מאבקי פלייאוף במזרח במרכז משחקי חמישי / ראובן בראל

מאבקי הפלייאוף בתחתית המזרח.
חמש קבוצות נאבקות על 3 מקומות בפלייאוף המזרח, רק 2.5 משחקים מפרידים בין ברוקלין במקום השישי לשארלוט ב-10. 4 מהקבוצות ישחקו הערב. דטרויט ואורלנדו בקרב ראש בראש. ברוקלין תתארח בפילי למשחק קשה ומיאמי תנסה לנצל את החולשה של דאלאס במשחקי חוץ כדי להשיג ניצחון חשוב.
דטרויט פיסטונס (38-37) – אורלנדו מג'יק (38-37), 01:00
פילדלפיה 76 (27-47) – ברוקלין נטס (37-38), 01:00
מיאמי היט (38-36) – דאלאס מאבריקס (29-45), 01:30

לפניכם לוח המשחקים שנותרו לכל 5 הקבוצות עד לסוף העונה. ניסיתי להעריך ע"פ קושי היריבות את הסיכויים של כל קבוצה להגיע לפלייאוף. השורה התחתונה היא המאזן שאני צופה להן בסיום העונה.

דטרויט (37-37)אורלנדו (38-37)ברוקלין (37-38)מיאמי (38-36)שארלוט (39-35)
אורלנדודטרויט (ח)פילי (ח)דאלאסלייקרס (ח)
פורטלנדאינדיאנה (ח)בוסטון ניקס (ח)ווריורס (ח)
אינדיאנה (ח)טורונטו (ח)מילווקיבוסטון (ח)יוטה (ח)
אינדיאנהניקס טורונטובוסטוןניו אורלינס (ח)
OKC (ח)אטלנטהמילווקי (ח)מינסוטה (ח)טורונטו
שארלוטבוסטון (ח)אינדיאנה (ח)טורונטו (ח)דטרויט (ח)
ממפיסשארלוט (ח)מיאמיברוקלין (ח)קליבלנד (ח)
ניקס (ח)אורלנדו
40-4241-4142-4041-4143-39

נתחיל בקצוות:
דטרויט – לפיסטונס הלוח הכי קל על הנייר, הם ישחקו 5 משחקים בבית, רק 2 מול קבוצות עם מאזן חיובי (אחת מהן היא פורטלנד ללא נורקיץ' ומקולום בלילה השני של בק2בק). המשחק הלילה מול אורלנדו הוא אחד מהמשחקים הקשים שיהיו להם עד לסיום. המג'יק מגיעים עם שישה נצחונות רצופים ולדעתי ינצחו גם הלילה. גם אם יפסידו הלילה הפיסטונס יסיימו במקום השישי.

שארלוט – להורנטס הלוח הקשה ביותר מכל 5 הקבוצות והם מתחילים אותו בפיגור. 6 מתוך 8 המשחקים שנותרו להם יהיו בחוץ כולל מסע של 4 משחקים במערב. אני צופה להם רק ארבעה נצחונות ומקום 10.

נשארנו עם ברוקלין, אורלנדו ומיאמי במאבק על מקומות 7-8.

ברוקלין – גם לנטס יש לוח קשה מאוד. מתוך שבעת המשחקים שנותרו לה היא תפגוש 6 פעמים יריבות מצמרת המזרח. לסיום היא תארח את מיאמי למשחק שיכול להיות קרב ישיר על העליה. הלילה היא תתחיל את סדרת 6 המשחקים הקשים שלה מול פילי. היא תצטרך לנצח 2 מהם כדי לשמור על סיכוי להעפיל לפלייאוף. הלילה לא היא לא תשיג את אחד מהם.

מיאמי ואורלנדו – לשתיהן לוח סביר, אני מעריך שהם יצטרכו לנצח 5 (מיאמי) ו-4 (אורלנדו) כדי להבטיח מקום בפלייאוף. מיאמי תשיג ניצחון הערב מול דאלאס שגרועה בחוץ וצריכה את ההפסדים. אורלנדו תמשיך את רצף הנצחונות הלילה מול דטרויט ותאסוף את הנותרים מול הניקס, אטלנטה ושארלוט.
אני צופה ששתי הקבוצות מפלורידה יגיעו לפלייאוף עם מאזן 41-41.

מה אתם חושבים – מי הקבוצה שתישאר בחוץ?

ניו יורק ניקס (60-14) – טורונטו ראפטורס (23-52), 01:30
הסוויט 16 יחל הלילה, בערך בשעת הפתיחה של המשחק בין הניקס לרפטורס. בניקס יוודאו שעוד הפסד יתווסף למאזן וילכו לצפות בדיוק מול ווירג'יניה כדי לתכנן את העונה הבאה.
טורונטו ב-15.

יוסטון רוקטס (28-47) – דנבר נאגטס (23-50), 03:00
המשחק המרכזי של הלילה. סבירות גבוהה שזו תהיה אחת מסדרות חצי גמר המערב. במפגש הקודם בין הקבוצות ההגנה נזנחה, בסגנון משחק כזה היינו מצפים שלרוקטס יהיה יתרון ולמרות זאת דנבר ניצחה. הלילה, לקראת מפגש צפוי בפלייאוף יהיה מעניין לעקוב אחרי התאמות ומצ'אפים שינסו המאמנים בשני הצדדים. למייק מלון יש יותר אופציות מדאנטוני, נראה איך הוא ינצל זאת.
הדעה הרווחת בקרב קהילת הכדורסל היא שחוסר הניסיון של הנאגטס יהיה בעוכריהם בפלייאוף. אז הנה ההזדמנות שלהם לצבור ניסיון. הם צריכים להתייחס למשחק הערב כמפגש פלייאוף לכל דבר – נצחון יבטיח להם את המקום השני וייתן הצהרה שהם יכולים לנצח גם בחוץ וכשכסף על השולחן.
לדעתי הם לא יצליחו לנצח הערב ויוסטון ישיגו יתרון מנטלי קטן לקראת המפגש הצפוי במאי.
יוסטון ב-5.

מילווקי באקס (19-56) – לוס אנג'לס קליפרס (30-45), 03:00
בקליפרס שמחו מאוד אחרי שהבטיחו מקום בפלייאוף השבוע.

ברחבי המדיה צחקו על החגיגות המוגזמות שנראו אולי מתאימות לחגיגות אליפות. אני דווקא חושב שהחגיגות היו מוצדקות. לא כל הקבוצות יכולות לשים אליפות כמטרה והקליפרס בהחלט עלו על הציפיות עם המקום בפלייאוף. הכישלון של האחות העשירה מהעיר רק העצימו את ההישג. הם בוודאי לא יסתפקו בהעפלה וינסו לשפר עמדות לפחות עד למקומות 4-5 עד לתום העונה. המשחק האחרון מול יוטה יכול להיות קרב ישיר על המקומות האלו.
הבאקס נראים בטוחים במקום הראשון במזרח וגם בליגה. הם רושמים 3 נצחונות רצופים למרות מכת הפציעות שנחתה עליהם. דיווינצנזו הצטרף אתמול אל מירוטיץ', ברוגדון וגאסול. אולי הם צריכים להוריד הילוך ולחלק את העומס עד לפלייאוף כדי לא להרחיב את הרשימה. אני מריח הפתעה בדמות ניצחון של הקליפרס.

ניו אורלינס פליקנס (45-31) – סקרמנטו קינגס (37-37), 03:00
הקינגס, ללא ספק הפתעת העונה, כבר השלימו עם העובדה שהם לא יגיעו לפלייאוף. הם ינסו לפחות לסיים לראשונה מאז 2006 עונה במאזן חיובי. 5 נצחונות מ-8 משחקים – זה מה שדרוש להם כדי לעמוד במשימה. מול הפליקנס שכבר מזמן איבדו עניין בעונה הם לא יתקשו להשיג אחד.
קינגס ב-10.

סאן אנטוניו ספרס (32-43) – קליבלנד קאבלירס (19-56), 03:30
הספרס פישלו מעט בהפסד האחרון לשארלוט, הם ככל הנראה יסיימו באחד מהמקומות 7-8 ויקוו שדנבר יסיימו במקום 2-1 כדי להיפגש איתם בסיבוב הראשון ולא עם הווריורס עונה שנייה ברציפות.
הלילה הם לא יתקשו מול קליבלנד. המשחק הערב לא יהיה הדבר העיקרי אלא אירוע הפרישה של אחד השחקנים המרגשים והגדולים בתולדות הספרס והליגה – מאנו ג'ינובילי.
הנה חלק מהרגעים הגדולים שלו:

לפוסט הזה יש 150 תגובות

  1. לא יכול להיות פוסט טוב יותר ליום מסובך כזה בו כל יום קובע. אני חושש מארד שאתה צודק בקשר למיאמי ושהם לא יעשו את הפלייאוף. לפני שבוע וחצי הייתי בסטווח שהם בפנים.
    נותן '10' לפוסט הפריוויו הזה!

  2. פריוויו מצוין.
    דטרויט
    פילי
    מיאמי
    טורונטו
    דנבר – מאוד ביתית
    קליפרס – כמו שאמרת, מילווקי ינסו לנוח טיפה
    קינגס
    ספרס

  3. לא עוד סיקור של משחק, משחק –
    פורמט עם מבט על המקרו. אחלה!
    .
    אם הקליפרס ינצחו הלילה את הבאקס, אני לא חושב שזו תהיה הפתעה גדולה.
    למעשה הקליפרס, לדעתי, הם הפייבוריטים.
    הבאקס נמצאים בשלב של העונה בו הם חושבים "בריאות פלייאוף", ולא על עוד ניצחון.
    הלילה הם יהיה נטולי ברוגדון, מירוטץ', טוני סנל, ודיוינצ'נזו.
    ואני לא רואה מצב בו הם מחריגים את כמות הדקות של יאניס או בלדסאו רק בשביל להשיג עוד ניצחון.
    .
    תודה, ראובן.

  4. פריוויו מעולה שמסכם את המאבק החשוב בליגה כרגע בצורה טובה. אני חושב שהנטס לא יכנסו כי נשאר להם הלוח הקשה ביותר ואורלנדו במומנטום מפחיד. חבל שניצחו את מיאמי במשחק שיכל לסגור את הסיפור להיט. מבחינת המשחקים הערב: דטרויט נגד אורלנדו זה מלחמת גוג ומגוג. מצ'-אפ אדיר בין ווצ'ביץ' וגריפין והפסד יכול לגמור כל אחת מהקבוצות. יוסטון-דנבר גם מעניין עכשיו כשהרוקטס פייבוריטים למקום השלישי במערב. תודה ראובן.

  5. קרבות אדירים הערב, במזרח ובמערב, כפי שנכתב למעלה.
    מילה על אתמול – אינגלס לא בדיוק יצא ווינר מהויתור על ה-TD הראשון בקריירה. הישגים אישיים הם חלק מהמשחק, מוסיפים צבע ותחרותיות, הגדולים ביותר לא התביישו לרדוף אחריהם: מייקל, קובי, לברון, סטף, דוראנט, אפילו קליי, וכמובן הארדן וראס – כשיש הזדמנות להישג מיוחד, הולכים עליה בכל הכוח, לא משנה מה יגידו – זן המהות של המתחרים הגדולים ביותר, אפשר גם לקרוא לזה "ווינריות". יש מצב שאינגלס חשש שלא ישיג את הריבאונד הנחשק בשתיים וחיצ דקות שנותרו ואז הוא היה עלול כביכול להתבזות. אז הוא העדיף לעשות את מה שג'רי סיינפלד פעם כינה : "איי צ'וז נוט טו ראן"

    1. ומהצד השני יש לך את לארי בירד, שוויתר פעם על קאוודרופל דאבל (היה לו טריפל דאבל עם תשע חטיפות אחרי שלושה רבעים!) כי בוסטון הובילה ב30 הפרש, ולדבריו הוא 'עשה להם מספיק נזק'. לארי לג'נד הוא ווינר בספר של כולם, אני מניח, אבל כנראה שזה נראה לו פחות חשוב

          1. דה שוט קיבל 10 מינוס אנלייקים בוואלה, בצדק, לארי ואינגלס למען הקבוצה ולא למען השאפוני שהמורה דה שוט אינו מבין

  6. יוסטון מארחת ולא דנבר, וזה חתיכת הבדל כשמדובר בנאגטס ובאולם הביתי שלה.
    +
    הקרב על המקומות האחרונים בפלייאוף המזרח מזכיר לי את הפעם ההיא שהלכתי לראות תחרות צבים. בסוף הם לא הספיקו להגיע.

  7. אחלה פרוויו
    הקליפרס קבוצה שמחה ורואים את זה גם במגרש (מובילים במדד אנרגיות מהספסל)
    הלייקרס הם הצד השני של התמונה/העיר/המטבע.
    צחוקים
    🙂

  8. פריוויו מצויין!
    הייתי רוצה לראות את וויד במשחק פרישה אמיתי ולא במשחק פלייאוף אבל לצערי הם יעלו ואורלנדו ישארו בחוץ

  9. תודה רבה ראובן אחלה פריוויו.
    אני חושב שדנבר בהחלט יכולים לעבור את יוסטון בסדרה וזה יותר תלוי בהם – בעיקר בהגנה שהם יציגו על הארדן. במשחקים הקודמים שראיתי הם בכל חסימה עשו דאבל אפ על הארדן – שזה פשוט מיותר לחלוטין – הבן אדם הוא מוסר על בטוחני שהלחץ של יוקיץ' הוא לא זה שיוציא אותו מאיזון ויגרום למסירה מרושלת או איבוד כדור – פשוט לתת לשחקן יוסטון זריקה חופשית לגמרי וזה בלט במשחקים שעברו במיוחד שקפלה סיים אחד מהם עם איזה 30 נקודות כמדומני. אני חושב שהם צריכים לתת להארדן לנצח אותם – שיקלע 50 נקודות אבל שלא יאפשרו לשאר לנשום ובמצב כזה כנראה שהרוקטס לא יגיעו רחוק בהעדר שחקנים יוצרים (למעט גורדון ופול שגם הם לא תמיד יצליחו לשבור הגנת אחד על אחד טובה)

  10. למי ששמע על הסיפור המוזר הזה – כנראה שזה מה שבאמת היה שם:
    .
    .I GOT THE REAL STORY ABOUT THE JORDAN BELL SITUATION. YOU KNOW I ALWAYS GET THE REAL. NOT WHAT IS PUT OUT BY THE TEAM. ????????????????????????????

    So, as all teams do IN EVERY PROFESSIONAL SPORT, the vets mess with the rookies because it’s just a “rite of passage” to say the least. So what had happened was last year, when he was a rookie, his teammates would put LITTLE THINGS on his room, candy bars, sodas, etc etc

    So J Bell starting getting people back as a JOKE. He’d charge Wi-fi to KD or Q Cook’s room AS A JOKE(WiFi is usually free). It was nothing major EVER & it’s a INSIDE TEAM JOKE, so everyone knew about it.

    On their last trip HE CHARGED A CANDLE(NOT porn, you heathens) to Mike Brown’s room. A $15 CANDLE!!!!!! to his room & obvs Mike Brown wasn’t in on the joke, so he got his feelings hurt & thought he had been paying for stuff the whole time. Smh

    One of the All Stars on the team tried to tell Mike Brown it was just a joke & they’d pay for it but the team didn’t think it was funny, so that’s why. A candle. Not porn. Sorry y’all had so much fun with #Porngate but that’s not what happened.

    THE STORY WASNT SUPPOSED TO GET OUT, but you know those Ivy Leaguers who don’t know about the culture decided to send a text out to a friend & it snowballed from there. So that’s all that happened. A CANDLE got him suspended.

    Keeping on snitching media please. All clickbait ain’t good clickbait. Keep on following these “insiders” though. ?????

      1. קיבלתי את הסיפור האמיתי על מצב הבלט של ירדן. אתה יודע שאני תמיד מקבל את האמיתי. לא מה שנשאר על ידי הצוות. ?????????????????

        אז, כמו כל הקבוצות לעשות בכל ספורט מקצועי, הווטרינרים להתעסק עם הטירונים כי זה רק "טקס המעבר" בלשון המעטה. אז מה שקרה היה בשנה שעברה, כשהיה טירון, חבריו לקבוצה היו מכניסים את הדברים הקטנים לחדרו, ממתקים, משקאות מוגזים, וכו '

        אז ג 'בל התחיל מקבל בחזרה אנשים כמו JOKE. הוא היה לגבות Wi-Fi ל- KD או Q של החדר קוק כמו JOKE (WiFi הוא בדרך כלל חינם). זה לא היה שום דבר גדול אי פעם & זה צוות מבפנים JOKE, אז כולם ידעו על זה.

        בטיול האחרון שלהם הוא חיבר נדן (לא פורנו, אתה האלילים) לחדרו של מייק בראון. קנדי $ 15 !!!!!! אל החדר שלו & obvs מייק בראון לא היה על בדיחה, אז הוא קיבל את רגשותיו כאב & חשב שהוא היה משלם עבור כל הזמן. סמא

        אחד מכל הכוכבים בקבוצה ניסה להגיד למייק בראון שזה רק בדיחה, והם היו משלמים על זה אבל הקבוצה לא חשבה שזה מצחיק, אז בגלל זה. נר. לא פורנו. ללא שם: מצטער y'all היה כל כך כיף עם #Porngate אבל זה לא מה שקרה.

        הסיפור לא היה מוכן לצאת, אבל אתה יודע אותם אייבי לאגוארס שלא יודעים על התרבות החליטה לשלוח טקסט לחבר & זה snowballed משם. אז זה כל מה שקרה. נדן השכיב אותו.

        שמירה על התקשורת snitching בבקשה. כל clickbait לא clickbait טוב. שמור על הבאים אלה "מבפנים" אף. ?????

  11. אורלנדו היא כרגע הקבוצה הכי חמה בנ.ב.א (יחד עם הקליפרס) – משחק אש בדטרויט.

    הגדולות במזרח יסבלו מזה שהן יפגשו קבוצות במומנטום מצויין.

    1. שמע, בעונת הרוקי שלו הוא היה מרשים, המשחק שלו ושל אולדיפו של הטריפל דאבל היה אחד הגדולים של רוקיז בשנים האחרונות

  12. בהמשך הלילה: שמעון אונס את האשך שמחרבן עליו ויורק על אדיסו שתיאר נרתיק של אישה ולבסוף מקנחים באוטיסטים כקללה לשחקן. האתר מת מזמן

  13. מעניין אם ההרכב של סיאקם בשלוש, עם איבקה וגאסול בצבע יכול להיות שימושי בפלייאוף ולא רק מול הניקס

    1. ועדת חקירה שביבי העלים צוללת מסובביו ומאיתנו, זה כלום לעומת הבירכיים בני ה7000 של וויד שבכלל מסוגל ללכת, חח ביוניוית

  14. דנבר כל כך פריכים,בלי אופי ובלי תוכנית משחק,הסיבה היחידה שהם במקום ב2 במערב היא כי יוקיץ' מפלצת וכי יש להם עומק עצום בספסל,אבל התקרה שלהם זה סיבוב 2 בפלייאוף וגם זה תלוי מאוד במי הם ייפגשו.

  15. פופ השנה הולך "לחיות או למות" על היכולת של דרוזן… כמו שהוא יכול לתת סדרה של מהלכים שהוא בלתי עציר, ככה באה אחריהם סדרה של קבלת החלטות תמוהה

  16. יש יש מערכה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  17. אם למסי היה את הלב והקהונס של מאנו
    ארחנטינה לא דופקת ברז למריומה בכפיים רגב, וחוזרת עם ז'יל רימה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט