דיון הופס ליום שלישי PM: מאיזה קבוצה לדעתך סטיב קאר חושש ביותר?

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
44 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
רן הנרגן
רן הנרגן
02/04/2019 18:16:40

מילוואקי

ג'ורג' עובדיה הסקרן
ג'ורג' עובדיה הסקרן
02/04/2019 18:28:45

הזדקן קצת סטיב, לא?
קר יודע שאין לו יריבה אמיתית במערב, אבל זה לא אומר שהוא לא חושש מהגארדים של דנבר (ומהאולם הביתי שלהם). בנוסף אין מאמן בליגה שלא חושש מיוסטון – אם השלשות נכנסות אתה בצרות. במזרח זה אכן מילווקי. בכל אופן יותר מכל הוא חושש מפציעות ומחיווט הראש של בוגי וגרין, שני טיפוסים לא צפויים שיכולים לחרב את הפרויקט שלו.

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
02/04/2019 18:29:25

גולדן סטייט.
רק חולשה שלהם תוביל לכישלון באליפות, זה לא באמת תלוי רק בהגנת היריב.

מנחם לס
מנחם לס
02/04/2019 18:33:03

אילו הייתי קאר הייתי חושש מ-OKC ביותר. אם לראסל ולפול ביחד יש יום טוב, ודניס שראודר תופס יום, אדאמס יכול לשגע את קאזינס ולגרום לו להיזרק מהאולם, והת'אנדר יכולה לעשות לווריורס המון בעיות

FAN
FAN
02/04/2019 18:40:44
Reply to  מנחם לס

הלוואי..קשה מאוד להאמין..פרגוסון וגראנט יצטרכו להוכיח שהאחוזי שלשות יישארו כמו שהיו ושלא יקרסו מהלחץ…אחרת ווריוס ירכזו מאמצים בכוכבים..
יהיה כיף מאוד לראות אותם נפגשים בסיבוב הראשון, כי אם לא אז זה לא יקרה..

Zivke
Zivke
02/04/2019 18:43:04
Reply to  מנחם לס

אם כל זה קורה, אז יגמר 4-1…

אסף
אסף
02/04/2019 19:21:21
Reply to  מנחם לס

הבעיה מנחם שהם צריכים לתפוס 4 משחקים טובים כדי להדיח אותם…

מייקי
מייקי
03/04/2019 11:15:28
Reply to  אסף

בדיוק…

כריסטופר מולטיסנטי
כריסטופר מולטיסנטי
02/04/2019 19:49:18
Reply to  מנחם לס

לג"ס (לצערי) יש את המספר של ווסטברוק כבר מזמן, פול ג'ורג' של הפלייאוף זה לא פול ג'ורג' של העונה הרגילה, האח הפחות מוצלח לבית מוריס לא השתלב בקבוצה והספסל לא קיים, מה גם שסביר להניח שהרוטציה תתקצר עוד יותר בפלייאוף. רוברטסון שיכל אולי לאזן קצת את היתרון הפסיכי שיש לג"ס על קבוצה אחרת בליגה – דוראנט, כבר לא ישחק העונה.
ועדיין.. אחלה סדרה תהיה אם וכאשר, 4-1 בואכה 4-2 וקצת דפיקות לב במשחק 6.

רן הנרגן
רן הנרגן
02/04/2019 22:12:05
Reply to  מנחם לס

מקסימום שני משחקים לאוקלהומה

עומר
עומר
02/04/2019 22:20:17
Reply to  מנחם לס

ביחד עם המטען של ראס על הווריורס זו יכולה להיות נקמה מתוקה

FAN
FAN
02/04/2019 18:33:41

בגדול הדבר היחיד שהוא צריך לחשוש ממנו זה המשמעת של הקבוצה שלו, כי זה הדבר שיקבע את גורל האליפות…

אבל אם מתייחסים לשאר הקבוצות אז נשארים עם יוסטון ודנבר..שיש עוד סיכוי שהיא תצטרך לעבור את שני הקבוצות

יוסטון לא ממש השתנתה לטובה מהפלייאוף האחרון
מבחינה הגנתית הגובה של יוסטון ירד פלאים…אריזה נעלם ואמבה-א-מוטה גם, וזה יהיה חסר מאוד נגד דוראנט וחבריו
אם שנה שעברה היה נראה שכמות הזמן שהכדור אצל הארדן היא מטורפת, השנה זה מגיע לשיאים חדשים…השחיקה תגיע לשיאים..הארדן עלה ל37 דק' למשחק השנה…37! קאפלה וטאקר עלו לשיא של 34 דק', ועם ההעלמות של שחקנים של כמה שחקנים שעושים הגנה הם כנראה יקרסו מהר…נקווה שיהיה מה לראות.

