סקר הופס הגדול של עונת 2018-19/שמעון טבדי

סקר הופס הגדול של עונת 2018-19/שמעון טבדי

הנה הסתיימה לה עונת 2018-19 וזה הזמן לחלק פרסים, לתאם ציפיות ולתת במה לנבחרי העונה. כולם יודעים שפרסי הופס הם הפרסים הנחשבים ביותר בענף ושחקני ה-NBA מחכים בכליון עיניים לתוצאות.
הצביעו והשפיעו.

לפוסט הזה יש 32 תגובות

  1. הי איזה סקר כיפי ! אבל גם קצת מאכזב כי האמת כל התשובות כמעט ידועות מראש. זו עונה כל כך מובהקת ומוקצנת לשני הכיוונים (בכיוונים החוביים – מילווק, דנבר, הרוקיז) ובשליליים (אכזבות העונה, בעיקר סלטיקס ולייקרס).

    משהו אחד שזועק – כאן בסקר יאניס ולוקה מובילים בגדול, אבל אותם הסקרים בארה"ב לא כל כך חד משמעיים. שם מדברים על הארדן באותה נשימה עם יאניס ואפילו קצת מועדף עליו, ואילו יאנג סוגר את הפער מלוקה.

    לפני שבוע-שבועיים בתגובה על הכתבה על טריי מול לוקה, כתבתי שזה קצת מריח העדפת שחקנים אמריקאיים שחורים (אם זה היה הפוך היו קוראים לזה גזענות אפילו שיאניס הוא שחור, הוא עדיין זר יווני). עכשיו אני רואה שהנושא ממש על השולחן כאן בדיון של ESPN – מדברים גם על יאניס וגם על לוקה בהקשר של xenophobia=שנאת זרים:
    https://youtu.be/tB5rrrW3zxU

    1. יכול להיות שהסיבה לכך היא אכן שנאת זרים, אבל אני חושב שאצל האמריקאים יש אספקט נוסף, והוא הנטייה להתעלם משאר העולם והמחשבה שהם עליונים על כולם. התוצאה זהה בשני המקרים, אבל השורשים שלהם קצת שונים

    2. אני חושב שיאניס לוקח כאן בגלל סיום עונה חזק ובעיקר בגלל שיש פה כמה מגיבים שלא מפסיקים לטנף על הארדן ומצליחים להפוך שחקן עם ממוצע 36 נקודות שגם מוביל את הקבוצה שלו להצלחה לאיזה שקרן או גנב. אישית אני לא יודע למי יותר מגיע אבל הארדן נתן כמה חודשים פסיכים ואם יזכה זה לגמרי בצדק ולא בגלל שנאת זרים או משהו כזה

    3. שנאת זרים והכל, אבל בואו לא נשכח שזה לא שלא היו מקרים בעבר בהם זר זכה באמויפי (לדוגמה – נוביצקי 2007) או ברוקי העונה (גאסול 2002).
      לוקה vs יאנג ויאניס vs הארדן אלה החלטות צמודות, ואני לא חושב שהכרעה לכיוון הנציגים האמריקאיים בהכרח נובעת משנאת זרים כזו או אחרת.
      אני בטוח שאם נבחן בסקר אובייקטיבי שלא כולל אמריקאים, סלובנים ויוונים, התוצאות (לפחות באחוזי הקולות לכל מועמד, גם אם לא בזהות הזוכים) לא בהכרח יהיו שונות בהרבה מההצבעות הרשמיות של הליגה.

    1. אכן אני איתך. כל כך רציתי לבחור מילווקי, אבל אז הזכרתי לעצמי שהשאלה מי לדעתי תזכה, לא מי אני רוצה שתזכה.

  2. פופ מאמן העונה בפער.
    לקח קבוצה מהזבל עד למקום 6 במערב.
    ונראה כבר בפליאוף מי יגיע רחוק יותר פופ או חניכו

    1. האמת שאני מדי פעם בודק מה קורה שם ובכנות זה הרבה פחות טוב מהופס. ממש אין מה להשוות. אני לא מהחסידים הגדולים של הדוק אבל יש לו קסם ויד לו טאצ׳. הפרסונה שלו מקרינה על האתר הזה משהו ממנו וזה באמת יפה לראות. פוסטאפ די דומה אבל קצת דל וגם חסר לו את המשהו הזה שיש פה. חבל מאוד על הכותבים שעזבו לשם כי פה זה הבית האמיתי של הקהילה הזאת. יאללה חפרתי מספיק.
      אחלה סקר יא שמעון

  3. תודה שמעון
    ההתרסקות של הפליצה בריח ביצים ירקרקות,רגע מענג,
    הייתי נועל את טראמפ,נתניהו והפלול בחדר,וזורק את המפתח.
    שניים אני מתעב,והאחרון שקרן,חולה נפש,ומסוכן.שאלה למעריצים,מי זה מי ?

  4. תודה רבה שמעון, אחלה סקר.
    .
    מי שהצביע שהספרס יקחו אליפות מתבקש לסור למערכת ולהציג את נימוקיו או להביא איתו קצת מהחומר המשובח הזה.

  5. יופי של סקר שמעון.
    האם יש פרסים? (חולצה ותקליט, מדריך טיולים של גרינוויל חתום ע"י מנחם, רשימת קניות ממוסגרת של חן ליפין, תמונה במסגרת מהודרת של קרע במיניסחוס מתדלק בתחנת דלק בארקנסו, מנוי שנתי להצגת היחיד של ר. ווסטברוק "איך מסרתי כשרציתי לקלוע ואיך זרקתי כשרציתי למסור", סט יוקרתי של כלים חד פעמיים תשורת חברי קהילת ללל).

  6. איזה הייטריזם – 3 אופציות (והמובילות!) לרגע העונה הן בעצם הכישלון של לברון והלייקרס.
    נכון, היה שם ניהול די כושל העונה, ולברון הוא לברון הוא לברון.
    אבל מעבר מלייחס הרבה מהכישלון לפציעות הרבות (דמיינו את יוסטון בלי הארדן לכמה שבועות) ולחלק של דמפס בסמטוחה שנוצרה שם (צריך שניים לטנגו),
    מה זו הגישה האנטי ספורטיבית הזו של להנות מכישלון? בטח של כישרון של פעם בדור, whether you like it or not

  7. הולך על בוסטון כאלופה על בסיס אוהד. בסיס כתב, גולדן סטייט אלא אם היא נגד בוסטון. מילווקי וטורונטו לא ייצאו מהמזרח

כתיבת תגובה

סגירת תפריט