מעורב הופס ליום שלישי: זאיון יוזמן לסגל USA לאליפות העולם / מנחם לס

מעורב הופס ליום שלישי: זאיון יוזמן לסגל USA לאליפות העולם / מנחם לס

1. מסתבר שבשקט, וללא הצהרות והצגות (ובלי שאיש הרגיש), סטפן קרי הוא המנהיג האמיתי של הווריורס!

כולנו, אוקיי אני, תמיד חשבתי שסטפן קרי הוא כזה בן טובים עשיר שגדל על כפית שמנת, לא ידע כאב או מכאוב מימיו, ואין בראשו מאומה מלבד לקבור שלשות ממרחקים אסורים ולהוסיף להן הצגות מעצבנות ומקוממות, לאסוף 240 מיליון דולארים, ולחזור בערב לאשה ולילדים, ולנסות ליצור קרי מספר 3, אחרי אביו דל, הוא, סטפן, ומי שהילדים שלו שיראה את הכשרון הגדול ביותר.

ובכן?

ובכן, מתסבר שהוא בשקט, מאחורי הקלעים, וללא הומבה או הולה לעתונים, הוא שהאחראי לשלום בין קווין דוראנט ודריימונד גרין. לפי USA TODAY, קווין דוראנט עמד להציב אולטימטום לווריורס, "גרין או אני". זה קרה אחרי ההתפרצות הקולנית של גרין עליו, שכל העולם שמע וראה.

מה שקרה לפני כמה שבועות הוא שסטפן נסע לביתו של קווין דוראנט, וביקש מדוראנט שירשום כמה דרישות שהוא מבקש מגרין כדי שדוראנט יירגע. אחרי זה הוא נסע למקום בו דריימונד מתגורר, הציג לו את דרישות קווין דוראנט, הוסיף לאוזני גרין שאין לו כאן הרבה ברירות כי הקבוצה תלך לכיוון של דוראנט בכל מקרה, וגרין – טיפש הוא לא – הסכים לכל הדרישות ללא יוצא מין הכלל.

מאז השניים בסדר גמור ללא כל חיץ ביניהם.

הכל מעשה ידיו של סטפן, רעיונו הפרטי מבלי לדסקס דבר עם איש, וכך הוא פתר את הבעייה הגדולה ביותר – אם לא היחידה – בין סגל שחקני הקבוצה.

2. דני איינג' מגיש לדוויין ווייד חתיכה מהפארקט המפורסם, ואז מנצח אותו (מיאמי עם פצועים רבים). למזלה של מיאמי גם אורלנדו הפסידה!

3. אימיילים, טקסטים, ושיחות טלפון, כולם מעידים שהמאשימה היא שרצתה יחסים עם פרוז'ינגיס

יאללה. עוברים הלאה.

4. בן סימונס מודיע בלהט: "לוקה הוא ה-ROY"

ה-ROY של העונה שעברה מודיע שזה שבתמונה למטה חייב להיבחר ל-ROY עם ידיים למטה!!!

Luka Doncic
 

הוא, בן סימונס, אמר:

“What do you mean ‘why?’ The same reason as last year,” Simmons said. “He’s playing better. His team’s winning more games. Trae Young is killing it, same as (Donovan Mitchell last year). Overall I think Luka has just gotten his team to play a little better.”

 

***

מה זה עניינו של בן סימונס? במקום לדאוג לעניינים שהם לא קשורים אליו, שיילך לאולם הכדורסל וינסה ללמוד לקלוע.

5. סתם מחשבות משך הנסיעה הביתה מאטלנטה: כמה סיבות שגורמות לי להאמין שיוסטון בבעייה רצינית

1) אני לא מחדש מאומה כשאני אומר שבהתקפה יוסטון היא קבוצה של איש אחד.

2) בפלייאוף ל'איש אחד' קשה הרבה יותר לפעול כמו בעונה הרגילה כי השמירה נעשית צמודה ויעילה הרבה יותר מאשר במשך העונה.

3) בפלייאוף השופטים מרשים מגע פיזי צמוד יותר מאשר במשך העונה, עובדה שתפגע בג'יימס הארדן יותר מבכל אחד אחר.

4) ג'יימס הארדן כמעט לא שומר. בפלייאוף זה חסרון חמור מאד.

5) כשהארדן 50+ הרוקטס הם רק 3-5.

6) בפלייאוף המאמץ הוא מקסימלי כל יומיים או בק-טו-בק. ואין קבוצות חלשות לנוח נגדן.

6. שוב לברון: סיפור ראשון

הביקורת שאני כתבתי אתמול על לברון שהחליט לברוח משארית העונה ולהשאיר את מי שנשאר לסיים את המערכה  היתה דומה בכל חור שכותב או מראה ספורט. למעשה, הביקורת הפכה להיות כה דוקרת ומכאיבה, שהלייקרס יצאו הבוקר בהודעה כדי להוריד את האחריות מלברון, שרופאי הקבוצה, הטריינרים, ומאמני הקבוצה הודיעו שההמלצה עבורו לסיים את העונה באה "מהלייקרס", ולברון – מסכן! רק "הסכים לה".

7. שוב לברון: סיפור שני

לברון הודיע למנהלי "TEAM USA" לאליפות העולם של ה-FIBA WORLD CUP בסין, שהוא החליט לא להשתתף באליפות.

הסיבה הרשמית?

I love everything about the team and about the coach Pop, obviously, but this is not a good summer for me," James said".

,He has not ruled out playing for Team USA in the 2020 Summer Olympics in Japan .

"Yeah, that's a possibility," James told The Athletic. "It depends on how I feel. I love the Olympics."

מטומטם מי שמזמין אותו להשתתף באולימפיאדה הבאה (הוא גם לא יעשה את ה-12 בכל מקרה).

8. שוב ציון (זאיון): סיפור שלישי. מי צריך את לברון? יש זאיון!

 

מיד אחרי שדוק הפסידה למישיגן סטייט ולא תשחק בפיינל פור, ואולי חצי שעה אחרי שלברון הודיע שהוא לא ישחק באליפות העולם,  יצאה ידיעה מ-TEAM USA שציון ויליאמסון יהיה השחקן שיוסיפו לצוות הקבוצה האמריקאית לאליפות העולם.

מרק סטיין מהניו יורק טיימס היה הראשון להודיע על כך:

9. צ'ארלס בארקלי, בוגר אאובורן, מנסה לעצור בדמעותיו עם העלייה הראשונה של האוניברסיטה לפיינל פור!

*

10. רלף סימפסון (44) כששיחק בדנבר נאגטס ב-ABA

11. ד"ר ג'יי (ג'וליוס אירוינג) באליפות הראשונה (משתיים) עם הנטס, בלונג איילנד:

12. ארטיס גילמור (53) המצויין

13. היפופוטמוס – זה מה שאלבינו עשה ממנו!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
85 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
זיו
זיו
02/04/2019 5:57:18

נהדר. תודה מל!

מנחם לס
מנחם לס
02/04/2019 13:54:32
Reply to  זיו

תודה זיו

ראס א שטן
ראס א שטן
02/04/2019 6:29:07

לא רואה מי עוצר את יוסטון למעט גולדן ואולי דנבר שפעם חשבתי יותר אבל היום לא בטוח.

ברור שלוקה רוקי העונה.

מנחם לס
מנחם לס
02/04/2019 13:55:19

יוסטון תעצור את עצמה

סוסמעץ
סוסמעץ
02/04/2019 7:28:03

תודה דוק
==
מעולה

קרע במיניסחוס
קרע במיניסחוס
02/04/2019 7:53:17

איזה פינוק!
תודה רבה דוק

מנחם לס
מנחם לס
02/04/2019 13:55:50

תודה אלעד

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
02/04/2019 8:18:51

פרוז'ינגיס – "יאללה. עוברים הלאה". ?!
מה עם איזה קמפיין ציבורי באמריקה להעניש בדין את המעלילה השקרנית ?
בנוסף, אם גבר ישלח לאשה תמונות עירום שלו הוא יואשם בהטרדה, למה הפוך זה לא הטרדה ?

ראס א שטן
ראס א שטן
02/04/2019 8:38:43

את המתלוננות בחיים לא מענישים. עוברים הלאה ולמה לו להתעסק בשטות הזאת. לדחקנים האלו עומדות 100 בחורות בתור שהם באים למלונות בשביל סקס.

שומר הראש של מייק טייסון בסרטו הדוקומנטרי אמר שהוא היה מגיע למועדון נשים היו עומדות בתור שטייסון יבחר בהן והוא היה עושה את את ואת לאוטו והן היו עולות ישר ככה כל ערב. הן מנסות להיכנס מהם להיריון המקרה הטוב ואז מסודרות לכל החיים לכיזה שחרן פוטבול יש 14 ילדים או משהו כסה מבחורות שונות lol או להידבק באבק הכוכבים ואז אם לא הולך הן תמיד יכולות לאיים באונס או הטרדה בשביל כספים. הכל חרטא. איך אדי מרפי אמר פוסי טראפ😎

יניב
יניב
02/04/2019 10:42:18

הדוגמא של טייסון לא עוזרת כל כך לטיעון שלך כי הוא הורשע באונס

ראס א שטן
ראס א שטן
02/04/2019 14:09:41
Reply to  יניב

הוא הורשע באונס ספציפי שגם הודה יותר מאוחר. הוא אהב סקס קשוח. הוא אמר בסרט הדוקומנטרי שהוא היה באיזה מסיבה הלך אחרי מישהי לשירותים שהוא לא מכיר תפס אותה הרים לה את החצאית ואכל לה עת הממתק ואמר שהיא זרמה איתו. לפני קרב הוא הביא איזה 30 סיניות בלילה לפני.

חגי "מוריד את הרמה באתר" ניסני
חגי "מוריד את הרמה באתר" ניסני
02/04/2019 12:36:42

שמעון אני אוהב אותך מאוד אבל לפעמים זו לא הכמות של השטןיות שלך אלא איכות הצרימה שלהן. אונס יכול להיות להיות גם אם מישהי הסכימה בהתחלה וגם אם היא ניסתה לפתות. אתה מתאר לעצמך מצב שאתה בסקס שחשבת לפני שיהיה מדהים אבל מה לעשות פתאום אתה מרגיש איתו רע אבל הפרטנרית שלך לא מפסיקה בכוח לא עוזבת אותך למרות שהתחננת ואחר כך מחייכת ואומרת לך שאתה רצית את זה כשאתה כאוב ומושפל. בנאדם תחשוב טיפה לפני שאתה מוציא את השטויות הללו למקלדת ואתה יודע שאני אומר את זה באהבה גדולה כי אני מאוד אוהב לקרוא אותך לרוב..

