הסלטיקס נגד הפייסרס ופורטלנד נגד דנבר במרכז יום שישי האחרון לפני הפלייאוף עם 13 משחקים! / דור בלוך

הסלטיקס נגד הפייסרס ופורטלנד נגד דנבר במרכז יום שישי האחרון לפני הפלייאוף עם 13 משחקים! / דור בלוך

13 משחקים שיקבעו הרבה לגבי תמונת הפלייאוף, הדירוגים והסיכויים בסיבוב הראשון של הפלייאוף שיבוא עלינו לטובה, עוד 9 ימים בלבד!

אז בואו ניגש לאקשן!

מומלצי הליג פאס:

אינדיאנה פייסרס (32-47) – בוסטון סלטיקס (32-47) 3:00:

אם נזניח את הסיכוי הקלוש שפילדלפיה תפסיד פעמיים לשיקאגו, הרי שהמשחק הזה, הרביעי במשחק בין הקבוצות העונה, הוא קדימון לסדרת הפלייאוף בין השתיים, אבל אל תסיקו מכך שלמשחק הלילה אין חשיבות, כי זה המשחק שיקבע ככל הנראה האם המשחק הראשון בין הקבוצות ייערך באינדיאנה, או דווקא בבוסטון.

לאחר המשחק הזה יישארו לאינדיאנה שני משחקים – בבית מול ברוקלין ובחוץ מול אטלנטה, שני משחקים שהיא יכולה ואמורה לנצח, לפחות את אחד מהם. גם לסלטיקס יוותרו שני משחקים והיא תצא למשחק חוץ מול וושינגטון ותארח את אורלנדו. כך שלקבוצה שתפתח הלילה פער של משחק יהיה יתרון שהיא לא אמורה לשמוט במשחקים שנותרו עד סיום העונה.

בוסטון צפויה להגיע למשחק הזה ללא ג'יילן בראון, אל הורפורד ומרקוס מוריס, שלושתם אמורים להיות כשירים לפלייאוף. אינדיאנה צפויה להגיע ללא קוליסון ומתיוס שאמורים לחזור לפלייאוף ואולדיפו שכמובן גמר את העונה.

מעל נייט מקמילאן מרחפים דיבורי מאמן העונה, כשהוא מוביל את אינדיאנה לפלייאוף עם פתיחת עונה נהדרת, ואף מרשים מכך מצליח לשמור אותה עם סיכוי לסיים עם יתרון ביתיות כאשר הוא ללא אולדיפו, השחקן ההתקפי הכי משמעותי שלו בפער גדול. אבל עם כל ההתלהבות אינדיאנה ניצחה רק 3 מעשרת המשחקים האחרונים שלה והיא שומרת אך בקושי על מאזן חיובי ללא הכוכב שלה. גם לוח המשחקים תרם לכך אבל זה לא שבפלייאוף מחכות לה אטלנטה ושיקאגו. שני ניצחונות רצופים על דטרויט עצרו את הסחף ואינדיאנה תקווה להתחיל סוג של מומנטום מול יריבה חזקה בביתה.

גם בוסטון הרגישה בנח מול היריבה הכפולה שלה וגברה פעמיים על מיאמי, אבל אצל בוסטון שני הניצחונות האלה הצטברו לארבעה ניצחונות בחמישה משחקים ותחושה מסויימת של מומנטום, שגם עזרה לה לצמצם את הפער מפילדלפיה (אם כי כאמור סיכוייה לעבור לא גבוהים).

הלילה זה יהיה קרב בין ההתקפה של בוסטון להגנה של אינדיאנה, פשוט כי לפייסרס נשאר מעט מאוד בהתקפה והסיכוי היחיד שלה הוא להגביל את היריבה על סביב 100 הנקודות כפי שהצליחה לעשות בשני המשחקים מול דטרויט, על מנת לעשות את זה היא תצטרך להכריח את קיירי לזריקות קשות, שכן הרבה יותר מהצפוי ההתקפה של בוסטון נשענת על קיירי ולא על המשחק הקבוצתי והמהנה שראינו בשנה שעברה. קיירי ממוקם במקום ה-17 בליגה מבין השחקנים ששיחקו מספרים משמעותיים של דקות, לא קיצוני, אבל גם לא מאפיין קבוצה עם כישרון רחב כמו שיש לבוסטון.

הימור: בוסטון ב-7.

אוקלהומה סיטי ת'אנדר (33-45) – דטרויט פיסטונס (38-39) 3:00 (שידור ישיר ערוץ 5):

עוד משחק שהוא סופר קריטי לשתי הקבוצות שישתתפו בו.

אוקלהומה מגיעה למשחק הזה לאחר ניצחון על הלייקרס שקטע רצף של 2 הפסדים רצופים אבל מאזנה בעשרת המשחקים האחרונים מוסיף להיות מאוד לא מרשים – 7-3 בלבד. עם זאת, בגלל הקריסה של הספרס בתקופה האחרונה הת'אנדר מוסיפים להחזיק במקום ה-7 עם סיכוי מסויים להגיע לשישי, בהינתן שהטבלה תישאר כפי שהיא היום, מה שכנראה יקרה, שאלת המיקום הזאת תהיה קריטית. בעוד מעטים מאמינים שאוקלהומה יכולה לעבור את גולדן סטייט המדורגת ראשונה בסדרה, דנבר נראית כמו מכשול אפשרי למעבר.

בצד השני דטרויט עם מאבק קריטי לא פחות, אם לאורך תקופה דיברנו על המאבק על הפלייאוף במערב, הרי שזה כבר הוכרע מזמן ואילו במזרח טירוף מוחלט. דטרויט מובילה בחצי משחק על ברוקלין ואורלנדו והיא ממוקמת במקום ה-6, אבל מיאמי הממוקמת תשיעית נמצאת במרחק חצי משחק נוסף, כך שכל משחק הוא קריטי על עצם הזכות להשתתף בפלייאוף, על אחת כמה וכמה על היכולת להימנע ממפגש עם מילווקי או טורונטו שנראות כרגע מאיימות בהרבה מפילדלפיה. דטרויט הפסידה כאמור פעמיים לאינדיאנה, אבל לפני כן היא השיגה שני ניצחונות נאים על אורלנדו ופורטלנד.

אוקלהומה תחסר את רוברסון שגמר כידוע את העונה, בדטרויט בלייק גריפין בספק. הכוכב הבלתי מעורער של הפיסטונס העונה החסיר את שני המשחקים מול אינדיאנה מה שהבהיר את חשיבותו לקבוצה. קו קדמי איכותי יחסית של מייקר ודראמונד לא הצליח להשלים את הנקודות של גריפין, והיעדר שחקן מטרה משמעותי בצבע פגע גם בקליעה מבחוץ – 12 מ-33 בלבד. דטרויט צריכה לחשוש מדבר נוסף – הספסל שלה. השחקנים המחליפים בדטרויט לפחות בהיעדרו של בלייק לא קולעים כמעט בכלל בדו ספרתי, כששחקנים כמו איש סמית', גלוואי, גלן רובינסון וקנארד לא הצליחו להתעלות והם ממוקמים במקום ה-20 בליגה בנקודות מהספסל, כאשר אין להם את עוצמת החמישייה שיש לקבוצות מצליחות שמדורגות באיזור שלה כמו גולדן סטייט, יוסטון, אוקלהומה ומילווקי.

בצד של אוקלהומה נחכה לראות מה ווסטברוק, אחרי הטריפל דאבל של 20+ שנתן מול הלייקרס, מכין לנו במשחק הערב. אבל מעבר לפיקנטריה, השאלה המהותית יותר היא האם ווסטברוק משחק בשביל הסטטיסטיקות או בשביל הקבוצה. בשלבים מסוימים של העונה נראה היה שפול ג'ורג' משתלט על ההתקפה של הקבוצה והיא אכן נראית טוב יותר, אבל לאחרונה היכרת רגרסיה בעניין הזה, והתקפה שווסטברוק הוא המוציא לפועל העיקרי בה הוא לא ממש דבר אסתטי וגרוע מכך, לא מספיק אפקטיבי לקבוצה שרוצה ללכת מעבר לסיבוב הראשון של הפלייאוף.

הימור: אוקלהומה ב-5.

דנבר נאגטס (26-52) – פורטלנד טרייל בלייזרס (28-50) 5:30:

פורטלנד עם פוש מאוחר, מאיימת על המקום ה-3 של יוסטון שבעצמה נמצאת בכושר נפלא, המשמעות של העליה למקום ה-3 יכולה להיות דרמטית – היא תשלח את פורטלנד לצד של העץ שלא כולל את יוסטון וגולדן סטייט ובצד הזה, ככל שיהיה כזה, הכל לגמרי פתוח, כך שלפורטלנד כל משחק עד סוף העונה יכול להכריע האם תינתן לה ההזדמנות לחזור לגמר המערב אחרי שנים רבות של היעדרות.

גם לדנבר המשחק הזה משמעותי. למעט הרצון המובן להחזיר איזשהו סוג של מומנטום לקראת הפלייאוף. לאחר הניצחון של גולדן סטייט אתמול, דנבר מפגרת אחריה ב-2 משחקים שלמים, כשלכל אחת נותרו עוד 4 משחקים עד סיום העונה. קשה לדמיין את גולדן סטייט מפסידה יותר מ-2 משחקים כשהיריבות הן קליבלנד, ממפיס, ניו אורלינס והקליפרס. מנגד דנבר מובילה במשחק וחצי על יוסטון (ו-2 על פורטלנד), כך שהפסד הערב יפתח לגמרי את המאבק על המקום ברביעייה הראשונה, כשפורטלנד תהיה במשחק אחד בלבד ממנה ועם המומנטום, כאשר השתיים יפגשו שוב בעוד יומיים, ולאחר מכן דנבר תשחק מול יוטה ומיניסוטה, סיום עונה לא פשוט.

אלה יהיו המפגשים השלישי והרביעי בין השתיים, כאשר שני המשחקים הקודמים היו סופר צמודים והלכו לדנבר, מה שמבטיח לנו גם הערב משחק מותח ודרמטי. דנבר שסבלה מפציעות רבות העונה תחסר את מייקל פורטר. באופן משמעותי הרבה יותר, פורטלנד איבדה את נרקיץ' עד יום העונה ותחסר את סי ג'יי מקאלום שאמור לחזור למשחק השני בין השתיים. באופן מעניין פורטלנד לא פיצתה על היעדרם של השניים עד כה במפגנים מטורפים של לילארד, אלא דווקא בשדרוג של שחקני המשנה. אנס קנטר קלע 20 נקודות בשני המשחקים האחרונים והשתדרג בקו הקדמי של פורטלנד, בעוד רודני הוד מצא את עצמו בחמישייה ושדרג גם הוא את תרומתו.

דנבר קטעה רצף של שני הפסדים רצופים עם ניצחון על סן אנטוניו, שאיבדה את פופוביץ' להרחקה משונה ברבע הראשון, כאשר מוריס וביזלי עולים נהדר מהספסל ל-19 נקודות כל אחד. ככל שמתקדמת העונה והפצועים חוזרים, דנבר הופכת להיות דואו אקט, של יוקיץ' עם שורה סטטיסטית מדהים לסנטר של 20 נקודות, 11 ריבאונדים ו-7.5 אסיסטים, וג'מאל מארי עם 18 למשחק ו-5 אסיסטים. היכולת של השניים האלה תגדיר את המשך העונה של הקבוצה הזאת – האם מדובר בקבוצת עונת סדירה נהדרת לה אין את הכלים להיאבק בפלייאוף (כפי שרוב הקבוצות במערב מאמינות), או שקפיצת המדרגה שדנבר עשתה העונה תביא אותה להתחרות על הפרס הגדול.

הימור: דנבר ב-8.

המשחקים הנוספים:

שארלוט הורנטס (42-36) – טורונטו רפטרוס (23-56) 2:00:

טורונטו שהבטיחה בפועל את המקום השני במזרח, יוצאת למשחק חוץ בשארלוט שלה זה יהיה כנראה פרידה רשמית מחלום הפלייאוף. ההורנטס מפגרים ב-2.5 משחקים אחרי מיאמי ואורלנדו המדורגות 7 ו-ו ולאכזבתם הגדולה כבר לא יסגרו את הפער. להורנטס מאזן ביתי של קבוצת פלייאוף אבל מאזן החוץ הוא שהכריע אותם העונה ושלושת הפסדי החוץ הרצופים שלהם מול הלייקרס, ג"ס ויוטה הם שגמרו את העונה שלהם לפני שנצחו את ניו אורלינס במשחק האחרון של המסע.

טורונטו לעומת זאת נישאת על גלי מומנטום נהדר על חמישה ניצחונות רצופים, אומנם על יריבות חלשות באופן יחסי, אבל מומנטום הוא מומנטום וטורונטו תרצה להמשיך אותו הלילה.

הימור: טורונטו ב-12.

אורלנדו מג'יק (40-39) – אטלנטה הוקס (50-29) 2:00:

כשהיא חצי משחק מעל מיאמי לאורלנדו אין ברירה אלא לנצח את המשחק מול אטלנטה שמסיימת את העונה הזאת מעודדת יחסית, רבים צפו להוקס קריסה מוחלטת אבל בעוד אטלנטה לא איימה על הפלייאוף היא בהחלט נתנה עונה מכובדת, כולל גם כמה ניצחונות יפים כמו הניצחון על מילווקי בהארכה השבוע.

עצירת טריי יאנג תהיה בראש מעיניהם של המג'יק, שלאחר המשחק הזה ייצאו לשני משחקי חוץ מול בוסטון ושארלוט, כך שהמשחק הביתי הזה הוא באמת משחק שהם לא יכולים להרשות לעצמם להפסיד.

הימור: אורלנדו ב-15.

וושינגטון וויזארדס (47-32) – סן אנטוניו ספרס (34-45) 2:00:

האם ההשתוללות של פופ במשחק האחרון של הספרס מול דנבר היא הדרך שלו לנסות להעיר את הקבוצה שלו לקראת הפלייאוף? יתכן ונקבל את התשובה הלילה בוושינגטון. הוויזארדס כבר סיימו את העונה שלהם מזמן, עונה מדכדכת למדי לקבוצה שקיוותה לעשות ריצת פלייאוף העונה, אבל הווארד נעלם, וול נפצע, ג'ברי פרקע לא עשה את הקפיצה וביל נשאר דיי לבד.

הספרס מנגד מגיעים למשחקים האחרונים של העונה בלי מומנטום אבל עם משימה – לא לסיים במקום ה-8 ולהימנע ממפגש עם גולדן סטייט בסיבוב הראשון. עם סיום עונה שיכלול משחקים נגד קבוצות שאינן קבוצות פלייאוף – קליבלנד, דאלאס ו-וושינגטון, הספרס בהחלט יכולים לעשות זאת. הלילה הם צפויים לחסור את מרקו בלינלי אבל זה לא יהיה תירוץ לאורחים שחייבים ניצחון.

הימור: הספרס ב-10.

יוסטון רוקטס (28-51) – ניו יורק ניקס (63-15) 3:00:

סיום העונה הנהדר של יוסטון שנצחה 8 מעשרת משחקיה האחרונים וסופרת כבר ארבעה ניצחונות נוספים מחזירים אותה לעמדת הקונטנדרית כשגולדן סטייט נראית פגיעה מתמיד במערב. אבל לסיום העונה של יוסטון תהיה חשיבות קריטית כשכמו פורטלנד ודנבר היא תרצה מאוד לסיים במקום ה-2 או ה-3 ולהימנע ממפגש עם האלופים עד גמר המערב. כדי לעשות זאת הרוקטס יצטרכו לנצח את שני המשחקים הקלילים שצפויים להם בבית מול הניקס ופיניקס, ולאחר מכן להגיע לאוקלהומה למשחק שעשוי להיות הרה גורל עבור שתיהן.

שתי ההתפוצצויות האחרונות שלה עם 130 נקודות מול סקרמנטו ו-135 מול הקליפרס, ובמיוחד הינצחון המאוד מרשים על דנבר 85-112 מראה שהיא מוכנה ולא מפחדת מאף אחד, הלילה אמור להיות לא יותר מטיול קליל מול אחת הקבוצות החלשות בליגה שרק מחכה כבר לעונה הבאה.

הימור: יוסטון ב-30.

מיניסוטה טימברוולבס (43-35) – מיאמי היט (40-38) 3:00:

עבור מיאמי זה משחק של להיות או לחדול. רבים חשבו שחזרתו של דרגיץ' תדחוף את מיאמי למומנטום, אבל היא דיי מתקשה במשחקים האחרונים עם הפסד לאורלנדו והפסד כפול לבוסטון החזקה שהמחישו את הפער בין ארבע הראשונות (אולי 5) לבין כל היתר. הייתה זו ההתקפה של מיאמי, שקולעת רק 105 נקודות למשחק העונה והצליחה לקלוע 102 ו-105 מול בוסטון שמקשה עליה לנצח קבוצות שאינן עלובות ממש בהתקפה.

ומיניסוטה בהחלט אינה כזאת, 113 נקודות יש למינוסטה למשחק העונה, אבל ההגנה שלה או יותר נכון החשק בהגנה לאור הבלגאן שהתרחש שם העונה מנעו ממנה להתחרות על אחד משמונת המקומות בפלייאוף במערב החזק, עם זאת הוולבס לא איבדו את כבודם העצמי ועל אף היעדר סיכויים של ממש הם השיגו שני ניצחונות בארבעת המשחקים האחרונים, כולל ניצחון שנוי במחלוקת על ג"ס בהארכה.

הימור: מיניסוטה ב-5.

דאלאס מאבריקס (47-31) – ממפיס גריזליס (47-31) 3:30:

מפגש בין שתי קבוצות שסיימו את העונה זה מכבר ומחזיקות באותו המאזן יביא את ממפיס לטקסס לפגוש את דאלאס המקומית. המאבס, דווקא ללא דונצ'יץ' השיגו ניצחונות יוקרתיים מול אוקלהומה ופילדלפיה. ממפיס מנגד הפסידה לקליפרס ופורטלנד בשני המשחקים האחרונים שלה.

שתי הקבוצות סוחבות רשימת פצועים ארוכה והיעדר מוטיבציה לקחת סיכונים. קונלי ובראדלי נמצאים בספק למשחק הזה בעוד ולנצ'יונס, אנדרסון, ג'קסון, ברוקס ומיילס גמרו את העונה בממפיס. בדאלאס פוואל, דונצ'ץ', פיני-סמית' ובראנסון בספק, כך שאם לא נמאס לכם מכדורסל יורוליג לאחר משחקי הערב שיחתמו את העונה הסדירה בכדורסל האירופאי אתם מוזמנים.

הימור: דאלאס ב-5.

יוטה ג'אז (30-48) – סקרמנטו קינגס (40-39) 4:00:

מומנטום נהדר של יוטה חילץ אותו ממאבקי תחתית המערב, וכנראה שיציב אותה במקום ה-5 כאשר נכון לעכשיו היא משחק וחצי מעל הקליפרס ו-2 משחקים אחרי פורטלנד. סקרמנטו שקיוותה להיות בפלייאוף איבדה את הסיכוי עם 5 הפסדים בעשרת המשחקים האחרונים שלה, ויותר מזה כאשר לא הצליחה לשמור על הקצב מול המומנטום הנהדר של הספרס לפני מספר שבועות.

זה המשחק הרביעי בין השתיים העונה כאשר יוטה נצחה 2 משלושת המשחקים שהתקיימו, האחרון שבהם עם תצוגה נהדרת של רוביו, שבהיעדר מיטשל הוביל את יוטה עם 27 נקודות ב-27 דקות. עבור פוקס שמסיים עונה מצוינת, זה אמור להיות אתגר שייתן לו מוטיבציה לקראת המשחק.

הימור: יוטה ב-12.

פיניקס סאנס (61-18) – ניו אורלינס פליקנס (47-32) 5:00:

הקבוצה החלשה בליגה תפגוש את אחת המאכזבות שבהן בפיניקס הלילה. שתי הקבוצות מחזיקות במאזן 8-2 בעשרת המשחקים האחרונים ומפסידות על ימין ועל שמאל ובפיניקס גם מצטרפת מדיניות של מתן מנוחות ללא מעט שחקנים שהוכרזו פצועים במאמץ להבטיח את המקום האחרון בליגה. מי שמסרב להכיר בכך שהעונה קרבה לסיומה הוא ג'וליוס רנדל, הסנטר קלע 34 בהפסד לשארלוט, וכאשר שותפו לקו הקדמי כבר לא בעניין זה מכבר, הוא נותן משחקי שיא עם מעל 20 נקודות לערב כמעט מדי משחק, ושיא קריירה של 45 מול פורטלנד במרץ. המשחקים בין הקבוצות העונה היו נטולי הגנות, כאשר באחרון שבהם פיניקס הדהימה עם 138-136 בניו אורלינס, הפליקנס ישאפו לנקום כשיגיעו לאריזונה הלילה, אבל להגנות אל תצפו מהשתיים האלה.

הימור: הפליקנס ב-5.

גולדן סטייט ווריורס (24-54) – קליבלנד קאבלירס (60-19) 5:30:

נראה שהווריורס עמדו במשימה והבטיחו את המקום הראשון במערב. עם שלושה ניצחונות רצופים כולל על דנבר והרוקטס הם עשו יותר מזה, הם הצהירו שהם עדיין הקבוצה שצריך לנצח, בוודאי במערב כשגברו על שתי הקבוצות החזקות באיזור מלבדה.

הלילה הם יפגשו את אחת הקבוצות העלובות בליגה בדמות קליבלנד שהפסידה 7 משחקים ברציפות ואין שום סיבה להניח שהלילה יהיה שונה, גם כשגולדן סטייט בוודאי תיתן מנוחה לפחות לחלק משחקניה לקראת הפלייאוף ההולך ומתקרב.

הימור: גולדן סטייט ב-25.

לוס אנג'לס קליפרס (32-47) – לוס אנג'לס לייקרס (44-35) 5:30 (שידור ישיר ערוץ 5):

כשהליגה שיבצה את המשחק הזה היא בוודאי דמיינה משחק הצהרה של לברון, לקראת הפלייאוף בעוד הקליפרס מלקקים את הפצעים ונערכים לקיץ בו ינסו לבנות קבוצה שתחזור להתחרות בעונה הבאה.

אלא שבפועל הדברים היו הפוכים בדיוק, ולברון יישב עם חליפה באולם בעוד הקליפרס ינסו לשפר עמדות לקראת הפלייאוף. הקליפרס קרוב לוודאי יסיימו במקום ה-6 והם יוכלו להבטיח זאת הלילה בתרחישים מסוימים. לאחר מכן הם יצטרכו להתפלל לא לקבל את יוסטון בסיבוב הראשון. זה המפגש הרביעי בין השתיים העונה כשהקליפרס נצחו פעמיים וצפויים להכריע את סדרת העונה הסדירה בין השתיים, בלי להתקשות יתר על המידה מול הלייקרס שהובסו ב-17 ו-18 נקודות בשני משחקיהם האחרונים ולא זוכרים מתי לאחרונה הם נצחו קבוצת פלייאוף.

הימור: הקליפרס ב-12.

לפוסט הזה יש 122 תגובות

  1. לדעתי פורטלנד מנצחים
    הקרב על מקומות 2-4 במערב צמוד בטירוף\
    לא ממליץ לאף אחת לסיים שנייה ולהתחיל פלייאוף מול אוקלהומה

    1. קשה לי מאוש להאמין שאוקלהומה תסיים 7.
      שלחתי פה בתגובות אתמול סיקור מופשט של המצב בפליאוף במערב ואפשר לראות שבעקבות יתרון פנימי של הספרס על הרעמים, והעובדה שלספרס נשארו שלושה משחקים קלים לעומת פעמיים בק טו בק של הרעמים (כשהשני זה יוסטון ואז מילווקי), רוב הסיכויים שהרעמים הם אלו שיסיימו במקום ה8 ולא פופוביץ והטקסנים

  2. אינדיאנה מול בוסטון משחק שיכריע את הביתיות בסדרה בין השתיים ושתיהן בעלות מאזן בית הרבה יותר טוב ממאזן חוץ.

  3. מעולה דור, תודה רבה.
    .
    פורטלנד נגד דנבר ואינדי נגד בוסטון משחקי פלייאוף לכל דבר ומצילים את הגארבז' טיים העונתי.
    .
    לא פחות משחייבים לנצח את וושינגטון, חייבים להתעורר.

  4. תודה רבה.
    צריך היום ניצחונות של יוסטון אוקלהומה ודנבר(להרחיק את פורטלנד מהמקום השלישי ושיוסטון ישארו שם).
    אם אפשר גם הפסדים של הקליפרס והספרס מה טוב אבל לא נראה לי שזה יקרה
    צריך את יוסטון מקום 3 ואת אוקלהומה 6-7 בצד השני של הבראקט מהווריירס

  5. וואללה דור איזה לילה של משחקים. אני כולי עם מיאמי. יהיה משחק רצח כמו שכתבת בין הסלטיקס ואינדיאנה. ליל משחקים אדיר וטוב שיש לנו את דור לטפל בהם!

  6. פריוויו אש דור, המון משחקים. אינדיאנה-בוסטון משחק מאוד חשוב להמשך כי כמו שאמרת הוא קובע מי תהיה הביתית. יהיה מאוד מעניין לראות אם הסלטיקס ינסו ללכת הלילה על הרכב של אל הורפורד כסנטר בניסיון להוציא את מיילס טרנר מהצבע. דנבר-פורטלנד משחק מעניין גם כן כשהשאלה היא מה הנאגטס יעשו נגד לילארד. גארי האריס שיתק אותו במשחק הקודם ויהיה האיש שישמור עליו גם עכשיו.

  7. שלושה משחקי מפתח, לפי השעון:
    .
    ב-2 – הספרז בוושינגטון.
    משחק מוקש לספרז. זה המוקש שנותר להם עד סוף העונה. הם חייבים לנצח כדי להימנע ממקום 8, ולשלוח כמעט בוודאות את אוקלהומה לסיבוב ראשון עם גולדן סטייט. מקום 7 יסדר לסן אנטוניו את דנבר כנראה – משימה אפשרית בהחלט, וסדרה מעניינת מאוד של צעירים נגד זקנים.
    .
    ב-3 – בוסטון באינדיאנה.
    קרב ישיר על יתרון הביתיות בסדרה ביניהן.
    (במקביל – דטרויט באוקלהומה. הת'אנדר חייבים לנצח את כל המשחקים שלהם עד סוף העונה כדי לברוח ממקום 8. מוקש בינוני).
    .
    ב-5:30 – פורטלנד בדנבר.
    דנבר הקבוצה הכי ביתית בליגה, יתרון הגובה המפורסם, אמורה להסתדר עם פורטלנד בלי נורקיץ'. הפתעה תטרוף לגמרי את צמרת המערב ויכולה להוביל למאבק משולש, ביחד עם יוסטון והבלייזרס, על המקום ה-2, שנראה סגור.

  8. ערב אש, ס״א הולכים להפסיד את זה ולהיתקע ב-8, אינדי יינגפו, בוסטון חזקים בהרבה, דנבר הולכים לאבד את המקום השני, אם לא הערב אז בהמשך.

    1. חכה יש לו עוד את הסיקור מחר בבוקר…
      ואם אתה תוהה למה נפלו עליו 13 משחקים זה כי נשארו לנו 50 משחקים לשחק ושישה ימים לסוף העונה אבל שניים מהם פחות או יותר מחוקים בגלל הפיינל פור.

  9. אחלה פריוויו דור
    אינדי קשוחים בבית, אם יאנג לא היה מחטיא את הלייאפ מול בוסטון במשחק הקודם היינו במצב טוב יותר. סיכוי לא רע שננצח.
    לא מדברים מספיק על יוטה. מיטשל ממשיך להרשים ולהוביל קבוצה אפרורית למקום 5 במערב הקשה. מבין שחקני השנה השניה הוא היחיד ששמר על יציבות ועוד בתור הכוכב הראשי בקבוצה שלו. הוא ופוקס היחידים שלא עצרו במחסום הרוקי מהדראפט הקודם.

  10. כרגע הספרס בשליטה.
    תעשו לכולנו טובה ותנצחו. 99.9999% מאוכלוסיית העולם רוצה סיבוב ראשון ווריורס-ת'אנדר. (ה-0.0001% זה עידן).

  11. ראסל ווסטברוק עם עונה 3 טריפל דאבל השיג את זה המשחק , והאמת זה רחוק מלהרשים, מה היה קורה אם היה חושב על טובת הקבוצה במקום הסטטיסטיקה האישית? אוקלהומה זה קבוצת סיבוב ראשון יפסידו גם ללוחמים וגם לדנבר בסוויפ או סוויפ גנטלמני. בחירת זריקות נוראית בגלל ווסטברוק והמרדף אחרי סטטיסטיקה
    .
    אדאמס בור בהגנה כמו רובוט לא מפעיל מחשבה.

    1. צריכה לנצח היום את דטרויט, בחוץ את מינסוטה, בבית את יוסטון ומייד בק-2-בק את מילווקי בחוץ… כדי להימנע ממקום 8

  12. מה שדאני לא מבין בפייסרס זה למה לא נותנים לסבוניס לשחק. הוא מחמם את הספסל ובוסטון מובילה ב-10-14 כל הזמן

  13. הפייסרס מאוד מוגבלים שהם לא קולעים באחוזים טובים. אין להם כמעט אף שחקן שמסוגל ליצור לעצמו או לאחרים מצבי זריקה

  14. לא יודע, אם אתה לא מצליח לנצח את הסבוניה ממיניסוטה כשאתה ממש חייב את ה-W, אולי אתה לא צריך להיות בפלייאוף. אפילו בזה המזרחי.

  15. בלייק גריפין הוא כנראה ה-PF הכי טוב בליגה, והוא מחרב את מה שנשאר מהקריירה בקבוצה האיומה של דטרויט, עם שני האפאתים רג'י ג'קסון ואנדרה דראמונד (שלקח ריבאונדים בהגנה פחות ממה שאדאמס עשה עליו בהתקפה). זה עוד טוב כי בתחילת הרביעי קייסי העלה את חמישית המחליפים שלו – איש סמית', לוק קנארד, לנגסטון גאלווי, תון מייקר וזאזא פאקינג פאצ'וליה. שזו אפילו לא חמישית יורוליג. גריפין חייב לברוח משם בכל דרך אפשרית.

  16. הדבר הטוב ביותר חוץ מהניצחון היה הנחתת הפטיש של ראס על ראשו של זאזא פאצ'וליה אשר שכב על הפרקט איזה דקה.

  17. וולטון צריך לעוף רק על זה שלא נתן לקארוסו דקה, גם כשלא היו לו רכזים כשירים בכלל (לפני זמן הזבל של העונה).

  18. איזה כייף זה לראות את הסאנס כשבוקר לא משחק. מתברר שגם בלעדיו הם יכולים לקלוע . 3:57 לסוף רבע שלישי 87 נק' יש סיכוי אפילו שינצחו לא עלינו…

  19. חומר למחשבה: הסאנס עם בוקר 95 נקודות במשחק מהן 60 של בוקר . כל יתר הקבוצה &קולעת 35 ומפסידים ב 30 הפרש.
    הסאנס בלי בוקר 117 נקודות בזמן & 133 נקודות עם הארכה (35 של ג'קסון) ונצחון.
    כאילו יש עוד שחקני NBA . מה הם מסוגלים לקלוע 133 נקודות ? לא רק 35?
    כאילו דההה??

      1. זיו אשמח לקרוא.
        סמיילי אני לא מסיק מסקנות רק מעלה תמיהות. במשחק שבוקר קבע שיא NBA שקלע 60 נק ויתר הקבוצה 35 והפסיד ב 30 הפרש קראתי פה תגובות מגוכחות שאין קבוצה בפיניקס ואין שחקנים ואף אחד לא מסוגל לקלוע חוץ ממנו. אז הנה 133 נק. בלעדיו. מה היתר לא שחקני NBA?
        בכל מקרה לא מזלזל בו חס וחלילה הוא שחקן מעולה עד כדי הובלת קבוצה לאליפות בעוד כמה שנים אבל רק אם משהו ישתנה שם. כשהוא משחק יש לך תחושה שכל שאר השחקנים קופאים. מעבירים לו את הכדור הכל עובר דרכו. זה משחק הארדני כזה.
        יש קבוצות בליגה למשל הלוחמים עם כוכבים יותר גדולים ממנו שאיכשהוא אתה בכלל לא מרגיש שיש שם מישהו שהכל חייב לעבור דרכו דבר שמאפשר לכל הכשרון בקבוצה לבוא לידי ביטוי. זה גם יותר יפה המשחק הקבוצתי בלי כוכב על וגם יותר יעיל לדעתי.

        1. שכחת שיש את שאלת התחרות.
          באותו משחק של כמעט 60 נקודות, היריבה הייתה יוטה (במשחק שהיא צריכה לנצח),
          הלילה לא הייתה יריבה (לפחות בצד ההגנתי).
          .
          תתבונן מחדש באותו משחק. אני זוכר שבזמן המשחק ספרתי לפחות 8 שלשות פנויות לחלוטין ש-"שאר" שחקני הסאנס החטיאו כאשר הם חופשיים לחלוטין.
          (כל מי שהם לא בוקר סיימו את אותו משחק עם משהו כמו 30% אפקטיבי. זה לא קשור בכלום לבוקר)

  20. אלכס קארוסו ענק.הרחיק את האפשרות למפגש של הווריירס-אוקלהומה בסיבוב הראשון(אם אוקלהומה לא יפשלו) ויוסטון ואוקלהומה בצד השני של הבראקט מהווריירס-גם דנבר.
    2 המפגשים שנשארו לקליפרס הם גולדן סטייט באורקל ויוטה בסטייפלס.מתאים לי ווריירס-קליפרס בסיבוב הראשון

    1. שוב – וולטון לא נתן לו דקת משחק מושתנת כשכל הרכזים בקבוצה היו פצועים ועוד היה להם סיכוי (!!!)
      רק על זה צריך לשלם במשרתו.
      שונא מאמנים שמייבשים סתם שחקנים טובים.

  21. איזה קטלני אם הווריירס יהיו בצד אחד של הבראקט עם קליפרס יוטה ופורטלנד ובצד השני יוסטון אוקלהומה דנבר וסן אנטוניו אבל עוד חזון למועד.לפני הלילה הסתפקתי במפגש עם סן אנטוניו בסיבוב הראשון אבל אחרי הלילה עם ההפסד המפתיע של הקליפרס נפתחה אופציה יותר טובה לווריירס.רק צריך שהתוצאות במעט שנשאר יהיו בהתאם

כתיבת תגובה

סגירת תפריט