אירועי דיומא – 31.03.2019

היום: ביתר ירושלים תארח את סכנין במשחק שתמיד מסקרן וטעון , בנוסף בסרייה א' שני משחקים מעניינים: רומא תארח את נאפולי בצהריים, ובערב אינטר מארחת את לאציו. הקטע הנועל של טור קטלוניה בברצלונה ומירוץ גנט וובלחם. כמו כן, ייערך הערב גמר טורניר המאסטרס במיאמי, כשג'ון איזנר יפגוש את רוג'ר פדרר.

כדורגל

ליגת ג'פאניקה – מחזור 2 בפלייאוף התחתון / ניר מועלם:

19:00 מכבי פתח תקווה – הפועל רעננה, 5 פלוס: משחק בין 2 קבוצות פרווה שככל הנראה נשארו בליגה אך תיאורטית הן עדיין בסכנת ירידה. שתיהן צמודות בטבלת הפלייאוף במקומות 3 ו-4 כאשר רק הפרש שערים טוב יותר של רעננה (מינוס 10 אל מול מינוס 13) ממקם אותה לפני מכבי פתח תקווה. מכבי פתח תקווה פתחה נהדר את הפלייאוף התחתון עם ניצחון חשוב 0-1 על ק"ש שהרחיק אותה עד כדי 9 נקודות מהקו האדום ואילו רעננה פתחה עם תיקו 2-2 מול סכנין ששמר מבחינתה על הפרש טוב מהקו האדום. הימור – משחק שמבחינתי רשום עליו תיקו עוד לפני שהתחיל, למרות שעל פניו כל אחת יכולה לנצח.

20:30 בית"ר ירושלים – בני סכנין, ספורט 1: משחק בין סכנין לבית"ר תמיד מרתק ומעניין אך הפעם יותר מתמיד, כי בית"ר מגיעה עם כל הבעיות והשמועות סביב הקבוצה, כאשר בית"ר רחוקה כרגע מסכנין ומהקו האדום 8 נקודות ובמקרה של הפסד ביתי לסכנין היא מסתבכת בצורה קשה מאוד בתחתית וגם משאירה את סכנין בחיים, אך במקרה של ניצחון של בית"ר על סכנין היא מתרחקת מהקו האדום ולמעשה כמעט מבטיחה סופית את מקומה בליגת ג'פאניקה גם בעונה הבאה אך יותר מזה כנראה גוזרת על סכנין ירידה ללאומית, דבר שישמח במיוחד את אוהדי בית"ר כאשר במקרה כזה סכנין תהיה במרחק של לפחות 8 נקודות מחוף מבטחים, כאשר ישארו בקופה רק 15 נקודות. אגב חשוב מאוד לציין שהשבוע מונה מאמן 5 או 6 במספר לסכנין (איבדתי את הספירה כבר) והוא אלדד שביט שהתפטר מנתניה (נערים) וחתם מיידית בסכנין כאשר מובטח לו תפקיד בקבוצה עד סוף העונה הבאה אך לאוו דווקא בעמדת המאמן הראשי, לדעתי טעות מרה של אלדד שביט אך נחכה ונראה. הימור – שתי הקבוצות מגיעות אחרי שבועות קשים, כאשר בית"ר עם מאמנה הזמני ניסן יחזקאל ועם המון שמועות סביב קלינגר, בניון והעתיד, ומנגד סכנין עם החלפת מאמן נוספת (אולי תחביב של ההנהלה/הנעלה, תלוי איך אתם רואים את ההתנהלות שלהם), אני דווקא חושב שתיקו כאן היא תוצאה ריאלית מאוד.

סרייה א' – מחזור 29 / ניר מועלם :

13:30 פארמה – אטאלנטה, 2 ONE : משחק מעניין פותח לנו את משחקי יום ראשון בסרייה א' ואני אומר את זה בעיקר בגלל אטאלנטה שיש לה חוד אימתני והיא גם חולמת על מקומות 1-6 שיביא לה כרטיס אירופאי בעונה הבאה. אטאלנטה במקום ה-7 בליגה עם אותו מספר נקודות כמו של לאציו מעליה ובמרחק של 6 נקודות בלבד ממילאן שבמקום הרביעי(מילאן משחקת בשבת אך הפריוויו נכתב לפני) המוביל לליגת האלופות, מנגד פארמה נמצאת במקום ה-11 והיא ככל הנראה לא תסתבך בתחתית ולא תתמודד על אירופה, והיא מבחינתה השיגה את שלה והצליחה לשרוד בליגה הראשונה אחרי שעלתה שלוש ליגות ברציפות. פארמה מגיעה אחרי הפסד 4-1 ללאציו, מנגד אטאלנטה מגיעה אחרי תוצאה מאוד מאכזבת של 1-1 מול האחרונה בטבלה קייבו. הימור – אטאלנטה פישלה במחזור האחרון ויהיה לה קשה להשיג ניצחון באניו טרדיני אך אני מאמין שהיא תיצא עם ידה על העליונה ועם 3 נקודות מפארמה.

*המלצת צפייה* 16:00 רומא – נאפולי, 2 ONE : משחק מדהים יהיה לנו בשעה הצהריים, ומי ששואל את עצמו מדוע משחק כזה משוחר בשעה פחות נוחה כזו אז אין לי ממש תשובה, כי לטעמי יכלו בקלות להזיז את המשחק לשעה 19:00 במקום בולוניה נגד סאסואולו אבל איטלקים, לך תבין. רומא מגיעה אלינו בתקופה לא טובה כל כך שכללה גם הדחה מליגת האלופות וגם החלפת מאמנים וכמו שאמרתי במאמרים שלי – ראנייארי הוא לא המאמן המתאים לרומא ובמחזור האחרון הוא פישל בגדול אחרי שהפסיד בחוץ 2-1 לספאל הקטנה ובכך הפער מהמקום ה-4 גדל ל-4 נקודות. נאפולי מגיעה היישר מהמקום ה-2 שלפתע לא נראה כל כך מובטח כמו בתחילת העונה, לאיים על יובה כבר לא יקרה העונה אך המרחק בינה לבין מקום שלישי(אינטר) עומד על 7 נקודות בלבד ויכול בסיטואציה מסויימת לרדת ל-4 נקודות, אך נאפולי מגיעה אחרי ניצחון 4-2 על אודינזה אבל אין ספק שמשהו חורק להם בהגנה ומול רומא באולימפיקו אסור להם לפשל בהגנה.

מאזן הבית של רומא הוא ה-5 בטיבו בליגה ועומד על: 8 ניצחונות, 4 תוצאות תיקו והפסד אחד.

מאזן החוץ של נאפולי הוא ה-2 בטיבו בליגה ועומד על: 7 ניצחונות, 3 תוצאות תיקו ו-3 הפסדים.

חיסורים משמעותיים :

רומא – פלורנצי, אל שרוואי, מנולאס ופסטורה.

נאפולי – זיילינסקי, אינסייניה, דיווארה, אוספינה וגולהאם.

הימור – משחק מאוד קשה להימור ומשום מה למרות כל החיסורים של נאפולי אני מאמין שיש לה את מה שצריך כדי לא לצאת עם הפסד מהאולימפיקו. אני חושב שזה פשוט החוסר אמון שיש לי כלפיי ראנייארי, אני חושב שהוא לא מאמן שמתאים לרומא ובטח לא בתקופה בה היא נמצאת, אני אהמר כאן על תיקו או ניצחון של נאפולי.

16:00 פיורנטינה – טורינו : משחק נהדר בין 2 התקפות מהטובות בליגה, כאשר פיורנטינה עושה עונה גרועה מאוד והיא כבר ללא ניצחון בארבעת המחזורים האחרונים והיא נמצאת במקום ה-10 בליגה במרחק של 8 נקודות מהכרטיס לליגה האירופית, כאשר בתחילת שנה דיברו עליהם כמעומדים לסיים בטופ 6, אך כרגע זה נראה רחוק מאוד, מנגד טורינו עושה עונה נפלאה והיא במקום ה-8 במרחק של נקודה אחת בלבד מאלציו שבמקום ה-6. פיורנטינה מגיעה אחרי הפסד 2-1 לקליארי(שעושה מסע היחלצות מדהים מהתחתית), וטורינו מגיעה גם היא אחרי הפסד אבל מאוד מפתיע של 3-2 בבית לבולוניה מהתחתית, מה שעצר לה רצף של שלושה ניצחונות ליגה רצופים. הימור – פיורנטינה תחסר מספר שחקני מפתח ביניהם גם קייזה שלא רק שפצוע קצת לאחרונה אלה גם היה מעורב בתאונת דרכים עם אופנוע ולא ידוע כיצד זה ישפיע עליו, ומנגד תגיע טורינו שהיא אלופת תוצאות התיקו במשחקי החוץ עם 10 תוצאות תיקו מתוך 14 משחקים, לכן גם כאן אני אהמר על תיקו.

19:00 בולוניה – סאסואולו, 2 ONE : בולוניה מגיעה למשחק מהמקו ה-17 ורחוקה נקודה אחת מאמפולי ומחוף המבטחים, והיא מגיעה גם לאחר 2 ניצחונות ליגה רצופים, מנגד תגיע סאסואלו שנמצאת במקום ה-14 במרחק של 8 נקודות מבולוניה שמתחת לקו האדום ואם היא תפסיד לבולוניה היא תסתבך בצורה נוראית בתחתית אבל יותר חשוב מזה, היא מגיעה בתקופה איומה מבחינתה וללא ניצחון כבר שבעה מחזורי ליגה, ביניהם ההפסד במחזור האחרון 5-3 לסמפדוריה. הימור – אני מאמין שבולוניה יכולה לנצח את המשחק הזה ולכן אהמר עליה.

*המלצת צפייה* 21:30 אינטר – לאציו, 2 ONE : המשחק של היום מבחינתי(אוהד אינטר), משחק מאוד חשוב גם לאינטר וגם ללאציו, ומיד אסביר מדוע, קודם כל זה מפגש בין ה-3 בטבלה אינטר לבין ה-6 בטבלה לאציו, כאשר שתיהן מתמודדות על כרטיס לליגה האלופות בעונה הבאה. אינטר מגיעה למשחק בתקופה מאוד מסובכת שכללה : הדחה מהליגה האירופית על ידי פרנקפורט, איבוד נקודות רב בליגה עד כדי כך שמילאן עקפה אותה בטבלה(ואינטר עקפה חזרה) ובנוסף כל העניין סביב מאורו איקארי שלא ראה מגרש מאז תחילת פברואר עקב בעיות חוזה ופציעה מדומה. אז קודם כל נברך כנראה על המוגמר – איקארדי חזר להתאמן עם הקבוצה ויהיה בסגל מחר וכנראה גם ישחק, אגב מדובר גם אולי על שילוב בהרכב הפותח על חשבונות של קייטה אך זה עדיין לא בטוח. אינטר מגיעה אחרי ניצחון ליגה חשוב מאוד בדרבי על מילאן 3-2 שגם בזכותו הצליחה לעקוף את מילאן ולחזור למקום ה-3 והיא כרגע במרחק של 6 נקודות מרומא שבמקום ה-5. לאציו נמצאת במקום ה-6 עם כרטיס לליגה האירופאית, אך יש לה צרות משלה כי קודם כל יש 3 קבוצות מתחתיה שדולקות אחריה ובנוסף היא מתחת ליריבתה המרה – רומא, והיא נמצאת במרחק של 6 נקודות מהכרטיס לליגת האלופות, אך גם היא כמו אינטר מגיעה אחרי ניצחון במחזור האחרון שהיה 4-1 על פארמה בבית.

מאזן הבית של אינטר הוא ה-4 בטיבו בליגה ועומד על: 9 ניצחונות, 2 תוצאות תיקו ו-2 הפסדים, אך שימו לב שאינטר היא הקבוצה שספגה הכי קצת שערים בבית העונה – 6 בלבד ב-13 משחקים.

מאזן החוץ של לאציו הוא ה-9 בטיבו בליגה ועומד על: 5 ניצחונות, 3 תוצאות תיקו ו-5 הפסדים.

חיסורים משמעותיים:

אינטר – ורסאליקו(גמר את העונה וגם את הקריירה הקצרה באינטר כנראה), נאינגולן, דה פריי ומרטינז.

לאציו – ראדו ולוקאקו.

הימור – אינטר תעלה עם הרכב טלאים ככל הנראה כי גם דה פריי ייחסר במרכז ההגנה ובמקומו יפתח מירנדה, וגם לאוטרו מרטינז שנכנס לכושר נפצע וייעדר שבועיים ובמקומו ישחק ככל הנראה קייטה, אלה אם כן נראה את איקארדי פותח פתאום, אך למרות כל זה אינטר חייבת לנצח את לאציו כי זה קרב ישיר על מיקום ועל כרטיס לליגת האלופות ובבית בג'וזפה מיאצה היא חייבת להשיג את שלושת הנקודות ואני מאמין(וגם מקווה) שהיא תעמוד במשימה ותשיג שלוש נקודות, הימור – אינטר.

בונדסליגה – מחזור 27/ ניר מועלם :

19:00 פרנקפורט – שטוטגארט, ספורט 3 : פרנקפורט שחושבת על ליגת האלופות בעונה הבאה, נמצאת במקום ה-5 בליגה במרחק של נקודה פחות מגלאדבך שבמקום הרביעי(נכתב לפני המשחק של גלאדבך בשבת), בנוסף לכך פרנקפורט עדיין בליגה האירופית וברבע הגמר תחכה לה בנפיקה הפורטוגלית. שטוטגארט לעומתה עסוקה בהישרדות בבונדסליגה הראשונה והיא במקום ה-16 שמוביל למשחקי מבחן מול הקבוצה במקום השלישי בבונדסליגה השניה. היא אומנם רחוקה 6 נקודות מהמקום שמוביל לירידה אוטומטית אך היא גם רחוקה 3 נקודות מהיחלצות ממשחקי המבחן. פרנקפורט מגיעה לסוף העונה בכושר מדהים וזה נראה ששום דבר לא יכול לעצור אותה והיא כבר עם 4 ניצחונות ליגה רצופים כאשר האחרון היה 1-0 ביתי על האחרונה בטבלה, נירנברג. מנגד, שטוטגארט מגיעה אחרי 1-1 מול הופניים. הימור – מאזן החוץ האיום של שטוטגארט והכושר בו היא נמצאת אל מול הכושר הנפלא של פרנקפורט לא באמת משאירים כאן ספק – פרנקפורט מנצחת.

פורמולה 1 / דוד "פאקו" סעדה

גראנד פרי בחריין

המירוץ הפותח של העונה במלבורן נראה לגמרי כמו המשך ישיר לעונה הקודמת: לואיס המילטון זינק מהפול פוזישן והמשיך למה שנראה כמו ניצחון ראשון, אלא שאז דווקא חבר קבוצתו, ואלטרי בוטאס, עקף אותו, וזכה במירוץ לפני הבריטי (כשוורסטאפן שלישי). הפיני הצליח לעשות כאן את מה שלא הצליח לעשות כל העונה הקודמת, כבר במירוץ הראשון. ומה עם סבסטיאן פטל? הוא הצליח לסיים את המירוץ בקושי רב במקום הרביעי, כשהוא כמעט נעקף ע"י חבר קבוצתו החדש, צ'רלס לקלר. לא נראה טוב מדי עבור הגרמני.

היום בבחריין, לצמד של פרארי יש סיבה לאופטימיות, לאחר שהצליח להקדים בגריד את המתחרים העיקריים, זאת כשלקלרק ופטל יזנקו לפני המילטון ובוטאס. שידור בספורט 5 לייב ב-18:00.

טניס

גמר טורניר המאסטרס במיאמי / אלכס דוקורסקי

לפני שנקרא על משחק הגברים, ננצל את ההזדמנות לברך את אשלי בארטי על זכייתה בטורניר מיאמי. האוסטרלית בת ה-22 חבטה 15 אייסים בדרך לניצחון 7-6 (1), 6-3 על קארולינה פלישקובה הצ'כית. זהו התואר הרביעי של אשלי בארטי (והגדול ביותר שלה עד עתה), שתהפוך לראשונה בקריירה לאחת מעשר המדורגות הבכירות בעולם, והראשון שלה העונה.

רוג'ר פדרר-ג'ון איזנר, 20:00 (אחד מערוצי צ'רלטון) – השוויצרי ניצח בחצי הגמר את דניס שאפובלוב מקנדה 6-2, 6-4 וג'ון איזנר ניצח בשני שוברי שוויון את פליקס אוז'ה אליאסים, בן ארצו של שאפובלוב, כשבכל אחת מן המערכות הוא הצליח לחזור מפיגור של שבירה ולכפות על יריבו הצעיר והמוכשר את השלב שהוא מכיר טוב יותר כמעט מכל שחקן אחר, שובר השוויון (שגם בראשון שבהם הוא חזר ממיני שבירה). האמריקאי ינסה להגן על תוארו ממיאמי (הגדול ביותר שבו זכה מבין ה-14 שניצח בהם). עצם העפלתו לגמר היא כבר הישג מרשים ביותר בפני עצמו עבור בן ה-33, שהוא השחקן השלישי בגובהו בסבב (2.08).
יריבו בן ה-37 ייחפש תואר מס' 101 בקריירה והשני העונה. אם ינצח הערב, הרי שיזכה בפעם הרביעית בטורניר מיאמי ובתואר המאסטרס מס' 28 שלו (אחד הגמרים הזכורים בתולדות הטורניר התקיים לפני 14 שנה, כאשר פדרר חזר מפיגור שתי מערכות כדי לנצח את רפאל נדאל בן ה-18 דאז, כשגמר הטורניר שוחק בשיטת "הטוב מחמש מערכות").
שני השחקנים נפגשו ביניהם 7 פעמים ובחמש מתוכן ניצח פדרר, ורק משחק אחד מתוך השבעה לא כלל שובר שוויון.
איזנר, שטרם איבד מערכה בטורניר, יסתמך כמובן על עוצמתה ודיוקה של מכת הפתיחה שלו, שאותה יצטרך לשבור פדרר כדי להימנע משוברי שוויון, שבהם קשה למדי להכריע את האמריקאי.

 

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

הטור של קטלוניה – קטע 7 ואחרון:

קטע 6 הסתיים במיאוץ סיום כאוטי למדי, בו לקחו חלק גם כמה מחברי ה-GC. בסופו של דבר ראינו מיאוץ צמוד במיוחד בין מייקל מתיוס לפיל באוהאוס, בו הצליח מתיוס לזכות בפוטו פיניש של ממש. לבלינג זהו הניצחון השני במירוץ. בגזרת ה-GC אין שינויים, ומיגל אנחל לופז (שניסה ממש לגנוב ניצחון אתמול) עדיין מוביל במירוץ לפני אדם ייטס (14+), ברנאל (17+), קינטאנה (25+), דן מרטין (46+), קרוייזויק (56+), וודס (1:42+), בארדה (1:44+), מייקה (2:27+) וסולר (2:36+).

קטע 7 הוא הקטע הנועל של המירוץ, שייערך רובו ככולו בברצלונה. חלקו השני של הקטע כולל שמונה הקפות של המונטג'ואיק, הלא הוא הר היהודים שבפאתי העיר, הכולל עלייה קצרה של כשני ק"מ בשיפוע של 5%. די ברור שנראה כאן נסיונות התקפה מצד מתחרי ה-GC על מנת לשפר עמדות, אלא שהסיום בירידה מרמז שהסיכוי שהדברים ישתנו ב-GC לא גבוה מדי. הולך להיות קטע עצבני במיוחד, בו הקבוצות המובילות כמו סקיי ואסטנה ינסו להכתיב קצב, על מנת לתפוס את המתחרים לא מוכנים, עם סיכוי לא רע לעוד ניצחון עבור מתיוס. שידור ב-13:30 ביורוספורט.

 

מירוץ גנט וובלחם:

סוף השבוע של הקלאסיקות בבלגיה נמשך, ואחרי שראינו את זדנק שטיבאר זוכה בהרלבקה, אנו מגיעים היום למירוץ גנט וובלחם. כמו במירוץ הקודם, גם כאן נראה טיפוסים קצרים וקטעי פאבה, אלא שמספרם מועט יחסית, ו-35 הק"מ האחרונים מתנהלים במישור. זה הופך את המירוץ למתאים גם למאיצים, כמו גם לאול אראונדרים. מבין אלו שהגיעו לכאן היום, המירוץ חביב במיוחד על אחד בשם פטר סאגאן, שזכה בו שלוש פעמים (כולל בשנה שעברה). זכייה של אלוף העולם לשעבר גם היום, תהפוך לשיא זכיות של רוכב במירוץ. אלא שהסלובקי ייאלץ להתמודד מול כח מאיים במיוחד בשם קוויק סטפ. הקבוצה הבלגית ממשיכה במסע הנצחונות המטורף של העונה, והוסיפה כאמור לחגורתה המתפקעת את הרלבקה עם שטיבאר. שטיבאר יהיה כאן גם היום עם לאמפר וז'ילבר, ועם מי שנראה כמו המוביל של הקבוצה – אליה ויוויאני. מול ויוויאני נוכל לראות מאיצים נוספים כגביריה וגרונבייגן, שינסו להגיע עם החבורה המובילה לקילומטרים האחרונים. שאר האול אראונדרים שנוכל לראות כאן הם טרנטין, דמאר, קריסטוף, ואן אוורמאט, ואן ארט, נסן, בואסון האגן, ואלגרן, דגנקולב, קורט נילסן, קולברלי, מוהוריץ', טרפסטרה ובנוט. שידור ביורוספורט ב-15:30.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 72 תגובות

    1. מזל שאייזנר לא יהודי כי אין סיכוי שהוא היה שובר את הכוס בחופה שלו (אם היה לו שובר שוויון מולה זה כבר סיפור אחר).

  1. תודה רבה לכולם על כתיבה נפלאה .
    התייחסות והוספות .
    ליגת העל .
    בית"ר אם תנצח תסגור את הסיפור שלה ושל סכנין.

    ליגה איטלקית
    אטלאנטה במקרה של ניצחון עשויה לעלות למקום 5.
    כרגע בפיגור 6 ומשחק חסר (היום ) ממילאן הרביעית.

    רומא- נאפולי רומא 4 נקודות וחסר ממילאן הרביעית נאפולי בפור 7 על אינטר השלישית .

    פיורנטינה -טורינו פיורנטינה עשירית 7 נקודות מטוריניו יריבתה התשיעית .טורינו מצידה במרחק 3 בלבד ממקום 5 המוביל לאירופה ( גם 6 ).

    בולוניה -סוסאלו כתבת

    אינטר -לאציו לשים לב גם שאינטר 6 מרחק 6 מרומא החמישית .מצד שני ניצחון של לאציו והפער 5 כשללאציו יהיה משחק חסר .
    בשורה התחתונה לאציו 6 הפרש ממילאן עם 2 משחקים חסרים חזק על מאבק ליגת האלופות .

    פרוזינונה-ספאל (16.00 ).
    המארחת 7 נקודות מתחת לקו האדום
    האורחת 2 נקודות מעליו במשחק קריטי .

    ליגה גרמנית
    פרנקפורט -שטוטגרט
    המארחת תעלה למקום 4 המוביל לאלופות אם תנצח או אפילו תיקו .

    שטוטגרט חייבת את הניצחון בשביל לברוח מהירידה או המבחנים המקום בו מדורגת כרגע.
    ( לא תוכל לברוח היום אלא אם כן תביס ושאלקה תובס).

    האנובר -שאלקה ( 16.30 ).
    המארחת נועלת הטבלה 6 נקודות משטוטגרט והמבחנים.
    שאלקה 3 נקודות בלבד מעל אותה שטוטגרט צריכה כל נקודה בשביל לשרוד לפני משחקי המבחן .

    יתר הליגות הגדולות תחילה אנגליה
    16.05 קארדיף -צלסי
    המארחת 18 במקום שיורדים 5 נקודות אך 2 חסרים מברנלי ה 17 ששורד.
    צלסי שישית אך ניצחון יוריד אותה לנקודה מהיונייטד הרביעית.
    משחק חשוב ביותר ל 2 הקבוצות.

    18.30 ליברפול-טוטנהאם.

    משחק חשוב מאד בין 2 קבוצות ששיחקו ברבע גמר האלופות ומי יודע אולי יתמודדו בגמר המפעל (משובצות משני צידי ההגרלה).

    ליברפול מרחק נקודה והפרש שערים נחות מהסיטי חייבת ניצחון בשביל לחזור לראשות הטבלה גם אם משחק עודף .
    טוטנהאם שלישית אך רק נקודה מארסנל החמישית שתשחק מחר חייבת נקודות בשביל להמשיך באלופות ב 2020 .

    עוד היום 5 משחקים במסגרת המחזור 30 בצרפת .
    16.00 אמיין-בורדו אמיין 7 נקודות מעל הקו האדום בורדו בעונה סתמית במרכז הטבלה .

    דיזון -ניס.
    המארחת 8 נקודות מתחת לקו .
    ניס תשיעית רחוקה 5 נקודות מהחמישית שמוביל לאירופאית.
    18.00 נאנט -ליל.
    נאנט 15 9 מעל הקו האדום .
    ליל שנייה רק נקודה מליון השלישית .
    השנייה עולה אוטומטית לאלופות .
    השלישית תשחק במוקדמות האלופות.
    לכן ניצחון יחזיר את הפער ל 4 כפי שעמד לפני שישי אז גברה ליון על ראן.

    20.00 מונאקו -קון
    מונאקו שהתחילה קטסטרופה כבר 8 הפרש מעל הקו האדום היום מול קון נועלת הטבלה זו הזדמנות לסגור את הסיפור שמיצדה רחוקה 9 נקודות מחוף מבטחים.

    22.00 טולוז – פ.ס.ז
    טולוז 14 אך רחוקה מספיק מהתחתית המאיימת .
    פריס מובילה 20 הפרש בפסגה תזכה בעוד אליפות חמוצה.

    נציין שאתמול גברה
    בגמר גביע הליגה שטרסבורג על גנגאן
    1-4 בפנדלים לאחר 1-1 ב 120 דקות .
    שטרסבורג עשירית בליגה זכתה בתואר ראשון מאז גביע הליגה ב 2005.
    עד כה אליפות (79 ) 3 גביעים (אחרון 01).
    3 גביעי ליגה ( אחרון 05 ).
    שטרסבורג לקחה את התואר לאחר שהדיחה
    את ליל (1/16 ) מארסיי (שמינית ) ליון (רבע) ובורדו (חצי).

    גנגאן 7 נקודות מתחת לקו האדום
    הגיע לכאן לאחר שהדיחה את פריס ברבע הגמר ומונאקו בחצי הגמר .
    היא זכתה בעברה פעמיים בגביע
    ב 2009 ו 2014

    יתר הליגות באירופה .
    ישנם עוד כמה משחקים מעניינים
    המרכזי שבהם במסגרת המחזור 27 בהולנד
    17.45 איאקס מארחת את איינדוהבן
    איאקס רחוקה 5 נקודות במשחק העונה .
    ופחות מניצחון יורידו מאד את סיכוייה לאליפות .

    עוד משחק מסקרן הוא במסגרת המחזור ה31
    בסקוטלנד בין סלטיק לגלאזגו.
    אמנם הפער הוא 10 נקודות בפסגה בדרבי הגדול
    אבל זה דרבי וניצחון של האורחת ייתן טעם לליגה בשנה הבאה .

    בליגה מחזור 31 19.00
    קלאב ברוז מארחת את גנט המארחת פיגור 7 בליגה (לאחר הקיזוז) ניצחון יוריד ל 4 הפרש .

    אוסטריה מחזור 23.
    זלצבורג -אוסטריה וינה .
    בגלל הקיזוז בטורקיה.
    הפער של זלצבורג ירד ל 4 הפרש.
    מלינץ ולכן צריכה להיזהר .

    בנוסף נציין את משחקי ליגת העל סל .

    מחזור 24
    19.20
    הפועל תל אביב-באר שבע.
    תל אביב תשיעית בלבד עם מאזן 14-9
    כרגע מחוץ לפליאוף מול באר שבע המפתיעה המדורגת חמישית עם 11-12 .
    הדר נגד האקסית.
    הפועל תל אביב בתקופה קשה כולל הפסד ביתי לאשדוד בשבוע שעבר .
    ב"ש עם 3 ניצחונות ברצף כולל על אילת בשבוע שעבר .

    21.15 מכבי תל אביב-חולון
    מכבי ראשונה 4-19 חולון שנייה 5-18

    חולון נבלמה שבוע שעבר לאחר 11 ניצחונות ברצף
    מתוכם אגב 8 ניצחונות חד ספרתיים.
    כולל 6 עד 6 הפרש

    כולל שני ניצחונות בהארכה.
    אך שבוע שעבר נבלמה בבית מול נהריה .
    אפרופו הארכה חולון שמטה 33 הפרש מול אלבה ההונגרית ונגררה להארכה אך גם את הארכה הזו ידעה לנצח בדרך לחצי גמר המפעל ביורקאקפ מול ססארי.

    מכבי עם 6 ניצחונות רצופים מאז הפסידה …בחולון
    100-95 במחזור ה 17
    במחזור ה6 מכבי אגב הביסה 66-99
    ככה שהמנצחת היום תזכה במאזן העונתי.

    מכבי לפני משחקה האחרון ככל הנראה באירופה מול פנרבחצה לאחר שהביסה השבוע את קנאריה .
    מכיוון שהמנצחת תזכה גם במאזן הפנימי העונתי הרי שההשלכה לכך היא כזו .
    במידה וחולון מנצחת היא חוזרת לראשות הטבלה .
    במידה ומכבי מנצחת היא יכולה להרשות לעצמה עוד 2 הפסדים ועדיין להישאר ראשונה.
    במילים אחרות חולון תצטרך לנצח 3 פעמים יותר בתשעת המחזורים שיוותרו .

    יום טוב לכולם .

    1. יהיה מעניין היום באיטליה, במיוחד לאור ההפסד של מילאן אתמול, בסוף הערב נקבל מצב אפילו יותר צמוד בטבלה.

  2. יהיה מירוץ מעניין היום בבחריין. אין סיבה שפרארי לא יקחו את המקום הראשון, הם מזנקים במקומות 1-2. אגב הפרארי היו מהירות באופן משמעותי מהמרצדס של המילטון ובוטאס.

    1. התחושה שלי שזה יהיה ככה כל העונה, ושרק שטויות של פטל או תקלות ימנעו ממנו אליפות. ואגב לקלר בינתיים נראה מעולה במירוץ הקודם.

      1. הייתי רואה פעם פורמולה 1 בכל שעה ביום שזה היה עד שהפסקתי כמעט לגמריי ממספר סיבות, אבל מה שהכי זכור לי שהיו נהגים נהדרים בכל מיני קבוצות אבל הם נהגו במכוניות הרבה פחות טובות מאשר הכישורים שלהם.
        היה את קוביצה שנהג במרצדס נראה לי
        את פליפה מאסה שהיה בפרארי לא ממש טובה, מה גם שהוא היה הנהג השני אחרי ראיקונן.
        ויש עוד מלא דוגמאות של נהגים שראית שיש להם יכולת אך המכונית הגבילה אותם.

        1. אני עוקב מימי ניקי לאודה 🙂
          מישהו בכלל זוכר אותו פה?
          אחרי שפרש זה היה פרוסט, סנה, ואז שומייקר 🙂
          באמצע היה גם רוזנברג שעבר למרוצים בדייטונה.

  3. בדקתי שוב את הנתונים של קטע 5 וולטה קטלוניה.
    בהנחה שאולי סייקלינג לא דייקו בשידור החי הגרפי שלהם.
    אולי יורו ספורט טעו , הלכתי ליוטיוב להקלטה של הטלוויזיה הספרדית.
    ובכן הנתונים לא היו כפי שסייקלינג כתבו אלא החל מ 25 קמ לסיום ההפרש עמד זמן רב על 1:47 , הבריחה החזיקה את ההפרש הזה זמן רב אך נשחקה , ב 11.5 קמ לסיום ההפרש צנח ל 50 שניות כמעט חצי ,ואז שאכמאן ברח, ההפרש בין הנתונים הוא כזה שבטוח כמה גופים לא דייקו , שאכמאן החזיק מהירויות מטורפות בקטעי ירידה קלים של 62 קמש כאשר הדבוקה היתה ב 64 .
    באחת הפניות הטכניות נפל רוכב מסאן ווב מה שנתן לשאכמאן עוד שניה.
    הנתון שחשבתי שהיה נכון היה 50 שניות על 8 קמ שהוא נתון גבולי.
    הנתון הנכון היה 50 על 11.5 אולי מעט יותר , ב 8 קמ נשארו 40 שניות , שאכמאן הצליח להפסיד רק 2.5 שניות לקמ ב8 הקמ האחרונים עד לרגע שראה שמצחונו מובטח וויתר על עוד 5 10 שניות.

  4. מחילה על השעה הלא נכונה של המירוצים (שעון הקיץ שיגע אותי). קטלוניה כבר התחיל ב-13:30.
    אגב אפשר לראות כעת את המראה הלא שגרתי של כריס פרום שמוביל פלוטון שלם.

  5. גם בגנט וובלחם העניינים מתחממים מהר כשיש בריחה סופר חזקה שלא תיתן לקוויק סטפ לשחק את המשחק הרגיל שלהם.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט