מעורב הופס ליום רביעי: הפסד דוק (וחולשתו היחסית של זאיון) על מייק ששבסקי  / מנחם לס

מעורב הופס ליום רביעי: הפסד דוק (וחולשתו היחסית של זאיון) על מייק ששבסקי / מנחם לס

 

1. מייק ששבסקי פגע בשחקנו זאיון ויליאמסון ובכך בקבוצתו 'דוק'

*

היום סוף סוף הואילו לכתוב בעתונים ובאתרי הכדורסל מה שהרגשתי בבטני משך כל טורניר ה-NCAA, וגם הרבה לפני כן:

מייק ששבסקי לא משתמש מספיק – ונכון – בכוכב העל שלו זאיון ויליאמסון. כמובן שהוא היה כוכב הקבוצה. אבל הוא יכול היה להיות הרבה יותר דורסני ויעיל אילו מייק ששבסקי שיחק איתו אחרת, ואילו קבע ברורות וללא כל שאלה שהוא-הוא כוכב הקבוצה.

נגד קבוצות יותר חלשות במשך העונה הוא יצא איכשהו בשלום, אם כי שלושת הפסדי דוק הם הרבה באשמת ששבסקי כפי שתראו יותר מאוחר. דוק ניצחה יותר מדי משחקים בהפרשים קטנים ביותר, כשבשורותיה נמצאים שלושה מחמשת שחקני המכללות הטובים ביותר, אם-כי ייתכן ומעמדו של אחד מהם ירד במקצת אבל הוא עדיין בחירת לוטרי ברורה.

כמה פוסטים נגעו בעניין הנהלת המשחק של ששבסקי, אבל רק בחצי פה כי עם ששבסקי אנשים לא רוצים להתעסק. ישנה לו השפעה גדולה מדי; הוא לוזר שומר טינה, אז אנשים נזהרים.

ריקי או'דונל ב-SB NATION היה האחד שלא פחד ולא היסס לכתוב את אשר בליבו בפוסט הזה:

https://www.sbnation.com/college-basketball/2019/4/1/18290344/duke-zion-williamson-coach-k-mike-krzyzewski-rj-barrett-march-madness-michigan-state-ncaa-tournament

ריקי מאשים את ששבסקי בכמה דברים. כמה מהם הרגשתי משך כל העונה, והן הוכחה נוספת למה שאני טוען כבר שנים על גבי שנים: מייק ששבסקי הוא SALESMAN מצויין, אבל מאמן בינוני, ומנהל משחק פחות מבינוני.

יש לו ב-DUKE את מערכת ה-PR הטובה ביותר במכללות, וכתוספת מכללה פרטית, אולי הטובה ביותר בכל דרום מזרח אר"הב, עשירה מאד, יקרה מאד, עם מסורת כדורסל שאין שנייה לה, והוא יודע למכור את עצמו. אז דוק היא בטופ כי הטובים ביותר רוצים להגיע אליה בגלל המוניטין של האוניברסיטה, ומאמנה.

מה הדברים העיקריים שיש לומר נגד ששבסקי, ללא כחל וסרק?

1)עם זאיון ויליאמסון, ארג'יי ברט, וקאם רדיש, היו לו את שלושת הפרשמנים הטובים ביותר במכללות. אולי הם לא ייבחרו 1,2,3 אבל הם יהיו קרוב לזה. זאיון ב-1 וברט ב-2 כמעט בטוחים. רדיש ירד מהמקום ה-3 למקום 6-7 לדעתי. אז מה?

לדוק היתה הקבוצה מס' 1 כמעט כל העונה, וששבסקי לא הצליח אפילו להביאם לפיינל פור.

2) מתחילת העונה ומשך כל הפלייאוף, היה ברור שמייק לא דאג להביא לקבוצה קלעים מרחוק. דוק היתה אחת מקלעיות הפרטימטר הפחות טובות מהשאר עם 30.8% מה-3. דוק היתה 327 מ-351 מכללות בדיביזיה הראשונה משלוש, ועם רק 26.5% מזריקותיהם מה-3, היו במכללות 310 קבוצות שירו באחוז גבוה יותר משאר זריקותיהם מה-3 מאשר דוק.

