזכיר בלונדיני אחרק מפרנץ' ליק, אינדיאנה. עם ה-2.14 מ' שלו והטלנט שיוצא לו מין האוזניים הוא מציאה אדירה לסלטיקס. הוא הראה אותה יעילות במצשחק חצי מגרש, ומשחק מהיר. לא אתפלא אם הוא יעלה בחמישייה הירוקה מהמשחק הראשון.

מי שחזה באנדרה דרמונד באורלנדו חזה בגבר המשחק נגד ילדים . הוא סיים את משחקיו עם 15 חיצים ב-54%, 14.8 קרשים, ו-2.2 גגות. לא היה צעיר מבריק כמוהו. איש לא יכול היה לו בצבע. הוא שיחק 'גבוה' הרבה יותר מה-10'6 ו-270 פאונד שלו. היה רגע בו ניקה ריבאונד ורץ את כל המגרש ככריס פול לדאנק של 49 באליפות הדאנק. הוא מוכן לזינוק שיזעזע את כל הליגה. הייתי אומר שנכון ל-20 ליולי הוא הצעיר המלהיב ביותר בליגה.

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 78 תגובות

  1. דארן קוליסון.
    עונת 2012/13 בדאלאס:

    12 נקודות, 5 אסיסטים, 3 ריבאונדים ב 29 דקות
    (קירילנקו שיחק כמעט 32 דקות במינסוטה כדי להשיג את הסטטיסטיקות שלו)

    חתם ב: קליפרס תמורת 1.9 מיליון.

    שבוע טוב לכולם.

    1. רק טיפש חסר מושג כמוך שמבין רק מספרים אבל אין לו מושג קטן שבקטנים במשחק עצמו יכול להשוות בין השניים. זה היה ה-COMMENT הטפשי ביותר שלך מבין עשרות COMMENTS חסרי הגיון כדורסלני.
      אני במקומך הייתי מתבייש מאד.

        1. דדי, תעשה לי ולגולשים טובה, אוקיי? אם אתה משווה את קירילנקו לדרן קוליסון מבחינת ערך כספי, אז תשאיר את ההשוואות לעצמך.

  2. זה אולי נכון אבל קצת מוגזם. אפילו אם הוא דרש 8 לעונה, לא הייתי נותן לו יותר מ-5 לעונה, כלומר לא הבדל כה גדול מ-3.1.
    אבל מסכים איתך בכללי – צריך לשמוע מה ההיגיון מפיו של קירילנקו ואז נשפוט (לפישר למשל היתה בעיה עם הילדה והיה חייב לחיות בלוס אנג'לס, אולי יש פה משהו בסגנון).

    1. לא קראת שכתבתי שסאן אנטוניו הסכימה לדבר על ה-24 ל-3 שנים? מה שאתה היית נותן או לא נותן לא מעניין איש ולא קובע דבר.

  3. מנחם , תעזוב אותנו עם הקונספירציות שלך ותלך לאתר אחר, אתה מבייש את האתר הזה. אתה באמת מאמין לשטויות שאתה כותב?

  4. מל
    הוא לקראת סוף הקריירה, ולא שחקן פותח. יש גבול לכמה הוא יכול לדרוש. קשה לי להאמין שהציעו לו הרבה יותר מזה, ואם כן זה היה באיזה חור נידח שבגילו ומעמדו הוא כבר לא רוצה ללכת לשם.
    8 נשמע לי הזוי. אחפש את זה ברחבי המרשתת.

  5. למנחם לא מבין על מה אתה מקטר, זו השיטה הקפטליסטית שכל כך אהובה עליך. בסה"כ פרוקרוב ואוליגרכים אחרים למדו את כל התורה מאמריקה. "מהתוח הגדול תצח תורה". רציתם קפטליזם ברוסיה זה מה שקבלתם.
    מגיע לאמריקנים מישהו שעושה צחוק מכל השיטה.
    הליגה של שטרן היא בלוף. מטרת הקנסות היא למנוע מקבוצות שוק קטן שזה רוב הליגה להיות חזקות. כי אם שחקן טוב נוסף עולה 12$ , ע"י מנגנון הקנסות הוא יעלה 36$. מי ישלם את העלות הזו , רק הקבוצות שהליגה חפצה בהם. לייקרס, מיאמי , ניו יורק, אולי שיקגו .
    איזה קבוצה שעמדה בסף המשכורות לקחה אליפות ב 20 שנה אחרונות?

