אירועי דיומא – 25.02.2019

היום דרבי חיפאי בכדורגל

כדורגל

ליגת ג'פאניקה – מחזור 24/ ניר מועלם:

21:00 הפועל חיפה – מכבי חיפה, ספורט 5: הדרבי החיפאי ינעל את המחזור ה-24 כאשר הפועל חיפה תארח את מכבי חיפה והיא יודעת שהיא חייבת להשיג כאן 3 נקודות אם היא רוצה להשאיר לעצמה סיכוי ממשי להגיע לפליאוף העליון אליו מכוון יואב כץ (הבעלים של הפועל חיפה). הפועל חיפה איבדה גובה והיא כבר במקום ה-7 במרחק של 2 נקודות ממקום 6 שמוביל לפליאוף העליון (באר שבע וחדרה נפגשות ובמקרה של תיקו הפער יגדל ל-3), מנגד מכבי חיפה ביססה היטב את מעמדה בפליאוף העליון והיא במרחק של 7 נקודות מהפועל חיפה שבמקום ה-7 וגם במקרה הכי נורא מבחינתה שהיא מפסידה בדרבי וגם הפועל באר שבע וחדרה נפרדות בתיקו אז הפער יעמוד על 4 נקודות כאשר יש בקופה עוד 6 בלבד, כך שהם כנראה די בוודאות יהיו בפליאוף העליון. הפועל חיפה מגיעה למשחק אחרי 2 הפסדים רצופים וללא ניצחון ליגה בארבעת המחזורים האחרונים, מנגד מכבי חיפה מגיעה בכושר טוב יותר ואחרי ניצחון 3-1 על חדרה והיא ללא הפסד כבר ארבעה מחזורים. במפגש הראשון ביניהן העונה הפועל חיפה ניצחה 3-1 בדרבי אותו אירחה מכבי חיפה והירוקים יגיעו כדי לנקום. צריך לציין שבארבעת משחקי הליגה האחרונים בין הקבוצות – הפועל חיפה ניצחה בכולם, ובנוסף ניצחון הליגה האחרון של מכבי חיפה היה במרץ 2016, לפני שלוש שנים בו היא ניצחה 3-2 בבית. מאזן הבית של הפועל חיפה לא מבשר לה טובות והיא עם 2 ניצחונות, 5 תוצאות תיקו ו-4 הפסדים. מכבי חיפה מנגד תשחק משחק חוץ אך הוא יהיה בית לכל דבר כי זה גם מגרשה הביתי וככל הנראה היא גם תשלוט ביציעים. הימור – מכבי חיפה נמצאת בכושר נהדר, ומנגד הפועל חיפה עם הגב אל הקיר בדרך כלל מצליחה לתפקד היטב בשנים האחרונות. כל הנתונים מצביעים על כך שמכבי חיפה הולכת לנצח את המשחק הזה אך משהו אומר לי ללכת דווקא עם הצד האדום של חיפה ולכן, אני אהמר על הפועל חיפה שלוקחת את הדרבי, ומסבכת את כל הקבוצות שרוצות פליאוף עליון ובעיקר את בית"ר ירושלים.

 

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

טור האמירויות – קטע 2

קטע 1 היה קטע הנג"ש הקבוצתי של המירוץ, ותוצאותיו לא היו ממש מפתיעות. את הזמן הטוב ביותר השיגה קבוצת יומבו ויסמה של פרימוז רוגליץ' וטוני מרטין, שניים מהשענים הטובים ביותר שיש. רוגליץ' יתכבד בלבישת חולצת המוביל במירוץ. שבע שניות אחר כך הגיעה קבוצת סאנווב של טום דומולאן. את הפודיום השלימה קבוצת בחריין מרידה של וינצ'נזו ניבאלי (בהפרש של 9 שניות), כשנראה שההחתמה של אלוף העולם בנג"ש, רוהאן דניס, נושאת פרי מיידי לקבוצה מהמפרץ.

קטע 2 הוא קטע שטוח לחלוטין המסתיים במרינה של אבו דאבי. במוקד המאבק בין המאיצים נראה כאן קרב בין פרננדו גביריה לאליה ויוויאני, שני שותפים לקבוצה בעונה הקודמת. ויוויאני יזכה לסיוע מהרכבת המשובחת של קוויק סטפ, בעוד שגביריה יקבל סיוע עוצמתי מסגנו הראשי, אלכסנדר קריסטוף. מולם יתחרו מרסל קיטל, מארק קבנדיש, קיילב יואן וסם בנט. שידור ביורוספורט ב-13:00.

לפוסט הזה יש 12 תגובות

  1. תודה .
    לא עקבתי מספיק בסוף ראיתי כי פוגלסאנג זכה באנדלוסיה והסלובני המפתיע באלגרבה,
    מהדיווח בסייקלינג ניוז אמרו שהגיע לעליה האחרונה במינוס דקה , וסיים במינוס 17 שניותצאו משהו דומה ,
    אם הדבר נכון הרי שיש לנו רוכב מדהים שטוענים הטיפוס וגם כנגד שעון.
    מאחר והתמודד עם רוכבים מצוינים כאנריק מאס שקיבל תמיכה מקוויק סטפ אז אנו מדברים ולצעוד כוכב .
    אם הבנתי נכון אז בעמדת הטוענים לאתר יש לנו
    את פרום דומולאן סיימון ואדם ייטב ניבאלי דומיין ברדה ,והאירי ברמה שניה ןלוורדה קינטנה פוגלסאנג רגליץ,,מאס והסלובני ללא פאביו ארו וטיבו פינו רמה שלישית מטפסים שיכולים להפתיע יון איזאגיר מיקל לאנדה מיגל אנחל לופז ועוד .
    נהיה צפוף …

  2. תודה גדולה לניר. אני זוכר את הימים בשנות ה-60 כשדרבי חיפאי היה הדבר הלוהט האמיתי כשבמכבי שיחקו אלי פוקס, אלמני, מנצ'ל וכל האחרים, ובהפועל צ'ייקובסקי האדיר מיוגוסלביה!

    1. הדרבי לא היה מעניין הרבה יותר בשנות ה 70 ?
      עם שייע שווגר נגד אנגלנדר ,רובי יאנג, יוחנן וולך,אלי לוונטל , אבא גינדין והמאירי בשער ?

  3. במאמר מוסגר :
    מתגעגע לדברי חוכמה כאן באתר :
    חסרים לי המאמרים של זעפראני ,עידו מוריה , רפי יצח , והתגובות של מתן גילאור .

כתיבת תגובה

סגירת תפריט