3) מייק ששבסקי לא ידע כיצד להשתמש בזאיון ויליאמסון משך כל העונה. הוא היה אולי אחד הדומיננטים מכולם אבל ה-USAGE RATE שלו לא היה ראשון אפילו בקבוצתו הוא. הכבוד הזה נישמר לברט. למעשה, ויליאמסון היה השחקן השלישי בקבוצה ב"נסיונות זריקה למשחק" אחרי רדיש וברט. ששבסקי כמעט ולא השתמש בו לפיק-אנד-רול, ולכן 87% מכדוריו של זאיון ניזרקו מ-ISOLATION. משך כל העונה – כשכבר היה 'פיק-אנד-רול', ויליאמסון היה זה שסיים עם הכדור רק 22 פעמים כל העונה. לא 22% מהפעמים. ס"ה 22 פעמים!

4) ברגעי האמת הקריטיים, ששבסקי העדיף את ברט כמסיים במקום זאיון, וזה – לדעתי – היתה השגיאה של משחק דוק משך כל העונה. ברט לא רק זרק הרבה יותר מזאיון (18.5 פעמים למשחק נגד 13.2 פעמים של זאיון), אלא עשה זאת באמינות פחותה בהרבה: ה-TS% (טרו שוטינג פרסנטאז') של ברט היה 53.2% לעומת ה-70.2% של זאיון. פשע כדורסלני ממש!

מי שראה את המשחק נגד מישיגן סטייט חייב לזכור זאת: ברט, ולא זאיון, לקח את שתי הזריקות האחרונות, ואז החמיץ קליעת פאול שהיתה משווה את המשחק. אותה בעייה היתה לדוק בהרבה משחקים שהיא ניצחה בנקודה או שתיים, בהרבה מזל. במשחק נגד מישיגן סטייט כל שגיאות מייק ששבסקי נתגלו לעיני כל העולם.

דוק הפסידה 3 משחקים העונה. בדקה האחרונה של שלושת משחקי ההפסד אר.ג'יי ברט היה 0 מ-9. שאר הקבוצה זרקה רק 3 בדקה האחרונה של 3 משחקי ההפסד. זאיון ויליאמסון זרק 0…אתם מתארים לעצמכם? בשלושת משחקי ההפסד הצמודים, זאיון לא זרק אפילו זריקה אחת בדקה האחרונה של כל אחד מהם!!!

(רק עוד דבר אחד: זאיון הוא מפלצת. הוא יהיה כוכב-על גם ב-NBA. אז במשחק נגד מישיגן סטייט הוא זרק רק 20 זריקות. ברט זרק 30. כל הנ"ל הוא בגלל צורת המשחק שבנה ששבסקי לקבוצתו העונה)

אותה בקורת ישנה לי על ריק קרלייל ובראד סטיבנס. שנים על גבי שנים אני מגלה שגיאות חמורות שהם עושים. משום מה איש לא מוכן להאמין לי.

2. OH'…NO…רק שזה לא יקרה. חואן האווארד מועמד ראשון לאמן את הלייקרס? ARE YOU KIDDING ME???

*

מג'יק ורוב פלינקה יהיו חייבים לעשות משהו בסיום העונה הזאת של הלייקרס, אחת הגרועות בתולדותיה. לא מבחינת W ו-L – היו להם עונות גרועות הרבה יותר – אבל מבחינה אנושית, חברתית, וקהילתית. כמה מהחלטותיהם היו כה גולמיות ומאכזבות שיכולת לחשוב לפעמים שמישהו השתיל שם מין סנבלט ועוכר רק לפגוע בקבוצה לשנים הבאות.

רק אתמול כתבתי על כל השחקנים שמג'יק ופלינקה ויתרו עבור…עבור חופן בוטנים לא טריים.

אני לא מאשים את לוק וולטון בשום דבר. אני רק לא חושב שהוא המאמן המתאים ללייקרס, אבל הוא יהיה חלק מהמהפך שמג'יק ופלינקה יהיו חייבים לבצע להראות שהם 'ממשיכים לחשוב, לתכנן לעתיד, ולעבוד!'. הם יהיו חייבים לתת לו את הפיתקה הוורודה.

הלייקרס, כדי לצאת מבור הצואה בו הם נמצאים חייבים מאמן, איך אומרים, בעל שעור קומה.

עלו שמות של מאמנים בינוניים ביכולתם (לדעתי) ואפילו פחות מבינוניים כמו מרק ג'קסון וג'ייסון קיד. למעשה הם השניים המוזכרים יותר מכל אחד אחר.

אז מה קרה היום? ב בט-אונליין-BETONLINE.COM- או  (https://mybookie.ag/?affid=1328) פתאום קפץ היום שם מוכר – שאני מכיר אישית מימיו כשחקן, ואז כעוזר מאמן במיאמי היט – חואן האוארד כמועמד ראשון לאמן את הלייקרס.

אני מאמין גדול בכסף (לכן אין לי יותר מדי ממנו!), ואני מאמין שבמקרה של DOUBT לך עם המהמרים המקצוענים של לאס ווגאס. הם צודקים יותר מאשר הם טועים.

ו-BETONLINE שם את חואן האוארד לפני מרק ג'קסון וג'ייסון קיד (עוד שתי בחירות איומות) כראשוני המועמדים לאמן את הלייקרס..

חואן, כפי שהרבה מכם יודעים, היה חבר ב-FAB FIVE עם ג'לן רוז, כריס וובר, ג'ימי קינג, וריי ג'קסון ב-1992. מה שאתם אולי לא יודעים היא העובדה שהיה שם עוד שחקן (שחקן ספסל שקיבל דקות) ושמו רוב פלינקה.

אני רק מזכיר.

חואן האוארד ולברון ג'יימס גם שיחקו יחד במיאמי (לברון שיחק וחואן הסתכל), והם הפכו לחברים קרובים יחד עם דוויין ווייד וכריס בוש.

אני לא טוען שבגלל עובדות אלה חואן האוארד עלה למקום המועמד הראשון באתר ההימורים, אבל חשבתי שאזכיר זאת ככה סתם.

בקשר לחואן? הייתי בכמה וכמה אימונים של מיאמי, בעיקר עם רון סייקלי ('הלבנוני), ופעם עם רענן כץ, וגם בגלל שכשפט ריילי אימן בניקס הייתי שם בן בית עם הסטודנטים שלי, ובמיאמי פט היה ברוב אימוני מיאמי גם כ'מפקח' וגם כמאמן אחרי פיטורי סטן ואן גנדי. חואן היה עוזר מאמן. אולי יש לו את זה – אין לי מושג – אבל באימונים שאני ראיתי הוא עמד בצד וכמעט לא היה מעורב. גם במשחקי מיאמי כשחקן, ואח"כ כעוזר מאמן הוא לא נראה לי מעורב בשום דבר.

אין לי מאומה נגדו, אבל אין לי מושג מה ברזומה שלו מצדיק את מועמדותו כמאמן הלייקרס.

 

3. מת על ההומור של סטפן קרי.

"היי, סטפן, מי מגן עליך טוב יותר מכל אחד אחר ב-NBA?"

 

 

 

4. בסיום משחק מינסוטה – ווריורס (I)

(זה עלה לו $35,000 (הצהרות בסושיאל מדיה, כולל פייסבוק וטוויטר):

*

*

5. בסיום משחק מינסוטה – ווריורס (II)

(זה עלה לו $25,000):

 

 

6. בסיום משחק מינסוטה – ווריורס (III)

(וזה עלה לו $15,000):

 

7. אל ג'פרסון תולה נעליו

השבוע אנחנו אומרים שלום לאחד משחקני ה-LOW POST הטובים והאמינים ביותר – אל ג'פרסון.

אל ג'פרסון, שחקן מצויין שאף פעם לא נחשב לכוכב, עוזב את הכדורסל ללא CONTROVERSIES וללא אויבים.

הוא שיחק העונה 11 משחקים בליגה הסינית, וכשנוכח שזה לא זה, החליט להיפרד מהמשחק. כהרגלו – בשקט וללא צרמוניות גדולות.

כל מה שיש לי לומר על אל 'BIG GUY' ג'פרסון זה שהוא היה לא רק BIG GUY אלא גם GOOD GUY.

הוא היה ה-OLD FASHION פרונט ליין, סנטר POST-UP טיפוסי, שלפני שנה אמר שהוא ראה את תרומתו הגדולה ביותר לכדורסל בנסיון לשקם ולרומם את הפרנצ'ייז במינסוטה, שם הוא הפך לאייקון מקומי. הקבוצה האחרונה ששיחק בה היתה אינדיאנה.

ג'פרסון, בן 34 היום, בילה 3 שנים בכל אחת מהקבוצות סלטיקס, ג'אז, הורנטס, ופייסרס, כשהוא משתמש בכל תנועה ידועה תחת הסל לקלוע את סליו, ולקטוף את כדוריו, למרות שלא היה אתלט מעולה. הוא סיים 14 עונות ב-NBA עם 15.7 ו-8.4 ריב', מספרים מכובדים מאד.

ג'פרסון היה קאונטרי-בוי מעיירה קטנה במיסיסיפי, וכזה היה משך כל שנותיו בליגה עם FRIENDLY DEMEANOR, ומוסר עבודה שלא היה שני לו

הוא עוזב את הליגה בחיוך, בדיוק כפי שחייך כשהסלטיקס בחרה בו בסיבוב הראשון של הדראפט, צעיר בן 18 ישר מהתיכון של PRENTISS, מיסיסיפי.

הוא אמר כשפרש:

“I’m done. I’m retired. I’m good, man,” he told the Globe. “The NBA’s been great to me. I got 14 years out of this game and when I left China, I just put in my head that I’m done. The game has changed. Ain’t nobody posting up no-more.  I’m going to retire and give it up and let the young boys have it. I am going home to my family in Atlanta a happy man!"

8. לפני ואחרי

*

9. את הכותרת תכתבו אתם!

*

10.ארטיס גילמור ו…???

*

11. דייב ת'ומפסון היה היחיד שיכול היה לנתר כמו הדוקטור

*

12. דמרכוס קאוזינס בן 7

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
45 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ראס א שטן
ראס א שטן
03/04/2019 6:27:35

תשובה ענקית של סטפן.

ששבסקי תמיד חשבתי שהוא פח עם יחסי ציבור.

גואן האוורד היה מהראשונים עם חוזי העתק לשחקנים פח.

היה בזמנו מקבל 20 מיליון לעונה ל7 שנים נדמה לי מוושינגטון שלא למדו כלום מאז. 20 מיליון של אז היו 40 מיליון של היום.

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
03/04/2019 7:18:45

תמיד התמונה האחרונה של הלבקן מפעימה.
הפעם יותר מתמיד.

זיו פנמה
זיו פנמה
03/04/2019 7:36:25

מעורב נפלא.
פשוט לא ייאמן סכומי הקנסות (והסיבה עבורם).

Berch
Berch
03/04/2019 8:43:39

זה לא כזה הרבה כסף,בחייך…. חשבון במסעדה של ג'ון וול יוצא יותר

מנחם לס
מנחם לס
03/04/2019 16:43:59

כמובן שהם יודעים זאת למפרע ו50% מזה יורד ממס הכנסה תחת "הפסדים בגלל העבודה"

קרע במיניסחוס
קרע במיניסחוס
03/04/2019 7:48:32

מעולה. תודה רבה

מנחם לס
מנחם לס
03/04/2019 16:44:32

תודה אלעד

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
03/04/2019 8:02:01

מעורב ממש מעולה.

מנחם לס
מנחם לס
03/04/2019 16:45:11

תודה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
03/04/2019 8:04:00

הזכרת לי פרט נשכח מזכרוני – יצא לי לראות את ה-fab five במשחק ראווה בארץ נגד חולון.

Berch
Berch
03/04/2019 8:42:03

עכשיו אתה אומר ? אחי בדם אתה !!!
מה שאני לא מבין זה איך אתה כותב טורים על כל מיני שטויות כמו זוגיות, ילדים, מיניות ושאר זוטות כשיש לך כזה זהב ביד.
אתה יודע כמה פעמים מנחם פרסם טור על משחק זניח שהוא היה בו (כשווילט קלע בתלת ספרתי) ???
נו, אז לא נראה לך ראוי שנקבל סיקור מהשטח על המשחק שראית, שללא ספק היה משמעותי יותר ???
אכזבת אשך
לא רק אותי, את כולם
אותך לגננת !!!
🙂

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
03/04/2019 8:44:38
Reply to  Berch

חחח נראה לך שאני זוכר משהו?
הייתה עונה שהייתי נראה לי בכל משחקי הבית שלהם.
מייק קרטר, משוגע והכל.
אנשים באים עם סירים מהבית לדפוק עליהם.
האולם מס' 1.

trusttheprocess
trusttheprocess
03/04/2019 10:05:26

אני זוכר את המשחק של חולון נגד ג'ורג'טאון זה היה ב 94 אני חושב , לפני הרבה זמן , לא סגור על כל הפרטים
אייברסון לא היה יכול להגיע בגלל שהיה בפארול ולא היה לו אישור יציאה מארה"ב אם אני זוכר נכון או שהיה בכלא אז(לא שמישהו מחוץ לוירג'יניה ידע אז מי זה אלן אייברסון) , ג'ון תומפסון שיחק אישית לוחצת כל המגרש .
אבנר שם טוב שהיה אז הרכז של חולון וגם ככה לא היה סוחב בעליות לא הצליח לעבור את החצי , לא סתם הגזמה , הוא פשוט לא הצליח לעבור את החצי מהלחץ של הגארדים של ג'ורג'טאון

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
03/04/2019 10:26:40

יש מצב שאני מתבלבל וזה המשחק הנ"ל

מנחם לס
מנחם לס
03/04/2019 16:47:45

זה היה ג'ורג'טאון, ואני שמעתי על הלוחצת. ה-FIVE FAB לא היו בארץ. ג'ורג'טאון שיחקה אז גם נגד נבחרת ישראל

כריסטופר מולטיסנטי
כריסטופר מולטיסנטי
03/04/2019 8:10:58

תודה על המעורב, מצוין.
ביררררררד מן, תמונה גדולה. הלוואי שמישהו יסתום לסטף השחצן הזה את הפה בפלייאוף סוףסוף.

קאפקייק
קאפקייק
03/04/2019 8:15:02

המגן הכי טוב על סטף קארי זה קווין דוראנט
הגן עליו מהמשך התבזות מול קווין לאב – מול קווין לאב, במהלך המכריע של גיים 7! – ועשה מהקבוצה הצ'וקרית שושלת
שושלת קאפקייק

amitlahev
amitlahev
03/04/2019 8:18:09

תודה. אחלה מעורב!
ג'פרסון מהנפגעים העיקריים בשינוי מעמדם של הסנטרים הקלאסיים.

מנחם לס
מנחם לס
03/04/2019 16:49:24
Reply to  amitlahev

צודק. ג'פרסון היה אחד שידע את מקומו: תחת הסל

ילדיסקו
ילדיסקו
03/04/2019 8:37:30

חשבתי שדמרקוס קוזינס נולד בן 7 ובגובה 1.80

Berch
Berch
03/04/2019 8:38:24

הביאו את הווארד כדי שיהיה את מי לפטר בשנה הבאה. כנראה יאשימו אותו שלא התריע שלהביא את כרמלו לא היה רעיון טוב…
קאזינס נראה ילד בעייתי גם בגן. זה די ברור מהתמונה. ילד שמחייך אליך ככה זה רק צרות
🙂

מנחם לס
מנחם לס
03/04/2019 16:50:53
Reply to  Berch

ברץ', גם אני פוחד מהנינים שלי כשהם מחייכים. הם רוצים משהו או עושים משהו שאסור

ניר מועלם
03/04/2019 9:49:47

אחלה מעורב מנחם, תודה.
דיוק זייפה בעיקר לקראת סוף העונה שבקושי הגיעה לסוויט 16, אחרי זה בקושי עברה את השלבים הבאים והיה ברור שמשהו חורק שם ולא יושב טוב. את הנתונים שרשמת לגבי הזריקות האמת שלא ידעתי כי לא ממש עקבתי אחרי הנתונים של שחקני המכללות אלה רק קראתי את הטורים של ערן, אבל באמת נתונים מוזרים, כי לכל קבוצה יש את השחקן אליו הולכים ברגעי השיא והייתי בטוח שזה זאיון, בהחלט מוזר שלא.
לגבי מאמן ללייקרס – צריכים להביא מאמן בעל שם וידע, דוק ריברס עושה עבודה נהדרת עם הקליפרס וחבל שלא יגיע מבחינתם, בכל מקרה מה שבטוח יהיה קיץ מעניין בלוס אנג'לס.

מנחם לס
מנחם לס
03/04/2019 16:52:30

מסכים אתך. הם צריכים 'אבא' כמאמן. לא עוד איזה צעיר

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
03/04/2019 10:17:49

אותה בקורת ישנה לי על ריק קרלייל ובראד סטיבנס. שנים על גבי שנים אני מגלה שגיאות חמורות שהם עושים. משום מה איש לא מוכן להאמין לי.
אני כבר מאמין לך דוק 🙂

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
03/04/2019 10:21:42

לגבי 9
שאק אומר: למי קראת שמן?

מנחם לס
מנחם לס
03/04/2019 16:53:36

דוק, נקו.וה שסטיבנס יפתיע בפלייאוף. זה כל מה שיש לי לומר עליו

מייקי
מייקי
03/04/2019 10:22:28

אם מחפשים מאמן מנוסה, חבר של לברון, מכיר את הלייקרס, ועם אליפות ברזומה כשחקן וכמאמן..
מה דעתך דוק על טיירון לו לליקרס?…

מנחם לס
מנחם לס
03/04/2019 16:54:44
Reply to  מייקי

טיירון הוא אחד מהמועמדים בחמישייה הראשונה

אור
אור
03/04/2019 10:35:33

בשנים האחרונות תמיד העדפתי את הווריורס אבל הם כבר מתחילים לעלות על העצבים עם רגשי הנחיתות והבכי על כל דבר

האווי לאסוף
האווי לאסוף
03/04/2019 10:54:01

מעורב מעולה, תודה רבה
ממבה: 'תגיד שאק, שיחקת בפיניקס אריזונה, או שפשוט אכלת אותה?'

מנחם לס
מנחם לס
03/04/2019 16:55:41

גדול!

John
John
03/04/2019 12:58:09

לצערי כותב זאת על ששבסקי בכל פורום כדורסל עם מעט מאוד הסכמה. בכל עונה כבר לא מעט שנים הוא מפוצץ בטופ טאלנט שהוא לא מצליח להפוך לקבוצה קוהרנתית דווקא על. הוא מוטיבטור מצויין ובונה לכידות חברתית ומחויבות מדהימה של שחקניו. אבל ה-X ו-O שלו ממש לא מדהימים. הוא משחק כדורסל מאוד מיושן של תנועה ומשחק פנימה החוצה. הוא משנה את השיטה בשביל מעט מאוד פרוספקטים. אפילו אם תקחו את האלופה האחרונה שלו מ-2015, שיחקו שם שמונה שחקנים שמשחקים היום ב-NBA. כן שמונה.

מנחם לס
מנחם לס
03/04/2019 16:56:37
Reply to  John

אין ספק

Avri
Avri
03/04/2019 13:08:02

שאק: ׳קובי, תגיד, יש לי גוזלאך באף?׳

מנחם לס
מנחם לס
03/04/2019 16:57:28
Reply to  Avri

???גוזלאך???

בירדמן
בירדמן
03/04/2019 13:20:22

מנחם, כל מה שכתבת על ששבסקי נכון, אבל(!) הוא גם זכה באליפות המכללות כשהכוכב של דיוק היה ג'ון שאייר, שחקן שלא היה מספיק טוב אפילו בשביל הליגה הישראלית.

הפועל גזר
הפועל גזר
03/04/2019 14:45:34

כותבים דיוק לא דוק**

מנחם לס
מנחם לס
03/04/2019 16:58:42

כותבים DUKE אבל מבטאים 'DOOK'

מאנו דה מאן לשעבר מיקי
מאנו דה מאן לשעבר מיקי
03/04/2019 15:42:41

תודה רבה מנחם אחלה מעורב. לא עוקב אחרי המכללות אבל אין ספק שדיוק פישלו השנה.

מנחם לס
מנחם לס
03/04/2019 16:59:14

פישלו ברמות

רועי ויינברג
רועי ויינברג
03/04/2019 18:40:07

תודה מנחם. אל ג'פרסון פרש כי הליגה פשוט התקדמה מהר מדי בשבילו – אם היה מגיע לליגה עשור מוקדם יותר, או 5 שנים מוקדם יותר, הייתה לו קריירה ארוכה בהרבה. לא הצליח לשנות את עצמו כמו ברוק לופז או אחרים ונזכור לו שנים יפות בשרלוט ומינסוטה. ג'ואן הווארד יכול להיות אחלה מאמן ועושה עבודה טובה במיאמי, אבל אני חושב שהבעיה בלייקרס זה לא המאמן אלא הנהלה שלא בנתה בכלל קבוצה סביב לברון. אם היו משאירים את רנדל ולופז במקום רונדו וקלדוול-פופ (אולי האחרון על חוזה מופחת) והיו משיגים עוד קלע שלשות מוכח או סקורר משני ליד לברון הם אולי היו פייבוריטים לגמר המערב לצד הווריורס.

עידו גילרי
עידו גילרי
03/04/2019 18:47:43

אל מה אתה מדבר? הייתה לו קריירה של איזה 14-15 שנים. הוא גם עבר מספר פציעות בשנים האחרונות. זה לא קשור לכיוון שהליגה הלכה בו. העובדה שהוא מעולם לא היה אולסטאר יותר קשורה לזה.

רועי ויינברג
03/04/2019 22:08:48

אני חושב שאם עדיין היה ביקוש לשחקנים שהם בעיקר פוסט-אפ ונקודות בצבע הוא היה בליגה. זה יותר קיצוני במקרה של ג'ליל אוקפור למשל שהגיע עשור מאוחר מדי, אבל הורגש גם אצלו.

Benjo
Benjo
03/04/2019 22:19:49

אחלה מעורב תודה מנחם