מאנדיי נייט בסקטבול – משחקי יום ב' ב-NBA / גיא רוזן

 

אני לא מחובבי קובי הגדולים.
אבל אחרי שיוצא לי לראות לא מעט מבוקר העונה, אני מוכרח לציין שאני מתחיל להבין למה אוהדיו של קובי, אהדו את משחקו.
יש משהו מהפנט בסגנון המשחק של הצמד
(תנאי יסוד לאהוד שחקן מסוג זה –
הוא משחק במדי קבוצתך האהודה)

 

 

אינדיאנה פייסרס (45 – 32) – דטרויט פיסטונס (39 – 37)
(02:00 לפנות בוקר)
ל-2 הקבוצות יש עבור מה לשחק –
הפיסטונס שבמקום ה-6 במזרח נמצאים מרחק של רק משחק וחצי מאורלנדו שבמקום ה-9.
הפייסרס, הם במקום ה-5 במזרח עם מאזן זהה לזה של הסלטיקס שבמקום ה-4.
מהמקום ה-5 הם כבר לא ייפלו, אבל לעלות למקום ה-4 משמעותו שהם יהיו עם יתרון ביתיות בסיבוב הראשון.
הניחוש שלי למשחק הלילה:
גריפין לא ישחק הלילה (סוחב פציעה בברכו),
ובהיעדרו, במשחק חוץ מול הגנה חזקה כשל הפייסרס, זה הופך מ-"קשה" ל-"כמעט ובלתי אפשרי".
ניצחון לפייסרס.


(בתמונה: שמחת ההעפלה לפלייאוף)

 

בוסטון סלטיקס (45 – 32) – מיאמי היט (38 – 38)
(02:30 לפנות בוקר)
כאמור (ע"ע סיקור המשחק של הפייסרס), הסלטיקס נלחמים על ביתיות בסיבוב הראשון.
הם מגיעים למשחק הלילה עם הרכב מלא, כאשר רק הורפורד בספק למשחק.
הקבוצה שמנגד, ההיט, גם להם יש על מה לשחק –
הם במקום ה-8 במזרח, מרחק חצי משחק בלבד מאורלנדו שבמקום ה-9.
הניחוש שלי למשחק הלילה:
גם במשחק הזה, למצבת הפצועים תהיה השפעה ניכרת.
בשורות ההיט יחסרו הלילה ג'וש ריצ'רדסון (השחקן המצטיין של הקבוצה העונה),
ג'סטיס ווינסלו, ורודני מקרודר. דרק ג'ונס ג'וניור בספק.
עם מצבת שחקנים חסרה כל כך, מול הסלטיקס בבוסטון, כאשר לסלטיקס ניצחון הלילה משמעותי?
זה מתכון להפסד של ההיט.


(לא קל, להגיע השנה לפלייאוף במזרח)

 

ברוקלין נטס (39 – 38) – מילווקי באקס (57 – 20)
(02:30 לפנות בוקר)
הבאקס כבר כמה משחקים נטולי ברוגדון ומירוטיץ'. אתמול הם גם היו ללא יאניס, מידלטון, סנל, ובלדסאו (היחד שלא פצוע. הוא ניצל את ההיעדרות של חבריו בשביל לנוח),
ועדיין הם הלכו עם אטלנטה לקרב (נטול הגנות) שנמשך 48 דקות + הארכה, והוכרע רק בשנייה האחרונה על ידי סל ניצחון של יאנג.
הלילה יאניס ומידלטון עדיין מוגדרים בספק,
ובלעדיהם, בחלק הלא נעים של באק-טו-באק, במשחק חוץ מול קבוצה שנלחמת על מקומה בפלייאוף (הנטס מרחק משחק 1 מאורלנדו שבמקום ה-9),
קשה לי לראות ניצחון של מילווקי.
ניצחון לנטס.

 

ניו יורק ניקס (14 – 62) – שיקגו בולס (21 – 56)
(02:30 לפנות בוקר)
2 מהקבוצות החלשות ב-NBA נפגשות למשחק נטול חשיבות (או עניין).
הניחוש שלי למשחק הלילה:
הבולס השביתו את מרקאנן (חשש לבעיות לב) עד לסיום העונה. קארטר כבר ממזמן בחוץ,
והלילה גם דאן, לאבין, ופורטר לא משחקים.
קבוצה גרועה ללא שחקנים כשירים במשחק חוץ?
הזדמנות נדירה ל-
ניצחון של הניקס.

 

טורונטו ראפטורס (54 – 23) – אורלנדו מג'יק (38 – 39)
(02:30 לפנות בוקר)
כפי שניתן לראות בסיקור של המשחקים הראשונים של הלילה, המירוץ לפלייאוף במזרח רותח.
ואורלנדו, הם בלב המאבק.
הם ניצחו 7 מ-10 משחקי הקבוצה האחרונים, כאשר בחודש האחרון הם צברו כמה ניצחונות מרשימים כולל פעמיים מול הפייסרס, כולל ניצחון על גולדן סטייט, כולל ניצחון בטורונטו.
הניחוש שלי למשחק הלילה:
בכל סיטואציה אחרת, טורונטו קבוצה חזקה מאורלנדו, בטוח שבמשחק בית.
אבל טורונטו, הם די "ממוסמרים" למקום ה-2 במזרח, כאשר זה בלתי סביר שהם ידביקו את מילווקי (מרחק 3 משחקים מהבאקס), ועוד פחות סביר שהם יאבדו את מקומם לסיקסרס (מרחק 4.5 משחקים מהסיקסרס).
קבוצה בסיטואציה של טורונטו –
כאשר אין על מה לשחק, והדבר היחיד שאפשר להפסיד זו הבריאות של השחקנים לפני הפלייאוף,
לא פעם בוחרת בדרך של הזהירות. אני לא אתפלא אם הראפטורס יבחרו לתת ללאורי לנוח (ואן וליט בכושר מצוין), ולא ייקחו סיכונים עם הבריאות של קאווי ואנונובי (מוגדר בספק למשחק הלילה).
אני מהמר שטורונטו בוחרים לא ללחוץ על דוושת הגז, ואורלנדו ינצלו את הסיטואציה בשביל להשיג ניצחון קריטי.

 

מינסוטה טימברוולבס (34 – 42) – פורטלנד טריילבלייזרס (48 – 28)
(03:00 לפנות בוקר)
פורטלנד קרובה, קרובה, להבטיח את הביתיות בסיבוב הראשון של הפלייאוף. הם במקום ה-4 במערב, מרחק 2 משחקים מיוטה.
אבל בשביל לצלוח את המשימה של השגת הביתיות בסיבוב הראשון בפלייאוף, הם חייבים לנצח משחק כמו זה של הלילה.
הניחוש שלי למשחק הלילה:
מינסוטה עשו לעצמם נוהג להשיג ניצחונות מפתיעים, עכשיו כשאין להם יותר עבור מה לשחק.
אבל פורטלנד, היא סיפור אחר. למרות מכת פציעות לא קלה (נורקיץ' גמר את העונה. לשמחתם של הבלייזרס מקולם צפוי לחזור בקרוב), הם מצליחים לשמור על מקומם בצמרת המערב.
מול מינסוטה נטולת עומק גם היא (רוז, טיג, וקובינגטון גמרו את העונה. גיבסון לא ישחק גם הוא הלילה), אני חושב שפורטלנד מצליחים להתקרב צעד נוסף לקראת הבטחת הביתיות בסיבוב הראשון.


(זה לא מאמן הבלייזרס?)

 

דאלאס מבריקס (30 – 46) – פילדלפיה סיקסרס (49 – 27)
(03:30 לפנות בוקר)
אתמול דאלאס שמו רגל לקבוצה "שמעונית" אחת (הת'אנדר, שלא מצליחים לברוח מהמקום ה-8 במערב),
הלילה יש להם הזדמנות לעשות זאת לקבוצה "שמעונית" נוספת –
הסיקסרס.
הניחוש שלי למשחק הלילה:
היות ולסיקסרס אין באמת מה להפסיד ("ממוסמרים" למקום ה-3 במזרח),
והיות ואמביד לא ישחק גם הלילה (צפוי לחזור בעוד מספר ימים) –
לטעמי המשחק יוכרע על לוקה.
הוא מוגדר בספק למשחק.
אם ישחק, אני מנחש שדאלאס יראו שוב עד כמה הם חזקים בביתם.
אם לא?
אז לא נראה לי שיש להם מספיק כלים לעבור את הסיקסרס, גם אם אלו ללא אמביד.

 

יוטה ג'אז (46 – 30) – שארלוט הורנטס (35 – 41)
(04:00 לפנות בוקר)
ה-"לא כוחות" של הלילה.
שארלוט מתרסקים, והמקום ה-8 במזרח נראה כחלום רחוק יותר מתמיד.
אחרי שחטפו תבוסה כואבת אתמול במפרץ מול גולדן סטייט,
נראה לי ש-
הניחוש למשחק הלילה:
עוד תבוסה כואבת להורנטס, הפעם מידי הג'אז.

 

פיניקס סאנס (17 – 60) – קליבלנד קאבלירס (19 – 58)
(05:00 לפנות בוקר)
קרב נמושות 2.0
מה אפשר לכתוב על משחק שכזה?
שלאחת הקבוצות אין ברירה אלא לנצח.
הסאנס, בנוסף לשלל החסרים (וורן, טיילר ג'ונסון, אוברה), יהיו הלילה גם נטולי אייטון, כאשר הגבוה הנוסף (והאחרון…), הולמס, גם הוא בספק למשחק.
בשורות הקאבלירס, קווין לאב מוגדר בספק למשחק.
הניחוש שלי למשחק הלילה:
אין לי מושג. אם הייתי בן אדם מהמר, אז ההימור היחיד שהייתי מוכן לקחת על המשחק הוא 20+ זריקות מהשדה לבוקר…
אז בלית ברירה שלפתי את המטבע השחוקה ממעמקי הארנק.
יצא ניצחון לסאנס.

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
117 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
עידו גילרי
עידו גילרי
01/04/2019 18:18:49

אתה יכול להוסיף להשוואה:
won 5 championships
won 5 games

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-פו-ת-!
01/04/2019 18:29:50

א. צודק.
ב. מוחה דמעה…

Berch
Berch
01/04/2019 19:32:13

הרגתותי…
🙂

Zivke
Zivke
01/04/2019 19:51:23

🙂 גדול!

ושמעון היה מוסיף ששניהם נפטרו/חיסלו את הביג-מן מס' 1 של תקופתם…

מאנו דה מאן לשעבר מיקי
מאנו דה מאן לשעבר מיקי
01/04/2019 20:06:28

גדול!

bobby
bobby
01/04/2019 22:30:20

ענק!! 😂

המומחה
המומחה
01/04/2019 19:23:44

מנחם בוא נוציא מהמשוואה שאין לשום קבוצה בפלייאוף סיכוי מול סופרטים כמו הגולדן.
רק שחקן לברון ג'יימס אחד חזר מ3-1 בסדרת גמר.
הרייטינג בליגה יורד בלי הםש שלברון. כמה בדיחות בולבול נראו באתר ובדיון פה בפרט מאז שלברון הכריז על מנוחה למען העתיד של הלייקרס.
כל הגורמים משפיעים אחד על השני:
העונה הרגילה לא מעניינת,הפלייאוף הוא כמו כדור שינה,הרייטינג נמוך,המוצר נפגע וזה מגיע עד לאתר פה שיצוף בבדיחות חסרות טעם לא יהיה עוד על מה לכתוב.
(I)
ההרפתקאה של לברון בלייקרס תתחיל בכלל רק בקיץ כפי שכל התחזיות חזו ללייקרס לא היה סיכוי בטח שלא אחרי הפציעה הקשה הראשונה בקריירה.

המומחה
המומחה
01/04/2019 19:25:55
הגב ל  המומחה

בבקשה להעביר את ההודעה למעורב של מנחם

Zivke
Zivke
01/04/2019 19:52:54
הגב ל  המומחה

אין בעיה אדוני, כבר מבצע!

אגב, מה שכתבת לגבי הרייטינג לא ממש מדויק, ובטח שערך קבוצת NBA לא יורד לשום מקום בינתיים…

המומחה
המומחה
01/04/2019 21:02:13
הגב ל  Zivke

הנבא מותג חזק כמו קוקה קולה ובגלל זה לא תהיה קריסה ברייטינג גם אם תחליף את מכבי ת"א בגולדן סטייט.
תוסיף לזה גם את הטכנולוגיה שהתפתחה בגלל הזה גם ההשוואות רייטינג לא מעידות על מצב המוצר עצמו. בדיוק כמו להשוות את המספרים של ראסל לרוברטסון בזמנו. במיוחד לעונות האחרונות שאין הגנות בעונה הרגילה וגםמשחק ההתקפה מבוסס רק על שלשות.
|
אתה לא תוכל להתעלם מהעובדה שהמוצר עצמו בנסיקה מאז שהחליפו את שטרן בסילבר.

Berch
Berch
01/04/2019 19:32:32

פצצה של פרוויו
🙂

המומחה
המומחה
01/04/2019 19:35:09

יופי גיא
בוקר שחקן נחמד אבל להשוות אותו לקובי בריאנט זה לא תקף בכלל ךמציאות.
כמו להשוות את כוכב מכבי ת"א טאריק בלאק לשאקיל בגלל שהם אוהבים לאכול במקדונלד ולובשים חולצה צהובה.

אין לי עוד מה לרשום באמת שגם לא הייתי מהמר על משחקים חסרי חשיבות.

Zivke
Zivke
01/04/2019 19:49:23

תודה גיא, צחקתי בקול רם מהשקף שמשווה בין קובי לבוקר

אגב, תן לכל שחקן NBA בערך (גם הרבה פחות מוכשר מבוקר) את ה-"ממבה מנטליטי" ויש לך פוטנציאל אול-סטאר. מה יהיה עם הקבוצה אני לא יודע…

מאנו דה מאן לשעבר מיקי
מאנו דה מאן לשעבר מיקי
01/04/2019 20:08:58

תודה רבה גיא.
.
נעודד את שרלוט ואת מיניסוטה, אבל זה לא יעזור.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
01/04/2019 20:12:51

תודה על הפריוויו, מעולה כמו תמיד

Ljos
Ljos
01/04/2019 20:23:58

אח, התקופה הזו בשנה שחלק מהקבוצות נופלות לטרנד הבריאות החדש, הורדת לחץ על ידי ויתור מוחלט על החיים. ניסיתי בזמנו את התרפיה הזו, ושילבתי עם ניסיון לחיות את החיים שאני כן רוצה שיהיו לי בחלומות צלולים. אבל בשביל להתכונן לשלב החלום הצלול, צריך לעשות קודם כל מיני תרגילים. כמו לנסות לדחוף את האצבע דרך היד בציפייה שהיא תעבור דרכה ולשאול את עצמך אם אתה ער. אבל יותר מדי אנשים הסתכלו עליי באמצע התור ללשכת מס ההכנסה, אז נאלצתי להפסיק. הקבוצות שמנסות את זה זוכות לחלום מדי פעם ומדי פעם סתם נראות כמוני, צורח באמצע חדר המתנה קטן וסגור.

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
01/04/2019 20:33:26

גליל גלבוע מנצחת רבע ראשון !

Benjo
Benjo
01/04/2019 20:38:38

תודה גיא . בוקר בהחלט בתנאים מסויימים עלול / עשוי (תלוי בנקודת ההשקפה) להתפתח לסוג של קובי בראיינט. שחקן על. הבעיה שככל שהוא גדל כל האחרים מסביבו קטנים (לא בהכרח באשמתו דרך אגב).. אף שחקן לא לקח אליפות לבד ואם הוא לא ימצא דרך להגדיל את הנראות של הכשרון של האחרים שלצידו הם לא יגיעו לכלום. לדעתי הסאנס צריכים לקחת בדראפט רכז שיש לו פוטנציאל להפוך לקלעי מצוין. הם חייבים עוד קלעי בקבוצה ואז הופכים תוך כמה שנים לקונטנדרית. בוקר לבדו לא יצליח ויש סיכוי לא קטן שהוא יהפוך לסוג של כרמלו (זה המצב כרגע). הפוטנציאל עדין קיים לפה (קובי) או לפה (כרמלו). ימים יגידו.

המומחה
המומחה
01/04/2019 20:52:08
הגב ל  Benjo

לא נכון גם כרמלו זו תקרה גבוה מאוד בשביל בוקר,
תיקח כדוגמא יוצאת דופן את לברון גילו כשהוא עוד שיחק בתיכון.
לא חסרים כשרונות בליגה הזאת שיכולים לקלוע 50 נק' אם הם מקבלים את הביטחון מהמאמן וראשות לזרוק את הכדור.
מה שאני אומר הוא כשאתה מיוחד באמת מגלים את זה מוקדם מאוד.

בקבוצה יותר חזקה בוקר יוכל להיות שחקן השלמה טוב אבל אף פעם לא יהיה מוביל כמו לברון,קובי,שאקיל ודנאקן.

Benjo
Benjo
01/04/2019 22:21:35
הגב ל  המומחה

אני לא חושב שכרמלו זה תקרה גבוהה מידע בשבילו יש לו סט יכולות התקפי מושלם . קליעה מדוייקת מאוד חדירה מהירות הוא סקורר מושלם. עוד אחד כמוהו לצידו בעמדת הפוינט ותוך שנתיים שלוש זאת קונטנדרית. זה התרחיש היותר הגיוני אליו אני חושב היום שהם יכולים להגיע. מה שמאוד הפריע לי אצלו זה הסוציומאטיות אבל אני חושב שזה השתנה כי הוא מתחיל לתפוס את עצמו כלידר של הקבוצה . ברגע שהוא ירצה שהקבוצה תנצח יותר מאשר לנפח סטטיסטיקות אישיות ובחיזוק של פוינט גארד שהוא גם קלעי מעולה זו תהיה קבוצה בלתי עצירה לדעתי. לבד יהיה לו קשה

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
01/04/2019 22:01:16
הגב ל  Benjo

יששששש

חגי "מוריד את הרמה באתר" ניסני
חגי "מוריד את הרמה באתר" ניסני
01/04/2019 21:38:31

תודה רבה גיא פריוויו תענוג שהוא גם עוגן יצוק.
פורטלנד לא רק שיכולה לסיים עם ביתיות היא יכולה לסיים במקום ה3 (במאזן הפנימי הם ניצחו את יוסטון כך שבמקרה של שיוויון הם יסיימו מעליהם) לסיים במקום ה3 ולפגוש את הקליפרס בסיבוב ה1 ואת דנבר בסיבוב השני נשמע כל כך הרבה יותר טוב מלפגוש את יוטה בסיבוב ה1 ובמקרה שעוברים לפגוש את הלוחמים בסיבוב השני. הלו"ז של 2 הקבוצות פחות או יותר שווה (לפורטלנד יש פעמיים דנבר בקשים, ליוסטון יש את הקליפרס ואוק' בחוץ בקשים) כך שעם מטרה שכזו הם בהחלט יכולים לתת ריצת אמוק ולסיים איכשהו במקום ה3

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
01/04/2019 21:53:29

tnx גיא

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
01/04/2019 21:54:00

שניהם גם מתעוררים לפני משחקים עם דנבר
עם זקפת בוקר.

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
01/04/2019 22:00:37

ארסנל 4 גולים במשחק. קללללללללל.
תודה על המחמאות מהימור רבע ראשון גליל ולא ראשל״צ!

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
01/04/2019 22:03:21

חושב 1-3 ארסנל

עידו גילרי
עידו גילרי
01/04/2019 22:42:53

מסדר אס"ק:
בפייסרס: מתיוס וקוליסון בחוץ היום
בסיקסרס: באטלר גם בחוץ (בנוסף לאמביד)

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
01/04/2019 22:59:11

תיקון טעות בתגובה!!!!!

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
01/04/2019 23:00:50

ארסנל ייגמר 0-1!
עדכון למהמרים, מכיוון שהרבה הלכו על 0-2 הוחלט שכך יישאר עד הסיום.
אל תאמינו ותפסידו כסף.

מנחם לס
מנחם לס
01/04/2019 23:03:26

נפלא גיא. מתחילה ועד סוף

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
01/04/2019 23:14:46

יחס זכיה שתוצאת ארסנל תישמר לסיום היא פי 7.7

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
01/04/2019 23:16:21

עוד עשרים דקות היחס יירד ויישחק לגמרי.
עבדו על כולם יחס של פי 4 כדי שיהיה סה״כ שערים בין 0 ל 1 ואף אחד לא הלך על זה

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
01/04/2019 23:20:14

חבל שלא תפסתי את זה לפני המשחק, מסרו והטעו אותי ב4 שערים

דביר
דביר
01/04/2019 23:35:01

חני אתה לא מעלה את הרמה…

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
01/04/2019 23:40:59

הוצאתי את הכסף עכשיו באופציית קאשבאק במקום פי 8 יוצא שהרווחתי פי 6!!

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
01/04/2019 23:41:42

וחני זה אתה?

אור
אור
02/04/2019 1:35:18

מה יהיה עם התגובות המטומטמות האלה, חבל על האתר

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
02/04/2019 1:42:37
הגב ל  אור

הימור לילי פייסרס מנצחת רבע ראשון ב2 נקודות בדיוק

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
02/04/2019 1:46:55

לגבי הרמה באתר אחד המנהלים הסביר שאשך הוא וותיק ונא לא לבלבל

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
02/04/2019 2:31:13
הגב ל  Smiley

קיבלתי מידע ממוקד שהנטס יבואו היום מפוקסים כבר מהרבע הראשון עד הפלייאוף. טעיתי עם ארסנל אז מפחד לשים כסף אבל המקור הוא איכותי.

Smiley
Smiley
02/04/2019 2:34:34

לאחרונה יש לך מגוון טעויות פה בבלוג החי…

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
02/04/2019 2:37:52
הגב ל  Smiley

ניפגש בפלייאוף

Smiley
Smiley
02/04/2019 2:26:24
חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
02/04/2019 3:00:51
הגב ל  Smiley

מזל שהתאפקתי.. שמתי כעת 50 יורו, בלבד, על ניצחון ברוקלין ביחס משתלם בגלל הפיגור המוקדם. יילך הכסף יילך הפלייאוף. אם יחזרו שילשתי את הסכום.

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
02/04/2019 3:07:17

בינתיים בגלל הפיגור, המפגר, יש הימור מעניין רק למחצית של ברוקלין +10.5 זה נראה שווה יאללה לא קלעו כמעט..

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
02/04/2019 3:13:40

הנה ברוקלין תפרו כמה נקודות וזה מתקרב

Smiley
Smiley
02/04/2019 3:16:43
חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
02/04/2019 3:17:56

Orlando מובילים

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
02/04/2019 3:21:41

יש הכסף שלי במחצית בוודאות!!

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
02/04/2019 3:30:10

מי פה עשה כסף כמוני הא? חושבים סתם בוסטון מובילה בעשרים הפרש. והובסה ע״י ברוקלין לפני יומיים??

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
02/04/2019 3:31:09

תגובה 28!!!!!

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
02/04/2019 3:33:02

נראה לי שאני צריך להתחיל לחזור לעשות הצלבות..
.
כרגע זה עומד על בערך :
.
המקורי – 79%
המתחזה למקורי – 15%
המתחזה למתחזה למקורי – 5%
שונות – 1% (אופציות שתמיד חייבים לקחת בחשבון)

Smiley
Smiley
02/04/2019 3:35:46

אולי גם על זה הוא רוצה להמר ולשים כסף…

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
02/04/2019 3:41:32
הגב ל  Smiley

הבאקס קלעו כמה נקודות אז שם הימור, קטן! רק על מחצית שניה שברוקלין יקלעו יותר. ואז אם למחצית לא הולך הכסף יבוא מהמחצית השניה אפילו אם יפסידו, שזה פחות סביר כי צריכים ניצחון לפלייאוף

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
02/04/2019 3:48:39

קטי מ ה NBA מבסוטה על הטראפיק.

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
02/04/2019 3:50:15

הכסף מהימור המחצית כבר בחשבון

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
02/04/2019 3:56:31

סמיילי, אז מה אתה אומר על לברון ?

Smiley
Smiley
02/04/2019 3:57:32

לא מהעונות שהוא ירצה לזכור. לא חושב שככה הוא תכנן את ההגעה שלו ל-LA

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
02/04/2019 4:02:21
הגב ל  Smiley

אני חושד מאוד… אבל הנה אני מניח קונספירציות בצד.. מקצועית נטו.
.
בוא נסתכל לעבר העתיד… איך יעשו פלייאוף עונה הבאה ?

Smiley
Smiley
02/04/2019 4:06:23

מקצועית…
הם צריכים לקוות שתהיה להם בחירת דראפט כמה שיותר גבוהה. עם הבחירה או בלעדיה הם צריכים לקוות שהפליקנס יקבלו את ההצעה שלהם (כי אולי הסלטיקס לא יתנו הצעה גרנדיוזית כמו שהם חשבו) וככה להנחית את AD. במקרה הגרוע, למכור איזו חבילה עבור בראדלי ביל ולתת לוויזארדס לבנות מחדש.
בשוק השחקנים החופשיים… אם לנארד נופל להם ליד (לא מניח שזה יקרה) אז קיבלו בינגו. במידה ולא, לקוות שבאטלר ירצה לשאוף את אבק הכוכבים של הוליווד או שקמבה רוצה להחליף את מייקל במגי'ק או שוויציביץ' עושה שאק (ומואס במיקי מאוס עבור הוליווד).
אולי לנסות להביא שניים מהם (לא ממש יודע אם זה אפשרי)

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
02/04/2019 4:12:25
הגב ל  Smiley

הספירת אולסטארים יצאה מכל פרופורציה,
הבעיה זה פחות החומר, ויותר הדבק.
.
אבל נניח וזרמתי, תסתכל על זה מהצד ההפוך –
איזה קבוצות אתה מוציא מהפלייאוף,
כשבנוסף יש כאלו שמגמת השתפרות (דאלאס, מיני, סקרמנטו, אולי פיניקס)
העונה הבאה הולכת להיות עוד יותר תחרותית לדעתי.

Smiley
Smiley
02/04/2019 4:18:25
הגב ל  Smiley

אני מניח שהרכב של 2-3 אולסטארים (ובנוסף, שחקנים משלימים טובים ומנוסים, כאלו ש"רודפים" אחר טבעת, לא שהם ישיגו ב-LA, אבל הכוונה שישחקו בפלייאוף). השאלה אם מג'יק ופלינקה מסוגלים לבנות קבוצה סביב המרכז הזה של ה-2-3 שחקנים…
.
המערב אכן יהיה תחרותי עוד יותר, בטח עם הקבוצות שציינת. פורטלנד בסימן שאלה (עם הפציעות של מקולום ונורוקיץ'). דאלאס בונה על דונצ'יץ' והברגים והבריאות של פורזינגיס (לא חושב שזה יספיק לפלייאוף). הטימברוולבס הטרידו את הקוהונס שלהם לפילי ולא מוכיחים שהצמד המהולל שלהם מסוגל לסחוב אותם לשם. סקרמנטו שוב יהיו כמעט (אלא אם יתנו בבינגו בקיץ).
.
לא בטוח שהמהלכים של הלייקרס יספיקו לפלייאוף. אבל דוראנט וקאזינס יכולים לטרוף את הקלפים… פול מתבגר… אף אחד לא יודע איך קוואי יראה בקליפרס (בהנחה שהוא נוחת שם).
אם אני מכניס את הלייקרס וצריך להמר על קבוצה בחוץ, אלו יהיו הבלייזרס (בהנחה שהפצועים לא ב-100%), יוטה או הקליפרס

Smiley
Smiley
02/04/2019 4:20:12
הגב ל  Smiley

אני מניח ששחקנים חופשיים רואים את מה שקורה במערב. לא בטוח שהם רוצים להצטרף לטירוף הזה… בטח שיש קבוצות מזרחיות עם מקום מתחת תקרת השכר וסגלים שמחכים לישהו שיסחב אותם

Smiley
Smiley
02/04/2019 4:21:54
הגב ל  Smiley

אני מאלו שעדיין מאמינים בכוחו של לברון כשחקן (בטח שהוא בריא, ופציעת המפשעה שלו טרפה את הקלפים ואת העונה ללייקרס).
אבל אני מניח שאם הוא היה בריא, היינו רואים את הספרס, OKC , LA, ואולי גם יוטה והקליפרס רבים על הפלייאוף

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
02/04/2019 4:34:16
הגב ל  Smiley

עד הפציעה, הם היו על לו"ז הכי קל טופ 3 בליגה. חוץ מזה שבמערב הפרוע נפצעים.
.
מקצועית… אני לא חושב שהלייקרס שווים או יהיו שווים פלייאוף.
.
יוטה והקליפרס שציינת הם ארגונים בריאים עם יד יציבה על ההגה
זה אולי הדבר הכי חשוב בליגה, יותר מרוסטר.
הם לא הולכים לשום מקום.
.
פורטלנד – מקולום יהיה בריא עד אז, לא יודע מה יהיה עם הנרקיס
אבל קולינס יכול לצמוח ולפרוח מתוך הסיטואציה
וזו קבוצה עם אוריינטציית עונה רגילה.
.
הקאפסנייק ובוגי לא רלוונטי. זה לא שגולדן לא יעשו פלייאוף בלעדיהם..
.
יוסטון יהיו בסדר.
.
ואז יש עוד את כל האלו שמתדפקות על הדלת.
.
אבל אם נניח אני צריך לבחור קבוצה, אני הולך על אוקייסי, במידה ועפה סיבוב ראשון השנה.
מנסה לדמיין חדר הלבשה אחרי ה "טריפיט" שלהם…
אני רואה לוקרים, גרביים משומשות, ומאמנים וצוות מקצועי זרוקים לכל עבר.

Smiley
Smiley
02/04/2019 4:41:30
הגב ל  Smiley

אני חושב שגם הרבה תלוי בזה שלברון יצטרך לשנות את סגנון המשחק שלו. לתת לאחרים לסחוב יותר דקות ובמהלך העונה ולדעת להשתלט על משחקים לדקות ספורות כדי לסגור את הסיפור.
מה שכן, הצעירים של הלייקרס הוכיחו השנה יכולות מנטליות די נמוכות, כמו גם יכולת מקצועית, שהפכו את ערכם לבעייתי

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
02/04/2019 4:46:34
הגב ל  Smiley

אתה לא יכול להשתלט על משחקים בלי % מהקו. אם כבר מדברים על יכולות מנטליות נמוכות..
.
אני לא הייתי שופט את הצעירים של הלייקרס בסיטואציה הנוכחית
להפך, אני זוכר שעוד התפלאתי אחרי הדד ליין מאיפה אינגראם שואב את המוטיבציה..
אני ממזמן הייתי שורף אותו על המיקרופונים. מצד שני אני הייטר… ככה ש…

Smiley
Smiley
02/04/2019 4:50:00
הגב ל  Smiley

אי אפשר שלא לשפוט אותם לפי הסיטואציה הנוכחית כי זאת הסיטואציה שהם צריכים לתפקד ולשחק בה.
הם בקבוצה עם לברון, או בקבוצת הלייקרס שמג'יק ופלינקה בנו עם לברון. הם צריכים להוכיח בסיטואציההזו שהם שווים משהו (גם יכול להיות שרנדל וראסל לא היו שווים הרבה לצד לברון).
כל הקבוצה שנבנתה השנה בלייקרס הייתה מוזרה, במיוחד הויתור על לופז ורנדל (לפחות על פי החוזים שקיבלו), הטרייד המוזר על זובאק (מהפחד שיבקש חוזה עצום…)
בסוף האשימו את הש.ג – וולטון ואני לא בטוח שהוא אשם.
בקיץ מחלקת יחסי הציבור של לברון, מג'יק ופלינקה יצטרכו לעבוד שעות נוספות לעונה הבאה כדי לשכנע שחקנים בכירים להצטרף לקלחת הזו.
ואם אתה רוצה קונספירציה… סילבר תמיד יכול לסדר איזה כדור פינג פונג עם השם של זאיון עליו…

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
02/04/2019 5:01:28
הגב ל  Smiley

בתור מגדל צמחים לא חוקיים לשעבר, אני לא מסכים איתך בעליל..
.
יכולים להיות לך את הזרעים עם הגנטיקה הכי טובה בעולם
אבל אם אתה לא יודע מה אתה עושה עם הדשן, קרקע, אור, וכ"ו, זה לא יצמח.
.
לראיה – רנדל, לופז, דיאנג'לו, זובאק, סוויט לו, ועוד ועוד.
.
זה הגיע למצב בו אתה לא יכול לדעת איפה זה עניין של יכולת מקצועית,
ואיפה העניין שמתעסקים להם במוח.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
02/04/2019 5:02:32
הגב ל  Smiley

בנושאיי הקונספירציות אני מכוסה.. תודה.

Smiley
Smiley
02/04/2019 5:09:33
הגב ל  Smiley

בגלל זה אני אומר שהולך להיות קיץ קשה עבור הלייקרס, ולא בטוח שהם יוצאים ממנו טוב יותר (מסכים איתך לחלוטין שהם בבעיה).
יש להם בעיה בבניית הקבוצה ויש להם בעיה עם השחקן הכי טוב שלהם (שלא ממש מרוכז כל כולו בכדורסל והראה יכולות מרשימות העונה של זריקת חברי קבוצתו לגלגלי האוטובוס…)
בגלל זה הם יצטרכו לשנות את הלך המחשבה שלהם, ולברון יצטרך לבוא עם סגנון משחק שונה (וגם מנטלית).
היתרון שלהם שעדיין מדובר בצד הצהוב-סגול של LA והמסורת עדיין מצליחה למשוך אנשים (וגם תמיד עוזר פוליטיקה וסוכנים…).
.
אני נוטה להסכים איתך ולראות אותם נלחמים על הפלייאוף (בשינוי הסגל) ולא עושים אותו בודאות.
באותו סגל נוכחי הם לא מעפילים לדעתי (בטח שכל הקבוצות האחרות רק יתחזקו

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
02/04/2019 5:23:21
הגב ל  Smiley

המסורת.. שורשים זה דבר חשוב… הלא כן ?
.
אבל אם תרשה לי לחזור לדימויים מעולם הצומח..
מה שאנשים שלא מתעסקים בבוטניקה לא יודעים, זה שיש מושג שקוראים לו –
"נעילת שורשים"
.
זה כשהשורשים מתארכים בסביבת גידול צרה מלהכיל, עד כדי חנק של הצמח.
.
זה המצב של הלייקרס עם מג'יק, ג'ני, אורות LA, וכל הרעש והרעל מסביב שזורם בשורשים.
.
שורשים זה טוב והכרחי כל עוד זה לא בא על חשבון הכנפיים..

Smiley
Smiley
02/04/2019 5:27:07
הגב ל  Smiley

נכון, נראה כאילו הם חושבים שתהילת העבר של הקבוצה ושל מג'יק בעצמו יעשו את הקסמים כדי ליצור קבוצה ולהביא שחקנים.
זה לא מספיק, והם יחוו את זה בקיץ כי המצב שלהם לא טוב. נראה ששחקנים לא רוצים להגיע לשם (אלא אם מדובר בסוכן משותף…)
.
כל הארגון הזה יצטרך לשנות את הלך המחשבה שלו וגם לברון יצטרך לשנות זאת (ולדעתי גם את סגנון משחקו). הם צריכים להבין שהם צריכים לעבוד כדי לבנות קבוצה ולהביא את השחקנים המתאימים.
לברון כנראה יחזור לעבוד קשה הקיץ במרכזיית הטלפונים. כי אני בספק שהוא הגיע לתת ארבע עונות כאלה ב-LA.

Smiley
Smiley
02/04/2019 4:12:34

השאלה עם לברון מסוגל לשנות את צורת המשחק שלו לפי השחקנים שיביאו לו.

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
02/04/2019 4:04:00

סמייל כל הדרך אל הבנק. והפלייאוף?

Smiley
Smiley
02/04/2019 4:10:15

לא חוכמה לתת הימור על מה שנעשה בדיעבד…

Smiley
Smiley
02/04/2019 4:02:56

קנטר מרגיש כמו שאק מול KAT
הוד מרגיש כמו קובי מול וויגינס

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
02/04/2019 4:04:45
הגב ל  Smiley

הבנק הכוונה בתגובה 28

ג'ורג' עובדיה הסקרן
ג'ורג' עובדיה הסקרן
02/04/2019 4:04:45

כואב בעיניים לצפות בפיסטונס

ג'ורג' עובדיה הסקרן
ג'ורג' עובדיה הסקרן
02/04/2019 4:08:33

ביג אנדרה דריימונד חטף כרגע כדור וכל דטרויט פתחו בספרינט למתפרצת אבל שריקה. דווין קייסי לקח טיימאאוט. חסך לאינדי לייאפ.

Smiley
Smiley
02/04/2019 4:09:38

הפייסרס אם יתרון ביתיות יכולים לעבור את הסלטיקס.

ג'ורג' עובדיה הסקרן
ג'ורג' עובדיה הסקרן
02/04/2019 4:10:06

אתה יודע שאתה בצרות כשרג'י ג'קסון הוא הגארד המוביל שלך.

Smiley
Smiley
02/04/2019 4:11:49

אני טוען זאת מזמן… מדובר כקוליסון אתלטי יותר עם קבלת החלטות רעה יותר

Smiley
Smiley
02/04/2019 4:11:28
ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
02/04/2019 4:22:52

פייי
הנגריה הזו בבוסטון
ביינס קלאנג קלאנג בום
מוריס קלאנג בום טרח
הייווארד קלאנג טראח טראח
זוועה של מחליפים…
לא ברור מה סטיבנס עשה איתם שהם כל כך גרועים…

Smiley
Smiley
02/04/2019 4:25:25

דווקא הייורד במשחק לא רע.
מביינס את מצפה רק לנגוח קרש-סל
ומוריס בהחלט [לא] תפס יום

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
02/04/2019 4:31:59
הגב ל  Smiley

?
משחק לא רע?
אתה מוזמן לבדוק את ה PER שלו.
הוא הכי גרוע בקבוצה נכון לרגע זה.
אם גם בשנה הבאה הוא יהיה כל כך רע, הסלטיקס תפרד ממנו. לדעתי כבר בפגרת האולסטאר.

Smiley
Smiley
02/04/2019 4:39:15

אכן במינוס. אבל הוא משחק עם עוד ארבעה אנשים, ככה שזה לא תלוי רק בו. לפי שאר הסטטיסטיקה הוא די סולידי

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
02/04/2019 4:50:33
הגב ל  Smiley

יש בזה משהו?
אולי
הוא מוריס וביינס ניגרו שאין דבר כזה.

Smiley
Smiley
02/04/2019 4:23:03

הפייסרס עושים את שלהם בבית וממשיכים לארוב לסלטיקס על יתרון הביתיות

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
02/04/2019 4:32:39

איך רוזייר לקח ריבאונד על וויטסייד???

ג'ורג' עובדיה הסקרן
ג'ורג' עובדיה הסקרן
02/04/2019 4:41:04

מה קורה עם פילי?

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
02/04/2019 4:44:40

תשאל את שימון
הילדה עוד לא העירה אותו אז הוא ישן טוב 🙂

Smiley
Smiley
02/04/2019 4:44:31

פייי איזה מהפך של הזאבים

ג'ורג' עובדיה הסקרן
ג'ורג' עובדיה הסקרן
02/04/2019 4:45:33

אני כמעט בטוח שאשלי גרהאם, ההיא מהמידות הגדולות, ירתה טי-שרטס על הקהל בברוקלין, אבל יכול להיות שנרדמתי על המחשב וחלמתי את זה.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
02/04/2019 4:46:50

הסלטיקס חוזרים למקום הרביעי, רק שלא ישמיטו אותו.

Smiley
Smiley
02/04/2019 4:53:25

יהיה קריטי לדעתי יתרון הביתיות לשהם בסדרה מול הפייסרס

ג'ורג' עובדיה הסקרן
ג'ורג' עובדיה הסקרן
02/04/2019 4:55:14

בלי קשר לאשלי גרהאם, אם הייתה או היה זה חלום, משחק כיפי בברוקלין

Adiso33
Adiso33
02/04/2019 5:04:42

הזדמנות ענקית לשארלוט להיצמד לרביעייה אחרי שכולן הפסידו

Smiley
Smiley
02/04/2019 5:12:47

והבלייזרס בסוף מנצחים את הטימברוולבס האנמים… שנה הבאה עדיין KAT ו-וויגינס מתבגרים ועדיין אין בשורה ממדינת האגמים הקפואים

Smiley
Smiley
02/04/2019 5:15:09

המירוץ לציון – המירץ של בוקר לעוד ערב קליעה משוגע
http://youpit.live/2019/04/01/nba9-cleveland-cavaliers-vs-phoenix-suns-nba-tv/

Smiley
Smiley
02/04/2019 5:16:30

פילי מתחרים ב-OKC מי עושה יותר סבל לשמעון

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
02/04/2019 5:29:32
הגב ל  Smiley

הוא צריך לצאת מהארון ולעבור לאהוד את יוטה

Smiley
Smiley
02/04/2019 5:31:02

שמעון נראה לי לא בקטע של וניל…

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
02/04/2019 5:33:23
הגב ל  Smiley

לפי שמו הנוכחי הוא דווקא ממש כן…

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
02/04/2019 5:40:24

שמעון ססגוני מדי עבור יוטה..
המגנטיות והכריזמה שלו תכה את סולט לייק סיטי בסנוורים, שלא לומר נ.ג.ב.
.
ובכלל הוא פוזל חצי עין ומפלרטט עם הסטט' ביוסטון.

Smiley
Smiley
02/04/2019 5:32:57

אני מחבב את טרי ברק, למרות שהוא שכונה
אבל אין לו מקום בדאלאס מאחורי לוקה וברונסון (ועוד בראה יחזור שנה הבאה והמאבס אוהבים אותו). מקווה שקבוצה אחרת תתן לו הזדמנות

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
02/04/2019 5:33:51

יופי אינגלה!

Smiley
Smiley
02/04/2019 5:34:55

פילי אפילו לא היו בבק-טו-בק והמאבס בלי דונציץ… איזו רפיון והתפרקות לא מובנת

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
02/04/2019 5:48:31
הגב ל  Smiley

צעירי דאלאס משלימים דאבל על שמעון

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
02/04/2019 5:45:51

יוטה באה בפורמה מצוינת לפלייאוף

ראס א שטן
ראס א שטן
02/04/2019 5:49:50

פילי באווירת אסק חברה אל תתרגשו. אמביד בחוץ כנראה עד לסיום העונה למנוחה. מקום 3 מובטח ואין מה להתאמץ ולשחק. כמעט כל הליגה באסק ושחקנים עחומים מנסים לתפוס את החוזה הבא. פילי יהיו בסדר לפחות עד שיעצבנונאותי בפלייאוף. מילווקי וטורנטו באותה אווירה בדיוק.

אוק זה כבר סיפור אחר…

ראס א שטן
ראס א שטן
02/04/2019 5:50:34
הגב ל  ראס א שטן

חבל לקום לראות משחקים עד הפלייאוף של מחליפים וכו