    כל השיטה של שטרן זה עבודה בעיניים כמו כל השיטה הקפטיליסטית שעליה היא בנויה, מוכרים אשליות, בפועל לאחוז מזערי ביותר יש סיכוי לממש את האשליות. כל השיטה בנויה עבור המעטים והחזקים.
    לגבי קירלנקו אין לך שום הוכחה. קרל מלון ירד מ18 מליון למליון כדי להצטרף ללייקרס. לברון ובוש מרוויחים פחות ממה שהם שווים בשוק.
    המאמר שלך רצוף בהנחות , שאין להם בסיס.פשוט אתה מניח דברים מצוצים מהאצבע, המאמר שלך מציג אותן כעובדות.

    1. ומה ישראל? מדינה סוציאליסטית? ולא משנה שוק קטן או שוק גדולץ מה שמשנה הוא כמה כסף יש לבעלים וכמה הם מוכנים לשרוף. לפורטלנד, השוק הקטן ביותר, יש את הבעל העשיר ביותר (אפילו יותר מהרוסי). אבל שלא כמו הרוסי, הוא קפיטליסט אמריקאי חכם, ולא קפיטליסט רוסי שהוא בוודאי גם חלק מהמאפיה שם.

  6. אולי אנחנו כולנו סתם אנשים רעים וקנאים, אבל קצת הגיון. לשחקן, שהוא בסך הכול בן 32 – לא ילד אבל יש לו עוד כמה שנים לתת ולפי השנה שעברה הוא לא במצב רע בכלל, יש חוזה של 10 מיליון לשנה זאת עם מינסוטה. יש לו אפשרות לחתום ל-3 שנים עם 24 מיליון בסאן אנטוניו (או אולי גם קבוצות אחרות שהם קונטדריות לגיטימיות), ובכל זאת הוא חותם בפרוייקט הגלקטיקוס של הנטס, שמעטים נותנים לו סיכוי רציני לאליפות, במחיר, שאולי יעלה כ10 מיליון לקבוצה (בגלל הקנסות) אבל ישאיר לו ביד 3.1 מיליון, שום דבר ברור לשנים הבאות, וגם מקום לא ברור ברוטציה.

  7. דדי, לעשות השוואות מטופשות רק כדי להתנגח?! אתה משווה את אחד השומרים החלשים בליגה לאחד הטובים בליגה.
    אין מבחינת קירילנקו שום הגיון בחוזה שנותן לו 6 מיליון דולר סה"כ בשנתיים והוא ויתר בשבילו על 10 מיליון דולר בשנה אחת שהיו לו במינסוטה.
    אני לא יודע אם זה כסף שעבר ידיים ישירות, אבל בטוח שלקירילנקו יש הרבה עסקים ברוסיה ולהיות חבר של פרוחורוב יכול לעשות לעסקים האלה רק טוב.

    1. אתה מטומטם ברמות רשות א.ב
      אתה אומר שדדי מתנגח?
      קראת בכלל את הטון בהודעה שלו ואת התגובה של מנחם אליו?
      אתה איש קטן וט יפש.

  8. על מה אתה מקשקש ?
    קוליסון שחקן הגנה טוב מאד.
    כל חיפוש שתעשה לגביו ולגבי ההגנה שלו יראה לך את זה.

    וקירילנקו שבטח כבר עשה איזה 100 מיליון בקריירה שלו, החליט שהוא מעדיף לגור בניו יורק ולהיאבק על אליפות – שזה מה שהסגל של הנטס יחד איתו אמור לעשות – במקום להמשיך לגור בחור שהקרא מינסוטה.

    החלטה סופר לגיטימית של מולטי מיליונר בן 32.

    ובהחלט יכול להיות שהוא סומך על פרוקורוב שישלם לו משכורת הרבה יותר גבוהה בעונה הבאה, אבל מכאן ועד להאשמה לכסף מתחת לשולחן שבוא תודה על האמת – נובעת מגזענות לשמה (רק תקרא מה כתוב במאמר שאתה מגן עליו) – הדרך עוד ארוכה.

    ולא אני העלתי את הסטטיסטיקות כסיבה שהחוזה הזה לא הגיוני – מנחם העלה את זה, כמו שהציטוט שלי הראה.

    אז הנה, שחקן עם סטטיסטיקות לא פחות טובות חותם על חוזה עוד הרבה יותר נמוך מה-3.1 מיליון של קירילנקו.
    ולמה ???
    כדי לגור בלוס אנג'לס ולהיאבק על אליפות.
    איזה שוק…

    מאכזב מאד שאחרי שאני כותב כזו תגובה עניינית ועדינה שמיועדת להראות למנחם כמה הוא טועה, והוא עונה לי בגועל נפש הדוחה והרגיל שלו – שאולי יכול להעליב מישהו אחר אבל לשמחתי לא אותי – אתה עוד מוצא לנכון לתקוף אותי…

    כנראה שהוא מצליח להשפיע על אנשים.

    1. טעות שלי, זה לא שהוא שומר גרוע, סתם עוד רכז שני גמד בליגה.

      לגבי הסגנון התוקפני של מנחם, בגילו אפשר לוותר לו ולברור את המוץ (ויש הרבה) מהתבן. לא מבין למה צריך להעלב ממנו אם אתה בטוח בעמדה שלך.
      ה"תקיפה" הייתה על בסיס ענייני כי המספרים פה ממש לא מראים את התמונה, קוליסון לא רע אבל בינו לבין קירילנקו יש פער עצום. אם גם אתה בן 200 שכותב 100 שנה על נבא ואתה כותב תגובות כאלו (לא ענייניות שבאות רק לסתור ולהרגיז) רק בשביל ההנאה הפרטית שלך, אין בעיה, אני מתנצל שעניתי, המשך להנות.

  9. כמה דברים:
    1) ברור שעובר שם כסף מתחת לשולחן. אין שחקן שיוותר על 7 מיליון לעונה בשביל סיכוי לאליפות.
    2) קרילנקו שחקן טוב מאוד ויעזור לנטס מאוד.
    3) ג׳רלד וואלס בבוסטון
    4) אם סטרן שולח אנשים לרוסיה שלא יתפלא אם יחזרו בחתיכות.

  10. קודם כל אתם מאשימים האשמות לא מבוססות וזה חבל,מה עוד שמי שהתחיל את הזריקת ז… על הליגה ועל התחרותיות בה זאת מיאמי האהובה של מנחם,וזה קצת מצחיק שאצל מיאמי הכל לגיטימי והכל תקין והכל בסדר ששלושה סופרסטארים בשיא כוחם מתאגדים בכדי לדרוס את הליגה(כן כן הכל חוקי) ומצד שני שבה מישהו שקורא תיגר על מה שהם עושים אז פתאום זה לא חוקי והם שוברים את הכלים,אני כמו דדי מריח פה משהו קצת גזעני

    1. "גזעני נגד רוסים"? בוודאי.
      הם בני ברית של איראן שמאיימת לחסל את ישראל, ושל החיזבאללה. אם אתה לא גזעני נגדם אני מרחם עליך, במיוחד כשיש לך ילד כזה נחמד שרוצה לגדול ולהתבגר בישראל חופשייה מאיום איראני-רוסי.

      ומה שנעשה במיאמי היה חוקי לחלוטין. כאן זה מריח "לא חוקי" ו-"כסף תחת השולחן. יחי ההבדל הקטן.

  11. לנסות לקחת אליפות עם סן אנטוניו עם חוזה של 24 מיליון ל-3 נשמע הרבה יותר טוב ומעניין מאשר שנתיים ב6.5 מיליון עם הדבר הכה אמורפי שנקרא נטס עם קיד על הקווים וכל הכוכבים שהתאספו שם. מבחינת כדורסל וביזנס אין בזה שום הגיון, למרות שגם אני מסכים שניו-יורק עדיפה על סן אנטוניו למגורים…

    1. כל בן אדם יבין שיש לו יותר סיכוי עם הנטס. לסאן אנטוניו יש סיכוי קלוש לעשות משהו העונה. העונה זה היה אם הסיכוי הכי טוב שלהם( הכל הסתדר להם )ולא לקחו…

        1. לא אמרתי את זה. אבל יש יותר סיכוי שהם יקחו מאשר סאן אנטוניו המזל לא פוגע פעמים…( דאנקן מזדקן וכו'). לא נורא שנה הבאה נראה מי יותר חכם( שמיאמי תקבל טיל בתחת וכו'). ותאמת זה לא השם שלי,ולא כזה אכפת לי איך קוראים אותו

    2. סאן אנטוניו היא העיר החמישית בגודלה בארה"ב והמתפתחת ביותר. מזג האוויר שם דומה מאד לישראל. אני מת על ניו יורק, אבל יש שם חורף מגעיל של 6 חודשים. סאן אנטוניו והריבר וולק שלה שם גרים כל השחקנים היא פנינת חמד. ויש לה את הפלח, שלדעתכם הוא גאון המאמנים, ולא איזה קיד חסר מושג.
      חוץ מזה, ברוקלין ומנהטן זה כמו שכונת התקווה וצפון ת"א.

  12. מיאמי גם אוספת שחקנים בגרושים( כמה אלן מקבל? )
    קרילנקו תוספת כח רצינית. ברוק לופז הוא הסנטר הכי טוב ב NBA( מינימום טופ 3) לדורון יש הרבה כישרון( אתה באחד האתגרים אמרת שהוא 3/4 ב NBA) גונסון פירס גראנט סבבה שחקנים( נתנו פליאוף סביר) אם זו לא קבוצה שתדבר חזק העונה ומועמדת לגיטימית לאליפות אז מי כן??

    1. הנטס תסיים אחרי מיאמי ואינדיאנה, וכנראה גם אחרי שיקגו. היא תתחרה עם הניקס על מקום רביעי. "אליפות" הם מדברים, 'בינוני ההבנה' באתר. לא רק שאתה הוזה, אפילו יש לך שם בלתי ניתן לביטוי.

    1. צודק, לדעתי נואה הוא הסנטר השלישי/רביעי הכי טוב בליגה, יחד עם הווארד (היברט ראשון, גאסול שני).

  13. את האמת, זה לא ממש אכפת לי, והאמת אולי למי שבאמת כבר עשה 101 מיליון דולר ב12 שנותיו בליגה מה שחשוב זה האליפות. אפילו וטרנים עם אליפות ויתרו על כסף בשביל אליפות נוספת (ריי-ריי), ולמעשה אם חושבים על זה, לברון ויתר על סכומים יותר גדולים כשהוא עשה את הסיכום שלו עם מיאמי.

  14. מנחם המאמר המכפיש שלך כנגד האוליגרכים והרוסים בכלל הוא לא לעניין וכנראה נובע מפחד ( למרות שאתה מצהיר שלא ) שהמזרח כבר לא מסוכה קלה כבעבר. הנטס , אינדיאנה ושיקגו יעשו אחלה מאבק השנה עם מיאמי !

    1. מכפיש את…."והרוסים בכלל"???????
      כן, אני מכפיש אותם, אפילו שלי אין מה לפחד מהם.

      אבל אתה?????הם הרי בעלי ברית של איראן, ולא יכולים לחכות שישראל תהפוך לערימת עפר. אבל אתה בוודאי חבר קיבוץ של השומר הצעיר שנולדתם קומוניסטים ותשארו קומוניסטים (ולא משנה כמה שתכחישו את זה) ואמא רוסיה היתה חשובה לכם תמיד יותר מישראל עצמה. זה יישאר ככה לעולמים

      1. קיבוץ נתיב הל"ה הוקם ע"י גרעין של הנוער העובד והלומד ואי לו שום קשר לשומר הצעיר ולא היה כזה . הקומוניזם בקיבוץ מת ותהליך ההפרטה בקיבוצים הפך את כולנו לקפילסטים גמורים לטוב ולרע !
        פשוט לא אהבתי שעל פי "חשדות " לא מבוססות שלך אתה קובע עובדות ומכפיש ציבור שלם , קוראים לזה במילה אחרת גזענות .
        ואתה כיהודי צריך להבין זאת !

          1. מנחם אין לי ספק שלא היו לך כוונות רעות ורק רצית להעלות את תחושותיך ברבים מבלי רצון לעשות נזק !
            לתחושתי בתור מנהל האתר דרושה ממך טיפה יותר זהירות אבל זו כבר החלטה שלך.
            בכל מקרה תראה אייך הטור שלך העיר את כולם מתרדמת הקיץ ואכילת בננות , מעריך אותך מאוד ומקווה שאתה מקבל את הביקורת שלי בכייף !
            נ. ב. מהיא התייחסותך לישראלים כספי ומקל לגבי העונה הבאה ? מה הסיכוי שלהם להשתלבות מוצלחת ? אני מצטער אבל לא יכול להיות לא פרובינציאלי !

  15. איזה פאניקה מנחם, איזה פאניקה! חחח

    ברוקליןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן

    ברוקליןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן

    ברוקליןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן

    ברוקליןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן

      1. הנטס תמיד היו ותמיד יהיו הבייבי שלי, ללייקרס אחזור מתי שהם יחזרו להיות מוצליחים בנתיים הם לא מעניינים אותי.

        אז ברוקליןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
        ברוקליןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן

        אני לא שומע אותך ברוקליןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן

  16. קצת מצחיק העליהום על הרוסי. האמריקאים לא יכולים לראות שבא מישהו מבחוץ וגונב את ההצגה. הלייקרס עושים את העסקאות המפוקפקות האלה שנים על גבי שנים, מיאמי מוכרת לשחקנים מזג אוויר ומסיבות בריכה ובאמת קירילנקו כבר שיחק שנה בהתנדבות בצסקא אז מה זו עוד אחת בשביל לגור בסניף האמריקאי של רוסיה ולנסות לזכות באליפות (וכמובן להתיידד עם אוליגרך שמיודענו גרנט יודע כמה זה עוזר בחיים).
    תקרא לזה "הזדמנות עסקית". בכל מקרה ברוקלין לא יזכו באליפות, בטח שלא עם מאמן כמו ג'ייסון קיד. הם יהיו הבאסט הגדול של החורף. מודל לייקרס all over again

  17. פתאום אתה מדבר על ערך הספורטיביות? איפה היית כשהשלישייה של מיאמי וויתרה על כסף? איפה היית כשריי אלן עשה וויתור דומה כשחתם במיאמי? חוסר האובייקטיביות שלך כבר מסנוור. מעבר לזה, ההאשמה המכוערת על כביכול כסף העובר מתחת לשולחן ללא שום הוכחה היא לא רק מכוערת וגזענית. בנוסף לכך אם למישהוא בעל חשיבות בעולם הכדורסל היה אכפת מה אתה כותב באתר הזה היו תובעים לך את הצורה.

    1. מנחם לא המציא כלום:

      http://sports.yahoo.com/news/nba–nets–deal-with-andrei-kirilenko-raises-suspicions-from-nba-rivals-180604173.html

      רגע אחד קירילנקו לא מסכים להצעה של 8 מיליון מקונטנדרית מוכחת, הספרס, ורגע אחרי זה הוא מתנדב לפרויקט החדש של הבוס הגדול.

      בוא נגיד שאם ריי אלן היה מכריז שהוא לא מוכן לקבל פחות מ-8 מיליון בשנה, מקבל הצעה של 8 מיליון מ-OKC ואחרי זה מחליט לחתום במיאמי ב-3, אז זה היה דומה.

    2. מה שעשו שחקנים במיאמי על דעת עצמם זה עניין אחד. אבל כנראה לקבל איזה מכרה בסיביר זה דבר אחר.
      ואני גזעני? בוודאי שאני גזעני נגד רוסים שהם בני ברית של איראן ועוזרים להם – מפתחים להם – נשק גרעיני שנועד להפוך את ישראל לערימת עפר. מצחיק שאני בארה"ב גזעני, ואתם בישראל עדיין מתים על אמא רוסיה והרוסים המזויינים.
      ואין דבר שכתבתי שלא הופיע בכל מיני צורות בכל מיני מאמרים בארה"ב.

      1. אני לא מת על אמא רוסיה פשוט יודע לעשות את ההבדל הפשוט בין אנשים למדינה. עד שלא תציג הוכחות אתה כותב ספקולציות, לא אכפת לי מי כתב מה, זה שמיליון אנשים אומרים משהוא לא הופך אותו לנכון, במיוחד בעולם התקשורת המערבי. כרגע המצב של קירילנקו הוא אותו מצב של ריי אלן: שחקן מזדקן שדוחה הצעה מפתה בשביל הסיכוי לאליפות.
        ובנימה אחרת בכל ההערות שלך על רוסיה גרמת לי להרגיש שוב פעם במלחמה הקרה. אני נוטה ומקווה להאמין שהאנושות התקדמה מאז (או לפחות התרבות המערבית).

  18. מנחם, מנחם! ! ! הוא יהרוס לך את ההיט הוא יהרוס אותם בכסף שלו
    אין יותר לי-ברון ג'יימס, הוא ישלם לו באיזה מאגר נפט מסריח ויגרום לו לשקול שנית את האליפות השלשית, תגיד שהוא עשיר? הוא לא צריך את זה? ח! הוא ישלח לו דלונטה ווסט שיפרק לאמא שלו את הצורה ויפרסם את זה בכל סאות'ביץ! מאיפה רוסית יא חביבי. אין יותר דיוויד אבא סטרן שימצוץ ללברון את הזין. רוסיה! בואהאההאהאהאהאהא תאכל זין או תתחיל לעודד את ברוקלין

    תהפוך אותה לבייבי החדשה שלך! חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    גם את ספולסטרה שלך הוא יקנה בקרוב במינימום ויעסיק אותו בתור עובדת סוציאלית שתרחץ את פירס וגארנט אחרי המשחקים

    אז תאכל זין יא """""אוהד"""""" היט מסריח

  19. סה"כ עוד טור חפוז ואימפולסיבי…מה כולם מתרגשים. כל עוד אין הוכחות הכל כשר ונקי
    בדיוק כמו נאדאל שכל עוד לא הוכיחו שהוא לקח סמים הכל כשר !!

  20. אני לא מבין את המתנגדים למנחם
    ההחתמה מוזרה
    מי מכם היה מוכן לוותר על שני שליש משכרו על הסיכוי לקבל טייטל
    הבן אדם לא חזר לליגה לאחר השביתה ונשאר בצסקא שמסוגלת לשלם לו יותר מ 3 מיליון לשנה

    המוצא של קירלינקו משחק תפקיד מרכזי בהחתמה

    אגב , מכבי בכדורסל שילמה במשך שנים דרך הבנק של מוני , וכלום לא יצא החוצה

    עולם כמנהגו נוהג , כשר אבל יותר מסריח מדג מלוח במסעדת פועלים במוסקבה

    1. קודם כל, דווקא זה שהוא נשאר בצסקא אולי מראה שיותר מהכסף היה לו חשוב להנות או לחיות איפה שהוא רוצה – אני מניח שליד משפחה וכו'.

      מעבר לזה, כן – יש פה משהו ששווה להזכיר שאולי הוא טיפה מחשיד, בטח ובטח ששווה להתלוצץ על זה כל פעם שנזכיר את הנטס – לדעתי זה לגיטימי, ואני אפילו מצפה לזה.

      אבל מכאן ועד לדברים שנכתבו בטור הזה, לדעתי הדרך עוד ארוכה מאד ותלולה מאד כלפי מטה…

  21. טור עמוס בגזענות דוחה ובעיקר צבועה!
    כמו שכתבו לך כבר, זו פעם ראשונה ששחקן מעדיף לרדת במשכורת שלו בשביל תואר?
    ואני מתאר לעצמי שגם בעלים רוסי זה שיקול, אז מה?
    וזה עוד לפני שנכנסים לעצם הליכלוך שרובו לא באמת קיים היום ברוסיה.
    אבל זה בסדר, אנחנו מבינים את הלחץ שנכנסת אליו…

    1. אתה מנסה לרמוז שאני חושש מהנטס כיריבי מיאמי? עכשיו באמת גרמת לי להתקפת צחוק ששפכה לי את כל הקפוצ'ינו העליון שהזקנה זה עתה הכינה לי.

      אלי, עשה לי טובה, ולך ללמוד קצת כדורסל, אוקיי? וישנה לי עוד הצעה: למה שלא תעזוב את הלייקרס המושפלים, ותהפוך לאוהד נטס? יש אור בקצה המנהרה עם האוליגרך ופוטין.

  22. גזענות נגד מי?

    נגד הרוסים שמפתחים לאיראן נשק גרעיני, ונותנים לחיזבאללה נשק כימי??? ברור שאני גזעני. אני שונא את רוסיה ואת הרוסים, שתמיד, אבל תמיד, היו שונאי ישראל.
    אבל אני מכיר אנשים כמוך אלי לס. ילדי השומר הצעיר אוהדי לייקרס. זה תמיד היה ככה. מאומה לא השתנה: שומר הצעיר=קומוניסטים=חולי אמא רוסיה=אוהדי לייקרס.

    זה היה ככה ב-1960, 1970, 1980, 1990, 2000, 2010…וימשיך ככה

  23. לס אתה מלא בדעות קדומות ואפילו אפשר להאשים אות בגזענות כלפי רוסים בכלל ואוליגרכים בפרט, אבל הפעם אתה פשוט צודק בכל מילה.
    האוליגרכים האלה הרסו את ליגת האלופות והכדורגל העולמי ועכשיו הולכים לעשות שמות ב-NBA. עדיף שישקיעו בצסק"א וספרטק מוסקבה ויעזבו אותנו בשקט שודדי בארות הנפט מרוסיה.

  24. ללס הטענות שלך פשוט דביליות. בכל פעם שאתה חורג ממשבצת הספורט שלך, אתה חושף השקפת עולם מאוד פרימיטיבית.
    אתה גזען כלפי רוסים וגאה בכך. כל גזענות פסולה. מי שלא סובל אוליגרכים, גם לא אמור לסבול מיליארדרים מאמריקה. מה ההבדל בינהם?
    מה הקשר בין שנאתך לרוסים לנטס?
    ויליאמס וגונסון ילידי מוסקבה
    פירס וגארנט הם מתחזים למעשה מוצאם מסיביר.
    לופז בן לא חוקי של פרוקרוב.
    גייסון טרי , פלומי רוסים אורגינל.
    מי עוד ברשימת השנואים שלך…..
    איזה הוכחה יש לכל הטענות הטפשיות שלך?
    לו היית תלמיד במתמטיקה , או הנדסה ונוקט בארגומנטים שלך היית מקבל ציון נכשל בריבוע.

  25. ללס! ממה חיה תעשיית הנשק בארה"ב?
    למי הם מחלקים את הסוכריות שלהם?
    מה הקשר בין פרוקרוב , הנטס, קירלנקו וגונסון לבין הגרעין באירן?
    עשה טובה לעצמך וגם לקוראים תתעסק בנושאים שאתה מבין בהם.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט