הפייסרס נגד הסלטיקס והת'אנדר נגד הנאגטס ביום שישי הגדול! / דור בלוך

הפייסרס נגד הסלטיקס והת'אנדר נגד הנאגטס ביום שישי הגדול! / דור בלוך

כשתשומת הלב של אמריקה מופנית באופן טבעי למרץ מאדנס והמופע של ציון, ה-NBA, נכנסת יחסית בשקט לישורת האחרונה שלה, כאשר לרוב הקבוצה נותרו סביב ה-8 משחקים עד לסיום העונה ונשאר כבר מעט מאוד זמן לתקן.

הלילה במוקד המאבק על הביתיות בסדרת הסיבוב הראשון הצפויה במזרח בין אינדיאנה לבוסטון, המאבק של דנבר לשמור על סיכוי למקום הראשון במערב, ומאבקי המיקום הפסיכיים ממקומות חמש עד שמונה במערב.

אז בואו ניגש לאקשן!

בוסטון סלטיקס (31-44) – אינדיאנה פייסרס (30-45) 2:00:

מאבק ישיר בין שתי הקבוצות שצפויות לעמוד במוקד הסיבוב הראשון במזרח, יתרחש כאשר שתי הקבוצות אליהן מחובר יותר מכל לארי בירד יפגשו בבוסטון.

אינדיאנה, ללא אולדיפו, ממוקמת עדיין במקום ה-4, והיא נמצאת 3 משחקים אחרי פילדלפיה ואילו משחק אחד בלבד מעל בוסטון. הסלטיקס עם עונה סדירה מאכזבת למדי לאחר שקיבלה בחזרה את שני הכוכבים שלה, ממוקמת במקום ה-5, 6 נצחונות מעל דטרויט כך שלפחות המקום הזה מובטח לה, והיא כעת נאבקת על הביתיות מול הקבוצה אותה תפגוש ככל הנראה בסיבוב הראשון של הפלייאוף.

שתי הקבוצות מגיעות למשחק הזה במומנטום איום ונורא.

המארחת, ניצחה את קליבלנד וקטעה רצף של 4 הפסדים רצופים, אבל נצחון מול הנמושה של הליגה בה' הידיעה, לא יכולה לטשטש את העובדה שההתקפה של בוסטון קשה לצפייה, התיאום בין השחקנים מאוד לא מרשים, וההגנה היא מהחלשות מבין קבוצות הפלייאוף, כשהיא סופגת לא פחות מ-108 נקודות למשחק. באותם 4 הפסדים הסלטיקס ספגו סביב ה-118 נקודות למשחק וזה הרבה יותר ממה שהם יכולים להרשות לעצמם.

אם בתחילת העונה דיברנו על כך שהשילוב של היוורד וקיירי עם הצעירים שכל כך הרשימו בפלייאוף שעבר הוא תהליך שייקח זמן, כעת הזמן כבר הולך ומתקצר, ואיתו הסבלנות למהלכי הכדרור האינסופיים של קיירי שמולידים זריקה רעה. הרבה כאלה היו לו בתבוסה מול סן אנטוניו בה קלע 5 מ-17 בלבד.

גם אינדיאנה עם 3 נצחונות בעשרת המשחקים האחרונים ו-1 מחמשת האחרונים מתקשה מאוד להרשים, עם זאת צריך להגיד שארבעת ההפסדים האחרונים שלהם היו מול קבוצות פלייאוף מערביות בחוץ כך שבהחלט יתכן שמדובר בתיקון של המאזן בשל סדר משחקים.

הפייסרס נצחו את המפגש הראשון בין השתיים, 101-102, אבל הובסו במפגש השני שנערך בבוסטון, השתיים יפגשו שוב בעוד חמישה ימים ושני המשחקים האלה צפויים לחרוץ מי מהשתיים תפתח את סדרת הפלייאוף בביתה בעוד כשבועיים.

הימור: בוסטון ב-8.

אטלנטה הוקס (48-27) – פורטלנד טרייל בלייזרס (27-47) 2:30:

אם דיברנו על שתי קבוצות שנמצאות במומנטום חלש מאוד, במשחק הזה מדובר על שתי קבוצות שמגיעות למשחק הזה במצב רוח מצוין.

אטלנטה שנמצאת בעונת בנייה מחדש, השיגה שלושה נצחונות רצופים, וצריך לשים לב שהנצחונות האלה הושגו מול יוטה, פילדלפיה וניו אורלינס, שתי קבוצות פלייאוף ועוד אחת שבהחלט אינה קוטלת קנים.

על פני כל העונה הזאת אטלנטה מראה רוח לחימה ועל אף המאזן החלש שלה היא קבוצה שאף קבוצה בליגה לא יכלה לזלזל בה. ולקבוצה יש לא מעט עתיד להסתכל עליו. עם טרי יאנג שקולע 19 נקודות למשחק בעונת הרוקי לצד 8 אסיסטים ובהחלט עשוי להפוך להיות הפוינט גארד של דורו, וכן פרינס שקולע 13.4 למשחק, ולצידם ג'ון קולינס בן ה-21, פוואר פורוורד מוייק פורסט, ייחוס מחייב לפאוור פורוורד, שקולע 19 נקודות למשחק, לאטלנטה יש נכסים לשחק איתם.

אבל אנחנו עדיין בעונת 18-19, והלילה ההוקס יפגשו את פורטלנד, שגם הודות ללוח משחקים נוח יחסית השיגה חמישה נצחונות רצופים כשהיא מתבססת בצמרת המערב. עבור פורטלנד כל משחק יהיה קריטי כשהיא נמצאת בשוויון משחקים עם יוסטון, ורק 2.5 משחקים מעל יוטה, כך שגם הביתיות בסיבוב הראשון בפלייאוף לא מובטחת. פורטלנד תרצה, כמו כל קבוצה אחרת במערב, להיזהר מאוד ממפגש עם יוסטון בסיבוב הראשון והדרך להימנע מכך עוברת בנצחון הלילה.

פרינס בספק למשחק הלילה עבור אטלנטה, פורטלנד תצטרך להמשיך לנסות להסתדר ללא נרקיץ' שגמר את העונה ומקאלום שצפוי להיעדר עוד כשבוע.

הימור: פורטלנד ב-5.

מיניסוטה טימברוולבס (41-33) – גולדן סטייט ווריורס (23-51) 3:00:

כשהליגה בנתה את לוח המשחקים היא בוודאי חשבה שזה יהיה משחק מרכזי בין שתי קבוצות מערביות, אבל הקריסה המוחלטת של מיניסוטה השאירה את המשחק הזה כמשחק שחשוב לקבוצה אחת בלבד. האם זה יבוא לידי ביטוי בתוצאה הסופית?

גולדן סטייט מגיעה למשחק הזה עם 7 נצחונות בעשרה משחקים ו-4 בחמישה האחרונים כשהיא מתחילה בנוחות יחסית את ההאצה לקראת סיום העונה. אם תשאלו אותי, גולדן סטייט תהיה אלופה השנה וזה אפילו לא יהיה קרוב, אבל לפחות נכון לעכשיו היא בהחלט מפגינה פגיעות, במשחקים כמו התבוסה לדאלאס 126-91 והיא מובילה כרגע במשחק אחד בלבד על פני דנבר שמדורגת שנייה ותשחק גם כן הלילה.

מיניסוטה מגיעה עם מאזן הפוך של 3 נצחונות בלבד בעשרת המשחקים האחרונים וניצחון אחד בלבד בחמישה. שתי הקבוצות נפגשו כבר שלוש פעמים העונה ובשלושתן הייתה ידם של הווריורס על העליונה.

מיניסוטה שאיבדה רשמית את רוז שממשיך בקריירה הטראגית של השחקן הסופר מוכשר ומלהיב הזה, סובלת ממצוקה בקו האחורי כשגם טיג וקובינגטון גמרו את העונה. גיבסון ודאנג קרובים לחזרה לכשירות אבל בספק להערב.

הימור: גולדן סטייט ב-15.

אוקלהומה סיטי ת'אנדר (31-44) – דנבר נאגטס (24-50) 3:00:

לטעמי לפחות המשחק החזק של הערב.

אוקלהומה מדורגת שביעית במערב, היא מובילה בחצי משחק על סן אנטוניו ומפגרת בחצי משחק אחרי הקליפרס ובמשחק אחרי יוטה. המשמעות היא שבמאבקים של מקומות 5 עד 8 הכל לגמרי פתוח ויש גם קאץ'. זה שאף קבוצה לא רוצה לפגוש את גולדן סטייט זה ברור, אבל האם גולדן סטייט תסיים ראשונה או שנייה? נראה גם דיי ברור שעדיף לפגוש את פורטלנד ואפילו את דנבר מאשר את יוסטון והארדן בכושרו הנוכחי, אבל באיזה מקום יוסטון תסיים?

בקיצור קשה מאוד לכוון כרגע, והמאבקים וההסתברויות צפויים ללוות אותנו ממש עד סיום העונה. דנבר כאמור, מפגרת במשחק אחד אחרי גולדן סטייט והיא תעשה כל מה שהיא יכולה כדי לקחת את המערב, ולשים חותמת על העונה הפנטסטית שהקבוצה הזאת על שלל הפציעות שעברה לאורך העונה מצליחה לייצר.

אוקלהומה מנסה להתאושש מתקופה חלשה ביותר וניצחה 3 משלושת משחקיה האחרונים, על טורונטו ואינדיאנה החזקות. הלילה מחכה לה אתגר מערבי מול קבוצה אותה היא לא הצליחה לנצח עדיין העונה. דנבר מחזיקה ביתרון 0-3 בסדרת העונה הסדירה בין השתיים וזה אמור לתת לנאגטס יתרון מנטאלי.

הנאגטס עם 7 נצחונות בעשרת המשחקים האחרונים ספגו לאחרונה שתי תבוסות קשות – מול אינדיאנה ויוסטון ויכולת כזאת לא תספיק להם מול אוקלהומה הלילה.

ללא ג'ורג' האיזון ההתקפי של אוקלהומה עשוי להיתקל בקשיים, והקבוצה תצטרך להישען על ההגנה שלה, בכל זאת מדובר על הקבוצה הרביעית ביעילות ההגנתית שלה וגם במבחן העין מדובר בחבורה לוחמת של שחקנים עם אוריינטציה הגנתית שיכולים להקשות על כל התקפה. הם ספגו 121 מדנבר במפגש האחרון בין השתיים כשיוקיץ' מפגין את אחד ממשחקיו הטובים העונה עם 36 נקודות וכמעט טריפל דאבל. אם אתם חושבים שזה לא יישב בראשון של סטיבן אדאמס, אתם כנראה לא עוקבים אחרי האיש ויודעים מעט מאוד על העם הניו זילנדי.

הימור: דנבר ב-4.

יוטה ג'אז (30-45) – וושינגטון וויזארדס (45-31) 4:00:

גם יוטה בנאבקות על הדירוג במערב, והלילה הם יארחו קבוצה שאין לה כבר על מה להיאבק למעט על כבודה או מה שנשאר ממנו.

וושינגטון עצרה רצף של 4 הפסדים רצופים עם ניצחון על פיניקס (לא נחשב), במשחק שבו בראדלי ביל כרגיל הוביל את הוויזארדס עם 28 נקודות אבל מה שהיה מעניין במשחק הזה היה הדומיננטיות של ג'בארי פרקר, למי שחשב שהאיש גמור הוא קלע 28 נקודות והוסיף 15 ריבאונדים.

יוטה תרצה להמשיך את המומנטום הנהדר שלה, עם 8 נצחונות בעשרה האחרונים ו-4 נצחונות בחמשת המשחקים האחרונים הקבוצה שנהנתה מהגנה טובה לאורך רוב העונה, מפגינה גם את הכישורים ההתקפיים שלה לאחרונה, עם זאת שימו לב לכך שחמשת היריבות האחרונות שלה היו ניו יורק, אטלנטה, שיקאגו, פיניקס והלייקרס. קשה לדמיין לוח משחקים קל יותר והג'אז אכן עשו את העבודה.

לאחר המשחק הזה הם צפויים לפגוש את שארלוט, פיניקס, סקרמנטו והלייקרס לפני שיסיימו את העונה עם שני משחקים סופר קשים מול דנבר והקליפרס, כך שזה הזמן עבור הג'אז שהתאוששו מפתיחת עונה חלשה לצבור דיי נצחונות.

הימור: יוטה ב-12.

לוס אנג'לס לייקרס (42-33) – שארלוט הורנטס (39-35) 5:30:

הלייקרס סיימו את העונה רשמית ואחרי שני נצחונות נאים על סקרמנטו ו-וושינגטון הם חזרו לסורם עם הפסד מול יוטה שלא ממש התקשתה.

הלילה תתייצב מולה קבוצה שחייבת את הנצחון כדי להמשיך להאמין. ההורנטס נכנסו לכושר טוב לאחרונה, והם ממוקמים משחק וחצי אחרי מיאמי השמינית, 2 פחות מברוקלין השביעית ו-2.5 אחרי דטרויט השישית כשבאמצע ניצבת אורלנדו, משחק אחד מעל שארלוט.

להורנטס יש אם כן סיבה להאמין, וכשהם מגיעים למשחק הזה עם 4 נצחונות רצופים, על מיניסוטה, בוסטון, טורונטו והספרס בהארכה נראה שווקר שקלע 38 מול הספרס רוצה מאוד מאוד את המקום בפלייאוף.

אבל לוח המשחקים צפוי להקשות עליהם מאוד כשלאחר המשחק הזה הם ימשיכו את מסע החוץ שלהם במשחקים קשים מול גולדן סטייט, יוטה וניו אורלינס, לפני שיחזרו הביתה למשחק אחד בבית מול טורונטו, יצאו שוב למשחקי חוץ מול דטרויט וקליבלנד ויארחו את אורלנדו במשחק סיום העונה שעשוי להיות סופר דרמטי.

הימור: ההורנטס ב-12.

לפוסט הזה יש 116 תגובות

  1. משחק מאוד חשוב לאוק' סיטי, יכול לייצר רצפון קטן של נצחונות בבית ועל הדרך להוסיף קצת ביטחון לקראת סדרה אפשרית בין השתיים.
    קרב גדול בבוסטון, הניתוח בפריוויו מצוין, אני חושש שנגמר לאינדיאנה הסוס, יש גבול כמה רחוק אפשר לצעוד ללא הכוכב שלך. יש לנו כאן בעצם התחלה של סדרה של הטוב מ-9. מגניב.

  2. כדאי להבהיר שלדנבר אין שום סיכוי לסיים 1 במערב. הקרב 2-1 סגור בטון. היא גם מתחילה בפיגור משחק מג"ס.
    הלו"ז של דנבר קשה מאוד: אוקלהומה הערב, אחרי זה מפגשים עם סן אנטוניו, פעמיים פורטלנד, יוטה, וכמובן חוץ בגולדן סטייט.
    הלו"ז של ג"ס קל, 5 משחקי לוטרי, ועוד 3 משחקי בית עם שרלוט, קליפרס ודנבר הנ"ל.
    זה ייגמר בהפרש 3 משחקים בערך.
    לכן מקום 8 במערב בוודאות יפגוש את ג"ס, מקום 7 בוודאות יפגוש את דנבר.
    לכן הקרב על 3-4 בין יוסטון ופורטלנד קריטי, לא לקבל את ג"ס סיבוב שני.
    עם המזל הידוע של ג"ס, היא תקבל את הקליפרס בסיבוב ראשון, ואת פורטלנד/יוטה בשני. עוד קייק-ווק לקאפ-קייק.

  3. קייק ווק לקאפ קייק. ת'כלס.
    אהבתי.
    ס.א. – דנבר נראה לי סיבוב ראשון מגניב שיכול ללכת לשני הצדדים, עם עדיפות למנוסים.
    סיבוב שני ס.א. – פורטלנד, גם מגניב. לא איכפת לי אפילו ס.א. – יוסטון. יהיה פצצות!

    1. אנחנו לא רוצים את יוסטון. זה אמנם עדיף על הלוחמים, אבל גרוע מדנבר ובוודאי שמפורטלנד בלי נורקיץ'.

  4. אוק כרגיל בבית מול דנבר מבק טו בק ומחרבנים דוב בפיגור שוב ינסו לרד🤣🤣🤣🤣וף

  5. טריי יאנג עם 20 נק 5 אס 8 דק לסיום רבע 3 בקרב מול דמיאן

  6. איזה חרבון של בוסטון הובילו 105-99 המומטום כבר היה לצידם שיווין 110 אחרי שלשלה מדהימה של סמארט דקה וחצי לסיוםם שיוויון 112

    הרכז המחליף של ההוקס לא בענף הנכון בקרוב בהפועל ת"א

  7. החטיא קוליסון. קיירי עם כדור אחרון 10 שניות במצב שיוויון…מה לדעתכם יקרה?

    אינדי פיספסו כמה הזדמנויות ליתרון ביתיות

    1. חבל שלא התערבתי אתך.
      אתה זה שאמר כל פעם שהסלטיקס מנגבים את המזרח.
      ניסית להרגיע אותי, או בעצם "לנחס", אבל האמת היא שהסלטיקס הגיעה לשיא בשנה שעברה.
      השנה זה לא עובד ולא יעבוד…
      אחרי 76 משחקים ברור שבמזרח יש שתי קבוצות טובות ומחוברות יותר מהסלטיקס שלי.
      המשחקים הבאים מול מיאמי, ברוקלין ואינדי יחזירו את הסלטיקס למקום החמישי אבל יש צאנס שהסלטיקס יעברו שלב לפני שיפלו.

    1. הדבר האחרון שאפשר לומר על אינדי זה שהיא קבוצה מטומטמת.
      אם יאנג לא היה מחטיא הזדמנות לסל הכי קל שקיבל בחיים שלו זה לא היה סיפור אחר.

          1. אז אפשר למחוק פה הודעות בלי למחוק את כל השרשור….
            שימון, מעניין אם זה חבר צוות שענה לך ואחר כך התחרט, ואם כן מי זה? ולה הוא כתב אוטיסט? ואם יש אלוהים בעולם?
            שלוש ניחושים 🙂

          2. מזיז לי אתה יודע את מה. מה שמזיז לגולדן אחרי הפסד למיני.

            אין לי בעיה עם טראש טוק 😎

    1. מה זה נפרדת.. ראה הגדרת ניגוב במילון אבן שושן

    1. הלינקים שלך הובילו לבאנר בשם 12 reasons why you should have short girlfriend 🤣🤣🤣🤣

  8. Okc זה בית שימוש. מתי דונובן מקבל הארכת חוזה?

      1. בשביל עוד סוויפ? שלא יהיו אשליות אוק משחקת עכשיו כמו בפלייאוף וככה הם יראו יעופו סיבוב 1 אלא אם כן יפגשו את פורטלנד ואולי יעברו גם את יוטה.

        גולדן דנבר יוסטון יתנו להם בין הסוויפ לגנטלמני.

    1. חחח גולדן הממזרים עושים בכוונה להישאר צמודים לדנבר היה כבר משחק גמור שם 🤣🤣

  9. השופט אידיוט פעמיים. אבל האשמה על גרין. ההשתוללות שלו ברסע השלישי הוציאה את ג"ס מהריכוז וגרמה לשופטים להתחשבן איתם.

    גם הלעד של קרי אחרי השלשה האחרונה לשופט לא עזר.

    מי שחושב שנבא תודה בטיות של השופט לא מבין את המערכת

  10. המדנס הזה של המכללות זו השיטה האמריקאית לעשות עוד כסף.
    יש כמעט 0 כדורסל וכל הזמן פרסומות במחיר מופקע 🙂

  11. דיוק פשוט תלויים לחלוטין בשלושה שחקנים (ארבע עם רדיש שאין לי מושג אם הוא פצוע ולמה הוא לא משחק). אין להם בכלל עומק.
    הבעיה של כל השאר שהשלושה האלה, ולפחות שניים (וויליאמסון + בארט), אין להם תשובה במכללות.

  12. באסה.
    אבל יש פרוספקט נ.ב.א בהתהוות.

    הירו

    94% מהעונשין העונה!!!

    ו-5 הנק' האחרונות במשחק
    (להזכירנו – נגמר 4 הפרש)

כתיבת תגובה

סגירת תפריט