מנחם לס
מנחם לס
02/04/2019 13:59:24

זה לא פשוט עד כדי כך כי בתוך סערת אהבים אתה לא יודע לפעמים את ההבדל בין כן ולא. ראית את הסרט 'חלף עם הרוח' כשהיא אומרת "לא, לא!" אבל מתכוונת ל-"כן, כן…"???

ראס א שטן
ראס א שטן
02/04/2019 14:07:34
Reply to  מנחם לס

בדיוק דוק.🤣

איך אתה יודע שהלא זה באמת לא? הרבה פעמים זה כדי לגרות יותר..

אם היא עברה את שלב הפיתוי הזרימה והאקט אז זה all in ואם לא יש לה בעיה כנראה וסקס איתה לא שווה משהו בכלל. מזל שלא הכרתי כאלו 😋

Ljos
Ljos
02/04/2019 14:14:29
Reply to  מנחם לס

קודם כל, אתה טועה לחלוטין. לכל אחד מהצדדים יש אפשרות להפסיק מתי שרוצים.
דבר שני, אם זה ככה, שמעון, אני מתנצל בפני כל הנשים ששכבו איתך על שהיית כל כך לא קשוב אליהן. עזוב אונס, אתה סתם מתאר סקס גרוע במיוחד.

אני הבחורה שאמרה לשמעון לא!
אני הבחורה שאמרה לשמעון לא!
02/04/2019 14:51:57
Reply to  מנחם לס

סתם. אין דבר כזה

חגי "מוריד את הרמה באתר" ניסני
חגי "מוריד את הרמה באתר" ניסני
02/04/2019 16:18:01
Reply to  מנחם לס

צריך מאוד מאוד לרצות לעצום את העיניים ולומר את מה שאתם אומרים. בעיניי זו אמירה מקבילה לזו שאונס נובע מחרמנות או פתיינות. בנאדם מולך סובל. מאוד סובל בטוחני דוק או שמעון שהייתם שמים לזה לב ומפסיקים. אגב זה קצת מוזר שחרמנות גורמת לסבא נשוי לשכב עם הנכד שלו שבעצם מפתה אותו

א.ב
א.ב
02/04/2019 17:26:09
Reply to  מנחם לס

אני רואה שיש פה קצת בעיה לגבי הבנת הקונספט של הסכמה.
זה מדריך מוצלח (לפחות לעניין שתיית תה):
https://www.youtube.com/watch?v=pZwvrxVavnQ&t=2s

ראס א שטן
ראס א שטן
02/04/2019 21:42:12
Reply to  מנחם לס

לחוס הייתי עם נשים שאונסות גברים תאמין לי 😎

אסף
אסף
02/04/2019 16:53:00

רציתי להגיב ואז ראיתי את התגובה המדויקת והכל כל נכונה שלך חגי. תודה רבה. שום דבר מנחם לא מזמין או מצדיק אונס!

מנחם לס
מנחם לס
02/04/2019 13:56:44

באמת הגיע הזמן. מטומטם אתלט מולטי מיליונר שמזמין נקבה לדינר

רפיקי
רפיקי
02/04/2019 15:49:58

1000+

ג'ורג' עובדיה הסקרן
ג'ורג' עובדיה הסקרן
02/04/2019 8:26:49

תודה דוק. ארטיס גילמור מקבל מרפק רציני במקום רגיש, לא?

האווי לאסוף
האווי לאסוף
02/04/2019 10:38:37

השחקנים של פעם זה לא העדינים שיש היום, פעם היו להם אשכים מנירוסטה

מנחם לס
מנחם לס
02/04/2019 14:00:20

נכון מאד. היום האשכים כולם מקריסטל

ניר מועלם
02/04/2019 8:52:39

תודה, מעורב גדוש היום.
יפה ללמוד עוד צד אחד של סטף קרי, ואני לא ממש אוהב אותו, בעיקר בגלל השחצנות שלו על המגרש.
לגבי המתלוננת על פורזינגיס, אני אומנם אוהד הניקס והוא כבר לא איתנו, אבל שמח שזה מאחוריו והכל היה סתם עלילות שווא, צריך לעשות משהו עם הדבר הזה שאישה יכולה בשניה להרוס חיים של משפחה או גבר, זה כבר נהיה מטריד כי אוטומטי אתה מקוטלג כאשם וגם אם בסוף אתה זכאי לחלוטין, עדיין יזכרו לך את זה.
לגבי לברון – שיתמקד בלחזור בריא יותר לעונה הבאה, כי אם בעונה הבאה הם לא עושים פליאוף זה כבר כישלון, מי שבינתיים יכול לחייך הוא הבלאק ממבה.
לגבי זאיון – שטות גדולה להזמין אותו לסגל הנבחרת, אני חושב שיש שחקנים הרבה יותר מוכחים ממנו ב-NBA, אבל אם רוצים לתת לו קצת ניסיון ופה ושם דקות אז סבבה, אבל עדיין, הוא לא עשה מספיק לטעמי.

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-פו-ת-!
02/04/2019 8:56:09

חובה לציין שראלף סימפסון שבתמונה זה לא אותו ראלף סמפסון ששיחק ביוסטון רוקטס כחלק מתאומי המגדל (הגרסה המקורית).
.
סימפסון היה גארד "נפיץ" שהטביע בכל הזדמנות, בתקופה שהכדורסל הטוב בעולם לא שוחק ב-NBA, אלא ב-ABA.
הוא היה אחד מהשחקנים הטובים באותה ליגה, באותה תקופה, כאשר 3 פעמים הוא ניבחר לחמישיית העונה של ה-ABA.
.
לצורך השוואה, שווה להציב זו מול זו את חמישיות העונה של 76' של ה-NBA, וה-ABA, בשביל לראות את ההבדלים –
ABA: ד"ר ג'יי, ארטיס גילמור, ג'יימס סיילס, בילי נייט, ראלף סמפסון. ג'ורג' "אייסמן" גרווין ודייויד תומפסון בחמישייה השנייה.
NBA: דייב קאוונס, האבליצ'ק, נורם ואן ליר, פול סיילס, סליק וואטס. קארים בחמישייה השנייה.
.
https://www.youtube.com/watch?v=NJV7ACy5lSU
.
תודה, מנחם.

.

ג'ורג' עובדיה הסקרן
ג'ורג' עובדיה הסקרן
02/04/2019 9:10:54

תודה על החידוד, הייתי בטוח שמדובר בסמפסון הענק

Berch
Berch
02/04/2019 9:33:37

באמת חשבתי שזה אותו אחד. טנקס
🙂

מנחם לס
מנחם לס
02/04/2019 14:02:14

צודק. הייתי צריך לציין זאת

(מתן) D WADE
(מתן) D WADE
02/04/2019 9:09:42

מדהים תודה רבה על המעורב והקרב על הרוקי של השנה יימשך עד המשחק האחרון ולא לפניו

נזיר הנשמה
נזיר הנשמה
02/04/2019 9:34:31

לא החזקתי מטריי יאנג בתחילת השנה. חשבתי שההוקס עשו עסקה גרועה בליל הדראפט, כאשר החליפו את דונציץ ביאנג. המשחקים הראשונים הראו שלכאורה אני צודק.
בעקרון אני אוהב לטעות במקרים כאלו. אף פעם אין מספיק שחקנים טובים. ותמיד נקדם בברכה עוד שחקן מיוחד.
ליאנג היו קשיי קליטה כפי שקורה כמעט לכל רוקי.אבל אם ניקח משהו כמו חצי שנה אחרונה. יאנג הוא הרוקי של העונה. או בפוטנציה להיות מס 1 של מחזור הדראפט שלו.

מנחם לס
מנחם לס
02/04/2019 14:03:13

יאנג הוא הפתעה כבירה לדעתי

Berch
Berch
02/04/2019 9:35:13

מעניין כמה נייק לחצו שציון יגיע לנבחרת….
🙂

ראס א שטן
ראס א שטן
02/04/2019 9:47:29
Reply to  Berch

התאגיד 😎

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
02/04/2019 10:59:15

תאגיד או לא, זה השחקן הכי מסקרן שפופוביץ יכול להביא.

מנחם לס
מנחם לס
02/04/2019 14:04:01
Reply to  Berch

והם הצליחו… (אבל הוא בינתיים בסגל של איזה 40…)

האווי לאסוף
האווי לאסוף
02/04/2019 10:40:35

אחלה מעורב, תודה רבה

לירון
לירון
02/04/2019 11:01:45

תודה על המעורב. ברחבי המרשתת יש המון כתבות על המנהיגות של סטף ואיך כולם בקבוצה מעריכים אותו וההשפעה העצומה שלו על הקורה בתוך ומחוץ למגרש

מנחם לס
מנחם לס
02/04/2019 14:05:02
Reply to  לירון

כן???
אני לא קראתי דבר על המנהיגות שלו עד אתמול

Ljos
Ljos
02/04/2019 11:15:01

בן סימונס לא בטוח שמגיע לו הפרס? התבגר הילד. עכשיו הוא רק מכניס backhanded compliments לעצמו. ממש לא גורם לו להיראות דוש.
.
פיניקס ממש עשתה בלאגן בראש לשחקנים שהיו אצלה בשנים האחרונות. אלכס לן ככל הנראה פחד מטריי רגע לפני החתימה באטלנטה: he thought he would come to Atlanta and see Young constantly launching it from deep. “I was with the Suns, so that’s all I knew,” Len says. “All the guards were shooting the ball all the time.”
(מתוך: https://www.theringer.com/nba/2019/4/1/18289583/trae-young-atlanta-hawks-luka-doncic-steve-nash)
.
מזכיר ששום דבר ממה שווג' כתב בכתבה לא פוסל שהיה אונס. עוד יותר אם זוכרים שזה השלב במשפט הציבורי בו האדם עם הכוח מנסה לסדר את הנראטיב בתקשורת בעזרת באי כוחו ועיתונאים שיעבירו כל מידע חד צדדי שיגידו להם להעביר.
.
https://newsok.com/article/5627448/westbrooks-next-question-act-is-about-control
לא יודע כמה אפשר לקחת בנושא את המילה של האיש שכתב את Mr. Unreliable, אבל הוא מספר על מאבק חד צדדי של ווסטברוק כנגד התקשורת, כי הוא כועס שיש דבר אחד שהוא לא קיבל בו שליטה מוחלטת.
.
כמה ימים אחרי שחבר קרוב של דוראנט נרצח (וסיפק עוד נשק לאלו שחושבים שדוראנט כועס על החברים שלו בגלל שעשה דברים שונים על המגרש), גם חבר טוב של הארדן נרצח.

נתן
נתן
02/04/2019 12:25:21

לכל הגברברים שכל כך חשוב להם לזעוק את זעקת הקוזאק הנגזל; האם אתם מדברים בכזה להט על זה שצריך לעשות משהו בקשר להטרדת נשים ע"י גברים, או שרק כשאישה מנסה לנצל גבר זה מקומם?
העולם עדיין נשלט ע"י גברים (לבנים, סטרייטים וכו'), ורוב ההטרדות והאונס נעשים בכיוון של נשים.
כמובן שכגבר, הרבה יותר קל להזדהות עם גבר אחר שמנוצל, ולהתלונן.

ניר מועלם
02/04/2019 12:56:09
Reply to  נתן

אני מאלה שמאוד לא אוהב את העניין שכל אחת יכולה להמציא על מישהו משהו ואז החיים שלו נהרסים, יש להן יותר מדי כוח בשביל להרוס חיים ומשפחה.
עכשיו לגבי העניין של הטרדות – אני מסכים שהעולם נשלט על ידי גברים ואפשר לראות את זה גם בתפקידים בכירים בתעשייה, במשכורות וכו', ואני מאמין שחייב להיות שינוי וכמה שיותר מהר, ומסכים גם לגבי העניין שיש היום המון הטרדות כלפיי נשים, אך חשוב לשים לב שהטרדה היא מאוד אישית, כי משהו שאחד/ת רואה כהטרדה השני/ה לא.

ניר מועלם
02/04/2019 12:57:16

רק כדי להוסיף – חייב להיות שינוי גם בפיקוח על הנושא הזה וגם כלפיי תלונות שווא.

Ljos
Ljos
02/04/2019 13:10:37

נכון לעכשיו, יש יותר סיכוי שהחיים של האישה שהתלוננה יהרסו, והפער אפילו לא קרוב. גם אם בית המשפט יוכיח שצדקה.
אישה שמתלוננת עוברת כזו השחרה ותקיפה שהרבה מאוד מוותרות לפני או אפילו בזמן התלונה. הקשחה של היחס כלפי מתלוננות השווא (בעיה שכמעט ולא קיימת) פשוט תפחיד נשים מלהתלונן בכלל. אין פה יחס שווה, כי יחסי הכוחות לא שווים בעליל.
.
בגלל שאני פשוט יודע שעידו מחכה לי עם שולפי ציפורניים כל פעם שאני מתחיל דיון כזה, זו תהיה התגובה האחרונה שלי בנושא, לפני שאני חוזר להקשיב ללהקת "דרק רוז, והמושבעים שרק רצו חתימה".

ראס א שטן
ראס א שטן
02/04/2019 14:10:37
Reply to  Ljos

Wrong

Ljos
Ljos
02/04/2019 14:18:03

צודק. הוא לא באמת מחכה לי עם שולפי הציפורניים. יש לו עונש יצירתי יותר.
כל שאר מה שכתבתי נכון.

עידו גילרי
עידו גילרי
02/04/2019 14:56:24

צודק – אתה מכסה את OKC בפלייאוף.

ניר מועלם
02/04/2019 14:30:09
Reply to  Ljos

אין ספק בכלל שגם המתלוננות סובלות, בלי לדבר בכלל על הקושי הנפשי שהן מתמודדות איתו.
קיצר זה נושא סבוך ויש מיליון דברים שצריך להתסכל עליהם בנושא הזה וממספר כובעים שונים.

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
02/04/2019 18:07:37

אין שום בעיה מוסרית אם מאשים סובל מהתקפת נגד של מואשם שעדיין בחזקת חף מפשע.

אם יתברר שהתקפת הנגד היא עלילה, שהמעליל ייענש, כמו שאם יתברר שההאשמה הראשונה היא עלילה – שתגרור עונש (בדיחה עצובה)

אסף
אסף
02/04/2019 16:58:47
Reply to  נתן

+100 נתן. Lejos אתה מעלה נק' מאוד חשובה , רבות מהמתלוננות ובעיקר נגד אנשים ידועים חוטפות האשמות קורבן מזוויעות וזאת למרות שבמקרים רבים אלו שהאשימו אכן מורשעים. מקבץ דוגמאות מארצנו- קצב, בוכריס,
איציק מרדכי… וזה בלי לדבר על הקשיים הנפשיים הכרוכים בתלונה. לא סתם לעתים לוקח למתלוננות זמן רב להבשיל עם התלונה ולא סתם .

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
02/04/2019 17:08:53
Reply to  נתן

א. יש כאן בני אדם (לא "גברברים") שטוענים (לא זועקים בלהט) לטובת נפגע (ולא לטובת "הקוזק הנגזל").
ב. הנושא הכללי הוא עלילות, לא הטרדות.
ג. הייתי מתפלא בכתב על "יאללה עוברים הלאה" גם אם מנחם היה מביא מקרה שגבר נתפס מנסה להעליל על אשה.
ד. התפלאתי גם על חוסר סימטריה (בלי קשר לעלילה) בשליחת תמונות מיניות.
ה. "העולם נשלט ע"י גברים לבנים סטרייטים – זה לא טיעון מוסרי או ענייני. יותר מזכיר את הפרוטוקולים של זקני ציון. אין לי טעם להתייחס לזה.

אלכס רבינו
אלכס רבינו
02/04/2019 13:17:16

ראיתי לפני המשחק ראיון של בארקלי בתכנית של סטיבן קולברט. הם התערבו על המשחק והמפסיד היה אמור לענוד עניבה מכוערת במיוחד בהופעה הבאה בטלוויזיה. בארקלי נראה מאוד בטוח בעצמו וכנראה ידע שאובורן תנצח.

בקשר לתגובה של ניר מועלם. גם ה Dream Team המפורסמת של אולימפיאדת ברצלונה 1992 צירפה אליה שחקן קולג' את כריסטיאן לייטנר מדיוק. הרבה פארקט הוא לא ראה אבל קיבל חוויה לחיים.

Ljos
Ljos
02/04/2019 13:49:52

גם אנתוני דייוויס הגיע לעונה הראשונה שלו בליגה עם מדליית זהב אולימפית.

ניר מועלם
02/04/2019 14:32:08

תודה על התשובה והתזכורת אלכס.
חוויה זו תהיה לו ללא ספק, ואני חושב שהוא גם יוכל לקבל דקות בכיף, כי בסה"כ הוא פיזי הרבה יותר מהרבה שחקנים אחרים בנבחרת ובשאר הנבחרות. אבל עדיין להזמין שחקן שעדיין לא הגיע ל-NBA נראה לי קצת מופרך, אבל יש להם סגל מדהים וגם איתו או בלעדיו הם ככל הנראה יזכו.

השרת
השרת
02/04/2019 14:40:27

יש מסורת בנבחרת ארהב להביא שחקן מהמכללות, אם אני לא טועה גם מייסון פלאמלי שיחק בנבחרת בתור יוצא מכללות.

אני אוהב את הקטע הזה, לא יודע למה, אבל זה נחמד.

מנחם לס
מנחם לס
02/04/2019 14:07:18

תודה לכולם

ערן
02/04/2019 14:57:46

תודה מנחם.

אפרופו פורזינגיס, יחד עם דוקטורנט שלי שאוהב כדורסל בדקנו לאחרונה אמפירית את הטענה הנפוצה שתלונות מצד נשים על אלימות (מינית או לא) של ספורטאים "הורסות להם את הקריירה". לקחנו את כל המקרים מאז שנת 2000 של שחקני נבא שהוגשה נגדם תלונה על אלימות נגד נשים (מינית או בכלל). יש לא מעט, כמעט כולן על דברים שכנראה קרו. לכל אחד מהם זיווגנו (מה שנקרה Matched pair design באנגלית) שחקן עם נתונים כמה שיותר דומים (סטטיסטיקות, גזע, גיל, שחר דומה) ואז בדקנו מה קורה לקריירה בשנים שאחרי.

התוצאות: אין הבדל מבחינת אורך הקריירה וגם לא מבחינת השכר הממוצע (קצת יותר קשה לבדוק אנדורסמנטס, אבל נראה ששם יש פגיעה התחלתית קלה שאחרי כמה זמן נעלמת). והתוצאות האלו לא משתנות אפילו כאשר מתמקדים רק בתת קבוצה — אלו שהורשעו באלימות בבית המשפט. זה אפילו לא נכון רק לקובי בראיינט של העולם שלנו. גם אצל כדורסלנים זניחים יחסית, שלא מרוויחים הרבה ועם סטטיסטיקות נמוכות (כאלו שאפשר בקלות להפוך ל"שעיר לעזאזל" עבור קבוצות שמחפשות יחסי ציבור) לא היה הבדל בין אלו עם היסטוריה של אלימות נגד נשים לאלו בלי.

בקיצור, פורזינגיס, בין אם יש אמת בטענות או לא (וכדאי להיות זהירים לפני ששופטים על סמך שמועות — נשני הצדדים), לא צפוי להיפגע כלכלית מזה ואם לשפוט לפי המקרה של קובי, גם ציבורית סולחים מהר.

עידו גילרי
עידו גילרי
02/04/2019 15:02:17
Reply to  ערן

מעניין.
זה נכון גם ל-NFL?
ועוד שאלה – מה אחוז ההרשעות במקרים הנ"ל (או במקרה של תביעה אזרחית פסיקה בעד המתלוננת), וכמה מקרים בכלל הגיעו לבית משפט, וכמה נסגרו בסיכום אחר?

ערן
02/04/2019 15:20:12

לא בדקנו את ה-NFL. זה השלב הבא במחקר. יש הרבה יותר מקרים, אז היה נוח להתחיל עם ה-נבא. אחוז ההרשעות עמד על משהו כמו 30%. מה שכמובן לא אומר שהיתר היו תלונות שווא (טעות נפוצה ואחת ההטעיות המכוונות והמצערות של שוחרי "תנועות זכויות הגברים"). הרוב נגמר בהסדרים בלי בית משפט או בדימיסל בשל כל מיני הליכים פרוצדוראליים (לא זוכר מספרים מדוייקים).

עידו גילרי
עידו גילרי
02/04/2019 15:27:29
Reply to  ערן

תודה.

עידו גילרי
עידו גילרי
02/04/2019 15:29:37

אגב מפתיע אותי שב-NBA יש יותר מקרים. גם פחות שחקנים וגם לפחות התחושה היא שזה קורה הרבה יותר אצל שחקני פוטבול.

עידו גילרי
עידו גילרי
02/04/2019 15:31:51

אם פרסמתם תוכל לתת רפרנס?

ערן
02/04/2019 16:08:07

הפוך, ב-NFL יש הרבה יותר מקרים. התכוונתי שהיה נוח להתחיל עם ה-נבא כפיילוט כי זה פחות עבודה (מאטצ'ינג טוב דורש המון מחשבה). עדיין לא התפרסם. רק גמרנו לאסוף את הנתונים ולנתח.

אסף
אסף
02/04/2019 19:19:33
Reply to  ערן

ההבהרה על "תלונות שווא" חשובה ערן!
בין תיק שלא מבשיל משפטית המון סיבות במקרי פגיעות מיניות לתלונות שווא המרחק גדול

Ljos
Ljos
02/04/2019 15:34:50
Reply to  ערן

תודה.

ניר מועלם
02/04/2019 16:08:36
Reply to  ערן

מעניין מאוד, מצטרף לעידו, אם פרסמתם אשמח לקרוא את זה.

ג'ורג' עובדיה הסקרן
ג'ורג' עובדיה הסקרן
02/04/2019 18:23:30
Reply to  ערן

ערן, מסקרן אותי מה התחום האקדמי שלך

ערן
02/04/2019 20:36:59

כעיקרון, אני בעיקר סוציולוג פוליטי (טרור, אלימות, זכויות אדם). אבל חוקר בעוד הרבה תחומים, כולל ייצוגים תקשורתיים של נשים ומיעוטים, סוציולוגיה של המיניות, וסוציולוגיה של הבריאות. וכן, גם סוציולוגיה של הספורט. אם מעניין אותך מחקרים ספציפיים, יש כאן כמה קישורים:

https://en.wikipedia.org/wiki/Eran_Shor

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
02/04/2019 20:01:10
Reply to  ערן

לא הבנתי את המשפט "יש לא מעט, כמעט כולן (כל התלונות) על דברים שכנראה קרו."
מאיפה אפשר לדעת שזה על דברים שכנראה קרו ?
כל עוד אין הרשעה, זה אפילו לא בגדר "כנראה קרו", רק אולי קרו.
כל עוד אין העמדה לדין, זה אפילו לא בגדר "אולי קרו", רק סבירות נמוכה מאוד שקרו.

ערן
02/04/2019 20:32:10

או, אז זה בדיוק סוג ההטעיות שאנשי התנועה לזכויות הגברים מומחים בהם: "או הרשעה או שזה תלונת שווא". אז למה אין העמדה לדין? למשל כי האישה מחליטה למשוך את התלונה על נגד בעלה על אלימות (או אונס; כן גם זה קורה בנישואין למקרה שלא ידעת) לטובת "שלום המשפחה", כדי לא לפגוע בילדים, ועוד מגוון סיבות. או שאולי הצדדים מגיעים להסדר מאחורי הקלעים שאף אחד לא יודע עליו. תקרא קצת על מקרים ספציפיים ותבין למה כתבתי את זה. הרוב הגדול כאן זה לא SHE SAID HE SAID סטייל המקרה של פורזינגיס.

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
02/04/2019 20:54:08
Reply to  ערן

עדיין לא הבנתי.
לקחתם מקרים שהוגשו תלונות.
מאיפה לך לדעת שזה לא חלק מאותם עשרות אחוזים של תלונות שווא שהעו"ד ממליץ לאשה במסגרת מאבק הגירושים (בישראל בין 12% ל28%)? אולי זה שייך לעוד אחוזים של מקרים שהאשה בטוחה שהגבר הבין שהיא לא מסכימה והגבר בטוח באמת שהאשה כן הסכימה ?אולי זה שייך לאחוזים שהאשה חטאה מוסרית ואח"כ כשעומדים לגלות את זה היא מתלוננת שהוא תקף ? חסרים מקרים ?
"כמעט כולן על דברים שכנראה קרו" סביר בדיוק כמו להגיד "במחצית מהם כנראה הגבר לא הטריד בזדון"

ערן
02/04/2019 21:20:57

מה לא מובן? המקרים שהסתכלנו עליהם הם אלו שהוגשו בהם תלונות ועליהם כתבתי את מה שכתבתי, לא על כל המקרים ההיפוטתטיים האחרים שאתה מזכיר כאן. אם אתה באמת מתעניין (לא ממש נראה לי), תקרא על המקרים, רובם קשורים לאלימות כנגד בני זוג, שאין הרבה ספק שאכן קרתה (בלא מעט מהמקרים השחקן מודה באשמה).
.
ומה זה "מקרים שהאישה חטאה מוסרית"? מה אנחנו בימי הביניים?

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
02/04/2019 21:46:02

בישראל, למשל, ב2017 – 727 תיקי הטרדה מינית נפתחו ו-585 מהם נסגרו מבלי שהוגשו כתבי אישום, 63% בשל חוסר בראיות, 15% בשל חוסר אשמה או היעדר עבירה פלילית ו-19% מכיוון ש"נסיבות העניין אינן מתאימות להעמדה לדין".
63% בשל חוסר בראיות זה פחות משני שליש ולא "כמעט כולן". וזה בהנחה שאתה נוטה לומר ש"חוסר בראיות" מצביע שהמעשה כנראה היה, שזה ממש לא הכרחי.

האשה חטאה מוסרית – הכוונה שהיא לא רוצה שידעו שהיא נאפה או סתם זנתה, וכאשר זה הולך להתפרסם היא מקדימה תרופה למכה ומתלוננת על תקיפה. זה כמובן היה יכול לחול גם על גברים, אבל התירוץ של עלילת תקיפה כמעט לא שייך כאן, מהסיבה הפיזיולוגית והפסיכולוגית.

ערן
02/04/2019 23:19:15

אוקיי, אחד אחד. קודם כל, מדובר כאן (בסטטיסטיקה שהבאת) על הטרדה מינית ולא תקיפה מינית או אלימות במשפחה. ממש לא אותו הדבר (ולא מה שבדקנו), כך שכבר כאן אפשר לעצור את הדיון.

נקסט, 15% זה מיעוט ברור ( הקטגוריה של "לא מתאים להעמדה לדין" ממש לא אומרת שכלום לא קרה). מתוכם, יש גם "חוסר אשמה", שלא ברור לי איך קובעים בלי משפט, וגם "היעדר עבירה פלילית", ששוב לא אומר לנו הרבה על מה שקרה. בקיצור, אין כאן שום דבר שניתן ללמוד ממנו על "הרבה מקרים של תלונות שווא" או משהו כזה.

בנוגע לאישה ש"חטאה מוסרית" (איזה מונח אנכרוניסטי!) וזה עומד להתפרסם, השאלה הברורה היא: למה שזה יתפרסם אם זה לא מיוזמתה? הרי מי שיש לו לכאורה מה להפסיד כאן מפרסום (שוב לכאורה לאור תוצאות המחקר) זה השחקן המפורסם לא האישה. אז למה שהוא יהיה מעוניין לפרסם את זה? זה נוגד כל היגיון ומתעלם מכל מה שאנחנו יודעים על כמה שקשה לנשים לעשות את הצעד הזה (הערכות מדברות על משהו כמו 95% ממקרי האונס שבהן הקורבן בוחרת לא להתלונן).

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
02/04/2019 15:22:10

תודה דוק, נקודות מצוינות.
עוד אחת על לברון, שיוצאת עכשיו: בפברואר שחקני הלייקרס ערכו אסיפה שדנה בשפת הגוף הגרועה שלו על המגרש.

מאנו דה מאן לשעבר מיקי
מאנו דה מאן לשעבר מיקי
02/04/2019 15:29:51

בהנחה שהסיפור על סטף נכון, זה צעד יפה וחכם מאד. הוא בחור רציני, אין ספק. תודה רבה מנחם.

רפיקי
רפיקי
02/04/2019 16:06:32

בלי שום כתבה ידעתי שסטף המנהיג
ברגעים קשים (לדוג' במשחק 5 מול יוסטון שנה שעברה) הוא מכנס את הקבוצה ונותן נאום מוטיבציה
וגם על הספסל הוא הרבה פעמים מעודד אנשים, רק צריך לעקוב ורואים את זה

הרבה אנשים קוראים לו רחרוחי או שוויצר, ילד שגדל עם כפית זהב בפה
שוכחים כמה קשה הוא עבד וכמה פציעות הוא עבר כדיי להגיע לאן שהוא. לא כל התנאים לטובתו- לדוג' הוא לא יכול להוסיף כמעט מסת שריר כי זה יפגע לו בברכיים הדפוקות אבל למרות שהוא רזה הוא אחד החודרים הטובים בליגה (למי שאומר שהוא רחרוחי)
השוויצריות? הרוב זה פשוט הנאה מהמשחק , ועל הקצת שכן נסלח לו

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
02/04/2019 16:59:16
Reply to  רפיקי

צודק

רפיקי
רפיקי
02/04/2019 16:07:32

המתלוננת על פרוזינגס צריכה לשבת בכלא

ג'ורג' עובדיה הסקרן
ג'ורג' עובדיה הסקרן
02/04/2019 18:24:25
Reply to  רפיקי

תגיש תלונה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
02/04/2019 17:00:43

גם צודק, אם אכן יתברר שזה ניסיון סחיטה.