חם מהתנור: יום שבת**הווארד מסביר מדוע בחר ביוסטון/רועי ויינברג

כנראה שפאו גאסול יהיה הסנטר הפותח בעונה הבאה של הלייקרס, והפאוור פורוורד יהיה הרוקי ראיין קלי/מטה וורלד פיס/ג'ורדן היל.


הספרס מעוניינת בקניון מרטין. גם הניקס מעוניינת בשחקן, ששיחק אצלם בשנה האחרונה.


הווארד אמר שהוא ביקש מהלייקרס במהלך עונת 2012/13 למנות את פיל ג'קסון כמאמנם. זה לא קרה, ויכול להיות שזה השפיע על אי ההישארות של הווארד בלייקרס.


דוויט הווארד בחר ביוסטון רוקטס כקבוצתו בעונה הבאה

הווארד
הווארד. בחר ביוסטון בגלל שראה שהמועדון הולך למעלה.

אחרי מירוץ ארוך של 5 קבוצות לשחקן, הווארד החליט שישחק בשנים הקרובות ביוסטון. הוא הודה למעריצים של הלייקרס, ואמר שהרוקטס הם המקום הכי טוב עבורו, ושלאחר שהוא הסתכל על הלייקרס ויוסטון הוא ראה שהרוקטס הולכת למעלה, ויש להם הרבה שחקנים צעירים ומאמן שיכול לשפר את המשחק שלו בפוסט (מקהייל), וזאת הסיבה העיקרית שהוא חתם, כדי לגדול עם הקבוצה הצעירה הזאת. הלייקרס לא תקבל כלום תמורת הווארד, שיכול לחתום כשחקן חופשי עם יוסטון (יש להם מקום בגג השכר).


חוזה קלדרון הסכים לחוזה של 29 מיליון דולר ב-4 שנים בדאלאס, שם יהיה הרכז הפותח. בעונה האחרונה הוא שיחק בדטרויט, שהייתה מעוניינת להחזירו (הקינגס גם רצתה להחתימו), אך לבסוף הוא בחר בדאלאס מאבריקס.


פול מילסאפ חתם לשנתיים באטלנטה, תמורת 19 מיליון דולר. הג'אז ויתרו על הזכויות שלהם עליו בטרייד עם גולדן סטייט אתמול. דמאר קארול עבר לאטלנטה יחד עם מילסאפ (הם שיתפו פעולה ביוטה). קארול יקבל 5 מיליון דולר לשנתיים באטלנטה.


אנדרה איגודלה חתם בגולדן סטייט ל-4 שנים תמורת 48 מיליון דולר (פרטים מקיפים בחם מהתנור של יום שישי).


אל פארוק אמינו הסכים להמשיך לעוד שנה בפליקנס, תמורת 3.7 מיליון דולר.


הנאגטס מתמקדת בניסיונות להחתים את מונטה אליס במקום איגודלה שעזב.


הרוקטס שלחו את רויס וויט לפילדלפיה תמורת בחירת דראפט עתידית.


הפליקנס מעוניינת בעומאר אסיק שצפוי להיות מועבר עקב החתמת הווארד ביוסטון.


כריס קופלנד חתם לשנתיים באינדיאנה.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 20 תגובות

  1. חבל שהפרויקט הנחמד שהיה בדנבר לשנה שנתיים יהרס. מונטה אייס במקום איגידאלה זה ממש לא נראה טוב. יהיה ממש מעניין עם יוסטון וגולדן סטייט. המערב משתנה לגמרי לשנים הקרובות בעקבות הטריידים של השנה.

  2. המערב כבר הרבה שנים עם קבוצות יותר איכותיות ויותר עמוקות ובמזרח ישנה רק ממלכת האופל ממיאמי.
    אבל השנה אני מניח זה כבר לא יעזור להם !!

  3. מונטה סקורר עוצמתי ויתר מיגודלה , מעניין איך הוא יתחבר עם לאוסון, באמת חבל לי על המעבר הזה של איגודלה

  4. הזכויות על רויס וויט שנבחר ע"י יוסטון במקום ה-16 בדראפט 2012 הועברו לפילי, נקווה שיעבור איזה טיפול פסיכולוגי מסיבי, ויתחיל לשחק וירא קצוץ מהכשרון הענק שלו

  5. מונטה אליס שיתף פעולה והיה קבוצתי ו"נחמד" בשנה פלוס שבילה במילווקי המשמימה. הוא כבר לא הקוץ בתחת שהיה. הוא יכול לתרום לדנבר.
    או שאני סתם אוהב לראות אותו מתעופף לכיוון הסל נגד ענקים…

  6. אוקלהומה הקונטנדרית היחידה שעוד לא עשתה שום מהלך , פרסטי נרדם זה היה קיץ אם כל כך הרבה אופציות לשידרוגים הוא היה חייב לנסות לפנות מקום בתקרת השכר הוא לא עושה כלום לפי דעתי היה צריך לעשות טרייד התחלה לפני הדרפט עם ניו אורלנס איבקה ראס ופרקינס תמורת דוויס גורדון והבחירה ה 6 את גורדון לשלוח לבוסטון עם הבחירה ה 12 ןלאמב תמורת רונדו ככה פינית מלא מקום בתקרת השכר להחתמות ואז מחתים את מאיו ככה שיש חמישייה של רונדו מאיו דוראנט דויס ונואל שיחסית זולה ויש לך עוד מקום להחתמות נוספות לספסל שהיום מה שקובע אם קבוצה תיקח אליפות זה החוזק של הספסל ובגלל זה אוקלהומה נפלה כל הזמן ופרסטי עדיין לא מבין את זה כל החימשייה הזאת תעלה סביבות ה 45 מיליון יש לך 22 מיליון לבנות ספסל מחתימים את קירילנקו יש כבר את ספלושה תאביט וקוליסון ורגי גקסון ,

    1. טעות איומה זה רונדו תמורת ווסטברוק שעולה עליו בכמה רמות. אני הייתי שולח את ג'קסון מחתים את כספי ומנסה להוריד גבוה סביר. דוראנט ווסטברוק ועוד חיזוק סביר אמור להספיק.

  7. עמרי כספי ינסה להיות תואם צ'אנדלר פרסונס בדקות שפארסונס ינוח. המון הזדמנויות יהיו לו. מקווה שיצליח.
    בינתיים דטרויט מנסים לבנות קבוצה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט