מעורב הופס לשבת: אשך, זה סופי. ללברון מסריח מהפה! / מנחם לס

 

1. הגיע הזמן להשוות את יאניס – לפחות העונה – ללברון במיטבו

לעתים אתה צריך לישון על משחק לפני שאתה מעריך את מה שראית. לא שאני הולך לישון ולא חושב יותר בהזיות והלוצינציות (ולעתים כיסופים, IF U KNOW WHAT I MEAN… …) על טוסיקים, ציצים, וכאלה, אבל רק בבוקר הבנתי איזה משחק מיוחד במינו ראיתי של ג'יאניס אנטטוקונמפו. המסטרפיס הזה היה רק המילה האחרונה שלו על המשחק הזה ועל יכולתו הכל כך מיוחדת.

 

הגריק פריק לא נראה לי שהוא משחק עבור ה-MVP. ה-MVP יינתן לשחקן שהבוחרים החליטו עליו מזמן ושום משחק זה או אחר לא ישנה זאת. יאניס שיחק בהנאה נראית לעין. הוא נראה לי כאחד השחקנים הוורסיטליים ביותר שהיו ב-NBA. גובהו נותן לו מימד שלמייקל ג'ורדן לא היה וזה עושה ממנו ורסטילי יותר ממייקל כי הוא יכול לשחק גם פרונט קורט. אני בשום פנים ואופן לא אומר שהוא טוב כמייקל – הוא לא, ואף אחד אחר לא ישווה לאלוהים – אבל את ההשוואות ללברון אולי הגיע הזמן להתחיל לעשות (אבל כמובן שאני יודע כמה שנים נהדרות היו ללברון, וליווני זו בעצם העונה העליונה ממש הראשונה. הוא יצטרך לעוד 10 עונות כאלה כדי שנשווה בינו לבין לברון.

אבל העונה הזאת הוא משחק כפי שהיה לברון בעונתו הטובה ביותר. אבל כמובן שישנו עוד פלייאוף שלם לשחק אז אנחנו רק בשני-שליש הדרך.

*
יאניס נראה ממוקד לחלוטין במשחק. בעונה הזאת. לא ב-MVP. ולי הוא גם נראה כאחד שעדיין נהנה מהמשחק יותר מרוב הכוכבים האחרים. לקלוע 45 נק' נגד פילדלפיה? לקחת 13 ריבאונדים כשהיריב הוא ג'ואל אמביד? למצוא זמן לחלק 6 אסיסטים? ולחסום 5 זריקות, כשארבע מהן היו נגד ג'ואל אמביד שהוא – יחד עם קאזינס – הם הסנטרים הטובים ביותר ב-NBA???

*

אלה מספרים מעולם אחר. ג'יימס הארדן לא מסוגל אפילו להתייחס אליהם מלבד ה-45 נק' (ואולי, אולי ה-6 אסיסטים).

תום זלר כתב הבוקר שהוא היחיד שיכול להיות "GAME CHANGER ב-ה-ג-נ-ה!!! זהו קונספט שאפילו לא מוכר לג'יימס הארדן, שהוא עדיין ה-MVP שלי בגלל שכמעט במו ידיו הביא את יוסטון להיכן שהם נמצאים, וגם שינה את כל צורת המחשבה שלנו בקשר ליכולת שחקנים לקלוע עשרות נקודות נגד ההגנות הטובות ביותר בנמצא, ולעשות זאת ערב-ערב.

אבל יאניס הוא היום השחקן הטוב ביותר בליגה בהפרש ניכר, אפילו אם לא יזכה ב-MVP.

2. ואווו…וואווו…דווין ווייד היה כל כך קרוב לנצח!!! (קלע 21 בחצי הראשון וגנב כדור קריטי בסוף, אבל החטיא שלשה פנוייה אחרי שתי הטעיות מגן העדן. כמה עצוב; אבל למיאמי ישנה עוד תקווה)

 

3. האסיסט שנתן לווסטברוק טריפל-דאבל שלישי עונתי רצוף

 

2016-17 31.6 10.7 10.4
2017-18 25.4 10.1 10.3
2018-19 23.0 11.1 10.5

*

אפילו אם ראסל ווסזטברוק יהיה 0, 0, ו-0 עד סוף העונה, ממוצע האסיסטים שלו יירד ל-10.0. בקליעות וריבאונדים יישאר לו עודף, תודה.

4. ג'רמי למב פיתח מנהג חדש: לנצח את טורונטו בשלשה עם הבאזר:

 

5. לא הזהרתי ב'מעורב' של אתמול שהשיחה 'הסודית' בין לברון ודוראנט תלך VIRAL??? תלך GLOBAL???

 

לארי בראון ספורטס עצר את התגובות על מה שנאמר ביניהם כשהגיעו ל-2,000 והם עורכים עתה תחרות על "התגובה הטובה ביותר על מה שנאמר בין השניים"!

6. לסטפן א. הסבר אחר: שניהם עשו זאת כי שניהם זקוקים עתה מאד ל-ATTENTION (ולהישאר בכותרות)!

7. אחד הסרטונים הטובים (והחשובים!) על מייקל ג'ורדן, והכדורסל בשנות ה-90 ותחילת המאה ה-20. אל תחמיצו! REWIND שאין כמוהו!

SB NATION STUDIOS – חבורת מומחים של הסטוריה וסרטים סיכמו את הקריירה של ג'ורדן בתמונת הדאנק של מייקל בסוף הסרט SPACE JAM. הכותרת שהם בחרו היתה

Michael Jordan’s life-saving dunk from ‘Space Jam’

הדאנק הזה בספייס ג'אם היה הפליי החשוב ביותר בכל ימי חייו של השחקן הגדול ביותר שאי פעם שיחק כדורסל. הדאנק הזה היה החשוב ביותר בחייו כי הוא הציל אותו ואת הדמויות של LOONEY TUNESFROM ממאסר עולם על הר MORON. הזרוע שלו נמתחה אולי 15 מטרים בשעה שהוא מותקף מכל הצדדים ע"י המפלצות מהחלל. היה זה רגע למזכרת חיים.

אבל האם אתם זוכרים את הרגעים שמאחורי הרגע הדרמטי הזה? הזוכרים אתם כיצד דברים התגלגלו עד לנקודה זו? אתם זוכרים כיצד יריביו-אויביו של ג'ורדן, ה-MON-STARS בנו את קבוצתם, וכיצד מייקל מצא בכלל את עצמו ב-TUNE WORLD, ואת הגיבור האלמוני של כל המאבק, ביל מוריי?

את הפליי המיוחד במינו הזה חייבים לחזור ולראות. כמו את שאר האפיזודות של הסרייה. מומחי כדורסל, חוקרים ועורכי סרטים ערכו מחקרים על 'ספייס ג'אם' להבטיח שאפיזודה זאת תצליח.

סרטון מופלא (וחשוב!) זה מארגן את הדברים ועוזר לנו להבין את ה-IN וה-OUT של חיי מייקל ג'ורדן, ואת חשיבות SPACE JAM כנדבך מחייו של הגדול מכולם!

*

 

8. האמנם כיתת הרוקי'ס הטובה מכולן (לפחות בחירות 1-5)?

דונקיץ' – בחירה שלישית – נושא עתה סטטיסטיקה של 21.2 נק', 7.7 ריב', ו-5.9 אס', והוא השחקן החשוב והטוב ביותר בדאלאס. הוא הרוקי השני בהסטוריה של ה-NBA לשאת 21, 7, ו-5. הראשון? אוסקאר רוברטסון בעונת 1960-61.

טריי יאנג הוא כמעט על אותו סטנדרד עם 19.0, 3.7, ו-8.1. אבל מאז האול סטאר הוא 25.0, 4.6, ו-9.2.

שני נבחרי הדראפט הראשונים – ד'אנדרה איטון מהסאנס, ומרווין באגלי מהקינגס, והניבחר הרביעי ג'רן ג'קסון (לוקה ניבחר 3 ויאנג 5) , גם להם עונות מצויינות. אייטןן הפך למפלצת ההתקפה של הסאנס, והוא כבר אחד משחקני הפוסט הטובים בליגה, ואחד מהריבאונדרים ההתקפיים הטובים ביותר. מבין שחקני הרוטציה המבצעים לפחות שני POST-UPS למשחק, הוא השלישי עם 1.03 נק' פר פוסט – שלישי אחרי אמביד ואולדרודג'. באופנסיב ריבאונד הוא מס' 22 מ-263 שעשו את ה-LEADERBOARD והוא בשיפור מתמיד גם בהגנה.

באגלי מציג 14.8 ו-7.4 ריב' מהספסל ושחקן מפתיע לקבוצה המתעוררת של הקינגס. מאז חזר מהפציעה – שהיום ברור שהיא הפריעה לו מאד עד שהבעייה ניפתרה – הוא קולע 18.5 נק' עם 8.2 ריב'. הג'אמפ שלו בשיפור, והוא עומד להפוך לשחקן וורסטילי ביותר עם האתלטיות המעולה שלו, ויכולת תפעול רגליים מהיר ביותר לגבוה כמוהו.

ג'רן ג'קסון מממפיס נפצע בשריר הקוודרטוס בחודש פברואר, אבל לפני שהעונה הסתיימה עבורו הוא קלע 13.8 נק' עם 4.7 ריב', וקומבינציה של 2.3 בחסימות וגניבות והכל ב-26 דקות משחק. הוא בן 19, וישנו רק צעיר אחד ממנו בכל הליגה. הוא קבר 35.9 מהשלשות שלו, מספר נאה מאד לשחקן פרונטליין כמוהו שעיקר יכולתו היא הגנה מצויינת.

אז מה כל זה אומר? הדיאגרמה הבאה מראה את ה-WIN SHARES וה-WIN SHARES ל-48 דקות של כל 5 הנבחרים הראשונים מעונת 1979 עד 2018. רק שחקנים ששיחקו מספיק מיד בשנת בחירתם לליגה ניכנסו לטבלה. למשל:

 

ההסבר להלן הוא מסובך לתרגום, אז אני מעתיק אותו למעוניינים בפרטים. בגדול, כיתת 5 הרוקיס הראשונים של 2018 תרמה מצויין – EXTREMELY WELL – גם ב-WIN SHARES וגם ב-WIN SHARES ל-48 דקות.

חשוב לציין שב-WIN SHARES היו 4 דראפטים שהם מעל הדראפט של 2018, אבל אם מתחשבים בקליעות, ריבאונדים, ואסיסטים של כל חמישיית הנבחרים הראשונים של 2018 הם נמצאים הרבה מעל כל דראפט אחד!

 

As you can see, the 2018 class fares extremely well in both win shares — which represent Basketball-Reference.com’s attempt to divvy up credit for team wins to the individual players on the team — and win shares per 48 minutes. The 21.1 win shares collectively accumulated by Ayton, Bagley, Doncic, Jackson and Young ranks eighth among the last 40 draft classes during their respective debut seasons, while their win shares per 48 average of 0.102 makes this class one of just six to exceed 0.100 win shares per 48.

One of those six classes (2009) saw only three players actually take the floor during their debut season, thanks to an injury that knocked Blake Griffin out for the year and Ricky Rubio’s contract with Barcelona that kept him in Spain for two years before he arrived stateside. Hasheem Thabeet, James Harden and Tyreke Evans saw varying degrees of success during their respective rookie years and ended up posting a collective average of 0.108 win shares per 48 minutes, but they also combined for only 11.9 total win shares, far fewer than the other five classes that stand out in this analysis, each of which exceeded 20 total win shares.

It’s worth noting, then, who was actually taken in the top five in those five NBA drafts (1984, 1979, 1982 and 1992). It’s also worth noting that just a single class between 1992 and 2018 saw its top five post a win shares per 48 average better than 0.100, meaning it’s been nearly a generation since we saw an actual top five class debut with a performance as good as the one we’re seeing from the most recent draft class.

The top-five picks in the 2018 draft are in HOF company

The five NBA draft classes with the highest win shares per 48 minutes

DRAFT PICK
YEAR 1ST 2ND 3RD 4TH 5TH WS PER 48 MIN
1984 Olajuwon Bowie Jordan Perkins Barkley 0.174
1979 Johnson Greenwood Cartwright Kelser Moncrief 0.137
1982 Worthy Cummings Wilkins Garnett Thompson 0.129
1992 O’Neal Mourning Laettner Jackson Ellis 0.118
2018 Ayton Bagley III Doncic Jackson Jr. Young 0.102

*SOURCE: BASKETBALL-REFERENCE.COM

(שחקני היכל התהילה מודגשים)

Among the 20 players selected in the top five of those four drafts, eight are currently in the Basketball Hall of Fame. Another four — Bill Cartwright, Sidney Moncrief, Terry Cummings and Christian Laettner — made at least one All-Star team during their career. And six more became long-term rotation players. Only Greg Kelser and Bill Garnett failed to pan out at all, as they wound up out of the league entirely within a few seasons.

That’s an incredible hit rate of solid NBA players, and bodes well for what we should expect from Ayton, Bagley, Doncic, Jackson and Young in the future. It’s obviously far too early to predict that any of these players will be enshrined in Springfield one day, but the future certainly appears bright, and it seems likely that the 2018 draft class will be remembered as one of the best in quite some time.

9. האם עידן צודק? דוראנט לניקס? כנראה שכן!

 

Kevin Durant joining Knicks reportedly a 'done' deal

היו אינדיקציות שונות שזה מה שכנראה עומד לקרות, אבל עתה זה הרבה יותר החלטי. עתה מדובר על 'DONE DEAL'.

מאומה לא DONE עד שישנה חתימה, אבל ריק ביוצ'ר מבליצ'ר רפורט שהופיע בתכנית The Herd with Colin Cowherd, טוען שהוא שוהה בניו יורק, הוא בתוך העניינים, וישנה לו אינפורמציה מחלטת בנידון:

 

הנה מה שהוא אמר:

“From everything I’ve heard, it’s done. Yes, he’s leaving,” Bucher said, as transcribed by NBC Sports Bay Area. “It’s not a matter of not liking or appreciating what he has. But being there, I can tell you that Kevin Durant has never been fully embraced by the Warriors faithful. And has never, from even a national perspective, been given the just due that you would expect for a guy who has been the NBA Finals MVP of their last two championships. It’s still Steph’s team. It’s still Steph, Klay, Draymond. KD thanks for coming along and helping us win these last two. He’s never gotten the just deserts.”

דוראנט החליט, לדעת ביוצ'ר, לעבור לקבוצה בה הוא יהיה ה-CENTERPIECE. קיירי אירוינג יצטרף אליו. המילה שהוא השתמש בה היתה "LIKELY" – או "ככה נראה". עבורי זה רחוק מ-'עסק גמור' (https://bleacherreport.com/articles/2829162-a-big-market-cinderella-story)

ה-B/R מודיע גם שבין דוראנט וקיירי אירוינג ישנה חליפת מסרים  בנידון (https://www.sportressofblogitude.com/2019/03/29/kevin-durant-kyrie-irving-talk-text-every-day/

אתם שואלים אותי? אין כל הוכחות, אין כל ידע, ומאומה לא DONE DEAL. הכל תלוי בפלייאוף וכיצד העסק ייגמר!

10. ג'רי סטקהאוז! מגיע לו!

ג'רי סטקהאוז מונה היום למאמן הכדורסל של ונדרבילט יוניברסיטי.

'ונדרבילט'??? נשמע כמו חברת משאיות להובלת רהיטים. אז רק לידיעתכם זוהי אוניברסיטה מהטובות בארה"ב ובעולם.

U.S. News & World Report ranks it the 14th best university nationally,[132] and Reuters ranked it the 10th most innovative university in the world.[1

היא גם אחת העשירות בעולם עם 'אנדאונמנט' של 6.4 מיליארד (אנדאומנט? זה לא בדיוק 'רכוש'. היש למילה תרגום עברי נכון?)  Endowment$6.4 billion (2019)[2] 

6.4 מיליארד דולארים שבבעלות האוניברסיטה? זה יותר מאשר לכמה מדינות יש!

האוניברסיטה  היפיפיה הזאת (ביקור בה מומלץ ביותר!) הנמצאת בנשוויל ידועה כבית של סטודנטים ההופכים למפורסמים ועשירים, עם 45 חברי קונגרס, 17 AMBASSADORS, מושלי מדינות? 13. מיליארדרים? עשרה. 7 זוכי פרס נובל, שני סגני נשיא, ושני שופטי בית המשפט העליון.

*
שכר לימוד לשנה?

Vanderbilt University · Tuition
$49,816 USD (2018)
*
כן. כמעט $50,000 לסטודנט, ולונדרבילט ישנם 12,500 כאלה!
*
האוניברסיטה משחקת בקונפרנס ה-SEC החזק ביותר בפוטבול (אלבמה, טכסס A&M, ג'ורג'יה, אונ' פלורידה, ועוד) וחזק מאד בכדורסל (קנטקי, טנסי פלורידה, ועוד 10 חזקות מאד ודרום קרולינה הפחות חזקה.
*
ג'רי סטקהאוז:
*
הטבלה מספרת הכל על בן ה-44 הזה ששיחק 18 שנים ב-NBA:
JerryStackhouse.jpg
Vanderbilt Commodores
Position Head Coach
League NBA
Personal information
Born November 5, 1974 (age 44)
Kinston, North Carolina
Nationality American
Listed height 6 ft 6 in (1.98 m)
Listed weight 218 lb (99 kg)
Career information
High school
College North Carolina (1993–1995)
NBA draft 1995 / Round: 1 / Pick: 3rd overall
Selected by the Philadelphia 76ers
Playing career 1995–2013
Position Shooting guard / Small forward
Number 42, 24
Coaching career 2015–present
Career history
As player:
19951998 Philadelphia 76ers
19982002 Detroit Pistons
20022004 Washington Wizards
20042009 Dallas Mavericks
2010 Milwaukee Bucks
2010 Miami Heat
2011–2012 Atlanta Hawks
2012–2013 Brooklyn Nets
As coach:
2015–2016 Toronto Raptors (assistant)
2016–2018 Raptors 905
2018–2019 Memphis Grizzlies (assistant)
Career highlights and awards
As player:

As coach:

Career NBA statistics
Points 16,409 (16.9 ppg)
Rebounds 3,067 (3.2 rpg)
Assists 3,240 (3.3 apg)
Stats at B
*
*
משרתו האחרונה היתה כעוזר ממפיס גריזליז אחרי שזכה כמאמן באליפות ה-G וניבחר למאמן העונה, וכל הדוח"ות עליו הם חיוביים ביותר.
*
ונדרבילט החתימה אותו ל-6 שנים!!!

*

11. אשך יאהב זאת. צ'נינג פריי: "מעט מאד יודעים שללברון יש BAD BREATH!"

*

צ'אנינג פרי נשאל ע"י האתר – שלאחרונה יצא עם יותר סקופים מכל אתר או גוף מדיה אחר – מה יהיו שלושת הדברים שהוא יספר לילדיו על חבר קבוצתו לשעבר לברון ג'יימס..

 

He said via The Athletic:

“No. 1,he has smelly breath. Smelly breath. No. 2, he was a freak of nature. And then No. 3, Kyle Korver and I fixed his jumper for one year. 

שני דברים:

1) הריח הלא נעים שלברון מפיק עם נשיפת האוויר מריאותיו חייב להיות רע במיוחד (תערובת של שום עם ביצה רקובה?) אם זה הדבר הראשון שצ'נינג פריי הזכיר.

2)אני בטוח שחברות 'ריח מנטה'  (וריחות אחרים) עומדות כבר בתור להציע ללברון עשרות מיליונים לשים את תמונתו על כל SPRAY CONTAINER שאזרחים עם 'ריח רע'  לוחצים ומכניסים לריאותיהם!

12. תמונות NBA

*

הייתכן? האם זה אמיתי? GHOST על גבו? ו-"MY PRINCESS"???

*

*

כותרת?

*

*

כמה אהבתי את שרלוט בימים ההם!

*

*

לא היה אחד שלא אהב את בוגוס! תופעת טבע שמי יודע אם תחזור.

*

*

חמשת אומני הדאנק הגדולים ביותר! (את קובי עברו מאז לפחות 3 דאנקיסטים!)

*

*

הלייקרס 1971-2 – אלופים!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 59 תגובות

  1. יצטרך לעבור דור עד שתוכל להשוות ברצינות את חמשת נבחרי דראפט 2018, בטח מול דראפט 1984 (מייקל, האקים ובארקלי), או 2003 (לברון, די-ווייד, בוש וכרמלו).

  2. תודה רבה דוק.
    לגבי הסקופ – זה ברור מאליו, האיש רקוב מבפנים (יואל יכול לפרט בשפתו הציורית).
    יאניס בולדוזר.
    סטיבן A צודק.
    לגבי דוראנט, ברור מתחילת העונה שזו עונתו האחרונה בווריירס.
    בהתחלה הייתי בטוח שיילך ללייקרס. עכשיו זה באמת נראה ניקס עם קיירי או קליפרס עם קוואי.

  3. איכסה על הפלול,אני מקיא מהאף,
    עכשיו אני מבין למה דוראנט מכסה את אפו בזמן הבלה בלה עם הפליצה,
    כדי לא להיחנק

  4. התאגיד יוציא צו ציד כנגד פריי,איזה מג'נון לצאת עם הצהרה שכזאתצ
    יש לו כנראה Death wish

  5. אם קיירי עוזב את בוסטון הם צריכים לעשות טרייד של בחירות עבור קונלי והם חזק על הסוס שוב, אולי יותר מאי-פעם.

  6. יופי של מעורב דוק,תודה,רק תלונה קטנה ,האינפו על הפליצה בריח ביצים רקובות היה מיותר,
    חוץ מלנורטון שמגרבץ על כל מילה שיוצאת עליו.
    האמת אשך,קיירי הורס יותר מאשר בונה בסלטיקס,
    אמן שדני מתכנן החתמה שלו מחדש עם טרייד מהיר בעד פוינט אמיתי .
    והאמת שיעזוב,גם לא נורא,הוא מסרס את הקבוצה הנהדרת הזאת,מחלת הפלול נדבקה אליו.

  7. בקשר להבל הפה של המלך,
    עכשיו הנשיפה המפורסמת של לאנס ברורה מתמיד,
    ויותר מזה הסיבה שלאנס העדיף לשחק עם המלך ולא לשמור עליו

  8. לא הבנתי ילד,ללאנס היה פטיש על ההבל פה בטעם ג'יפה של הפלול,
    או שאתה טוען שהוא כלכך שרוט במוח שהוא רצה להסניף אותו ?

  9. תודה מנחם. דוראנט ילך לדעתי או לניקס או לקליפרס ,
    אם הוא חושב גם על עוד כמה שנות תחרותיות ולא רק על שווקים גדולים ליום שאחרי המשחק שילך לקליפרס!
    יאניס לטעמי חייב לקבל את ה-MVP , נכון שאם משווים למתחרה העיקרי שלו המזוקן אז מספריו האישיים פחות טובים אבל הוא הופך את אלה שמסביבו לטובים יותר והביא את הבאקס למאזן הטוב בליגה עם חומר שחקנים לא טוב משמעותית סביבו משל המזוקן (למרות שהרוקטס סבלו יותר מפציעות)

  10. מעורב קטלני, תודה!

    בקשר לדוראנט –
    קראתי את הכתבה במקור כשיצאה, והיא משקפת את הלך הרוח אצל כלל הפרשנים, המגזינים ואתרי האוהדים – דוראנט גמר עם הלוחמים.
    לי זה ברור למה ומספיק להסתכל על עשרת המשחקים האחרונים – דוראנט קלע בשישה מהם פחות מעשרים נקודות!!! סהכ הוא קלע בהם 184 נק', שזה מגוחך לשחקן ברמתו שנמצא בשיאו וזה מעיד על ריקבון עמוק במערכת. לשם השוואה, בארבעה משחקים בסוף נובמבר, כשקרי היה פצוע, דוראנט קלע 176 נק' באחלה אחוזים.
    קרי כמובן זורק כמה שהוא רוצה, והסטטיסטיקה שלו תלויה רק בעצמו – יתפוס יום יקלע 40, לא יתפוס יום יקלע פחות.
    בשורה התחתונה, מדובר בקבוצה של קרי באופן קיצוני וזה בסדר שהלוחמים בחרו כך (זה גם מה שהאוהדים שלהם רוצים), רק שיש לזה משמעות והיא העזיבה של דוראנט.
    משמעות נוספת תבוא לידי ביטוי בשלבים הקשים בפלייאוף ובעיקר בגמר הנבא. הלוחמים ייצאו מגדרם כדי שקרי יקבל fmvp (אפילו יותר משנה שעברה) ודוראנט יקח צעד אחורה וזה עלול לעלות להם ביוקר.

    בקשר להארדן –
    באמת הסטטיסטיקה והדומיננטיות שלו מדהימה, אבל אחוזי השימוש שלו מדהימים אפילו יותר (40.5). הוא פשוט מביא לקיצון את התופעה של לעשות הכל עבור הסטטיסטיקה האישית. לדעתי, כמו שהיום לא מתלהבים מעוד עונת טריפל דאבל של ווסטברוק, כל אין מה לעוף על עונת 36 נק' של הארדן. לכן ה-mvp צריך ללכת ליאניס.

      1. תודה מנחם. לקבל מחמאה ממך זה כבוד גדול, אבל נראה לי שייקח זמן עד שאעלה בדרגה כאן באתר…
        יש פה קאליברים רציניים (כותבים ומגיבים), וזה פשוט תענוג גדול לעקוב אחרי כולכם.

    1. בינוני, מה שאמרת נשמע הגיוני, ותכלס פותח את האליפות גם השנה. KD עשה פעמיים רצוף FMVP בהצגות משחק עילאיות, גם בגמר וגם לכל אורך הדרך. אם הוא לא משחק באותה רמה, זה לגמרי לא הולך להיות פו-פו-פו כמו שאנשים אומרים.

  11. אני חושב שמעבר נוסף של דוראנט יעשה לו רק טוב.
    הוא מיצה את עצמו בווריוס וממילא הקבוצה לא תהיה שלו לעולם והאליפויות ריקות מתוכן.
    גם אם לא יביא אליפות לניקס או לקליפרס אלא ישים אותן חזק על המפה במיוחד הניקס זה סוג של ניצחון. אי אפשר להתייחס לשחקנים רק במוד של הבאתם אליפות או לא. גם המסע והאתגר זה חלק מהעניין וקריירה של שחקן ובכלל של בן אדם.
    ברגע שייצא מאזור הנוחות שלו נבין יותר לעומק מי הוא דוראנט.
    .
    ולגבי הליגה זה פותח אותה בצורה מטורפת וכבר עונה הבאה 7-8 קבוצות יכולות להתחיל לחלום בגדול

    1. מסכים שלא הכל זה אליפויות , יש לו כבר שתיים בכל מקרה . כן מאמין שבה לו לסחוב שוב על הגב קבוצה…
      גולדן יביאו את המשאית עם הירוקים לקליי ודונקי וימשיכו לרוץ עם המשולש המרכזי שלהם בשנתיים עד הגעת דוראנט.

  12. אני מאוד מרוצה שמיאמי לא תהיה בפלייאוף, כן וויד לא וויד מדובר בקבוצה עלובה ובאחד המועדונים המיותרים והמשעממים בליגה. מספיק לראות את מאזן הבית שלהם ולהיזכר שגם בשנות השושלת האולם במיאמי היה הגרוע ביותר בליגה, יש להם אוהדי הצלחות מעפנים ולא מגיע להם פלייאוף

  13. אחלה מעורב
    אני גם הייתי עובר לניקס
    עיר סבבה
    משחקים במזפח
    והוא צריך רק להביא אותם לפלייאוף…. ויהפוך ליקיר העיר
    🙂

  14. הצעד הכי טוב שיכול דוראנט לעשות זה לעזוב את הווריורס אחרי האליפות הצפויה השנה.
    כמו שכתב, ובצדק רב, דקסטר מעל- מספיק שיקח אחריות על הפרנצ'ייז ויהפוך אותו לתחרותי. העיקר שיעזוב את המקום שהפך אותו לקאפקייק שמחפש קיצורי דרך ואולסטארים לריפוד.
    וכמובן- זה יעשה טוב לליגה ויקפיץ אותה עם הרבה קבוצות שיראו עצמן מועמדות.
    באופן אישי אשמח אם ילך לניקס ויקים לתחיה את המועדון המת הזה.

    1. דוראנט, עם כל זה שהוא כנראה הסקורר מהגדולים שהיו, אף פעם לא היה "THE MAN". בניקס הוא יוכל סוף סוף להיות כזה, אבל מצד שני למה לא להישאר בגולדן?

        1. קרא לזה אגו או קרא לזה רצון להירשם מהגדולים בהיסטוריה
          זה משהו שבא לשחקנים גדולים אחרי שהם זוכים בכמה אליפויות ומבינים שהחיים ממשיכים אחרי

    2. באמת מי שקיבל פעמיים FMVP (מוצדק לגמרי, עם הצגות נפלאות לאורך כל הדרך) יוצא הכי ענק שאפשר, לא משנה כמה ההייטרים אומרים קאפקייק. אם יקבל גם השנה, זה משהו בכלל מטורף. ואם אני גולדן במצב הזה אני עושה הכל כדי שהוא ישאר.

  15. שאלה לדיון:
    במידה ודוראנט עוזב
    הווריורס ישאירו כנראה את קליי ודונקי
    ואז אחת מהשתיים:
    או שעודף הכסף ילך לחזק משמועתית את הספסל
    או שהוא ילך לשחקן הכי טוב שאפשר למצוא במקום דוראנט (שחקן חופשי, אין להם כלום לתת)

    בכל מקרה אתם רואים אותים זוכים בעוד אליפות?

    אני חושב שהם ישתמשו בכסף להשאיר את בוגי ואז הם בהחלט מועמדים רציניים (עם ספסל חזק יותר מהשנה)

        1. הווריורס הרבה מעל תקרת השכר כך שגם אם דוראנט הולך לא מתפנה מקום להחתמות חדשות. כלומר גם קאזינס לא יוכל להישאר אלה אם הוא עושה ויתור פיננסי מאד משמעותי.
          חשבון מהיר: לשנה הבאה: קרי+גרין+איגודאלה=76 מיליון. מחזיק מקום לשכר של קליי= 28.5 מיליון. עוד 4 מיליון על דמיאן ג'ונס וג'קוב אוונס + 7 מיליון למקומות פנויים ברוסטר ואתה כבר מעל התקרה.
          זה משאיר להם רק משכורות מינימום ואת ה-MLE.

          1. תודה, באמת חוקי השכר מבלבלים.
            קראתי איפשהו שהקאפ הולד של קליי הוא רק 19 מיליון (השכר שלו היום), ייתכן?
            אם כן זה נותן להם משהו כמו 17 מיליון פנויים לשחקן רציני יחסית ולאחר מכן להחתים את קליי על מקס ולשלם מותרות.

            בכל מקרה, מניח שזה לא כך ושאתה צודק. במקרה כזה, המקסימום שהם יכולים לעשות זה להגדיל את ה-MLE לסביבות 9 מיליון (אם הם יפטרו מלבינגסטון) ואז ללכת על שחקן כמו רודי גיי למשל.

          2. הקאפ הולד של קליי הוא 150% משכרו. כלומר מה שרשמתי. גם אם זה היה מה שכתבת זה היה הרבה פחות מ -17 מליון פנויים.
            והם לא יכולים להגדיל את ה mle

      1. רפיקי, בלי להיכנס למספרים ולחוקים (שאיני מומחה בהם), גם ככה הם הרבה מעל התקרה. נדמה לי שהחוקים אומרים שמה שהם יכולים לשלם לדוראנט, שכרגע אצלם בקבוצה, איכשהו יעלה להם פחות מכל אלטרנטיבה, על שחקן אחר שהם יביאו מהחופשיים.

  16. בגולדן, שנה הבאה קאזינס יכול לקבל רק 6.5 מליון, הוא יצטרך להחליט אם זה מתאים לו לעוד עונה אחת או לא.
    דוראנט, אם הוא יקח בגולדן עוד 2-3 אליפויות הוא נכנס להסטוריה חזק מאד
    האלטרנטיבה היא לחפש הרפתקאות בניקס?
    אולי לייקרס או קליפרס או נטס, וגם זה רק אם זה מתואם עם קיירי, לדעתי זה 70% גולדן ו 30% לייקרס או קליפרס

  17. לגבי יאניס,
    אפשר אולי להשוות אותו ללברון מבחינת יכולת, אבל מבחינת מורשת, חסר לו 8 גמרים ו 3 אליפויות (בינתיים)
    יהיה לו קשה להדביק את הפער, אבל השוואה למישהו כמו דוראנט, יש מצב שיגיע לזה בסוף הקריירה, אם יגיע לכמה אליפויות, שזה ממש לא עניין פשוט

  18. הדמיון הגדול בין יאניס ללברון זו הקלות שבה הם עושים את הנק' שלהם, הקלות בה הם מגיעים לטבעת, לא משנה איזה כוח טבע יעמוד בינם לבין הסל.
    בנוגע לדוראנט, אם הוא וקיירי מגיעים לניקס, כדאי לוודא קודם שהוחלט מי האלפא דוג. כבר די ברור שאירווינג לא מחליק לתפקיד הזה בקלות.

    ותודה רבה על מעורב מצויין, כמובן

כתיבת תגובה

סגירת תפריט