לאן נעלם ג'ימי באטלר?
מאת שחר צ'קו
כולנו מכירים את סיפורו המדהים של ג'ימי באטלר, ממצב של ילד ללא בית לבחירת דראפט אחרונה במחזור 2011, משחקן בקצה הספסל של תיבודו לסופרסטאר שמוביל קבוצה לפליאוף.
יש הרבה שסולדים מג'ימי באטלר, לא אוהבים אותו וחושבים שהוא שחקן כוחני ואגואיסט שהעביר את קבוצותיו מסכת עינויים. אשר ביניהם, יציאה פומבית מול המאמן וצעירי הקבוצה בבולס, הירידות על קא"ט את וויגינס שהם רכים, בקשת הטרייד שגרמה למיניסוטה לשלוח אותו לפילי תמורת קובינגטון וסאריץ' ובין היתר לפיטוריו של טום תיבודו. יש כאלה שטוענים ששיקגו ניצחה בטרייד על ג'ימי ששלח אותו לזאבים תמורת בחירת דראפט (מרקנן), זאק לאבין וכריס דאן (דיון בפני עצמו).
בעונה הנוכחית ג'ימי באטלר נעלם מעיני התקשורת, לא שומעים אותו יוצא נגד השחקנים שאיתו כמו בשיקגו ובמיניסוטה, לא משתולל באימונים, לא מביא ערבים גדולים בצרורות, לא רואים אותו בתקשורת כמו שהיינו רגילים בעונות קודמות. הוא כבר לא עומד בפרונט של קבוצה.
נכון שהוא אמר שהוא לא מוצא את עצמו בהתקפה, אך לא שומעים ממנו הרבה העונה.
********************
ג'ימי באטלר 'מתערב' על $10,000 בהתערבות שהוא יודע שיפסיד, ורק לעזור לילדי מצוקה
***********************
ג'ימי עם המעבר לפילי קולע פחות מחמש עונותיו הקודמות בליגה – 4 עונות במדי השוורים ולאחר מכן עונה אצל הזאבים. בחמש עונותיו האחרונות הוא קלע ממוצע של 21.7 נקודות במשחק לעומת השנה שהוא קולע 19.3 למשחק (כולל את פתיחת העונה במיניסוטה).
האם המעבר לקבוצה בה סימונס ואמביד שולטים פגע בו (ובסיכויים שלו לקבל חוזה מקס בקיץ)?
בואו נדבר נתונים –
ג'ימי בחמש עונותיו הקודמות היה קולע 21.7 ב-37.6 למשחק לעומת 18.8 ב-32.8 דקות במדי הסיקסרס.
כנראה שג'ימי בחר לקחת צעד אחורה – הוא משחק פחות דקות במשחק, לוקח פחות זריקות פחות משחק עם הכדור בידיים. גם עם שכלול ל-36 דקות הוא קולע 20.5 למשחק, ירידה לעומת שנים עברו.
בהסתכלות על האופנסייב ריטינג שלו רואים עלייה משנים עברו. כמו כן, האחוזים שלו השתפרו לשתיים, לשלוש וגם בעונשין.
האם זה מספיק לחוזה מקס? לא נראה כך, אולי חוזה גדול בקבוצה שמחפשת סטאר.
אך כמה באטלר משפיע על המשחק?
מאוד! ההפרש בין על המגרש ללא על המגרש עומד על הבדל של +7.5 לטובת ג'ימי, הוא השתלב בצורה טובה בתוך קבוצה עם הרבה אגו. גם בהגנה ההשפעה באה לידי ביטוי בכך שהקבוצות שנגדו קולעות יותר ב-2 נקודות כשבאטלר על הספסל או לא משחק. מה גם שהכדורים הקריטים והאחרונים במשחקים צמודים הולכים אליו, אפשר לדבר עם ווקר שקלע 60 נקודות והפסיד לג'ימי בשנייה האחרונה ולשאול אותו על זה. גם בהפסד לאוקלהומה הכדור הלך אליו בשניות האחרונות.
ג'ימי העונה בפילי עומד על 25 ניצחונות אל מול 13 הפסדים.
ג'ימי מנסה להשתלב בצורה הכי חלקה שיש. עושה חסימות לשחקנים אחרים, עוזר למהלכים לזרום ומנסה כמה שיותר להיות השחקן שיודע את מקומו בלי יותר מדי רעש וצלצולים כמו שאומרים בשכונה. ניקח את קיירי כדוגמת מקל בתנועה של בוסטון, אומנם הוא קולע הרבה והוא מוביל את בוסטון למקום החמישי אך יש תחושה שבלעדיו בוסטון יכולים להגיע לגמר מזרח, ואפילו לאליפות.
לג'ימי לא אכפת מהמעמד שלו כמוביל קבוצה וכנראה שגם פחות אכפת לו מהחוזה הבא, אלא אכפת לו להיות חלק מקבוצה, חלק מההצלחה, והוא יעשה הכול כדי שהקבוצה תנצח ולהתקדם לעבר אליפות. כשאמביד אמר שהוא לא מקבל את הכדור מספיק, ג'ימי לא אמר כלום ומצא פתרונות פרקטיים למרמור של אמביד. הצעד אחורה של ג'ימי לקח את הקבוצה צעד וחצי קדימה.
מה יהיה עם ג'ימי באטלר בקיץ אי אפשר לדעת, אך אם הוא ימשיך בקו העלייה שלו ביעילות האפקטיבית שלו במגרש, (ולדעת הדוק' גם אם פילי תחליף את המאמן) נראה שפילי יכולה לחלום על גמר אזורי ואולי גם להגיע להתמודדות רצינית בגמר.
ראס א שטן
25 פבר 2019 08:15:40יפה מאד.
ג'ימי מנסה להשתלב בצורה הכי חלקה שיש. עושה חסימות לשחקנים אחרים,-זה משפט המפתח.
עצוב ששחקן טופ 12-15 בליגה מטייל ברחבה ועושה חסימות בלי הכרה לשחקנים אחרים משל היה דיאנדרה גורדן או קובינגטון. פה נעלם ג'ימי באטלר.
ברט בראון מחק את ג'ימי והפך אותו לשחקן יורוליג שכל תפקידו זה לתת הגנה ולעשות חסימות לשחקנים ואני שואל בשביל מה בוצע הטרייד על קובינגטון? לפנות מקום בתקרת השכר בקיץ (כי באטלר חוזה נגמר וקובינגטון היה חתום על 17 מיליון כמה שנים)?
ג'ימי כרגע לפני הפיכה לענק הירוק, זה השקט לפני הסערה, הוא רואה את משאית הברינקס בורחת וכריס פול מנופף לו לשלום מתא הנהג.
ברט בראון מאמן כסיל שמעדיף את סימונס עליו ומוכן למחוק את ג'ימי בשביל סימונס הנגר. הרי באטלר בלי הכדור מה הוא יכול לעשות? ג'ימי שחקן של כדור, יכול לנהל משחק (אני הייתי הופך אותו בכלל לרכז בתקווה שסימונס יפצע), לעשות ISO, סקורר.
הוא צריך לקבל כדורים באחד על אחד, לחדור לקלוע חצי מרחק, גם שלשות קולע לא רע, צריך יותר להחזיק בכדור אבל גם סימונס צריך את זה אז בראון בוחר בסימונס.
אני חולה על באטלר והוא אחת הבחירות הראשונות בכל קבוצה שהייתי בונה. הוא משחק רצח בשני צידי המגרש ונותן 200% ורוצה לנצח.
כל מה שהוא אמר ועשה בעבר הוא צדק (רואים איפה קבוצות זבל מיני ובולס נמצאות מאז עזיבתו), גם ההתפוצצות על בראון תהיה מוצדקת ואני מקווה שזה יגיע כמה שיותר מוקדם לפני שהפלייאוף יתחיל.
עצוב לי לראות אותו עושה חסימות לרדיק וסימונס ליד קו העונשין כל המשחק ופה ושם כאילו עושים לו טובה נותנים לו ISO ואז הוא לא בגרוב וזורק קרשים.
סימונס זה אם כל החטאת, בגללו בפילי כולם נראים פחות טוב, גם האריס.
אני בכלל לא מדבר על אמביד שכמה שחושבים שהוא טוב זה עוד כלום אם סימונס לא היה, הוא היה מפלצת במקום לבזבז אנרגיה ולחפור על שחקנים באחד על אחד מקו ה-3 תארו לכם אותו בפיק אנד רול עם האריס ובאטלר כמו שהארדן וקאפלה עושים בנוסף לטחינה שלו בצבע. יכול להיות שחקן של 30 ו20 בכיף בליגה, הוא גם היה מתעייף פחות.
זה לא ישתנה על סימוןנס לא יפצע או יועבר ובראון ילך יחד איתו. מה שנותר לקוות שאמביד יכנס בקיץ לבראנד ויגיד לו אני או סימונס
שחר צ'קו
25 פבר 2019 08:35:22מסכים שסימונס מודגש יותר בקבוצה, ובראון משתמש בו יותר מאחרים.
ג'ימי ידע לאן הוא מגיע, הוא ידע שבקבוצה יש 2 צעירים שמובילים את הקבוצה. אני חושב ששילוב נכון של סימונס יחד עם טובי אמביד וגימי בפיק אנד רול יצור מפלצת בלתי ניתנת לעצירה כי סימונס יודע למסור ויש לו ראיית משחק טובה אז הם יוכלו להשתמש בו לריווח מגרש
Smiley
25 פבר 2019 10:09:24סימונס כישרון גדול יותר מבאטלר. אין מה לעשות. והתקרה של סימונס הרבה יותר גבוהה משל באטלר (שהראה גם בבולס שהוא צריך להיות כינור 2-3 מאשר האיש המוביל).
הוא יכול להיות השחקן המוביל, אבל הקבוצה לא באמת תתמודד על התואר (ראה הבולס למשל שהיו טובים אבל לא באמת מועמדים ללכת רחוק).
פילי פשוט משנים עכשיו תוך כדי תנועה כי יש להם חמישייה שלכל אחד אחר יש איכויות אחרות והם צריכים לשחק ביחד.
ראס א שטן
25 פבר 2019 10:30:35אז קח כבר עת סימונס. איזה קבוצה אתה אוהד?
סימונס לא כשרון גדול יותר מבאטלר. הוא ממוקסם בשיטה של פילי ונראה לך טוב אבל הוא קצת מעל לונזו בול.מה שאתה רואה סה די התקרה שלו. באטלר שחקן הרבה יותר טוב ממנו משני צידי המגרש.
אשך טמיר המקורי
25 פבר 2019 11:22:46סימונס מתחת לבול.
בול מסוגל לקלוע משלוש והוא לא תוקע את המשחק.
מנחם לס
25 פבר 2019 18:25:09שחר, בשתי מילים: מאמר מצויין.
בשלוש מילים: מאמר שהגיע זמנו.
בארבע מילים: שחר, יש לך את זה.\
בחמש מילים: המשך לכתוב. אחד כמוך שייך לצוות.
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
25 פבר 2019 09:11:24+1
המומחה
25 פבר 2019 09:14:57מה עם אמא של סימונס היא לא אשמה? אין לך מושג.
אחד השחקנים הכי מוכשרים בליגה הזאת כל קבוצה בליגה הייתה בוחרת בו כפרוספקט לעתיד.
ראס א שטן
25 פבר 2019 09:26:51קח אותו עכשיו תמורת קוזמה יש?
אשך טמיר המקורי
25 פבר 2019 11:31:06take my wife.
please, take my wife.
MBK
25 פבר 2019 08:18:24באטלר ירד לי מהראדר לאחר ההתנהגות המביכה שלו במינסוטה
נכון הוא סטאר אבל אוברייטד ברמות מטורפות (בעיקר בעייני עצמו כנראה)
חוסר היכולת שלו לאחד ולהוביל את צעירי מינסוטה לרעתו
גם בפילדלפיה היו דיבורים על חוסר כימיה עם אמביד
אכפת לא מאוד מהחוזה הבא שלו והוא כנראה יעבור לקליפרס
תודה על הפוסט
ראס א שטן
25 פבר 2019 08:22:58ברור שאכפת לו החוזה. לך לא היה אכפת מ-150 מיליון דולר? זה יותר חשוב מכל טבעת אליפות 🙂
ראס א שטן
25 פבר 2019 08:24:24בקליפרס באטלר יראה מיליון דולר. סוויט לו באטלר קאווי גלינארי הארל זה חמישייה מפחידה
שחר צ'קו
25 פבר 2019 08:41:00אני לא מסכים שהוא אוברייטד, הבנאדם לקח את מיניסוטה לפילאוף אחרי 14 עונות שהם לא היו.. הוא ירד על השחקנים הצעירים במיניסוטה כדי שהם ישתפרו והם לא עשו את זה(שים לב מה מצבה של מיני כרגע -וויגנס לא פוגע ולא מממש את היכולות שלו- בדראפט אמרו שהוא ישנה את הליגה כמו לברון.
קא"ט כן מראה התקדמות אך הוא רך מאוד בהגנה ובהתקפה, מול סנטרים כמו אמביד הוא נראה ציפלוח)
MBK
25 פבר 2019 09:31:00מינסוטה יכלה להיות עם זאק לווין ומרקונן
ההתנהלות של באטלר היתה לירוק בפרצוף של הקבוצה
קוואי
באטלר
דוויס
שחקנים שעושים צחוק מעצמם וגם מהקבוצות שלהם
ראס א שטן
25 פבר 2019 09:58:58באטלר ודיוויס שונים הם שיחקו באשפה רוב הקריירה ושואפים ליותר.
במה באטלר עשה צחוק? יצא נגד שני ארגונים רקובים שלא מעוניינים לנצח.
דיוויס? הדרך אולי מגעילה אבל בא לנא שנתיים לפני סיום החוזה ומאפשר להם לקבל משהו תמורתו. מה עדיף שהיה עושה להם לברון דוראנט וקיירי?
מי שמחליא בהתנהגות סה קיירי שנמצא בקונטנדרית ועושה איתם פאסיב אגרסיב.
קאויי יודע שטורנטו יעשו הכל לרצות אותו ומנצל את זה עד תום ועוד ישאיר להם זין במקום לומר להם בפרצוף אני לא ממשיך.
אשך טמיר המקורי
25 פבר 2019 11:32:001+
ודאן
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-פו-ת-!
25 פבר 2019 08:40:29אני לא בטוח שאני מסכים את שורת הסיכום (זה שלא אכפת לו מהחוזה הבא),
אבל זו דעתי בלבד.
לזכותו של באטלר צריך לומר שהוא חלק מהסיבה שה-NBA יהיה מעניין מאוד, גם ביולי הקרוב…
.
אחלה פוסט!
ברוך הבא, שחר.
שחר צ'קו
25 פבר 2019 08:43:49אני מאמין שכן אכפת לו מהחוזה הבא אבל גם אכפת לו לנצח ולעשות את מה שנדרש ממנו בקבוצה. אם היה לו אכפת ברמה מטורפת הוא היה מכריח את המשחק עליו וקולע 25 ומעלה למשחק
תודה רבה
אשך טמיר המקורי
25 פבר 2019 09:06:00הכי אכפת לו מהחוזה אבל אחרי כל המוניטין שצבר הוא חייב לשמור על פרופיל נמוך.
ראס א שטן
25 פבר 2019 09:55:30מי שלא אכפת לו מ150מיליון דולר הוא רפה הבנה
Dor
25 פבר 2019 09:58:33+1
באטלר בחור חכם והוא מבין שעוד פיצוץ בקבוצה שלישית יוריד את הערך שלו לתחתונים ודש לאיזיאה תומאס. אין לי ספק שהוא לא יכול להיות מרוצה מהמצב ומכמות השימוש שבראון עושה בו. בניגוד לשמעון אני לא חושב שסימונס הוא הבעיה היחידה כי בהמון התקפות עומדות סימונס נפטר מהכדור מהר ויורד לפוסט ובאטלר לא מספיק אקטיבי גם שהוא מקבל את הכדור. לבאטלר אין את היכולות של הארדן או סטף ב ISO אבל הוא כן פיזי מאוד עם תנועה נהדרת וקליעה משופרת ולכן מהלך של פיקנרול עם אמביד מתבקש (האריס יכול גם מצד שני). אי אפשר לזרוק הכל על בראון וסימונס ובאטלר צריך לדרוש את הכדור בהתקפה ולהפסיק להיות אנמי
אשך טמיר המקורי
25 פבר 2019 09:04:46מעולה ומקצועי.
באטלר הועלם בתרגיל היעלמות מרשים ביותר ע"י הקוסם בראון.
אבל זה מגיע לו כי הוא ביסס את עצמו כאישיות מזיקה ודוחה שתעשה הכל כדי לפגוע בסביבתה ובקבוצתו מתוך אגו חסר שליטה, תוך שימוש בתירוצים של "תשוקה למשחק".
הוא רודה בשחקנים צעירים ובמאמנו וכולי תקווה שייעלם מהמפה.
הוא פשוט זוועה של בנאדם ומחרב קבוצות.
וכל זה בשביל שחקן ברמת אול-סטאר כולה.
שחר צ'קו
25 פבר 2019 09:28:03תודה
לא מסכים איתך בכלל. הוא בן אדם של עבודה קשה וכשהוא רואה שחקנים לא עובדים קשה הוא מתעצבן כי הוא קנה את מקומו ביזע ודמעות ומגיע אחד שמקבל מקום רק משום שבמכללות הוא היה טוב
ראס א שטן
25 פבר 2019 09:54:12תתעלם באטלר הוא מס 4 הכי שנוא פה ואחד מ8 השנואים.
באטלר רוצה לנצח ונותן הכל בשביל הקבוצה הוא הוביל פסחים לפלייאוף תראו איפה מיני הייתה לפניו איתו ואחריו. וזה שהסגל די זהה. הוא לקח את האפסים האלו לפלייאוף ופה יורדים עליו כי ניגב את שני הפחים חדלי האישיים וויגינס וטאונס עם חמישייה שלישית שרק מראה כמה אין להם כבוד או בושה להיות מושפלים ככה על ידו. תאר לך אם לא אכפת להם מהשפלה כזאת אז יהיה אכפת להם מהמשחקים עצמם???
גימי ניסה לעורר את המוח הסתום שלהם.
לברון הגדול לא מצליח לקחת לפלייאוף את הלייקרס מה שגימי הצליח
שלום
25 פבר 2019 10:41:57חח מתי בדיוק גימי שיחק עם סגל כמו של הלייקרס והצליח לעלות לפלייאוף..?
ראס א שטן
25 פבר 2019 12:13:56כמו של הלייקרס??? הסגל של מיניסוטה פחות טוב מהלייקרס בלי לברון.
קוזמה> טאונס
אינגראהם>וויגינס
שלום
25 פבר 2019 14:18:55לא משנה לך בכלל מה אתה מקיא (ואתה מקיא) על המקלדת,
העיקר שכשגוללים את העמוד כדי לקרוא תגובות, האווטר שלך יהיה יותר פעמים מכל אווטר אחר (כולל זה של האנונימי) לא?
במה קוזמה טוב מטאונס?
המומחה
25 פבר 2019 09:12:24לוגיקה פשוטה. אתם מפספסים זה פשוט מאוד.
באטלר כבר הראה בשיקאגו שהוא לא מספיק טוב להוביל קבוצה.
במינסוטה הוא הראה שגם לעזור לצעירים הוא לא יכול ונכשל עם המאמן האהוב עליו,ההוא שגמר לדירוז את הקריירה.
בפילדלפיה מביאים את האריס על העמדה שלו.
מסקנה:הוא ממש מזכיר לי את איגודלה צעיר לפני שהוא הביא לגולדן אליפות היה שחקן עם פוטנציאל לא ממומש שהצליח רק בסופרטים.
אם הוא רוצה אליפות הייתי ממליץ לו להתקשר למג'יק ולחתום על מינימום.
שחר צ'קו
25 פבר 2019 09:39:11ההפוך הוא הנכון…
בשיקגו אחרי פירוק הקבוצה נשאר רק באטלר שהוביל לפעמיים פליאוף עם סגל לא משהו…
במיניסוטה הוא הוביל קבוצה שעונה לפני לא הכי הצליחה למרות הצעירים והמאמן ולקח אותם לפליאוף ולשם השוואה תראה אותם העונה
המומחה
25 פבר 2019 09:59:02ממש לא ההיפך הוא הנכון.
בשיקאגו החליטו ללכת על ריבילדניג בגללו ובלל תבודו,קבוצה שכרגע על טנקינג במשך שנים על הכשלון שלהם. נראה לך שהיו מותרים על שחקן פרנצ'יז יש סיבה ברורה.
במינסוטה הוריד ברמה את כל הצעירים המוכשרים ובנוסף היה דוגמא שלילית לכולם אין יותר גרוע משחקן שאמור להיות מוביל.
הרבה קבוצות גרועות בהיסטוריה עשו פלייאוף זה לא הישג מרשים בכלל,היה הרבה יותר מרשים אם היה מצליח להשאר בקבוצה אחת אני לא מדבר על לקחת אליפות כי הוא לא קרוב לזה.
אבי
25 פבר 2019 09:39:03ג'ימי באטלר צריך ללכת לשחק באוקלאומה
ראס א שטן
25 פבר 2019 09:49:38אין כסף בשבילו אבל הגנה שלו ושל גורג לא מומלץ לשחקני הליגה. הוא יהיה בניקס או בקליפרס או לייקרס מי שיציע לו הכי הרבה אבל קבוצת אשפה טוטאלית כו אורלנדו או משהו כזה
שחר צ'קו
25 פבר 2019 09:56:00וואו איזה חמישיה מפלצתית! ההגנה תשחט כל מה שזז
המומחה
25 פבר 2019 10:01:43ללכת לתחרות זריקת לבנים עם ווסטברק?
זה לא אופציה בכלל אין לו מה לחפש באוקלהמה אפילו לא ימסרו לו שמה כי יש את ג'ורג' לפניו.
Smiley
25 פבר 2019 10:14:19אולי ג'ימי פחות מורגש התקפית (הולכים אליו בסיומת של משחקים בגלל האחד-על-אחד שלו או שהוא מוביל את החמישייה השנייה), אבל הגנתית, לפחות ממה שאני ראיתי, הוא עלה רמה ואינטנסיביות. הוא ממש סוגר שחקנים ומשתלט לפעמים על המשחק דרך ההגנה (תענוג לראות את זה).
באטלר צריך להיות כינור 2-3 כי יש גבול לכמה הוא מסוגל לסחוב קבוצה לבדו על הגב (בטח עם סגנון הבידודים שקל מאוד לשמור בליגה, אלא אם כן זה מול קווין דוראנט). פילי מתקנים תוך כדי תנועה והקבוצה לדעתי ממש רחוקה מהפוטנציאל שלה.
אני מניח שבאטלר יקבל מקס מפילי כי זה מה שהוא שווה להם (במיוחד שרדיק מזדקן בעוד שנה, ויש להם עכשיו רביעייה אדירה עם התוספת של האריס). העניין שכל הארבעה האלה צריכים ללמוד לשחק ביחד, ועוד רדיק בתור קלעי אדיר צריך לקבל את הזריקות שו, ובאמצע העונה זה קשה לבנות סכמות התקפיות חדשות עבור שחקנים שהגיעו (לכן מדי פעם באטלר והאריס יקבלו את הבידודים שלהם).
ראס א שטן
25 פבר 2019 10:33:15הוא תמיד היה מפלצת בהגנה ברור שהוא בכלל לא רואה כדור הוא מוציא אגרסיות בהגנה 😎
לא רואה אותו נשאר בפילי האמת. הוא לא שחקן משלים והוא גם לא יקבל את זה ובצדק אם הייתי במקומו.
אפילו לברון ישתף אותו יותר.
שחר צ'קו
25 פבר 2019 18:44:23לא סתם הבחור 4 פעמים בחמישיות ההגנה של הליגה
איציק
25 פבר 2019 10:22:50ג'ימי באטלר הוא סווינגמן מעולה, שיכול לנוע בקלות מעמדה 1, 2 ל-3. והגנה בהתאם.
הוא מנהל משחק משני לגמרי לא רע.
בשנים הטובות שלו בשיקגו, ה-AST% שלו היה סביב ה-25 אחוז – משהו בין סטף ובלדסו של היום.
ככה: באטלר יורד לפוינט, סימונס עובר לפורוורד, לא צריך להסתבך בקליעה מרחוק (Aאין לו), ומנצל את הגובה והיכולת האדירה שלו בחדירה –
פרונט קורט של סימונס-אמביד, רדיק והאריס בתור סטרצ'-4, וג'ימי באטלר כגארד זריז וחזק, הוא הרכב שפילי לא מנסה בכלל.
Smiley
25 פבר 2019 10:26:29אבלזאת החמישייה שלהם: סימונס, רדיק, באטלר, האריס ואמביד.
הרבה תרגילים כן מנצלים את הגודל של סימונס בפוסט והוא נועל את המגן שלו מתחת לסל לקבל כדור.
סימונס הוכיח כבר הרבה פעמים שיש לו ראיית משחק משובחת. פילי משחקת עם הרבה תנועה בסכמות ההתקפיות שלה (במיוחד מריצים את רדיק על חסימות ובול-פיקים), ככה שזה לא ממש משנה מי מעביר את החצי עם הכדור.
ראס א שטן
25 פבר 2019 10:37:18ההרבה תנועה הזאת מנצלת רק את יכולות סימונס ופוגעת באחרים לכן סימונס נראה לך טוב ממה שהוא באמת. תתחיל לשחק פיק אנד רול עם גימי והאריס יחד עם אמביד ותראה איך סימונס הופך לשחקן של 5 נק= לונזו בול. הראיית משחק שלו בפילי הנוכחית כבר לא נחוצה. תחשוב באטלר עושה פיק אנג רול עם אמביד שבפינית פרוסים רדיק והאריס המהלך הכי קטלני בליגה.
יוסטון עושים את סה עם הארדן קאפלה טאקר וריברס למעט הארדן עם שחקנים הרבה פחות טובים ודום קבוצה לא מצליחה לעצור את זה
Smiley
25 פבר 2019 20:47:09הבעיה של פילי שג'ימי וטוביאס הגיעו באמצע העונה וקשה לשנות את ההתקפה באמצע.
פילי בנו הרבה על התנועה של רדיק והיכולות של אמביד וסימונס. כרגע הם תריכים להכניס למערכת הזו גם את באטלר ועכשיו גם את האריס (ועוד צריך לחלק בין כולם מספיק זריקות, והרביעיה הזו טרם הוכיחה שיש לה את האופי של הווריורס לחלוק בכדור).
במידה וכל הארבעה נשארי לשנה הבאה,זה יראה הרבה יותר טוב שפילי תתאים להם תנועת התקפה יותר טובה
ראס א שטן
25 פבר 2019 10:41:16סימונס לא מתאים להיות 4 הוא פקק בצבע ומפריע לאמביד. הוא יכול להפוך לסוג של פול מיילסאפ כזה אם ילמד לשחק בעמדה הזאת
הציפור הנדירה
25 פבר 2019 15:17:31אך הוא יכול להתאים לעמדה 3 שגם היא עמדת פורוורד ונראה לי שלעמדה זו התכוון איציק כשהאריס ב-4.
הציפור הנדירה
25 פבר 2019 15:19:57איציק אכן כתב קו קדמי של סימונס-אמביד, אך כתב כתב לגבי האריס סטרץ' 4, כך שישנה כאן סתירה פנימית בדבריו.
הציפור הנדירה
25 פבר 2019 15:21:19אם האריס ב-4 אזהקו הקדמי הוא האריס-אמביד.
amitlahev
25 פבר 2019 10:34:05תודה רבה! מאמר חשוב שכתוב מצוין על נושא שקצת עובר מתחת לרדאר.
שחר צ'קו
25 פבר 2019 18:45:49תודה רבה, באמת הרגשתי שהוא נעלם מהרדאר
הציפור הנדירה
25 פבר 2019 10:50:21לא הכל דבש:
https://sports.walla.co.il/item/3213159
שחר צ'קו
25 פבר 2019 18:46:51מכיר את הכתבה הנ"ל, לא כל כך הסכמתי איתה
Berch
25 פבר 2019 10:52:38אוהב מאד את באטלר
יאללה… שיבוא להרים את הניקס
🙂
שחר צ'קו
25 פבר 2019 18:47:47יש דיבור על חיבור לקיירי בניקס.. ידוע שהשתיים חברים טובים
האווי לאסוף
25 פבר 2019 11:05:54אחלה טור, תודה רבה
שחר
25 פבר 2019 12:15:57טוב טוב, תודה
באטלר הגיע לפילי בעיתוי בעייתי. אין שם גיבוש ותכנית משחק סבירה, גם הוא וגם האריס לא מנוצלים כמו שצריך. גם אמביד לא ממצה את הפוטנציאל שלו. אצל בודנהולצר למשל, אמביד ובאטלר לבד עם רדיק ועוד שחקנים משלימים היו נראים טוב לפחות כמו מילווקי. בפילי זה נראה מקרטע, ויפה שבאטלר מקבל את זה. נראה מה יעשו בפלייאוף. הדחה בסיבוב ראשון מול בוסטון או שני מול מילווקי תפתח שם את הסכרים
שחר
25 פבר 2019 12:16:24טור טוב כתבתי בהתחלה 🙂
שחר צ'קו
25 פבר 2019 18:48:36תודה רבה
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
25 פבר 2019 12:55:29תודה שחר על פוסט ביכורים מצוין
שחר צ'קו
25 פבר 2019 18:48:47תודה
דדי
25 פבר 2019 13:00:44$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
הציפור הנדירה
25 פבר 2019 13:14:50אין ירידה גדולה בנקודות ביחס לאותו מספר דקות:
בפילדלפיה יש לו 20.6 נק' ל-36 דקות ובעשרת המשחקים הראשונים במינסוטה יש לו 21.2, כשבארבע העונות הקודמות יש לו 20.9 (18.5, 20.4, 22.9 ו-21.78).
הציפור הנדירה
25 פבר 2019 13:49:46בשלוש העונות הראשונות קלע 2.6 נק' ב-8.55 דק' (4.6 ביחס ל-36 דק'), 8.6 ב-26 דק' (11 ביחס ל-36 דק' ו-13.1 ב-38.67 דק' (12.13 ביחס ל-36 דק').
בחמש העונות הראשונות הייתה לו קליעה לא יציבה כלל מהשלוש כשבעונה הראשונה קלע גרוע עם 18.2%, בשנייה קלע נהדר עם 38.1, בשלישית קלע בינוני- עם 28.3, ברביעית קלע נהדר עם 37.8 ובחמישית קלע בינוני עם 31.2. בשלוש העונות האחרונות התייצב עם קליעה טובה+ של 36.7, 35, 36.1.
הציפור הנדירה
25 פבר 2019 13:51:11בקריירה בעונה הסדירה עד כה יש לו 34.2% מהשלוש.
ע.ש.
25 פבר 2019 14:38:57כל הכבוד לכותב שבחר ללמוד את אחד התחומים הכי לא רווחיים לעבודה בישראל כנראה מאידיאולוגיה מטופשת.
לגבי הפוסט – דווקא התחלה לא רעה בכלל, יש ליקויים אבל בהחלט התחלה סבבה.
הציפור הנדירה
25 פבר 2019 15:30:33למה לזלזל? למה לכתוב אידיאולוגיה מטופש. התחומים האלו הם לגיטימיים לחלוטין. מי שמקבל רק תחומים ריווחיים ולא משנה מהם התחומים המתאימים לו ביותר, אחד כמוך, הוא בעל אידיאולוגיה מטופשת, או בעצם טיפש מטופש חסר אידיאולוגיה אמתית וחסר חוט שדרה.
הציפור הנדירה
25 פבר 2019 15:31:49*אידיאולוגיה מטופשת.
שחר צ'קו
25 פבר 2019 18:49:54אשמח לשמוע הערות והארות לשיפור! 🙂
שייקה
25 פבר 2019 15:30:48מעולה.
לעניות דעתי, מישהו פשוט הגיע אליו והבהיר לו שהוא צריך להפסיק לעשות שטויות אם הוא רוצה להשאיר לעצמו סיכוי לחוזה שמן הקיץ. ואני מניח שמשום ההצהרות של אלטון ברנד על זה שהם מתכננים להשאיר את כולם (קשה עד בלתי אפשרי לדעתי), הוא פשוט התחיל להתנהג יפה כבר מעכשיו. בניגוד למה שאולי חושבים עליו בדרך כלל, הפעם יש לו הרבה מה להפסיד, בין אם מפילי ובין אם מקבוצה אחרת שתהיה מעוניינת הקיץ. אני אישית מאמין שהוא לא יישאר בפילי אלא אם כן יש אליפות (מה שלא יהיה) ולכן זה נראה לי יותר כמו החלטה שהוא קיבל לחודשים הקרובים כדי למקסם את הסיכויים שלו למקס.
שחר צ'קו
25 פבר 2019 18:51:34תודה.
אני חושב שהוא פשוט קיבל חבר'ה רציניים שעובדים קשה זה מכניס אותו לראבק של ניצחון
Ljos
25 פבר 2019 15:48:35ניסיון יפה, שחר, אבל לא שוכנעתי.
כל רומן של ג'ימי עם קבוצה חדשה התחיל בצורה כזו, עד שמגיע הרגע בו הוא מנסה לפוצץ הכל מבפנים והמועדון מעדיף לרדת ברמה מאשר לסבול עוד רגע עם שחקן כמוהו. תוסיפו לזה פוטנציאל לחוזה גבוה במיוחד שעומד על כרעי אגו עצום ומחריב, וברור מה קורה בינתיים.
לבאטלר יש המון עבודה כדי להציל את המוניטין שלו, אבל שום דבר ממה שקורה בשאר השנה לא יכול להיות חלק מזה, ולו בשל הסיטואציה.
השאלה היחידה לגביו השנה היא האם מתישהו הוא יתחיל לחשוב על אם משהו בקבוצה עלול לעמוד בדרך של הפרימדונה לחוזה המקס, ומה הוא יעשה אז.
שחר צ'קו
25 פבר 2019 18:53:17מקווה שג'ימי יוכיח את טענתי…
Ljos
25 פבר 2019 18:58:20האמת, גם אני.
אפלטון
25 פבר 2019 17:46:58תודה פוסט מצוין. באטלר היה תפור על יוסטון, כל כך מבאס שלא הגיע אליהם.
מסכים עם שמעון שהוא מתאים לסגנון משחק אחר ובראון פשוט מנסה להכריח את הפילוסופיה שלו על שחקנים שלא מתאימים לשחק בצורה הזאת.
רדיק הוא הסיבה היחידה שבראון עדיין שם, כי הוא השחק היחידי שמתאים לשיטה, כל השאר מראים פחות מהפוטנציאל שלהם.
שחר צ'קו
25 פבר 2019 18:55:18תודה רבה!
מנחם לס
25 פבר 2019 18:27:42שחר, בשתי מילים: מאמר מצויין.
בשלוש מילים: מאמר בתזמון מצויין.
בארבע מילים: שחר, יש לך את זה.
בחמש מילים: המשך לכתוב. אחד כמוך שייך לצוות.
שחר צ'קו
25 פבר 2019 18:56:12תודה ד"ר!
כבוד גדול שזה בא מאגדה כמוך!
משיח
25 פבר 2019 22:27:20מצויין
לידיעת הציבור
25 פבר 2019 22:49:59הבהמה המטונפת מרטין שולץ, אוהב הרבה שומן בסטייקים שלו. לפיכך, הנבלה המנוולת אילץ את אורי אורבך, הקדוש המעונה, לאכול בשר חזיר לפני שהוא צלה אותו חי
גזר הדין: גן-עדן לאורי אורבך. גיהנום למרטין שולץ
ליעוז
25 פבר 2019 23:29:08אחלה פוסט! רלוונטי ומדויק. ברוכה הבאה ובהצלחה.
שמחי בן משה
26 פבר 2019 00:17:59האמא שלו אמרה לו עוף לי מהעיניים …
האמא המאמצת אמרה אתה מהווה דוגמא לילדים שלי, אל תשכח שאם תיפצע לא יהיה לך מה לעשות .
אז תלמד ותוציא תואר כי ספורט אינו עבודה.
גימי הבין מה הוא צריך לעשות כדי לשרוד.
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
26 פבר 2019 00:39:04יופי של פוסט, תודה רבה שחר צ'קו.
.
אני חייב להודות שיש לי פינה חמה בלב לכל השחקנים המעט משוגעים האלה, שחוו כזו ילדות קשה, כמו באטלר ו-וול, (ולברון), ולא יצאו בלי צלקות. זה לא אומר שהם יממשו את הפוטנציאל הגלום בהם, אבל אשמח אם זה יקרה.
שחר צ'קו
26 פבר 2019 11:29:45תודה