מעורב הופס ליום ששי / מנחם לס

מעורב הופס ליום ששי / מנחם לס

1. מחפש GEEK כדורסל

אל תחפשו במילון. GEEK זה סלאנג. אתם יודעים, מין גאונצ'יק כזה כמו איזה אורי בן ה-12 שמפרק מחשבים ואז מרכיב אותם מחדש עם ברגים וחוטי ברזל והופה – המחשב מכפיל את קבולת זכרונו.  אז אני מחפש בין אנשי הצוות או הגולשים איזה GEEK כדורסל שנניח פעם בחודש (או יותר או פחות) יתרגם לנו מאמר אחלה תיאורטי (אבל כמה מהם מעשיים מאד) מ-NYLON CALCULUS שמוח זקן כמו שלי כבר לא מסוגל להבין.

כלומר, לנסות להפשיט ולבאר מאמרי כדורסל שכמה מהם לא קלים להבנה מיידית אלא בקריאה חוזרת, ואפילו אז הפואנטה לא ברורה לחלוטין.

מציע שתיכנס ל-NYLON CALCULUS ותן מבט בכמה פוסטים ותראה אם זה מגרש המשחקים שלך. אתן למתנדב את הבחירה לבחור פוסטים לתרגום והסבר, או – אם הוא מעדיף – אני אבחר את הפוסטים שלו כי בואו נהיה כנים: אני משחק אותה "קשיש סנילי". אני מבין אותם כי הם נופלים מי מהשרוול.

אני מבטיח שלא נתחיל לכנות אותך 'יורם כדורסל' ולמעשה תתרום תרומה גדולה לאתר כשמדי פעם תכניס פוסטים יותר מקצועיים וטכניים לאתר.

מי שמוכן לנסות – כתוב לי ל-meless1937@gmail.com

2. גורן דראגיץ' גובר על לוקה דורקיץ' בקרב הסלובנים (ובתהליך נותן למיאמי נצחון אדיר בריצה מטורפת בסוף, כשאורלנדו מפסידה).
וואו וואו וואו איזה מתח@!!!

(ובסוף גורן עושה על לוקה תרגיל שלוקה יזכור – בבושת פנים אבל כנראה גם בחיוך – עד נשמתו האחרונה)

3. כיצד לאכול את דווין בוקר?

רק לפני כמה ערבים הוא קלע 59 נק' במשחק נגד יוטה, ה-50+ נקודות היחידי אי-פעם בהפסד של 30+ הפרש לרעת קבוצתו של 'איש ה-50'. בסוף המשחק היה ברור שכל שחקני פיניקס עושים הכל שיהיה לו 60, מלבד ג'ימר פרדט שרצה נקודה מושתנת אחת (שהוא לא השיג!).

גם בוקר לא קלע את הנקודה שהיה זקוק לה ל-60.

שלשום הוא קלע 50, אבל הפעם בנסיון לנצח את וושינגטון (שלא הצליח, אבל כמעט כן). בוקר הפך ס"ה לשחקן השביעי מאז 1979-80 לקלוע 50+ בשני ערבים רצופים, והשני – בנוסף להארדן (שזה קרה לו ב-2017) – להפסיד בשניהם. הווה אומר? הווה אומר האם ייתכן שה-50 טובים לבוקר אבל לא נססרילי טובים לקבוצתו?

לא נראה. פיניקס כל כך גרועים שאם בוקר לא קולע, אף אחד אחר לא קולע.. סה די דומה למצבו של קובי בשנות ה-2000 האמצעיות שהוא היה קולע, בשעה שהלייקרס מפסידה. אבל קובי היה 'אול דפנסיב' בשנים האלה.

אין שאלה שבוקר הוא סקורר, אבל נראה שהוא לא רודף במיוחד אחרי הנקודות. הן באות כי אין אף אחד אחר. בקבוצה טובה ברור שהוא יקלע פחות, אבל לפחות ידוע עתה שדווין בוקר הוא שחקן שיכול לקלוע 50, אם המאמן מבקש ממנו.

אבל בינתיים מלבד קליעה מצויינת וחוש בלתי רגיל לסלים, כל האספקטים האחרים במשחקו מפגרים – די בהרבה – אחרי שחקן, כמו נגיד, קובי. אין לו מנהיגות מאגית כפי שהיתה ללברון. הוא לא שליט במשחק. ההגנה שלו די בינונית. המחץ שלו, האגרסיביות, ההעזה – כל התכונות האלה עדיין מפגרות אחרי כוכבי ליגה אותנטיים. במילים אחרות, הוא רק בן 22 ועדיין משחק כילד.

4. וונסה וקובי מנסים לעשות ילד (אני מקווה שאני פוליטיקלי קורקט ולא פגעתי בשום גבר או נקבה)

 

 

אשתו של קובי בהריון. הוולד תהיה עוד בת. קובי רוצה בן והוא אמר זאת בצורה ברורה שלא נתונה לפרושים אחרים.

"כן, הייתי רוצה בן. אני אוהנב את בנותי אהבה ללא מיצרין. הן החיים שלי. אבל החלון שלי הוא לשחק בול עם צוציק שלי בן 3 או 4 וללמד אותו קרוס דריבלינג", הוא אמר ל-HOLLYWOOD LIFE.

הווה אומר שהוולד בהריונה היא בת (https://hollywoodlife.com/2019/03/27/kobe-bryant-vanessa-want-son-four-daughters-baby-boy-fifth-child/)

"אלוהים בירך אותנו עם בנות נפלאות ובריאות, אבל כנראה ננסה פעם נוספת", אמר קובי. "חמש הוא ה-LUCKY NUMBER שלי, כמו 5 הטבעות. החמישי יהיה ילד!".

5. מג'יק נותן, קליפרס לוקח

מה אגיד לכם? לא נעים להיות מג'יק בימים טרופים אלה. כל מה שהוא עושה או עשה בלייקרס הופך לצעד שתוכנן בידי השטן.

הפאשלה האחרונה הוא כמובן איביקה זובאק שמג'יק נתן לקליפרס עבור – ביני לבינך – כמעט כלום.

והו-הא מה קרה – כפי ששרים הילדים במשמר העמק? מה שקרה הוא שמאז הוא הועבר לקליפרס, הדוק הכניס אותו לחמישייה והקליפרס הם 4-14 מאז.

מה זובאק הביא לקליפרס – יכולות שנעלמו מעיניו של המג'יק?

*הוא הביא גובה.

*הוא הביא נוכחות.

*הוא הביא מסה.

*הוא הביא מעמד.

*הוא הביא חוסן, עוצם, כוחניות. והוא רק בן 22. מדובר כאן על שחקן לעשר השנים הבאות אם לא 12-15.

כל הדברים שללייקרס אין, ואפילו ג'באל מגי הרזה והמעופף לא יכול להביא. היחיד שהיו לא את התכונות, היכולות, וסוג המשחק וסוג הנוכחות היה ג'וליוס רנדל, וגם אותו מג'יק שלח לרעות באחו אחר.

שמעו מה היה ללוק וולטון לומר על 'זו' בחודש ינואר השנה (https://www.silverscreenandroll.com/2019/1/22/18193071/la-lakers-news-luke-walton-ivica-zubac-bigger-role-starting-maybe-who-knows):

“Zubac earned a bigger role, bigger minutes. For a team that struggles to knock down free throws, most nights he’s earned the right to be in the game just by the way that he shoots free throws. “He’s setting screens more consistently, he’s talking (defensive) coverages out,” Walton continued. “He’s doing all of those little things better. He’s earned more minutes and we’ll continue to play him in a bigger role.”

 

ובריאן קלבורסקי המכיר את הלייקרס טוב, אולי, מכל אחד אחר כתב: (https://hoopshype.com/2019/02/07/los-angeles-lakers-trade-ivica-zubac-recap-analysis-grade/)

“Los Angeles outscored opponents by 17.6 points per 100 possessions when Zubac was on the court with Lonzo Ball, Brandon Ingram and Kyle Kuzma this season. The defensive rating (86.0) of that group was astonishingly better than any of the four-man lineups that the Lakers have used for more than 70 minutes thus far.

Zubac, meanwhile, has averaged 1.09 points per possession for Los Angeles. That ranks in the 88th percentile among all players and according to Cleaning the Glass, he had an offensive rebounding rate that ranked in the 84th percentile among all players at his position.”

כולם היו בטוחים שזובאק יהיה הסנטר של כל הצעירים המצויינים שהיו ללייקרס. עכשיו הוא איננו. הצעירים ניפגעו קשות מהידיעה על הטרייד עבור AD. כל הסיפור שם גמור.

בקליפרס חוגגים. זובאק הוא שיפור אדיר על מרסין גורטאט. ועם לו ויליאמס ומונטרזל הראל וכל האחרים, הם צועדים בגאווה לפלייאוף. הלייקרס? באחת המצוקות הגדולות בתולדותם כי היום ברור שגם לברון למעשה גמר את עליונותו בכדורסל. הוא, פשוט, לא יכול יותר.

t

6. על איזה רקטות לסמוך?

*

דובין לא מדבר על הכוכבים שאנחנו יודעים בדיוק למה הם מסוגלים – הארדן, פול, וגורדון. אנחנו מדברים על החיילים בחפירות. בבוץ. חיל הרגלים. השחקנים מהשורה השנייה שבלעדיהם אין אפשרות לנצח.

'המעגל החיצוני': אוסטין ריברס, דנואל האוז, וג'רלד גרין (מספרי 2, 3, ואפשר גם 1 ו-4 בעת צרה)

*
על דנואל לא ארחיב כי יהיה עליו מאמר ניפרד.
*
ריברס משחק קרוב ל-30 דקות מאז עזב את הסינור של האבא, והוא מצויין כגארד הרביעי של הקבוצה. הוא המגן הטוב ביותר שיש לרוקטס בין הגארדים, והוא יכול גם לשמור על רוב הסמול פורוורדים בליגה. הוא טוב מאד עם כל אחד מהשלושה: 4.7+ ל-100 פוזשיונס עם פול, 4.6+ עם הארדן, ו-11.5+ עם גורדון.
הוא תוספת מצויינת לרוקטס, ומסוגל לשים את הכדור בסל בחדירה, בקטש-אנד-שוט, ובאייסוליישיון.
*
האוז הוא מין ווריאציה פורוורדית של ריברס. הוא יכול לשחק 3 עם פיג'יי טאקר וקלינט קפלה, או יכול לשחק סמול בול כ-4 כשטאקר בסנטר. הוא מגן מצויין ושוטר טוב.
*
גרין הוא אחד השחקנים שלדעתי מקבל לפעמים יותר מדי קרדיט מד'אנטוני. הוא שחקן טוב בפינה – WING טיפוסי. הוא לא מביא את אותה האינטנסיביות של ריברס או האוז. אטין שאלה שהוא ברוטציה. כמה דקות יקבל זאת כבר שאלה אחרת.

'המעגל הפנימי': ננה וקנת' פאריד (אשכרה מספרי 4 או 5)

ננה הוא המחליף של קפלה אבל העונה שיחק מעט מאד ברגעים המרתקים.  אם זה לא הוא, אז פאריד נקרא לסנטר. לפאריד היו כמה משחקים נהדרים באמצע העונה אך מאז הוא קצת נעלם, וגן מספר דקותיו קטן.

אין שאלה שנגד קבוצות עם סנטר גדול, רחב, ודי אתלטי יוסטון תהיה נחותה. מצד שני קו שני הגארדים הוא שני בטיבו אחרי הווריורס, כשרק פורטלנד משתווה אליהם, אבל אם תחשיב 4 גארדים במשווה, יוסטון טוובה יותר מפורטלנד, ולפחות משתווה לווריורס.

עכשיו ישנו השחקן שאני מאמין שהוא נותן לרקטות יתרון גדול כי הוא לא שייעך למעגל החיצוני או הפנימי. הוא שייך למקום בו הוא מגלה חולשה. הוא יכול לשחק במעגל החיצוני ולהיראות חיצוני, או לשחק בפנימי ולהסתדר טוב מאד עם שחקנים גבוהים ממנו.

שמו אימן שומפרט ואני שומר לו חיבה (ואמונים) עוד מימיו בניקס. גם ד'אנטוני זוכר אותו לטובה כי הוא היה אחד היחידים שלא ליכלך את שמו של המאמן כשעשה פאשלה אחרי פאשלה בשדרה ה-8 ורח' 34.

מה שאני אוהב אצל שומפרט היא העובהדה שהוא יכול לשמור על כל אחד בפרימטר. הוא אתלטי מספיק וגבוה מספיק גם לעזור נגד סמול פורוורדים ופאור-פורוורדים 'מתוחים' (STRETCHED). היתה לו גם שלשה טובה, ושלשה היא כמו נסיעת אופניים – אתה יודע או לא. אני מאמין שהוא השחקן שיכול להטות את המשקל לטובת הרוקטס בהרבה מהמשחקים.

7. לבאר בול: ה-BIG BALL BRAND היה 'יותר מדי נפלא מלהחזיק מעמד'

המילה שהשתמש בה היתה TOO BEAUTIFUL, אבל הכוונה היתה שהוא היה יותר מדי מיוחד מאשר לאנשים רגילים ישנה היכולת להעריך.

הכל התחיל כשלבאר בול שיכנע חברת סניקרס גדולה מאד לשלם 'BIG MONEY' על חוזה LICENSING.

הרעיון היה לקבור את כולם עם סניקר יקר שהעולם לא ראה עדיין. הסניקר – ZO2 היה מאד מיוחד, ומחירו מיוחד – $495 לזוג סניקרס.

אבל כשלחברה המייצרת עלה $220 ליצור זוג סניקרס שלבאר הישווה אותם לסנדלים של GUCCI או PRADA, אין כאןם דרך להרוויח כסף. הסנדלים של GUCCI עולים $25 לייצר. כל השאר זה שם, תהילה, יקרה, וסנוביזם. את כל הדברים הללו לא היה ללבאר.

הבן לונזו עזב (גם בטענה שגנבו לאב התמים מיליונים), וה-BBB הוא לא יותר מזכרון יפה, ונסיון נועז של אדם ללא הרבה נסיון – לבאר – לשחק במגרש משחקים של גדולים באמת.

8. ישנם רעיונות הרבה יותר גרועים בעולם מאשר להשאיר את לוק וולטון כמאמן גם בעונה הבאה!

טריי ליידיי  (Follow @trelyday) יצא אתמול עם ההצהרה שלמעשה, אולי הדבר החכם ביותר שעל הלייקרס לעשות עתה זה להשאיר את לוק וולטון כמאמנם.הלייקרס הם 42-32 וג'וליוס רנדל היה זה שבאופן רשמי ELIMINATED אותם מהפלייאוף, ומה שאהבתי משל כל פרוסס הפאשלות של מג'יק היתה העובדה שלוק וולטון נשאר שליו ורגוע כמו עץ תמר על גדות הסחנה.
*לא דיבר בעד ולא דיבר נגד. רק השכים כל בוקר לעבודה, עשה את שלו, וחזר הביתה (או לבית המלון) לישון.איש לא התייעץ איתו; איש לא שאל אותו; איש לא תהה על מחשבותיו בנידון – – כאילו הוא האדם שמחוץ לכל המשוואה.מה כל זה אומר לי? שהוא הרבה יותר פיקח מאשר חושבים. אף אחד לא יכול להאשים אותו במה שקרה כי הוא לא היה מעורב בשום דבר.שג'יני באס תעשה את החשבון שלה עם מג'יק ורוב פלינקה (דבר שהיא לא תעשה כי אפילו כבעלת הקבוצה הראשית והבוסית הראשית היא פוחדת משניהם כנראה). לוק מחוץ לעניינים לחלוטין, והשחקנים אפילו מחבבים אותו ומסתדרים איתו נהדר.אילולא הטריידים ההזויים של הלייקרס, לוק היה מביא אותם על בטוח לפלייאוף, והוא עשה כל מה שניתבקש ממנו.אז שיעזבו אותו במנוחה ויתנו לו לאמן בעונה הבאה.

9. תנו מבט בכריס פול: בוודאי שהוא איבד צעד, אבל תראו מה הוא עושה לדיג'יי וילסון מהבאקס…

*

11. השחקן הטוב ביותר ממדינת יוטה: תום צ'יימברס

 

12. ראסל ווסטברוק הילד

מעורב הופס ליום ששי / מנחם לס

 

13. היום לפני 37 שנים: פרד בראון החמיץ נסיון לנצחון על מייקל וצפון קרולינה

באחד המשחקים המרתקים לאליפות ה-NCAA, מייקל ג'ורדן קלע סל שנתן לצפון קרולינה יתרון על ג'ורג'טאון 62-63 עם 15 שניות לסיום. לג'וראג'טאון היה סכוי סביר מאד לנצח, אבל פרדי בראון מסר מסירה מוטעית לידיו של ג'יימס וורת'י, כשבשערת המשחק הוא חשב שהוא בן קבוצתו. 8 משחקני שתי הקבוצות המשיכו לשחק ב-NBA.

סל הנצחון של מייקל:

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
28 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
"עגל שסובר שצריך לסגור את סקרמנטו קינגס " שלא יכולים לנצח באמת אם תחשבו על זה באמת

בכמה אולימפיאקוס ובלאט מנצחים מחר? חד ספרתי או דו ספרתי?

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-פו-ת-!
29/03/2019 7:18:05

אני חושב ש-"בינוני" בהגנה, זו מחמאה אדירה לבוקר. יש לו רגעים שההגנה שלו סובלת מרגעי "וויגינס" בהם נראה שהוא סובל מחוסר הבנה יסודי של משחק ההגנה.
אבל –
עומד לזכותו תירוץ אחד קטנטן –
הוא משחק בסאנס. כאשר הקבוצה מפסידה משחק אחרי משחק, עונה אחרי עונה, לנסות ולהיות הטוב ביותר שהוא יכול להיות בהגנה, זו תכונה שיש למתי מעט.
.
לגבי ההתקפה שלו?
את אותם משחקי 50+ נקודות הוא השיג כאשר החמישייה כוללת אותו + 3 רוקים + בנדר. מול יוטה, הוא קלע כי כל האחרים פשוט לא פגעו בכלום. ברבע השלישי, זה היה הוא נגד יוטה. שאר הסאנס החמיצו (למיטב זיכרוני) משהו כמו 8 שלשות פנויות בעקבות הדאבל טים שהוא משך,
ועדיין, למרות אותן שמירות כפולות (ואפילו משולשות), הוא קלע 59 נקודות.
בנוסף –
את אותם משחקי 50+ נקודות הוא השיג באחוזים יוצאים מן הכלל. נגד וושינגטון זה היה 70%+ אפקטיבי. נגד יוטה 60%+
יש כמה וכמה שחקנים שמסוגלים לקלוע המון נקודות. כמעט ואין מי שמסוגלים להשיג את אותן נקודות ביעילות שכזו.
.
תודה, מנחם.

Dor
Dor
29/03/2019 8:38:58

לא ככ מסכים איתך לגבי הפרשנות להגנה האיומה של בוקר. זה שהוא לא מייקל או קובי שאשכרה היו לוקחים אישית אם שחקן היה עושה להם קרוסאובר זה ברור, אבל יש כאן משהו קצת יותר עמוק שקשור לאופי של שחקן ולתחרותיות שלו ולבוקר אין את זה. הוא גם לא מוכשר ברמה ג’יימס הארדנית שאפשר לוותר לו (אפילו הארדן השתפר ב D או לפחות בחשק לעשות D) ולכן הוא לעולם לא יהיה אלפא מוצלח, מקסימום מס׳ 2 בקונטנדרית

מנחם לס
מנחם לס
29/03/2019 15:14:00
Reply to  מנחם לס

אאתה צודק בכל, אבל יש בו מין הילד, מין הצעיר שהוא נפלא בעצמו אבל לא צושך את האחרים אחריו כפי שעשו הגדולים. מין שושנה בין החוחים

מחפצה מנמצה
מחפצה מנמצה
29/03/2019 8:24:51

וולטון יישאר גם בעונה הבאה . מסתבר שיש לו רומן מהצד עם ג'ני באס . אפשר לראות את זה במשחקים של הלייקרס שהמבטים שלהם מצטלבים לעיתים קרובות.

מנחם לס
מנחם לס
29/03/2019 15:16:36

לגבי הרומן? אני מסופק מאד. הוא איש משפחה מאושר ונראה על הכיפאק עם אשתו והילדים

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
29/03/2019 8:51:03

תודה דוק על מעורב משובח
וולטון בחוץ בגלל דרישת הפליצה,
הסיכוי היחיד שוולטון ימשיך לאמן שנה הבאה היא,אם לג'ני בא להעניש את הפליצה\מג'יק
על כל הפאקים השנה

מנחם לס
מנחם לס
29/03/2019 15:15:27

גם אני מאמין שהוא נשאר. מג'יק לא יכול להרשות לעצמו לזרוק אותו ואז הוא יצליח במקום אחר

נזיר הנשמה
נזיר הנשמה
29/03/2019 9:20:49

בוא נסתכל על בוקר ואחרים מאספקט שונה. אם אני מאמן ומשחק נגד הסאנס, מה אכפת לי אם בוקר יקלע 50 נקודות או יותר? במילא אנצח את המשחק, כלומר אין לי סיבה לרכז מאמץ מיוחד עבורו.
הבה נסתכל על עוד קבוצות תחתית. ושוב מנקודת מבט של מאמן.
דונציץ , מצידי שיעשה מה שהוא רוצה, בא לו טריפל דאבלים שיקח, בסופו של דבר אני מנצח , ודי בקלות.אני מאפשר לשחקן להראות מספרים יפים כי זה לא מפריע לי.
קונלי מחפש את החוזה הבא או הקבוצה הבאה, שישחק חופשי. יותר מידי נזק הוא לא יכול לעשות לי.
רנדל , בניו אורלינס כנ"ל.הגבה בספסל. אז מה שרנדל יראה מה הוא יודע, למה לי להפריע לו.
במזרח: קלקסטון רוצה לשפר מספרים שישפר.אם אני באמת צריך נצחון, אדאג שקלקסטו לא יקלע 28 נקודות.
מיצל רובינסון, מרקנן . בחורים נחמדים שיקלעו קצת.ברד ביל שיקלע כמה שהוא רוצה.
לא כללתי את יאנג מאטלנטה. הנקודות ואסיסטים שלו מביאים בפרט בזמן האחרון, לא מעט נצחונות. לא בדיוק בא לי לתת לו יד חופשית.
הזכרתי פה שחקנים מאוד טובים. אבל צריך לקחת את המספרים שלהם בפרופורציה.

מנחם לס
מנחם לס
29/03/2019 15:18:00

נזיר, יש משהו במה שאתה כותב

הבן הנגר, חובב הווניל, מחוץ לחדר ההלבשה של ג'ו אינגלס וקייל קורבר
הבן הנגר, חובב הווניל, מחוץ לחדר ההלבשה של ג'ו אינגלס וקייל קורבר
29/03/2019 9:25:07

בוקר סקורר אדיר אך מזכיר את כרמלו מאד. הוא צריך סיטואציה מאד מיוחדת לפרוח בתחום ההישגי. מאמן טוב שחקנים שמתאימים לו ועושים הגנה עבורו רכז. במערכת טובה הוא יהיה מפלצת אין הרבה סקוררים כמוהו אבל גם כרמלו היה כזה ולא מצא את הסיטואציה הייחודית לה היה זקוק בקריירה. שניהם שומרים אותה רמה. גם כרמלו 50 נק במשחקים. הוא כרגע רק בן 22 אז ניתן לו עוד קצת חסד אבל אני מתחיל להיות שלילי לגביו. פופ היה הופך אותו לסופרסטאר. לי נראה שהבעיה בסאנס סה קוקושוב.

הלייקרס פשוט מפגרים כמה שחקנים שחררו

מנחם לס
מנחם לס
29/03/2019 15:19:27

שמעון, יש צדק בדבריך

Berch
Berch
29/03/2019 10:53:17

רציתי לכתוב "אחלה מעורב על הבוקר" אבל בגלל שאין ניקוד לא היה ברור אם זו אמירה פשוטה או משחק מילים מתוחכם על שמו של דווין.
גם הניקוד שהזכרתי הרגע מבלבל ולא קשור לכדורסל.
בקיצור הסתבכתי
🙂

מנחם לס
מנחם לס
29/03/2019 15:20:12
Reply to  Berch

המחמאה מתקבלת בכל מקרה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
29/03/2019 11:12:51

תודה דוק, מעורב גדוש ומעניין.
אני אשים שוב את הסרטון הקצר שמשווה בין ג'רי ווסט למג'יק:
https://www.youtube.com/watch?v=zn7GIxSDGCM&t=6s
.
לדעתי זה אומר הכל.
מג'יק את פלינקה את לברון חירבו את המועדון לשנים.
.
והנה ממתק לאנשי ללל, המונולוג של הקדוש רפופורט בהתחלה:
https://www.youtube.com/watch?v=UgXJazO4o2w

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
29/03/2019 12:13:40

תודה אשך
רפפורט איףףףףף,איזה ניגוב של שלשול הביא על הפלולה,איייייייי .
סיכם יפה את הגועל נפש שנוצר בלייקרס,הם במיץ של הזבל ,רציני
באמת קדוש,שמחתי להכיר אותו 👼👼👼

סוסמעץ
סוסמעץ
29/03/2019 15:19:01

תודה אשך. מעולה
==
לא צריך להיות חלק מLLL ע"מ להבין את זה
==
פשוט ואמיתי כמו שזה
==
לברון גורם נזק לקבוצתו מתוך דאגה לעצמו ול"מורשתו"
==
יש מצב שהלייקרס יסיימו את העונה עם מאזן
גרוע יותר עם לברון, מאשר בשנה לפני, בלעדיו.

מנחם לס
מנחם לס
29/03/2019 15:22:20
Reply to  סוסמעץ

לדעתי ללברון ניגמר הדלק

מנחם לס
מנחם לס
29/03/2019 15:21:06

וואללה כל הכבוד על הסרטוונים שאתה מוצא!

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
29/03/2019 13:10:06

ממליץ לשמוע את הפודקאסט open floor,הם דיברו שם בהרחבה על בוקר ואחת הנק' הטובות שהעלו היא שהוא אומר לאוהד שהיום הוא הולך לקלוע 50 נק',אולי פעם אחת הוא יגיד לאוהד שהיום הוא הולך לנעול שחקן בהגנה,או אולי בכלל לשחק הגנה,וההשוואה שהם עשו זה שהוא סוג של קיירי צעיר,ומה שהסאנס באמת צריכים זה שהוא יהיה יותר הארדן מאשר קיירי.

לינק לפודקאסט https://cms.megaphone.fm/channel/open-floor?selected=DGT8507707369

מנחם לס
מנחם לס
29/03/2019 15:23:09

יש הרבה צדק בדבריך

סוסמעץ
סוסמעץ
29/03/2019 15:24:44

תודה רבה דוק
==
בלי ספק, התחזית שלך לגבי "בור הצואה" של הלייקרס
לחלוטין התגשמה.
==
בוקר הוא שכפול אפטי, לא אכפתי של טאונס. לא?
==
כל פעם מופתע מעצמי מחדש
==
איך גוברות בי הערכה והכבוד אל קובי.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
29/03/2019 15:58:20
Reply to  סוסמעץ

1+

האווי לאסוף
האווי לאסוף
29/03/2019 16:34:45

אחלה מעורב, תודה רבה
בוקר עוד צעיר, צעיר מאוד. נראה לי שמוקדם מדי לקבע במסמרות את הגישה שלו, או כל דבר אחר בנושא. ניתן לו להתפתח קצת

צחוק וסדר
צחוק וסדר
29/03/2019 20:26:40

בוקר נמצא כול כך הרבה זמן בקבוצת תחתית שלצאת מהמקום הזה מנטלי זה קשה. הייתי מנסה להביא ווטרן פוינט גארד חכם ןקלאסי כמו רונדו שילמד אותו אלמנטים אחרים חוץ מי להעביר את הכדור ברשת שזה כולם מסכימים יש לו כישרון רב

ליאור
ליאור
29/03/2019 23:20:26

אחלה מעורב, מנחם!
אז מה הדאווין של בוקר? לא יודע, אמרת 50 תגיד גם 70 נקודות (נגד בוסטון בשנה שעברה) ומפסיד. אבל כמו שאמרת בן 22, אז יש לאן להתקדם.
יוסטון לחוצים מאוד – הם עשו כל כך הרבה רכישות/העברות של שחקנים אלהם במהלך השנה כמו מישהו שקונה ביטוח חיים מכמה חברות, העיקר שיהיה מכוסה מכל מיני צדדים. נראה איך יילך להם.
ואני כן מהמר שלוק וולטון לא ימשיך ואם ימשיך יפוטר באמצע העונה הבאה. ג'ני תזרוק אותו under the bus (אני מבין שיש כאלה שהוא כבר under the Buss).