מעורב הופס ליום ראשון / אנטומיה של 04.55. לא דקות. שניות!!! / מנחם לס

1. זה רשמי: שיא השלשות של ה-NBA שוב נישבר זה העונה השביעית ברציפות

בערב נקברה השלשה ה-25,808 העונה. הליגה עומדת לשבור את שיא העונה שעברה ב-8%.

השלשות נזרקות בקצב שהוא ב-57%  יותר רצוף מלפני 5 שנים.

שיא נסיונות ה-3 נישבר כבר לפני כמה שבועות, והיום הוא נקבע על 72,354, אבל העונה עדיין נמשכת.

2. 04:55. לא דקות. שניות!!! ב-NBA זה עולם מלא שגיאות, טעויות (של שופטים. 2 טעויות בפחות מ-5 שניות),  ודרמות!

אני לא מבין בני אדם. חיות מוזרות TO SAY THE LEAST. משחקים כמעט 53 דקות, 3,175 שניות להיות מדוייק, וכל מה שאנשים רוצים לדבר זה על השניות 3,176, ה- 3,177, ה- 3,178, וה-3,179 של המשחק.

אני מדבר על המשחק שבו הווריורס הגיעו למדינת האגמים לשחק נגד הזאבים.

עולם מוזר.

טוב, רוצים לדבר על המשחק? בואו נדבר.

רוצים לדבר על חמש השניות האחרונות?

בואו נדבר. יותר נכון על 4 השניות האחרונות ו-55 המאיות.

היו בארבע השניות ו-55 מאיות הללו שתי זריקות OUTRAGEOUS, שתי שריקות קונטרוברסיאליות – 'מעלות מחלוקת' יעני – ואז קבוצה שלמה עם מאמנה עולים על זיברה אחת.  אח"כ זיברה שנייה 'מחזירה' על השריקה ל הזיברה הראשונה בשריקה עוד יותר הזוייה –  לי נראה בכוונה –  אם כי קשה להאמין שבולשיט כזה קורה בין השופטים.

טוב. ב-FF אנחנו רואים חצי ראשון חד ודי מבריק ללוחמים; רבע שלישי מהגיהנום לווריורס; ואז קאמבק מגן העדן ברבע הרביעי, וממשיך משך 04:55 דק' של ההארכה.

נכון לרגע ושנייה זו התוצאה היא 127-130 למקומיים הטובים והצדיקים שכל מה שהם חיפשו זה קצת רספקט. לא פלייאוף ולא בטיח.

מה הווריורס חיפשו אין לי מושג כי סטיב קר מזמר מבוקר עד ערב ש-"יתרון ביתי הוא לא אחת ממטרותינו".

הוא עוד ישיר שירי קינה ואבל על ה-'לא אחת ממטרותינו' שלו, אבל זה דבר שאזכיר לכם עוד פחות מחודש.

טוב. נחזור לענייננו.

127-130. 04:55 בשעון הדיגיטלי. לא ארבע דקות ו-55 שניות. נו סיר. 4 שניות ו-55 מאיות השנייה. הכל על השעון בטיווי. אין כאן יכולת לבלף כפי שמבלפים בכדורגל באיטליה ובספרד.

טיים, זאבים.

האוייב הוא הווריורס שסטף קרי החל לקרוע ולשחוט את הזאבים מה-3 ברבע השלישי. גם קווין דוראנט הוא לא – מה שהחברים שלי בבית שאן מכנים פ- קוטל קנים, וסטיב קר שירטט פליי עבורו לשוויון מה-3.

4 שניות ו-55 מאיות…עולם ומלואו עבור הווריורס. בזמן הזה הם מסוגלים להקים את גשר הזהב.

ריאן סאונדרס, מאמן הוולבס, קורא טיים. הקבוצה שלו עדיין לא בעונש בונוס. הוא מצווה פאול. הגיוני. זה יוריד 2-3 טיקים אם זה ייעשה בשכל, וחס וחלילה לא בזמן זריקה ל-3.

אם אתה שחקן ווריורס אתה לא חייב להיות גאון כדי להבין את האסטרטגיה. אפילו קווין דוראנט הבין אותה.

"מי שמר עלי?", שאל דוראנט כשזה ניגמר. "DIOP"? (הכוונה לקייטה בייטס). "מי שזה לא היה, הוא איבד אותי לשנייה. ואז קיבלתי את הכדור, עליתי לג'אמפ ומיד ידעתי!". מה הוא 'ידע'? הוא ידע שהוא קבר את השלשה, ועתה יש לו עוד פאול לנצחון!!

לא כל כל מהר דוראנט. מסתבר שהוא לא כל כך ידע. מה שהוא ידע לפי שחרור הכדור והזווית שזה סוויש לשוויון. מה שהוא לא ידע היה שהזיברה ציפצפה לפאול לפני הזריקה.

זאת לא היה החלטה 'על המקום'. השופט מראט קוגוט קרא לשתי הזיברות האחרות ושיכנע אותן שהפאול היה לפני שקווין עלה לזריקה.

סטיב קר קולט מה קורה. הוא צורח לעבר קוגוט – –

“??Hey!!! Hey!!! Hey!!!” Kerr calls out at Kogut. “What are you doing?”

הנה.הכל לפניכם, ועוד בצבעים:

 

 

צרחות, תחנונים, קללות.

ההחלטה עמדה.

שום שלשה לשוויון ואפילו לא פאול. כן פאול אבל שום זריקת פאול.

דוראנט אמר אחרי המשחק משפט שלדעתי יעלה לו ב-25K או אפילו 50K, משהו בסביבה:

“Marat was his name? He was the best player on the floor tonight,” Durant sarcastically said of Kogut. “He’s so good with his whistle he knew they were going to foul me and called it right before I shot the ball. One of the greatest refs of all time.”

קר אמר: איתי הכל. זאת היתה זריקה נקייה ל-4 נקודות. ואז:

I "I don’t know what else to say. Kind of mind-boggling. Guy catches, goes up for a shot, gets fouled. In any league — any league — that’s a good bucket and a free throw. Any league, not just the NBA

עכשיו חובה לעוד שלשה שהיא חסרת סכוי כמעט כי הזאבים מוכנים לכל, עם מין דאבל אנשים על סטף ודוראנט כי רק משם יכולה להגיע הרעה.

לסטף היו כבר 10 טרייז והוא קבר את השתייעם האחרונות להביא את הלוחמים עד הלום. אבל קווין זה עתה קבר את השלשה האופטימלית.

על מי הולכים?

סטף צורח בקול "I FEEL IT". איגודלה מוציא מהחוץ. רואה שביילס שומר עליו.

באירופה עושים עכשיו פאול אבל באירופה משחקים כדורסל מילואים. ב-NBA מאמן יפוטר אם יצווה עכשיו על פאול. נעשו עשרות מחקרים שהוכיחו שעדיף לא לעשות פאול ולחיות עם הקולע מה-3 תחת שמירה כי פאול עתה הוא שתי זריקות, כשהשנייה תיזרק לחישוק לריבאונד גבוה עם סכוי גדול שאחד משני הגבוהים של הווריורס ירדו עם הכדור לסל של שתיים והשוואה (ואםמ יעשו עליהם פאול אז זה גם לנצחון עם הפאול.

אבל מדובר פה על סטף קרי ולא על 'זורק טריי'. כאן מדובר על אשף.

וזה מה שקרה. איגודלה מצא אותו בפינה. ביילס שומר עליו. ביילס יודע לא לעשות עליו פאול. ביילס שומר עליו מצויין.

סטף עושה מה שהוא עושה כמו לאכול סיריאל בבוקר: מטעה, מגיע לפינה בקצת חוסר שיווי משקל, אבל קובר את השלשה, עם תנועות הנצחון המעצבנות שלו.

 

 

הוולבס קוראים טיים. 0.5 בשעון. הווריורס עושים הצגות נצחון כמו שהאינדיאנים היו עושים אחרי שקירקפו 23 חיילים מגדור הריינג'רס J65, והכל ליד קוגוט, להראות לו שלמרות השגיאה שלו, הם מנצחים בהארכה השנייה.

אבל נותרה חצי שנייה.

עולם שלם. גם העולם נברא ב-5 מיליארד שנים!

הזאבים משרטטים מסירה וסל. אומרים שתפיסת כדור ועלייה לג'אמפ לוקח 0.7 שניות. הכל תלוי מתי שופט הזמן לוחץ. אי אפשר לבטוח בו.

אז סאונדרס משרטט LBG לטאונס. ב-LOB לא ממש תופסים בכדור אלה כאילו 'ממשיכים' אותו. בכל עולם הכדורסל מרשים השופטים לעשות זאת אם יש יותר מ-0.3 השנייה. ישנם זיברות המרשות אפילו ב-0.1.

אז הזאבים עושים שני סקרינים ואז טאונס פורץ לעבר הסל – ללא כדור עדיין – לקבל את ה-LOB.

טאונס נמצא במצב לא טוב עם הגב למוסר הכדור ובחצי סיבוב לצד הלא נכון. התכנית היה שירוץ וינתר.

אנטוני טוליבר מוסר כדור גבוה שגם שני GREEK FREAKS לא היו מגיעים אליו. NO CHANCE!!!.

אבל יחד עם הנחיתה שלו באה השריקה. הזיברה ליאון וודס היכתה את דוראנט בפאול, כאילו הוא דחף את טאונס קדימה בריצתו לעבר הסל!!!

ספסל הוולבס קופץ בשמחה ויללה. ספסל הווריורס קופץ באי אימון.

כל מה שעליו לעשות זה לקבור אחת מהשתיים.

הוא קובר את הראשונה.

את השנייה הוא זורק לעבר החישוק כי אילו קלע אותה, קר היה קורא טיים ולווריורס היתה הוצאת חוץ מהחצי של הוולבס, ואתם כבר יודעים מה ניתן לעשות ב-0.1 שנייה.

אז הוא פוגע בחישוק.

GAME'S OVER.

הנה:

 

קר בחיוך אחרי שניגמר:

“You mean (a last-second call) when the lob is going 10 feet over the rim?” Kerr said. “No. I haven’t seen that (before).”

אלה החיים סטיב קר. איש לא הבטיח לך חיים קלים כשהסכמת לאמן בליגה.

דוראנט:

“Late in the game, can you be physical?” Durant said. “I didn’t extend my arms on the push, I didn’t grab, I didn’t impede anybody’s movement. Plus the ball was already out of bounds. Would you call that one? Nah. My little brother probably wouldn’t have called that one. They should have let us play. We should still be playing right now.”

אחרי שכל הראיונות הסתיימו, כמה שחקני הווריורס אמרו שהפאול האחרון היה כה הזוי שאין שאלה שהוא נישרק להעניש את שחקני הווריורס על נניתולים והלעג שהראו כלפי קוגוט.

אולי זה נכון.

אגיד לכם משהו: במאבק בין סטפן קרי ו-11 השלשות שלו לבין שמן קרח עכם משרוקית, אני הולך עם המשרוקית.

עולם אכזר, אבל זה מה יש.

3. רנה וג'ו אנגלס ומשפחתו למדים לחיות עם בן אוטיסטי

*
כשרנה ילדה תאומים, חברים אוסטרלים ואמריקאים הציעו לה לא לנסות להשוות בין השניים. "תאומים לא זהים תמיד גדלים אחרת. במיוחד כשהאחר ממין זכר והשנייה ממין נקבה".
*
לבן קראו ג'ייקוב ולבת מילה
*
אבל לפני כמה חודשים, כשהתאומים כבר גדלו, מילה החלה לדבר, להתערבב בין הבריות, לצחוק, ולשחק עם כל צעצוע שניתן לה. ג'ייקוב  לא הוציא מילה, העדיף להתבודד, להסתגר בעולם משלו, מתרחק מכל מגע, ומסרב ליצור מגע עיניים.
אי אפשר היה שלא לשים לב יותר להבדלים בין השניים.
*
היה ברור שמשהו לא בסדר עם ג'ייקוב ושזה לא עניין של 'סבלנות; הוא ייצא מזה בעוד חודשיים שלושה. זה מקרה ידוע של ילד שלוקח יותר זמן להתבגר, אבל אז יום אחד הוא יתחיל לדבר במשפטים שלמים, ולא תוכלו לעצור בו מדיבורו וצחוקו".
*
רנה ידעה שחייבים לעשות משהו."הרגשתי ב-GUT שמשהו לא בסדר. שזה לא עניין של הבדלים גינטיים בין תאומים".
*
ביום רביעי האחרון הוא קבר את השלשה הראשונה ננגד הלייקרס, ומיד פנה לעבר אשתו וילדיו וזרק להם נשיקת לונג דיסטנס, ובכך פתח רשמית את ה-Autism Awareness Night.
*
הוא סיים את הערב עם  14 נק', 11 אסיסטים, ו-9 ריב'. כמעט הטריפל דאבל הראשון בקריירה.
*
יותר חשוב מזה, חיוכן חזר. ג'ו אינגלס שעד לפני כשנה היה הקומיקאי בחבורה, הטראש-טוקר הקבוע, לפתע החל להסתגר. חיוכו נעלם. הבדיחות פסקו. משחקו סבל בכל המישורים. איש לא ידע ואיש לא העז לשאול.
*
לפני 4 חודשים הם פגשו במין מגרש משחקים זוג צעיר, שמח, עם זוג תאומים שביב ברוק שאחד מהם אוטיסט. אבל הילד האוטיסט קפץ מנדנדה לנדנדה, שיחק עם ילדים אחרים, ונראה היה שהוא מסתדר בסדר גמור עם החבורה. הילדים ידעו שהוא שונה, אבל ברור היה שיש לילדים חוש טוב ובריא יותר ממבוגרים כשהם מקבלים את הקצת שונה ומוזר כשונה, וממשיכים הלאה כאילו מאומה לא קרה.
*
הזוג הציע לג'ו ורנה שהדבר הראשון שעליהם לעשות זה לא להסתיר את העובדה, לצאת עמה לחבריו בקבוצה, ולהתחיל עם טרפיה כמה שיותר מוקדם. מסתבר שטרפיה מוקדמת – פיזית ופסיכולוגית – יכולה לעזור במידה בלתי צפוייה אם היא צתחילה מוקדם. אבל כדי שזה יקרה על ההורים להודות שיש להם ילד אוטיסטי ולא לחכות לניסים.
*
רנה וג'ו יצאו עם סיפורם. ההפתעה הגדולה ביותר של ג'ו היתה הרגישות והעזרה שחברי קבוצתו, ההנהלה, והמאמנים הציעו לו. הוא קיבל אפילו רשות לדלג על אימונים מסויימים ואפילו משחקים. ריקי רוביו היה השחקן שהציע את העזרה הרבה ביותר, אפילו לשמש כבייבי סיטר לג'יירוב כשצריך כי ג'ייקוב הראה מין AFFINITY לריקי, אולי בגלל זקנו?
*
כמה משחקני הקבוצה החלו לשחק עם סניקרס בהם כתוב שמו של ג'ייקוב.
*
החיוך חזר אל ג'ו. גם המשחק חזר אליו. הוא ורנה פתחו קרן לאוטיזם, ובין חברי קבוצתו והקבוצה נאספו 1.2 מיליון, שג'ו ורנה הישווה בכספם.
*
ג'ייקוב נמצא בטרפיה יומית מלאה, והוא החל לחייך ולפתח יכולות שלא היו לו, ובקצב נאה מאד. כל הצלחה של ג'ייקוב גורמת לג'ו סיפוק כאילו קלע 50 נקודות.
*
ג'ו אמר השבוע: "השמחה חזרה למשפחת אינגלס. אנחנו מאושרים בחלקנו. הכל איתנו בסדר, ולא הייתי מתחלף עם אף אחד!"

 

רק לפני 10 ימים יוסוף נורקיץ' אמר לכתב הפורטלנד נשיון:
*
"ישנה לנו קבוצה עם אנשים מאד מיוחדים. ככל שהמצב נעשה יותר קשה וגרוע, אנינו הנעשים ליותר חזקים".
*
ואולי חציט שעה לפני המשחק שחיסל אותו לעונה זו הוא אמר לנורמן סיליביון מה-ORAGONIAN:

“What I’m most happy about is we stayed healthy,” Nurkic said. “Going into the season, I thought that was going to be a big part of what we could do. And, I also like the fight we brought each nig

ואז זה קרה.

ייתכן שנורקיץ' צודק בקשר למה שאמר על האופי של שחקני הבלייזרס. הצרה היא שאופי לא מנצח משחקים ב-NBA. הוא רק עוזר. ה-15.6 נק', 10.4 ריב', ו-1.4 חסימות, והמסה שלו תחת הסל החוסמת את הדרך אל הטבעת כמו בולדוזר שעומד באמצע הכביש הם אולי יותר מדי נקודות וריבאונדים להחסיר, או למלא את מקומם.

*

כל כך עצוב שרק לפני כמה ימים הוא אמר:

*

“What I’m most happy about is we stayed healthy,” Nurkic said. “Going into the season, I thought that was going to be a big part of what we could do. And, I also like the fight we brought each night.”

אני לא כל כך מאמין ב-"לפתוח פה לשטן" אבל זה דבר שכמאמן לא עשיתי אף פעם. למה לנסות? אתה מאושר שהקבוצה בריאה? שמור זאת לעצמך.

עכשיו פורטלנד עומדת בפני מערכה שאני לא יודע כיצד תוכל לנצח בה ללא נורקיץ'.

אירוניה במיטבה.

פציעה שגרמה לשחקני הנטס להתרחק מהמקום כמה שיותר מהר, עד כדי כך המראה של רגלו זעזע את החוזים בו.

לילארד, שעמד קרוב  למקום שהפציעה קרתה, הפליט:

“It made me sick to my stomach,” Blazers star Damian Lillard said.

מאמן פורטלנד סטוטס הגיב במילה אחת: "DEVASTATING!".

ואז הוא הוסיף: "מה שכואב ביותר היא העובדה שיוסוף הגיע בימים האחרונים לשיא משחקו. 32 נק' ו-16 ריבאונדים…יהיה קשה למלא את המספרים האלה עם אנשים אחרים אבל אנחנו ננסה בכל צורה אפשרית!"

לילארד אמר שבצורה שנורקיץ' משחק, 'השמיים הם הגבול'. הוא ונורקיץ' הפכו לזוג מהשמיים. נורקיץ' אמר לפני כמה זמן לכתב ה'אתלטיק':

עצוב, עצוב. נורקיץ' אמר רק לפני כמה ימים

“Damian Lillard,” Nurkic said not long ago “is the best thing that has happened to me in my life.”

דמיאן מרגיש אותו חום כלפי יוסוף. הוא כמעט נחנק בנסיונו לעצורה בדמעותיו כשאמר:

“We have to move forward and continue to get the job done; I think that’s all we can do,” Lillard said. “We don’t have time to feel bad for ourselves and stuff like that. We have to get tougher.”

לצערי אני לא מאמין שלפורטלנד יש מספיק גובה וחוזק תחת הסל ללא יוסף.

 

5. מותר לומר זאת באנגלית? Cavaliers’ Collin Sexton, if we’re honest, belongs on NBA’s all-rookie first team

*
לפניט שלושה חודשים אפילו מאמנו לארי דרו לא היה מצביע עבורו לחמישיית הרוקי'ס.
*
גם לא בני קבוצתו!
*
גם לא אני.
*
מי שראה את המשחק בו קולין סקסטון קלע 24 נגד הספארס, וכל כך הרבה משחקים אחרים בשלושת החודשים האחרונים

*

עכשיו עלי לגלות לכם סוד הסטורי שלמדתי מה'אתלטיק': רק לארי בירד וסטפן קרי שיחקו לפחות 2,000 דקות, וסיימו עם ממוצע של 16, עם דיוק של 40%+ מה-3.  האם שמעתם פעם על שחקנים בשם בירד וקרי? סקסטון מצטרף אליהם. הרוקרי הראשון שמצטרף אליהם.

אם זה לא שווה 'אול רוקי', אני לא יודע מה כן שווה.

6. אחד-על-אחד עם מרק קיובן על הפרי אג'נסי ותקוותיו בקשר לדראפט (באנגלית יותר קלה מעברית)

אילו הראיון היה נערך היום, ולא לפני שלושה ימים, השאלה הראשונה למרק קיובן היתה "מה יש לך לומר על ההאשמה של מתלוננת שקרסטפס פרוז'ינגיס אנס אותה לפני שנה, והסיבה היחידה שהיא לא התלוננה עד עתה היו ה-$68,000 שפרוז'ינגיס – דרך עורך הדין שלו – הציעו לה עבור סתימת הפה?

(כמובן שזה רק צד אחד. נחכה ונשמע מה יש לצד השני לומר בנידון)

תום קטי מה-"אתלטיק" תפס את מרק ריובן לשיחה אחד-על-אחד, כולל תגובותיו של קטי לתשובותיו של קיובן:


How’d you shoot today?

I started off cold but it takes me a while to get loose. After that, I couldn’t miss. My range wasn’t there but my shots were falling.

Reaction: Cuban isn’t the versatile 3-and-D wing the team’s looking for.

 

What’s the confidence level that Kristaps Porzingis is signed to a long-term deal by August?

As high as I can take it.

Reaction: There’s simply no chance that Porzingis, coming off a major injury and sitting out this entire season, would pass up major long-term money. That makes no financial or logical sense.

 

What’s the challenge of deciding what types of players fit next to Luka and Kristaps when, in theory, just about every player could?

The cap. The cap is the challenge.

 

How do you decide what to prioritize? What directions to go?

We have a general idea what we want to do. We’ll go after the best player available, and go from there.

Reaction: In these answers and others, I get the sense that Cuban isn’t expecting a max free agent this summer, but that the team will pursue them just to be sure. This is the team’s normal operating procedure over the past few years, after all. You can’t be surprised. But if the team’s actual free agency plans are anything different, I wouldn’t expect Cuban to really say so. I guess we can wait and see.

 

What is Rick Carlisle’s role in this organization’s decision making? Does he bring you ideas about what he’d like to coach, or do you bring him ideas for him to say, ‘Yes, I can make this work?’

Rick can make anything work, right? It’s always about giving him the best talents.

 

Come July 1, how involved is his role exactly?

He’s a salesman like us all.

Reaction: Donnie Nelson is the engine behind everything the Dallas front office accomplishes, while Cuban steers the ship. Carlisle, in this analogy, is the navigator, plotting out the best course and hoping Cuban follows it. It’s no secret he doesn’t always do that, but the strange front office dynamic between the three heads of power has worked well more often than not.

 

Is it safe to say that Dwight Powell has outplayed his player option in your eyes?

Cuban: Yeah, particularly the last year-and-a-half.

 

You’ve said a versatile wing is probably the target.

We’re going to keep Dwight. There’s a good chance he’ll get an extension.

 

Yeah, the big man who fits next to Kristaps is probably already on the roster, between Dwight and Maxi Kleber.

It just depends on what you get.

Reaction: Dallas may acquire another big man, but Dwight Powell and/or Maxi Kleber feel like perfect complements to Kristaps Porzingis in the front court, especially in a league that’s increasingly undermining big men’s influence. Cuban has said rangy wings are the priority this summer. While I believe there is a price that Powell could fetch that Dallas wouldn’t be willing to match, it makes sense they would like to re-sign him, and perhaps, as Cuban says, take that decision out of the free market’s hand with an extension.

 

Do you view this as a three-year rebuild? That’s when Luka Doncic’s second contract kicks in.

We’ve had our three years already.

 

How much, this summer, are you looking ahead one or two years?

Not at all. I mean, presuming everybody’s healthy, we should be better. We were this year, we struggled after trading 80 percent of our starting lineup, but that’s to be expected.

 

Rebuild might not be the right word on my part. Is Luka’s second contract, should major team building moves be done by then?

Who knows where we’ll be four years from now.

Reaction: I’ll keep saying that Luka Doncic’s second contract should be viewed as a team-building deadline, in several ways. If the team doesn’t have a contending core by then, it’s much harder to imagine them acquiring one. That said, Cuban’s right; it’s literally impossible to predict what will happen this summer, much less two or three down the road. No one would have dreamed that Kevin Durant would have gone to the Warriors in 2014, for example. Doncic’s second contract is an important moment for this franchise, but they can cross that bridge when they reach it.

 

In what ways would lottery luck, and getting into the top four, change your offseason plans?

Nothing. It would just be another young piece to add to this core.

 

How much would you view a draft pick as an asset, versus bringing in another young player?

I mean, you know, it depends on what the pick is, but if we can get up there, it should be a pretty good player.

Reaction: Eh. This is a weak draft overall and, as I wrote on Wednesday, there are really only two players – Zion Williamson and Jarrett Culver – who I’d love as a top-four pick as of this exact moment. (That could certainly change as we get closer, but that’s where I’m at, personally, right now.) Cuban makes it sound like they would draft someone with that pick, but I’m telling you: they’ll shop that pick hard, maybe without any luck, if it’s not Zion.

 

What’s something you want Mavericks fans to know about the future?

We’ll be better. We’re going to get better, we’ll be better. You know, we’re letting guys learn in the right way this year. I think guys have gotten better. I think Luka’s gotten better, I think Dwight’s gotten better. We’re seeing what we have with Ryan (Broekhoff), who’s starting to get some minutes. Tim (Hardaway Jr.) didn’t really get a chance to click. The one game it clicked, one game before he got hurt, but I think we’re really letting guys new things now. Maxi out of the post. We’re trying different things, so that hopefully will pay off next year.

Reaction: Kleber’s post-ups really have worked surprisingly well.

 

Where’s Luka at health-wise, now 20 or 30 games past a typical European season?

I think it’s really just conditioning. It’s not so much wear-and-tear. When I say conditioning, it’s not like, “What’s his wind like, can he keep up with the game,” but more, like, he’s learning that you have to lift during the season to keep your body strong. That you have to do things to keep your body strong, and that’s still a learning process for him. His perspective was, “Look what I’ve done. I know my body better than anybody.” But you don’t know until you know.

 

So he won’t spend this summer entirely on yachts?

I hope not, unless those yachts have great gyms on them.

Reaction: This, to me, is the biggest reason behind Doncic’s slumping 3-point shooting since 2019 began. As for the yacht gym, Google can help.

 

7. צ'ארלס בארקלי על לבאר בול ומה שעשה לבניו: "JACK-ASS DAD!"

 

“[Lonzo] should have been his own man from the beginning. You can’t let your family members try to piggyback on your success. This is his time. He’s a nice kid, he’s a good player. I’d like to see him healthy. But this thing has been a disaster from Day 1.

It was never going to work, and I feel bad, because this ol’ big mouth, jackass dad has put his kid in an awkward situation all year. Like I said, I don’t want to see anything bad happen to the kid, but I don’t like his dad at all, and this thing has been a joke from the beginning.”

Barkley has been consistent in his criticism of LaVar Ball over the years. In 2017, Barkley said that LaVar “has no foreseeable talent” and has been exploiting his children.

“He represents everything that’s bad about sports. It’s all about him. You know I just feel bad for those kids because everybody’s talking about ‘he might be a good father,’ this and that. No he’s not. He’s just exploiting his kids. I love the kid playing for the Lakers. I don’t know the other kids. He’s all about Big Baller Brand. He has no foreseeable talent. He’s trying to make money on his kids. I just feel sadness for those kids because they’re going to do whatever they tell him to do and I just don’t like the guy at all, plain and simple.”

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
42 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
31/03/2019 6:57:34

הקומישנר נכח במינסוטה משל היה ראש המוסד ב לילהאמר.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
31/03/2019 9:14:08

lol

מנחם לס
מנחם לס
31/03/2019 16:55:58

מעניין מה הקוניסיונר למד ממה שראה

הבן הנגר, חובב הווניל, מחוץ לחדר ההלבשה של ג'ו אינגלס וקייל קורבר
הבן הנגר, חובב הווניל, מחוץ לחדר ההלבשה של ג'ו אינגלס וקייל קורבר
31/03/2019 6:58:20

קולין סקסטון אוברייטד ומנפח סטט בגארבג טיים של העונה בקבוצת אשפה.

דביר
דביר
31/03/2019 7:50:22

תעשה לי טובה.
כל הבחירות טופ 5 השנה מנפחות סטטיסטיקה בקוצה פח?

ראס א שטן
ראס א שטן
31/03/2019 17:03:31
Reply to  דביר

רק סקסטון

מנחם לס
מנחם לס
31/03/2019 16:56:37

הוא לא מנפח שום דבר והקאבס בפלייאוף בעונה הבאה

ראס א שטן
ראס א שטן
31/03/2019 17:03:06
Reply to  מנחם לס

איסה פלייאוף מנחם? הם חזק בלוטרי גם עונה הבאה.

מחפצה מנמצה
מחפצה מנמצה
31/03/2019 8:39:28

הסיפור עם מינסוטה והשופט יעשה רק טוב לווריורס בהמשך . הם יבואו חדים ונחושים לפלייאוף וכנראה נגד ווסטברוק ושות' בסיבוב הראשון .

אבל הסיפור הגדול הוא של משפחת אינגלס .
ראייה אמיתית של החיים , רגישות ומודעות סביבתית הן נדבך חשוב ביותר בעולם שלנו.
ובלי קשר לזה , ג'ו אינגלס שחקן ענק שנהיה טוב יותר מעונה לעונה .

מנחם לס
מנחם לס
31/03/2019 16:57:50

הוא שמר על הכל כסוד כמוס וזאת היתה שגיאתו. מה יש כאן להסתיר? מאז שניפתח, הכל ניפתח

ניר מועלם
ניר מועלם
31/03/2019 8:41:53

תודה רבה מנחם.
הסיפור של אינגלס נפלא, שמח לראות שהוא מתחיל לחזור לעצמו, זה מה שאני לקחתי הכי הרבה מהמעורב היום.
לגבי הווריורס , יש צדק לדעתי בדבריהם אבל בסוף מי שמחליט הם השופטים ואין מה לעשות עם זה.
לגבי פורטלנד – הם לפחות יהיו בפליאוף ויוכלו להתנחם בזה.

מנחם לס
מנחם לס
31/03/2019 17:00:19

כואב הלב עם ג'ו אינגלס, אבל אחוז הילדים האוטיסטים גדל משנה לשנה. מנסים להבין את הסיבה(ות). העיקר שהוא השלים עם המצב, וזה לא סוף החיים

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
31/03/2019 8:55:17

ראיתי שאתאי הספורט בישראל משתמשים הרבה במונח אוטיסטים בזמן האחרון.
בעוונותי הרבים הייתי מורה בבית ספר עם כתה של אוטיסטים שחלקם שולבו בלימודים גם בכתות רגילות.
כמורה למדעים שילבתי 3 תלמידים מיוחדים בכיתות שלי אז גם גיליתי שלא כל אותם ילדים באותו המצב.
גיליתי את הקשת האוטיסטית ודיברתי לא מעט עם מומחים.
אחת מהטענות שעלו היא שלא כל האוטיסטים מאובחנים בגלל הוריהם שלא מוכנים שבנם/בתם יחשבו כאוטיסטים, אלה שלא מאובחנים נראים ומתנהגים כמעט כמו כל אחד אבל האובססיביות שלהם גדולה יותר. לחלק מאותם אוטיסטים זיכרון פנומנאלי תפיסה וניתוח יוצאים מהכלל.
לחלק מאלה שנמצאים בצד זה של הקשת יכולה להיות בעייה לפגוש דעות ותיאוריות שלא מסתדרות עם האגנדה שפתחו עד כדי דחייה מוחלטת.
כאמור, יצא לי לעבוד 3 ילדים והסיפוק היה רב. במיוחד מתלמיד אחד, אלון, שהיה יותר חכם מכל התלמידים בכיתה הרגילה וגם היה ילד נפלא.
מצד שני\ יצא לי לעבוד עם פוסט דוק שנמצא באותו הצד במשרעת שלא תפקד בכלל חברתית, מה שפגע בקידומו.
איך שלא דיברנו איתו שום דבר לא עזר לצערי.

ניר מועלם
ניר מועלם
31/03/2019 10:39:09

נהדר לקרוא, כמו בכל דבר בחיים, יש רמות של אוטיזם, אבל כמו שבמקרה של אינגלס ורנה – אני מניח שהרבה הורים נמצאים במצבם לפני שהם פרסמו את הידיעה.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
31/03/2019 12:42:37

לא קל להיות הורים לאוטיסט ובמיחד לאלה שבצד הפחות מתקשר והיותר בעייתי.
לפעמים זה מפרק משפחות.
אחד מההורים שהיו לילדים המיוחדים הקים עסק שמעסיק את בנו ואוטיסטים נוספים, ונותן להם עתיד ואופק כלכלי!
הלוואי והמדינה היתה מתקצבת עסקים כאלה כמו שתקצבה את הכתה המיוחדת בבית הספר.
כתת האוטיסטים בבית הספר בו לימדתי כללה שתי מורות ושתי סייעות על 5 ילדים.

מנחם לס
מנחם לס
31/03/2019 17:02:11

אני יודע שקשת האוטיסטים היא רחבה וכוללת כל מיני יכולות ומוזריות.

Berch
Berch
31/03/2019 8:58:04

אחלה מעורב
מילים כדורבנות מהאציל (קורה פעם ב…)
🙂

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
31/03/2019 9:15:08

תודה רבה דוק, נפלא

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
31/03/2019 9:27:07

יש סדרה פשוט מעולה על נער על הספקרטרום ומשפחתו. atypical.
ממליץ ממש.
גם הקדוש רפופורט משחק שם.
https://m.imdb.com/title/tt6315640/

מנחם לס
מנחם לס
31/03/2019 17:03:30

מצויין אשך!

אופיר נ.
אופיר נ.
31/03/2019 9:34:07

מעורב נהדר דוק.

Woj ראיין את אינגלס לפני מספר שבועות בפודקאסט(המצויין) שלו. והוא לא חשף שם את הסיפור.
מניסיוני הדל, בחיים עדיף לחשוף ולשתף. למרות שיכולים להיות מעטים שינצלו זאת לרעה, מרבית הסובבים יוכלו להבין, להיות סובלנים ולפעמים גם לסייע.

מנחם לס
מנחם לס
31/03/2019 17:11:43
Reply to  אופיר נ.

להיות גלוי היא הדרך הראשונה להבראה או קבלת מצב כמו שהוא, וההחלטת לעשות משהו בנידון. היתה תקופה אחרי מותה של אשתי רינה ששתיתי יותר מדח[י להקטין את הכאב. אבל מאחר והייתי פרופסור שלא יכול להסתיר שהוא שתוי (שלא כמו פועל בבית חרושת למשל) הפכתי למה שנקרא שתיין פונקציונלי (FUNCTIONAL ALCOHOLIC). אשתי גייל ידעה אבל הזהרתי אותה לא לגלות לבנותי. רק כשהחלטתי להיפתח ולדדבר על בעיית השתייה שלי, העומס האדיר ירד, ניכנסתי לגמילה, אבל האמת היא שברגע שסיפרתי זאת לבנותי ידעתי שלא אגע באלכוהול יותר עד סוף ימי, ובדיוק כל היה (ויהיה עד יום מותי). והדבר המרתק ביותר הוא שברגע שהחלטתי וידעתי שיותר לא אשתה, האובססיה לשתות נעלמה כלא היתה.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
31/03/2019 11:42:31

אחלה מעורב, תודה רבה

amitlahev
amitlahev
31/03/2019 11:57:37

תודה על המעורב. הסיפור של אינגלס מכניס קצת פרופורציה לחיים.

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
31/03/2019 11:58:19

איך אף אחד לא מזכיר את הסיפור החם של הליגה, פורזינגס מואשם באונס בניו יורק בשנה שעברה,יותר מזה האונס לפי טענת המתלוננת התרחש באותו יום שהוא קרע את הacl,הוא מצידו טוען שהיא סוחטת אותו,בכל מקרה קיובן ידע על המקרה לפני הטרייד לדאלאס וזה לא עניין אותו בכלל.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
31/03/2019 12:00:07

אז אתה אומר שהיא קרעה אותו?

הייט אשברי
הייט אשברי
31/03/2019 12:12:07

נקרע לו ה- ACL , אז הוא קרע אותה , ועכשיו היא החליטה לקרוע אותו . סיפור קורע .

הבן הנגר, חובב הווניל, מחוץ לחדר ההלבשה של ג'ו אינגלס וקייל קורבר
הבן הנגר, חובב הווניל, מחוץ לחדר ההלבשה של ג'ו אינגלס וקייל קורבר
31/03/2019 13:42:29

חחח ישבה לו על היוניקורן acl

Ljos
Ljos
31/03/2019 15:13:03

comment image – אז לזה הוא התכוון?
וקיובן, מיד אחרי שהגנת על תרבות רעילה לנשים במשרדים שלך. אתה רוצה להיות הבעלים של קבוצת פוטבול? כי ככה הופכים לבעלים של קבוצת פוטבול.

רועי ויינברג
31/03/2019 12:40:29

גאה באינגלס שחשף את הסיפור הקשה של המשפחה שלו. לא מובן מאליו. מבחינת חמישיית הרוקיז:

יש שלושה רוקיז שנותנים עונה טובה בהרבה מסקסטון ויכנסו בודאות – יאנג, דונצ'יץ' ובאגלי. דיאנדרה אייטון גם יכנס לדעתי כי הוא שחקן של דאבל-דאבל וזה משאיר אותנו עם מקום אחד. לנדרי שאמט או שיי אלכסנדר צריכים להיות בפנים כי הם שחקני חמישייה בקבוצת פלייאוף. ג'ארן ג'קסון יכל מבחינת יכולת להיות שם, אבל שיחק רק 58 משחקים.

אצלי יאנג, דונצ'יץ', שאמט, באגלי ואייטון בחמישייה הראשונה. בשנייה סקסטון, אלכסנדר, טרייר או קווין הוארטר, ג'קסון ומיטשל רובינסון.

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-פו-ת-!
31/03/2019 13:03:44

עד כה, באגלי שיחק משחק אחד פחות מבאגלי. כך ששאלת כמות המשחקים בהשוואה בין ה-2 לא באמת רלוונטית.
אם מתבוננים על שחקני הפנים ממחזור הרוקים (בהקשר של בחירת חמישיית הרוקים),
אז אייטון הוא הבחירה הראשונה (הכי יציב, הכי הרבה משחקים, סטטיסטיקה נהדרת של 16 נק' באחוזים מצוינים לצד 10 רב').
השחקן השני הוא אחד מ-3:
באגלי וג'קסון עליהם כתבת (באגלי הוא הבחירה שלי)
ויש את מיטשל רובינסון המפתיע מהניקס.
הוא בעיצומו של רצף מרשים בן 23 משחקים אותם הוא סיים עם 2+ חסימות בכל משחק.
ככל הנראה הוא לא יבחר,
אבל בהתחשב בעובדה שהוא נבחר בסיבוב השני,
מדובר על אחד השחקנים המפתיעים והמבטיחים מהדראפט הזה.

אלכס רבינו
אלכס רבינו
31/03/2019 12:57:45

תיראו מה קורה ב NBA לשחקנים ששיחקו במכבי תל אביב רק לפני מספר שנים מועטות. ג'ו אינגלס הוא שחקן חמישיה קבוע ביוטה. ג'ונה בולדן הוא הסנטר המחליף הראשון של פילדלפיה ולא השרוך מריאנוביץ. אתמול בהעדרו של אמביד הוא קלע 19 נקודות כולל 5 מ 7 מה 3. ולחשוב שאצל ספחיה בשנה שעברה הוא בקושי ראה פרקט וגם זה בתור מחליף בעמדת הפורוורד.

אור
אור
31/03/2019 13:27:04

על כל אחד כזה יש שני דראגן בנדר

הבן הנגר, חובב הווניל, מחוץ לחדר ההלבשה של ג'ו אינגלס וקייל קורבר
הבן הנגר, חובב הווניל, מחוץ לחדר ההלבשה של ג'ו אינגלס וקייל קורבר
31/03/2019 13:44:31

בולדן הוא די דומה לבנדר. לפעמים גם תרנגול עיוור מותא גרגיר.

דבר שני המכבי הם היו צריכים להיות שחקני מפתח עם שמירה עליהם. בnba איש לא דומר עליהם וכל המבטים פנויים. כל מה שהם צריכים זה לקלוע שלשה לבד.
הבדל עצום בין להיןת שחקן מוביל למשלים שאיש לא שומר אותו. די זהה לכספי בנבחרת.

אור
אור
31/03/2019 13:57:33

ובכל זאת אינגלס זה פלא איך שהוא משחק לעומת מכבי.

ראס א שטן
ראס א שטן
31/03/2019 17:04:22
Reply to  אור

אינגלס אכן. דיברתי יותר על הבולדנים והבנדרים

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
31/03/2019 16:24:42

מעורב מצוין מנחם, תודה רבה.
.
כל הכבוד למשפחת אינגלס.
.
כל הלא כבוד ללבאר בול. פגע רע של ממש. מקווה שבנו יצליח להתגבר על הhurdle שהוא אביו ולפתח קריירה בליגה.

המצליף
המצליף
31/03/2019 16:38:14

היי מנחם,
המלצה – יישור לשמאל של האנגלית.
אני יודע שאתה עושה קופי פייסט ישירות ממאמרים אחרים וזה אחלה.
מספיק קשה לפעמים לקרוא כי הכתב לא ערוך בכלל ולא תמיד מועתק כמו שצריך,
אז מעבר לזה היישור הוא לימין.
אז עצתי למען גולשי האתר – לפחות תיישר לשמאל טקסטים באנגלית.
תודה

מנחם לס
מנחם לס
31/03/2019 17:15:21
Reply to  המצליף

אנסה בעתיד. אני לא בטוח שניתן לעשות זאת בעריכה של וורקדפרס אבל אנסה

Trusttheprocess
Trusttheprocess
31/03/2019 17:32:24

נורקיץ' הוא זה שירד על אמביד וסימונס שהם כל הזמן פצועים ולא משחקים….
נתראה בפלייאוף נורקיץ' , אני אחכה בקוצר רוח לראות את המשחקים שלך

מנחם לס
מנחם לס
31/03/2019 19:25:10

אני לא קראתי על נורקיץ' שאומר Zאת. מה איכפת לו על אמביד וסימונס?

א.מנור
א.מנור
01/04/2019 5:22:46

never doubt Rip city.
יוסוף נפצע אבל יש לנו עומק בעמדה. הוא אמנם הסנטר הכי טוב בהרכב אבל סטוטס כבר החליף הרבה שחקנים בעמדה ותמיד התפוקה פחות או יותר זהה. וזה אני אומר על ה500 משחקים האחרונים שראיתי את כולם. רק סיג'יי יחזור, נלך לקרב וניתן בראש בפלייאוף.