סיומת לוקה בחסר – דאלאס מארחת את יוסטון

לוקה דונצ'יץ' מתנשף. עובד קשה

לא משנה מה מצב הטבלה, מי עושה טאנקינג ומי רץ ליתרון ביתיות בפלייאוף, לדרבי הטקסני חוקים משלו. דאלאס רצה לתחתית הטבלה כדי לקדם את סיכוייה לבחירה טובה בדראפט, ויוסטון במאבקי צמרת, אבל תמיד כשהם יגיעו לדאלאס, הם יתקלו בהתנגדות של המקומיים, שלא יתנו להם לקחת את הניצחון ללא מאבק צמוד. פן נוסף שמוסיף לאווירה במשחקים בין דאלאס ליוסטון (כמו גם סן אנטוניו), הוא שבדאלאס גרים המון אוהדים של יוסטון, שכנראה עברו לכאן במהלך חייהם, ובעצם שתי הקבוצות מקבלות אותה רמה של עידוד, ולפעמים האורחת מקבלת יותר, במיוחד אם היא יותר טובה (והיא כן). המשחק היה צמוד לכל אורכו, כשהאורחים שומרים על הארדן חזק ומשאירים אותו על 20 נק' בלבד (!), מה שלא קורה יותר מידי, ולמרות שנשמר בידי שני שחקנים כמעט כל התקפה, הוא לא חילק יותר מידי מתנות וסיים את המשחק עם 4 אס' בלבד. גורדון הוביל את יוסטון עם 26 נק', ופול עם 9 נק' ו-9 אס'.

מהעבר השני, לוקה סיים עם כמעט טריפל דאבל שישי העונה כשקלע 19 נק', חילק 9 מתנות וקטף 15, ואילמלא אחוזי הקליעה העלובים של מספר שחקנים בדאלאס (רובם), גם היה עם 15 אסיסטים. מאז הטרייד הגדול שהשאיר את דאלאס עם הסגל הנוכחי, ג'יילן ברונסון מקבל הרבה דקות, וגם נותן עבודה כדי לנסות ולהוכיח שיש יותר מרוקי אחד בעיר, והרוקי הזה גם לקח שתי אליפויות מכללות. הוא סיים את המשחק עם 18 נק', 4 אס' ו-7 ריב', והשתתף בקרבות ההתשה ההגנתיים מול הארדן. הוא גם קיבל הזדמנות פז להכריע את המשחק בשנייה האחרונה כשקיבל כדור מלוקה וקיבל בלוק כשניסה לזרוק לסל. האמת, שביחס לדאלאס של פוסט טרייד, היה משחק מאוד מרתק עד הסוף, כש-7.3 שניות לסיום דאלאס לקחו כדור חוזר בהגנה וריק קרלייל החליט לא לקחת פסק זמן, ונתן לשחקנים לרוץ קדימה ולנסות לקלוע. אם אתם שואלים אותי, זה היה בכוונה, וגם שימו לב לתשובה שלו בראיון.

דירק נוביצקי עדיין מנסה לעבור את ווילט צ'יימברלין ברשימת קלעי כל הזמנים, אך לא שותף יותר מידי במשחק. אני מקווה להיות נוכח באולם ביום שזה יקרה, אולי עוד חודש בקצב הזה. דונצ'יץ' נשמר מאוד חזק על ידי טאקר במשך רוב המשחק, כשפול והארדן נותנים יד מידי פעם. לוקה קיבל הרבה מכות במשחק ועם זאת גם שיעור חשוב בוותיקות של כוכבים, כשצפה בהארדן מקבל שריקות על עבירות (או לא) שנעשו עליו, בעוד לוקה עצמו חוטף קטנות וגדולות לאורך כל המשחק, ולא מקבל שריקות על כל דבר, וגם נראה קצת מתוסכל מזה בשלב מסוים. אין מה לעשות, כמה שאתה לא טוב, עדיין צריך לטחון צעירות…

אז זהו סיפור המשחק בגדול, עוד ניצחון חשוב ליוסטון, שכבר עם שמונה רצופים ונושפים לדנבר בעורף, ודאלאס יכולים להיות שמחים שהם השאירו את יוסטון על סכום נקודות דו ספרתי. אה, וזיהיתי גם אורח מעניין במשחק. פאט מהומס מהצ'יפס ישב בשורה הראשונה ליד הסל, ונראה שנהנה מאוד מהמשחק. ראיתי אותו במסדרון ורציתי לשאול אותו את מי הוא בא לעודד אבל לא נתנו לדבר איתו. הוא נולד בטיילר, עיר שנמצאת בערך כשעה וחצי מדאלאס, ושלוש וחצי שעות מיוסטון, וממש אין שם מה לעשות אם אתה לא מגדל פרחים או עושה סמים קשים, אז אני מאמין שהוא לא שוהה שם יותר מידי בפגרה.

Patrick Mahomes
פטריק מהומס – בא לעודד. גם לא קשה בתקופה שאין פוטבול

נשארו עוד 16 משחקים לסיום העונה, וכנראה שדאלאס לא תנצח את רובם, אז חשבתי להביא לכם קצת את זווית האוהדים והטרפת שלוקה הביא איתו לקבוצה. ישבתי מאחורי משפחה, שהבת שלהם (וגם האמא לפעמים) לא הפסיקה לצרוח את השם שלו, וכל פעם שעשו עליו עבירה היא התפללה שהוא לא נפצע. החלטתי לבקש מהן ראיון במחצית, וכידוע, אמריקאים מאוד אוהבים להצטלם, אז הן הסכימו. כמו שאתם יכולים לראות, בווידאו וגם בתמונת החתימות, מארק קיובן הולך לעשות קופות רציניות בשנים הקרובות. רציתי גם לשאול אותו כמה שאלות אבל הוא מתעלם מכתבים באופן כרוני, ובמיוחד אחרי הפסד (וזאת הסיבה שאני אומר לעצמי שהוא התעלם ממני).


היה הראיון הקבוע עם לוקה, עם השאלות הקבועות והרגילות, אבל שמתי לב לחולצה שהוא לבש והייתי חייב לשאול אותו שאלה בנושא כה קריטי… והוא גם ענה עם חיוך. דרך אגב, אני מתנצל מראש על הסאונד אבל בצמוד ללוקה, היה צוות גרמני שכנראה בא כדי לראיין את דירק, אבל הסתפק במקסי קלבר, ושומעים אותם חופרים בגרמנית ברקע.

ממשיך לחלק חתימות באדיקות לפני המשחק
דירק ודווין בחימום

לפוסט הזה יש 16 תגובות

  1. אותי תמיד אפשר לקנות כשמשלבים קהל מקומי, עובדי איצטדיון ושאר גורמים לכאורה שוליים בסיקור של אירוע גדול. מאפשר לי זווית ראייה בלתי מסוננת, ובדרך כלל מקורית. תודה על הסיקור

  2. נפלא יאיר! עוד ראיון שלנו עם לוקה!!!
    היום שלוש/ה מכתבי הופס במשחקי NBA. אני חושב שזה שווה-שיא.
    התמונות שלך שוות הכנסה לאלבום, וכן הסרטונים.
    תודה גדולה יאיר.

  3. אחלה דיווח
    אהבתי שהתייחסת גם לדעותיהם של הילידים המקומיים. זו באמת נקודת מבט שנעלמת לרוב מהסיקורים הרשמיים
    🙂

  4. יאיר, אתה נותן זווית מאד שונה בסיקור המשחקים וזה מבורך.
    אהבתי מאד את התמונות והסרטונים.
    תמשיך לעניין אותנו בחוויה האדירה הזו שנקראת NBA !

כתיבת תגובה

סגירת תפריט