הבאקס מביסים ומותחן בפורטלנד – סיקור משחקי חמישי / ראובן בראל

שני משחקים בלבד הלילה, ואתם מקבלים סיקור משולב היישר מהעמדה המשודרגת של הופס במודה סנטר.

בדרך כלל אנחנו מקבלים מושבים מאחורי הסל באמצע האולם, היום הפתעה. המושב שלי ממש מעל קו האמצע בחלק התחתון של האולם.

עוד לא הספקתי להתמקם לצילום החימום ורחש עולה מהקהל של OKC שרובו זוכר חסד לגלגול הקודם של הקבוצה כסוניקס מסיאטל. מאחורי מגיח בסערה ראסל ווסטברוק.

ראס הגיח בסערה
כמעט לא החטיא בחימום.. באופן מפתיע גם לא ברבע הראשון
Jordan "Why Not?" Zer0.2

 

טוב, מספיק לצלם את ראס, צריך לסקר גם את הפייסרס מול הבאקס… לפעמים אפשר לתפוס שתי ציפורים במכה אחת.

אדאמס ושרודר מתחממים, הפייסרס עוד שורדים במילווקי.

מילווקי באקס (16-49) 117 – אינדיאנה פייסרס (24-42) 98

הבאקס שחזרו למילווקי אחרי מסע משחקי חוץ, הדגימו את האמרה "אין כמו בבית". לופז ומידלטון טיווחו מחוץ לקשת והעלו את הבאקס ליתרון מהיר של 8 נקודות. מיילס טרנר דאג להשאיר את אינדי בתמונה עם תפוקה מגוונת של שלשות ונקודות בפוסט. יאניס שסבל מכאבים בברך קלע רק מהקו ברבע הראשון. השלשה הזו יחד עם עוד 2 נקודות מהקו (8 מ-8 ליווני במחצית הראשונה) העלו את מילווקי ליתרון שיא של 14.


טרנר ובוגדנוביץ' לא נתנו לבאקס לברוח וחתכו את הפער ב-10 נקודות. 50-54 לבאקס במחצית.

הרבע השלישי היה סימן חגיגה של הבאקס בפוסט של אינדיאנה. מידלטון, בלדסו ויאניס קלעו 16 נקודות מתחת לסל. כולל הדאנק הזה של יאניס על טרנר. הבאקס מסיימים את הרבע השלישי ביתרון 12.

שוב רחש מהקהל והפעם בגלל משחק ילדים שמחממים את הפרקט. בגיל שלהם היינו משחקים בחצר בית הספר כשעיגול של ביוב משמש כסל דמיוני.

הרבע הרביעי הפך מהר מאוד לגארבג' טיים. הבאקס פתחו יתרון של 23 נקודות, הפייסרס הרימו ידיים. 98-117 בסיום למילווקי. יאניס עם 29 ו-12 ומידלטון עם 27 הובילו את הבאקס. טרנר עם 22 ו-17 ריבאונדים בלט באינדיאנה.

 

פורטלנד טרייל בלייזרס (26-39) 121 – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (25-40) 129
אנס קאנטר נכנס לאולם בדיוק כשראס סיים את החימום. השניים, ששיתפו פעולה בעונה הכי מוצלחת של OKC, מאוד שמחו לפגוש אחד את השני.

גברת, הכובע שלך מסתיר.

כך זה נראה מלפנים – אם תתאמצו תראו גם אותי (או את היד שלי) בסרטון.

יאללה מתחילים לשחק, ראס פותח את המשחק ביעילות לא אופיינית. 13 נקודות היו לו ברבע הראשון, (5 מ-6 מהשדה, 2 מ-2 לשלוש). פול ג'ורג' עם רצועות על כתף ימין הכואבת היה פחות יעיל.

הכתף עדיין כואבת – פול ג'ורג'

אצל הבלייזרס נורקיץ' לא התרשם מאדאמס, 10 נקודות ו-4 ריבאונדים היו לבוסני ברבע הראשון. 31-30 ל-OKC בסיום הרבע. בתחילת הרבע השני המחליפים בחיזוק של מקולום וג'ורג' שמרו על סטטוס קוו. כשהחמישיות חזרו לילארד והארקלס (שהשתפר מאוד לאחרונה, ומשדרג את ההגנה של פורטלנד) פתחו יתרון קטן של 6 נקודות. ראס הוכיח שהסטטיסטיקה תמיד מתיישרת והתחיל להשליך לבנים.

5 מ-6 ברבע הראשון, 1 מ-5 בשני. ראס בדרך לעוד החטאה.

שלשות של גרנט ופרגוסון צמצמו את היתרון של הבלייזרס לנקודה. ראס ונורקיץ' החליפו דחיפות הדדיות. נדנדת הסלים נמשכה. לילארד חתם את המחצית הראשונה עם הסל הזה:

58-61 לפורטלנד בסיום המחצית.

גם הרבע השלישי היה צמוד, 9 שינויי הובלה, 4 פעמים שוויון. לקראת סיום הרבע OKC ניצלה את החולשה של החמישיה השניה של פורטלנד ופתחה פער של 5. קרי צמצם ל-2, 85-83 ל-OKC לפני הרבע האחרון.

ג'ורג' במהלך של 1+, העלה את הת'אנדר ליתרון שיא של 7 בתחילת הרבע. מקולום צמצם, לילארד סחט פאול ששווה 3 זריקות מראס, הוסיף אסיסט לשלשה של הוד ושוב יש שינוי הובלה. לילארד קלע עוד שלשה. שהעלתה את הבלייזרס ליתרון 98-100.

ג'ורג' וראס שוב לקחו את ההובלה, לילארד עם עוד שלשה החזיר לבלייזרס את היתרון. ראס השווה עם אחת משלו. שיוויון 105, 3:30 דקות לסיום.

קופצים לשניות האחרונות, שוויון 111, פול ג'ורג' חודר, נותן מרפק לנורקיץ', מחטיא. פרגוסון עם פוט בק מעלה את OKC ליתרון 2.
לילארד מנסה להשוות, מחטיא. נורקיץ' על הריבאונד סוחט עבירה עם 4 שניות על השעון ומנסה לסגור חשבון עם ג'ורג' על המרפק מקודם. עבירה טכנית כפולה – השניה של נורקיץ' והוא מורחק. מי יזרוק? בוחרים מישהו מהספסל. הפור נופל על סקאל לביסייר – הוא מחטיא את שתיהן, נגמר? לא!!!
loose ball foul על אמינו – הוא מכניס את שתיהן – הארכה.

בהארכה ג'ורג' וראס היו טובים יותר, 8 נקודות של ראס, שלוש של ג'ורג' אל מול 6 בלבד של לילארד, קבעו את התוצאה – 129-121 ל-OKC בסיום.
51 נקודות של ליארד לא הספיקו מול 37 ו-32 של ראס וג'ורג'.

לפוסט הזה יש 36 תגובות

  1. חח ראס ענק הוא מנהל טראש טוק כל המשחק עם אוהדי פורטלנד ודנבר.

    הבנתי שאוהדי דנבר מקניטים אותו כי פעם הבובה שלהם זרקה מהחצי ואם היה נכנס כל הקהל היה מקבל טאקוס או משהו כזה וזריקה שעמד להיכנס ראס חסם זריקה שעמדה להיכנס ומאז הקהל נגדו חח

  2. מריצים דאחקות רצח באולפן על לברון. בארקלי אמר ללברון מכיוון שיש לך זמן פנוי אני מזמין אותך לאולפן לפרשן את הפלייאוף 🙂

  3. If you don't like Russ, you don't like basketball
    זהו מהות הכדורסל והספורט בכלל,להיות תחרותיים,לפעמים מנצחים ולפעמים מפסידים.
    לפעמים עושים שטויות ומחרבים ולפעמים עושים פעולות נהדרות.
    כל הקומביה והאוטופיה אשר מסתובבת ברחבי הליגה בין שחקנים מגעילה אותי ובא לי להקיא ממנה.
    בגלל זה אני אוהב את ראס,לא משנה שיקראו לו ווסטבריק ,בול-הוג וכל כינוי שלא יהיה,הבחור הוא הצגה ושווה את הכסף של אוהדי הספורט בכל המובנים.
    אין חברים בתוך המגרש ,טראש-טוק ,מלחמה ,עצבים,טרוליזם,ניצחונות,הפסדים.
    הוא ,יאניס ,קוואי הם בין השחקנים האהודים עלי כי הם מזכירים לי את שנות ילדותי,שנות ה90.

  4. משחק אש ואחלה סיקור
    אני לא מבין למה יאניס לא נח קצת. לא טוב לסחוב פציעה בשלב הזה….. אלא אם כן קוראים לך קובי.
    וווסטברוק ענק. מת עליו. לא קשור לסטטיסטיקה. התשוקה שלו מדבקת
    🙂

  5. המשחק בין פורטלנד ל-OKC היה סימפטומטי ומנבא לא רע למה שצפוי בפלייאוף , ולא רק לשתיים האלה.
    פורטלנד הראתה שוב שהיא רכה מדי למאבקי פלייאוף , ולא בנויה מאוזן . אין לה משחק פנים ברמה גבוהה מספיק (נורקיץ' לא מספיק) , אין לה שחקן כנף ברמה גבוהה כמו PG למשל , ודיים ומשולם יושבים על משבצת דומה .
    OKC , אם ראס ילמד קבלת החלטות נכונה מהי, יכולה להגיע לגמר המערב. הבעיה עם ראס – שבגילו הוא כנראה כבר לא מסוגל להשתנות , למרות שהוא מנסה.
    בהתאמה , קבוצות רכות מדי בהגנה שעיקר כוחן בצליפות בהתקפה ,לא תגענה רחוק בפלייאוף , שם ההגנות מתהדקות . לכן גם דנוור חשודה מיידית , למרות שהבית שלה בגובה מייל הוא מוקש לא קטן .
    הניחוש שלי הוא שהכרטיס השני לגמר המערב ייפול ל-OKC או לאובססיביים . אשמח ל- REMATCH עם האחרונים – ללא פציעות מאף צד.

          1. נו מה רצית, כל מנג'ר שמכוון גבוה צריך לחשוב ככה אחרת הוא לא עושה את העבודה שלו.
            נ.ב. אתה גם שייך ל-ללל

      1. בטח שאני שייך לללל. אני נושא בגאווה את האשמה. ועדיין , לפחות מאחורי השיקוץ הגדול עומדת יכולת על המגרש . מאחורי השיקוצון שלכם עומד הרבה פייק .

  6. לא אני המצאתי את המילה עבור היוסטונים . הגאון ואלוף הסטטיסטיקות שלהן התראיין בראשית עונת 2017-2018 ואמר שהם באובססיה להדיח את האלופה המכהנת .

  7. עכשיו עברתי על הכל לאט ובשקט.

    ראובן? מדליית זהב. אני מתכוון לכך. CANNOT BE ANY BETTER. הכל, מהצילום הראשון עד הסרטון האחרון.

  8. תודה ראובן אחלה סיקור ומיקום מדהים בהחלט! מה יהיה עם קאנטר והוד? שמעתי היום ברינגר שכשקאנטר על המגרש פורטלנד 19-. הוא הולך להיות להם בעיה קשה בפליאוף.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט