מעורב הופס ליום ששי: וופורד הפיצפונת מנצחת ב-NCAA !!!/ לגיא רוזן ועידו גילרי: ג'ימר פרדט הגיע אליכם! / מנחם לס

מעורב הופס ליום ששי: וופורד הפיצפונת מנצחת ב-NCAA !!!/ לגיא רוזן ועידו גילרי: ג'ימר פרדט הגיע אליכם! / מנחם לס

1.וופורד הפיצפונת גוברת על סיטון הול באליפות המכללות 68-84

ה-NATIONAL arboretum של הקולג' של וופורד, 20 דק' מביתי!

 

וופורד קולג' הוא קולג' פרטי קטן, LIBERAL ARTS COLLEGE עם 1,652 סטודנטים. הקולג' נמצא אולי 20 דקות מביתי בעיר ספרטנבורג שהיא גובלת עם העיירה בה אנחנו גרים – GREER – שהיא פרבר של גרינוויל. מצד דרום 20 דק' נסיעה היא אונ' קלמסון, אלופת המכללות בפוטבול, ומצד צפון המכללה הפיצפונת הזאת שבחרה לשחק DIV I בכדורסל ופוטבול, שעשתה את המסע החמישי שלה לאליפות ה-NCAA, וסוף סוף ניצחה משחק באליפות המכללות.

היריבה הבאה של הפצפונת? קנטקי!

זה היופי והטרוף באליפות המכללות. וופורד היא לא רק מצטיינת בספורט. היא גם קולג' טוב מאד אקדמאית: Forbes ranked it 58th on Forbes List of America's 650 Best Colleges.[11]

יש לה עוד מיוחדות בארה"ב. היא מוגדרת כ-NATIONAL arboretum, ואלה העצים שבמרכז הקולג', וזה כינויי המיוחדות שבהם. אני לא מבין מה זה בדיוק. אולי דוקטור רזי יסביר לנו.

יש לה עוד דבר מיוחד: סטודנט סניור מצויין (ממוצע 3.96 כש-4.0 זה המקסימום) בשם פלצ'ר מגי ששבר עכשיו את שיא ה-NCAA לשלשות במשחק שזה עתה הסתיים (שעמד על 504 לקריירה) כשהוא קובע שיא חדש עם הסל הזה – 505!. הוא סיים עם 7 מ-12 מה-3 לקביעת שיא NCAA חדש של 509!!!

הנה הסל ששבר את השיא:

</article

>

Seton Hall
STARTERS MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF PTS
M. NzeiF 2-4 0-0 0-0 2 2 4 0 0 0 1 4 4
S. MamukelashviliF 3-6 1-2 1-2 3 4 7 2 1 0 2 4 8
Q. McKnightG 2-7 0-3 2-2 2 6 8 3 2 1 2 5 6
M. PowellG 10-25 4-11 3-5 0 3 3 3 1 0 3 1 27
M. CaleG 2-5 1-4 2-2 0 2 2 2 0 0 4 1 7
BENCH MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF PTS
R. GillC 1-1 0-0 0-0 0 0 0 0 0 0 0 2 2
S. ReynoldsG 0-3 0-1 0-0 0 1 1 0 0 0 0 1 0
A. NelsonG 2-3 1-2 0-0 0 1 1 1 0 0 1 0 5
J. RhodenG 3-8 2-4 1-4 3 2 5 1 0 2 0 1 9
TEAM 25-62 9-27 9-15 11 21 32 12 4 3 13 19 68
40.3% 33.3% 60.0%
Wofford
STARTERS MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF PTS
C. JacksonF 5-8 0-0 4-5 3 7 10 5 0 1 2 3 14
K. AlumaF 1-2 0-0 6-7 1 3 4 2 0 2 1 3 8
F. MageeG 7-14 7-12 3-3 0 0 0 0 1 0 3 2 24
N. HooverG 5-11 4-7 4-4 0 4 4 0 0 0 2 2 18
S. MurphyG 5-10 1-4 0-0 0 5 5 3 1 0 1 1 11
BENCH MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF PTS
C. GoodwinF 2-2 0-0 1-2 1 1 2 0 0 0 0 2 5
M. PegramC 0-1 0-0 0-0 1 0 1 0 0 1 0 1 0
R. LarsonG 0-2 0-1 0-0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
D. Theme-LoveG 0-2 0-2 1-2 0 0 0 1 1 0 0 0 1
T. HollowellG 1-2 1-2 0-0 0 0 0 0 0 0 0 0 3
TEAM 26-54 13-28 19-23 6 20 26 11 3 4 9 14 84
48.1% 46.4% 82.6%

2. גיא! עידו! ג'ימר פרדט מגיע אליכם לשנתיים!

ג'ימר פרדט הוא שחקן שאני מחזיק ממנו מאז שיחק בברינגהאם יאנג המורמונית. עתה הוא חזר מסין שם היו לו שלוש שנים מזהירות ממש.

ב-NBA הוא היתקשה, אבל אני לא מאמין שקלעי כמוהו לא יכול להצליח ב-NBA עם מאמן נכון, שיטה נכונה, ושחקנים המוכנים לשתף איתו פעולה, במקום ה'חרם' שתמיד עשו לו ב-NBA, בעיקר השחקנים השחורים.

פיניקס סאנס חתמה איתו לשנתיים עם אופציה של הקבוצה לשנה השנייה.

כנראה – בטוח! – שהסאנס רוצים לראות מה יקרה איתו בסיבוב השני.

הנה ההודעה של שאמס:

Guard Jimmer Fredette has agreed to a two-year deal with the Phoenix Suns, league sources tell @TheAthleticNBA @Stadium. Team option on second season for Fredette, who is returning to NBA once he receives his clearance from China.

הוא מתחיל לשחק מיד. בן ה-30 הזה קלע בעונה האחרונה 36.0 נק' בליגה הסינית, למרות שעל שחקנים כמוהו שומרים בכוונה חזק, ומלולכך.
*
הבעייה של פרדט? הוא נראה יהיר וארוגנטי. הוא מחייך חיוך מסויים אחראי עוד שלשה שהוא קובר. שחקנים – שחורים בעיקר – שונאים לבנים כמוהו, ומה שקורה הוא שהיריב משחק עליו אקסטרה חזק, ושחקני קבוצתו – שחורים בעיקר – לא מוסרים לו כשהוא פנוי.
*
אתם רוצים לכנות אותי גזען? אז בבקשה. אבל לי יש עיניים של 70 שנות כדורסל והראייה שלי היא 20/20 (לא בדיוק; אני צריך משקפי קריאה). אני יודע ומבין מה שאני רואה, ולא חושש להביע את דעתי אם אני בטוח שהיא נכונה, ובמה שאמרתי שהשחורים בכוונה לא מסרו לו, אמרתי בדיוק מה שקרה לו ב-NBA!
*

הכל תלוי במאמן  איגור קוקוסקוב. אני מקווה שהוא לא רואה שחור או לבן, וכשהוא רואה שחקן שבכוונה לא מוסר לו כשהוא פנוי – והוא נע ללא הפסק ללא הכדור בדיוק כמו רדיק –  הוא עף לספסל כמו טיל.

*
חששו לכתוב זאת.  כשהוא שיחק בבריגהאם יאנג יוניברסיטי המורמונית עם קבוצה לבנה שכאילו ניפגעה מ-ALBINO, הוא היה 'שחקן המכללות'. תנו מבט:
*
Stats at NBA.com
Stats at Basketball-
במכללות ובסין היה הכוכב שבין הכוכבים ורק ב-NBA הוא ניכשל?
*
הוא אחר מג'יי ג'יי רדיק. את רדיק שונאים בקבל גם השחורים וגם הלבנים. כי הוא עארס לבן. השחקנים השחורים תמיד אהבו אותו גם בדוק וגם ב-NBA.
*
לפרדט יש BODY IMAGE ו-FACE IMAGE של סנוב לבן מתנשא ורהבתן.
*
(אגב, לפני כמה דקות צ'ארלס בארקלי המשמש אנליסט במשחק וופורד – סיטון הול כל שנה הוא משמש כאנליסט מכללות, ופשוט אין לו מושג) וקני סמית' – אף הוא אנליסט של ABC של המכללות דיברו על הנסיון של פרדט בסאנס. בארקלי שאל: "מה הם צריכים אותו עתה עם מיקאל ברידג'ס?")
*
ובכן צ'ארלס, מיקאל ברידג'ס הוא 7'6, סמול פורוורד (מצויין). ג'ימר פרידגט הוא 1.88.
*
חזרה לג'ימר. הוא בכלל לא כזה 'יהיר' ו'גאוותן', אבל זוהי "זהותו". זוהי חובת המאמן לחסל זאת על הסף. פרדט יכול לקלוע 20 נק' ויחד עם בוקר להיות צמד מפחיד מאחור. איגור קוקוסקוב חייב להראות סרטונים כאלה, וטוויטרים כאלה (ואחרים; יש ברוך השם רבים!) לשחקניו פעמיים ביום, ולהסביר להם שהוא הובא לעשות נקודות, וכשהוא פנוי הכדור חייב להגיע אליו:
*

 

3. היש מצב שקוואי הוא ה-MVP האמיתי?

צ'ארלס קורטיס מUSA TODAY מציע  שלקוואי לינארד מגיע – נכון להיום – MVP לא פחות מאשר לג'יימס הארדן או יאניס. הוא שואל מדוע הוא לא בדיון. מדוע שמו כמעט לא מוזכר.

להארדן ישנה עונה רווייה נקודות שלא ראינו כמותה שנים רבות. יאניס מוביל את הבאקס לרקורד הטוב ביותר ב-NBA כשהוא 'האשלון העליון' בקבוצה. אפילו על פול ג'ורג' מדברים כשחקן הראוי ל-MVP. אבל לקוואי ישנה עונה טובה לא פחות מכל אחד מהם, אבל הוא לא נמצא בדיון.

גם אני מאמין שהוא שייך.

אז למה הוא לא בדיון כמו האחרים?

ישנן לכך כמה סיבות, ורובן פוגעות בו בצורה לא הוגנת.

תנו מבט בפניו כשהוא עושה לג'ורג' מה שהוא עשה נגדו שלשום:

זה הפרצוף שאני עושה כש'שוכחים' או בכוונה נמנעים לכלול את שמו של לינארד קוואי  עם הארדן-יאניס-ג'ורג' במרוץ ל-MVP

מה פוגע לדעתי בלינארד קוואי בלהיות חלק מהדיון על ה-MVP?

1) התקופה המעובה עם הפלח בעונה שעברה עשתה מקוואי מין 'אוייב ציבור מסוכן'

 היתה זו עבור לינארד קוואי עונה מעורפלת, עמומה, אם לא מרופשת, שממשיכה לפגוע בו כאדם מסתורי מיסטי, ואולי אפילו אנגימטי. הוא לא דיבר הרבה, רק הופיע ברקע כ"האדם המסויים" כמו בסרט כשהוא מופיע כאילו באפור, מכוסה בעשן מעבה כשהוא נראה יותר כצללית מאשר כשחקן כדורסל. היו גם שמועות שהוא 'גמור' בגין פציעה פיזית מסתורית, ואולי אפילו הפרעה נפשית. לא משנה כיצד תסתכל על זה, קוואי הוא אחד העופות המוזרים בליגה ולא 'סאחב' של אף אחד שאנחנו יודעים מזה. טיפוס שלא תתפלא יותר מדי אם יגלו לך פתאום שהוא מתקיים רק על קיטניות (מקווה שהאיות נכון), יוגורט, וסודה.

2) לא משנה כיצד תאכל את זה, הגנה עדיין לא נחשבת כמו התקפה ל-MVP!

במדיה יכולים עתונאים ואנליסטים בטיוו לקשקש מכאן ועד הודעה חדשה ש-"הגנה מנצחת אליפויות" . זו קלישאה ידועה שמאמנים מצהירים באוזני שחקניהם מ-3 עד 5 אחה"צ כבר משנת 1850, ומומחי ספורט למיניהם מודדים ומשטטים אותה – את ההגנה – ומחליטים בפעם המיליארד שרק היא מנצחת ורק היא קובעת. ועדיין – אותם מאמנים ואותם אנשי מדיה כשבאים להחור MVP מסתכלים רק על מספר השערים שהשחתנו מבט בדזהקן הבקיע או הסלים שקלע. ייתכן שההגנה של לינארד בהשוואה להארדן שווה 30 נק' למשחק. תוסיפו זאת למספר הקליעות הממוצע שלו ונראה לאיזה מספר תגיעו.

3) הוא משחק במדינה זרה אי שם בצפון

תנו מבט בזה:

 

 

או בזה…

 

כשהוא משחק בקנדה, ישנם כל מיני חוקים מוזרים שאפילו עם LEAGUE PASS אתה לא יכול לראות אותו משחק ועושה את הדברים האלה. האפשרות היחידה היא SOCIAL MEDIA ולך תדע היכן לחפש. אז פשוט לא רואים אותו מספיק, והוא לא פופולרי – לפחות חברתית – כמו האחרים. עושה פחות רעש ונמצא פחות בכותרות.

4) הוא לא בסושיאל מדיה והוא לא מחייך!

בספארס זה לא "IN" שיהיה לך חשבון טוויטר. למה? כי הפלח מתעב אותם, וטימי דנקן הסכים איתו וגם לו לא היה חשבון טוויטר. לקוואי ישנו חשבון טוויטר אבל הוא השתמש בו 3 פעמים. היי, הוןא בן 27. כל מי שנולד אחרי 1970 'חשבון טוויטר' הוא "BIRTH RIGHT" – זכות – ואחריות – שבאות עם הלידה. הוא RETWEETED רק פעם אחת. הוא אף פעם לא לחץ "LIKE" על שום דבר.

הוא גם לא מחייך.

בכל הקריירה שלו ישנן 5 תמונות שלו עם חיוך, ו-3 סרטונים. זה אחד מכם כשנשאל ע"י עתונאי יפאני אם הוא יודע לחייך. הנה התוצאה:

 

 

 

אז מי רוצה לבחור בעדו? מי רוצה לבחור בצעיר הנראה תמיד כאילו תקעו לו את המקל של המטאטא בתחת?

לכן, ורק בגלל ארבע הסיבות הללו, הוא לא נמצא בדיון. הוא כאילו איזה מרשיאן מכוכב אחר. לך תדע. אולי הוא גם לא אוהב לדבר אנגלית כי לך תדע אם שפת אימו אינה קזחסטנית.

4. ה-57 של הארדן

ג'יימס הארדן שפך 57 על הגריזליז במשחקי יום רביעי. היה זה משחקו השביעי העונה מעל 50 (אולי זה הזמן להזכיר את הממוצע העונתי של צ'מברליין ב-1962 שהיה 50.4 נק' למשחק). לאף שחקן אחר לא היו יותר משחקי 50 מאז קובי עם 10 כאלה ב-2006-7 (רק לשחקן נוסף היו מעל 7 בנוסף לצ'מברליין, קובי, והארדן, וזה היה מייקל עם 8 כאלה ב-1986-7).

עכשיו הפאנץ' ליין: הוא קלע 57, אבל הרוקטס הפסידו. ב-7 משחקי ה-50+ שלו הם רק 3-4 , ו-5 מהם היו נגד קבוצות שלא תהיינה בפלייאוף העונה.

אז מי צריך את משחקי ה-50? הם רק מזיקים לקבוצה

5. אף קבוצת פלייאוף לא רוצה לפגוש את הנטס!

אחת הסיבות? היא עמוקה כמו האוקיאנוס השקט

הקמבק הלא יאומן ממש נגד הקינגס הביא אותם למקום שביעי במזרח. הם רק חצי משחק ממקום ששי, אבל רק 3 משחקים לפני המג'יק במקום 9, אז מאומה לא בטוח, אם כי ה'בפנים' נראה הרבה יותר ריאלי מאשר ה'בחוץ'.

אני, אישית, בטוח שהם בפלייאוף ואחת מיריבותיהם תהיה מילווקי, טורונטו, בוסטון, או פילדלפיה, ולא משנה מי מהן תהיה היריבה הראשונה, היא היתה מעדיפה כל יריבה אחרת מאלה שלא הזכרתי בשם מאשר את הנטס.

מה אני אוהב בנטס?

1)אני אוהב את המאמן קני אטקינסון

כשאטקינסון הגיע לברוקלין לא היתה לו קבוצה. מתחילה עתוני ניו יורק עלו עליו: לא אהבו את הרוטציות הבלתי רגילות שלו ואת  השלכת ה-3 שהפכה לזרוע הימנית של הקבוצה בעיר הרגילה לדאנקים ומהירות.הוא אמר שהוא יזדקק ל-3 שנים כדי להרים קבוצה. הוא FAR AHEAD OF SCHEDULE כשהם במקום שביעי בפלייאוף. ד'אנג'לו ראסל הפך לאול סטאר, וספנסר דוינגי הוא מועמד רציני ל'איש הששי'. ג'ו האריס הפך למוביל הליגה מהטריי, והקבוצה זוכה רק לברכות והילולים, אפילו מעתונאי ניו יורק הרעבים ומחכים לטרף.עד עתה לא קראתי מילה רעה אחת על הנטס. המחמאות באות מכל עבר. למעשה אטקינסון הוא מועמד למאמן העונה.ישנם לו שני יתרונות:

  1. הוא מלונג איילנד
  2. הוא לא חושש לנסות דברים חדשים

הוא משחק את האזורית ביותר בכל הליגה; HE ADJUSTS ON THE FLY, ותמיד משרה אווירת בטחון וש'הכל יהיה בסדר'. השחקנים מכבדים, מעריכים, ואוהבים אותו. הוא לא מלקק לאף אחד ולא חושש לומר את מה שיש לומר דוגרי, ורק דורש להקשיב ולתקן בפעם הבאה. הוא פיקח. הוא חרוץ. הוא לא פוחד להפסיד בפרוסס של נסיונות חדשים.

והכל ללא נסיון אימון קודם כמאמן תיכון או מכללה. רק עוזר באטלנטה.

ג'רד דאדלי סיכם אותו נהדר:

“The comparison I gave earlier was Larry Brown — fiery, pushing you to the limit, holding everyone accountable, helping his assistants, players getting feedback, willing to try new things,” (Jared) Dudley said.

2. לקבוצה ישנו כוכב שהוא BONA FIDE – כוכב אמיתי – ושמו ראסל.

זה נראה רק אתמול כשהוא היה בצרות עם הטייפינג של ניק יאנג, ואז הטרייד. כתבתי עליו מספיק לאחרונה. אין יותר מה להוסיף.

הוא מרגיש גם ככוכב וזה חשוב. כמו כאן. "מה?…איני שומע, מה????…יותר חזק! כן, ככה אני אוהב את זה!!!"

3. הקבוצה סופר עמוקה

לאורך ולרוחב יש לנטס שחקנים מיוחדים על הספסל. דינווידי יכול לפתוח כרכז בלפחות חצי מקבוצות הליגה. רונדה הוליס-ג'פרסון הוא ווינר המוכן (ורוצה) את הזריקה האחרונה. יש לנטס קלעים מכל הצדדים – דמאר קרול, האריס (46.4% מאחורי הקשת). אלן קראב. אפילו הרוקי רודיונס קורקוס נתן משחקים מצויינים ואטקינסון סומך עליו ללא כל היסוס.

4. הנטס לא פוחדים מאיש

הנטס הם מדגם מצויין של העיר: בטוחים בעצמם, לא פוחדים מאיש, מוכנים לכל אתגר. הם דגם ראוי הרבה יותר מהניקס לייצג את 'התפוח הגדול'. הם ניו-יורקים והם יודעים זאת, ו'אם אתה יכוןל לעשות זאת בניו יורק, אתה יכול לעשות זאת בכל מקום'.

5. קהל מעודד שלא מהסס לייצג את העיר ולהיות אכזר ליריבה

אתה בניו יורק, בייבי. פעם לניקס היה קהל כסזה. אבל כשהקבוצה מפשלת משך שנים, הקהל מתרכך והיהירות עם החוצפה נעלמים. בנטס היהירות, החוצפה, וההעזה של הקהל רק בשלבים הראשונים, והכל עולה ברמה עם כל משחק!

6. היום לפני 51 שנה: לו אלסינדור ו-UCLA קוטעים רצף 32 נצחונות של יוסטון בחצי גמר אליפות המכללות עם נצחון 69-101

יום אחרי UCLA מנצחת את צפון קרולינה וזוכה באליפות המכללות השנייה ברציפות, והרביעית ב-5 שנים של ג'ון וודן.

*

7. הקליעה שחיסלה 19,654 צופים במדיסון סקוור גארדן

 

 

8. השחקן הטוב ביותר ממדינת ארקנסאו: סקוטי פיפן

*

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
64 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
זיו פנמה
זיו פנמה
22/03/2019 6:48:10

נהדר ועשיר, כרגיל..
תודה רבה!

מנחם לס
מנחם לס
22/03/2019 14:50:47
הגב ל  זיו פנמה

תודה פנמה. עם שם כזה אתה יכול לככב במערבון על הכיפאק

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
22/03/2019 6:50:54

תודה דוק, הפי פורים.
אהבתי את הדיון על קוואי וחיוכים 🙂
קרפדה מחייכת יותר ממנו. אבל ברצינות, הוא צריך להיות בדיון.
יש שתי קבוצות שאני לא רוצה שהסלטיקס יפגשו בשלב הראשון בפליאוף בהנחה שתגמור רביעית או חמישית.
לא רוצה לא מיאמי ולא ברוקלין. מעדיף שהסלטיקס יסיימו במקום רביעי ויפגשו את אינדיאנה. גם זה לא יעבור בקלות אבל אינדי בלי הכוכב לא עוברת אלא עם כן סטיבנס מפשל בגדול.

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-פו-ת-!
22/03/2019 7:01:08

אם לוקחים חור בהגנה,
צובעים אותו בלבן, ומקשטים אותו ברעמה מתולתלת,
מקבלים פרידט.
.
אף אחד אף פעם לא טען שהוא לא יודע לקלוע, או שאין לו טווח. הבעיה אצלו הייתה ונשארה שהוא לא גבוה, חזק, ואתלטי מספיק בשביל עמדת השוטינג גארד ב-NBA,
והוא לא מהיר/זריז מספיק בשביל עמדת הפוינט גארד.
נכון, יש עוד רכזים נמוכים בליגה. אבל הם מפצים על הגנה חלשה בעזרת ניהול משחק איכותי.
פרידט?
הוא בנשמה שוטינג גארד.
.
תודה, מנחם.

מנחם לס
מנחם לס
22/03/2019 14:52:06

אם הוא היה עד כדי כך 'חור' הוא לא היה זוכה בתואר 'שחקן העונה' גם במכללות וגם בליגת D שם ההגנה הרבה יותר פראית מאשר ב-NBA

שלהבת
שלהבת
22/03/2019 7:22:04

מעורב שמספיק לשבוע. תודה!
מנחם, פגשת את ווילט צ'מברליין?

מנחם לס
מנחם לס
22/03/2019 7:24:18
הגב ל  שלהבת

לא סתם פגשתי אותו. הוא הזמין לאכול איתו בהארלם ב-1962.

שלהבת
שלהבת
22/03/2019 7:28:47
הגב ל  מנחם לס

מדהים. יש לך עוד את הכתבה מאז?

מנחם לס
מנחם לס
22/03/2019 14:43:43
הגב ל  שלהבת

כן. אני אשלח לך בהזדמנות

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
22/03/2019 8:53:24
הגב ל  מנחם לס

מנחם, אתה הקטן יכולת לעבור בקלות בין הרגליים שלו 🙂
צריך לראות תמונה של שניכם אחד ליד השני….

מנחם לס
מנחם לס
22/03/2019 14:48:06

אז זה היה עניין של מצלמה, פילם, פיתוח ואנשים גם לא חשבו על כך. אני יודע שלא יאמינו. אבל יש לי תמונה של 'חדשות הספורט' שהוא מחזיק ביד עם המאמר שלי על ה-100 שקלע שנתתי לו 2-3 שבועות אחרי

מנחם לס
מנחם לס
22/03/2019 14:54:21
הגב ל  שלהבת

פעם בשנות ה-60 הכל היה אחרת. היו אולי 20 עיתונאים במשחק. השחקנים חיפשו ממש להתראיין ולהצטלם

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
22/03/2019 7:22:22

תודה רבה מנחם.
.
כל הכבוד לנטס
.
כל מה שכתבת על קוואי נכון, אבל לדעתי יש טעם לפגם בכך שהוא משחק "יום כן יום לא", זה מפחית את תרומתו לקבוצה וגם מראה שאפשר בלעדיו. יוסטון בלי הארדן ומילווקי בלי יאניס לא נראות ככה.
.
התמונה של רג'י וספייק לי מדהימה.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
22/03/2019 8:48:45

1+
לא יכול להיות בשום דיון ככה.

מנחם לס
מנחם לס
22/03/2019 7:22:46

גיא, שחקן כמוהו שההגנה שלו לא מעולה רק צריך לקלוע 25 ולדאוג שהשוטינג גארד השני לא יקלע יותר מ-24

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
22/03/2019 10:59:46
הגב ל  מנחם לס

גיא כתב שפרידט הוא חור בהגנה ולא 'לא מעולה', כך שנראה שלא יהיה לו סיכוי לדאוג שהשחקן שהוא שומר עליו יקלע פחות ממנו כשמדובר אף בקלעי בינוני.

מנחם לס
מנחם לס
22/03/2019 14:50:02

אז כיצד הוא היה 'שחקן המכללות מס' 1'? ושחקן העונה בליגת D?

שלהבת
שלהבת
22/03/2019 7:30:15

מנחם, רק עכשיו קראתי את הסיקור שלך מאתמול. איזה סיקור פגז!

no funny shtuff
no funny shtuff
22/03/2019 7:33:55

מעורב מעולה מנחם.
איזו תמונה נהדרת מה-msg.

זיו
זיו
22/03/2019 7:44:51

גיימר הגיע לנבא, לסיטואציה גרועה. לקינגס של האחים מאלוף, לקבוצה מאד אגואיסטית וצעירה בהובלת טייריק וקאזנס כשיש כאוס בצוות האימון. בנוסף היו הרבה בעיות במשחק שלו כי הוא קלע בגוף של פוינט גארד והוא לא היה מספיק חזק בשביל לשחק 2 בנבא ולא היו לו תכילים של רכז. רואה אותו היום כסקורר מהספסל, החץמה מאד מעניינת של פיניקס.

רפי רז
רפי רז
22/03/2019 7:51:53

מנחם שלום!
משמח לראות ,שהאתר עדיין חי ובועט, למרות עזיבתם של חלק מהכותבים המוכשרים.
זה מצליח בעיקר בזכותך-בזכות שאתה כמעיין המתגבר!
אשמח עם תתייחס לנושא האויר הדליל בדנוור:האם הוא באמת נותן יתרון למקומיים ה"מאוקלמים" אליו ,על פני שאר הקבוצות?למה זה לא בא לידי ביטויי עד עכשיו? הכוונה לעונות "קדומות" ?האם באמת החמצן הדליל מקשה על הגעתו לרגליים ולראש של היריבים, יותר מאשר על יוקיץ וחבורתו?

מנתח מוח
מנתח מוח
22/03/2019 8:40:20
הגב ל  רפי רז

כן, בטח. יתרון הגובה-ביתיות של דנבר נאגטס הוא הגדול ביותר בכל הספורט המקצועני באמריקה. נושא שנחקר ארוכות, לא רק ב-NBA (גם הקולורדו רוקיס בבייסבול, דנבר ברונקוס בפוטבול ועוד).
תוכל לקרוא במקומות האלה:
https://www.stack.com/a/denvers-edge-how-altitude-provides-their-teams-with-the-greatest-home-field-advantage-in-sports
.
https://www.forbes.com/sites/joelrush/2018/09/12/study-affirms-altitude-boosts-denver-nuggets-home-advantage-but-do-other-factors-blunt-the-impact/#6fab40f752ed

zivvv
zivvv
22/03/2019 8:41:42
הגב ל  רפי רז

+1
מנחם תמשיך לכתוב וליצור כייף לקרוא אותך!
הסקרנות ואהבה שלך למשחק הם תענוג.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
22/03/2019 11:02:13
הגב ל  zivvv

הגבת לרפי רז ולא למנחם.

מנחם לס
מנחם לס
22/03/2019 14:59:12
הגב ל  zivvv

תודה זיווווו

מנחם לס
מנחם לס
22/03/2019 14:58:13
הגב ל  רפי רז

כתבתי על זה די הרבה. בכדורסל כמעט אין מצבים בו שחקן מגיע למאמץ אנארובי כזה משמשך שהוא ניכנס ל-'חוב חמצן'. מאחר ורצים 2-3 שניות ואז נעצרים, אני לא מאמין שלגובה שם ישנה איזו שהיא בעייה.

מנחם לס
מנחם לס
22/03/2019 15:06:06
הגב ל  רפי רז

מלבן מידן שאותו אני מאד אוהב בתור חבר ואדם, מהאחרים כבר שכחתי

MBK
MBK
22/03/2019 8:16:19

מעורב פגז מנחם
גם אני חושב שקוואי מועמד ראוי ל MVP בעיקר בגלל ההצלחה של טורונטו
יאניס נותן עונה מעולה וסביב פול גורג יש הייפ גדול הארדן נותן עונה היסטורית אופנסיבית
היו שנים שה MVP הגיע מהקבוצה הטופ 2 בקונפרנס ווסטברוק בעונת ה MVP ייצא דופן ונראה שבשנים האחרונות יש משקל למספרים האישים והתעלמות מההישג הקבוצתי

עידו גילרי
עידו גילרי
22/03/2019 8:26:07

אז מעשית ג'ימר פרדט חתם על חוזה של 10 משחקי טנקינג בסאנס?
לא בדיוק קאמבק. אני חייב גם לציין שהטיעון שהוא לא הצליח ב-NBA בגלל ששחורים לא רוצים לראות לבן מצליח הוא שטות מוחלטת. פרדט לא הצליח כי הוא לא מסוגל להיות על המגרש בלבל הזה. הוא חור הגנתי שלא תורם מספיק בהתקפה (האחוז האפקטיבי שלו היה פחות מ-50%). לשחקן שמגיע על הטיקט ההתקפי זה פשוט לא עובר.

zivvv
zivvv
22/03/2019 8:37:00

+1
ותוסיף לזה שאף אחד לא באמת השקיע בפיתוח שלו.
יש מצב טוב שהיום זה יהיה שונה.
יש לו ריינג ומהירות שחרור,
הגוף שלו התבגר.
כרול פלייר מהספסל הוא יכול להיות לא רע.
המשחק הראשו שלו מול הקינגס, כמה אירוני…

שחר דלאל
22/03/2019 14:13:30

מסכים מאוד. לשחק בסין קל יותר מלשחק בדי-ליג, אף אחד לא שומר ויש כמות פוזשנים שמספיקה לכולם.
שחקנים כמוהו מזכירים לי ליינבקרים חצי אתלטים בגובה 1.80 מ' שיוצאים מהקולג' ולא מבינים מדוע לא הצליחו ב-NFL. פשוט שם מדובר ברמה אחרת לגמרי…

מנחם לס
מנחם לס
22/03/2019 15:02:00
הגב ל  שחר דלאל

שחר, הוא היה השחקן המצטיין בליגת D שמבחינה פיזית לא נופל מה-NBA ואולי הקשיחות שם אפילו מופרזת בגלל רצון השחקנים להוכיח את עצמם.

שחר דלאל
22/03/2019 16:15:42
הגב ל  מנחם לס

מל, יש שחקנים שלא מצליחים לעשות את המעבר למקצוענים, למרות שהיו נהדרים במכללות. אדם מוריסון היה כזה, גם ג'ואן דיקסון הנהדר של מרילנד. זה לא מוריד מהיכולת שלהם, רק מבהיר שמדובר במשחק שונה לחלוטין.
אני גם לא מזלזל ביכולת האתלטית של הדי-ליג, אבל אפשר להגיד בסבירות מאוד גבוהה שהיכולת שם לא זהה למה שייפגוש ב-NBA. מספיק רק להסתכל על הממוצעים של השחקנים שנשלחים לשם וקולעים בלי הרבה מאמץ יותר מ-25 נק', אחרי שנשלחמו על שאריות בגארבג' טיים (אבל זה עניין אחר, אולי אכתוב על כך פוסט בקיץ).
הדבר היחידי שאני מסכים איתו, זה שהכדורסל שהוא ייפגוש שונה ממה שהיה מוכר לו (בטח בסוף עונה) והוא עשוי לפרוח בו.

מנחם לס
מנחם לס
22/03/2019 17:48:36
הגב ל  שחר דלאל

ייתכן מאד שהרשות לזרוק ממרחקים שפעם היו אסורים תעזור לו

מנחם לס
מנחם לס
22/03/2019 15:05:05

אתה טוען 'שטות מחלטת' ואני טוען שמה שאתה כותב הוא שטות מחלטת. זה בדיוק מה שהיה ומה שקרה. ראיתי מספיק משחקים שלו כדי לדעת שאני צודק. דבר נוסף: בליגת D המאבק בין שחקנים הוא אכזרי יותר אפילו מאשר ב-NBA כי זה הכל עניין של 'להוכיח', ובליגת D הוא היה קנון.

john
john
22/03/2019 8:36:39

מנחם פשוט נהדר! תודה רבה על הכל. הטורניר השנה יהיה נהדר מכיוון שלא יהיו ככל הנראה (תלוי בהיום בלילה) הפתעות מרעישות. עם כל הכבוד לסינדרלות בא לי לראות קרבות ענקים וכוכבים מנצנצים. אם כבר כוכבים ראית את ג'ה מוראנט אתמול בלילה? הוא הביא ניצחון עם פאקינג מארי סטייט על מרקט המדורגת חמישית תוך כדי טריפל דאבל נהדר (17 נקודות 16 אסיסטים ו11 ריב'). אני מתחיל ליצוק בטון על כך שמדובר בבחירה שנייה בדראפט מכיוון שמדובר על PG שיכול להפוך את הפרנצ'ייז שלך. רק צריך מאמן שכמו שקרלייל עשה עם דונצ'יץ' ישים את הכדור בידיו ויישר כל שחקן שקורא על זה תיגר.

zivvv
zivvv
22/03/2019 8:38:26
הגב ל  john

פיניקס תקח אותו גם אם יהיה לה תבחירה הראשונה 🙂

עידו גילרי
עידו גילרי
22/03/2019 8:38:57
הגב ל  zivvv

אל תגיד את זה אפילו בצחוק…

john
john
22/03/2019 9:07:45

זאיון הבחירה הראשונה לא משנה מה. אם זו האתלטיות שלו עם 280 פאונדס על 7"6 מה יהיה אם ישאר 'רק' 260 פאונס של שריר. גם אם לא יהפוך לסופר סטאר שכולם חושבים לפעמים צריך פשוט לעשות את הדבר הנכון.

הבן הנגר, חובב הווניל, מחוץ לחדר ההלבשה של ג'ו אינגלס וקייל קורבר
הבן הנגר, חובב הווניל, מחוץ לחדר ההלבשה של ג'ו אינגלס וקייל קורבר
22/03/2019 11:00:56
הגב ל  john

שמתי בבראקט על מורי סטייט ואתמול החלטתי לשנות למרקט בגלל הפוסט פה. יצאתי רפה הבנה

מנחם לס
מנחם לס
22/03/2019 15:07:19
הגב ל  john

ראיתי את ההיילייטס אחרי שניגמר. תופעת טבע

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
22/03/2019 8:45:34

תודה דוק, אחלה מעורב.
אני מצטער, אבל עדיין לא יכול לקנות את ראסל כשחקן מוביל בקבוצה רצינית.
וזאת למרות שאני ממש אוהב את ברוקלין ואטקינסון.
הוא נראה לי יותר מדי מעצבן, אגואיסט ו-stat padder.
מעדיף את דינווידי.
התמונה של רג'י מילר ענקית.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
22/03/2019 8:56:28

גילרי וגיא, אשמח לדעתכם על הסירטון הבא בקשר לשימוש באחוז אפקטיבי:
https://www.youtube.com/watch?v=O6Gh8lqeISI

עידו גילרי
עידו גילרי
22/03/2019 9:27:41

באיזה קונקטסט?
הוא עושה שם סלט באינטרפקטציה שלו. הוא מתייחס לאחוז אפקטיבי כאחוז ולא כאל נקודות לזריקה שזה מה שהנתון מייצג באמת.
בכל מקרה הדבר המהותי היחיד שהוא אומר הוא שצריך להוציא מהמשוואה אנד וונס כי אז השחקן לא נענש על החטאה.
בגדול כשאני מסתכל על מה אני רוצה שהנתון ייצג אני לא מסכים איתו. אבל בכללי זה אחד ההסברים הגרועים או המגמתיים ביותר שראיתי. עדיין לא החלטתי אם הוא לא מבין או מציג את זה ככה בכוונה

john
john
22/03/2019 9:43:44

אני חושב שסטטיסטיקה היא דבר מוטה, אבל הסרטון הזה הוא ברמת לוגיקה של כדור הארץ השטוח.
.
הוא אומר שפוטנציאלית 10 זריקות יכולות להביא מקסימום של 30 נקודות כך שאם קלעת 4 שלשות מ10 נסיונות בעצם קלעת אפקטיבית 12 נקודות מתוך 30 אפשריות לעומת 6 מ 10 מתוך הקשת שיוצרים 12 נקודות מתוך 20 אפשריות. הבן אדם לא מבין סטטיסטיקה ברמה הכי בסיסית. יעילות היא לא כמה הצלחת להוציא מהפוטנציאל האבסלוטי האישי שלך אלא כמה הצלחת להוציא מאותה הסיטואציה שאחרים הוציאו. ובגלל כך ההשוואה היא כמה נקודות הצלחת להוציא מפוזשין כי פוסשין הוא בר השוואה לכל מהלך כדורסל. הeFG אכן לא לוקח בחשבון פאולים שהצלחת להוציא כדי לעשות נקודות מהקו והTS% לא מצליח לקחת בחשבון עברות שהדבקת ללא זריקות או את אפקט קובי שבגלל הלחץ עליו אפשר לגבוהים לקחת ריבאונדים בהתקפה או לקלוע מהנעת כדור (אסיסטים ואסיסט משנה). אבל שניהם עדיין טובים יותר מFG%. כל סברה אחרת לא מבינה מהי סטטיסטיקה השוואתית.
.
זה כמו שתיקח 2 עובדים. הראשון גאון ויעיל שמצליח לסיים 10 משימות ביום. השני די טיפש שמצליח 7 משימות ביום. לפי היעילות שבסרטון, השני יותר יעיל מכיוון שהפוטנציאל המלא שלו הוא 10 משימות ליום והוא הצליח 7 לעומת הגאון שאם היה מגיע לפוטנציאל המלא יכול לסיים 20 משימות. כך ש7/10 טוב מ10/20

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
22/03/2019 11:10:10
הגב ל  john

בדבר אחד בכל מקרה הוא צודק:
שלקלוע 10-4 מהשלוש שווה 12 נק' מתוך 30 אפשריות ולקלוע 10-6 משתיים שווה 12 נק' מ-20 אפשריות.

Berch
Berch
22/03/2019 9:21:00

מעורב משובח כרגיל
נראה לי קוואי צריך להתחבר עם קיאנו ריבס
הם יוכלו להסתובב יחד כל היום ולא יחייכו לאף אחד ביחד.
יהיה מגניב
🙂

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
22/03/2019 10:02:40
הגב ל  Berch

תודה לשניכם

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
22/03/2019 10:03:13

מיועד לגילרי וג'ון

Zivke
Zivke
22/03/2019 10:14:21

תודה מנחם!
ג'ימר פרדט לא יודע/רוצה לחכות בצד בשביל לקבל כדור לקליעה, וחייב שהמשחק יעבור דרכו. אם הוא לא השתנה בסין, אין לו מה לחפש ב-NBA. אגב, מישהו יודע עם איזה Usage% הוא קלע את ה-38 נק' למשחק שלו בליגה הסינית?

רועי ויינברג
22/03/2019 10:53:58

תודה על המעורב דוקטור. קוואי לא מועמד לאמ.וי.פי לדעתי כי יאניס והארדן מרשימים בהרבה, אבל יש לו קייס לחמישייה הראשונה יותר מפול ג'ורג'.

הבן הנגר, חובב הווניל, מחוץ לחדר ההלבשה של ג'ו אינגלס וקייל קורבר
הבן הנגר, חובב הווניל, מחוץ לחדר ההלבשה של ג'ו אינגלס וקייל קורבר
22/03/2019 10:58:26

שחקן שנח כל משחק שלישי וקבוצתו דורסת בלעדיו אין לו שום קייס לפני גורג. גורג גם משחק הגנה הרבה יותר טובה וקולע יותר. על אמויפי בכלל אין מה לדבר זה רק בין יאניס להארדן. היתר לא במשחק הזה. אני עם הארדן כרגע אבל יאניס יזכה

אלכס רבינו
אלכס רבינו
22/03/2019 13:55:48

התמונה של רג'י מילר שווה רק בגלל הפרצוף של ספייק לי מאחור בשורה הראשונה. למחרת האשימו את לי עיתוני ניו יורק בהפסד כי היא לא הפסיק להציק לרג'י כול המשחק.

מנחם לס
מנחם לס
22/03/2019 15:10:45

ומיד עם שריקת הסיום רג'י הסתובב לעבר ספייק לי ועשה לו את 'תנועת החניקה/שביקה' המפורסמת…

ליאור
ליאור
22/03/2019 14:13:04

תודה, מנחם. נהנתי לקרוא!
לגבי קוואי – כפי שציינת זה לא רק המספרים, זה הניצוצות והוא כענן אפור ביום סגריר. הוא חייב כוכב לידו ואז נתחיל לראות ברקים.
כך או אחרת יאניס ייזכה, כי הארדן כבר זכה והעונה של יוסטון היא לא מרהיבה כמו בשנה שעברה.

ברוקלין היא נס, אבל גם אינדיאנה שתיהן שרדו פציעה של כוכב, אבל באמת לא יגיעו לסיבוב השני.

מעין
מעין
22/03/2019 14:57:31

תודה על המעורב! מחשבות עמוקות על קוואי.. חלק מזה כנראה גם נתון לעובדה שהתקפה הרבה יותר קלה למדידה וכימות. כדי לקבוע מי שחקן הגנה טוב יותר, או חס וחלילה מה ההשפעה המדויקת שלו צריך לצלול לתהומות של דאטה וגם לדמיין קצת.
מאד אהבתי את קוואי לפני שנתיים כשהיה כוכב עולה בספארס אבל אחרי ההתנהלות של השנה האחרונה, מודה, גם אני רוצה ש״יענש״ קצת. לא יודע אם ה-M.V.P או תהילה בכלל מעניינים אותו, אבל שיענש איפה שכן מעניין.

מנחם לס
מנחם לס
22/03/2019 15:13:32
הגב ל  מעין

מעין, זאת היא ההרגשה של הרבה אנשים. אולי לכן עדיף לו להתחבא אי שם בטורונטו שכמעט לא רואים אותה בטיווי

בננה רפה
בננה רפה
22/03/2019 16:06:26

ג'ימר הוא על תקן האוגר האלביינו?

ג'ורג' עובדיה הסקרן
ג'ורג' עובדיה הסקרן
22/03/2019 17:03:02
הגב ל  בננה רפה

חח

ג'ורג' עובדיה הסקרן
ג'ורג' עובדיה הסקרן
22/03/2019 17:04:20

מעורב פיצוץ, תענוג ממש. התמונה של קארים פנטסטית. קוואי לא במירוץ כי הוא לא משחק בק-טו-בק. במילים אחרות: הוא לא מתאמץ כמו הארדן והפריק.

ערן
ערן
22/03/2019 17:30:09

מעורב נהדר ועשיר מנחם. וופורד יופי של קבוצה ומגי יופי של שחקן. אבל לא מאמין שזה יספיק מול קנטאקי (הלוואי שכן).

מנחם לס
מנחם לס
22/03/2019 17:50:22
הגב ל  ערן

בוודאי שלא יספיק נגד קנטקי. רק שלא יפסידו על 30

תומר השני
תומר השני
22/03/2019 18:05:00

תודה מנחם מעורב משובח

ג'ק סיקמה
ג'ק סיקמה
22/03/2019 22:08:21

לקוואי לנרד יש איזה דפקט ברור באישיות..רואים את זה בבירור בצחוק שלו לעיתונאי היפני.
משהו שם לא טבעי ולא נורמלי. זה תגובה לא רגילה של בנאדם.
מה שבטוח זה שגם הרבה שכל אין לו בראש.
לעזוב אירגון כמו הספארס עם המאמן הטוב בהיסטוריה שבונים עליך ומאמינים בך , לא מעיד עליו משהו חיובי.

סגירת תפריט
64
0
נשמח לתגובה שלך.x