מעורב הופס לשבת: זה סופי. הווריורס טובים יותר ללא בוגי! / מנחם לס

מעורב הופס לשבת: זה סופי. הווריורס טובים יותר ללא בוגי! / מנחם לס

 

1.היום קראתי על ה-MYTH (מיתוס; בדייה; אגדה)  הטפשי ביותר מאז הבדייה ש'קולומבוס גילה את אמריקה'!

 

מישהו כתב על דנבר נאגטס שהיא היתה מעדיפה את גולדן סטייט על יוסטון רוקטס בגמר המערב.

ראשית, קודם שהיא תגיע לשם בכלל (דבר שאני לא מאמין שיקרה).

דבר שני, למה היא מעדיפה את גולדן סטייט כיריבה מאשר יוסטון?

אחרי ההפסד לרקטות שלשום 112-85 מישהו כתב ב'דנבר פוסט' ש"עדיף לדנבר לפגוש כל קבוצה בפלייאוף מאשר יוסטון". להפתעתי תום זלר – שהוא בד"כ בסדר גמור – חזר על אותה שטות ב-SB – NATION.

הסיבה? "המצ'אפ נגד יוסטון הוא הגרוע ביותר עבור הנאגטס מכל הקבוצות".

אלף, אני לא מאמין בשטויות האלה של מצ'אפ טוב או מצ'אפ לא טוב. מה השטויות האלה? או שיש לך קבוצה טובה או שאין לך. מג'יק אמר זאת פעם בצורה הטובה ביותר כשאמרו לו שהלייקרס תגבור בקלות על פיניקס סאנס "בגלל המצ'אפ הבלתי אפשרי שיש לקווין ג'ונסון נגד מג'יק" והוא ענה, "ומה בקשר למצ'אפ שלי נגדו? ייתכן מאד שלי יותר קשה לשמור עליו מאשר ל-KJ לשמור עלי".

בית, תראו לי היכן המצ'אפ של דנבר אינו טוב במיוחד נגד יוסטון. הארדן יקלע את ה-35-50 נקודות שלו נגד כל אחת, דנבר או לא דנבר. לדנבר יש פרונט-ליין מפחיד עם ניקולה ג'וקיץ', פול מילסאפ, מייסון פלמלי, וחואן הרננדז, והגארדים שלה גארי האריס, ג'מל מוריי, ווויל ברטון טובים כמו כל שלושדה גארדים אחרים בליגה.

אז שיפסיקו לבלבל לגולשים שלי את המוח. או שיש לך קבוצה או שלא. או שיש לך מאמן או שלא. או שיש לך שיטה או שלא. העובדה שיוסטון ניצחה את דנבר העונה 1-3 בהפרש ממוצע של דאבל דיג'יט מעניינת את המורה שלי קווינט כמו היום ב-1944 כשהיתה סתימה בבית השימוש ביום שלישי בבוקר בקומה הראשונה.

(מלבד זאת ישנה גם נקודה מס' 3: למה שקרה משך העונה בין שתי קבוצות אין כל קשר או השלכה למה שיקרה בפלייאוף. הפלייאוף הוא עולם חדש כשרק דבר אחד קובע: איזה קבוצה טובה יותר. סליחה, ישנו גורם נוסף: מזל!).

2. מה לא בסדר (או חולשה) של כל קבוצה מערבית

קירק גולדסברי ב- http://www.espn.com/nba/story/_/id/26371312/here-wrong-every-west-playoff-team מסכם מה לא בסדר, חסר, או חולשה, של כל קבוצה מערבית בפלייאוף. בגלל אורך המאמר אקצר ואגש ישר לנקודות העיקריות:

1) גולדן סטייט? יותר מדי 'בוגי'!

שימו לב: מאז האול סטאר (1) הקבוצה היא רק 7-10. (2) הם מדורגים מס' 14 בליגה ב-NET RATING ו-(3) ממוצע הקליעות שלהם הוא פחות מהממוצע בליגה מאז האול-סטאר.

2) דנבר נאגטס: חוסר נסיון בפלייאוף

כמה משחקי פלייאוף ישנם במלתחה של Nikola JokicGary HarrisMalik BeasleyJamal Murray and Monte Morris יחד?

אפס משחקי פלייאוף. כמו "0".

The NBA game changes in the playoffs, and for now there's no evidence that Denver can hang.

3) יוסטון רוקטס: ההגנה של 'מ(ב)ה'

עם טרבור אריזה, ובמיוחד לוק מה א מאוט, הרוקטס היו מס' 3 בליגה במניעת "GOOD LOOKS" לקבוצה היריבה. העונה, ללא 'מה', הם 21 בליגה.

מה שאני לא מבין זה אם זה אמנם כך והם מאפשרים 'GOOD LOOKS'  ליריבה יותר מ-2/3 קבוצות הליגה, כיצד הם מקום שלישי בליגה ביעילות הגנה מאז האול סטאר?
טוב. זוהי לא הבנתי בנידון שקובעת, אלא העובדה שהרוקטס מאפשרים יותר מדי "GOOD LOOKS ליריבות.

4) פורטלנד טריילבלייזרס: מינוס יוסוף נורקיץ'

החולשה הראשית היא קנטר במקום יוסוף נורקיץ'.

 

5) קליפרס: קליעות מה-3

הקליפרס הם הקבוצה מס' 26 בליגה במספר הזריקות מה-3, וטוב שכך כי הם אחרונים בליגה במספר שלשות ל-100 פוזשיונס (24.6).

במילים דומות אך יותר בוטות, הם הקבוצה החלשה בין כל ה-8 מהטריי.

6) אוקלהומה סיטי ת'אנדר: הסלאמפ של כל החמישייה ביעילות -% קליעה

 

ה-EFG שלהם, 51.3% הוא רק מס' 12 במערב, הווה אומר ש-4 קבוצות שלא בפלייאוף קולעות ביתר יעילות מהת'אנדר.

הנפילות הגדולות ביותר באחוזי קליעה אפקטיביים הם אצל שני שחקני הקבוצה הטובים ביותר – ראסל ווסטברוק ופול ג'ורג'!

7) יוטה ג'אז: הגנה ללא התקפה

כמו בכל עונה בשנים האחרונות, ההגנה שלהם היא JUGGERNAUT – מפלצת דורסנית – אבל ההתקפה היא טווס אלבינו. ההתקפה שלהם היא הגרועה ביותר בין ה-8 מלבד ההתקפה המטילה לבנים של הת'אנדר.

דונובל מיצ'ל יהיה כוכב, אבל אי אפשר לצפות משחקן שדנה שדנייה לשאת על גבו קבוצה בהתקפה. אפילו מייקל ג'ורדן לא הצליח.

בקיצור – קבוצת הגנה מצויינת עם התקפה מגמגמת.

 

8) הצרה של סן אנטוניו היא שלא משחקים רק בבית!

קבוצהמ מצויינת בבית ועלובה מאד בחוץ. ה-23-14 שלהם בחוץ הוא הגרוע בין כל ה-8. ההגנה שלהם במשחקי חוץ היא לא רק הגרועה בין ה-8, היא גרועה מ-25 קבוצות בליגה. הם גם אחת הקבוצות הגרועות בליגה בנקודות ברדיום מטר מהטבעת.
*

אילו רק כל משחקי הפלייאוף היו משוחקים בבית!

3. היש מצב שהשחקן המשתפר של הליגה הוא…ברוק לופז???

 

 

כמובן שכל הדיבורים על הבאקס מתרכזים ביאניס. זה הכל 'הגריק פריק'. אין שאלה שמגיע לו הרבה מהדיו. אבל לא כל הדיו.

לבאקס ישנו שחקן שעושה ממש עתה, לנגד עיניו של נמרוד איתן, את המטמורפוזה המטריפה ביותר, אולי, בין כל שחקני ה-NBA עתה, ואולי אחת המהממות אי-פעם, ואלה, אדוני, הן מילים כבדות לשים כאן.

הטרנספורמציה שהוא עשה בשנה האחרונה אינה אלא AMAZING!!!

הוא שיחק 6 עונות שלמות ב-NBA והיה לסנטר שב-6 עונות קלע רק שלשה אחת (ב-10 לינואר, 2015). הוא קלע את הטריי הראשון שלו בגיל 26.

בעונת 2015-16 רק 1.2% מזריקותיו באו ממרחק של יותר מ-16 רגלים (בערך 5 מטרים).

בסעונת 2016-17 33% מזריקותיו באו מה-3. בעונה שעברה 41% מזריקותיו באו מאחורי הקשת, והעונה 66% מזריקותיו באות מאחורי הקשת.
*

נמרוד איתן, אני שואל אותך ישירות: האם אתה יכול להאמין לשינוי המטורף הזה?

 

אף שחקן בהסטוריה של ה-NBA לא עבר מהפך כזה דרמטי בצורת משחקו!

כמובן שהשינוי בכל צורת המשחק עזר לשינוי בברוק לופז, אבל זה לא יכול להיות רק 'שינוי במשחק'. זהו שינוי אישי. מטמורפוזה אישית של אדם שאחרי כמה שנים טובות בליגה גילה שישנה בו יכולת מוחבאת.

תנו מבט במטמורפוזה של ברוק לופז:

 

הוא הדוגמה האותנטית והמוכחת ביותר לשינוי האדיר במשחק הסנטרים, כשזריקותיהם מה-5 עלו ב-500% בעשר השנים האחרונות (https://twitter.com/kirkgoldsberry/status/1104439599408054273). שלו עלו ב-1,000%.

מה שקרה בבאקס הוא שכשברוק או מירוטיץ' זורקים מה-3 ומחטיאים, הם כבר הראשונים לחזור להגנה כי הם כבר 6-7 מטרים מסל היריב וכמעט בחצי שלהם אם הכדור מחטיא. וכך הם הפכו מהבעייה של ההגנה (כששיחקו רק תחת הסל) לקו ההגנה הראשון לחזור כתשובה לטרנזישיון של היריב.

וייתכן מאד שזאת אחת הסיבות שההגנה של מילווקי שהיתהנ מס' 18 בליגה לפני עונה, היא מספר 1 בליגה העונה!!!

וייתכן שזאת הסיבה החשובה ביותר למה מגיע לברוק לופז תואר ה-MIP העונה!

4. ספנסר הייווד בימיו הגדולים בסיאטל

*

5. דייל אליס המצויין

*

*

6. ריי אלן וסטפן מרבורי

*

*

7. ארטיס גילמור וביירון בק (לוותיקים באמת!)

*

*

8. היו ימים

*

*

9. חברתו לחיים של קווין לאב

*

*

10. פול ג'ורג' בן 11

 

*

היכן הם היום? ראף לפרנץ

*

כוכב גדול הוא לא היה, אבל בשנת 1998 הוא ניבחר שלישי בדראפט, ושרד  11 עונות ב-NBA  כסנטר ופאור-פורוורד, לרוב כמחליף יעיל שסיים קריירה עם 10.1 נק' ו-6.4 ריב', בלי לעשות רעש רב מדי, ותמיד להיות האדם השקט מאחורי הקלעים.

הוא חסך את כספו, וכשפרש חזר למחוז ילדותו באיובה, נישא לג'ואי היפהפיה, ויש להם 3 ילדים. כהוא רכש כמה אלפי אקרים בWILDERNESS של איובה כולם גיחכו על השקעתו. הוא לא הגיב למקטרגים, רק חי את חייו בשלווה ושקט. בביזנס וויק כתבו עליו לאחרונה כעל שחקן שעשה השקעה מצויינת כשעתה הוא מוכר את אדמותיו למפתחי RETIREMENT COMMUNITIES במחירים שהם ב-500%-800% גבוהים מהמחירים שהוא שילם עליהם, ויותר איש לא צוחק עליו.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
55 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
הבן הנגר, חובב הווניל, מחוץ לחדר ההלבשה של ג'ו אינגלס וקייל קורבר
הבן הנגר, חובב הווניל, מחוץ לחדר ההלבשה של ג'ו אינגלס וקייל קורבר
30/03/2019 5:06:30

מסכים איתך. לדנבר עדיף את יוסטון בהרבה להם יש הארדן אחד בעוד לגולדן יש 3 כאלו שיכולים להתפוצץ עליהם. יוסטון יותר צפויה ועונה סדירה זה לא פלייאוף מה גם שלדנבר יהיה זמן ללמוד אותם יותר וטריקים אחרים לפלייאוף בטח עם ביתיות.
גולדן קבוצה הרבה יותר טובה מיוסטון שהם קבוצה של טריק אחד אמנם בלתי עציר אבל טריק אחד. ההגנה של הרוקטס גם חלשה יותר.

ברוק לופז נהנה מהשיטה של בודנהולצר עם השיפור מחוץ לקשת. יש מאמנים שלא היו יודעים לנצל את השיפור או השינוי הזה שלו.

מי שתפגוש את פורטלנד בפלייאוף ברת מזל שתתן לה סוויפ. היא היריבה שכולן רוצות.

מנחם לס
מנחם לס
30/03/2019 5:42:04

שמעון, הבעייה שלך היא שאתה לא קורא. רק מרפרף ומגיע למסקנות לא נכונות. לפי המאמר, העתונאי טוען שלדנבר עדיף לא לשחק נגד יוסטון. אני אומר שאין דבר כזה "עדיף". לכל קבוצה מעלות וחסרונות, ואין דבר כזה "ליוסטון יש את המספר של דנבר". בפלייאוף הכל מתחיל מחדש.

הבן הנגר, חובב הווניל, מחוץ לחדר ההלבשה של ג'ו אינגלס וקייל קורבר
הבן הנגר, חובב הווניל, מחוץ לחדר ההלבשה של ג'ו אינגלס וקייל קורבר
30/03/2019 7:04:55
Reply to  מנחם לס

דווקא קראתי הכל. העדפה תמיד יש גם לשחקנים אבל יש דברים שחא תלויים בהם. הרי כל קבוצה מעדיפה את פורטלנד.

הסכמתי עם מה שכתבת ואמרתי שהפלייאוף זה משחק אחר ושגולדן קבוצה טובה מיוסטון.

מנחם לס
מנחם לס
30/03/2019 18:24:57

אז אני מתנצל, שמעון

הבן חסר האשך ורפה הזקפה של כריס מולין
הבן חסר האשך ורפה הזקפה של כריס מולין
30/03/2019 9:43:43
Reply to  מנחם לס

הבאת דיבור מסריח על שמעון
הוא אהבל משכמו ומעלה

אור
אור
30/03/2019 14:02:32

ומי אתה בדיוק?

ניב שכטר
ניב שכטר
30/03/2019 6:47:33

מעורב משובח.
השינוי שלופז עשה מבחינת שלשות (והגנה) פשוט מדהים. מ0 נסיונות שלשה בממוצע למשחק ב-8 השנים הראשונות ומאז 2016 זורק כ-5 שלשות למשחק באחוזים מצוינים.
אולי הטעות הכי גדולה בשרשרת הטעויות של מג'יק את פלינקה (מרוויח פחות מ-4 מליון דולר לעונה במילווקי)

avri
avri
30/03/2019 17:39:31

לגמרי טעות איומה של מג׳יק. מה הוא הרוויח בשחרור שלו אני לא ממש מבין. אותו כנל עם רנדל ועכשיו גם זובאק.

מנחם לס
מנחם לס
30/03/2019 18:27:01
Reply to  avri

ניפטרו מברוק לופז, רנדל, וזובאק – שלושה כוכבים בפרונטליין. לא ייסלח!

מנחם לס
מנחם לס
30/03/2019 18:25:41

מסכים לחלוטין אתך, אפלטון

מחפצה מנמצה
מחפצה מנמצה
30/03/2019 7:58:16

מנחם , עד 120 !!,
הכתיבה שלך זה תענוג אחד גדול .

אני מעדיף את הווריורס ללא דוראנט . בוגי שחקן לא חכם עם ראש בקיר וגם עליו הייתי מוותר . גם את גרין אפשר לשלוח הביתה .
אני לא רואה תסריט של גמר מערב בלי הארדן נגד קרי .

מלבדם ,הכי רצינית שם זו יוטה .

התמונות יפות ומלאות נוסטלגיה , הייתי רוצה לראות גם תמונות של ג'ני באס בלבוש מינימלי .

מנחם לס
מנחם לס
30/03/2019 18:28:22

בפלייבוי היא ערומה

Berch
Berch
30/03/2019 7:59:40

אחלה מעורב על הבוקר מנחם.
יאללה שברוק לופז ידבר עם רובין ויחד ישלטו בליגה…. 🙂

מנחם לס
מנחם לס
30/03/2019 18:29:29
Reply to  Berch

תודה ברץ'. רעיון גדול! (השניים שהתחילו כל כך גרוע! תראה לאן הם הגיעו!)

סוסמעץ
סוסמעץ
30/03/2019 9:25:09

אחלה מעורב
==
הבעיה של יוסטון = הפלייאוף זה לא העונה, לא שורקים על כל נגיעה, האפקטיביות של הארדן יורדת.
==
הבעיה של OKC = זה נמר של נייר
==
קצת לא נעים לומר, אך הבעיה של הספרס תהיה הביצים הנרעדות של דרוזן
==
תודה רבה דוק

מנחם לס
מנחם לס
30/03/2019 18:30:31
Reply to  סוסמעץ

לא בטוח שאתה צודק בקשר לדרוזן!

ברוך רובין
ברוך רובין
30/03/2019 9:29:25

1. ברור שיש עניין אדיר למאצאף בפלייאוף , ספרס האלופה של 2014 ששחטה את מיאמי בגמר, כמעט והפסידה לדאלאס בסיבוב הראשון ב7 משחקים, יוסטון נבנו בדיוק כדי לנצל את החולשות של הווריורס, מאצאף זה גורם עיקרי במשחק, ולצערם של דנבר יוקיץ מהווה מינוס ענק נגד שני הקבוצות האלה, הוא איטי כבד ואולי שחקן ההגנה הגרוע בליגה גם בהגנה בצבע וגם בפרימטר נגד קבוצות כאלה איכותיות התקפית הוא בעייתי מאוד.
.
ליוסטון יש את המספר של דנבר כבר שנתיים על זה הם התבססו, אבל אני די בטוח שהלוחמים נותנת להם גם בראש כי הבדלי הכישרון גדולים מדי, וגם המאצאף טוב נגדם, לגבי העדפה אני חושב שעדיף לקבל את יוסטון מאשר הלוחמים.
.
2. החולשה של הלוחמים זה לא קאזינס עדיין לא מצאו הירכיה איתו אבל הם כבר הראו במשחק נגד הרוקטס (ללא דוראנט) שהוא נותן להם מימד אדיר להתקפה , הבעיה זה הספסל החלש יש להם כמה שחקנים בראשם לוני שלא מתאים לליגה.
.
ליוסטון הרוטציה הקצרה ההגנה שנחלשה והגוף הפציע של פול שלדעתי ייפצע בסיבוב הראשון .
.
דנבר- אני פחות מאמין בחוסר ניסיון הלוחמים נהיו אלופים וכמה ניסיון פלייאוף היה להם? לדנבר יש בעיית מאצאף עם יוקיץ וגארדים לא יציבים.
.
לגבי אוקלהומה היה ברור שווסטברוק הוא אוברייטד (למרות כל הכישרון שלו) שבחירת הזריקות הנוראית שלו תעלה לקבוצה ביוקר, יש סיבה טובה למה הוא לעולם לא עבר סיבוב ללא דוראנט לצידו, וגם בגמר ביחד היה ביקורת עליו מדוע זרק כל כך הרבה בכזה חוסר יעילות שלצידו דוראנט בלתי עציר.
.
3. ברוק לופז עשה מטמורפוזה מדהימה שמציינת את העתיד שהליגה רוצה ללכת אליו, לא עוד סנטרים עבי בשר שנלחמים בצבע עד זוב דם (שינו את החוקים, טאקו בל לפני 20-30 שנה כוכב, היום לא יהיה בליגה). הוא לא השחקן המשתפר כי יש שחקנים שעשו קפיצת מדרגה מרשימה ממנו דיאנגלו ראסל , סייאקם הם השמות הראשונים שקופצים לי .
.
תודה מנחם מעורב מופלא

מנחם לס
מנחם לס
30/03/2019 18:32:05

תודה בראוך, למרות שבכמה דברים איני מסכים אתך

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
30/03/2019 9:46:10

מעורב אדיר דוק, עם המון יציאות חזקות במיוחד

מנחם לס
מנחם לס
30/03/2019 18:32:49

תודה אשך (ועוד תודה לאשך החסר)

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
30/03/2019 10:53:25

ממתק לשבת לאנשי ללל:
https://www.youtube.com/watch?v=_R2kXxPiMdk

סוסמעץ
סוסמעץ
30/03/2019 17:17:55

הידד לאשך

מנחם לס
מנחם לס
30/03/2019 18:38:25

גדול!

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
31/03/2019 0:10:21

מה שנקרא פטיש לערלה המסריחה של הפלול לקיר,הוא בצרות עמוקות
ונפלא שכך👍👍👍

Zivke
Zivke
30/03/2019 10:54:46

תודה רבה!
MIP = ד'אנג'לו ראסל

אסף
אסף
30/03/2019 11:36:03

מנחם תודה. הנתון על לופז מדהים , מאפשר לגריק פריק לחדור בנוחות ולהשלטם לו אחלה ציוות.

רועי ויינברג
30/03/2019 12:37:08

אחד המעורבים הטובים ביותר בזמן האחרון. כמה מסקנות:

1.אני חושב שיוסטון לא כזה תצליח בפלייאוף. העומס על הארדן כן ישפיע בשלב מסויים וכל שחקן שסיים עונה עם אחוז שימוש דומה לשלו קרס בפלייאוף אם הגיע אליו בכלל. סביר שזה יקרה גם עכשיו, למרות שהם יכולים להיות מאוד מסוכנים.

2.אני באמת אשמח לשמוע הסברים טובים לקטע עם קאזינס, הנה שלי: הוא שחקן "כבד" ואיטי יחסית שלא מתאים לתנועה השוטפת של גולדן סטייט. הוא כן טוב מול קבוצות כמו יוסטון או אוקלהומה שאוהבות להחליף כל הזמן והיה עצום במשחק מול הרוקטס עם ה-27-8-7 מוקדם יותר העונה, בשביל זה הביאו אותו. במשחק השוטף של הווריורס עדיף להם לשחק עם איגודלה מאשר איתו, אבל מול היריבה הנכונה (פילדלפיה או בוסטון בגמר למשל) הוא יהיה מאוד שימושי.

3.ברוק לופז אחד השחקנים האהובים עליי בליגה. סנטר של שלשות והגנה – הוא השתפר מאוד באינסטנקטים ההגנתיים שלו, לצד התנועה הנהדרת בלי כדור והקליעה מרחוק. אני גם מאוד אוהב את הסגירה לריבאונד – הוא לא לוקח הרבה כדורים חוזרים, למרות שהיו לו עונות של 7-8 במשחק, אבל כשהוא על המגרש מילווקי קבוצת ריבאונד עדיפה בהרבה כי הוא יודע לסגור שחקנים לכדור החוזר. זה מאפשר ליאניס לקחת את הריבאונד ולהתחיל התקפת מעבר, אחד מהפוזישנים הטובים ביותר שהבאקס יכולים להשיג. ממש לא מוערך מספיק.

מנחם לס
מנחם לס
30/03/2019 18:39:28

תודה רועי

D WADE ׁׁׁׁׁ(מתן)
D WADE ׁׁׁׁׁ(מתן)
30/03/2019 13:22:27

כתבה מצויינת תודה רבה היה ממש מעניין מקווה שתעשה את זה גם על הפלייאוף במזרח ולא רק במערב כי גם המזרח יכול להיות מעניין השנה

מנחם לס
מנחם לס
30/03/2019 18:40:25

המזרח מעניין אותי לא פחות מהמערב, ואולי יותר. לא אחמיץ שום דבר!

ניר מועלם
30/03/2019 13:26:10

מעורב נהדר
נתחיל בעניין המרכזי – לופז, סנטר נהדר שאם לא היה משנה את סגנון המשחק שלו הוא כבר לא היה נשאר רלוונטי ולכן הוא עשה שינוי כל כך דרסטי והוא בין הסנטרים הטובים כיום בליגה מבחינת ריווח המשחק לדעתי.
גולדן סטייט – אני מאוד אוהב את בוגי וחושב שהוא שחקן על, אך כנראה שלגולדן סטייט הוא לא מתאים וזה לא כזה אסון נורא, כי בתכלס הם עדיין קבוצה נהדרת, אר שסטיב קר חייב לדעת איך להשתמש טוב יותר בקאזינס.

מנחם לס
מנחם לס
30/03/2019 18:42:14

ניר, כשהשיט מכה בקיר, הם יצטרכו את קאזינס, ולא משנה מה הסטטיסטיקה מראה

מאנו דה מאן לשעבר מיקי
מאנו דה מאן לשעבר מיקי
30/03/2019 14:24:38

מעורב אדיר, תודה רבה מנחם

מנחם לס
מנחם לס
30/03/2019 18:42:36

תודה מיקי

מיכאל
מיכאל
30/03/2019 15:10:46

ברוק לופז מאוד אנדרייטד (בטח יחסית לחוזה המצחיק שלו) ומתחת לרדאר הוא שובר המון שיאים,
הוא שבר את השיא להכי הרבה שלשות בעונה לסנטר או 7 פוטר,הוא הראשון בהסטוריה עם לפחות 150 שלשות ו150 חסימות בעונה,הוא הראשון שיסיים עם ממוצע של לפחות 2 שלשות ו 2 חסימות בעונה.

גם מבחינה הגנתית הוא בעונה אדירה (4 בליגה בחסימות),נועל לגמרי את הצבע ויש לו חלק גדול בזה שהבאקס קבוצת ההגנה הטובה בליגה.ולמרות שהוא בעצמו לא קוטף הרבה ריבאונדים,יחד איתו הבאקס מקבוצות הריבאונד הטובות בליגה אחרי שעונה שעברה היו במקום האחרון.

הייתי אפילו מרחיק לכת ואומר שמבחינת החוזה המינימלי וההשפעה שלו על הקבוצה,הוא אולי ההחתמה הכי טובה של שחקן חופשי בכל הNBA.

מנחם לס
מנחם לס
30/03/2019 18:43:36
Reply to  מיכאל

ייתכן מאד שאתה צודק, מיכאל!

מחליף זמני לטרולים
מחליף זמני לטרולים
30/03/2019 16:13:25

מעורב טוב בשם הטרולים. .ודש לסומסום רבין קאט והטרולים שלא מנעו את שקיעת ההופס

מחליף זמני לטרולים
מחליף זמני לטרולים
30/03/2019 16:23:48

לראות סנטר זורק שלשות הורס ודוחה את המשחק. קזה הטרול של הוורייס כמו שמעון שהפיל אתר לאתר פח. תמשיכו להכחיש. התרסקתם

ליאור
ליאור
30/03/2019 16:27:34

תודה, מנחם!
מה נגיד – כמו שכתבת, נסיונות לסדר את המצ'-אפ לפלייאוף זה בלתי אפשרי וגם כל קבוצה באמת צריכה להיות מוכנה נגד כל קבוצה אחרת. בכל זאת, אם יוסטון יסיימו מס' 4 אז עדיף לגולדן סטייט או דנבר לסיים במקום 2 ולפגוש את הבלייזרס – הסיבה המרכזית היא ההתשה על כריס פול. אני מאוד מקווה בשבילו שלא יקרה לו מה שתמיד קורה לו, כלומר פציעה. לפגוש את יוסטון כמה שיותר מאוחר עדיף.
ודמרכס קאזינס הוא גיבור טרגי – השנה הוא כנראה יגיע (קשה להתנבא לגבי גיבורים טרגיים) לפלייאוף וישבור את המנחוס שלו.

מחליף זמני לטרולים
מחליף זמני לטרולים
30/03/2019 17:08:04
Reply to  ליאור

חח ישבור תמנחוס שהביא לכל מקום, או את הגב הכואב של קר .הוא איטי כמו שלברון מעדיף להאט תקצב ושבר קבוצה-גם בוגי איטי ורעל בחדר הלבשה שיכול לספוג את הטראש של דריימונד, ומעבר לזה הלוחמים כורעים

דה שוט
דה שוט
30/03/2019 17:25:16

אחלה מעורב, הערה קטנה לגבי לופז ומירוטיץ׳ בהקשר למה שנכתב:
למיטב ידיעתי, הכינוי המסורתי guards לרכז ולקלעי הגיע להם מכך שהם הראשונים לרדת להגנה. אם לופז ומירוטיץ׳ מגיעים ראשונים להגנה בגלל השלשות – אז הם כבר לא ״סנטר״ ו-״סמול פורוורד״, הם בעצם ״גארדים״ 😃

מנחם לס
מנחם לס
30/03/2019 18:48:46
Reply to  דה שוט

יש צדק בדבריך, פרופסור דה שוט!

המשגיח
המשגיח
30/03/2019 17:25:19

השינוי שעשה לופז פשוט מדהים.
שמח בשבילו שהוא זוכה לשחק בקבוצת צמרת.

מנחם לס
מנחם לס
30/03/2019 18:49:45
Reply to  המשגיח

רון, עכשיו הגיע הזמן לשלם לו בהתאם!

אופיר נ.
אופיר נ.
30/03/2019 18:37:05

מעורב נהדר מנחם.
הלוחמים צריכים למצוא דרך להשיג בקיץ את אנת'וני דיוויס במקום גרין, דוראנט ובוגי.
והם יוכלו לרוץ לאליפות נוספת.

מנחם לס
מנחם לס
30/03/2019 18:50:23
Reply to  אופיר נ.

אופיר, זה מחיר יקר מדי לשלם עבור גבה אחת

קצח
קצח
30/03/2019 19:06:43

כשמסתכלים על השחקנים ששיחקו בלייקרס וכבר לא אפשר לבנות קבוצת פלייאוף לא רעה – ראסל, לופז, זובאץ', רנדל – תוסיפו אותם לאינגרם וקוזמה ויש קבוצה לא רעה בכלל. אבל במקום זה יש להם את הבחור ההוא, מה שמו? לברון.

דקסטר
דקסטר
30/03/2019 21:33:00
Reply to  קצח

זה לא בגלל לברון.
זה פשוט מהלכי GM הגרועים שאני זוכר.
יותר מדל דמפס. יותר מבילי קינג.
פשוט שיחררו נכסים ללא תמורה.
אין בעיה לשנות כיוון בקבוצה אבל לשחרר את רנדל לופז בשכר מינימום לשחקנים כאלה וזובאק תמורת כלום זה פשוט פשע בלתי נתפס

עידו גילרי
עידו גילרי
30/03/2019 21:44:18
Reply to  דקסטר

אין כזה דבר לשחרר. הם היו צריכים להחתים אותם מחדש. לגבי לופז אני עוד מבין – ראנדל זו בהחלט טעות לטעמי.

אור
אור
30/03/2019 22:33:10

הוא לא לא-הוחתם כדי להשאיר מקום למקס נוסף לפול ג'ורג'?

עידו גילרי
עידו גילרי
30/03/2019 23:52:32
Reply to  אור

לא, הוא שוחרר אחרי שפול כבר הודיע על הישארות בתאנדר.
מן הסתם רצו לשמור על המקום מתחת לתקרה לקיץ הקרוב.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
30/03/2019 19:12:30

מעורב מעולה, תודה רבה
מסכים עם מי שכתב מעלי שהבעיה העיקרית של גולדן זה הספסל הלא קיים, יותר מאשר בוגי או כל דבר אחר. אמנם בפלייאוף בדרך כלל מסתמכים פחות על הספסל, אבל יש גבול…

אמיר
אמיר
30/03/2019 20:14:43

מעורב מעולה
והתגובות מצוינות

צביקה
צביקה
30/03/2019 20:28:52

בוגי בשימוש נכון יהיה מצרך נהדר בפלייאוף. הבעיה של הלוחמים זה הספסל ולדעתי בוגי יכול להיות הפתרון בעניין הזה. הסטטיסטיקה שהובאה כאן קודם לא תשנה כלום לגבי הפלייאוף. ובכל מקרה מדובר על נט רייטינג חיובי!
מנחם שים לב שבטבלה שהבאתה לגבי יעילות הקליעה באוקייסי, היחיד שנראה שיפור ודווקא לא סלאמפ זה ווסטברוק. הבעיה שזה לא באמת מספיק

Grifin
Grifin
01/04/2019 16:13:56

תןדה על המעורב המעניין!
השינוי של ברוק לופז בלתי נתפס.

סגירת תפריט
55
0
Would love your thoughts, please comment.x