הבאקס מול לברון ופורטלנד מול הרפטורס ביום שישי הגדול! / דור בלוך

הבאקס מול לברון ופורטלנד מול הרפטורס ביום שישי הגדול! / דור בלוך

אטלנטה הוקס (41-21) – שיקאגו בולס (45-17) 2:30:

קבוצה ללא התקפה פוגשת קבוצה ללא הגנה, איך זה יגמר?

שתי הקבוצות כבר נמצאות עמוק בטנק כאשר דווקא שיקאגו התדרדרה במירוץ אחרי ציון עם 4 נצחונות בחמשת המשחקים האחרונים כולל שניים מרשימים מאוד על בוסטון ואורלנדו כאשר ההתקפה שלה מתחילה להראות סימני חיים אחרי פתיחת עונה מזעזעת (103.8 נקודות למשחק).

אם ההתקפה של שיקאגו היא החלק הפחות משכנע אצלה הרי שההגנה של אטלנטה היא הפקרות של ממש כאשר הקבוצה מג'ורג'יה סופגת 118 נקודות למשחק. גם אטלנטה הראתה סימני חיים לאחרונה עם נצחונות על פיניקס ועל מיניסוטה לאחר הארכה כמו גם משחקים תחרותיים מול יוסטון ודטרויט.

על הביתיות של אטלנטה נלך עם המומנטום החיובי של שיקאגו, ועם זאק לווין ולאורי מארקנן.

הימור: שיקאגו ב-8.

ברוקלין נטס (31-32) – שארלוט הורנטס (33-28) 2:30: (ערוץ 5):

משחק קריטי עבור שתי הקבוצות, ושימו לב למצב המעניין שנוצר במזרח. ברוקלין לא תשתחל לחמישיה הראשונה (5.5 משחקים אחרי בוסטון האיכותית בהרבה), ועל כן המאבק שלה הוא על המקום השישי בו היא מובילה במשחק וחצי על דטרויט ו-3 על דטרויט ושארלוט. המאבק של ברוקלין אם כן הוא כפול, ראשית לא להסתבך במאבק על עצם המקום בפלייאוף, שכן נצחון של שארלוט יצמצם את הפער בין השתיים לשני משחקים בלבד, ומאבק על המקום ה-6 שמשמעותו עשויה להיות מפגש סיבוב ראשון מול אינדיאנה הפגיעה ללא אולדיפו, במקום מפגש עם טורונטו או מילווקי. מי היה מאמין ששם תהיה העונה של ברוקלין.

שארלוט מנגד משתוקקת לחזור לפלייאוף ובמיוחד הדברים אמורים לגבי הגארד שלה קמבה ווקר. בעונתו השמינית במועדון ווקר הפך סופית לסופרסטאר בעונת שיא שבה הוא קולע 25.2 נקודות למשחק. הקמבאק של אורלנדו יצר מאבק ממשי על המקום ה-8 כשגם מיאמי עוד לא אמרה את המילה האחרונה.

העובדות האלה הופכות משחק שבתחילת העונה לא ממש סומן כמוקד עניין למשחק הכי חשוב של הערב. זהו המפגש הרביעי בין השתיים העונה, כאשר ברוקלין נצחה פעמיים במשחקים צמודים ודרמטיים והפסידה פעם אחת. תוסיפו לכך ששארלוט מגיעה למשחק הזה במומנטום שלילי עם ארבעה הפסדים בחמישה משחקים כשההגנה שלה מתקשה לעצור את היריבות על פחות מ-120 נקודות. הנטס מנגד התאוששו מסלאמפ מסויים שתקף אותם לאחר חזרתו של הכוכב שלהם מפציעה, ועם יתרון הביתיות זה צריך להיות שלהם.

הימור: ברוקלין ב-5.

טורונטו רפטורס (17-45) – פורטלנד טרייל בלייזרס (23-38) 3:00:

המשחק החזק של הערב מגיע אלינו מקנדה כשהמדורגת שנייה במזרח, והקבוצה עם המאזן השני בטיבו בליגה בעשרת המשחקים האחרונים (את הראשונה נפגוש מאוחר יותר), תארח את פורטלנד, המדורגת רביעית במערב, בשוויון על המקום ה-3, כשהיא מקווה שבמערב מאוד מאוד צמוד ולא צפוי זאת יכולה להיות עונת הפריצה שלה.

אבל בשביל שזה יקרה פורטלנד, משחק וחצי מעל יוסטון, ובשויון עם אוקלהומה, צריכה לסיים את העונה בצורה חזקה, על מנת לשמור על יתרון הביתיות, לפחות בסיבוב הראשון ולנסות להמנע ממפגש עם יוסטון ואוקלהומה בסיבוב הזה.

וידוי: מאז שנורקיץ' הגיע לפורטלנד אני מחכה להבשלה של מה שנראה לי כמו פוטנציאל לטריו חזק של לילארד, מקאלום ונורקיץ'. אחרי שהעונה הקודמת שלו הייתה פושרת יחסית, הסנטר חזר למספרים הטובים בקריירה שלו עם 15.5 נקודות למשחק ו-10 ריבאונדים, ואני גם מאוד אוהב את הצירוף של קנטר שמוסיף להם קשיחות. יחד עם אמינו, טרנר ורודני הוד יש בפורטלנד דיי עומק ודי כישרון כדי לאתגר כל קבוצה שלא משחקת את משחקיה במפרץ.

אבל להגיד שהלילה מחכה להם אתגר משמעותי זה יהיה לשון המעטה. טורונטו התאוששה מהמעידה שהתאפיינה בערב התקפי חלש באופן קיצוני מול אורלנדו על מנת לנצח את בוסטון בצורה מרשימה. היא מחזיקה במאזן הביתי השלישי בטיבו בליגה, ויש לה את השחקן הטוב ביותר על המגרש. כן קוואי לנארד חזר בשיא הכח ועם 27 נקודות למשחק הוא האלפא דוג של הקבוצה הזאת, האם הוא האלפא דוג של המזרח? תשובה על כך נקבל רק בפלייאוף.

המשחק הקודם בין השתיים היה משחק של התקפות בסופו פורטלנד שרדה ריצה של טורונטו על מנת להשיג ניצחון יוקרתי, הלילה היא תצטרך להסתדר ללא קנטר וטרנר בעוד טורונטו תצטרך להסתדר ללא אחד מהשחקנים שמייצרים לה עומק משמעותי מהספסל – פרד ואן פליט.

הימור: טורונטו ב-8.

בוסטון סלטיקס (25-37) – וושינגטון וויזארדס (36-25) 3:00:

שתי הקבוצות מגיעות למשחק הזה במומנטום מזעזע, אבל אם לגבי וושינגטון זה צפוי ומובן לאור העובדה שהעונה שלהם הסתיימה זה מכבר ואין להם באמת על מה לשחק הרי שבמקרה של בוסטון זה מפתיע לא פחות ממדאיג.

הסלטיקס ידעו שמצפה להם רצף משחקים לא פשוט מול מילווקי, טורונטו ופורטלנד כשבין לבין גם משחק חוץ מול שיקאגו החלשה, אבל אני לא חושב שמישהו בבוסטון ציפה לארבעה הפסדים רצופים. גם אם לוקחים בחשבון את הפציעות של טרי רוזייר, ביינס וט'יס קשה להגיד שזה מסביר את התוצאות החלשות במשחקים האלה, שמסבכים את בוסטון במאבקי המיקום במזרח. הדברים הגיעו לכדי שיא בתבוסה לטורונטו בה ארווינג קלע רק 7 נקודות במשחק חלש במיוחד.

השאלה של שילוב הכוכבים הפצועים החוזרים – היוורד וארווינג למול המשך מתן הקרדיט לכוכבים הצעירים – רוזייר, בראון וטייטום נראית כרגע כשאלה שאין לה פתרון של ממש, וההתבטאוית השנויות במחלוקת של קיירי לא ממש עוזרות. ארווינג זורק השנה בדיוק מילמטרי אותו דבר כפי שהוא זרק בשנה שעברה, תוסיפו על כך את הזריקות של היוורד ותבינו שזה משאיר הרבה פחות כדורים לשחקנים ששיחקו נפלא בפלייאף של השנה שעברה. מכאן למרמור, ויותר מזה, ניצול לא אופטימלי של המשאבים קצרה.

זה עצוב כי הכדורסל של בוסטון בשנה שעברה עם הנעת הכדור, החדירות של טייטום המשחק האולטרה אינטילגנטי של הורפורד (מהשחקנים האהובים עליי בפלייאוף שעבר) היה שווה עין, ודומה שהשנה הקבוצה נוטה הרבה יותר למשחק סטטי ומבוסס מהלכים אישיים.

אבל אחרי 4 הפסדים רצופים מול אחת מקבוצות החוץ הגרועות בליגה בוסטון תצטרך לשים את כל זה בצד ולהשיג את ה-W, יש לה עדיין מספיק זמן כדי לפתור את יתר הבעיות כשהפלייאוף הולך ומתקרב אלינו בצעדי ענק.

הימור: בוסטון ב-12.

פיניקס סאנס (50-12) – ניו אורלינס פלקינס (36-27) 4:00:

היסטוריה קטנה יכולה להירשם הלילה כשפיניקס, כנראה הקבוצה החלשה בליגה תנסה להשיג נצחון שני ברציפות, אחרי הנצחון הצמוד על מיאמי, הנצחון היחיד שלה בעשרת המשחקים האחרונים. גם ניו אורלינס נמצאת בצלילה חופשית מאז פרשת דיוויס והיא רשמה שני הפסדים בשני המשחקים האחרונים. פיניקס צפויה לחסור את וורן ואולי גם את בוקר שנמצא בספק.

הימור: ניו אורלינס ב-12.

סקרמנטו קינגס (30-31) – לוס אנג'לס קליפרס (29-34) 5:00:

עוד משחק שלא היה אמור לעניין אותנו מאוד אבל לפתע תופס חשיבות גדולה כשסקרמנטו בביתה יכולה לצמצם את המרחק מהמקום בפלייאוף למשחק אחד בלבד, כשמאחור עורבים הלייקרס להזדמנות, מאוד מלפנים סן אנטוניו ויוטה מסתכלות אחורה בדאגה.

כן שולי צמרת המאבק צמודים מאוד כרגע כאשר 5 ואם מאוד נתעקש על מיניסוטה 6 קבוצות מתחרות על שלושה מקומות בפלייאוף אותן תופסות כרגע יוטה, סן אנטוניו והקליפרס.

סקרמנטו לא ציפתה להיות כל כך קרוב לפלייאוף, אבל היא מגיעה למשחק הזה מאוכזבת במקום מעודדת, כאשר 4 הפסדים בחמשת המשחקים האחרונים דרדרו את סיכוייה. במיוחד שובר לב היה ההפסד למילווקי במשחק סופר דרמטי שהלך להארכה. אבל כשמסתכלים על זהות הקבוצות נגדן סקרמנטו שיחקה היא לא צריכה להיות מאוד מאוכזבת, הפסדים לדנבר, מילווקי וגולדן סטייט, אולי שלוש הקבוצות הטובות בליגה הם לגמרי דבר מובן.

עם זאת השאלה שעולה מהמשחקים האלה היא היכולת של סקרמנטו הצעירה לסגור משחקים צמודים. שלושת ההפסדים האלה הסתיימו ב-3 נקודות הפרש או פחות מכך. אם המשחק הלילה ילך למשחק צמוד זה בהחלט עשוי לעמוד בראש של השחקנים, כאשר הם צפויים לחסור את באגלי לפחות לעוד שבוע.

גם הקליפרס מתמודדים עם פציעות משלהם כאשר מבה א מוטה וצ'נדלר צפויים שלא לקחת חלק במשחק הלילה, והקליפרס מגיעים למשחק הלילה לאחר הפסד במשחק צמוד משלהם מול יוטה.

הקליפרס יוכלו להשלים סוויפ במצ'אפ בין השתיים לאחר שניצחה את שלושת המשחקים הקודמים שהתקיימו בין השתיים העונה.

הימור: הקליפרס ב-8.

לוס אנג'לס לייקרס (31-30) – מילווקי באקס (14-47) 5:30:

שאלה אחת עומדת בראש של כל מי שיצפה במשחק הלילה בין מילווקי ללייקרס: האם ועד כמה לברון רוצה להיות בפלייאוף העונה. הרבה שיח היה ברשתות החברתיות בימים האחרונים על היכולת ההגנתית החלשה וחוסר המאמץ של לברון. האם הוא וויתר על העונה הזאת או שזה פשוט מה שלברון עושה בעונה הסדירה, ובניגוד לסיטואציה בה היה במזרח, במערב זה לא מספיק למקום בפלייאוף.

הרכבת לא לגמרי ברחה ללייקרס, אבל הם צריכים לשנות מומנטום במהירות, והפסדים לאטלנטה, ניו אורלינס וממפיס הם פשוט לא דבר שאפשר לקבל מקבוצה שמנסה להגיע לפלייאוף במערב סופר תחרותי.

מה שעשוי לסייע לה הוא הצפי שמילווקי תיתן לשחקנים לנוח כשעבור שתי הקבוצות זה יהיה משחק ראשון בבאק טו באק. הדברים נכונים בעיקר עבור הפריק. הכוכב סובל מכאבים בברכו הימנית, והדקות שלו יוגבלו בתקופה הקרובה, כאשר הוא נח מול שיקאגו ושיחק 24 דקות בלבד בנצחון בהארכה על סקרמנטו. במשחק הזה הקבוצה ראתה את הסיכונים של המדיניות הזאת כשיתרון 14 נמחק לה כאשר היווני יושב על הספסל.

מילווקי מגיעה למשחק הזה מהמקום הראשון במזרח ועם שישה נצחונות רצופים, כך שהמומנטום נמצא בצד שלה, כשהקבוצות יפגשו בפעם הראשונה מבין שתיים העונה.

הימור: מילווקי ב-8.

לפוסט הזה יש 263 תגובות

  1. פרוויו משובח
    שני ההפסדים הרצופים של הלוחמים (וגם הרצף של הניקס) הכניסו אלמנט של תחרותיות בצמרת.
    יחד עם מאבק רותח לכניסה לפלייאוף (שאני אישית, כבטלן מקצועי, לא מבין) יש הרבה עניין השנה
    ורי נייס
    🙂

  2. עד כמה לברון רוצה לשחק בפלייאוןף, האם הוא ויתר, וחוסר המאמץ של לברון.
    לי זה מרגיש שאלו יותר משאלות לב, או מקרה בו המטרה צוירה מסביב לחץ.
    .
    העובדות, הן מלמדות שכאשר לברון על הפרקט, המאזן של הלייקרס הוא 24 – 19 (אחוז ניצחונות שכזה אמור להיות שווה מקום 7 במערב).
    כאשר הוא על הפרקט, עבור כל 100 פוזשנים, הקבוצה מנצחת 110.4 – 108.1, וכאשר הוא לא על הפרקט, הלייקרס מפסידים 106.9 – 112
    .
    לרגע אני לא טוען שההגנה שלו העונה, או בשנתיים שקדמו, היא הגנה איכותית. בטוח שלא בעונה הרגילה.
    אני כן חושב שהמסקנה היא מהזן של "הבאתי מהבית".
    לטעמי, לעובדה שהוא בעונתו ה-16, כאשר באמתחתו (כולל פלייאוף) כבר 1424 משחקים בקריירה (לצורך השוואה, לג'ורדן בקריירה, כולל וושינגטון, כולל פלייאוף, 1251 משחקים), משקל גדול יותר בהבנה של טקטיקת חלוקת הכוחות.
    לברון לא המציא את ה-"מנוחות היזומות". כיום, הפוקוס על כל פרט, גדול יותר.

    1. אני רחוק מלהיות אוהד לברון, אך אני חייב לציין שההגנה האישית שלו לא רעה בכלל במשחקים האחרונים, בטח לא כמו שמפורסם.
      אבל הוא בוחר בפינצטה את הפוזשנים שהוא מגן בהם.
      ככה שלפעמים נראה שהוא ממש מחפף, אבל לפעמים הוא מגן טוב.
      הדבר שהכי מפריע לי זה השפת גוף שלו, שכל ריצה של היריב הוא ניראה מיואש, בעוד אינגראם וקוזמה ממשיכים לתת תפוקה.
      אני רוצה לראות אותו היום אקסטרא אגרסיבי, ומנסה להנהיג ע"י דוגמא, ולא ע"י מילים.

      1. אם מנסים לפרש את שפת הגוף של לברון,
        אז קו פרשת המים ברור –
        לפני הפציעה, ואחריה.
        ליתר דיוק –
        לפני פרשת דייויס, ואחריה.

        1. אחד המגנים הרעים בליגה לברון העונה (ביחד עם הארדן), שניהם מגינים עם העיניים, וזה מובן לברון בן 34 עם קילומטראג עצום, הוא לא יכול לרוץ כמו התקופה במיאמי זה יגרום לפציעות.
          .
          הצעירים צריכים להגן אבל איך לברון מצפה מהם לקבל את זה אחרי שהם מסתכלים עליו ורואיים אותו נח, שברגע הראשון שיהיה אפשרות הוא יטריד אותם (והוא שותף פעיל למקבלי ההחלטות).

        2. מסכים.

          השאלה למה?

          אתה המנהיג של הקבוצה, ונכון, לא קיבלת את מה שרציתה.
          עדיו אתה יוכל להספיד את העונה, להושיב את לברון שיחלים מהפציע ולהתמקד בלוטרי.
          אך הוא אמר למדיה שהוא רוצה לנצח, ושיש לו ציפייה למאמץ משאר הסגל.
          אז למה עדיין היאוש הזה שרואים אצלו? הוא לא יכול לטעון שהוא לא מקבל עזרה, כי גם אינגראם וגם קוזמה בכושר שיא.
          הספסל בעייתי, אבל הוא מורכב מותיקים שלפי מה שנאמר בתקשורת, הוא אישר בתחילת העונה, אז למי הוא בא בטענות?

    2. אני לא רואה את הסתירה, זה שעדיף עם לברון חצי כוח מאשר בלי לברון, בטח כשאתה הלייקרס זה ברור ומובן, אבל זה שהוא לא תורם ללייקרס את כל מה שהוא יכול, גם זה ברור וזאת הנקודה, למה זה קורה? זה כבר לכל אחד לנחש

    3. גיא, הכוונה לסרטון מטוויטר בו נראה לברון מחפף בהגנה, אחרי שדרש מחברי קבוצתו להיות יותר נחושים ובעלי מוטיבציה..

  3. אחלה פריוויו כרגיל תודה דור…
    נראה לי ש "כשמאחור עורבים הלייקרס להזדמנות, מאוד מלפנים סן אנטוניו ויוטה מסתכלות אחורה בדאגה." אמור להיות "כשמאחור אורבים הלייקרס להזדמנות, בעוד שמלפנים סן אנטוניוה ויוטה…
    לייקרס באקס אמור להיות משחק אש. אני איתך בכל התחזיות…

  4. דור, אין לך כלל מושג כמה אני מעריך את הדבקות שלך באתר. אתה כמו הגייזר Old Faithful בפארק ילוסטון: מופיע כמו שעון כל שבוע ועושה את שלך בנאמנות, במקצועיות, ובבקיאות. אם ישנו מישהו באתר שאני סומך עליו בעיניים עצומות, זה אתה!
    כיף של פריוויו. כל משחק חשוב, אבל אני אסתכל על סקרמנטו – קליפרס שמאד מעניין אותי, ואקפוץ למשחק לייקרס. אם לייקרס מנצחים היום – זה ייתן להם אנרגיה עצומה לעשות את הפלייאוף.

  5. ופרייויו מצויין, לדעתי המשחק של הלילה זה הלייקרס שיסתום את הגולל עלינו במקרה של הפסד, הפריק רוצה להוכיח שהוא יותר טוב מלברון וכל משחק נגדו מחסל, מקווה שננצח למרות שמאמין שיהיה קשה, הלייקרס לא קבוצת שלוש טובה וההגנה של מילווקי תפורה לקבוצה כמו הלייקרס

    1. הפסד הלילה רחוק מלסתום את הגולל על סיכויי הלייקרס להעפיל לפלייאוף.
      יש להם כרגע הפסד אחד יותר מלקינגס, ו-2 יותר מלספרס ולקליפרס.
      .
      היות ויש להם עוד 2 מפגשים מול הקליפרס, ואחד מול הקינגס בבית (ניצחונות ב-3 המשחקים נותן להם את שובר השוויון, הן מול הקינגס, והן מול הקליפרס),
      אז זה נהיה ברור שהעונה לא תוכרע במפגשים נגד קבוצות הצמרת.

  6. תודה רבה דור מעניין כמו תמיד.
    האם ידוע מהי מידת הפציעה של הפריק כמה זמן הוא צפוי להיות בהגבלת דקות וכו'?
    באותה הנשימה על אף המרחק בינהם – מתי לונזו אמור לחזור?

  7. תודה רבה דור, אחלה פריוויו.
    .
    שעה נוחה לצפות במלך החדש מוחץ את קודמו
    😉
    אבל ברצינות מקווה שיאניס ישחק וישמור קצת על לברון.
    .
    הזווית הספרסית – החדשות הטובות הן שאחת מהצמד LACSAC תפסיד. החדשות הרעות הן שאחת מהן גם תנצח. נהיה חיוביים לשם שינוי ונאחל לשני הצדדים בהצלחה.

  8. תודה על הפריוויו,
    לברון עלה במשקל, נגד ממפיס הוא בקושי זז, אין קסמים, לא רואה איך הלייקרס איך הלייקרס נכנסים לפלייאוף, לדעתי זה יוכרע חמישה משחקים לסיום.

    1. לכולם יש משחקים רעים, משחק אחרי הוא נראה מצויין עם 33 נקודות באחוזים מצויינים, תומפסון היה חושך אתמול והארדן לפני שני משחקים נראה כמו גופה (אתמול קבר 58 נקודות דרך גרונה של מיאמי),ווסטברוק אתמול עדיף שלא היה עולה למגרש.
      .
      לא יודע איך שמעון כתב שדונבון מיטצל העונה יותר טוב מלברון ושהיה מוביל קבוצה יותר רחוק. אין פרמטר אחד במשחק שמיטל טוב מלברון.

      1. ברוך הסגל של הלייקרס בלי לברון הרבה יותר טוב מהסגל של יוטה בלי מיצל על הנייר.

        לברון עםן מאזן שלילי מקום 10 מיצל מוביל את יוטה לןמקום 6 אז מה אם ללברון יש סטט יותר טוב??

        איך מישהו עם מאזן שלילי ומחוץ לפלייאוף יכול להיות במירוץ כלשהו לMVP??? גם אםן מישהו קולע 50 נק למשחק והוא במאזן שלילי ומחוץ לפלייאוף לא יכול להיות MVP. אז כן מיצל לפני לברון ובהרבה במירוץ לMVP.
        מימל סוחב חבורת יורוקאפ לבדו

  9. תודה רבה דור.
    שני משחקים מעניינים יותר ממש בסוף.

    הקליפרס וסקרמנטו כמובן קרב ראש בראש על מקום בפלייאוף, ומלך המזרח היוצא (בוודאות) מול מלך המזרח, ואולי גם הליגה – הנכנס.
    בקיצור, שווה לקום.

  10. The San Antonio Spurs and center Pau Gasol have agreed on a contract buyout, clearing the way for the six-time All-Star to be playoffs-eligible for his next team, league sources told ESPN.

    1. חדשות נפלאות לכל הצדדים!
      .
      לספרס טוב לצאת מהחוזה שלו בשנה הבאה. גאסול מקבל צ'אנס לטבעת ומילווקי מקבלת מחליף ללופז שיצלוף משלוש כמה דקות בערב. אחלה עסקה.

    1. אֵמוּר לבן (או קרפיון עֵשֶׂב; שם מדעי: Ctenopharyngodon idella) הוא מין דג צמחוני יחיד בסוגו החי במים מתוקים ונחשב מתאים ביותר לוויסות צמחייה ימית. זהו זן קרפיון הגדל באופן טבעי בסיביר ובצפון סין. מקור שמו הוא בנהר אמור, שנחשב למקום שבו הופיע המין לראשונה.

  11. איזה סיפור מרגש זה רודני הוד. אדם שכרתו לו את שתי האונות ועדיין משתלב בחברה ומוצא תעסוקה מניבה. פשוט מעורר השראה.

    1. איש קטן וציני אתה.

      "Selected as a team captain for the 2013-14 season". רודני הוד. במדי דיוק.

      ברזומה שלך מופיע 'קפטן' איפה שהוא?

      1. ועוד אחד עבורך:
        "Member of the National Honor Society … also volunteered with the Boys & Girls Club"
        ואיפה אתה? מתחבא מאחורי תמונה של בארקלי בצעירותו..

  12. הMVP הבלתי מעורער של העונה עבורי הוא קוואי לנארד.

    השחקן הצעיר הטוב בליגה, בעיניי, הוא דונובן מיטשל.

    המשותף ביניהם: רבגוניות וכפות ידיים גדולות.

  13. מי שבמקרה רואה את בוסטון עכשיו, ובמקרה שם לב להגנה שלהם בדקה האחרונה – מבין שלאף קבוצה במזרח לא יהיו חיים קלים מולה.
    להערכתי היא תגיע לגמר המזרח. שם תלוי מי תתמודד מולה.

  14. בוסטון?
    טורונטו?
    יש עכשיו את "המופע של יאנג". חובת צפייה!

        1. היה 6 הארכות או בנבא או בקולג' עם תוצאה מגוחכת של 71-72 או משהו כזה..
          .
          אני זוכר רק בגלל שהשוו את זה למשחק של אשקלון נגד ירושלים..

      1. הימרתי על המשחק הזה איזו אלפייה(שירושלים תנצח) זוכר את התקף הלב שלי כאשר אני מתעדכן בתוצאה מהפלאפון(לא הייתי בבית)
        חשבתי יש באג עם כל הארכות האלה, הרי לא הגיוני שתהיה סדרת הארכות כאלה

        מסתבר שהכל הגיוני אם זה קורה

    1. בטוח היה מתישהו.. אם בליגה בישראל היה פעם 5/6 הארכות לא זוכר בדיוק.. ירושלים נגד אליצור אשקלון

  15. לא מבין את האופן שבו מפעילים את רונדו. הוא צריך להיות בצד המוסר ולא בצד המקבל של המצב לשלשה. אם בדקות האלה הכדור אצל לברון או אצל מי שלא יהיה שדוהר קדימה שיחכה בחוץ בינתיים.

  16. לברון מנסה לשחק הגנה, לראשונה מזה שנים.
    על לופז כמובן ולא על יאניס.
    הוא כ"כ מותש מהמאמץ הבלתי רגיל עבורו שהוא עבר לעמוד בהתקפה במקום.

  17. אטלנטה-שיקגו. לקח לי 63 דקות להבין שלא באמת מעניינת אותי התוצאה של המשחק הזה. הולך לישון.

  18. ברבע הרביעי, ובהארכה הראשונה, הוקס – בולס היה אחלה משחק. יאנג ופורטר נתנו הצגה עם שורה של סלי קלאצ'.
    בהארכות ה-2 וה-3, השחקנים כבר נופלים מהרגליים, כאשר לפרקים נראה שרק לוינס קארטר יש עוד אנרגיות…

  19. חיפשתי באינטרנט, 6 הארכות זה הכי הרבה בשנת 50-51
    אינדיאנפוליס-רוצסטר תוצאה עלובה של 73-75 חח
    יותר עדכני היה גם 5 הארכות מילווקי סיאטל.. אולי יישבר פה שיא הלילה.. שיא נקודות 186-184 דנבר דטרויט משחק עם 3 הארכות

  20. פריט מידע לא חשוב או מעניין 1#
    .
    זו הפעם הרביעית ב-20 השנים האחרונות שיש משחק עם 4 הארכות.
    בכל 3 הפעמים הקודמות, אלו היו אטלנטה או הבולס ששיחקו במשחק.

  21. פרט מידע לא חשוב או מעניין 2#
    .
    כאשר 2 דקות לסיום, לאורי מרקנן קלע את הנק' ה-321 במשחק, הוא קבע שזה המשחק שבמקום ה-4 ברשימת המשחקים בהם נקלעו הכי הרבה נק'.
    במקום ה-3 משחק בו נקלעו 337 נק' (כנראה לשם הקבוצות כבר לא יגיעו).

  22. יש לבולס פוטנציאל ענק צריכים רק מאמן טוב איכות השחקנים שם זה נפלא. לאבין זה פוטנציאל סופרסטאר אם יגשים את כל הפוטנציאל שלו (לא נראה שזה יקרה אי פעם..)

    1. ואמרתי שיש קבוצות כמו פורטלנד שכדאי להם להמר על פורטר ואנשים לא האמינו. בוושינגטון הכל היה נראה מסריח הוציאו 50אחוז מכל שחקן

    1. מדד (+/-) של משחק בודד לא רלוונטי לכלום.
      אנחנו מדברים על משחק עם 4 הארכות, כאשר יאנג קלע את סלי הקלאצ' שמראש הביאו את הקבוצה למקום בו היא בכלל במשחק. גם בדקות הסיום של הרבע הרביעי, וגם בדקות הסיום של ההארכה הראשונה.
      בהארכה השנייה, כאשר ניכר היה שהוא כבר בקושי מתפקד, הוא מסר את האסיסטים שעזרו לשמור את הקבוצה במשחק.

        1. זה השילוב האיום של מעט מדי שינה, לא מספיק קפה, והרבה יותר מדי DNA ייקה, שמפיל אותי בפח בכל פעם מחדש…
          (מצטער, אדיסו. חלפה מעליי, הציניות)

          1. פן פו
            יפה ירקוני שרה את שיר האלי-פו-פו של הפריק.
            ובגלל שאני במוד שימון אז אני מסייג…
            רק בתנאי ש….
            בלדסו יהיה פצוע כל הפליאוף ושהתאגיד לא יתערב 🙂

    1. לא יודע אם פציעה, אבל באמת יש בה משהו מעצבן. אולי שילך לה הקול לכמה דקות? במקרה שלה זה נחשב אובדן כושר עבודה.

        1. חמדוללה….
          גם הטייטום סוף סוף נתן משחק בו התאמץ קצת בהגנה אז גם זה היה שווה משהו.
          בכלל הרבע האחרון היה כולו הגנה שהחזירה לי את החיוך. עכשיו צריך עו3 3 ניצחונות של יונייטד, באיירן ומכבי תל אביב והודעה שהשיאון פתוח מחר בבוקר עם שלג טלק בשביל ה-אוףף-פיסט ואני בשמיים.
          מחכה גם לטלפון מידידי יאסר ששומר לי על חוף זיקים ומשטנקר מתי שווה לבוא לאסוף מה שהסערה, הים וחמאס זורקים לי לחוף 🙂

  23. מקווה שהבאקס לא יפסידו אחרת רע מאד משחקים הבאים של לייקרס זה פיניקס וקליפרס נצחונות ודאיים ויכניס אותם לקצב

  24. הצטרפתי בפסק זמן, הייתי בטוח שברואר ככ זקן שהוא מרכיב משקפיים בזמן פסקי זמן לראות את הלוח… מסתבר שהוא גם משחק איתם

  25. לא יצא לי לראות הרבה את הבאקס השנה. לא נראים משהו בכלל.
    קואץ' באד אצלי לא נספר בפלייאוף עד שיוכיח אחרת.

  26. לא מבין את הקינגס זיו. מה ברואר משחק ובשביל מה הובא? הבן אדם אוויר בהגנה וכמה שנים גמור כבר גופה במצב רקבון מתקדם מה אתם חושבים/מצפים שיביא לכם? לא מספיק בארנס?

  27. חחח ככה הבאקס הולכים לשמור בפלייאוף? לתת ללברון סוויצים על לופז בעוד לברון לוקח תנופה מהחצי? אהה לברון כבר לא במזרח למזלם. באסה זה משחק שילך ללייקרס, העיקר שהבאקס חרבנו לקינגס.

  28. אינגראם מאז הטרייד דד ליין שחקן אחר.
    פשוט תענוג לראות.
    תגידו מה שתגידו 12 מ14 לא בא ברגל..
    רק שלא יטרידו לי אותו בקיץ בבקשה

    1. מי יקח את המזרח? הבאקס חלשים מסביבי ליאניס, פילי יש בראון וסימונס, בוסטון בבעיות וקיירי, טורנטו צפויים ועם לאורי. על מי אתה מהמר? קשה לדעת

  29. הגארדים של הלייקרס איומים ונוראים, רונדו ובולוק נותנים לבלדסו לטייל מתחת לסל, לונזו חסר מאוד בהגנה

  30. דא שמעתי שמועות שטיירון לו מועמד להחליף את וולטון בקיץ.
    אני אומר בכנות שאם זה יקרה, אני עוזב את הלייקרס עד לפרישה של לברון אם בכלל אני אחזור.
    מהלך כזה יהיה בושה וחותמת סופית על מורשת המועדון

  31. סקרמנטו נוראיים, החלטה רעה אחרי החלטה רעה.. כולל הרכבים הזויים ובלי סוף דקות לברואר… (מה הוא מחזיק על דייב יגר? איזה פרט אפל יש לו עליו?)

  32. אם כמו שזיו טוען יש לסקרמנטו את הלוז הכי נוח הליגה עד הסיום, אז מוטב שהקליפרס ינצחו.
    .
    מתי הנמר הבאנגלי באגלי חוזר ?

  33. שתי שניות לסוף שעון – מסתכלים על אינגראם זורק שלשה מהאמצע. בכל מקרה – מילווקי שרדו משברון, עכשיו לברון ינוח והם יברחו

  34. בולשיט קול על בארנס לא היה תוקף בחיים היה סל ואם כבר סל ועבירה גלינארי אפילו לא עמד יציב ונכנס לו לתנועה בזיון

    1. תפסיקו לתת דקות לברואר. כל דקה שלו על המגרש זה סל של היריב אולי השומר הכי חלש בליגה יחד עם כרמלו. אין לו מקום בליגה פילי מכרו לכם בלוף

  35. הייתה לי הארה – דוריס בורק היא בעצם ציפי לבני. אומרת את המובן מאליו באופן דרמטי ומלא חשיבות ובטון מעצבן. אולי גם היא תפרוש?

  36. רק שלא יהיה הארכה צריך לצאת לרוץ עד שהגשם הפסיק יאללה לברון תפסיד בשקט משחק הבא פיניקס תוכל לנוח שם

  37. משחק טוב של הלייקרס, סגרו מצוין את יאניס, ההגנה של הגארדים רעה ונתנה לבלדסו לבד לנצח. לונזו ישפר את זה
    יעשו פלייאוף על הקשקש, בשני המפגשים על הקליפרס

  38. סופרטאר שחזק במירוץ הMVP צ'ק
    צוות מסייע מעולה צ'ק (כן שמעון מעולה מוזמן לכתוב לי תגובות כאורך הגלות על הצוות המסייע החלש של הבאקס)
    הילוך נוסף כשצריך צ'ק
    נצחון למרות שיפוט עוין צ'ק
    עכשיו רק צריך להפסיד ללוחמים בכבוד ולהבין שמילווקי בהרכב הנוכחי זה על אמת

  39. לברון עוזב את תךחומי המגרש 6 שניות לפני סיום המשחק למרות שהיה בחמישייה. לא יודע מה אתכם, אבל אם אני הקומישונר של ה אן בי איי, הייתי משעה אותו שבועיים וקונס אותו במליון דולאר! זה ביזיון!

  40. מילווקי מאבדת בסוף העונה את בלסדו, ברוגדון, לופז, מירוטץ'… כולם פרי אייג'נט ומידלטון אופציית שחקן, 13 מיל' זה מעט מדי עבורו
    קיץ צפוף יעבור על הבאקס

    1. בלדסו הלילה האריך חוזה ב 4 שנים.ברוגדון ישאר אלא אם תהיה לו הצעה מטורפת כנל מידלטון.לופז הוא בר החלפה ומירוטיץ רק עכשיו הצטרף ונראה לי שיעדיף להעביר את השנים האחרונות בקריירה בקבוצת פלייאוף

  41. אם מספר הקסם הוא 44 ניצחונות אז הלייקרס צריכים 14 ניצחונות מתוך ה 20 משחקים שנשארו להם כדי להיות בפלייאוף.
    קליפרס צריכים 9 מ 18

          1. לא מסכים אני חושב שבלי כוכב עליועם אין מה לחפש בליגה (לבאגלי יש פוטנציאל מדהים אבל לא רואה אותו סופרסטאר) סוג של פורטלנד קבוצת סיבוב ראשון שני בליגה,לא רואה אותם הופכים לקוטנדרים, השלד של אטלנטה מעניין הרבה יותר עם זאיון מגיע אני בהחלט רואה אותם מתמודדים על אליפות עוד כמה שנים זאיון יאנג וקולינס כל אחד מהם הפוטנציאל שלו נדיר (זאיון הולך להיות הטוב בעולם בעוד 5 שנים).

      1. אין אחד שלא בעד לברון גם שי אם השנאה אליו, הלייקרס הרבה יותר מעניינת ומרתקת מכדור השינה קליפרס או יוטה וסקרמנטו, לברון בפלייאוף הרבה יותר מעניין מהילדים מהבירה או מחברות החסרי שם מהקליפרס.

        1. מה שחשוב זה גולדן אלופה
          ומסלול פלייאוף הכי קל לגולדן בדרך
          ומכבי
          וביבי
          וזין על כל הסמולנים !!!

    1. אין הגנה בלייקרס, יאניס היה ביום חלש ולא ניצלנו את זה, לברון ואינגרם היו מופלאים היום וולטון חייב לעוף הביתה!!! אני מחכה כבר ליולי לראות את הלקרדה שהיו אורלינס יקבלו אחרי שסירבו להצעה של הלייקרס, בראון היווארד ובחירת סיבוב ראשון זה תהיה ההצעה מהסלטיק יתחננו לקבל חצי ממה שהלייקרס הציעו להם

כתיבת תגובה

סגירת תפריט