חם מהתנור: יום שלישי/רועי ויינברג

הווריורס ממשיכה להשתדרג והחתימה את ג'רמיין אוניל, סנטר פניקס אשתקד לשנה אחת תמורת 2 מיליון דולר, ואת גארד הניקס לשעבר טוני דגלאס תמורת 1.4 מיליון דולר לשנה.


הניקס מעוניינת בראז'ה בל


ביינום חתם על חוזה של שנתיים בדטרויט, תמורת 2 מיליון דולר. הוא משחק במועדון מאז 2008.


מייק וודסון רוצה את צ'אנסי בילאפס בניקס, אבל לא סביר שהוא יקבל את חוזה המינימום שהניקס יכולה להציע לו.


הקליפרס שכרו את אלווין ג'נטרי כמאמן ראשי שותף, ג'נטרי היה מאמן ראשי בפניקס בעונה האחרונה עד לפיטוריו, ואימן את הקליפרס בין 2000 ל-2003.


קליבלנד הציעו לאנדרו ביינום חוזה לשנתיים, תמורת למעלה מ-24 מיליון דולר.


הלייקרס החתימו סנטר לעונה הקרובה-כריס קיימן. השחקן הגרמני, ששיחק בעונה האחרונה בדאלאס ושיחק 8 עונות בלוס אנג'לס, עם הקליפרס, וחתם על חוזה לשנה אחת תמורת 3.2 מיליון דולר (במיד לבל אקספשיון) של הלייקרס. החוזה רק לשנה אחת מפני שבשנה הבאה ללייקרס יש מעט כסף לשלם (9.7 מיליון דולר לנאש), והם ינצלו אותו לבנייה מחדש של הקבוצה. הסנטר אמר שהוא נרגש בקשר למעבר ולא יכול לחכות לשחק.


הלייקרס ישחררו באמנסטי את הסמול פורוורד הפותח שלהם, מטה וורלד פיס (רון ארטסט). המהלך צפוי לחסוך ללייקרס לפחות 7.27 מיליון דולר (המשכורת של פיס בעונה הקרובה). וורלד פיס משחק מאז עונת 2008/09 בלייקרס, וזכה איתה באליפות בעונת 2009/10.


מוריס ספייטס יחתום על חוזה של 3 שנים עם אופציית קבוצה לשנה השלישית בגולדן סטייט.


ראשיד וואלאס יהיה מאמן הגבוהים בדטרויט פיסטונס, ואחד מעוזריו של מוריס צ'יקס. שחקן העבר שיחק מ-2004 עד 2009 בדטרויט, וזכה איתה באליפות וייצג אותה פעמיים באול-סטאר.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 25 תגובות

  1. העונה הראשונה של וורלד פיס בלייקרס היתה עונת האליפות של 09-10. ב08-09 הסמול פוורווד הפותח היה טרבור אריזה ורון ארטסט שיחק ביוסטון והפסיד ללייקרס בגמר המערב

    1. כל החתמה שנכתבה בחם מהתנור מהראשון ביולי עד היום תהיה רשמית מחר. השחקנים יכולים להיחתך בדרך ל-NBA, אבל ההחתמות יהיו רשמיות החל ממחר, העשירי ביולי.

  2. רועי תודה.
    1.יש הרבה דיבורים שלא נגמרים בהחתמה לכן כדאי לראות שההחתמות אכן מתבצעות.
    2. לפי מיטב הבנתי לא כל שחקן יכול להחיתך יש כללים שונים בעניין.
    אשמח אם מישהו יכול לפרט בכך.

    1. הוא משחק בנבחרת שם , הוא בטח גילה שאיזה סבא-רבא-רבא שלו אכל כרוב חמוץ עם נקניק…
      דוק לס , בבקשה תנסה לתפוס את המשחק של דאלאס בשבת בליגת קיץ מול סקרמנטו , אני אשמח לחוות דעתך על גל מקל

  3. קיימן גרמני כמו שמומי אוסטרלי
    זה חם הטאבון ? החתמה שמתאימה למילווקי , לא לליקרס

    איזה עונה שילשול מצפה לנו

    1. למומי האוסטרלי

      קיימן הוא טיפוס-טיפוס. ווירדו במימדים. לפחות יהיו קטעים איתו

      הוא חובב ציד ויש לו בית ברידונדו ביץ, לא רחוק ממני, שמשקיף על הים.

      שלשול או לא – וואנס איי פאן אולוויס איי פאן. וזה ציטוט ישיר מהפה של ג'ניפר

  4. אם הלייקרס יעשו אמנסטי על מטה, זה יחסוך להם לפחות 14 מיליון דולר – אבל זו לא המשכורת שלו, זה המס שהיו חייבים לשלם עבורו.

    הם ימשיכו לשלם לו את מלוא המשכורת שלו, אלא אם כן קבוצה תבחר להחתים אותו כשחקן אמנסטי ותציע עבורו חלק מהמשכורת שלו, ואז גם החלק הזה ירד מהסכום שהלייקרס מחוייבים לשלם לו.

  5. כתבה בכלכליסט
    " החתמתו של הווארד ביוסטון: ניצחון של קומקאסט על טיים וורנר
    טיים וורנר הציעה לדווייט הווארד תוכנית טלוויזיה כדי שיישאר בלוס אנג'לס – אבל זה לא עזר. "הווארד ביוסטון זה פשוט יותר מעניין", אומרים מומחים"
    http://www.calcalist.co.il/sport/articles/0,7340,L-3607029,00.html

  6. אין קשר ל"מעניין".

    הווארד פשוט לא יכל לסבול להיות בצל של קובי, ולא היה מספיק בטוח ביכולת שלו לצאת מהצל הזה.

  7. טוב אז אנחנו תקועים במרינה עד ששנטל תעבור (זה שם לסופה טרופית? שם של פרחה מבת ים), ובזמן שעבר ראיתי שפספסתי מלא ידיעות שקשורות ביוסטון אהובתי. מנחם ניסיתי לכעוס עליך אבל אתה כמו צ'ארלס ברקלי- פשוט אי אפשר שלא לאהוב את הכשרון והתשוקה לכדורסל, גם אם לפעמים מדבר שטויות. 😉 (ודרך אגב ראיתי שגרת בג'ופיטר- באמת פנינה, רק מישהו צריך להגיד להם לפנות את ערימת החול בכניסה לinter coastal.)
    לעוזי סליחה שהגבתי ככה, חשבתי שאתה באמת פרופסור או דוקטור לרגע ויש לי בעיה עם אנשים משכילים אבל טיפשים. מתברר שאתה לא משכיל אז זה בסדר.
    לגבי יוסטון, או-קיי. הדבר שחששתי ממנו קרה. הווארד הגיע לשכונה. לקח לקבוצה למצוא את המשחק שלה כמעט עונה שלמה, ולקח להארדן עונה שלמה להבין שהוא המנהיג ואיך זה עובד כשלא הולך וכולם מסתכלים עליך לישועה והנה מגיע סופרמן (בעיני עצמו בלבד) ויאכל את חדר ההלבשה. נקווה שמקהייל יוריד אותו לקרקע מהר ויגרום לו להתחיל לעבוד בשביל הקבוצה במקום לצפות שהקבוצה תעבוד בשבילו. רויס ווייט הלך ומאחל לו בהצלחה ושיפטר מהפחדים שלו (דרך אגב הוא שיקר ליוסטון לפני הדראפט כשאמר שזו רק חרדת טיסות, זוהי חרדה כללית שהרבה יותר קשה להתמודד איתה.
    דלפינו הלך ובמקומו הגיע כספי שאמנם יותר זול, אבל עם קצת פחות ביצים. דלפינו היה זורק 9 שלשות בערב גם אם ידע שהוא לא ישותף אח"כ ב3 משחקים.
    טרנס ג'ונס מתפתח להיות פאוור פורוורד שיכול להתאים למשחק הריצה של יוסטון, נראה אם גם היום הוא יראה ניצוצות בסאמר ליג.
    נראה מה יהיה ומתי מורי יטיל את הפצצה שלו, הוא התמכר לטריידים משוגעים של הרגע האחרון, רק שזה לא יעלה לנו ביוקר. מי הפראיירית שתיקח את לין? נו מישהי? לייקרס? כדאי לכם הוא כוכב באסיה. הסינים מתים עליו. ולנו יש רוקי מצויין שגנבנו סיבוב שני בדראפט.

      1. חזר לבינתיים. אם באמת מעניין אותך החלו מרוצי לואי וויטון לקביעת המתמודדת מול אוראקל USA. הטוענות לכתר הם האמירייטס הניוזילנדים, לונה רוסה האיטלקים וארטמיס השבדים. אחרי שני ימי תחרות הניוזילנדים מפגינים עליונות נגד- עצמם. הם הגיעו למהירויות שלא נראו באמריקאס קאפ של 43 קשר (קרוב ל90 קמש במפרשים בלבד!), ארטמיס עדיין מתאוששים מתאונת האימונים שבה נהרג איש הצוות שלהם ומנסים להכין את היאכטה הרזרבית לתחרות כמה שיותר מהר והאיטלקים עושים שביתה איטלקית במחאה על חוקי הבטיחות שלדעתם מחמירים מדי- הפסיקה תערך ביום רביעי כתוצאה מערעור שלהם ושל הניוזילנדים. כצפוי- הניוזילנדים מובילים ונראים טוב מאוד, האיטלקים מתבכיינים והשבדים חביבי הקהל.
        השידורים משודרים בNBC.

  8. הדבר המדאיג לגבי יוסטון הוא שהם כרגע מסרבים לעשות טרייד על אסיק.

    זה מה שחסר להם כדי להיות איום אמיתי, וגם יש טרייד טבעי והגיוני שפשוט חייב לקרות – אסיק תמורת ריאן אנדרסון.

    אבל כרגע מורי מתעקש להחזיק בו בגלל שהוא כל כך מאוהב בשחקנים עם חוזי "מציאה", ואסיק הוא אכן כזה – סנטר של 12 מיליון במחיר של 8 מיליון.

    ברגע שהוא ישחרר – ואולי הוא יצטרך ללמוד בדרך הקשה בתחילת העונה – אז יוסטון יעשו את הצעד קדימה.

    אסיק תמורת ריאן אנדרסון פשוט חייב לקרות.
    לא יכול להיות שלא.

  9. לא הייתי נפטר מאסיק אלא אם כן באמת יש מציאה ששווה את זה. ריאן אנדרסון בהחלט שחקן טוב אבל אסיק טוב ממנו ובמגמת עלייה. מה גם שעד שלא רואים מה המצב עם הווארד מבחינה פיזית לא כדאי לזרוק את הסנטר שיכול להחליף אותו בלי שיהיה שינוי משמעותי בקבוצה. ראינו מה העונה הארוכה והמאמללת הזו עושה לקבוצות מבחינת פציעות, חייבים שחקן מחליף ראוי לכל עמדה ואסיק יכול לשחק סנטר ועם קצת עבודה על קליעה מהטופ אופ דה קי(שראו שיפור משמעותי תוך כדי העונה) גם פאוור פורוורד. חוץ מזה יהיה מצחיק לראות טורקי וישראלי באותה קבוצה, יטחנו שווארמות ויפנטזו על קפה נורמלי

  10. אסיק והווארד ביחד זה אסון.

    אסיק כמחליף להווארד זה בזבוז מגוחך.

    אסיק כבר ביקש טרייד מההנהלה.

    וגרג סמית הוא מחליף ראוי ביותר ל 10 דקות שהווארד ישאיר לו.

    כדי לממש את הפוטנציאל, יוסטון צריכים 4 שקולע מבחוץ.
    אנדרסון הוא אידיאלי גם מבחינת משכורת שאפשר להעביר תמורת אסיק, גם מבחינת ההסטוריה עם הווארד, וגם מבחינת הזמינות שלו.

    הפליקנס איבדו את רוביך לופז בטרייד המטומטם שלהם עבור טייריק אוואנס, ואסיק יתאים להם בול.

    אם אתה לא רואה את זה – אני מקווה בשבילך שהג'נרל מנג'ר שלך יבין את זה מוקדם ולא מאוחר…

  11. מסכים לגבי 4 שקולע מבחוץ, זה בדיוק שיטת המשחק של מקהייל אבל לצערי גרג סמית הוא לא סנטר. לא יודע אם ראית אותו משחק, סנטר הוא לא. לגבי אסיק והווארד- זה יכול לעבוד בזמנים מסויימים, אסיק הראה שיש לו אינטיליגנציית משחק מאוד גבוהה עם יכולת מסירה טובה. מה שהיה יכול להיות עם הווארד וגאסול ולא עבד, ביוסטון יכול לעבוד בקונצטלציות מסויימות. זה יתן לקבוצה את המסה והכובד שהיא צריכה נגד קבוצות כמו אינדיאנה, ממפיס וכדומה.
    אני אשמח אם אסיק ישאר, אבל לדעתי לא הוא ולא לין ישארו בקבוצה. כמו שאמרתי, מורי מאוהב בבניית קבוצה, הוא בסרט של משחק מחשב וכמה שהוא יצא גאון בשנה האחרונה אם הוא לא יאפשר יציבות בסגל לא נגיע לשום מקום.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט