טור ההופס של לס ליום ג' – הווארד עשה טובה ללייקרס?

אוקיי פאו. זה התור שלך!

(הלייקרס טובים יותר בלי הווארד מאשר איתו!)

עכשיו שדוייט הווארד תקע ללייקרס בגדול, יש להם סנטר חדש. (אני גם לא מתרגש יותר מדי מההחתמה של קיימן לעונה אחת. מביאים אותו לתת כמה דקות מנוחה לסנטר הפותח).

שמו של הסנטר החדש/ישן הוא פאו גאסול הוא גבוה מספיק (2.13), לא כבד מספיק, ואני לא יודע אם יש לו עדיין את הביצים מספיק, להיות שוב הסנטר של הלייקרס. אבל לא תהיה לו ברירה: הלייקרס מתכננים עליו כמספר 5 והוא ישחק 35 דקות לפחות בתוך הצבע עם הגב לסל, ירצה או לא.

לפחות הוא יודע שכל הבירבורים על אמנסטי עליו הפסיקו. 

אבל פאו הוא יודע דבר נוסף: הוא היה הסנטר של הלייקרס ב-2009 כשהם גברו על אורלנדו מג'יק, ויריבו בצבע היה…דוייט הווארד. הווארד הוא בן 27. גאסול בן 33, והוא מגיע לעונת 2013-14 מהעונה הגרועה ביותר שלו. האם העזיבה של הווארד טובה ללייקרס כי היא חיסלה את פאו, והלייקרס שיחקו יותר טוב (וניצחו יותר!) בלי הווארד מאשר איתו?

 

Hi-res-7202808_crop_exactt
האפ ללייקרס ישנה איזו שהיא תקווה עם פאו בסנטר? האם ישנם איזה שהם חיובים בכל השלילה?
כן! והרבה! למעשה בעונה שלפני שהווארד הגיע הלייקרס ניצחו יותר משחקים מאשר העונה, ואפילו בעונה הזאת הם ניצחו באחוזים גבוהים יותר כשהווארד היה פצוע מאשר כשהווארד שיחק איתם.
תמיד הרגשתי שפאו הוא הרבה יותר מסוכן וטוב בסנטר מאשר בפאור-פורוורד. בפאור פורוורד הוא יוצא יותר מדי החוצה, ולא נילחם על ריבאונדים כאילו אומר, "יש סנטר. שהוא יילחם על הריבאונד!". בסנטר הוא יהיה תקוע בצבע, ומשם הוא תמיד היה יותר מסוכן עם זרועותיו הארוכות, והטיימינג המצויין שלו. גם ה-TIP-IN המצויין שלו יבוא ליתר בטוי כשהוא יהיה תקוע תחת הסל. גם כל שיטת המשחק של מייק ד'אנטוני בנוייה על שחקן מרכזי אחד – פיבוט כפי שפעם כינינו אותו – שמסביבו נעשים הפיק-אנד-רול. כשד'אנטוני רואה שני גבוהים תחת הסל הוא מתבלבל, ושואל את סטיב נאש מה עושים.
הגראף הבא שנילקח ממאמרו של זכרי ארתור מראה את השיפור במשחקו של פאו כסנטר נגד משחקו כפאור פורוורד (בירוק פאור, בסגול סנטר)

 

Graph-7_original

 

העונה כפאור פורוורד ה-PER שלו ירד מ-20 בפעם הראשונה.  בשתי העונות ששיחק כסנטר בלייקרס ה-PER שלו היה 24.4 ו-24.2. ה-PER של דוייט הווארד העונה עם הלייקרס היה 19.4. ממוצע 5 השנים של פאו גאסול ב-PER הוא 24.2. של האווארד? 23.8.

מסקנה: פאו גאסול יהיה טוב יותר ללייקרס מאשר האווארד היה, והוא טוב להם כסנטר יותר משהיה טוב להם כפאור פורוורד, והוא טוב יותר ללייקרס לבדו, מאשר הוא היה עם הווארד.

אז מה הלייקרס בוכים נעל זה שהווארד עזב? יותר טוב להם ככה!

 

העונה של או.ג'יי מאיו

 

 

אחרי ארבע שנים בממפיס ושנה בדאלאס, או.ג'יי מאיו הגיע למקום שמתאים לו כמו כפפה ליד. הוא גם קיבל את החוזה הראשון הגדול בקריירה שלו – 24 מיליון ל-3 שנים לשחק שוטינג גארד – ואולי גודל החוזה יביא איתו הרגשה שהוא סוף-סוף נחשב לשחקן גדול, הדבר היחיד שהיה חסר לו עד עתה. תמיד הרגשתי שהוא משחק גם עם מין כעס ותסכול כשהוא מרגיש שהוא טוב יותר משחקנים נגדם (ואיתם!) שיחק שהוא הרגיש שהוא טוב מהם והם עדיין השתכרו יותר ממנו.

אולי השקט והשלווה של מילווקי באקס היה הדבר האמיתי שהיה חסר לו.

מאיו ניבחר שלישי בדראפט של 2008 אחרי דריק רוז ומייק ביזלי, אבל לפני ראסל ווסטברוק וקווין לאב. שלושה מהחמישה הם בטופ של הליגה, בעוד ביזלי הוא מקרה אבוד. זה משאיר את מאיו, שמהרגע הראשון שהחל לשחק היה מין אניגמה היכן ששיחק. הוא היחיד מה-5 שעדיין אי אפשר לסכם בדיוק אם הוא שחקן גדול או אכזבה. ממפיס חשבו שהם יתפשו דג גדול כשביום הדראפט הם החליפו מקומות בדראפט כדי לדוג אותו, ובכך החמיצו את קווין לאב. ז"א הם יכלו כמובן לבחור בלאב רביעי אבל הם חששו שהוא לא יהיה AVAILABLE וקנו את הבחירה השלישית לדוג אותו.

עתה זו ההזדמנות האחרונה של מאיו להראות שהוא באמת כוכב-על, ולא סתם מין שוטינג גארד שחור בשטאנצה של ג'יי.ג'יי. רדיק.

בדיעבד התברר שזאת היתה טעות גדולה אבל אי אפשר להאשים אותם כי כמעט כולם חשבו אותו דבר.  טוב, בואו נעבור למה קורה עתה: העונה שעברה בדאלאס היתה הטובה ביותר שלו. הוא קיבל חופשיות שלא היתה לו לפני כן בממפיס. אבל כשהוא היום בן 26 ומתקדם לעבר 27, הוא החמיץ את התקופה שבין גיל 18 ל-24 בה השחקן עושה את ההתקדמות האמיתית במשחקו. טוב בהרבה ממה שהיה בעונה שעברה הוא כבר לא יכול להיות, אבל תרומתו יכולה לגדול בכמות עצומה כי בבאקס יבקשו זאת ממנו. וכן בהחלטתו לשחק הגנה. כמו בהרבה מקרים ב-NBA, ידוע ששחקן לעתים פורח רק בקבוצה מסויימת ושחקנים מסויימים סביבו. עד עתה זה לא קרה למאיו. בבאקס מקווים שהוא מצא את המקום הנכון לפרוח.

הוא הגיע למלא את המשבצת שהתפנתה עם מונטה אליס. מונטה אליס היה דומה מדי לברנדון ג'נינגס והשניים הפריעו אחד לשני. מאיו הוא שחקן מסוג אחר שאני מאמין יכול להשתלב מצויין עם ג'נינגס. לשניים יכולה להיות העונה הגדולה ביותר מאז הגיעו ל-NBA!

 

 האם הגיע הזמן לתת לאלדרידג' ללכת?

 

האם שחקן שהיה פעמיים אול סטאר והוא בטופ של משחקו, יכול לעזור לרבוצתו?

– כן.

האם זאת אומרת שזה שגעון לתת לשחקן בפריים של משחקו ושהיה פעמיים אול סטאר ללכת?

-NOT NECESSARILY!

פורטלנד טריילבלייזרס  רכשו את תומאס רובינסון מיוסטון רוקטס, הבחירה ה-5 של דראפט 2012, עבור הזכות של יוסטון לחתום עםפ קוסטאס פפניקולאי ומרקו טודורוביץ'.

רובינסון לא מצא את מקומו בעונה הראשונה בסקרמנטו, ואז ברוקטס, כשהוא מסיים ב-4.8 נק' ב-43% ממוצע עם 4.5 ריב'  כששעון ההשתתפות שלו נעצר על 15.5 דקות. את מי הוא אמור להחליף? את ה-21.1 חיצים, 9.1 קרשים, ו-1.2 חסימות של אלדרידג'. אז מה ההגיון בדבר?

בהואו נתחיל עם הידיעה בעתון OREGONIAN בו טוען דמרכוס ש-"פורטלנד קטנה מדי ומשעממת מדי" עבורו.

 

Hi-res-7275648_crop_exactBs

 תומאס רובינסון על ספסל הרוקטס

 

הדראפט התחיל וניגמר, ומאומה לא קרה עם אלדרידג'. הבלייזרס השתמשו בבחירה העשירית לבחור בפוינט גארד סי. ג'יי מקלולום מאונ' ליהיי. נראה שאם לבלייזרס היו איזה שהן תכניות להיפטר מאלדרידג', הם היו בוחרים בחיה גדולה ולא בגמד.

אלדרידג' גם לא ביקש טרייד דוגרי, כמו שגבר צריך לבקש, ואולי הוא גם לא רצה טרייד. רק השפיל את העיר. הפאור פורוורד השקט אף פעם לא אהב לערבב את הדייסה, ופשוט הסתכל על הדראפט והבין שהוא בתכניות הקבוצה לזמן ארוך. אבל אז בא הטרייד שהביא את רובינסון. אלדרידג' פתאום קורא שהמספרים של ת'ומאס הם למעשה 11.4 נק' ו-10.7 ריב' ל-36 דקות, וזה כבר סיפור אחר. זה מראה שלבלייזרס ישנן תכניות רציניות בקשר לצעיר. רק 11 שחקנים בליגה הראו סטטיסטיקה של 10 נק' ו-10 ריב' ל-36 דקות, ואחד מהם הוא ג'יי ג'יי היקסון שעזב את הקבוצה לרעות בשדות ירוקים יותר.

SO FAR SO GOOD. היקסון עזב, תומאס הגיע. אבל רגע, האם לפורטלנד ישנו תיאבון יותר גדול והם מתכננים משהו בומבסטי?

לי יש תחושה שכן. הם לא חושבים על העונה הבאה, ולא על הבאה אחריה. רק על הבאה אחרי הבאה, ואולי אפילו עונה אחת אחריה. אלדרידג' הוא בן 28. עכשיו ישנו תומאס. בקבוצה שני צעירים המתאימים לאליפות – דמיאן לילארד וניקולאטס באטום. תומאס הוא 9'6, וכמו אלדרידג' הוא פאור פורוורד ולא סנטר. עוד שנתיים-שלוש אלדרידג' יהיה בן 30 ושחקן חופשי והוא יחפש קבוצה לאליפות, כפי שכולם עושים.

אז למה לא לעשות צעד מהיר ונימהר ולעשות טרייד שלו עכשיו עבור סופר שחקן בשוטינג גארד או בחירת דראפט לוטרי ראשונה בעוד שנה או שנתיים, עם מבט לעבר סנטר אוטנטי ברמת אליפות?

 

Hi-res-7030310_crop_exactK

 

 10 השחקנים החופשייפ הטובים ביותר ולאן הם כנראה  הולכים (מאמר מה-'אינסיידר')

 

A week into free agency, most of the biggest names on last Monday's ranking of the impact free agents by position already have agreed to new contracts. With the market thinning out, let's take a look at the 10 best players still available and who might be interested in signing them.

 

 

Note: (R) – indicates player is restricted free agent

 

 

 


 

 

1. Nikola Pekovic, C, Minnesota Timberwolves (R)

Along with the other players in the top three of this list, Pekovic's restricted status seems to have scared away suitors. Now, it's possible no team offers him a deal starting at more than $10 million per year. The two teams left with major cap space are the Cleveland Cavaliers, who might not want to cut into their 2014 cap space, and the Philadelphia 76ers, who are rebuilding and just added Nerlens Noel at center. Pekovic's other hope of a big offer would be the Sacramento Kings using the amnesty provision on John Salmons, which would allow them to clear somewhere in the neighborhood of $12.5 million even after signing Carl Landry — but would also leave them badly in need of a small forward.

 

 

If no big offer materializes, Pekovic has a few choices. He could sign a smaller contract with a team like the Atlanta Hawks or Dallas Mavericks, knowing the Timberwolves would match. Or he could use the threat of playing next season for his $6.1 million qualifying offer as leverage to strike a long-term deal in Minnesota. Taking the qualifying offer would mean less money in the short term but would make Pekovic a more coveted asset as an unrestricted free agent next summer.

 

 

Likely destination: Minnesota

 

 

 


 

 

2. Brandon Jennings, PG, Milwaukee Bucks (R)

Like Pekovic, Jennings has seen his market dry up. Besides the Bucks, the only team with ample cap space that has not added a starting point guard this summer is the Hawks — who have their own restricted free agent at the position. So Jennings seems likely to be back in Milwaukee. The question is whether he'll play for the qualifying offer or sign a long-term deal. In March, Jennings told Yahoo! that if he takes the qualifying offer, he definitely will leave next summer. It would represent a major sacrifice in his case because Jennings' qualifying offer is for just $4.3 million.

Likely destination: Milwaukee

 

 

 


 

 

3. Jeff Teague, PG, Atlanta Hawks (R)

Teague has the same problem as Jennings and expressed his frustration at not hearing from the Hawks last week. Atlanta was busy filling other needs and still has more cap space to spend. Teague likely will be the Hawks' last move because his cap hold ($6.1 million) is smaller than his likely starting salary on a new contract.

Likely destination: Atlanta

 

 

 


 

 

4. Andrew Bynum, C, Philadelphia 76ers

Bynum might be the most interesting free agent left on the market. Depending on how his knees hold up, he could be either the best or worst value in free agency. So the medical evaluation will be an important part of the negotiating process for teams like the Hawks and Mavericks that could be interested in offering him more than midlevel money. At that price, a two-year contract probably strikes the appropriate balance between the upside of Bynum being a bargain and the risk that he doesn't get on the court at all.

 

 

Likely destination: Dallas

 

 

 


5. Andrei Kirilenko, SF, Minnesota Timberwolves

Kirilenko might have a tough time making anything close to the $10.2 million player option he turned down to enter free agency. His ideal scenario is Sacramento using the amnesty provision on Salmons and using that cap space on a long-term contract. Kirilenko could also get a lucrative one-year offer from Cleveland, which would allow the Cavaliers to save their cap space for next summer while competing for the playoffs now. Failing that, Kirilenko is likely looking at midlevel offers.

Likely destination: Sacramento

 

 

 


 

 

6. Chris Andersen, C, Miami Heat

By all accounts, Birdman will continue to fly for the Heat. Andersen and the team have to figure out whether he'll sign using non-Bird rights (no pun intended) for $1.7 million or command part of Miami's $3.2 million taxpayer midlevel exception. Since Andersen is still being paid by the Denver Nuggets for the last year of a contract they amnestied last summer, he may be willing to take the smaller figure and leave the midlevel for other potential signings.

 

 

Likely destination: Miami

 

 

 


 

 

7. Monta Ellis, G, Milwaukee Bucks

So far Ellis hasn't generated the kind of interest he hoped to find when he opted out of the final year of his contract, which would have paid $11 million. Our Marc Stein reported Saturday that the Hawks and Nuggets have interest, although Denver would need to move a contract to offer Ellis more than the midlevel exception. Atlanta can fit Ellis more easily, but it's unclear whether he would offer anything the Hawks don't already get from the more efficient Lou Williams.

Likely destination: Atlanta

 


 

 

 

 

8. Nate Robinson, PG, Chicago Bulls

Now that most teams have settled their starting point guard spots, they're beginning to look for backups who won't break the bank. That's the case with Robinson, who can provide instant production off the bench despite his small stature. One possibility: a return to the Golden State Warriors, where Robinson played two years ago and Andre Iguodala could help with playmaking duties.

 

 

Likely destination: Golden State

 


 

 

 

 

9. Gerald Henderson, SG, Charlotte Bobcats (R)

 

 

Henderson took his game to a new level after the All-Star break, averaging 18.5 points per game. While that was partially explained by increased playing time, he pushed his per-36 averages from 16.6 points and 2.6 assists before the break to 19.0 points and 3.7 assists thereafter. His true shooting percentage also improved from .514 to .547. The Bobcats may be able to get a good deal to bring back the restricted free agent, who has apparently drawn little outside interest.

 

 

Likely destination: Charlotte

 


 

 

 

 

No. 10: Brandan Wright, F/C, Dallas Mavericks

With J.J. Hickson agreeing to a three-year deal in Denver, Wright becomes the best option for teams looking for a big man to score off the bench. The high-percentage finisher made better than 60 percent of his two-point attempts during two years in Dallas and can play either frontcourt position, although he's a weak defender at both of them. If the Mavericks sign Bynum, Wright may be looking for a new home.

 

 

Likely destination: New Orleans

 

 

Next 10: Mo Williams, PG, Utah JazzGary Neal, SG, San Antonio Spurs (R); Corey Brewer, SF, Denver Nuggets; Elton Brand, C, Dallas Mavericks; Samuel Dalembert, C, Milwaukee Bucks; DeJuan Blair; C, San Antonio Spurs; Marreese Speights, C, Cleveland Cavaliers;James Johnson, SF, Sacramento Kings (R); Jermaine O'Neal, C, Phoenix SunsD.J. Augustin, PG, Indiana Pacers.

 

 

 

 

 

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 42 תגובות

  1. הלייקרס מבצעים אמנסטי על רון ארסטסט.
    פורטלנד הביאו את רובין לופז לשחק סנטר. לא יודע מה זה אומר על אולדריג׳. אבל לא מצליח להבין למה הם בחרו רכז בדאפט שיש להם רכז שכרגע נבחר לרוקי העונה…

    1. ברור, לא חשבתי שהוא שווה משו.
      פשוט קיוותי שפורטלנד ייקחו מאיתנו את גורטאט או סקולה ושייתנו איזו בחירת דראפט טובה

    1. פאו גאסול יקום וייפול על החשק בו הוא משחק כדורסל. אם הלייקרס יעזרו לו לשחק כדורסל בתאווה ובעוז (בינתיים הם רק הקשו עליו), הוא יכול עדיין לתת שלוש שנים טובות.

    1. מה זה הדיבור הזה עוזי ?
      זה אחלה טור , זה שאתה לא יודע קרוא וכתוב באנגלית זה בעייה שלך !
      נראה אותך גבר משחק עם מומי אחד על אחד איזה משחק שתבחר

      מומי מבטיח להשאיר אותך בלי לירה ,תבוא עם נעליי ספורט אתה צפוי ללכת הבייתה ברגל

      ד"ר ,בקשר להווארד , ברוך שפטרנו . כרמלו ולה ברון בדרך לחוף המערבי
      2014 הולכת להיות עונה תענוג

  2. פאו בסנטר הוא הכי טוב בליגה!
    מעניין מי ישחק שם הגנה עכשיו שוורלד פיס איננו….נאש?
    הם חייבים להעיף את ד'אנטוני ולהביא שחקנים כמו טוני אלן ונייט רובינסון, וורלד פיס אגב יכול לשחק גם פאוור ליד גאסול ולשמור אל פאוורים בלי בעיה אז זאת אבידה.

  3. עזבו שלדעתי ההתנהלות של הלייקרס בכל הפיאסקואים הללו בשנתמים האחרונות הייתה בזויה ולא מקצועית בעלי, יש לי תחושה שזה אכן יבוא לטובת הלייקרס. נכון, הם לא יגיעו לגמר, ואני גם מאמין שלא לחצי, אבל כך גם תהיה התוצאה עם הווארד. הווארד היה פקק בהתקפת הלייקרס, ואם כבר דאנטוני נשאר, פאו קיימן יכולים להסתדר מעולה ביחד, למרות שלדעתי אפילו בלי קיימן הלייקרס ישחקו כדורסל הרבה יותר יפה השנה. ההגנה תשאר גרועה, אך עם פאו כבורג מרכזי ונאש שיפעיל אותו, או אפילו ההפך, ההתקפה לדעתי תשתפר פלאים.
    עם זאת, טרייד על הווארד תמורת מספר ברגים נחוצים והלייקרס אלופה. נו טוב

  4. אם דאלאס מחתימה את ביינום על חוזה סביר 56 ל4 שנים יש לה עוד מקום להחתים שוטינג גארד טוב (אליס) או סמול פורוורד טוב למרות שאין ממש שחקנים בעמדה הזאת שהם פרי אייג"נטס

    1. אייל,
      אין שום סיכוי בעולם שביינום יקבל חוזה ל 4 שנים!
      זה אפילו לא על הפרק. רב הקבוצות שרוצות אותו מציאות לו חוזה לשנה או שנתיים. לא רוצים להתחייב ליותר מזה בגלל הבעיות ברכיים (והראש) שלו.

  5. זה לא מפתיע שגאסול יותר טוב בסנטר זה יותר מפתיע שהווארד היה גרוע. מה שבטוח זה שיוסטון יסבלו לא מעט מההאק הווארד וזה יתקע הרבה מההתקפות שלהם ולזה אני בטוח לא אתגעגע. ראיתי השבוע שוב כמה משחקים של הלייקרס מהעונה וזה לא יאמן לראות כמה זה הזיק להתקפה שלהם וכמה זה הוציא אותם מאיזון

    1. היכן התחבאת כל השבוע כשהאווארד עבר ליוסטון? האם דברים כאלה מכניסים אותך למיטה עם חום של 42 מעלות? אתה אחד האוהדים הכי מוזרים שפגשתי מימי.

      1. לא התחבאתי.

        העדפתי לדסקס את כל מה שקורה עם הפורום שלי, לקבל את הידיעות הכי מעודכנות, ולהנות מדיון רציני, עמוק, ולא מתלהם.

        הספיק לי מבט חטוף בפוסטים שלך ובחלק מהתגובות אליהם כדי להבין שאין לי שום רצון לבזבז את הזמן שלי על "פיפי קקה" "השפיל את העיר", וכיוב' – שזה בערך סגנון הכתיבה והדיון שראיתי.

        1. דדי אחי כרע לי – חסרת לי!

          פיפי קקה או לא – אצל דוקטור מל תמיד מעניין.

          מומו החציל זו אלטרנטיבה לא רעה אבל הוא לא שוחה בפרטים הכי קטנים של הסגולים-זהובים כמוך.

          ברוך השב!

          1. חן חן.

            אני אחכה לרגע הנכון ולפוסט הנכון, אבל עלתה איזו שמועה או סוג של רעיון שיכול לתת פוש מדהים לבנייה מחדש של הלייקרס…

            שום דבר לא בטוח, אבל רק הרעיון עצמו נותן תקווה מדהימה…
            צפה להמשך.

  6. צריך גם לדעת מה שווה לקחת ומה צריך להישאר באתר הפרטי של הילד שהגה את הרעיון הזה.

    אין שום קשר בין תומאס רובינסון לבין התכניות של פורטלנד לגבי אולדריג' נכון לעכשיו וליכולת (או לאי היכולת) שרובינסון הראה (או לא הראה…) עד לרגע זה…

      1. הבלייזרב קיבלו את רובינסון עבור כמעט כלום.

        זה צריך להבהיר לך בדיוק מה חושבים עליו האנשים שהיו סביבו בשנה האחרונה ביוסטון, וגם שאר הליגה שלא נתנה הצעות יותר טובות עבורו.

        האם הוא עוד יכול להפתיע ולהיות שחקן נבא לגיטימי ?
        בהחלט.

        האם מישהו סומך על זה, או רואה בזה איזה שהוא קשר לאולדריג' ?
        בשום אופן לא.
        אף כתב רציני לא יטען את זה.

        – ואתה מדבר עם מי שאמר כבר לפני חודשים שהבלייזרס אולי ישקלו טרייד על אולדריג' אם התמורה תהיה ראויה (וחשבתי שקליבלנד יכולים לתת תמורה כזו).

        אבל שום דבר מזה לא כרוך בלבנות על תומאס רובינסון כפאוור פורוורד הפותח של הקבוצה.

        נכון לעכשיו הוא אמור לתת 12 דקות לערב כשאולדריג' ינוח.
        שום דבר יותר מזה.
        ולשום החלטה של פורטלנד בקשר לאולדריג' אין כל קשר אליו.

        1. רובינסון יהיה פאור פורוורד מצויין בליגה, וכמו בכל דבר אחר – ראה, מיאמי אלופה או לא? – בסופו של דבר אני הצודק.

          1. אחוזי הפגיעה שלך יותר נמוכים מגבינה דיאטטית.

            ואם אתה רוצה להרשים אותי בהימור על אלופה, תעיר אותי כשלא תהמר על הפייבוריטית…

    1. מנחם שים לב למייק קאבונגו, לפני שנתיים נתת לי לבחור את החמישייה השנייה במכללות מול חמישייה שנייה שלך(כמובן שאני ניצחתי) אם אתה זוכר בחרתי בפויינט את מייק קאבונגו.

      זה ילד קנדי, 1.88 שלא שיחק שנתיים אבל מדובר באחד מ-3 הפוינט גארדים הכי טובים בהיי סקול בשנתון של בני 21(הוא לא שיחק שנה ראשון בטקסס בגלל עבירה על חוקי הגיוס ושנה שניה היה פצוע רוב העונה).

      הוא מהיר כמו שד, שליטה מדהימה בכדור ומיאמי לקחה אותו לליגת קיץ.

      אני מאוד מפחד שהם מחתימים את הילדון הזה על מינימום ועושים בית ספר לכל הג'נרל מנג'רים שהתעלמו ממנו בדראפט.

        1. מצוין, הלילה מייק קאבונגו לא התבש זה עוד נותן לי תקווה שריילי עוד לא שם לב אל הילד הזה כי מדובר בכישרון של לוטרי.

          גם במשחק הקודם הוא עלה רק מהספסל בדרך לאיזה 12 דק' אם אני לא טועה.

          רק שישאר ככה ויבוא ללייקרס, נקבל אותו בברכה.

  7. ואגב, אתם תמשיכו להתפלא למה קבוצות בחרו בשחקן בעמדה X ולא בשחקן בעמדה Y, עד שסוף סוף יכנס לכם לראש שזה לא הקריטריון החשוב לקבוצות בדראפט.

    best player available

    נקודה.

    1. אתה כנרא5ה היחיד בעולםמ שמסוגל להשוות פאור פורורד לפוינט גארד. "מי יותר טוב"? לפי מה המומחה שלנו דדי קובע זאת?
      הויכוח על מה הולכים – "צורך" או "טיב" – החל לפני שנולדת והוא לא ייגמר כי זה עניין של דעה. כל אחד ודעתו. אתה לא מחדש שום דבר. רק חוזר על אותו משפט כבר 50 פעם.

      1. מה לעשות שלא כולם הבינו את זה עדיין, והם – כולל אתה – עדיין מנסים "לפענח" למה קבוצה כמו פורטלנד בחרה שחקן בעמדה שכבר חזקה אצלה ?…

  8. מנחם צודק ב100 אחוז שפאו יותר טוב בלי האאורד אממה פאו יכול להיפצע במשחק אימון באוקטובר והלייקרס יצתרכו להסביר לקיימן מאיפה זורקים לסל

כתיבת תגובה

סגירת תפריט