טור ההופס של לס ליום שני

פיל ג'קסון: האווארד עזב? כלל לא נורא!

פיל ג'קסון החליט שהוא חייב לומר את דברו בקשר להחלטת דווייט האוורד לעזוב את הלייקרס לאנחות. הוא יודע את נפש הלייקרס טוב כמו כל אחד אחר, אם לא יותר. הוא יודע שההחלטה להעדיף קבוצה אחרת השאירה הרגשה מוזרה לפרנצ'ייז שאף כוכב-על – אף פעם – לא עזב אותה מרצונו. ואנא אל תזכירו לי את שאקיל, אוקיי? הוא לא עזב מרצונו. קובי בריאנט בעט בו בתחת.

אז מה אומר 'הזן' לחבורת הלייקרס השבורה והמדופרסת? שזה לא "NECESSARILY" דבר רע שדוייט עזב. בעברית – "זה לא רע כפי שחושבים". אולי זה 'טוב' פיל? למה שלא תלך עד הסוף ותגיד ללייקרס שזה הדבר הטוב ביותר שקרה להם? (מעניין מה היית אומר לו היית עדיין מאמן! עכשיו שהבעייה היא של ד'אנטוני, אז ברור שזה "לא כל רע כפי שחושבים"!).

למה זה לא רע? כי לדעת פיל פאו גאסול הוא שחקן טוב יותר מדוייט הווארד, ושניהם לא יכולים לשחק יחד, אז מוטב שהווארד יעוף לו. הוא לא אמר בדיוק שפאו גאסול טוב יותר, אבל הוא אמר שהוא "טוב יותר לשיטה של מייק ד'אנטוני". פיל מודה שלפאו היתה את העונה הגרועה ביותר שהיתה לו בלייקרס, ובלי לומר זאת דוגרי, הוא משאיר לקורא להבין שהכל אשמה של הווארד: "הוא לא מסוגל לשחק את הפיק-אנד-רול של ד'אנטוני, וזה פגע במשחקו של פאו כי הוא-הוא זה שמצויין בפיק-אנד-רול, אבל הווארד היה זה שהיה חלק מהשיטה, והוא לא מסוגל לשחק אותה". פיל ג'קסון מצטט את 82GAMES.COM שמראה שה-PER של האווארד היה 20.9 ושל פאו גאסול 22.0. מסקנה? הלייקרס טובים יותר ללא האווארד מאשר איתו.

וואללה שהייתי רוצה לשמוע אותו אילו היה היום המאמן של הקבוצה. הוא היה דואג ללא ספק לומר לנו ש-"זאת המכה הקשה ביותר שסבלה הלייקרס מאז בריאתה, ואני לא יודע כיתד נצליח לעשות את הפלייאוף ללא הווארד!".

 

דאלאס מבריקס  הולכת על אנדרו ביינום

 

מארק קיובן הוא בעל האיגו הגדול מכולם. הוא לוקח כל אכזבה ככשלון אישי. הוא לא הצליח לשכנע את דווייט הווארד לבוא למבריקס? הוא יביא שחקן שעוד יוכח שהוא טוב מדווייט: אנדרו ביינום.

קיובן שכר את שרותיו של ד"ר טי. או. סוריאל – אורטופד הברכיים הטוב בנמצא  (וזה שהציל את הקריירה של טייסון צ'נדלר) – ואת הטריינר קייסי סמית', הטריינר של TEAM USA הידוע , שיעבדו עם ביינום מההתחלה: EVALUATION חדש לחלוטין על מצב ברכו, ובניית תכנית בנייה מחדגש, ואם ישנה דרישה לניתוח נוסף – גם זה בא בחשבון. העיקר להחזיר את בן ה-25 הזה, 2.15 מ' ו-285 פאונדס חזרה לפארקט. כל מה שהם יכולים להציע לו זה 45 מיליום ל-4 שנים וקיובן מוכן להימור. אין שאלה שהוא "HIT OR MISS" וכנראה שרק קיובן הוא המהמר המוכן להמר על 45 מיליון, אם יקבל אור ירוק מהדוקטור והטריינר.

 

הקאבס הפכה לקבוצת פלייאוף בטוחה

 

 לרוסטר של הקאבס הכולל את אנדרסון וורז'או, קיירי אירוינג, דיון וינטרס, טריסטן ת'ומפסון, טיילר זלר, ודניאל גיבסון – בין השאר – נוספו אנטוני בנט, בחירת הדראפט הראשונה, ועתה ג'רט ג'ק וןאירל קלארק. המאמן הוא מייק בראון שהפך את הפלייאוף לאובססיבה פרטית. לאס ווגאס קלה את העובדה שלקאבס יש את כל מה שהיא צריכה לעשות את הפלייאוף במזרח, ושמה אותה לפני מילווקי ואטלנטה כמספר 6 לעשות את הפלייאוף מהמזרח.

 

 

לאס ווגאס קבעה את סכויי רוקי העונה 

לאס ווגאס קבעה את הסיכויים לרוקי העונה. המוביל הוא ויקאטור אולדיפו.  אני לא רואה את הלוגיקה כאן: הוא בעיקר שחקן הגנה מהשטאנצה של טוני אלן. הוא פוינט גארד עם כדרור ממוצע במקרה הטוב ביותר. שחקני הגנה בד"כ לא נבחרים לרוקי ההעונה. הוא גם ישחק עבור אורלנדו מג'יק. משם לא מגיעים רוקיס העונה בד"כ. רוקי העונה הוא בד"כ שחקן כדמיאן לילארד הבא מוכן לתקוע חיצים. בצרורות. אולדיפו יהיה חייב לקלוע לדעתי לפחות 12 נק' למשחק  בנוסף לאסיסטים וגניבות.

לאס ווגאס רושמת את טריי בורק כשני. כדי שיהיה לו איזה שהוא סכוי להתחשבות לתואר רוקי העונה הוא חייב להיות רכז פותח ביוטה, והם חייבים לעשות את הפלייאוף. במקום שלישי לאס ווגאס שמה שניים: אנטוני בנט ובן מקלמור. חמישי הוא קלי אוליניק מהסלטיקס.  את אנטוני בנט אפשר להוציא מהרשימה כי אני לא מאמין שהוא יהיה בחמישיית הקאבס. אבל אם הוא עושה את החמישייה במשך העונה, יכולתו כסקורר היא המפותחת ביותר מכל הרוקיס, ואז סכוייו לבחירה יעלו מאד.

 

סכויי האליפות של לאס ווגאס

 

לאס ווגאס לא התעצלה העונה, וקבעה את סכויי האליפות של כל קבוצת NBA לאלה המוכנים כבר לשים את כספם.

אלה הסכויים:

1. מיאמי היט: 1 ל-2

2. אוקלחהומה סיטי ת'אנדר: 1 ל-6

3. שיקגו בולס: 1 ל-9

4. יוסטון רוקטס: 1 ל-11

5. קליפרס: 1 ל-12

6. סאן אנטוניו ספארס: 1 ל-13

7. ברוקלין נטס: 1 ל-16

8. אינדיאנה פייסרס: 1 ל-18

9. גולדן סטייט ווריורס: 1 ל-20

10. ממפיס גריזליס: 1 ל-25

19? לוס אנג'לס לייקרס: 1 ל-49

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 26 תגובות

  1. 1.הייתי שם את הספרס במקום השני או השלישי.
    2.ללייקרס אין סיכוי לקחת אליפות העונה, לדעתי גם הסיכוי לפלייאוף קלוש.
    3.הקבוצה שתחתים את ביינום חייבת להשיג לו ספר. יש לו את השיער הכי מכוער בנבא.

  2. הקינגס מאד גבוהים על מקלמור.
    הוא היה הבחירה הראשונה של דאלסנדרו והם ניסו לעשות טרייד אף בשבילו עם אורלנדו וושינגטון.
    צריך לציין שכריס מאלין הוא חלק מצוות הסקאוטינג של הקבוצה החדשה.
    אם בן יהיה טוב בליגת הקיץ הוא יקבל דקות על חשבון שני שחקנים בקליבר של סטרטר, סלומונס וטורונטון ועל חשבון גיימר.[אם כולם ישארו …]
    במידה ומקלמור בשל יש לו סיכויים טובים לקבל 20-30 דקות והביאו גם עבורו רכז בעל יכולות מסירה כמו ואסקז.

  3. אחרי הפתיחה המטאורית של מייקל קרטר וויליאמס בליגת הקיץ במדי פילדלפיה, אני כבר מעמיד אותו כמועמד מספר אחד לרוקי העונה של 2013-2014.
    שימו לב למספרים של היום בבוקר:
    26 נקודות
    9 ריבאונדים
    8 אסיסטים
    1 חטיפה
    10 מ 11 מהקו
    וכל זה ב-35 דקות

  4. מנחם מה אתה אומר לביקורת של השאקיל על הווארד ?
    כנראה שלוס אנג'לס לא מקום כזה נורא
    שאקיל אמר שכולם רוצים להגיע לשם(לייקרס) , אבל לא כולם מסוגלים לעמוד בלחץ
    כמובן שהוא לא שכח "לשבח" את יוסטון וקרא לה בלעג עיר קטנה …….

    קצת חלש בגיאוגרפיה , זו עיר של 8 מיליון תושבים ……

    1. עיר קטנה לא הכוונה ביחס לתושבים, כי גם מיאמי לא גדולה. הכוונה זה מבחינת שיווק ופירסום. ויוסטון זה לא מקום גדול אם אתה רוצה לעשות כסף מפירסומות וכדו׳…

  5. אני לא מבינה למה אתה לא ם פשוט לינק לכתבות שאתה מעתיק . זו לא חכמה גדולה להעתיק, בביהס היו מעיפים אותך מזמן

    1. כמובן שלפעמים משתמשים בסטטיסטיקה שנותנים ב-NBA.COM או ESPNת או ביליצ'ר, אבל לקחת את הדרוג של לאס ווגאס שהופיע בבליצ'ר או ב-ESPN זה "להעתיק"? בקיצור, את יכולה לקפוץ לי.

  6. צריך עזרה. ראיתי השנה שחקן מהמכללות עם שם משפחה סמית'. רכז נמוך שניראה לי שקבוצתו הגיעה רחוק. מישהו יודע מי זה?

    1. מי שראית הוא רוס סמית, RUSS SMITH מלואיוויל, האלוף הטרי והשחקן הכי טוב באלופה ואולי הטוב ביותר שהיה בטורניר.

      הוא משך את השם שלו מהדראפט והעדיף להשאר עוד שנה.

      הדבר הכי מדהים בסמית' שהוא רזה כמו אטרייה אבל באוויר יש לו שליטה מדהימה בגוף שלו בעיקר כשהוא בא במגע עם שחקנים ששוקלים 80 פאונד יותר ממנו…

      שחקן שחקן רוס סמית', 1.83 של כשרון אמיתי.

  7. מה שהיה היה אבל זה לא כמו שזה נראה אם תגיד לציפור בואי היא תעוף אבל אם תברח ממנה היא תחזור והמבין יבין.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט