מעורב הופס ליום ראשון: שאלו (ושואלים) היכן מתן גילור ויאיר זעפרני / מנחם לס

מעורב הופס ליום ראשון: שאלו (ושואלים) היכן מתן גילור ויאיר זעפרני / מנחם לס

 

1. היכן מתן גילור ויאיר זעפרני

מעורב הופס ליום ראשון: שאלו (ושואלים) היכן מתן גילור ויאיר זעפרני / מנחם לס

שואלים כל הזמן בתגובות ובווטסאפ היכן מתן גילרי ויאיר זעפרני. הגיע הזמן להסביר כדי שלא יתחילו להתעופף כל מיני שמועות ותיאוריות. אנחנו הפכמו למין קהילה הדוקה, ועדיף לדבר על הכל כדי למנוע שמועות ורכילויות.

מתן גילרי החליט לעזוב. הוא טען שהאתר לא 'מרגיש' לו כמו פעם והוא כבר לא מרגיש חלק ממנו, אז ללא טענות ומענות לאף אחד הוא החליט לעזוב.

מקובל. שיהיה לו בהצלחה.

למעשה, אני מתפלא (וגאה!) שזה לא קרה ליותר אנשי צוות כי האתר, כמו הרבה דברים, זה כמו להתאהב בנערה. בתחילה היא כל העולם, ואז מתרגלים, ומשך הזמן זה הופך לעומס, ואז זה נמאס ועוברים לנערה אחרת.

יאיר זעפרני זה סיפור יותר רציני.

אני יודע שזה אתר של מתנדבים אבל בכל זאת התרעמתי על כמה חברי צוות (ולמעשה גם על גולשים אבל גולשים ואנשי צוות זה שני דברים שונים, למרות שגם אלה וגם אלה לא חייבים לי דבר) שלא הגיבו על הסקירה המצויינת של אלעד דהאן (קרע במיניסקוס), כולל תמונות מקצועיות ממש וסרטונים מעולים משרלוט. כמה מהם היו חברי צוות שהם עצמם התלוננו בעבר על כמות העבודה שהם משקיעים, והתגובות המעטות שמרפות את ידם.

הסברתי את ההשקעה של אלעד דהאן שנסע במכוניתו מקליבלנד לשרלוט וחזרה כי אילו טס בוויקאנד הזה שהיה גם 'יום הנשיאים', הטיסה, השכרת מכונית ומלון בשרלוט היו עולות לו כמעט פי שניים מה-$800 שאספנו עבור האול-סטארס. גם הנסיעה במכוניתו עלתה לו הרבה יותר מה-800 (נסיעה של 11 שעות לכל כיוון, כ-1300 מייל בכבישים שהרבה מהם היו מכוסים שלג ודורשים מילוי מיכל הדלק בוודאי 5-6 פעמים, TOLLS בטרנפייק וב-6 גשרים (12 הלוך וחזור כשהיום העלות הממוצעת היא $8), מלון לארבע לילות, אוכל, והכי גרוע ה-WEAR AND TEAR למכונית בנסיעה כזאת כשכמעט כל הדרך מושלגת.

היינו גם היחידים מישראל להיות שם מלבד ערוץ הספורט – עובדה שעשתה ממני  מאד גאה – וחרה לי שכה מעט הגיבו ללנו באול סטאר.  כנראה שהקוראים כאן התרגלו להופס שנמצא במשחקים ומראיין את גדולי שחקני ה-NBA.  גם זה, כנראה, הפך כאן למובן מאליו, שזה כלל לא מובן מאליו לאלה עם האקרדיטציות הנוסעים לדאונטאונים, חונים בקיבינימאט וחוזרים הביתה ב-1 בלילה. שוב, היחידים מישראל, ובין היחידים בעולם, האמינו או לא!

יאיר היה אחד משניים שהגיבו לי אישית (עם העתק לשאר העורכים) , והיחיד שתגובתו כללה גם הודעה על עזיבת האתר (כולל מסר שהיה אמור להעליב אותי). תגובתו לא כללה הסבר ספציפי מדוע המסר שלי גרם לו לעזוב, אבל מה זה חשוב עכשיו?

שלחתי לו מסר המבקש ממנו להירגע, לקחת כמה ימים חופש, ולחזור לאתר כי הוא אחד מהעורכים, ותורם חשוב לאתר. האמת? I"M NOT HOLDING MY BREATH!, כמו שאומרים החברים שלי מבית שאן.

אם לא אשמע ממנו תוך חודש, אעביר את כל הפוסטים שלו למידן כי אחרת הם יילכו לאיבוד, אוציא אותו מרשימת העריכה, וזה יהיה סוף הסיפור. הוא יוכל תמיד לחזור אם ירצה.

זהו כל הסיפור. דור הולך ודור בא.

2. לא נעים. הפליקנס הושיבו את AD נגד לייקרס כדי למנוע את "AD! WE HATE YOU" בחימום. לאן הגענו? לא נעים!

לא חשוב שהפליקנס ביישו את הלייקרס גם ללא אנטוני דייויס.

אבל שהוא לא ישחק כי הקהל הביתי מקלל ומעליב אותו?

מה אחרי הכל הוא עשה? הודיע שהוא לא יאריך את חוזהו עם הפליקנס?

יש לו חוזה. הוא היה מוכן לשחק עד סוף החוזה. זאת בעייה של הפליקנס להסתדר בצורה הטובה ביותר שנראית להם עם חוזה חתום, אם צד אחד – AD – מודיע שהוא לא ימשיך לשחק שם בתום חוזהו. זאת זכותו.

3. לאן שאתה פונה: "אם לציון יש שכל, שלא ישחק דקה אחת יותר במכללה!"

 

ציון ויליאמסון עלול היה להיפצע כשהוא נועל סניקר נייקי שהלוגו שלה מובלט על נעלו, ולפני הפציעה היא היתה אמורה להרוויח עליו מיליונים. הוא משחק עבור דוק שעצם שהייתו שם נותנת לדוק פרסומת של מאומ מיליוני דולארים. הטיווי, ה-NCAA, מייק ששבסקי המאמן, נשיא האוניברסיטה, כולם מרוויחים הון בגללו.

היחיד שלא מרוויח פרוטה מלבד לימודי שנה אחת בדוק כולל מגורים בפנימייה ואוכל זה ציון ויליאמסון.

מה היה קורה לו היתה זו פציעה מסיימת קריירה?

כולם היו 'מצטערים', וציון היה חוזר להיות שכן שלי, הוא בספרטנבורג, ואני בגרינוויל, משהו כמו רמת גן ות"א (רק יותר קטנות הערים האלה בדרום קרולינה).

שחקני NBA רבים רואיינו. כגולם ללא יוצא מין הכלל שוחטים את השיטה. יאניס, דוראנט, לברון. כל מי שדיברו איתו.

משהו חייב להיעשות, ואני כמעט בטוח שעכשיו משהו יקרה.

4. כמה אבחנות על הווריורס

הווריורס קרעו את הישבנים בנצחון רווי מזל 123-125 באורקל ארינה. יש לי כמה מילים לומר עליהם:

א. האם הווריורס הם ברמה של סקרמנטו?

הם נראו די עצוב נגד סקרמנטו. הם עלו עם כל החמישייה:

arriors
Starters MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
D. GreenPF 34 3-6 3-5 3-4 0 6 6 8 0 0 1 3 +3 12
K. DurantSF 37 10-20 1-5 7-7 1 8 9 4 1 7 3 4 +7 28
D. CousinsC 27 6-12 1-4 4-4 1 9 10 3 0 1 2 5 -6 17
S. CurryPG 36 12-23 10-16 2-2 0 6 6 7 2 0 3 1 +6 36
K. ThompsonSG 37 6-16 3-9 3-3 1 4 5 4 1 0 2 2 -4 18

*

אז מה הסיפור?

כנראה שהווריורס היא לא מה שחושבים. היא הרבה פחות טובה מהמוניטין שלה.

תנו מבט: הם עזבו את באדי היילד חופשי לחלוטין שעם 10 טיקים צימצם עם שלשה ל-2. ואז איבדו כדור ב-INBOUND PASS (מס' ה-16 שלהם במשחק!) וניצלו רק בגלל הגבורה והאומץ של אנדרה איגודלה. אבל הגיבור לפני 20 שניות החמיץ את שתי הזריקות מהקו.

הכדור של סקרמנטו. הגולדן עשו עוד שגיאה שיכולה היתה להיות פטאלית כששוב עזבו את היילד חופשי מה-3.

הפעם הוא החמיץ זריקת שלוש פתוחה.

הווריורס הם 0-4 נגד הקינגס, אבל היה קרוב מאד להיות 2-2 היום.

מה האבחנה? האבחנה היא שהווריורס הם:

(א) או קבוצה לא מאומנת כי מאמנם סטיב קר לא חושב שדברים כאלה חשובים, וש"אתה לא מלמד סוס שיודע לדהור כיצד ללכת", או – –

(ב) הווריורס כל כך נון שלאנט כי הם חושבים – וזוהי מחשבה שגוייה! – שהם כה עליונים שהם לא צריכים לשים לב לדברים פעוטים כאלה.

במיוחד נגד סקרמנטו!

Every game we play them dudes I leave the game exhausted, go home and I’m dead,” Draymond Green said.

ב. היש מצב שלווריורס יש את הספסל החלש בליגה?

Bench MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
J. JerebkoPF 8 0-3 0-2 0-0 2 0 2 0 0 1 0 2 +9 0
A. McKinnieSF 8 0-1 0-1 0-0 0 0 0 0 0 0 0 1 +1 0
K. LooneyC 12 1-2 0-0 0-0 2 3 5 1 0 0 2 4 +3 2
Q. CookPG 12 1-3 1-2 0-0 1 2 3 1 0 0 1 1 -4 3
A. IguodalaSG 30 4-8 0-2 1-4 0 3 3 4 1 2 1 3 -5 9
J. BellPF DNP-COACH'S DECISION

 

כן. אתם לא רואים? אז 'כן'.

ג) 7 החסימות של דוראנט – שיא קריירה (?!?!????!)

רשמי המשחק של הווריורס שהיו לו 7 חסימות אם כך שבע החסימות של דוראנט הן שיא קריירה. ובכן, תנו מבטו בסרטון.

ARE YOU KIDDING ME?

לפחות 4 מ'החסימות' נגד מרווין באגלי הן איבודי כדור של הרוקי! שיא קריירה מיי אס!

*

ד) האם הטרוף של קאזינס מתחיל?

קאזינס נשרק לפלייגרנט פאול. הוא לא הסכים עם הקריאה, והחל להתנפח.

סטיב קר הרגיש שהר געש עומד להתפרץ והוציא אותו. קאזינס התנגד וסירב בתחילה לרדת עד שהבין שכאן זה לא סקרמנטו או ניו אורלינס, ויצא.

כתינוק מגודל הוא יצא, כשהוא עושה פרצופים לקר, ולכל מי שהעז ליישר מבט אליו, וכילד שסרבו לו סוכריה על מקל הלך לשדת בכעס בקצה הספסל.

עם 4 דקות סטיב קר רצה לעשות 'שלום' עם הילד המגודל והכניס אותו למשחק. קאזינס ראה בזאת העלבה ועלה בחוסר רצון נראה, כאילו שבלית ברירה הוא ניכנס.

סטיב קר יודע נפש בהמתו. הוא אמר:

"הוצאתי את קאזינס יותר מכל כדי להגן עליו מפני עצמו". ואז הוא המשיך: "עליו גם לדעת שלפעמים אני אעדיף בסוף את אנדרה איגודלה, וזשה סימסל אז ת'ט!"

 

5. אובמה: "הוא שבר את הנעל!"

 

אובמה בא בכיף למשחק דוטק נגד צפון קרולינה.

אח"כ, כשציון ויליאמסון נפצע הוא נשצע צועק, "אלוהים, הוא שבר את הנעל!"

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
145 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
מלובני
מלובני
24/02/2019 4:36:55

תודה על המעורב מנחם , לא מעורב במה שקורה, אבל היצירות מופת של זערפני באתר היו מעל ומעבר למה שאפשר לבקש, תמיד אעריך את ההשקעה העצומה שהוא השקיע בכל שבוע והידע הרחב שלו .
(אבל היי צד חיובי , לפחות לא אכשל בחידונים יותר עם 0 תשובות נכונות)

בגולדן לדעתי עדיין בהילוך ראשון ,חכה שיתחיל המשחק האמיתי הם כבר יסתדרו

גדי סוקניק
גדי סוקניק
24/02/2019 4:45:37

חבל… חבל… חבל…

לי אישית הכל נשמע כמו ריב מטומטם.
בא נתגבר על האגו.
המציאות היא שכולם מרוויחים מזה שיאיר זעפרני ומתן גילור היו בצוות הכותבים.
לא סתם הופס היא האתר הספורט המושקע בארץ. והכל בהתנדבות!!!
תודה לכולם!

רב קלוצמך
רב קלוצמך
24/02/2019 4:51:09

חבל על דאבדין יאיר ומתן.
עקבתי אחריכם מאז ומעולם פה באתר.
מקווה שתשובו בקרוב!

צביקה
צביקה
24/02/2019 4:54:00

הכיסוי באולסטאר היה נהדר.
יאיר הוא כותב ברמה הכי גבוהה שיש וממש יחסר לכולם פה, וכולנו נשמח כשישוב

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
24/02/2019 4:55:00

אבל אני חייב לו חומוס !..

Shadow
Shadow
24/02/2019 5:52:35

זה אתר ספורט או טלנובלות?

עלוב
עלוב
24/02/2019 6:24:08
הגב ל  Shadow

סתום, טפיל עלוקה, מה נדחפת יא אוכל כפוף, לא רוצים אותך!! אתה תמיד דיכאוני ביקורתי ומדופרס

Shadow
Shadow
24/02/2019 11:11:46
הגב ל  עלוב

שופע אור וחיוביות שכמוך ממה אתה מפחד שאתה כל הזמן מחליף כינוי?

עלוב
עלוב
24/02/2019 13:41:19
הגב ל  Shadow

שפן פחדן גם בשם, בוא למפגש ואגיד לך בפרצוף

Shadow
Shadow
25/02/2019 0:48:44
הגב ל  עלוב

🤣🤣🤣🤣🤣🤣אוי תן לי שניה להרגע עבריין מקלדת.
.
טוב ברצינות. תזהר ממה שאתה מבקש. יכול להיות שתקבל יותר ממה שתצפה. את הדמות האינטרנטית שלי לאורך השנים כל מי שנתקל בי מכיר וגם את הדעות שהיא מייצגת. אני מחזיק בכינוי הזה לפחות 15 שנה אם לא יותר, אז מגיבים יכולים לדעת מול איזה מגיב הם עומדים ו"לזהות" אותי. אתה לעומת זאת מזוהה פה בכינוי אחר שתחתיו אתה מגיב בד"כ ודרכו אתה "מזוהה" פה אבל תוקף תחת כינויים משתנים, אז אל תלמד אותי על פחדנים. אתה תאונה אירונית חסרת מודעות עצמית מתובלת במגלומניה מחשבתית ודַּי לְחַכִּימָא בִּרְמִיזָא וּלְשַׁטְיָא בְּכוּרְמֵיזָא.

אחד שזוכר
אחד שזוכר
24/02/2019 20:24:40
הגב ל  Shadow

טלנובלה פר אקסלנס. יש בכי ודרמות, יש צדיקים ומצטדקים, יש אוהבים ויש שונאים, יש אליטות ויש שכונה, כולם כאילו אוהבים את כולם ומכבדים וסובלניים אבל בתגובות נכנסים בשמעון כי הוא אמר לנגב.. מאורה של צדיקים שחדרו אליה אספסוף… פשוט נהדר לקרוא את כל השמחה הזאת.

זיו פנמה
זיו פנמה
24/02/2019 6:07:33

תודה רבה מנחם.

1. תודה ליאיר ומתן על ההשקעה העצומה לאורך השנים. אני מעריך שכל הקוראים ישמחו אם הם יחזרו לכתוב בעתיד.
2. סימן שאלה גדול לגבי הווריירס שמתחלק לשתיים:
א. האם הם לא טובים כמו בעבר והשושלת תיגדע, או
ב. האם הם יעשו מה שעשו בשנה שעברה ויעלו הילוך בפלייאוף? לזמן פתרונות..
3. להערכתי מר וויליאמסון יסיים את השנה הזאת בדיוק (לא בטוח שעם אליפות המכללות אגב) ואז ייבחר כשיר ומוכן כבחירה הראשונה בדראפט.

עד כאן מפנמה.

דביר
דביר
24/02/2019 6:22:22

יאיר ומתן.
תודה רבה על כל ההשקעה הרבה.
כל מילה שלכם שנקראה הייתה מלווה בהנאה צרופה.
אין לכם מושג כמה אתגעגע אליכם.

ראס א שטן
ראס א שטן
24/02/2019 6:23:11

מנחם אני מאוכזב ממך שאתה לא משתף פעולה עם גיא והורס לו אפילו שאתה ממשיך לטעון שגולדן חלשים. ככה הם לא יאבדו את האליפות 😌

טל
טל
24/02/2019 6:35:26

הסקירות והכתבות של יאיר הן פנינים אמיתיות.
הסקירות שלו בשבת ושל הליגה הישראלית הן לא פחות מיצירת מופת!
מנחם, אנא ממך,
תחזיר את יאיר!

מנחם לס
מנחם לס
24/02/2019 7:22:02
הגב ל  טל

אף פעם לא הוצאתי אותו, והזמנתי אותו לחזור.

סלים ווארזה
סלים ווארזה
24/02/2019 6:53:23

כותב פריוויואים מדהים (יאיר) וכותב תגובות אינטליגנטי מנומק ותרבותי (מתן, שגם כתב יפה על ענפי ספורט אחרים). חבל מאוד.

אני חושב שבמידה מסויימת הציפיות מהאתר קצת יצאו מפרופורציה. אני מניח שאנשים משקיעים שעות בכתיבת פריוויו וסקירת משחקים איכותית, וזה שוחק מאוד. אני מניח שלרוב או כל הכותבים באתר יש משפחה ועבודה, ואם הם לא באזור זמן נוח בעולם לכתוב זה בעייתי מאוד למצוא את השעות האלה.

כמו כן, לצפות שלאתר חובבני תהיה נציגות "רשמית" במשחקים עם כל העלויות הנלוות מכך זה קצת יומרני. אם מישהו נמצא במקרה במקום וכותב על המשחק זה דבר אחד. אבל להתגייס כדי לשנע ולממן מישהו במיוחד זה גדול עליכם לדעתי. אני אישית גם לא מוצא כתבות של חבר'ה מהמגרש או מהארוע מעניינות, אבל זה רק אני.

אם יש סוג מסויים של כתבות שגורר מספר מועט של תגובות אז אולי יש מקום לשקול את סוג הכתבות האלה.

MBK
MBK
24/02/2019 8:15:20

מדוייק מאוד

SamIaM
SamIaM
24/02/2019 8:58:06

מצטרף! מדויק מאוד.
הכתבות מהמגרש הן אקסטרה נחמד, מבלי לגרוע מההשקעה של המסקרים.
אני אישית מעדיף את הפריוויו של זעפרני בימי שבת על כל כתבה וסקירה פה באתר (למעט מומי ה- GOAT). גם הכתבות שלו על הליגה הישראלית מעולות למי שמתעניין.
לא יודע מה קרה לי והדרמות של האתר לא מעניינות אותי אישית, אבל מבחינתי זה אובדן עצום לאתר שיאיר לא יכתוב יותר, בטח אם הסיבה היא סביב האולסטאר המטופש והמיותר. מקווה שיירגע ויחזור…
לגבי סקירת האולסטאר גם כן אני מעריך את ההשקעה של אלעד אבל זה לא שווה את הטרחה וההמולה שנגרמה בצוות (להבנתי) סביב זה.

אני אישית לא מגיב הרבה אבל קורא כמעט הכל, בייחוד את זעפרני. אולי לא הודתי מספיק בתגובות בשוטף אז תודה ליאיר על תרומתו הרבה ושיחזור במהרה.

תומר
תומר
24/02/2019 10:15:20

מסכים
האתר הזה הוא סוג של נס. אתר של מתנדבים בלבד שמצליח לתת פריוויו וסיקור של כל אחד ואחד ממשחקי העונה הרגילה, סיקורים מהמגרש וכתבות מגזיניות ברמה הכי גבוהה שיש.
באופן פרדוכסלי אפשר להגיד שהוּפּס הפך להיות לאתר טוב מדי. רמה כזו קשה מאוד לשמר לאורך זמן על בסיס של רצון טוב וגם מה שכן הצלחתם הוא בעיניי ניסי למדי.
אני חושב שבנקודת הזמן הזו יש להוּפּס שתי אפשרויות:
1) לתת צעד אחורה, להוריד את רמת הציפיות, להתפשר על הרמה ועל האינטנסיביות ולהסתפק במה שאפשר
2) לעבור למודל יותר מסחרי כולל תגמול של הכותבים על זמנם
אני חושב שאם האתר ימשיך בהיקף ובאיכות הנוכחיים, רוב הכותבים פשוט ישרפו

מנחם לס
מנחם לס
24/02/2019 17:23:17
הגב ל  תומר

אני בן 81. עוד מעט 82. הסיכויים לדמנציה, אולצהיימר, או מוות, הולכים וגדלים כל יום. האתר לא יהפוך מסחרי כל זמן שהוא שלי ואני מתפקד. אחרי? יורשי האתר – שהם העורכים היום – יעשו איתו מה שיבוא להם.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
24/02/2019 13:35:55

אני מסכים עם סלים. אני זוכר לילות טרופים עם אלעד רבין, מומי ודובי עוד לפני שהתחלתי להגיב בעצמי. לאט לאט האתר גדל, זה התבטא בעיקר בקדימונים וסיקורים מושקעים מאוד שהעמידו עומס מטורף על הצוות. זה דבר שלא מעריכים מספיק. בינתיים קרע במניסקוס נוסע 1100 ק"מ מטורפים עם אינספור תלאות בדרך רק כדי לתת לנו סיקור ממשחק האולסטאר. המשחק משעמם לגמרי אבל הסיקור פשוט תענוג.
האתר יכול לרזות ולהצטמצם בכמות אבל לא לוותר על האיכות. וכאן מתן ויאיר הם שני טופ-5 מובהקים מהר ראשמור (כל אחד בדרכיו שלו). הופס לא יכול לאבד אותם. כולי תקווה שהם יחזרו במהרה בימינו.
צודקים אלה שציינו שהרפש עלה על גדותיו. רק לעבור במהירות על הבלוג החי ולראות מה אנחנו "מפסידים" כשאנחנו לא משתתפים. (אני לא יודע אם זה קשור לעזיבת מתן ויאיר)

דוקטור סוס
דוקטור סוס
24/02/2019 6:57:49

מנחם, איבדת את יאיר זעפרני, המסקר וכותב הפריביואים הכי טוב שלך BY FAR.
ואיבדת את מתן גילור, אחד משלושת אוהבי המשחק והמגיבים הכי טובים כאן (ביחד עם עידו גילרי וגיא רוזן). יודע מה, נגיד אחד מהחמישה, כדי לא להעליב.
ואתה יודע בדיוק למה זה. הביוב מחלחל בלי הפרעה, עד שאנשים לא מרגישים יותר בנוח.

סוסמעץ
סוסמעץ
24/02/2019 7:18:02

10+

מר-גרינה
מר-גרינה
24/02/2019 7:28:40

צודק.
תתחילו להפטר מכל הביוב שמסתובב פה.
תתחילו עם סומסום.

בז׳רנו
בז׳רנו
24/02/2019 11:18:45

1+

קלמנטה
קלמנטה
24/02/2019 7:06:39

אבדה גדולה לאתר. ממש אהבתי לקרוא את שניהם. את המאסטרפיסים של הסופש ואת כל התגובות החכמות על שלל ענפי הספורט.
תחסרו ממש חברים.

zivvvvv
zivvvvv
24/02/2019 7:13:40

תודה ליאיר ולמתן!
אני אשמח אם שניכם וכל אחד לחוד יחזור לכתוב ולאתר.
חשוב לסיים בטוב ובזמן.
יאיר אתה מאד חסר/תחסר עם יכולת הכתיבה והסיקורים המושקעים.

סוסמעץ
סוסמעץ
24/02/2019 7:16:32

יאיר זעפרני תודה רבה על כתבות נפלאות
מקווה מאד שאתה וגם מתן, תדעו לסנן את היציאות הלא מוצלחות של הדוק
ותחזרו לעשות ולהיות חלק מהאתר המשובח הזה
==
בכל אופן תודה רבה לשניכם
==
וגם לדוק על המעורב

לא חשוב שמות
לא חשוב שמות
24/02/2019 7:16:46

אני מעריך את זה שכתבת לנו והסברת לנו מה קורה.
זה באמת נחמד שאתה משתף אותנו הקוראים (גם השקטים כמוני) גם בדברים פחות נעימים, ומזכיר לנו שזה בסופו של דבר אתר של מתנדבים (למרות כתבות מקצועיות ברמה גבוהה).

עם זאת, אני לא יכול שלא להצטער על המהלך שלך שגרם לבלאגן.
אלעד מסקר מעולה, וזה באמת לא עליו, אבל אני מבין את התרעומת:

סופשבוע האולסטאר ל-א מ-ע-נ-י-י-ן אף אחד. זה למעשה זמן שמהווה עבורי ומכורים אחרים פגרה וזמן מנוחה מהמעקב אחרי הליגה.
הייתי תורם בכיף לאחזקת האתר (לא יודע כמה זה עולה לך) או למימון ליג-פאס למסקרים (לא יודע מה), אבל לא לשטות הזו של אולסטאר.

לבקר בנאדם כמו יאיר זעפרני כי סירב להגיב או לתרום כסף לדבר הזה? ועוד מיאיר??? הבנאדם השקיע פה שעות וקיבל מס' נמוך ביותר של תגובות, אין כותבים כמוהו בארץ או באתר.
לגבי מתן גילור – גם כן, אחד מאנשי הספורט האיכותיים ביותר בישראל, והפסד עצום לאתר.
לא מתלהם, כותב יפה, ובעל ידע רב.

מנחם, בנית ביחד עם חברי הצוות אתר ספורט מ-ד-ה-י-ם שמהווה מפלט מכל הזוהמה בחוץ, עם אנשים נעימים ואיכותיים, שיכול היה להפוך למורשת הגדולה שלך לעולם הספורט.
אני מציע שבמקום להרוס ולהחריב אותו בגלל האגו שלך תפסיק לשפוט פוסטים לפי כמות תגובות אלא בזכות איכות.
אתה מבין, אתם אתר עצמאי בלי פרסומות. מה זה משנה אם יש 160 תגובות או 20 תגובות?

מנחם לס
מנחם לס
24/02/2019 7:29:32

האול סטאר עצמו (המשחק) הוא באמת כלום. אבל כל הוויקאנד הוא יום הולדת ל-NBA. כל המי ומי בכדורסל (מלבד לארי בירד שמשום מה אף פעם לא מופיע) נמצא שם. באול סטארים חוויתי את חוויות הכדורסל הכי גדולות שלי: כשב-1987 הושיבו האותי ליד אמו של מייקל ג'ורדן, והוא פתאום באמוהתיישב לידה ולידי משך 10 דקות (ושומרים דאגו שעתונאים לא יגיעו לשולחן, ויצא לי ממש לשוחח איתו. או האול סטאר ב-1992 שבטיסה לניו יורק מג'יק ישב כסא לפני, ועוד ועוד ועוד. זוהי חווייה שכל עתון או גוף מדיה שמכבד את עצמו נמצא שם. שם יוצרים נקשרים, מראיינים את כל השחקנים הטובים בעולם, וקורים שם אלף ואחד דברים.
כל זמן שהאתר הוא שלי יהיה לי נציג שם, אפילו אם אצטרך לשלם הכל בעצמי.

כל אלה שכותבים ש"זה לא מעניין" כלל לא יודעים איזה מאורע ענק וחשוב הוא האול סטאר

מנחם לס
מנחם לס
24/02/2019 7:31:20

"אני מציע שבמקום להרוס ולהחריב אותו בגלל האגו שלך תפסיק לשפוט פוסטים לפי כמות תגובות אלא בזכות איכות."

מה אתה מקשקש???

מי הרס ומי החריב אותו? מוטב שדאסתום את פי

הסקרן שהרג את החתול
הסקרן שהרג את החתול
24/02/2019 7:47:16

אחח איזה כאב לב על הבוקר, כולם אנשים בוגרים ואני מקבל כל החלטה שלהם, אך רוצה שוב להביע את הערכתי לצמד היוצרים שמחתי להינות מפרי כתיבתכם…

במידה ותזלגו למדיה אחרת בה ניתן יהיה לעקוב, אני מניח שהרבה כאן ישמחו לעשות כן!

דקל
דקל
24/02/2019 8:12:50

מתן ויאיר המון תודה. על החכמה, הידע, ההומור והאהבה . תמשיכו לכתוב איפשהו

אוהד הצלחות
אוהד הצלחות
24/02/2019 8:18:59

חבל מאוד.
אני מקווה שיחזרו לכתוב במהרה בימינו.

אופיר נ.
אופיר נ.
24/02/2019 8:30:07

היי יאיר ומתן,

קודם כל תודה רבה על תקופה ארוכה של כתיבה יצירתית, איכותית אשר לבטח גזלה שעות רבות וארוכות מדי שבוע.
בהחלט אפשר להבין את עייפות החומר, ואת האכזבה מהתמעטות הטוקבקים.
(אני מודה שגם אני ממעט להגיב באתר בהשוואה לשנים קודמות, ותירוצים לא חסר),
אשמח אם תמשיכו להגיב באתר ולהיות שותפים לשיח.( גם אם לא לכתיבה ולסיקורים), אחרי הכל אתם מהכותבים הוותיקים, המנוסים והטובים שיש כאן באתר.
ואם תקפצו מדי פעם כמו מומי, לכתיבת טור לא מחייב מעת לעת. אשרינו.
ושוב תודה רבה רבה על הכל.

מנחם, תודה על ששיתפת אותנו בהתפתחויות שמאחורי הקלעים. אין כמו אור השמש, כדי להבהיר את הדברים ולמנוע ספקולציות ולשונות רעות.

שבוע טוב.

MBK
MBK
24/02/2019 8:31:21

מנחם ציין את ההשקעה של אלעד
אני רק רוצה לציין שיאיר השקיע מעל 12 שעות בכל שבוע רק בכתיבה עבור האתר
בפרוויו ,בכדורסל ישראלי ,דיומא ובכל פרויקט שקם באתר הוא היה הראשון להתנדב
יאיר היה תו תקן של האתר ושותף לדרך כסגן עורך
חבל מאוד שעבור אנשים מסויימים המדד לתרומה באתר הוא מספר התגובות ,סתמיות ורדודות ככל שיהיו.
בחודשים האחרונים האתר איבד מהקסם שלו וזה משפיע בעיקר על ותיקי האתר
אני בטוח שיאיר יחזור לכתוב רק לא בטוח אם בהופס במתכונת הנוכחית שלו

SamIaM
SamIaM
24/02/2019 9:01:50
הגב ל  MBK

בול בפוני!

Avri
Avri
24/02/2019 10:35:22
הגב ל  MBK

+1

Oron
Oron
24/02/2019 11:22:32
הגב ל  MBK

100+
תודה רבה ובהצלחה בהמשך הדרך יאיר ומתן , תחזרו כאן מאוד

Oron
Oron
24/02/2019 11:23:10
הגב ל  Oron

*תחסרו

יאיר
יאיר
24/02/2019 11:41:58
הגב ל  MBK

תודה רבה מידן, חבר אמת ושותף לדרך!

ההיכרות איתך – אחד הדברים הכי טובים שקרו לי בהופס

אסף
אסף
24/02/2019 16:32:22
הגב ל  יאיר

יאיר תחסר כאן מאוד בלי ספק וגם מתן . תודה לשניכם על ההשקעה המטורפת באתר. בתור אחד שאף פעם לא הצטיין במלאכת הכתיבה ואומנות המילה נשאר רק לקוות שמתישהו תחזור לכתוב כאן .

תומר השני
תומר השני
24/02/2019 19:03:15
הגב ל  יאיר

אני מקווה מאוד יאיר שאתה ומתן תחזרו לכתוב באתר הופס כי אתם כותבים מצויין וללא ספק מעלים את הרמה בכל מקרה תודה רבה על כל ההשקעה שלכם

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-פו-ת-!
24/02/2019 8:35:30

לא מרגיש נכון לרשום תגובה שנקראת כמו הספד.
.
בעיקר בגלל שה-2 פעילים גם מחוץ לגבולות האתר –
למתן יש את הבלוג שלו.
ויאיר, אין לי ספק ש(כפי שכבר הוכיח, עם הספר שפרסם)הוא ימשיך לכתוב ברמה הגבוהה ביותר.
.
אז ברמה האישית, לא כהספד, אלא כ-"שלום, ובשאיפה גם להתראות":
.
אין צורך להרחיב במילים על כשרונו של יאיר. הוא לא כותב פוסטים. הוא כותב סיפורת.
בזה הוא מיוחד, ומספיק לקרוא חלק מהתגובות של עוקבים נאמנים לאורך השנים בשביל להבין עד כמה ה-"מיוחד" שבו תרם לאתר.
.
מתן,
מעבר להיותו בן אדם מבריק, עם ידע ובקיאות יוצאת דופן במספר ענפים מרשים, ויכולת נהדרת להעביר מסרים בכתב,
הוא עבורי קודם כל "קול שפוי" ולא מתלהם שמאוד חסר לי באתר.
הפוסטים שמרכיבים את האתר, היא רק הבסיס עליו נבנים דיונים,
שלמעשה הם, הם, הלב של האתר.
ובמסגרת אותם דיונים, מתן הוא (בעצם היה, ובתקווה – שוב יהיה) "אביר" תרבות הדיון.
כאמור –
חסר, ויחסר, קול שקט שכזה, בלב הדיונים שבאזור התגובות.
.
אז, אם לסכם ב-3 מילים מבית מדרשו של דורון, תגובה שהיא כולה "דורונית" שכזו –
.
חברים, תודה גדולה!

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
24/02/2019 9:33:11

💯+

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
24/02/2019 13:40:57

+1000

נועם הקורא השקט
נועם הקורא השקט
24/02/2019 8:48:17

אני קורא שקט פה כבר לא מעט שנים, מעריך ומוקיר כל כך אחד ממתנדבי וכותבי האתר, שמשקיעים זמן לא מבוטל ביצירת תוכן איכותי, עם ידע נרחב וכתבות עומק מגוונות כל כך.
מנחם אני מוריד בפניך את הכובע על הפרוייקט שהרמת וממשיך לתחזק ברמה גבוהה ובתשוקה לא נגמרת, אני מניח שאין צודק וטועה בסיבות העזיבה אבל מקווה לחזרתם המהירה של 2 הכותבים האיכותיים האלו (ואם זה לא מוגזם לבקש – עוד לפני סוף תקופת מבחנים;)
תודה!

ינון
ינון
24/02/2019 8:49:40

חבל שהם עוזבים.
מנחם, אני חושב שמה שהפך את האתר למיוחד היה הסיקורים (פריוויואים) והקהילה שנוצרה.
אינני בא לזלזל בסיקורים מהמשחק עצמו, אבל הם לא העיקר. לפני שמבקשים מאיתנו לצאת מגדרנו ולהעריץ את אלה שסיקרו משחקים (וראוי לציין שגם הרוויחו על הדרך מימון לחוויה מדהימה, שהיו שמחים לצבור גם אם היא הייתה עולה להם כסף), כדאי להעריך את אלה שכאן ביום-יום.
אני לא קורא אדוק מאוד, אבל אנני כיף מחבב את האתר, ואפילו הייתי באחד המפגשים.
בעיניי הנטייה לחפש את מה שנראה מגניב (סיקורים מהמשחקים והמוני פוסטים בנושאים לא קשורים עם רבע דעה) פוגעת בדרך של הופס וחבל.
יצרת פה מפעל מדהים, אבל הסוד שלו הוא באנשים שהם חלק ממנו.
הופס הוא לא גולדן סטייט (על אף שליאיר יש לגמרי מקום באולסטאר של הכותבים, הוא סטף קרי אם לא יותר מזה, ולמתן מקום נכבד ברשימת אנשיםן המגיבים באתר, ולא נשכח גם את ענייני דיומא שהוא השקיע בה זמן רב). הופס בעיניי הוא טורונטו- קבוצה שבונה הרבה על התלכיד הקבוצתי (לא בטוח שהדימוי מספיק טוב, תסלחו לי אם לא). אולי לא מגיעים הכי רחוק שיש, אבל נהנים מהדרך. מכיוון שמדובר בקבוצת חובבנים ולא בקבוצה "מקצוענית", זה עדיף כך.
מנחם- מקווה שתצליח make Hoops great again), ויאיר ומתן- תודה ענקית על כל מה שעשיתם למען האתר.

ערן
ערן
24/02/2019 9:00:26

מתן ויאיר, רבות המחמאות והתודות שאני רוצה לאחל לכם. הוויתם ובתקווה עדיין תהוו את אבן הפינה של האתר. סיקורים נהדרים ופריוויום מולפאים, כמו כן תרבות דיון מפותחת ואינילגנטית.
האתר הזה, הופס הוא אכן פנינה בתקשורת ההישראלית וגם במציאות ההישראלית בעיקר בזכות אנשים כמותכם.
אז שוב תודה גדולה לכם. אני מקווה שגיא, פאקו, עידו, רועי , גלעד וכמובן מידן ישאר עמנו. אחרת אני חושש שנתדרדר לאתרים שיפה להם השתיקה.
מנחם, לך מגיעה תודה לא פחות גדולה, מעיין שופע ידע וסגנון כתיבה קולחת. אך לעיתים בגלל היותך אמצוינלי (עדיף מאד מאפתי), דברייך יכולים להתיפס כפוגעניים..
ונסיים בנימה חיובית, אני משוכנע שאיני היחיד שקורא בהופס באופן יום יומי, אז בשם כל הקוראים, פשוט תודה.

גולן
גולן
24/02/2019 9:12:30

תודה ענקית ליאיר ומתן, תרומתכם תחסר לי גם אם לא תמד יצא לי להודות לכם בכל פוסט (היו לכם הרבה וכולם מעולים)
בכל מקרה, שיהיה בהצלחה ענקית לשניכם, מקווה שתחזרו כי עושר הדעות הוא חלק מקסמו של האתר.

מעיין
מעיין
24/02/2019 9:13:33

אחלה מעורב

IDO
IDO
24/02/2019 9:30:25

בהחלט יכול להבין את יאיר. תודה על הכל ותהנה בפנסיה. סיבוב ראשון בגולף עליי (אם איי פעם תגיע לשכונה)
מה שאנשים לא יודעים שחלק מהחברות בצוות האתר זה פיצוץ אימיילים מהעורך הראשי דבר שיעול להיות מעט (…) מעיק…. .

IDO
IDO
24/02/2019 9:30:55

ורגע.. אם גילור בחוץ. מי כותב את דיומא?

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
24/02/2019 9:31:13

תודה רבה.
הגבה לא יכול לשחק מול הלייקרס. ניגוד העניינים פשוט גדול מדי.
הוא גם לא צריך לשחק בכלל, אני הייתי משלם את הקנס ומושיב אותו עד סוף העונה.
קאזינס פשוט חסר תקנה וכל הכבוד לקר שעומד מולו בלי לחשוש.
הסיפור שלו בגולדן יהיה קצר. אורח לרגע.

Captain Beefheart
Captain Beefheart
24/02/2019 9:35:53

כבר כמה שנים אני מקבל, בחינם, תוכן משובח שעיקרו NBA אבל לא רק. לרגע אינני שוכח שהכל בחינם לחלוטין, כשי מצד אנשים שאוהבים ספורט ויודעים לכתוב ומשקיעים בזה שעות. וכמובן מנחם, שהוא המייסד והמנוע והמשקיע והאנציקלופדיה והמוניטין.
לאנשים האלה אין לי לומר אלא תודה. לא מעניין אותי "מאחורי הקלעים" של האתר. מבחינתי זה חבורה של משוגעים שגורמים לי לעונג ולא מבקשים על זה כסף.
מצטרף לתקוות שיאיר ומתן יחזרו ומזכיר לכולם את הכלל שחל רק על הדוקטור מפאת גילו ומעמדו: מנחם, גם כשהוא טועה – הוא צודק.

Avri
Avri
24/02/2019 10:38:41

+1

כריסטופר מולטיסנטי
כריסטופר מולטיסנטי
24/02/2019 12:11:39
הגב ל  Avri

+1

החקלאי מאי שם
החקלאי מאי שם
24/02/2019 10:21:46

איי איי קפטן
מצטרף למילים שלך .בדיוק מה שאני מרגיש
באתר יש כותבים אלופים כל אחד בסגנונו הייחודי
אני נהנה לקרוא את כולם ורוב הפעמים אני לא מגיב כי אין לי משהו חכם להגיד.
תודה לכולם ובמיוחד למנחם
בתקווה לחזרתם של החברים ואחלה שבוע

סומסום
סומסום
24/02/2019 10:31:31

מנחם, שיפרת את האתר הזה, לעכשיו אתה פשוט הורס עם כל האגו שלך

Captain Beefheart
Captain Beefheart
24/02/2019 10:48:04
הגב ל  סומסום

שמע "סומסום" – אין לי מושג מי אתה ולכן זה לא אישי, אבל אתה חתיכת נודניק חצוף שמגיב כאילו מישהו חייב לך משהו ובעצם התגובות הילדותיות שלך גורם סבל לאנשים שמגיעים לכאן כדי לקרוא על ספורט. תכניס לך פעם אחת טוב טוב לראש: אתה נמצא בסלון הפרטי של מנחם לס. זה אולי נראה לך כמו מקום ציבורי כי זה באינטרנט אבל זה מקום פרטי לחלוטין וכולם כאן אורחים. כל עיסוק שלך בבעל הבית הוא חוצפה ועזות מצח. קישטא!

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
24/02/2019 14:31:24

+100

צביקה
צביקה
24/02/2019 19:31:33

זה עוד איזה טרול ..

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
24/02/2019 10:43:41

פתרון – הייתי עובר לספירה של הצפיות בכל כתבה, לא לתגובות. כתבה יכולה להיות מעולה ועדיין לא יהיה לך מה להגיב, ואז אתה מרגיש צורך לכתוב תודה על הסיקור (מישהו כותב תודה על הסיקור במקום אחר? אני לא מכיר).
מצד שני, ויכוח לעוס על מי מוביל במירוץ ל MVP יכול להביא עשרות/מאות תגובות, שאפילו לא בהכרח קשורות למה שהיה כתוב בפנים.

אני מבין למה מנחם רוצה שעורכים יכתבו תגובות (בסוף גם הם מרוויחים מזה, כשכותבים להם), אבל זה תולדה של הספירה העקומה. מהיום תציינו כמות צפיות, וככה יהיה אפשר באמת לכמת את ההנאה של האנשים מכל כתבה.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
24/02/2019 10:45:52

לא הייתה כל סיבה ליאיר להיעלב אישית מההערה הכללית של מנחם על מיעוט התגובות בכתבות על ימי האולסטאר.
זה עושה רושם של אישיות בעייתית שלוקחת ללב מה שלא צריך לקחת ולא שייך לקחת. בניגוד גמור לרושם שעשה יאיר בשנותיו באתר

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
24/02/2019 10:49:59

בם אם ההערה הייתה בעיקר לעורכים עדיין לא הייתה כאן תקיפה אישית אלא ביקורת עניינית, שגם אם מתייחסים אליה כלא נכונה, תגובת יאיר נראית ילדותית ולא בוגרת.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
24/02/2019 10:52:03

*גם אם

איתמר פה גדול
איתמר פה גדול
24/02/2019 11:00:20

אני מבין ששמעת את שני הצדדים בשביל להסיק מסקנות…
אם תעשה משאל בין קוראי הופס תגלה שהיחיד שחושבים שיש לו אישיות בעייתית זה אתה

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
24/02/2019 11:42:44

כתבתי "נראה ש" ולא הגעת למסקנה ודאית. קצת הבנת הנקרא.

אלו שכיהודים שונאים את היהדות ואת היהודים שומרי המצוות (וגם חילונים ימניים) כמו שנאת האנטישמים ליהדות וליהודים, הם בעלי אישיות בעיייתית.
ובגלל גולשים כאלו הגבתי את תגובותיי שעצבנו לא מעט גולשים כאן אך לא יותר ממה שעצבנו אותי החלאות האנטי דתיות כאן.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
24/02/2019 13:52:58

קרמר אתה לא יודע מה נכתב אז מאיפה הביטחון העצמי הזה?
אני מבין שהביטחון שלא קשור לכלום הוא גם בענייני דת?

אור
אור
24/02/2019 10:57:42

זו הזדמנות טובה להודות לכל הכותבים, העורכים והעוסקים במלאכה. באמת קשה לתפוס כמה זו השקעה רצינית לכל אחד מכם.
מנחם, קטונתי מלהגיד לך מה לעשות, אני רק מציע שלא תתעקש לשלוח סיקור לאולסטאר בכל מחיר כי כמו שציינו פה יש דברים שאפשר לוותר עליהם. כנ"ל לגבי הפעלת לחץ על הכותבים להגיב כשהם בסך הכל מתנדבים.

יאיר
יאיר
24/02/2019 11:07:30

חככתי בדעתי אם להגיב ואיך להגיב אבל בסוף אני אזרום עם מה שאני רוצה להגיד כי בכל זאת מגיעה לי זכות התגובה ועל אף חוסר הרצון להתנצח מעל דפי האתר, אני אעשה זאת כי מנחם פתח פה סוגיה וכבר שירבב אותי לתוכה.

אני אתחיל מלהגיד תודה.
תודה למנחם על המפעל המדהים הזה שהוא הקים והקהילה שבאה איתו, על ההזדמנות ועל כך שהכתיבה באתר הביאה לי גם חברים ושותפים רבים וגם מספיק ביטחון עצמי בכתיבה שלי בשביל להעז ולהוציא ספר.
תודה גם לכל המגיבים הנפלאים וגם לאלה שמפרגנים עם תגובות אחת לכמה זמן וכמובן לחברי צוות נהדרים ומוערכים.

אז אם הכל נפלא מדוע אני עוזב?
אני אתחיל מהסיבות בגינן באתי לכתוב באתר הזה. הסתובבתי הרבה ברחבי המרשתת (כמו שמתן נוהג לקרוא לזה) וכשהגעתי להופס מצאתי נווה מדבר. מקום מפלט כזה עם שיח ברמה גבוהה, כתבות איכותיות והרבה כבוד אחד לשני ויתרה מזה לדברים אותם אנחנו מסקרים.
מאז ומתמיד האמנתי שחובבי ספורט הם לא האספסוף העלוב שערוצים כדוגמת ערוץ הספורט חושב שהם ובשל כך מתייחס אליהם בהתאם ומכוון למכנה המשותף הנמוך ביותר אלא אנשים אינטליגנטיים ואיכותיים ושבכלל ספורט הוא משהו שאפשר ללמוד ממנו לתחומים אחרים בחיים (וגם הפוך).

ברוח הזו כתבתי את הפריוויוז שלי שרק חצי מהם היה על כדורסל והם ניסו להעשיר את הקוראים ולתת להם ידע ובעיקר עניין (אבל היה גם חצי על כדורסל ולדעתי הצנועה הוא היה מושקע לא מעט). ברוח הזו, של מי שאוהב את מה שהוא מסקר, כתבתי גם על כדורסל ישראלי וברוח הזו השתדלתי לעזור במה שאני יכול באתר אם זה פודקאסט, פרויקט קיץ, דיומא או סתם לעזור לחברי צוות.

אלא שבשנתיים האחרונות התחיל משהו להשתנות באוטופיה שנבנתה כאן. זה קרה כנראה בגלל הגדילה בכמות האנשים שנחשפים לאתר אבל לא רק בגללה. רמת השיח באתר ירדה פלאים. לצד תגובות מלומדות וחכמות, הפך האתר להיות מפלט לטרולים, טרחנים, אנשים עם דעות הזויות ואחרים. פתאום כבר היה לגיטימי לאחל לי למות (ספרתי שלוש פעמים כאלה), פתאום כבר אפשר לזלזל בכותבים שמשקיעים פה שעות רק כי איזה משפט לא מצא חן בעיניי מאן דהוא ופתאום אפשר לשפוך רפש על המקלדת מבלי שאף אחד ייתן את הדעת לכך.
וכשזה הגיע גם לצוות זה היה קו אדום ראשוני מבחינתי אבל נשכתי שפתיים ונשארתי והפסקתי להגיב (להוציא מקרים מסוימים) כי פחות התחשק לי להיות חלק מהתשפוכת הזו.

אבל המשכתי עוד כמה חודשים עד שבזמן האחרון התחלתי לקבל מסרים שאינני רצוי כאן. שאני לא איש כדורסל, שהפריווים שלי הם יותר מדי ספרותיים ואינם מתאימים לאתר ספורט ועוד כהנה וכהנה עלבונות שאני אשמור לעצמי.
אז לא, לא בגלל שמנחם אמר לי שאני לא מגיב אני עוזב אלא פשוט בגלל שלא בא לי לקבל גערות על ימין ועל שמאל על כך שאני לא תורם ובעיקר כי אני קיבלתי את התחושה שמנחם לא רוצה אותי באתר ומעדיף ריטיינג זול, כתיבה בינונית כי לדעתו זה ימשוך יותר קוראים.
זו זכותו, זה האתר שלו ואני מכבד את זה. אבל כמו שהבנתם, אני לא שם ולכן כנראה שבקרוב תמצאו אותי באתר אחר או אפילו בפלטפורמה חדשה שאשמח שמי שמאמין בדברים ובערכים שכתבתי כאן ימצא גם הוא את מקומו בין הקוראים (אפשר לקרוא כמה אתרים!).

סומסום
סומסום
24/02/2019 11:13:45
הגב ל  יאיר

ברור שמנחם מעדיף סגנון נמוך, ככה הוא כותב. תגיד לאן אתה הולך

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
24/02/2019 11:55:12
הגב ל  סומסום

דווקא מאמרים רבים של מנחם הם ברמה ממש לא נמוכה אלא כתיבה נפלאה ומשובחת.
כתיבה נמוכה דווקא אינו הסגנון הרגיל אצלו.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
24/02/2019 14:41:52
הגב ל  סומסום

יאיר

צר לי שאתה ומתן עוזבים כי נהניתי לקרוא מה שכתבתם. מקווה שתשקול בדעתך לחזור, חבל שאתה נכנע לאותם טרולים ומאפשר להם בעצם לנצח במקום להתעלם מהם. מי שכותב לך תגובות כפי שרשמת ומאחל לך איחולים לא ראויים, לא ראוי שיהיה פה. אם מנחם היה יכול לסלק את אותם אנשים האתר היה מתנהל הרבה יותר טוב אבל נראה שקיימת בעיית סינון פה ואנשים שתגובותיהם נמחקות חוזרים בשמות חדשים בדויים.
בין אם תשאר או תעזוב מאחל לך הצלחה מכל הלב ותודה רבה לשניכם.

תומר
תומר
24/02/2019 11:18:05
הגב ל  יאיר

תודה על ההבהרות יאיר
בכלל לא מובן מאליו

Oron
Oron
24/02/2019 11:30:10
הגב ל  יאיר

תעדכן בבקשה לאן אתה פונה ושוב תודה.

הפועל גזר
הפועל גזר
24/02/2019 11:38:01
הגב ל  יאיר

תודה רבה יאיר אתה מלך!!! החכמתי מכל פריוויו שלך

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
24/02/2019 11:50:27
הגב ל  יאיר

זה כבר נשמע אחרת ממה שהיה נראה.
אתה צודק לחלוטין לגבי התגובות הרעות והמכוערות עד כדי לאחל למות.
כל אלה הם נכים נפשית בעלי רוע ורדעןת במידה זו או אחרת.
אך היה יכול להיות לזה פיתרון אם היו אחראים שכל אחד שמאחל למות או מגיב תגובה פוגענית אחרת, היה מסולק לאלתר מהאתר.

אני מקווה כמו הרוב המכריע שתחזור. לא צריך לתת למגיבים הרעים והמכוערים האלו לנצח. ובכל מקרה תודה על תרומתך עד היום! מקווים בכל מקרה שתחזור!!!

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
24/02/2019 11:56:27

*ורשעות.

אופיר נ.
אופיר נ.
24/02/2019 11:54:21
הגב ל  יאיר

יאיר,

תודה על ההבהרה,
אל תשכח לפרסם קישור לפלטפורמה החדשה שלך,
כדי שאוסיף אותה לרשימת המועדפים,
באיזה נושא שזה לא יהיה,
אני בכל מקרה נהנה מסגנון הכתיבה שלך.

תודה,

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
24/02/2019 12:00:10
הגב ל  יאיר

עשית מצוין שהגבת והבהרת את הרקע לעזיבתך המצערת.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
24/02/2019 13:21:47

*והבהרת.

אורי
אורי
24/02/2019 12:56:06
הגב ל  יאיר

עצוב להתחיל כך שבוע עם בשורות כאלה.

יאיר, תודה רבה על שעות של עונג מקריאת הפריוויים (ארר יותר מדי ו' ו-י').
כתיבה מדהימה, בחירת קישורים לדימויים מטורפת ומרתקת.
מבקש שתיצמד לעשרות ומאות המחמאות שקיבלת, ולא לשלוש תגובות עלובות של איחולי מוות (??)

כמובן שלא אביע עמדת בעד\נגד. רק בריאות והמשך כתיבה פורייה אאחל (רק לא בפייסבוק בבקשה…אין לי חשבון).

הצעתי לדובי לפני שבוע ומשהו להקים מפלגה של איש יחיד ורק לדבר. ברוח האיחודים המנשבת בימים אלה, יש מצב לרוטציה של שניים??

סומסום גירש את יאיר
סומסום גירש את יאיר
24/02/2019 13:09:00
הגב ל  אורי

שומע יאיר?
הטרול הכי גדול באתר
זה ששנים מציק יום יום לכותבי האתר, מקלל, מגדף, מעליב, תוקף ואיחל כבר מוות
הוא היה רוצה לשמוע ממך יותר
בזכותו קיבלנו את האווירה שכל כך נהנת ממנה עד שעזבת
הייתי צוחק אם זה לא היה כל כך עצוב

אורי
אורי
25/02/2019 15:21:32

אה, לא.
זה אורי אחר (מניח שאתה מתכוון לבחור מ-55).
מפאת העצלנות בהכנסת תמונה, שנינו בעלי אותו שם ואותה הופעה, התוכן אחר לגמרי…

אורי
אורי
25/02/2019 15:23:26
הגב ל  אורי

55.2 ליתר דיוק.
ממש אין לי בעיות עם הבחור מ-55 🙂

מחליף שמות אובססיבי
מחליף שמות אובססיבי
24/02/2019 13:05:43
הגב ל  יאיר

יאיר,
טוב מאד שכתבת את ההבהרה הזאת. תודה רבה לך על הכתיבה! חבל מאד שאתה עוזב. באופן אנוכי אני מקווה שכן תחליט להישאר למרות התגובות וחוסר התמיכה מצד מנחם. אמנם האתר שייך למנחם אבל האופי והרמה שלו נקבעים בעיקר ע"י הכותבים והמגיבים. בלי כותבים איכותיים כמוך, הופס פשוט יהפוך לוואלה2 וחבל.
בכל מקרה, אני מקווה שתחזור להינות מכתיבה על כדורסל בכל פורמט שתבחר ובהצלחה!

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
24/02/2019 13:24:54

דווקא רוב התגובות היו אוהדות ולא רעות. ולכןלא צריך לתת לתגובות הרעות לנצח.

SamIaM
SamIaM
24/02/2019 13:07:23
הגב ל  יאיר

תודה, יאיר, על ההשקעה הרבה.
חבל שאתה נותן לטרולים בודדים לנצח, אבל אני יכול להבין כשנשבר
מקווה שתחזור ואם לא פרסם לאן הלכת. אשמח להמשיך לקרוא את כתוביך
דרך צלחה

רפה הבנה ממוצע
רפה הבנה ממוצע
24/02/2019 13:10:41
הגב ל  יאיר

תודה יאיר.
אני לא נוהג להגיב אבל בהחלט גומע בעניין רב את כתיבתך.
קיימת בעיה כללית בחברה (העולמית, לאו דווקא אצל העם שיושב בציון), במסגרתה משליכי הרפש אוהבים שקולם נשמע ואילו הציבור הרחב דווקא שומר על השקט.
שוב תודה

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
24/02/2019 14:01:14
הגב ל  יאיר

יאיר תודה על ההבהרה, אתה כמובן צודק ב 100%.
ובכל זאת נשמח לקבל ממך פה ושם טור אורח.
פרסם את הלינק למקום בו אתה כותב ונבוא לבקר.

zivsvision
zivsvision
24/02/2019 15:35:09

+1

etayle
etayle
24/02/2019 15:05:28
הגב ל  יאיר

תודה! תודה! תודה! זהו, לא אכפת לי כל השאר.

חורחן
חורחן
24/02/2019 15:30:08
הגב ל  יאיר

נדיר שאני מגיב באתר, אני נכנס כמה פעמים בשבוע לכאן לריפרוף מהיר אבל אם אני רואה כתבה ממך אני תמיד נכנס לקרוא, אני משתדל לזכור את הסיפורים שלך ומשתמש בחלקם בחיי היום יום, אני זוכר כמעט כל מה שרשמת אי פעם על סיינפלד וחברה שלי יודעת שבשת בערב תמיד אספר לה איזה סיפור יפה שקראתי ממך.
לצערי כמו הרבה דברים טובים במדינה הזאת גם כאן האספסוף הרועש מנצח, אני רוצה לאחל לך הרבה בהצלחה ונחת כמו שגרמת לקוראים שלך

מנחם לס
מנחם לס
24/02/2019 17:39:10
הגב ל  יאיר

יאיר, המשפט הזה – –

"אז לא, לא בגלל שמנחם אמר לי שאני לא מגיב אני עוזב אלא פשוט בגלל שלא בא לי לקבל גערות על ימין ועל שמאל על כך שאני לא תורם ובעיקר כי אני קיבלתי את התחושה שמנחם לא רוצה אותי באתר ומעדיף ריטיינג זול, כתיבה בינונית כי לדעתו זה ימשוך יותר קוראים."

הוא הלא נכון ביותר ששמעתי.

מנחם רוצה אותך, תמיד רצה אותך, ותמיד ירצה אותך. זה שלא הגבת יותר מ5 פעמים לאיזה 2,000 מעורבים שלי זה סיפור אחר.

אבי טרכטמן (נורטון)
אבי טרכטמן (נורטון)
25/02/2019 0:31:31
הגב ל  יאיר

חבל מאד, אתה יאיר הוא המקבילה ההופסית להתחלה של הסרט הגדול בכל הזמנים – "מגנוליה". ובגדול, אתה חתיכת יוצר מופת. באמת חבל.

אני כן רוצה להוסיף משהו, דווקא בתור כתב חוץ – זה נכון שאני מפסיד על זה שעות שינה ומה לא פעם בכמה זמן. אבל יש סיבה שאני עושה את זה בהתנדבות – אני מקבל מזה המון. אני רואה משחקים בחינם, משתכשך עם כוכבים, מגיע לחדרי ההלבשה, מדבר עם כתבים אחרים. זו חוויה שבגדול, לא מעט חובבי כדורסל היו לא רק עושים בהתנדבות, אלא גם משלמים עליה.
אולסטאר? הלוואי, ואני אלך שנה הבאה. ולמרות שיהיה נחמד לקבל 800 דולר, סביר להניח שגם אם זה היה עולה לי 800 דולר, והיתה לי את הגישה הזאת, הייתי עושה את זה. חוויה עצומה.

סולי
סולי
25/02/2019 2:47:04

תודה רבה יאיר על אין ספור פוסטים שלך שקראתי כאן!
מאחל לך הצלחה בכל אשר תפנה, ובבוא הזמן מזמין אותך לעמדה שלי – קורא ומגיב ארעי 🙂
וכמובן שאשמח לקרוא אותך גם בפלטפורמות אחרות.

מושון ״עיני נץ״
מושון ״עיני נץ״
24/02/2019 11:26:57

חבל שחלק מהצוות עוזב, בתור קורא שלרוב הוא שקט. תודה על תרומתכם.
מנחם כיצד ניתן ליצור איתך קשר באופן פרטי?

מנחם לס
מנחם לס
24/02/2019 17:43:20
דוד
דוד
24/02/2019 11:37:02

יאיר אתה תחסר מאוד….אני בדרך כלל לא מגיב אבל אין ספק שאתה כותב בכמה רמות מעל כל היתר! בהחלט מתעגעג לימים שהאתר היה אינטימי וקטן יותר

דקל
דקל
24/02/2019 11:47:16

יאיר המון תודה

קורא כבר כמה שנים
קורא כבר כמה שנים
24/02/2019 11:51:04

אני קורא כבר כמה שנים באתר וממש חבל לי, יאיר ומתן היו מהאהובים עלי, ואני כמעט ושלא מגיב כי אין לי זמן/כתבו את דעתי/אין לי מה לכתוב, בכל מקרה תודה ליאיר ומתן האהובים ותמשיכו והצליחו! .

אחד העם
אחד העם
24/02/2019 12:08:18

באסה!
בתור קורא אדוק (להערכתי 12 שנים, מספר פעמים ביום)-
רמת השיח (לא של כולם כמובן, אני מתכוון לשוליים שהביאו לכאן רדידות, בוטות וחירחורי מלחמה) גרמה לי להפסיק, כמעט כליל, להגיב.

מקווה שתמצא הנוסחא ל ctrl+z על ההחלטה.

אור
אור
24/02/2019 13:47:49
הגב ל  אחד העם

הנוסחה היא קודם כל לעבור להתחברות עם שם משתמש וסיסמה ואישור הצטרפות במייל, כך שיהיה אפשר באמת להרחיק את כל הטרולים (זה ייקח זמן אבל לדעתי יעבוד).

אפלטון
אפלטון
24/02/2019 15:17:03
הגב ל  אור

אני איתך אור.
כבר שנים שאני אומר את זה

א.מנור
א.מנור
24/02/2019 20:33:59
הגב ל  אפלטון

מה לגבי עורך אחראי שמוריד ביקורות נמוכות של כותבים אנונימיים ? האתר פרטי ומכובד וחייב להגן על עצמו על-ידי שליטה ברמת השיח.
טרול שייחסם מספר פעמים פשוט יאבד עניין להגיב,לדעתי ואפשר יהיה להמשיך לשמר רמה גבוהה. המטרה חייבת להיות רמה גבוהה, אינטיליגנטית ומכובדת של שיח. כל המוכשרים שעזבו יחסרו ומקווה שיחזרו במהרה.
ובאמת, מה שחשוב זה התרומה והנתינה יותר מהפידבק התגובתי. כל מי שנותן ותורם מזמנו ומרצו, לא משנה באיזה פורמט של פוסט,סקירה,פריוויו וכו' צריך להרגיש טוב עם התרומה לשיח,לאתר,למורשת של מנחם ולקהילה התרבותית של הספורט בישראל.
אין פה תחרות אלא על המגרש בלבד. ושימו לב לבלייזרס המתחדשים : WE ARE FOR REAL.

אחד העם
אחד העם
24/02/2019 16:01:31
הגב ל  אור

מסכים איתך שחלק מהבעיה היא האנונימיות.
אבל ממש לא קשה ליצור תיבת מייל עם שם פיקטיבי ולקבל גישה.

בעיני צריך פשוט להתעלם ולא להאכיל את הטרולים.
זו הסיבה שנמנעתי בכח מלהגיב בתקופה האחרונה גם כשהיה לי מה לומר.

אור
אור
24/02/2019 16:12:51
הגב ל  אחד העם

זה כבר יוריד לפחות חצי אם לא הרוב המוחלט מהטרולים אחרי פעם פעמיים שיחסמו. אח"כ אפשר יהיה למצוא פתרון יותר מתקדם נגד אלו שממשיכים לפתוח תיבות דואר פיקטיביות.

לי מפריע שאני צריך להתעלם מכל כך הרבה תגובות שלא קשורות לדיון במקרה הטוב, שלא לדבר על כאלה שמרחיקות כותבים מהצוות.

אור
אור
24/02/2019 16:13:34
הגב ל  אחד העם

אגב שכחתי להגיד גם שלכזה דבר אשמח לתרום במקרה הצורך.

תומר
תומר
24/02/2019 16:23:16
הגב ל  אור

מסכים לגמרי

גאון של אמא
גאון של אמא
24/02/2019 12:46:29

ועל זה אמרו חזל-מי שהולך לישון עם כלבים שלא יתפלא שקם עם פשפשים.
הסגנון של מנחם לא השתנה מאז ומעולם.

סולי
סולי
25/02/2019 2:49:05

אגב, תגובות מהסוג שלך אלה בדיוק סוג התגובות שיאיר דיבר עליהם (רק לכיוון אחר) – גם אם יש לך ביקורת למנחם אני בטוח שיש דרך יותר טובה להגיד אותה, למה הביטויים והדימויים הנמוכים האלה…

שחר
שחר
24/02/2019 13:57:12

מצטער לשמוע על העזיבות. אני לא הרבה זמן באתר, אבל ברור שהטורים היו מצוינים, מושקעים וברמה גבוהה.
מסכים שמספר התגובות וכד' זה לא מדד משמעותי.
לגבי "טרולים" וכד'. טוב למצוא דרך טכנית לחסום את העניין הזה. צריך גם להגן על סביבות חיוביות
בכל מקרה, לא לקחת את זה אישית. כשטרול מגדף מישהו או מאחל לו למות, זה לא אישי, הוא היה מאחל את זה לכל אחד שהוא היה נתקל בו, הוא למעשה בכלל לא מכיר את האדם שהוא איחל לו את זה.
כשאני כותב משהו באיזו קבוצה בפייסבוק ותוקפים אותי על כך (משתדל כבר לא להגיע למצבים כאלה כמובן), אז אני תמיד זוכר שזה שתקף בכלל לא יודע מי אני, והוא תוקף בעצם אדם כללי, והיה מגיב כך גם לכל אחד אחר, אז זה בעצם בכלל לא קשור אלי.
בכל אופן, מקווה שתמצא הנוסחה להחזיר את הדברים לקדמותם.

שחר
שחר
24/02/2019 13:58:31

לגבי גולדן סטייט, הם משייטים.
קשה לשמור על מתח של השגיות לאורך שנים, אז הם מרשים לעצמם לשחק בהילוך ראשון. גם הליגה לא היתה רוצה קבוצה שסוגרת את הסיפור עם מאזן של תשעים אחוז.
בפלייאוף הם יראו שונה לגמרי, ואני אופתע אם דוראנט או קליי יעברו.

אינדיאני
24/02/2019 14:04:39

תודה רבה מתן ויאיר. ממש תחסרו לנו

Trailblazer
Trailblazer
24/02/2019 14:17:05

חבל. בלי להוריד מכל הכותבים הבאמת נהדרים שיש פה,הפריוויו של יאיר זעפרני למשחקי השבת(שבשל הפרשי השעות אני קורא ביום ראשון) היה הממתק של סןף השבוע ואחת הסיבות שחיכיתי לסופ"ש. תודה על ההשקעה,מקווה שתשוב(וגם מתן).

Berch
Berch
24/02/2019 14:45:52

מתן, כולי תקווה שתמלא בטריות ותחזור
ויאיר שובי הביתההההה !!!!!!
🙂

דקסטר
דקסטר
24/02/2019 15:11:57

ממש מקווה שאלו לא החלטות סופיות.
ההשקעה של יאיר ומתן לא תמיד באה לידי ביטוי בתגובה ובהערכה שלנו.
יש פה בערך 30-20 חבר'ה שהם הרוח של האתר וקשה לאבד אותם.

זאת בהחלט הזדמנות טובה לעשות קצת בדק בית ולבדוק כיצד ממגרים את תופעות שליליות באתר.

עודד
עודד
24/02/2019 19:12:13
הגב ל  דקסטר

יאיר פעם ראשונה שאני מגיב כאן
הכתיבה שלך מדהימה ואני קורא אותה על בסיס קבוע.
מחכה שתחזור

משיח
משיח
24/02/2019 15:24:52

זעפרני,
לא זכורות לי תגובות שליליות כלפי הכתיבה שלך (מאמין לך שהיו) אבל אלו בוודאי בטלות בשישים.. מטומטמים/רשעים/משועממים תמיד יהיו
אצטרף לתודות על כל התוכן האיכותי שכתבת ומקווה מאוד שתמשיך לכתוב כאשר תרצה בכך

מתן, תחסר לי כאן, היכולת שלך להראות זוויות אחרות של "אמיתות" ייחודית וחשובה – תודה

האווי לאסוף
האווי לאסוף
24/02/2019 15:31:19

תודה רבה ליאיר ולמתן, בלעדיהם האתר בוודאי ישתנה, ולכנראה שלא לטובה…
באופן כללי, בכמה השנים שאני עוקב אחרי האתר, כמעט כל שנה יש תקופה שבה כמה ותיקים מלינים על איכות המגיבים, על הבלוגים החיים ועל ירידה באיכות האתר בכללי. בתור מי שלא לוקח חלק בבלוגים החיים (מפאת העובדה שאני ישן מת בשעות הללו), אני לא תמיד יודע מה הסיבות לתלונות, אבל אני מקווה שהן יעברו, ושהאתר יתגבר על המשוכות.
ומילה לסיום דוקטור, תודה גדולה לך, על כך שאתה עדיין מוצא את הכוח והרצון לעסוק לא רק בספורט, אלא גם בצדדים הקצת פחות נעימים של ניהול האתר. זהו הדף הראשון שאני נכנס אליו בבוקר, והאחרון לפני השינה

חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
24/02/2019 16:27:11

תודה לאנשים המסורים והמוכשרים שעובדים בשביל כולנו ללא הרף.
האתר הוא בשבילי באמת סוג של גן עדן – זה שאפשר לפתוח בשירותים בעבודה אם צריך הפסקה של כמה דקות בשביל לנקות את הראש, או כשהילד חולה וצרח במשך חצי לילה.
מתן אמנם לא הייתי נכנס לדיומא כי עולמי הצטמצם כעולם העכבר המצוי, אבל בתגובות ובטורים שהיית מעלה מדי פעם היה הרבה מאוד מה לקרוא ולהחכים.
יאיר – פוסט מוצ"ש היה לדעתי הדרך בה הייתי מציג את האתר הזה לאנשים שלא הבינו על מה אני עושה עניין מהופס. הנחמה שלי על העצלנות לקרוא ספרים בשנים האחרונות הייתה ש"טוב אני כן לומד הסטוריה דרך הטור של זעפרני במוצ"ש"
מקווה שעוד יצא לקרוא ובהצלחה ענקית בכל מקרה

John
John
24/02/2019 18:14:39

יאיר – אני מאוד מכבד אותך ואת כתיבתך מופלאה. אני רק מציע שלא תפרוש רשמית. תן לטבע לעשות את שלו. אם בא לך לקרוא, תקרא. אם בא לך להגיב, תגיב. אם בא לך לכתוב כאן תכתוב. בין אם זה בעוד דקה, חודש או עוד 5 שנים. כשזה יבער, תן לזה לבעור. אני כל כך מוגבל בזמן ועד שיש לי מוזה לכתיבה המוח שלי הופך לדייסת צימוקים, כך שאני מעריך את כל מי ששוכב בשוחות בחזית בזמן שתיירים כמוני הולכים וחוזרים. בכל מקרה אני מקווה שדרכך תצלח בכל אשר תלך!

מתן – אני ממש נהנה לקרוא אותך. במיוחד בענפי ספורט שאני פחות מעורה בהם. חבל לי גם על עזיבתך ובאסה שזה עניין של הכול או כלום. אבל אני מבין מאיפה זה מגיע ומקווה שתחזור לביקורי אורח כמו בסדרות טלויזיה של פעם.

zivsvision
zivsvision
24/02/2019 19:09:22
הגב ל  John

כתבת יפה גון מזדהה.

זיו פנמה
זיו פנמה
24/02/2019 18:18:04

עם כל הכבוד ליאיר ומתן, ולאחר שעברתי על כל התגובות למעורב הזה, בשורה התחתונה חשוב לזכור שככה זה בחיים. אחד בא ואחד הולך. הרבה ישמחו אם שניכם תחזרו, לחלק לא משנה, וחלק טרם נחשפו לאתר עדיין כך שעבורם תהיו 'שמות מן העבר'.

מה שעשיתם, בהתנדבות מבורכת, עד כה – נחקק בדברי הימים של HOOPS.

ממשיכים הלאה בשמחה.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
24/02/2019 18:39:24

צר לי לקלקל את מסיבת הפרידה, אבל בתגובה של יאיר ישנה צביעות רבה מדי מכדי שלא להתייחס אליה.
.
יאיר, כשאני ניסיתי לשנות מבפנים את המדיניות נגד טרולים פוגעניים ומתחזים שרק באים ללכלך על מגיבים וכותבים, לפני שנה בדיוק, אתה פסלת זאת מייד ואמרת שיש קו דק בין מי שטרול ומי שלא טרול ורמזת ש"גם בצוות יש טרולים", מתוך התעלמות מוחלטת משורש הבעיה – התחזויות ושימוש בזהויות פיקטיביות ומתחלפות לצורך ניסיון העלבה והכפשה בלבד.
.
לאחר שהוברר לי שמקבלי ההחלטות לא מעוניינים לעשות דבר כדי לשמור על האתר "נקי" מיצורים כאלה בטענות שונות, זאת הייתה עוד סיבה עבורי לעזוב, משום שבתור חבר צוות חשתי אחראי להילחם בתופעה המגעילה הזאת, שעדיין חוגגת כאן ומשגשגת, וכמו שכתבתי הרבה בעבר פוגעת אנושות במוסריותו של האתר.
.
בתור מגיב, זה עדיין צרם לי וכתבתי את זה בתגובה כאן (תגובה 23) –
http://www.hoops.co.il/?p=133648
.
אתה, בתגובה (23.2), במקום לחזק את טענתי ולשמור על הכותבים בחרת לתקוף אותי על שאינני מגיב בשמי האמיתי (wtf, ההתכתבות המלאה שם).
.
בנוגע ליחס הרע שקיבלת והטענות כלפיך, לא זכור לי שהשמעת קול כשדברים קשים בהרבה נכתבו פה נגד מגיבים וכותבים אחרים.
להערכתי אתה הכותב שזכה להכי הרבה פירגון באתר, הן מצד המגיבים והן מצד מנחם, שטרח לציין זאת מרגע שהכניס אותך לצוות.
.
אם היה לך ריב עם מנחם או הצעה לכתוב במקום אחר זה כבר סיפור אחר.
בהצלחה

על ראש הגנב
על ראש הגנב
24/02/2019 19:37:37

אתה אבי אבות הטומאה, אתה האחראי הראשון לדרדור האתר, וכן .. אתה גם מטריל בכינוים אחרים, ובתקופה שהיתה לך גישה למאגר ה"יוזרים", גם היית לוקח את המייל ומגיב בשמם ..
.
על מי אתה בא לעבוד עכשו ??

אורי
אורי
24/02/2019 21:25:20

"אנונימיות זו אנונימיות זו אנונימיות"
זעפרני רק אוכל את הדייסה שבישל.

יאיר
יאיר
26/02/2019 19:32:50

אתה מסרב להכיר בכך שזה היה ויכוח ענייני ושבניגוד אליך לא ירדתי לפסים אישיים אלא פשוט לא הסכמתי איתך.
אני חושב שחצי מהדברים שאתה כותב לא היית מעז להעלות בשמך האמיתי, אז כן, גם אתה טרול והערכים שלך צבועים בהרבה משלי.
כמו שכתבתי (אם היית קורא ועסוק פחות בלשנוא אולי היית מבין את זה) הבעיה היא שהמגיבים הבוטים חדרו לצוות. תסתכל במראה (האנונימית) שלך אולי תראה דוגמא לכך.

דדי
דדי
24/02/2019 19:44:28

חבל לי מאד לשמוע את הדברים.
לדעתי פשוט צריך לדאוג שכל אחד יוכל לקרוא את האתר, אבל להגיב יוכל רק עם גרבטאר (ואיזה הודעה קבועה באתר שמסבירה איך לעשות את זה).

והכי הכי חשוב לכותבים – עור של פיל.
תעשו כמוני – לפי תוכן התגובה תחליטו אם זה בכלל מישהו ששווה להתייחס למה שהוא כתב עכשיו או בעתיד, לא כל שכן להיעלב ממנה שזה כבר רף שכמעט אף אחד לא אמור לעבור.

לא יכול להעיד לגבי בעיה אפשרית במה שאתם מרגישים עם מנחם, אבל מההיכרות שלי עם שני הצדדים אני חושב שהחלק הזה אמור להיות פתיר.

תכלס, פשוט צריך לטפל ולצמצם את עניין הטרולים בצורה שתיארתי, ואז לכולם תהיה חוויה הרבה יותר טובה באתר – גם לצוות וגם לקוראים השפויים.

מקווה ששניכם תשקלו לשנות את דעתכם, ואם אני צריך להעמיד מגיב או שניים (נוספים…) על מקומם כדי לעזור לזה – רק תגידו 😉

מנחם לס
מנחם לס
24/02/2019 20:27:41
הגב ל  דדי

כמה שאלו אם היה לי ריב עם יאיר. אז לא, לא היה לי.
הוא העיר ש-
" המשכתי עוד כמה חודשים עד שבזמן האחרון התחלתי לקבל מסרים שאינני רצוי כאן. שאני לא איש כדורסל, שהפריווים שלי הם יותר מדי ספרותיים ואינם מתאימים לאתר ספורט ועוד כהנה וכהנה עלבונות שאני אשמור לעצמי.
אז לא, לא בגלל שמנחם אמר לי שאני לא מגיב אני עוזב אלא פשוט בגלל שלא בא לי לקבל גערות על ימין ועל שמאל על כך שאני לא תורם ובעיקר כי אני קיבלתי את התחושה שמנחם לא רוצה אותי באתר ומעדיף ריטיינג זול, כתיבה בינונית כי לדעתו זה ימשוך יותר קוראים."

ממני הוא לא קיבל כל מסרים שהוא איננו איש כדורסל או ש"איננו רצוי כאן". לי אין כלל מושג מאין זה הגיע.
הוא כותב ש"היתה לו תחושה שמנחם לא רוצה אותי באתר". אז התחושה שלו הייתה והיא שגוייה. הוא אפילו רמז שאני לא רוצה אותו כי אני "רציתי להיות ענק בין גמדים". הווה אומר שאני חושש מתחרות עמו?
זה הדבר האידיוטי, הטפשי, המגוחך והילדותי שאי פעם שמעתי.

בגיל כמעט 82? הדבר היחיד שאני מקנא ביאיר (או בכל אחד אחר מכם כאן) זה שהוא (ואתם) בגיל ה-40 או משהו כזה, ובוודאי עדיין עומד לו. (ולכם)

מנחם לס
מנחם לס
24/02/2019 20:37:53
הגב ל  מנחם לס

ודבר אחרון: הזמנתי את יאיר לחזור במייל פרטי, ואני עושה זאת עכשיו גם במייל 'ציבורי':
יאיר, אני מאד מקווה שתחזור. אם במיילים שלי לעורכים הרגשת שיש לי משהו ספציפי נגדך, אז זוהי הרגשה שגוייה. מידן – שכפי שאתה יודע הוא יד ימיני באתר – הציע לי לכתוב פחות מסרים לצוות ולעורכים, והבטחתי לו לעשות זאת ולא להזכיר במילה אחת יותר 'תגובות'.
אז אנא חזור. יותר מדי גולשים ואנשי צוות מעריכים אותך ביותר, ואני אחד מביניהם.
אבל אם אתה איתן בהחלטתך ויש לך תכניות אחרות בקשר לכתיבה, אז תודה בכל מה שתרמת, ותצליח בכל דרך שתחליט לבחור.
מנחם

no funny shtuff
no funny shtuff
24/02/2019 20:15:22

יאיר, מקווה שתשקול מחדש את עזיבתך, היתה לך פנינה נדירה במוצ"ש.
לא יודע מה עבר בינך ובין מנחם שגרם לך להרגיש לא רצוי, אבל מקווה שתתחבקו על זה בסוף.
בכל אופן מקווה שתחזור לכתוב- הגוד דאם פלייאוף מתחיל אוטוטו.

נתן גולד
נתן גולד
24/02/2019 20:28:48

מאוד מצער, יאיר היה אחד הכותבים האהובים עליי ומתן היה אחד המגיבים האהובים עליי. הפסד גדול לאתר. יאיר, מקווה שתוכל להתרכז בכל התגובות הטובות שקיבלת ופחות להתייחס לתגובות הרעות(מה היחס? 99:1?). מאוד נהניתי לקרוא את הכתבות שלך. אפשר לנצל את הארוע הזה בשביל לנסות לשנות את האתר לטובה ולעשות חלק מההצעות שהציעו פה. להוריד את כמות הטרולים זה צעד נהדר. גם לנסות להשתדל לשמור על רמת שיח ולא לרדת לפסים אישיים ו/או נמוכים זה צעד הכרחי בעיניי.

נתן
נתן
24/02/2019 20:41:10

תודה גדולה ליאיר ולמתן, מאד נהנתי לקרוא את הפוסטים והתגובות שלכם, מאד מעריך אתכם ככותבים.
זו הפעם הראשונה שאני מגיב מאז אוגוסט ככל שזכור לי, והשבוע הראשון שבו אני פותח את האתר, מאז הזמן הזה.
קראתי והגבתי באתר ברציפות ובאדיקות עוד מימי שרון סלומון בגירסה הקודמת, ואני מסכים עם כל מי שכותב שיש ירידה באיכות בחודשים האחרונים או בשנה האחרונה.
אני לא כל כך מסכים עם מנחם על כך שנמאס מהאתר כמו עם בחורה, אני עדיין עוקב אחרי הליגה באתרים באנגלית, ולי באופן אישי היה מוסיף אם היה יותר "ניקיון" ועניניות, גם בפוסטים, וגם בתגובות, זה מה שבעצם דחף אותי החוצה.
כל זה נאמר עם הרבה הערכה לכל מי שמתאמץ, משקיע וכותב בהתנדבות, הכוונה שלי היא לתת כיוון לשיפור אם יש רצון בכך, ואם לא, גם טוב.

אהרון שדה
אהרון שדה
24/02/2019 23:44:07

כמה הערות על הסוגיה .
1.יאיר : בעיני פלא גדול כותב אדיר לא רק בספורט אני שמח שהופס היה הפלטפורמה שלו לכתיבה ואני משוכנע שעוד נכון לו עתיד גדול בכתיבה .
חווית הקריאה של מאמריו הייתה משהו נדיר כיום במחוזתינו אהבה שלו לכדורסל כחול לבן נדירה כיום . ובשורה התחתונה אני משוכנע שאקרא אותו בעתיד (כפי שכבר עשיתי בספר הביכורים שלו ).

2. מתן היה מהפייבוריטים שלי באתר.
מקצוען מדויק ומתמיד כשהוא כותב אתה יכול לדעת שהכתיבה מדויקת ומעשירה.
בזכותו העשרתי רבות בענף האופניים …
ברמה האישית אני חייב לו הרבה הכרת הטוב בעזרה בחלק ממאמריי.
ברמה האישית אני שמח שתמיד אוכל לקרוא אותו בבלוג שלו.

3. מנחם .
אני משוכנע לחלוטין שמנחם לא רצה בפרישת שניהם כפי שאני משוכנע שממרום ניסיונו הוא ידע שהם ואחרים יכולים לעזוב .

4. תחושת המיצוי .
מנחם כתב על כך לא מעט הן בכל הקשור לאהבת הספורט בכלל ובוודאי לכל הקשור בכתיבה .
ישנה תחושת מיצוי שלעיתים לא קשורה לאף אחד ובוודאי לא באשמת אף אחד .
איני מתווכח עם התחושות של יאיר אך להערכתי המסביב זה בחזקת הקש ששבר את הגב .

5. האתר שלנו או הבחירה בין אלטיסטיות לעממיות.
האתר שלנו בעיקר מאס לקח אותו מנחם ביוני 2010 הוא דובדבן שעבר כמה וכמה גילגולים.

בשורה התחתונה אני לא מופתע למשל מהודעת מתן (שאגב ראיתי אותה ) שלא תקף אף אחד ולא כעס על אף אחד ורק אמר שהוא השתנה והאתר השתנה לגיטימי לחלוטין אגב גם אני מרגיש כך ( ולו חלקית ).
בשורה התחתונה אנו חוזרים לשאלה שנשאלת בהרבה צמתים מה עדיף ממה האלטיסטיות והמצוינות ותו התקן של האיכות .
או הפתיחות והעממיות .
אני חייב לציין שברמת העיקרון כזה לי עם אלטיסטיות אף על פי שיש לה כמובן מקום שאלמלא המציצנות העולם בכללו לא היה מתקדם .
לענ"ד מנחם הצליח לשלב כאן במשך הרבה מאד שנים משהו שהוא לא פחות מפלאי.
מצד אחד אתר כדורסל (וספורט בכלל ) ייחודי מאד ואיכותי מאד שלא ניתן למצוא בשום אתר ישראלי אחר
( למשל את כל הפרויקטים הייחודיים של בחירות הדראפט בזמנו כמו את פרויקט החוזים בנ.ב.א עם כל הפירוטים + הסברים מקצועיים מאד עך ענפים שונים החל באופניים וסנוקר וממשיך באתלטיקה טניס וכו ).

ומצד שני מנחם נותן לכולם לכתוב ולהגיב
וזה כולל גם כותבים צעירים שחלקם התגלו כאוצרות של ממש ( הדוגמה הקלאסית רועי וינברג).
אך לדבר הזה ישנו מחיר שנקרא במילה אחת הטרלה וזה כנראה מחיר הדמוקרטיה .

6. למרות האמור בסעיף הקודם גם אני חש בשילוב הזה בשינוי הפורמט שחל לאחרונה בתוספת כנראה איזה שהוא שינוי איזון שלו מספר גורמים כגון למשל עייפות החומר של חלק מהכותבים הוותיקים גרם לכך שהצד העממי או אם תרצו המטריל קצת התגבר ביחס לצד האיכותי .
ויכול להיות שישנו צורך לחשוב על פתרון כלשהו מבלי לפעול באופן קיצוני מדי (למשל לתת ביטוי גם לכותבים צעירים אבל לאחר בדיקה מעקב ולווי וגם ביחס מסוים למאמרי איכות ).
בקיצור הייתי מציע איזו שהיא וועדת הגוי שתדון בשאלה הופס לאן ?
ותגיש מסקנות כשהמטרה המרכזית היא לשמור על הרוח המיוחדת של היהלום הזה .

7. לסיום הצעה שלי לכותבים הוותיקים.
גם אם יש לכם תחושת שובע הגיונית תשתדלו לא לפרוש תישארו בגלגל גם אם תורידו קצב .
אני יכול מאד להבין את תחושת השובע .
הרי אני באתר כבר עשור ומעלה .
( ככותב מאז יולי 2010 ).
ואני מרגיש זאת מזה זמן הרגשה שהתחזקה מאד לאחר שהתמדתי בכתיבת טור ארוך בשם דובדבנים .
זה בהחלט מרוקן והשילוב הזה עם תחושת שובע בכלל בספורט יכולה להוות זרז לפרישה .
עם השנים לוקח לי זמן להתניע קודם כל כחובב ספורט ( אני כבר לא יקום באמצע הלילה למשחק עונה סדירה בנ.ב.א) אבל כאשר מתניעים חוזרת החדווה ואיתה רצון לכתיבה .
לכן הייתי שמח מאד לו וותיקי האתר היו במקום לפרוש באופן סופי היו מורדים קצב והילוך וחוזרים להופעות בודדות מעת לעת .
הלוואי וכך יהיה .

סולי
סולי
25/02/2019 2:58:39

יאיר ומתן – תודה על כל הפוסטים/תגובות/השקעה שלכם.
כשנכנסתי לראשונה לאתר, לפני משהו כמו 4-5 שנים, הייתם בין הדמויות הראשיות והראשונות שהכרתי (כמובן שיחד עם עוד 10 בערך), ונהניתי להמשיך ולקרוא אתכם לאורך כל התקופה מאז.
מאמין שדברים שרואים משם לא רואים מכאן, ויש לכם את השיקולים שלכם ובאמת שהכל טוב, סך הכל זאת התנדבות וזה חבל לאתר ולנו הקוראים אבל מאחל לכם שתצליחו ותמשיכו להיכנס לכאן בעתיד גם אם לא בתור עורכים/חברי צוות – תכלס אין סיבה שלא.

כריסטופר מולטיסנטי
כריסטופר מולטיסנטי
25/02/2019 3:50:37

מתן – יו"ר איגוד מכבי חיפה, אבידה גדולה.
בתור קורא שלא יכול לסבול את היהירות המכבי תל אביבית שנוטפת מדה באזר, היית קול ההיגיון בדיונים פה ושם על הנושא באתר. דקסטר, נבחרת ברוב קולות להחליף את מתן..
יאיר – אבידה ענקית, כבר דוסקס מפה מעליי לפרטי פרטים.
בהתחשב בכך שבעולם הוובי אין באמת אלטרנטיבות להופס (בסושיאל לא כולם מחוברים, כולל אנוכי שנמנע מפייסבוק /טוויטר), וזאת מחמאה עצומה לאתר, מקווה שתשקלו שוב, הקול שלכם באתר יהיה חסר.

חצבני
חצבני
25/02/2019 4:50:46

תודה יאיר ומתן.
הכתיבה האיכותית שלכם היא הסיבה שאני נכנס כמעט מדי יום להופס.
אני חושב שיש רבים כמוני שקוראים הרבה אך מגיבים פחות – מקווה שהכותבים שנשארים פה לא יעשו את הטעות ויספרו את התודות והתגובות בסוף – זה לא מלמד הרבה.

אוהד ס"א
אוהד ס"א
26/02/2019 3:36:04

אני מתנצל על האיחור ורוצה להצטרף ולמסור את תודתי העמוקה לאיר ולמתן על שעות רבות של הנאה, אתגר מחשבתי ותחושת שייכות.
אני מאד אשמח אם תחזרו ותכתבו, ובכל מקרה אני מוסר את רגשות ההוקרה העמוקים שלי ואת הערכתי העצומה לפועלכם.

נתנאל
נתנאל
27/02/2019 2:33:18

אם עדיין קוראים את זה אני מצטרף לרוח הדברים!

יש פה המון שנהנים ומעריכים בשקט, וגם מתעלמים ממה שצריך להתעלם בשקט…

תודה על הכל לכל מי שתורם לקהילה כאן.

נדב(הררי)
נדב(הררי)
23/03/2019 22:36:23

בבקשה תחזרו