הקליפרס נגד הרוקטס ומיאמי מארחת את בוסטון ברביעי / עידן ארווץ

12 משחקים יתקיימו הלילה כאשר במוקד הלוס אנג'לסים שכן יהיו בפלייאוף יארחו את הרוקטס, ומיאמי תארח את בוסטון. מפאת חוסר זמן אכתוב רק על המשחקים הראשונים. שנתחיל?

 

02:00: דטרויט פיסטונס (38-39, מקום 6 במזרח) – אינדיאנה פייסרס (32-46, מקום 5 במזרח)

.

Image result for detroit against indiana

.

מפגש בין אחת שהבטיחה את מקומה בפלייאוף לבין אחת שרוצה לעשות זאת כמה שיותר מהר יתקיים הלילה. אינדיאנה שלאחר פציעתו של אולדיפו מנוהלת על ידי בויאן בוגדנוביץ' שקולע 18 נק' בממוצע למשחק עם 43% מחוץ לקשת. אצל דטרויט גריפין ודראמונד בעונה מצויינת של כל אחד עם 25 נק' ו-8 ריב' של גריפין בתוספת 17 נק' ו-15.5 ריב' של דראמונד. זה מסוג המפגשים בהם קשה להמר: מצד אחד, אינדיאנה שכאמור הבטיחה את מקומה בפלייאוף ונמצאת מעל דטרויט בטבלה בהפרש של 3.5 משחקים, ומהצד השני דטרויט שתרצה לנצח את כל המשחקים שנותרו כדי לא לצאת בטעות מהשמינייה הראשונה. נהמר הערב על הביתיות שתעזור לדטרויט להשיג ניצחון חשוב במאבק. דטרויט.

.

.

02:00: אורלנדו מג'יק (40-38, מקום 9 במזרח) – ניו יורק ניקס (62-15, מקום 15 במזרח)

.

Image result for orlando against new york

.

שתי קבוצות עם מטרות שונות לחלוטין מגיעות לשחק הלילה באורלנדו. אורלנדו מגיעה למשחק הזה מהמקום ה-9 במזרח, בידיעה שכל משחק מעכשיו יכול לקבוע אם היא תשתתף בפלייאוף או לא. מהצד השני, הניקס. מה עוד אפשר להגיד על הניקס שלא נאמר? מטרתם, בניגוד מוחלט מאורלנדו, היא להשיג את ציון בדראפט הקרוב. התוצאה ברורה כבר מקריאת הכותרת ובה מופיע השם "ניו יורק ניקס". אורלנדו.

.

.

02:00: וושינגטון וויזארדס (46-32, מקום 11 במזרח) – שיקגו בולס (57-21, מקום 13 במזרח)

.

Image result for washington wizards against chicago bulls

.

עוד 2 קבוצות מהתחתית של הליגה ייפגשו הלילה כאשר וושינגטון (מקום 23 בליגה) תארח את שיקגו (מקום 27 בליגה). עוד מפגש בין אוטו פורטר לאקסית, ובין בובי פורטיס וג'בארי פארקר לאקסית שלהם. נראה שלשיקגו יהיה עתיד טוב מאוד, אבל אנחנו כרגע בהווה. ההווה של שיקגו נוראי, והעונה הנוכחית של וושינגטון גם כן. בראדלי ביל לוקח את הפיקוד ונראה מצויין, אבל חוץ ממנו אי אפשר לשבח אף אחד בבירה. פורטר טוב יותר בשיקגו מאשר היה בוושינגטון, כנ"ל אפשר לומר על הצמד פורטיס את פארקר, אבל זה מפגש תחתית לא מעניין בכלל. ואם חייבים להמר, נהמר על וושינגטון.

.

.

02:30, 5SPORT: ברוקלין נטס (39-39, מקום 7 במזרח) – טורונטו ראפטורס (23-55, מקום 2 במזרח)

.

Image result for brooklyn nets against toronto raptors

.

כל מה שנכתב על דטרויט אפשר לומר גם על ברוקלין. ברוקלין נמצאת מקום אחד מתחת לדטרויט וגם היא יודעת שכל משחק מעכשיו יכול לקבוע אם תהייה בפלייאוף או לא תהייה. קיים הפרש של משחק אחד בלבד בינה לבין אורלנדו מהמקום ה-9 ואם אורלנדו תנצח היום (שום סיבה שזה לא יקרה נגד הניקס), ברוקלין בבעיה. מנגד טורונטו ממשיכה בעונה המצויינת שלה כאשר היא עדיין יכולה להשיג את המקום הראשון במזרח, במקומה של מילווקי. קוואי מצויין, סיאקם השחקן המשתפר של העונה ומארק גאסול טוב גם הוא. טורונטו נמצאת במקום ה-5 בליגה גם בנט רייטינג התקפתי וגם בנט רייטינג הגנתי, כך שהם טובים בשני צדי המגרש. הערב זה יהיה שלהם. טורונטו.

.

.

02:30: אטלנטה הוקס (50-28, מקום 12 במזרח) – פילדלפיה 76 (28-49, מקום 3 במזרח)

.

Image result for atlanta hawks against philadelphia 76

.

אטלנטה כבר סיימה את העונה שלה ומכוונת לעתיד. בעתיד יש לה שחקנים מצויינים ויכול להיות שנראה אותה עוד כמה שנים מגיעה רחוק. טריי יאנג במקום השני (יש שיגידו הראשון) בוודאות בתחרות רוקי העונה כאשר הוא מעמיד ממוצעים של 19 נק' ו-8 אס' למשחק בתוספת של ג'ון קולינס המצויין ויש פה קבוצה צעירה ורעבה. יש שיגידו שלפילדלפיה יש את החמישייה הטובה בליגה. כולל את הווריורס. יהיה מעניין לראות לאן ועד כמה רחוק הם יצליחו להגיע בפלייאוף. הלילה זה שלה. פילדלפיה.

.

.

02:30: מיאמי היט (39-38, מקום 8 במזרח) – בוסטון סלטיקס (32-46, מקום 4 במזרח)

.

Image result for miami heat against boston celtics

.

לפני תחילת העונה, אף אחד לא חשב שבנקודת הזמן הזו בוסטון תהייה רק במקום הרביעי במזרח. ציפו מהם להרבה יותר – מינימום 60 ניצחונות בעונה הסדירה. זה לא המצב ובסלטיקס חוו השנה הרבה עליות ומורדות (גם על הפרקט וגם מחוצה לו). הם ירצו לשמור על יתרון הביתיות בפלייאוף כאשר יש להם את אותו מאזן כמו אינדיאנה מהמקום החמישי. במיאמי ירצו לשמור על סיכויי הפלייאוף כאשר מאחוריהם אורבים להם אורלנדו עם הפרש של חצי משחק בלבד. יהיה מעניין זה בטוח. בוסטון.

.

.

03:00: ניו אורלינס פליקנס (46-32, מקום 12 במערב) – שארלוט הורנטס (42-35, מקום 10 במזרח)

מדמל"מ – הפליקנס משחקים בשביל נתונים אישיים, חוזים עתידיים וקצת כדי להראות לכל מי שזלזל בהם שיש שם קבוצה גם אחרי גילוח הגבות הצפוי בקיץ. שארלוט מתקשה לאחרונה אבל עדיין לא איבדה תקווה. משחק שקול שיגמר בנצחון של שרלוט.

.

.

03:30: דאלאס מאבריקס (46-31, מקום 14 במערב) – מינסוטה טימברוולבס (43-34, מקום 11 במערב)

מדמל"מ – שתי הקבוצות סיימו את העונה. לדאלאס יש עתיד, למיניסוטה יש עתיד כבר מספר שנים ואיכשהו הוא לא מצליח להפוך להווה של ממש. דאלאס לא מרבה להפסיד בבית. מיניסוטה מפסידה או מנצחת לפי נוסחא שטרם פיצחתי. נראה לי שדאלאס יותר לחוצה על מאזן נמוך אז נלך על ניצחון של טאונס וחבורתו. בחמש.

.

.

04:00: דנבר נאגטס (26-51, מקום 2 במערב) – סן אנטוניו ספרס (33-45, מקום 7 במערב)

באדיבות התותח הקטמוני:

דנבר חוזרת מושפלת (עוד הפעם) למשחק מול הדורבנות. משהו חורק בדנבר כאשר היא משחקת מול הקבוצות הגדולות במערב היא במאזן שלילי מול יוסטון, ג"ס ויוטה – וגם מול הספרס. נכון שדנבר עשו קפיצת מדרגה נהדרת השנה ונראים כמו קבוצת העתיד של המערב אבל זה נראה שהשנה הם ישלמו שכר לימוד יקר. הספרס לעומתם ירצו להמשיך את התקופה המצוינת שלהם ולתת עוד ניצחון שייתן להם סיכוי לפגוש את דנבר בסיבוב הראשון ולהימנע מהלוחמים ומהדחה על ידיהם שנה שלישית ברציפות.

הימור – דנבר.

.

.

05:00: פיניקס סאנס (60-18, מקום 15 במערב) – יוטה ג'אז (30-47, מקום 5 במערב)

מדמל"מ – פיניקס הקבוצה הגרועה במערב. יוטה ג'אז במקום החמישי, יכולה לשפר את מיקומה ובכושר מעולה. מסקנה פיניקסית טיפוסית – לא כוחות. יוטה, בכמה שתרצה בערך.

.

.

05:00: פורטלנד טרייל בלייזרס (28-49, מקום 4 במערב) – ממפיס גריזליס (46-31, מקום 13 במערב)

מדמל"מ – שחקני פורטלנד היישירו מבטם אל הזוועה האורטופדית, והזוועה, היא השפילה מבטה ורק מציצה מדי פעם לראות אותם ממשיכים להיאבק על המקום בפלייאוף. ממפיס יכולה לעשות צרות לכל קבוצה ביום נתון, אבל פורטלנד בבית תצליח להתמודד. פורטלנד בדוז פואה.

.

.

05:30: לוס אנג'לס קליפרס (31-47, מקום 6 במערב) – יוסטון רוקטס (28-50, מקום 3 במערב)

באדיבות התותח הקטמוני:

הרוקטס מגיעים למשחק של בק-טו-בק בחוץ מול הקליפרס הנמרצים. 2 הקבוצות מגיעות במומנטום מעולה לקראת סוף העונה כאשר הקליפרס מנצחים 13 מ-15 המשחקים האחרונים ויוסטון מנצחים 12 מתוך ה-15 האחרונים. הפגיעות של הקליפרס בחלון הטריידים האחרון שהביאו להם את שאמט המוכשר ואת זובאק המאובק מציבים אותם בעמדה מצויינת לפלייאוף כאשר הם יכולים אולי אפילו לעבור סיבוב. יוסטון מנגד נראים כמי שמחזקים את ההגנה (תשאלו את דנבר) ונראה שגם השנה הם הקבוצה היחידה שבאמת יכולה לדגדג את הלוחמים במערב.

הימור – קליפרס בדו ספרתי.

לפוסט הזה יש 91 תגובות

  1. תודה עידן (אולי פספסתי אבל נראה לי שזה הפריוויו הראשון שאני קורא אותך אז ברוך הבא!)
    ברשותך אעשה ניסיון לפריוויו כמו שעידו עשה באחד הסיקורים שלו יכול להיות ניסיון מעניין..
    # לוס אנג'לס קליפרס – יוסטון רוקטס. הרוקטס מגיעים למשחק של בק-טו-בק בחוץ מול הקליפרס הנמרצים. 2 הקבוצות מגיעות במומנטום מעולה לקראת סוף העונה כאשר הקליפרס מנצחים 13 מ15 המשחקים האחרונים ויוסטון מנצחים 12 מתוך ה15 האחרונים. הפגיעות של הקליפרס בחלון הטריידים האחרון שהביאו להם את שאמט המוכשר ואת זובאק המאובק מציבים אותם בעמדה מצויינת לפלייאוף כאשר הם יכולים אולי אפילו לעבור סיבוב. יוסטון מנגד נראים כמי שמחזקים את ההגנה (תשאלו את דנבר) ונראה שגם השנה הם הקבוצה היחידה שבאמת יכולה לדגדג את הלוחמים במערב.
    הימור – קליפרס בדו ספרתי
    דנבר – ס"א – דנבר חוזרת מושפלת (עוד הפעם) למשחק מול הדורבנות. משהו חורק בדנבר כאשר היא משחקת מול הקבוצות הגדולות במערב היא במאזן שלילי מול יוסטון, ג"ס ויוטה – וגם מול הספרס. נכון שדנבר עשו קפיצת מדרגה נהדרת השנה ונראים כמו קבוצת העתיד של המערב אבל זה נראה שהשנה הם ישלמו שכר לימוד יקר. הספרס לעומתם ירצו להמשיך את התקופה המצוינת שלהם ולתת עוד ניצחון שייתן להם סיכוי לפגוש את דנבר בסיבוב הראשון ולהמנע מהלוחמים ומהדחה על ידיהם שנה שלישית ברציפות
    הימור – דנבר

  2. טוב הודעה חשובה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    1. כן אין כיוון אין ידיעה מה היה ומה יהיה תחשבו רציונלי ועזבו הימורים שטותיים במיוחד בלי הבנה במשחק

  3. וואו טבעות מכושפות אצל הבוכנות. אני די מנחש שזה הרבע עם הסקור הנמוך ביותר השנה של 2 קבוצות ביחד (33)

  4. לסיאקם יהיה חתכת מבחן בפלייאוף. אני לא חושב שהוא בלוף אבל לדעתי התקפית הוא יחווה ירידה חדה היות והוא מסיים טוב באיזור הטבעת אבל מתקשה לייצר נקודות באופן עקבי מאיזורים אחרים

    1. התקפית יש לו עוד המון במה להשתפר, בטח ביצירת מהלכים עבור עצמו. כרגע הוא נהנה מזה שלא מתמקדים בו והוא רץ מאוד מהר את המגרש ואקטיבי.

          1. אם אתה רוצה לשכנע אותי
            שגולדן יכולה לנצח את טורונטו
            ללא יתרון ביתיות ולמרות שהפסידה לה פעמיים בעונה הסדירה,
            אז אתה קצת לא מכיר אותי… סמיילי

    1. מיאמי בפיגור 4 נקודות, למרות הרמאויות שלכם יש סיכוי למרות כל ה״״כוכבים״״ קיירי אל ה. ותאתום

  5. הגיל נותן את אותותיו בהגנה של הורפורד. התגובות שלו נהיו איטיות ומיאמי חוצבת סלים על הגב שלו.

    1. מה? הוא בסדר גמור עד עכשיו. זה שהוא חוטף סלים מהשומר שלו זה לא אומר בדרך כלל שזה באשמתו.
      לפעמים הוא בא לעזור ומי שאמור לסגור את השומר שלו ברוטציה מפשל ולכן "השחקן שלו" קולע. זה לפעמים לא בגלל הורפורד אלא הרוטציה ההגנתית.
      הוא וסמארט הם היחידים ששומרים בשביל כולם.

      1. אני רוצה שיתן 18 סולידי כל משחק. ראבק, זה שחקן של 30 מליון?
        אל טוב בהתקפה היום אבל נתן יותר מדיי סלים קלים בהגנה. הוא לא זז מספיק מהר. הטעיה או חדירה ויש סל.

        1. היוורד לא יתן 18 כל משחק מהספסל. בתור שחקן חמישייה כן (כי הוא יקבל את הדקות ואת נפח הזריקות). הוא לא סקורר מהספסל. הוא שחקן שמחלים מפציהע היום ולכן הוא עולה מהספסל.
          הורפורד זה שחקן שאם שתלוי בקבוצה (להבדיל מקיירי שיכול לפרוח בשכונה). הורפורד צריך את המשחק המסודר ואת התבנית של הקבוצתיות (כמו שהיה באטלנטה). הוא מחפה על כולם מאחור בהגנה (כמו אדאמס מ-OKC), ככה שלפעמים זה משאיר את השומר שלו פנוי כי האחרים לא מבצעים את הרוטציה ההגנתית שלהם

          1. כבר שנה מאז שהייווארד החלים.
            בשנה שעברה לא רצו לסכן אותו ולכן לא שיחק בפליאוף.
            הוא יכול לעלות בחמישייה אבל הוא כנראה לא מספיק טוב בשביל זה…
            יום עסל יום בסל. היום היה עסל כשעלה מה-ס-פ-ס-ל…
            את רוב הנקודות עשה בחצי השני, אז הוא היה טוב מאד!
            לא רוצה טוב מאד, רוצה 18 נקודות יציב.
            אגב, הסלטיקס משחקים יותר טוב בלי בראון ומוריס.
            לגבי אל, להאשים את האחרים זה לא לעניין. היום הוא היה אשם במספר סלים בגלל שלא סגר נכון בלי קשר לשחקנים אחרים בקבוצה.

  6. טייטום בא בטענות לשופטים כל הפסקה.
    הם פשוט לא מכבדים אותו והוא משתגע מזה שהוא לא מקבל את העבירות שמגיעות לו לקליעה.
    זה צורם…

  7. רק על החיוך הדבילי בסוף המשחק צריך לזרוק את ברט בראון האהבל
    מאמן רע של קבוצת כוכבים חסרת עניין
    הפסד 3 העונה לפילדלפיה נגד אטלנטה וזה אומר הכל

    1. אף אחד מהם עוד לא שיחק בקבוצה תחרותית נורמלית או עם מאמן נורמלי, מוקדם לקבוע, ליאנג כרגע יש כל הכלים לפרוח בלי שום הפרעה, עם סימונס זה בדיוק ההיפך

      1. די באמת פילדלפיה לא תחרותית, מדובר בקבוצה אולי עם התקרה הגבוהה בליגה (חוץ מהלוחמים), יש להם כישרון עצום בכל העמדות סימונס ובראון הם התקרה שלהם, מאמן כמו פופ לוקח עם הקבוצה הזאת אליפות, כמות הכישרון שם היא פסיכית.
        אמביד טופ 5 בליגה, יש שם שני אולסטרים נוספים בדמות האריס ובאטלר , סימונס, ועוד קלעי על כמו רדיק .

        1. לא הבנת. זו אטלנטה שלא תחרותית – לפילדלפיה *התחרותית* אין מאמן נורמלי.
          שים את סימונס בידיים של פופוביץ' כמו שאתה אומר ואתה מדבר אחרת לגמרי

  8. ברוקלין בצניחה חופשית בשבועות האחרונים ,נקווה שהמזון שאגרו בתקופה של לפני האולסטאר וקצת ישמש אותם במשחקים שנשארו.

  9. הפסד מאוד משמעותי למיאמי בבית.
    עכשיו הכל מוביל למשחק האחרון של העונה, מיאמי בברוקלין, המנצחת בפלייאוף המפסידה בחוץ.

    1. כאילו פופוביץ' החליט לזרוק את המשחק מההתחלה ועוד בגבהים של דנבר… הרחקה מכוונת ומוזרה מאוד., לא השאיר לשופטים שום ברירה

  10. מדברים על סימונס כמגן עילית, מגן עילית מי אסס. הוא מזלזל הרבה בהגנה הוא מסוגל לעשות מהלכים הגנתיים גדולים אבל הוא פשוט עצלן. התקפית הוא פשוט מוגבל. אני כבר היום לוקח את טריי יאנג עליו, כן הוא יותר חלש הגנתית אבל האיום שהוא יוצר התקפית גדול בכמה מונים מהמוגבל הזה סימונס, אטלנטה שיחקו אותה ולדעתי יצאו מרוויחים מהטרייד על דונציץ. השיפור שהוא מציג יאנג פשוט עצום הוא הגיע לא בשל לליגה , אבל ידענו שמדובר על תקרה מדהימה, לא יופתע אם הוא ייקח את הMVP בעוד כמה שנים, יש לו את השילוב הקדוש של קליעה (ממרחקים אסורים ) חדירה ומסירה, נוסיף לכך תנועה ללא הכדור ובחודש האחרון הוא גם יותר טוב מווסטברוק .

  11. בוקר מדדה לחדר ההלבשה , נעזר בצוות הקבוצה, אחרי שנחת לא טוב על הקרסול (ראו את הקרסול מגיע לזווית מכאיבה במיוחד של 90 מעלות).
    אני בספק אם נראה אותו שוב הלילה. או העונה.
    אני מקווה שאין נזק גדול מדי, אבל אני לא אופטימי.
    .
    (21 – 12 לסאנס, כאשר בוקר יצא מהמשחק)

      1. אתה לא?!
        .
        (אני שייך לקבוצה קטנה של אנשים מוזרים שצופים בכל/רוב משחקי הסאנס)

  12. זו העונה שהארדן החליף את לברון בתור מוקד הרעש וההצגה הכי טובה ב-NBA
    האייקון, הדמות המרכזית, השנוי במחלוקת, השנוא והנערץ בבת אחת, וגם היחיד שאולי יעשה משהו בפלייאוף צפוי מראש
    ערס, נוכל, וירטואוז, מלא אופי בכמויות. הליגה צריכה עוד כאלה
    מי שעוד לא ראה אז זה פרויקט אמנות מדובר של מישהו שלקח את הפורטרט של הארדן ועשה ממנו מלא וריאציות, חלק מגניבות לגמרי, הטי-שירטים נחטפים:
    https://www.peraic.com/work/james-harden-illustrated/

כתיבת תגובה

סגירת תפריט