דנבר זאת התקווה! הפריצה סופסוף הגיעה!ובענק!
בקצרה- אולם ביתי מאוד,אחוזי שלשות נהדרים .שני כוכבים בחמישייה. ספסל גדול שמשאיר את הקצב של המשחק ברמה גבוהה. ועוד ועוד..

בקיצור, שיגיע כבר הפלייאוף!

Captain Beefheart
Captain Beefheart
02/04/2019 18:41:51

יש שאלה בכלל? סאן אנטוניו. בית חרושת לייצור כובעים עם שפנים שאפילו זואולוגים לא מכירים בשם

Zivke
Zivke
02/04/2019 18:43:25

קר הכי פוחד מדריימונד גרין, וכנראה שבצדק…

Ori88
Ori88
02/04/2019 18:43:28

אני בדעת מיעוט שג"ס לא לוקחת אליפות השנה. אין להם כח זה לזה. קשה להם מול יוסטון, לא הרשימו בעונה הרגילה.
ואז גם דוראנט יעזוב. אני אוהד שלהם אבל יותר מתחבר לתקופת טרום-דוראנט

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
02/04/2019 18:44:13

מניסיון העבר הקבוצות שהכי מקשות על גולדן סטייט זה הקבוצות שמשחקות הכי חזק והם הכי אתלטיות ,עם מאמן חכם,במערב אין באמת קבוצה כזאת, okc עונה על כמה מהדברים הללו אבל הם פשוט משחקים יותר מידי עם הרגש ופחות מידי עם השכל,בנוסף המאמן שלהם בלוק רציני,יוסטון של שנה שעברה עם אריזה ומבא מוטה הרגה את גולדן מתחת לסל עם הפיזיות של טאקר,השנה אין להם את אריזה ומבא מוטה והלוחמים הביאו את קאזינס ובוגוט לתת גוף.

במזרח לעומת זאת אני רואה שתי קבוצות שלטעמי הייתי יותר מודאג מהם מאשר כל אחת אחרת והם טורונטו ומילווקי,
פיזיות מאוד, לשתיהן כנראה יהיה יתרון ביתיות מול גולדן סטייט, מילווקי קבוצת הריבאונדים הטובה בליגה נק' חולשה אצל גולדן סטייט והיא מחזיקה בשחקן שאין באמת מענה בשבילו,נק' התורפה של מילווקי זה החוסר ניסיון.

טורנטו גם מאוד פיזית,קוואי כבר היה במעמדים כאלו כנ"ל גרין,וגאסול שהוא תוספת מצויינת בשבילם, בדר"כ טוחן את גולדן סטייט פעם אחר פעם,נק' התורפה שלהם היא המאמן שבינתיים לא נראה מבריק במיוחד.

שמול
שמול
02/04/2019 19:15:42

הייתי הולך על שלישיית המזרח, בסדר יורד

מלווקי, ברור… סופרסטארים ואפשרות לתקוף חזק את ג"ס, יתרון ביתיות.
טורונטו, הגנה חזקה שיכולה לשתק את השלשות(יחסית) אולי גם יתרון ביתיות.
פילי, גארדים חזקים, סנטר מעולה, רק הקליעה של בן סימונס והחולשה היחסית שלו בהגנה מטרידים פה.

דקסטר
דקסטר
02/04/2019 19:36:19

רק מיוסטון- יש להם את הניסיון, הסטאר פאואר, העומק והשחקן שיכול לעשות הבדל (במידה והפעם יגיע לפלייאוף)
.
מילווקי תיפול עוד לפני הגמר
טורונטו חלבית מדי לטעמי
בוסטון עם יותר מדי בעיות פנימיות
פילדלפיה עם מאמן שלא ניתן לסמוך עליו

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
02/04/2019 19:40:13

סטיב קר לא מפחד מאף קבוצה!
הוא חושש מהנאחס שעושה לו גיא רוזן שלנו מאתר הופס!
וברצינות, חושש משתי קבוצות, יוסטון ומילווקי…

הייט אשברי
הייט אשברי
02/04/2019 19:44:25

רק מג"ס עצמה.

אני לא שמח ממפגש צפוי בסיבוב הראשון עם OKC , אבל לא מסיבות כדורסל נטו . יהיה הרבה דם רע מצד הרעמים במפגש הזה . זה עלול לגרור הרחקות של דונקי ו/או KD במקרה היותר טוב , ולא עלינו פציעות מאגרסיביות יתר במקרה הפחות טוב. לכן מעדיף לקבל את הספרס.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
02/04/2019 20:06:59

אחרי הנפילה של בוסטון, אני לא חושב שהוא חושש מכלום העונה.

עידן
עידן
02/04/2019 20:28:43

אוקלהומה

עידן
עידן
02/04/2019 20:31:06

אם אוקלהומה תהיה ביכולת ההגנתית של לפני פגרת האולסטאר תהיה סדרה קשוחה.אני מעדיף לקבל את סן אנטוניו בסיבוב הראשון ולא את אוקלהומה

עידן
עידן
02/04/2019 20:35:28

גם אחד הכתבים של הווריירס אמר לפני שבועיים שלושה באחד מתוכניות הפאנלים שהוא דיבר עם שחקני הווריירס ובניגוד לדעה הרווחת שחקני הווריירס לא מחזיקים מ יוסטון והחשש שלהם הוא אוקלהומה

ראס א שטן
ראס א שטן
02/04/2019 21:30:17
Reply to  עידן

איזה חשש יש בokc חח. אמנם עם הקשיחות הם עלולים להקשות על הרכות המלטפת של גולדן אבל לסמוך על זה שראס וגורג יגיעו דניהם לשיא 4 משחקים….בהצלחה
מול סה סה בין הסוויפ לגנטלמני. תהיה בטוח שאוק האחרונים דמדאיגים את הלוחמים למרות המאצ אפ על הנייר

עידן
עידן
02/04/2019 20:40:53

ודבר אחרון הווריירס לצערי לא יקחו אליפות השנה.ההימור הפרוע שלי המנצחת בין טורונטו לפילי בחצי גמר המזרח כנראה טורונטו

ראס א שטן
ראס א שטן
02/04/2019 21:31:07
Reply to  עידן

אנחנו מנגבים את קאווי והופכים אותו לקיוטי על האש

שחר צ'קו
שחר צ'קו
02/04/2019 21:55:53

מהפה שלך לשמיים!
פילי במאזן אפסי מול קאווי בקריירה

מאנו דה מאן לשעבר מיקי
מאנו דה מאן לשעבר מיקי
02/04/2019 21:08:46

שאלה מצוינת מנחם, תודה רבה.
.
אני מסכים עם התגובות למעלה – קודם כל מגולדן סטייט, אחר כך, ובהפרש ניכר, כל השאר, ובהן מילווקי (יאניס, שלשות, ארוכים, עמוקים, הגנה, מאמן), טורונטו (כנ"ל, קצת יותר ניסיון), יוסטון (הארדן, פול, שלשות, ניסיון, פחות עמוקים השנה), ואחר כך יוטה ודנבר. לא רואה את אוקלהומה והספרס מוציאים יותר ממשחק אחד מול הלוחמים. הקבוצה שהוא לא חושש ממנה, אבל עלולה להפתיע, היא הקליפרס.

ראס א שטן
ראס א שטן
02/04/2019 21:27:48

מי חושש מיוטה? זה סוויפ. חוששים רק מגולדן אחרת זה פו פו פו פו גנטלמני. אין דום עניין באמת גם אם איזה קבוצה תגרור אותם לגיים 7 הם ינצחו בסופו של יום. לא רואה מי מנצח אותם 4 פעמים. הארדן לא יכול לבד עליהם. הבאקס מסביב חיאניס חלשים מאד טורנטו סה הלופ אוק סה בדיחה אפילו לא מצחיקה. היחידה שיכולה לאיים על גולדן זו פילי אבל ברט בראון….וסימונס….דואגים שזה לא יקרה.

מאנו דה מאן לשעבר מיקי
מאנו דה מאן לשעבר מיקי
03/04/2019 0:35:31

יוטה, כשהיא בכושר, מסוכנת מאד ע"ע 2018
😉
ברצינות – מסכים איתך, אבל חושש, במילון שלי, זה לא רק ממי שיכול לנצח אותך, אלא ממי שיחייב אותך לירוק דם בדרך. דוגמא – אנחנו בדרך כלל ניצחנו את ממפיס, אבל תמיד חששתי מהם – קשים, חזקים, לא נשברים אף פעם, תמיד תצטרך לתת את הכל ולכן יש חשש לפציעות, לירידת בטחון של שחקנים וכאלה. יוטה היא סוג של ממפיס בעיני.

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
02/04/2019 21:11:10

קר חושש באמת רק מקבוצה אחת,מגולדן עצמה,עייפה,מלאה,זקנה,קצרה,
אם הוא מעיר את גולדן בזמן,הם דורסים את הליגה לאליפות בהליכה

זיו פנמה
זיו פנמה
03/04/2019 18:20:56

קצרה?

בוגוט, איגואדלה, ליבינגסון – כולם עם תעודות (וטבעות)\

לוני, בל, מק'יני, ג'רבקו..

קיצר, לא חסר

מבין בינוני
מבין בינוני
02/04/2019 21:54:55

שנה שעברה הבעיות צפו מול יוסטון. הם היו גם מקצועיות אבל בעיקר חברתיות. דוראנט קלע הרבה באיזו מול החילופים של יוסטון וישר התחילה הביקורת של כלל המערכת, לרבות קר והאמא של גרין (?).
השנה יש פוטנציאל שזה יקרה מהר יותר וחזק יותר וזה הדבר העיקרי שיכול להפחיד את סטיב קר. במיוחד זה תקף מול אוקלהומה, שברור שישחקו עם הראש של דוראנט.

(מתן) D WADE
(מתן) D WADE
02/04/2019 22:09:15

לפי דעתי זה OKC אם שניה ניצא מהימים האחרונים הייתה לא עונה מטורפת עונה פשוט לא מהעולם הזה ואם הוא מנטרל את דוראנט (כמו שיקרה) וראסל את קארי זה יהיה סיבוב מטורף להתחלה ואולי אפילו הפתעה של השנה ווריורס עפים סיבוב ראשון.
עוד קבוצה זה אולי טורונטו מהמזרח כי הם קבוצה מאוד חזקה עם קוואי לוארי סיאקם שהשתפר ומארק גסול זו קבוצה שהיא מועמדת מאוד חזק לעצור את מילווקי ואז את הווריורס בגמר.
וגם פילי שהיא עם חמישיה מצוינת שאולי תעצור את החמישיה של הגולדן סטייט

זיו פנמה
זיו פנמה
03/04/2019 18:19:28

ומה עם תומפסון?
גרין?
קאזינס?
איגואדלה?
מי ינטרל אותם?

אה, ואף אחד לא באמת יכול לנטרל את קרי ודוראנט.

אתה מבין – זאת ק ב ו צ ה ! לא אוסף של סוליסטים.
וקבוצה אי אפשר לנטרל חביבי.

Berch
Berch
02/04/2019 22:43:38

יוסטון
כל קבוצה עם פי ג'יי טאקר היא אחת כזו שצריך לפחד ממנה
🙂

Ip
Ip
02/04/2019 22:51:41

1. הקרסוליים של סטף.
2. הראש של גרין
3. הראש של בוגי.
4. מילווקי
5. יוסטון

האווי לאסוף
האווי לאסוף
02/04/2019 23:10:17

אחלה שאלה, והרבה וריאציות בתשובות. מעניין לקרוא ולהחכים

ישראל
ישראל
02/04/2019 23:58:53

קר מפחד.
הוא מפחד שמכבי יעלו להצלבה…

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
03/04/2019 1:15:01

סילבר ושות'.

SamIaM
SamIaM
03/04/2019 8:05:28

ווריורס

צביקה
צביקה
03/04/2019 9:20:43

אני בטוח שיש חשש מיוסטון, וגם מטורונטו/מילווקי, הוא לא יזלזל באף אחת מהן, וברור שהם ילחמו חזק מאוד ויש להן יכולות. עדיין ג"ס יותר טובה ותנצח את הסדרה.

זיו פנמה
זיו פנמה
03/04/2019 18:17:35

כלפי חוץ – "רק מעצמנו"
בתוך עצמו – יוסטון