מעורב הופס ליום ששי / מנחם לס

0. ראיתם את הלחישה בין לברון ודוראנט?

מחר כל העולם יגיד שהם סיכמו על מעברו של דוראנט ללייקרס לעונה הבאה.

1. כל העולם דיבר היום (אתמול) על בעיית הראייה של סטפן קרי!

*

Stephen Curry

*
*

סטפן קרי היה זה שסיפר למי שרצה להקשיב שהוא נתן סיפור על בעיות הראייה שהיו לו ל-THE ATHLETIC" (בראיון מיוחד ל- Marcus Thompson III of) והיום כל העולם דיבר על זה.
*
הקדשתי לכך אתמול את החלק הראשון ב'מעורב' שלי כי ידעתי שהיום זה יהיה הבנושא החם ביותר בעולם הכדורסל.וזה בדיוק מה שקרה. היום כולם מסבירים את הסלאמפ של קרי ביריות מה-3 מאז האול סטאר, ולפתע הלידה מחדש של קליעתו באחוז המתקרב ל-50% מהטריי. הוא הסביר שהשיפור הגיע בגלל העדשות החדשות שתוכנתו בדיוק לפי צורת הרטינה (שהשתנתנה בגלל מחלת ה-KC ובמקום צורה עגולה קיבלה צורה של חרוט – CONE.
תומפסון חברו אמר שעכשיו הוא מבין מדוע הוא החמיץ כל כך הרבה שלשות, 'כי הוא שיחק חצי עיוור' (אבל כשאני כתבתי זאת בבדיחות דעת, היו אנשים שדאגו להסביר ש-"מנחם מגזים". באמת חשבתי שהוא היה חצי עיוור).
*
היום רוב כותרות האתרים שדיסקסו את סטפן דיברו על המוביל את הליגה בשלשות שלא רואה ברור את הטבעת, ולפתע ניפתח עבורו עולם חדש, כתוצאה ממה  שהוא אמר על ההרגשה החדשה:“It’s exactly that,” Curry said. “It’s like the whole world has opened up.”היום סטף קרי הותקף במיליוני שאלות מכל העולם. אני לא מגזים. אני מצטט משפט שהופיע בלארי בראון ספורט, אבל כמוהו פחות או יותר הופיע בכל אתר או עיתון:
*
"He was bombarded with questions about it on Friday. He tried to downplay it as much as he could and said it is no different from any of the other millions of people in the world who aren’t blessed with 20-20 vision.

מה הוא מתפלא? הוא לא שמע, במקרה, על סושיאל מדיה?

כותב המאמר מציע לו הצעה הגיונית:

 If he doesn’t want his future eye appointments trending on Twitter, he should probably refrain from divulging any information about them.

2. לברון: "הקיץ הזה הוא קריטי ללייקרס ולי"

 

הוא לא בדיוק אמר לבליצ'ר רפורט שאם הלייקרס לא עושים צעד רציני ביותר לשפר את הקבוצה הוא מתפטר, אבל כיצד ניתן להבין משהו אחר כשהוא אומר 'לא הגעתי ללייקרס לשחק בקבוצה שלא עושה את הפלייאוף או בקושי עושה אותו".

הוא אמר:

"It's a critical summer for myself.  "Obviously, the franchise is going to live forever. But for me personally, it's very critical, because I want to compete and I want to compete now."

"אני אעזור בכל שאוכל הקיץ. אני תמיד עזרתי לכל הקבוצות ששיחקתי בהן להביא שחקנים, והקיץ ישנו מבחר גדול של שחקנים שיוכלו מאד לעזור לנו, ואני בטוח שישמחו לשחק עבור הלייקרס."

הלייקרס יצטרכו להחליט קודם כל על מאמן (ג'יני באס אמרה אמש שהיא 'בוטחת בלוק וולטון כמאמן הלייקרס'), ו-7 משחקניהם ברוסטר יעזבו לפרי אג'נסי.

לברון אמר שהוא מאמין ביכולת של הלייקרס להביא שחקני מפתח. 'אני אעזור. תמיד עזרתי. לא תמיד הצלחתי אבל הרבה פעמים כן הצלחתי. זה קריטי להביא שחקני מפתח ואני בוטח במג'יק ורוב (פלינקה) שהם יעשו זאת. הם רצו אותי והם השיגו אותי ואני בטוח שהרבה שחקנים רוצים לשחק איתי. בזה אני בטוח'.

3. תראו מה עלול לקרות לאטלנטה עם קצת מזל ב-14 למאי

1)בחירה ראשונה בדראפט – ציון ויליאמסון
*
2) אם בחירה שנייה אז ג'ה מורנט
*
3) בחירה גבוהה עד ששית בגלל הטרייד עם המבריקס
*
4) 5 בחירות ב-42 הבחירות הראשונות
*
5) אם ציון ויליאמסון, אז זה עלול לעניין את קווין דוראנט מאד כפרי אייג'נט.
*
כמובן שסיכוייהם להשיג -1 או 2 הם רק 21%, ולדאלאס יש 38% לקפוץ לחמישייה הראשונה ולהחזיק את בחירתם. דוראנט יידע למפרע איזה בחירות דראפט תהיינה לאטלנטה, עובדה הכרחית בנסיון להביאו. אבל קווין דוראנט הוא רק חתיכה אחת בפאזל, וההאוקס יכולים להקים קבוצה מצויינת גם בלעדיו. הנם ראק צריכים קצת מזל.
ג'רי ווסט הציע לחברו, בעל ההאוקס טוני רסלר, למנות את טראביס שלנק כמנכ"ל. שלנק שיכנע את עוזר הסיקסרס לויד פירס להגיע כמאמן. ההנהלה והמאמן עושים עבודה מופתית בכל הכיוונים. בחירות הדראפט הצליחו ביותר, וכל האווירה באטלנטה משתנה. אפילו הקהל מתחיל למלא את היציעים.
*
טריי יאנג התפתח בדיוק בצורה שאטלנטה חשבה שיתפתח, ואולי אפילו טוב מאשר חשבו. הוא הפך לכוכב של ממש עם מטמורפוזה מחלטת מהפרימטר. ג'ון קולינס מתפתח אף הוא להיות הכוכב שקיוו שיהיה, והפיק-אנד-רול שלו ושל טריי יאנג הפך לאחד הטובים בליגה. כמובן שההגנה של שניהם פחות מבינונית, אבל ההתקפה מינוס ההגנה שלהם משאירה המון חיוב, וטיב הגנה היא אחת היכולות שמשתפרות עם הזמן.
*
הרוקיס קווין הואטר, אומרי ספלמן, וג'יילן אדאמס הפכו הילדים האהובים של המאמן, שכדי להגביר את הבנתם נתן להם לעשות אנליזה של כמה משחקים. הוותיקים וינס קרטר, קנת בזמור, ודוויין דדמון קיבלו צעירים לשמש להם כמנטורס. ג'רמי לין נראה כשחקן משתפר יותר ויותר ובדרך להיות הכוכב שהיה בניקס. גם אלכס לין משחק את העונה הטובה בקריירה שלו.
*אני יודע שלוקה דונצ'יק ייבחר ל-ROY, אבל לפי הטבלה הזאת שהיא מהאול סטואר ועד היום – יאנג הפך לשחקן טוב ויעיל ממנו.

*
*עם קצת מזל ב-14 למאי הרבה דברים טובים מאד עלולים לקרות לקבוצה השכנה שלי.

4. אני מאמין שקולין סקסטון יהיה בחמישיית הרוקיס

הצרה היחידה של סקסטון היא שגם טריי יאנג וגם שי גילגאוס-אלכסנדר – שני בטוחים לחמישיית הרוקיס – הם פוינט גארדים, כמוהו. אוקיי, הוא מין קומבו-גארד, אבל אותו דבר ניתן לומר על יאנג ושי. גם לוקה דונצ'יק הוא בטוח בחמישייה וגם הוא הרבה יותר בק-קורט מפרונט-קורט. אז צפוף שם.

מה שאהבתי אצל סקסטון היא העובדה שהיו לו שני דברים טובים מאד: חדירה לא סתם 'טובה מאד' אלא מצויינת, וקליעה טובה מה-3. מה שלא היה לו הוא MIDRANGE. אז במקום להילחם בחומת סין, הוא החליט לוותר על המידריינג' ולהתרכז במה שהוא יודע. הוא לא ג'יימס הארדן עדיין, אבל כמו הארדן הוא טוב בפריצה ובשלשה. אז לעזאזל המידריינג'. גם הארדן שונא אותם.

כמו יאנג הוא מגן גרוע. זה דבר שחייב להשתפר. הוא גם לא פליימייקר מעולה כי אף פעם לא נתבקש להיות עוזר אלא יוצר ומסיים. גם כאן בא שיפור בהיילייט של המשחקים האחרונים שראיתי.

5. בקרוב  מאד שמעון יכניס פוסט על בחירות סוף העונה

אין כלל שאלה שהבחירה הקשה ביותר העונה תהיה בחירת ה-MVP. הארדן או יאניס?

מה לדעתי הם הקריטריונים החשובים שיש להתחשב בהם בהחלטה?

1)הישגים אינדיבידואלים בנקודות, ריבאונדים, ואסיסטים

2)טיב הקבוצה בה הם משחקים

3)רייטינג פלוס-מינוס

4)מבט כללי, או במילים אחרות, לו התחלת קבוצה במי היית בוחר ראשון

5)DURABILITY (לא יודע כיצד לומר זאת הכי טוב בעברית)

6)"קבוצתיות, כולל היכולת לשפר שחקנים המשחקים איתם.

7)ווינריות

יאניס הוא השחקן הטוב ביותר בליגה, נקודה. אילו הלכתי נקודה-נקודה הוא היה הבחירה שלי. אבל הארדן העונה עשה דבר כל כך מיוחד ובלתי רגיל עם כמות הנקודות שקלע  – – היחיד אי-פעם שבגללו הישגיו של ווילט צ'מברליין בקליעה מתחילים להתקבל כמעשיים.

בגלל זה בחירתי ל-MVP של העונה הוא ג'יימס הארדן.

*

6. אריק בלדסאו ניזרק מהמשחק בגלל העסק עם אמביד

אם כבר מדברים על אמביד, לשחקן הזה אין יסודות משחק כגון תפיסת כדור, או כדרור. הוא איבד כדורים כטירון ולכן פילדלפיה הפסידה למילווקי!

*

 

 

7. סטפן א: ב-NBA שונאים את מנכ"ל הלייקרס!

*

 

8. תמונות NBA

*

*

*

*

 

*

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
62 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אבו זקן
אבו זקן
05/04/2019 6:35:04

הקרב על ה-MVP הוא בין שני השחקנים שמחליפים את לברון ג'יימס בתור הכוכב של הליגה. אפשר לומר, שני חלקים שמרכיבים לברון שלם.
.
האחד יאניס, שהוא לברון ספורטיבית. פריק אוף נייצ'ר, unguardable, פוינט-פורוורד אמיתי, נוכחות בכל האספקטים של המשחק (ויאניס הצעיר עוד מוסיף הגנה, בנוסח לברון הצעיר).
בכלל, כל החידוש של מילווקי העונה פשוט לקוח מהספר של קליבלנד, אחד לאחד. יאניס במרכז ומסביבו קלעי שלשות, יש גם סטרץ'-4 (מירוטיץ' על תקן לאב), יש קומבו-גארד עבור חדירות (בלדסו כאילו על תקן קיירי), ומילווקי עוד הוסיפו סטרץ'-5 (ברוק לופז, מזכיר את הרגעים שצ'נינג פריי היה עולה לתת עוד כוח אש). יאניס זה לברון – שחקן אחד שכל הקבוצה עליו, והוא לוקח אותה עד הסוף.
.
ג'יימס הארדן הוא לברון בתור אייקון, flair, ערס, שחצן, מלא אופי בכמויות, בניגוד לכל הילדים הטובים המעפנים. זה שאתה יכול לאהוב או ממש לשנוא. גם מגלומן.
גם הארדן לוקח קבוצה בעצם לבד עד הסוף, שוחק את עצמו במספר דקות בלתי אפשרי, ומתמודד בקרב די אבוד מראש נגד דרים-טים, דון קישוט נגד המפלצת. שלא במקרה, הארדן גם יורש את לברון בתואר השחקן השנוא ביותר, במיוחד בארץ. לא אוהבים כאן אנשים עם אישיות שיוצאים נגד הסיסטם המשומן והאליפות המובטחת. ככה לברון, ככה ראסל, ככה הארדן.

הייט אשברי
הייט אשברי
05/04/2019 10:02:51
Reply to  אבו זקן

מה אתה מבלבל במוח ? לא אוהבים את אבו-זקן גם כאן וגם באמריקה כי הוא מכתיב משחק מכוער מאין כמוהו שאנשים לא אוהבים לראות. משחק סטטי ואיטי , כשהוא מחזיק בכדור וכולם מסתכלים . ובנוסף , הוא מתמחה בסחיטת עבירות גבוליות או כאלה שבכלל לא היו .
נכון – רבים מעריכים אותו על יכולת אישית. אבל הוא הורס את הכדורסל היפה והיצירתי .

שאול
שאול
05/04/2019 16:39:15

הוא לא הורס שום דבר

עידן
עידן
05/04/2019 6:41:59

אחרי הלילה יאניס סגר את ה mvp

מנחם לס
מנחם לס
05/04/2019 16:40:42
Reply to  עידן

לא יודע אם 'סגר' אבל הוכיח שהוא השחקן הטוב ביותר ב-NBA

עידן
עידן
05/04/2019 6:52:55

לגבי הלייקרס יש חדשות טובות וחדשות רעות
חדשות טובות-מעל ל90 אחוז שדוראנט עובר לניקס אז התחרות במערב תיפתח
חדשות רעות-אך אחד מהפרי אייגנטס הבכירים לא עומד לחתום בלייקרס והאופציה הכי טובה שנשארה להם היא קמבה ווקר.
הלייקרס צריכים בכל הכח ללכת על אנטוני דייויס אבל אם ניו אורלינס כפי שמדווח לא רוצה עדיין להעביר אותו ללייקרס ומעדיפה את בוסטון ניקס או כל קבוצה אחרת אז הלייקרס צריכים היערכות מחדש.
להחתים את קמבה שיהיה סטייל קיירי משונמך ללברון בקליבלנד.השחקן הבא צריך להיות בראדלי ביל דרך טרייד על אינגראם ולונזו שלא מתאימים לשחק ליד לברון.חמישייה של קמבה ביל לברון קוזמה וסנטר סטייל מקגי היא חמישייה בעידן פוסט דוראנט במערב ששווה טופ 3 במערב.את הספסל יש לחזק בפריי אייגנסי

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
05/04/2019 6:56:09
Reply to  עידן

למה מעל 90% ?

עידן
עידן
05/04/2019 7:01:11

כל הדיווחים ביומיים האחרונים גם מכתב שמסקר את הווריירס וגם מכתבים אחרים בתוכניות שאני ואדיסו אוהבים לראות בפוקס 1 ואי אס פי אן מדברים על זה שזה כבר עניין סגור.רשמתי מעל 90 ולא 99 כי דוראנט עוד יכול להתהפך בשנייה האחרונה

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
05/04/2019 7:03:37
Reply to  עידן

הייתי לוקח את זה בערבון מוגבל.
.
החמישייה של הלייקרס שציינת לא בטוח עושה פלייאוף, ובטח שלא טופ 3 במערב.

עידן
עידן
05/04/2019 7:03:44
Reply to  עידן

הוא מרגיש לא מוערך בווריירס גם מכיוון הקהל.זו עדיין הקבוצה של סטף.בניו יורק יחד עם קיירי כ 2 שלו ומי יודע מה הניקס יקבלו בדראפט הוא יהיה מלך

ברוך רובין
ברוך רובין
05/04/2019 7:13:56
Reply to  עידן

דוראנט קאפקייק כמו לברון , ישאר אצל הלוחמים אם לא ייראה אופציה טובה יותר לקחת אליפות, אחד שעשה את המהלך הפחדני בהיסטוריה לא יעבור לניקס גם בעד שלום, אם לא ייראה את הסיכויים שם לאליפות.

עידן
עידן
05/04/2019 6:57:47
Reply to  עידן

אם אופציית ביל לא תתממש אפשר לנסות ללכת על דני גרין שיהיה חופשי ואת לונזו ואינגראם לנסות בטרייד על שחקנים אחרים

מנתח מוח
מנתח מוח
05/04/2019 7:02:23
Reply to  עידן

מאיפה המידע על דוראנט? בחיים אל תקרא אצל אוהדי הניקס…

הייט אשברי
הייט אשברי
05/04/2019 10:06:34
Reply to  עידן

KD עובר לניקס כמו שפול ג'ורג' הגיע לליקרס או כמו שהוא עצמו נשאר בזמנו ב-OKC , ועוד מהלכים רבים פרי דימיונה הקודח של התקשורת שחייבת למלא את הזמן בספקולציות. לא רק שלאיש אין מושג מה הוא יעשה בקיץ – סביר שהוא עצמו עדיין לא החליט , ושזה יושפע מתוצאות הפלייאוף ומזהות האלופה.

דדי
דדי
05/04/2019 21:50:28

דוראנט יהיה בניקס או בנטס בעונה הבאה.

עידן
עידן
05/04/2019 7:05:46
עידן
עידן
05/04/2019 7:06:28
עידן
עידן
05/04/2019 7:24:23
Reply to  עידן

זה היה יום לפני

https://youtu.be/LujZge4eTjk

Captain Beefheart
Captain Beefheart
05/04/2019 7:07:53

לין כבר לא באטלנטה, הועבר לטורונטו

מנחם לס
מנחם לס
05/04/2019 16:42:08

לא ידעתי. תודה

עידן
עידן
05/04/2019 7:10:33
ינון יבור
ינון יבור
05/04/2019 7:25:48

תודה.
בתמונה בסוף אני פתאום רואה את דומיניק, אבל מה זה?!?! איך זה שהוא לובש את גופיית הניקס?!
ואז נזכרתי בג'רלד… ממש דומים!

no funny shtuff
no funny shtuff
05/04/2019 7:57:53

רק שבתמונה זה וויליס ריד…

ינון יבור
ינון יבור
05/04/2019 11:12:52

איך נפלו גיבורים…
באמת אומרים לאחרונה שאני צריך משקפיים…

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
05/04/2019 12:29:42

תתנחם בזה שחשבתי כמוך

מנחם לס
מנחם לס
05/04/2019 16:43:11

כמובן וויליס ריד

מנתח מוח
מנתח מוח
05/04/2019 7:30:08

אם KD עוזב את גולדן סטייט הוא משאיר בור שאין אפשרות למלא. זה יהיה סוף השושלת שלו.
בתקרת השכר הקרובה, 109 מיליון, זה נותן לה מקום לתת חוזה חדש לקליי תומפסון. עם כל ההנחות שיעשה, זהו בערך. אולי יוותרו על ליבינגסטון (7 מיל', אופציית קבוצה), פחות סביר שיצליחו להיפטר מהחוזה היקר של איגואדלה (17 מיל'). לא משהו שקבוצה אחרת תיקח. גם אין לה שום בחירות דראפט להמתיק את ההצעה. סביר להניח שגם קאזינס לא יתנדב עוד עונה בשכר מינימום, עכשיו כשתהיה לו טבעת.

no funny shtuff
no funny shtuff
05/04/2019 8:06:12

אהבתי את "היום סטף קרי הותקף במיליוני שאלות מכל העולם. אני לא מגזים" ואת הציטוט מהמקור. משעשע.
העדשות עבדו נהדר בשביל סטף מול הלייקרס עם יבול של 1-9 מעבר לקשת.
.
לגבי kd- אשמח מאוד אם יעזוב את הלוחמים. יעלה את העניין מאלופה ב-98% למספר מועמדות לגיטימיות.
.
כצפוי, הכל מוביל לסיבוב ראשון ווריורס-ספרס עם סוויפ ג'נטלמני במקרה הטוב. סדרת הסיבוב הראשון המיותרת בהיסטוריה.

מנתח מוח
מנתח מוח
05/04/2019 8:32:19

סיכוי יותר גדול לאוקלהומה-גולדן סטייט.
המוקש של ס"א הוא הלילה בוושינגטון. נצחון ואחרי זה יש לה עוד 2 משחקי מתנה, קליבלנד ודאלאס. תסיים עם 48 נצחונות.
הקליפרס תנצח בוודאות את שאריות הלייקרס ותעלה ל-48 נצחונות. בלי קשר למשחק הקשה שלה בגולדן סטייט, והאחרון בבית עם יוטה.
אוקהלומה עם 45 נצחונות *חייבת לנצח את כל 4 המשחקים שנותרו לה* כדי להגיע ל-49 נצחונות. כי עם רק 48 – היא אחרונה בדירוג בין הקבוצות.
אוקלהומה מסיימת את העונה בבק-טו-בק מהגיהנום: מארחת את יוסטון, שעדיין לא סגורה על מקום 3. ואז טיסה למילווקי…
לכן, אם ס"א צולחת את הערב, יהיה מאוד קשה לראות את אוקלהומה נחלצת מהמקום ה-8.

no funny shtuff
no funny shtuff
05/04/2019 8:45:52

אני מאוד מקווה לסדרת סיבוב ראשון אוקלהומה- גולדן סטייט.
לצערי הספרס יפשלו ויסיימו במקום השמיני.

מנתח מוח
מנתח מוח
05/04/2019 10:45:38

זה צריך להיות חתיכת פישול, והערב…
אחרי וושינגטון יש לספרז טיול בקליבלנד, ואז הביתה למשחק אחרון עם דאלאס. קרוז קונטרול.
הערב הם צריכים לנצח בוושינגטון, בידיעה שזה המוקש האחרון שלהם העונה.
מאוד לא בשמיים. זו וושינטון, כן. אני מנחש שאתה אפילו לא מכיר 3 מהחמישיה של הוויזארדס… הם די גרועים.
בכל מקרה זה אחד המשחקים הערב שממש כדאי לראות.
אח"כ הקליפרס ינצחו מן הסתם את הלייקרס.
מה שיפעיל לחץ כבד מאוד על אוקלהומה, שלהערכתי תקרוס. יש לה דטרויט הערב בבית, אח"כ מינסוטה חוץ, ואז הבק-2-בק האמור – יוסטון בית ומייד מילווקי חוץ. אם היא לא תצליח לנצח את כל ה-4 = מפגש עם גולדן סטייט סיבוב 1.

רפיקי
רפיקי
05/04/2019 12:34:11

חחחח קמתי במיוחד כדיי לראות את העדשות בפעולה וקיבלנו משחק מחורבן של סטף
אבל זה לא מעיד על כלום

מאנו דה מאן לשעבר מיקי
מאנו דה מאן לשעבר מיקי
05/04/2019 8:36:40

מצוין מנחם, תודה רבה. התמונה של דטרויט, קבוצה כמו שקבוצה צריכה להיות, אדירה.

מנחם לס
מנחם לס
05/04/2019 16:44:57

בדיוק כך. איך אחד עוזר לשני! מדהים

תומר השני
תומר השני
05/04/2019 9:19:15

יופי של מעורב מנחם !

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
05/04/2019 9:26:12

תודה מנחם, נפלא כרגיל.
לא ידעתי שפלינקה כזה שנוא.
השיקוץ פתטי מתמיד

מנחם לס
מנחם לס
05/04/2019 16:47:26

גם אני לא ידעתי. אבל עם סטפן א לעולם אין לדעת. אם כי הוא לא היה כותב אם לא היה בזה הרבה אמת. לי הוא נראה קצת סנוב, אבל הוא שיחק עם מג'יק במישיגן סטייט…

דדי
דדי
05/04/2019 21:56:22

לא הקשבתי לסטיבן איי, אבל פלינקה שנוא קודם כל על ידי סוכני השחקנים האחרים בגלל הצורה שבה התנהל כשהיה סוכן בעצמו, וגם בגלל ההצלחה שלו.
גם היה לו חלק מסויים באחד המהלכים המלוכלכים בתולדות הליגה עם קרלוס בוזר.
זה כשלעצמו הופך אותו לבעייתי ללייקרס.
אפילו עכשיו בכל המשא ומתן עם הפליקנס – דמפס סירב לדבר עם פלינקה והתעקש להתנהל ישירות מול מג׳יק.
לא שדמפס קיבל את ההחלטות, אבל הוא היה צינור בדרך והלייקרס נאלצו לשלוח את מג׳יק לעשות מה שהוא לא יודע איך עושים…

אבי
אבי
05/04/2019 10:01:14

לאריק בלדסו יש מוח רך כשמפו

אבי
אבי
05/04/2019 10:01:54

אני רוצה ומקווה שההוקס יבחרו בבול בול ובקמרון רדיש

הייט אשברי
הייט אשברי
05/04/2019 10:08:00

כתבתי למעלה , אז אחזור שוב כדי שייראה וייקרא :
KD עובר לניקס כמו שפול ג'ורג' הגיע לליקרס או כמו שהוא עצמו נשאר בזמנו ב-OKC , ועוד מהלכים רבים פרי דימיונה הקודח של התקשורת שחייבת למלא את הזמן בספקולציות. לא רק שלאיש אין מושג מה הוא יעשה בקיץ – סביר שהוא עצמו עדיין לא החליט , ושזה יושפע מתוצאות הפלייאוף ומזהות האלופה.

גולדן גיי
גולדן גיי
05/04/2019 10:58:09

למה אתה נלחץ?
שיילך! הוא ממילא נטע זר ושחקן חיזוק בגולדן סטייט. הביצ' של דריימונד.
שיילך, ואז תחזור "הקבוצה היפה", עם סטף קליי וגרין, נראה לאן תגיעו בלעדיו.אומרים על סטף, השחקן של הדור? הנה, שיוביל קבוצה לבדו (ולא נגד דלבדובה ומוזגוב).
לאן יגיעו בלי דוראנט? סיבוב ראשון פלייאוף. זהו בערך. לא תעבור את יוסטון, ספרז, אוקלהומה, דנבר, אולי גם לא פורטלנד ויוטה.
השושלת של גולדן סטייט היא השושלת של קווין דוראנט.

מאנו דה מאן לשעבר מיקי
מאנו דה מאן לשעבר מיקי
05/04/2019 11:29:32

הם יהיו אדירים גם בלעדיו, בעיקר אם ימצאו SF אחר בשוק החופשי. שמעתי שקוואי פנוי להצעות…

גולדן גיי
גולדן גיי
05/04/2019 18:08:11

אחרי חידוש החוזה של קליי תומפסון, לגולדן סטייט יישאר כסף לגיא פניני בערך. אין להם. אם דוראנט הולך הם נשארים בעירום.
זאת אומרת, עם גיא פניני! לך תדע.

רן הנרגן
רן הנרגן
05/04/2019 12:30:50

בוי יקירי, ב 2015 הדרך לגמר עברה בניו אורלינס , ממפיס ואז יוסטון. מוזגוב לא שיחק באף אחת מהן אבל דיוויס גסול והארדן כן.

גולדן גיי
גולדן גיי
05/04/2019 18:11:43

די די די, ניו אורלינס וממפיס? זו הגאווה?? מארק גסאול? חתיכת אתגר! יוסטון המעפנה, הרבה לפני התקופה החדשה?
שלא לדבר על הגמר – פציעה לקיירי, פציעה לקווין לאב, קליבלנד בלי מספרי 2 ו-3 שלה, ברוסטר של 8 שחקנים סה"כ, עם מוטזגוב וטריסטן בהרכב פותח, ביחד עם דלבדובה שלא נבחר בדראפט (ויצא לקבל אינפוזיה).
ועדיין נגמר ב-6 משחקים. ועדיים איגודאדלה קיבל FMVP.
חלאס נו. גולדן סטייט של קארי קבוצה מאוד יפה אבל לא היתה מגיעה ולא תגיע לשום תואר, וראינו את זה ב-2016. רק דוראנט.

עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
05/04/2019 19:04:39

סומסום צדק.
אבל אם דוראנט עוזב אני מתחייב להוריד את ״שסבור שיש . . .״ מהניק שלי

no funny shtuff
no funny shtuff
05/04/2019 19:44:23

1+ לעגל

דדי
דדי
05/04/2019 21:59:55

כבר אמרתי לך למעלה שאתה טועה.
ובגלל שחזרת על השטויות אני אוסיף לך שהבלבול שלך והאנלוגיה הנכונה היא שקוואי הולך לקליפרס כמו שפול ג׳ורג׳ הלך ללייקרס…

Zivke
Zivke
05/04/2019 10:39:01

מצחיק איך בהרבה מההשוואות בין יאנג ללוקה משום מה נעלמת עמודת הריבאונדים…

מנתח מוח
מנתח מוח
05/04/2019 10:48:25
Reply to  Zivke

יאנג קוטף ריבאונדים שלא נרשמים בסטטיסטיקה.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
05/04/2019 10:45:48

אחלה מעורב, תודה רבה
בקשר לסטף, אולי כדאי שיוצא את העדשות וימשיך למצמץ… מה שכן, עם כזה ערב קשה עם העדשה, אפשר להכריז עליו בתור נסיכה

פינקי
פינקי
05/04/2019 16:28:36

התמונה הראשונה, של הפיסטונס, איזה כיף של קבוצה (במלוא מובן המילה).

מנחם לס
מנחם לס
05/04/2019 16:49:01
Reply to  פינקי

תמונה מיוחדת במינה!

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
05/04/2019 19:47:25
Reply to  מנחם לס

הגבתי עליה למטה. נפלא!

Berch
Berch
05/04/2019 16:40:31

מעורב משובח….
הולך להיות קיץ מעניין מאד
🙂

דה שוט
דה שוט
05/04/2019 18:32:46

ג״ס שניצחה קבוצות פצועות בדרך לשיא מול דלבדובה ומוזגוב – הייתה צעירה בהרבה ונהנתה מספסל אימתני (איגי, שון, ברבוסה, אזילי, לי ועוד) – היום היא מושב זקנים פציעים שיזדקנו בעוד שנה. ללא דוראנט הם לא יגיעו לגמר האיזורי.
יאניס אדיר אבל מה שהזקן עושה השנה – רק מייקל עשה. לבדו, הוא מטיל את מלוא כובד משקלו על המשחק ומכופף אותו לטובת יוסטון, ערב אחרי ערב. לצערי – MVP

ג'ק סיקמה
ג'ק סיקמה
05/04/2019 19:18:10

DURABILITY= קיימות.
מלשון קיום

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
05/04/2019 19:46:51

התמונה של בן מרים את טיישון וריף, לפנתיאון!

אור
אור
05/04/2019 20:33:07

חסרה לך "הגנה" בפרמטרים לבחירת ה-mvp.

אני בכל זאת הייתי בוחר בהארדן והוא גם זה שיזכה לדעתי

דדי
דדי
05/04/2019 23:46:01

עוד לא יצא לתקשורת, אבל לונזו כנראה סגר בסוכנות CAA.

ג'ורג' עובדיה הסקרן
ג'ורג' עובדיה הסקרן
06/04/2019 5:22:23

לא יודע, אם אתה לא מצליח לנצח את הסבוניה ממיניסוטה כשאתה ממש חייב את ה-W, אולי אתה לא צריך להיות בפלייאוף. אפילו בזה המזרחי.