אירועי דיומא – 08.03.19

כדורגל

בונדסליגה – מחזור 25/ניר מועלם:

21:30 ורדר ברמן – שאלקה , ספורט 1 : המשחק שפותח את המחזור מפגיש את ורדר ברמן מהמקום ה-10 מול שאלקה שנמצאת בתחתית הליגה, במקום ה-14, כאשר רק 4 נקודות מפרידות בינה לבין פליאוף הירידה. ורדר ברמן מגיעה למשחק אחרי 3 תוצאות תיקו רצופים של 1-1 ובנוסף היא ללא הפסד ליגה כבר שבעה מחזורים, מנגד שאלקה מגיעה אחרי 2 הפסדי ליגה רצופים, ובנוסף הפסד ביתי 3-2 למנצסטר סיטי במסגרת שמינית גמר האלופות, רק נזכיר שביום שלישי הקרוב הם ישחקו בגומלין מול מנצסטר סיטי, בנוסף שאלקה לא ניצחה כבר שישה מחזורי ליגה. הימור – אני מאמין שנראה ניצחון ביתי של ורדר ברמן, במיוחד לאור העובדה ששאלקה מחכה למשחק הגומלין מול סיטי במסגרת שמינית גמר האלופות.

סרייה א' – מחזור 27 / ניר מועלם:

21:30 יובנטוס – אודינזה , ONE 2 : משחק הפתיחה של המחזור ה-27 בסרייה א' מפגיש את האלופה שבדרך מול אודינזה שנלחמת על חייה בליגה הראשונה. יובנטוס לא נמצאת בכושר טוב לאחרונה אך עדיין היא ניצחה במחזור האחרון את נאפולי 2-1 בחוץ, רק חשוב להזכיר שנאפולי שיחקה חצי מחצית עם פחות שחקן לעומת יובה ובזמן הזה היא ספגה שני שערים מיובה, ובנוסף נאפולי עוד הספיקה להחטיא פנדל. יובה עדיין ללא הפסד העונה בליגה, אך בליגת האלופות ובגביע היא כן הפסידה, כאשר ביום שלישי הקרוב היא תארח את אתלטיקו מדריד לגומלין של שמינית גמר האלופות אחרי שהיא הפסידה בראשון 2-0 והמשחק הזה הוא החשוב ביותר שלה השבוע ולכן אין לי ספק שהם ישמרו מספר שחקנים מרכזיים ליום שלישי. מנגד, אודינזה רחוקה כרגע 7 נקודות מהקו האדום וכל נקודה שהיא משיגה זה נהדר עבורה והיא מגיעה למשחק אחרי 2 ניצחונות רצופים על קבוצות מתחתית הליגה(קייבו ובולוניה). הימור – יובה תעלה ככל הנראה עם הרכב משני אך גם עם ההרכב המשני היא אמורה לנצח את אודינזה, במיוחד לאור העובדה שהמשחק הוא בביתה.

 

כדורסל/ שי בוקר

יורוליג מחזור 25

19:00, לא משודר: צסק"א מוסקבה (5-19) – מילאנו (11-13) – במפגש הראשון העונה, הרוסים שרדו מותחן באיטליה, 85:90. הערב מילאנו תקווה לגנוב ניצחון במוסקבה.

19:25, 5STARS: אנאדולו אפס (15-9) – ברצלונה (18-6) – במפגש הקודם בין הקבוצות שנעל את הסיבוב הראשון, הסגולים הובילו 50:39 במחצית בברצלונה. בחצי השני הם לא מצאו את הסל וקלעו רק 15 נקודות בדרך להשפלה, 65:80. המשחק הזה מאוד חשוב לשתי הקבוצות כי מי שתנצח כנראה תסיים מקום רביעי ותקבל יתרון ביתיות בהצלבה.

19:55, 5STARS: באסקוניה (12-12) – חימקי מוסקבה (14-10) – במפגש הראשון העונה בין הקבוצות ברוסיה, הרוסים ללא אלכסיי שבד נפלו לספרדים, 85:77. הסיכויים של הרוסים להגיע לפלייאוף כמעט אפסיים, והספרדים נמצאים חזק בתמונת הפלייאוף.

19:55, 5LIVE: בודוצ'נוסט (6-18) – אולימפיאקוס (3-21) – במפגש הראשון המונטנגרים נראו חסרי אונים בפיראוס שם הובסו 70:92. הערב הם ינסו להפתיע את בלאט שקבוצתו כמעט חייבת ניצחון למרות שהפסד לא יוציא אותם מהפלייאוף בגלל הפרשים לטובתם על פני מכבי תל אביב (6+). האמונה שלי היא שאולימפיאקוס תנצח.

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה

אליפות השחקנים – רבע וחצי הגמר

*המלצת צפייה* 15:00: רוני אוסליבן-ג'ון היגינס (יורוספורט 2)

*המלצת צפייה* 21:00:ג'אד טראמפ-ניל רוברטסון (יורוספורט)

אתמול קיבלנו ברבע הגמר שני משחקים צמודים. אלוף העולם, מארק וויליאמס, פתח טוב את המשחק עם ניל רוברטסון, אך דעך ככל שהמשחק נמשך, מה שאיפשר לאוסטרלי להשתלט על המשחק עד לסיומו. משחק המשקף היטב את העונה של השניים עד כה. המשחק השני, זה שבין מארק אלן לסטיוארט בינגהאם, התנהל בצורה דומה למדי. כאן בינגהאם עלה ליתרון 3:0 לפני שאלן השתלט לחלוטין על המשחק, והמשיך כך עד לניצחון 6:4.

סשן הצהריים יביא לנו את המשחק האחרון של רבע הגמר, וכאן אנו מקבלים פחות או יותר את הקלאסיקו של הענף, זה שבין רוני אוסליבן לג'ון היגינס. השניים אוחזים יחדיו בתשע אליפויות עולם (חמש לרוקט רוני, ארבע למכשף), לא מעט מהן בגמרים ששיחקו זה מול זה. לפחות בכל הקשור לכושר המשחק העונה, הרי שרוקט רוני אוחז בכושר טוב בהרבה, עם שלושה טורנירים על החגורה, כולל שבירת שיא הזכיות בטורנירי טריפל קראון. היגינס לעומתו מצוי בכושר די מחורבן, מה שאולי השתנה לאחר הניצחון הנאה על מארק סלבי בסיבוב הראשון. בכל מקרה, הקרבות בין השניים הם בדרך כלל מראה מלבב שלא כדאי להחמיץ. משחק הערב הוא חצי הגמר הראשון, שיפגיש את ג'אד טראמפ עם ניל רוברטסון. המשחקים העונה בין השניים ייצרו קרבות מותחים ואיכותיים עד מאד, ואין סיבה להאמין שזה של היום יהיה שונה. השניים מגיעים אחרי רבעי גמר קשים למדי מבחינתם, בהם ניצחו לאחר שהיו בפיגור (בפרט הדברים אמורים לגבי טראמפ), כך שגם מנטלית הם נראים מוכנים לקרב הקשה שלפניהם.

לפוסט הזה יש 9 תגובות

  1. ניר ודוד, תודה רבה.
    שני משחקי הסנוקר הם קרבות במשקל כבד…
    רק אחרי הצהריים, ואולי לקראת הערב, אכתוב בתגובות על משחקי הטניס שצפויים הלילה ולפנות בוקר באינדיאן וולס.

    1. בכיף גדול. אני אגב עשיתי מנוי לנגן של יורוספורט אחרי שנים של התקמצנות (40 ליש"ט לשנה). סוגר לי יפה את הפינה באופניים וסנוקר ובאיכות מעולה.

      1. המנוי כולל גישה לכל ערוצי יורוספורט? גם 2 ויורוספורט פלייר? כי זה אכן נשמע שווה, יש גם הרבה טניס ביורוספורט

  2. כמובן היורוליג היום מכבי מכבי שצסקא לא תפשל מול מילאנו
    אפס מול ברצלונה בקרב על הביתיות בסדרות כנראה ביניהם
    ליגה לאומית כדורגל 5 משחקים שמסתיימים עכשיו

כתיבת תגובה

סגירת תפריט