מעורב הופס לשבת / מנחם לס

1. ג'יימס הארדן: "אני אף פעם לא מדבר על שיפוט אבל הפעם, במשחק נגד הלייקרס, זה היה מוגזם"

 

אולי יש מצב ששופט ה-NBA סקוט פוסטר הוא מושתל  'התאגיד' של שמעון?

הוא ציפצף שני פאולים התקפיים נגד הארדן (פעם ראשונה בקריירה של המזוקן) בשלוש הדקות האחרונות נגד הלייקרס, הארדן הוצא ב-6 עבירות בפעם השביעית בקריירה, ואחרי המשחק כריס פול והמאמן מייק ד'אנטוני שניהם אמרו ש"זה השפיע על תוצאת המשחק הסופית", או במילים אחרות, בוטות, אבל נכונות, ק'בגללו הפסדנו את המשחק'.

After the loss, Harden called Foster “rude” and “arrogant” and said he probably shouldn’t be allowed to officiate Rockets games because of a personal issue with the team.

 

 

 

*

2. גם השיפוט במילווקי – בוסטון הסריח

השניות האחרונות במשלח\חיק מילווקי – בוסטון היו מלאות דראמה, ומלאות טעויות שופטים.

ה- LAST TWO MINUTES REPORT היומי של ה-NBA כולל שלוש שגיאות קריטיות של השופטים, כולל החלטה שגוייה בקשר ל-TIP-IN של ברוק לופז עם 3.7 טיקים לסיום.

הטיפ-אין של לופז הגיע אחרי הקפצה בה יאניס דחיף את הכדור ללופז, ה-2.14 מ' שעמד תחת הסל.

הטיפ-אין של לופז לא ניכנס לסל אבל פגע בטבעת ואז ניגמר הזמן ל-24 שניות. בזמן שיאניס דחף ללופז, לופז ניסה לעשות טיפ-אין.ב-24 שנשארו בהן 0.2 שניות. מאחר והחוק קובע שלוקח לפחות 0.3 שניות לזרוק כדור, הזיברות קבעו שב-0.2 שניות לפוז עבר את 'עבירת ה-0.3 שניות'.

מה היתה השגיאה של השופטים? לופז לא ניסה לעשות ג'אמפ או כל זריקה אחרת, אלא סתם TIP וחכן חוק ה-0.3 שניות לא  תקף במקרה זה. המשחק היה צריך להסתיים כי מילווקי לא ביצעה עבירה.

אבל היתה שריקה, וקיירי אירוינג יכול היה לנצח את המשחק בזריקה האחרונה, שהוחטאה.

3. שימו לב לשינוי שגיליתי: הדקות מתחלקות בין שחקנים יותר מאי-פעם בעבר!

עוד שנה או שנתיים גם SI ב-CROSSOVER, ESPN,  ו-NBA.COM יכתבו על זאת: יותר דקות מתחלקות בין יותר שחקנים מאי-פעם בעבר.  ייתכן שאני טועה ואז גיא שלנו או עידו גילרי שלנו יעמידו אותי על טעותי, כמו שאומרים החברים שלי מאור עקיבא. אבל ממבט יומי על לוחות המשחקים (BOX SCORES), אני בטוח במה שאני חושב שגיליתי:

אף פעם בהיסטוריה של ה-NBA לא התחלקו כל כך הרבה שחקנים בכל כך הרבה דקות. למעשה זה הגיע עד רמה כזאת שאילולא כתבו את החמישייה הראשונה בראש, לא יכולת לנחש מי היא החמישייה הראשונה ממבט על מספר הדקות של השחקנים.

קחו לדוגמא את המשחק אמש בין אינדיאנה לפליקנס:

ניו אורלינס: א.דייויס 20 דק', רנדל 25 דק', פייטון 28, הולידיי 25, ויליאמס 33, דיאלו  26, ג'ונסון  20, אוקפור   17,ג'קסון 27, מור 17.

אינדיאנה: יאנג 34, בוגדנוביץ' 25,  קווין 20, קוליסון 28, מת'יוס 30, סבוניס 28, ליף 14, מקדרמוט 19, ג'וזף 23, אבאנס 10

עשרה שחקנים משתתפים, כולם עם דאבל דיג'יטס ומתוך 20 שחקנים רק 2 עם פחות מ-20 דקות!!!

סיבות?

1) הרבה יותר שחקנים טובים ולכל קבוצה כמעט ישנם עשרה לפחות שמלבד ה-2-3 סופרסטארים הם שווים פחות או יותר ביכולתם.

2) לכן מאמיני מחלקים את העומס כדי לא לשרוף שחקנים לפני הפלייאוף.

4. דמאר דרוזן מתקבל ב-HUGE STANDING OVATION בטורונטו!

 

5. לא שייך אבל לא יכולתי להתאפק: שני ווייד רסיברס של OL' MISS UNIVERSITY

 

6. לברון ג'יימס "מאושר" עם הרוסטר של הלייקרס, ואומר שלא צריכים כל תוספות!

אחרי הנצחון אמש על יוסטון (ובקשר לנצחון מציע להקשיב לכריס פול וג'יימס הארדן) כשהלייקרס חזרו מדפיציט של 19 בעזרת כמה שריקות תמוהות, לברון ג'יימס אמר

"אין לי בעייה שלא עשינו כל טרייד בעונת הטריידים". המשמעות של דבריו באוזני היא 'אולי אפילו טוב שלא היה כל טרייד'.

The trade deadline is over with. This is our squad. I’m happy with with we got. I love our squad and I look forward to seeing how we continue to battle the rest of the season,” James said in a postgame interview with TNT’s Ros Gold-Onwude.
*
"That’s the way it has to be. The trade rumors are in the past, and now it’s up to us to perform regardless of whether or not the team was dangling them in trades. We have a chance to prove the front office wrong.
*
לי נראה שלברון רוצה להיות שאיש שיציל את הלייקרס ויביאם לחוף מבטחים – אם זה יקרה. אחרת כל התהילה היתה הולכת אוטומטית לגבה, ועבור לברון זה גרוע ממוות.

7. אולי הם חברים אבל אני רואה שנאה בצורה שכריס פול זורק את לברון לפרקט כאילו היה חבילת חציר בשער העמקים!

 

 

8. דאנקיסט חדש נולד ב-NBA: סטפן קרי "לא מאמין" בעצמו לדאנק שלו!

קודם באול סטאר ועכשיו נגד הקינגס. קרי עצמו לא מאמין. והליצן החדש של הליגה מחקה את 'MEME' בהצגה אחרי הדאנק…

 

9. מאמן הפליקנס: "AD יתחיל לשחק כרגיל"

אלבין גנטרי המאמן: "אנטוני דייויס ישחק הערב (יום ששי) נגד אינדיאנה, וימשיך לשחק עד סוף העונה באופן רגיל ביותר כאילו מאומה לא קרה עם הצהרתו וכל מה שהיה כרוך בה. הוא מבין זאת. אני מבין זאת. בעל הקבוצה מבין זאת. מנהלי הקבוצה יודעים זאת. שחקני הקבוצה יודעים זאת.

ועכשיו גם אתם יודעים זאת!"

10. אני מתחיל לאהוב את סטיב קר. הנה הוא מצטט את המאמן האגדי ג'ים מורה שהוא תמיד העריץ!

סקרמנטו נתנה ביום חמישי בלילה – ששי בבוקר אצלכם – FIGHT שגולדן סטייט לא תישכח במהרה באורקל ארינה.

שני הצעירים באדי היילד ומרווין באגלי שיחקו נפלא והביאו את קבוצתם עד מצד לנצח או להשוות בפוזשיון האחרון.

אז אמנם הפוזשיון האחרון לא הגיע ל-FRUITION – כמו שאומרים החברים שלי מטבריה -אבל הקינגס הוכיחו שמעתה ועד סוף העונה הם יכולים להיאבק שווה בשווה עם הבסט של הבסט שיש לליגה להציע (העונה הם הפסידו לווריורס ארבע פעמים, בטוטל של 12 נקודות!).

בראיון אחרי המשחק הוא נשאל בקשר לטיול חמישי רצוף לפיינל, והוא לא נראה מאושר עם קו שאלות כזה אחרי משחק די רופף של קבוצתו.

אז הוא השתמש ב-BRILLIANT QUOTE מאחד מהמאמנים הגדולים שהוא מעריץ, ג'ים מורה מהאינדיאנפוליס קולטס בפוטבול:

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
48 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ראס א שטן
ראס א שטן
23/02/2019 6:07:28

מנחם אני קטונתי אבל זה מה שהיה לומר לאדם שפעם שירת בתאגיד

https://twitter.com/TimDonaghy2/status/1098968432664555521?s=19

הליגה מנסה להיחלץ מהמלתעות של דונהי חח ערוץ התאגיד מחיה את הסיפור 🤣🤣

Dallas Seattle, 12/20/2006: ESPN cites a foul called by Donaghy against Seattle with 23 seconds remaining in the game that purportedly gave Dallas an opportunity to cover an 8-point spread. But it omits that this was an intentional “take foul” by Seattle. The Article also cites a streak of fouls called by Donaghy against Seattle in the same game, purportedly to favor Dallas. But it omits that after this streak, and during the last four minutes of the game, Donaghy called two fouls against Dallas.

• Boston Philadelphia, 12/13/2006: ESPN cites two consecutive fouls called by Donaghy against the Sixers’ Andre Iguodala in the third quarter when the game’s score margin was near the point spread. But it omits that between those fouls, Donaghy called a foul against the Celtics’ Paul Pierce.

• Washington Indiana, 3/14/2007: ESPN cites four consecutive fouls called by Donaghy against the Pacers in the fourth quarter when the game’s margin was near the point spread. But it omits that immediately prior to this streak, Donaghy called four consecutive fouls against the Wizards.

מה שיש לי לומר על תגובת הליגה זה שככה גורמים לזה להיראות אמין אחרת אם דונהי היה שורק הכל לאותו צד היה פחות אמין. התגובה של דונהי על הארדן מהיום ענקית

https://twitter.com/TimDonaghy2/status/1098968432664555521?s=19

ותודה למי שהביא את הלינק הזה

דונהי סיפר שהשריקה האהובה עליו הייתה 3 שניות הגנתי 🤣🤣🤣

מזכיר את הנחיות הפרידום אוף מובמנט ש"חודדו" לשופטים. בדיוק סוגי השריקות העלומות שיגמרו את הקבוצות הפלייאוף המאיימות על יקירי הליגה השריקות שיכניסו את היריבות ל4 עבירות קבוצתיות מהירות ואחכ זריקות עונשין נגדם יגרום להגנה רפויה ימלאו שחקנים. לא סתם חידדו את זה

Shadow
Shadow
23/02/2019 7:49:53

במשחק של מילווקי הטיפ של לופז נפסל כי השעון של ההתקפה נשאר תקוע והיה ניתן לראות בבירור בשעון המשחק שעברו הרבה יותר מ 0.2 שניות

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
23/02/2019 8:15:24
Reply to  Shadow

בדיוק
שעון הזמן התחיל לפעול מיד ושעון ההתקפה התחיל שנייה אחרי כן.
השופטים היו עושים נכון עם היו מחזירים את הזמן לשעון ההתקפה האחרונה של הסלטיקס.
שלא לדבר על העבירה שנעשתה על ידי מידלטון על מרכוס מוריס שמנעה ממנו את הכדור האחרון (סטיבנס סידר תרגיל בו מי שהיה צריך לקבל את הכדור היה מוריס ולא קיירי) ועוד שני פאולים על קיירי שלא נשרקו במהלך האחרון…
https://www.boston.com/sports/boston-celtics/2019/02/22/celtics-bucks-missed-calls?fbclid=IwAR3lAb1733tq9ysPmT3qUnaQJ4Yivz8C_–UaZm8nIbAHPCagoaw8sbpyF4
משום מה אינני מצליח להעלות עוד לינק מהבליצ'רס ריפורט…

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
23/02/2019 8:17:34

תודה מנחם
וכקונטרה לסטפאני החמודה
https://www.youtube.com/watch?v=iMs9feeSknk

ברוך רובין
ברוך רובין
23/02/2019 8:54:54

1.רוברט קראפט נעצר בשידול לזנות, מדובר בבעלים של השושלת. המצליחה בהיסטוריה של כל ספורט מקצועני (10 הופעות בגמר, 6 אליפויות, שליטה מוחלטת בליגה התחרותית ביותר ובמחוז).
.
2. הארדן צודק בצור אוהד לייקרס היה לי עצוב לראות את המשחק למרות שידעתי שהליגה תמכור אותו, לברון מוכר יוצר כרטיסים מאשר כדור השינה יוטה או קליפרס זה היה ברור שהשיפוט יילך נגד הארדן במשחק הזה, הליגה היא עסק לכל דבר והם צריכים לעזור לפרצוף של הליגה להיכנס לפלייאוף על חשבון אחת הקבוצות, תתכוננו להופעות כאלה על בסיס קבוע, כמו ״הטעויות שיפוט״ ברגעים קריטיים של גולדן סטייט, שכל אדם אפילו עיוור יכול לראות את זה.
.
4. לברון לקקן ופאסיב אגרסיב אבל מה הוא ייעשה יגיד שרצה להחליף את כל הקבוצה בטרייד, הוא חייב לעלות את המורל והמניות לצעירים לריצה האחרונה.
.
5. אני יודע שזה קשור למעורב הקודם אבל חייב להכניס את זה שוב בגלל הנעל של זאיון שהתפוררה נייר הפסידה יותר ממיליארד דולר בשווי מנייה, אני חושב שזוהי טעות הייצור היקרה בהיסטוריה.

Shadow
Shadow
23/02/2019 9:13:20

לברון מכין עצמו לחיים הפוליטיים אז כמו פוליטיקאי טוב הוא מחרטט מה שרוצים לשמוע כרגע

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-פו-ת-!
23/02/2019 9:15:53

אם ה-"ליגה" הייתה מעוניינת להתערב בזהות הקבוצות שמעפילות לפלייאוף,
זה לא היה קל יותר לגרום לקליפרס הלילה להפסיד?
או לא לאפשר לקינגס להגיע לפוזשין האחרון במשחק כאשר יש להם את האפשרות לנצח?
.
רק להזכיר –
סילבר, הוא מועסק על ידי בעלי הקבוצות.
יש יותר בעלי קבוצות "קטנות" מבעלי קבוצות "גדולות".
.
בנוסף –
הנחייה לשופטים להתערב לטובת קבוצה כזו או אחרת לא הייתה יכולה להישאר חשאית –
השופטים לא מרוויחים מספיק בשביל שיהיה להם את האינטרס לשמור על סודיות.

ברוך רובין
ברוך רובין
23/02/2019 11:48:32

גיא אף אחד לא בא לשופט ואומר לו תמכור משחק ככה וככה זה הדגשים שנותנים להם לפני משחק זה הלך הרוח מהנהלה 90 אחוז נקי לגמרי, 10% זה כמו ריאל מדרים והפנדלים ההזויים שהיו מקבלים שמתפלקים בטעות, אני אתן לך 3 דוגמאות טובות שהשופטים ״ מעלימים עין״ ולא רואים שריקות צפויות, ברגעים קריטיים.
1.https://www.nbcsports.com/bayarea/video/refs-mistakenly-call-kevin-durant-bounds-late-loss-vs-rockets
אפילו לא קרוב מהלך קריטי במשחק שלוש שופטים עוצמים עין.
2.http://www.espn.com/video/clip/_/id/25969632
דוראנט בדאבל דריבל אף שופט לא רואה את זה למרות שהם במרחק שני מטר משם, אתה יודע מה ספלורטאה עושה מהספסל, ומה הוא אמר אחרי משחק?http://www.espn.com/video/clip?id=25969697
הוא לא יכול להגיד שהליגה מכורה אז בעדינות הוא אומר ומבקש שלא ייקנסו אותו שכולם יכלו לראות את זה.
3. הארדן נגד יוטה במחווה להליכת ירח של מייקל ג’קסון ברגע קריטי
https://youtu.be/ofYKwjEiBwU
אם זה לא היה יוטה וזה היה הלייקרס לדוגמה אתמול זה היה בטוח דאבל דריבל.

ברוך רובין
ברוך רובין
23/02/2019 11:53:04

תביט במהלך השני, תראה איפה ספלורטאה עומד ומה הוא מסמן , זה פשוט מדהים שאף שופט ״לא רואה״ את זה, לא קרוב אפילו, אותו דבר במהלך מול יוסטון.

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-פו-ת-!
23/02/2019 13:08:10

לא קראת תגובה שלי שטוענת שהשיפוט ב-NBA הוא שיפוט מצוין. או טוב מאוד. או אפילו סתם "טוב".
השיפוט מוטה כוכבים, מוטה ביתיות, ומוטה קבוצות "גדולות".
הלילה גריפין הורחק אחרי טכנית שנייה, שאם היו שורקים כמותה לגולדן סטייט, היו להם פי 10 טכניות.
.
ועדיין, בין זה לבין "משחק מכור", יש פער עצום.

ראס א שטן
ראס א שטן
23/02/2019 14:40:21

ברוך אין לך סיכוי לשכנע אותם חבל על המאמץ. הם יודו ביד נעלמת רק כאשר סילבר בכבודו ובעצמו יעמוד מול המיקרופון ויגיד אני דאגתי להכווין משחקים. כל דבר אחר סה יהיה "מקריות" ו"טעויות שיפוט".

איך פעם פה מישהו אמר לי כבר לא זוכר מי יובה לא הורשעה בקניית משחקים אלא בשיבוץ שופטים 🤣🤣🤣🤣

כי זה מה ש" הוכיחו בביהמש" חבל על המאמץ ברוך. כמו ספולסטרה אמר כולם ראו את זה.

הארדן הוא דרגת תת אלוף לכן בדרג שווה לו ומתחתיו כמו יוטה הוא יקבל את השריקות האלו ובדרך של האלופים קרי ודוראנט והרמטכל הם יקבלו מולו זה פשוט. הארדן האחרון שיכול להתלונן על שיפוט אבל זה לא קשור לעובדה שפוסטר מטה משחקים נגדו.

no funny shtuff
no funny shtuff
23/02/2019 19:41:43

ברוך, אתה חי בסרט אימה של שנות ה-80' כלומר סרט רע.
השיפוט גרוע אבל מכאן ועד הקונספירציות ההזויות שאתה חי בהן..
מה דעתך על קצת הגיון במקום לפזר את הבולשיט הזה שלך?
.
תכל'ס, אני מצטער בשבילך שאתה לא יכול לראות משחק בלי לחשוב שהכל קונספירציה אחת גדולה.
.
(וכמובן שדנוהיו זה סיפור אחר לגמרי. דפדף..).

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
23/02/2019 13:00:34

לסילבר אין שום נגיעה בעניין נקודה!
האם לגורמים אחרים יש נגיעה בעניין?
לא יודע ולא מאמין. הכי הרבה משהו נקודתי אבל 99% זו פאשלה של השופטים או בלחץ השניות האחרונות אצל הקבוצה הביתית או מסיבות פסיכולוגיות אחרות שגם להם לא ברורות.

מנחם לס
23/02/2019 15:51:44

זה הכל פאשלה של שופטים.
אבל הם בני אדם, וייתכן שבסודי סודות הם מעדיפים קבוצה מסויימת. אז במקרי שוויון הם ישרקו לטובה הקבוצה 'המוחבאת' בליבם

MBK
MBK
23/02/2019 9:26:44

לברון חכם
זה מה שנשאר לו והאחריות להרים את הקבוצה על כתפיו
הוא לא יכול לומר – נשארתי עם שאריות של זבל
הלייקרס יכולים וצריכים לשחק טוב יותר מאחר ורוב הסגל איבד אמון במערכת לברון עושה את המקסימום לגבש את הקבוצה

מנחם לס
23/02/2019 15:46:26

הוא יותר מ'שידל לזנות'. ייתכן שידע על ה-HUMAN TRAFFICKING הזה שמביאים צעירות בטענות שונות והן הופכות ל-SEX SLAVES

MBK
MBK
23/02/2019 9:31:01

לשמוע את הארדן מתבכיין על שיפוט ולא להאמין
הבן אדם עושה צעדת ירושלים בכל מהלך שני

ולדי קוגן
ולדי קוגן
23/02/2019 10:39:35
Reply to  MBK

שמישהו יזכיר לו שבפלייאוף הוא לא יקבל עבירה על כל זינוק שלו לעבר השומרים

דדי
דדי
23/02/2019 15:33:49
Reply to  MBK

יאפ.

מה גם שאיגוד השיפוט אשכרה התייחס לטענות, בדקו את כל השריקות (והלא שריקות) נגד הארדן, ותמכו בהחלטת השופטים במגרש חוץ מאיזה צעדים של אינגראם שלא נשרקו או משהו כזה.

שהארדן ידבר על שיפוט זה חוצפה ברמה כזו שזה נשמע כמו סאטירה.

נתן גולד
נתן גולד
23/02/2019 9:34:31

עד כמה שאני מבין השעון היה אמור להתחיל לרוץ ברגע שיאניס העיף את כדור הביניים לכיוונו של לופז. זה לא משנה שללופז לקח פחות מ0.2 שניות לזרוק כי הזמן התחיל כשיאניס העיף את הכדור לעברו.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
23/02/2019 13:06:44

לפי כל הריפליים, רק שעון אחד רץ וזה שעון זמן המשחק. כדקה אחריו התחיל גם השעון השני לעבוד אבל זה לא ישנה כלום. סתם בוכים על חלב שנשפך עד הפשלה הבאה.

מנחם לס
23/02/2019 15:53:55

לא נכון. כמו בהוצאת חוץ, השעון מתחיל ברגע שהוא נוגע במישהו. לכן שחקנים בסיום נותנים לכדור להתגלגל עד שנוגעים בו.

Shadow
Shadow
23/02/2019 20:58:33
Reply to  מנחם לס

הוא מתחיל ברגע שיאניס נגע בכדור ולא מהרגע שלופז נוגע בו.

חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
23/02/2019 9:36:41

תודה מנחם.
מה החוק אומר על מקרה שיאניס היה מעיף את הכדור לטבעת או אפילו קולע סל?

מנחם לס
23/02/2019 15:55:06

נדמה לי שזה סל

פייקרס
פייקרס
23/02/2019 10:48:51

הארדן נתן רבע אחרון מזעזע עם 3 עבירות אופנסיב שכל עיוור ראה.
אחת, מנער ליד החצי עם הכתף את KCP. שניה, מטפס על קוזמה. שלישית, נכנס בלברון. שניהם מחוץ לאיזור המוגן. אופנסיב לפי הספר.
על מה הוא מתלונן??
קלע 2 מ-7 ברביעי. הוסיף ל-3 העבירות גם 3 איבודים. והגנה גרועה.
תירוצים של מפסידים.

Berch
Berch
23/02/2019 10:59:27

מעורב משובח כרגיל….
"השיפוט…. השיפוט….. אתם רוצים לדבר על השיפוט…."
דן שמיר, חצי גמר גביע 2019
🙂

האווי לאסוף
האווי לאסוף
23/02/2019 11:50:53

אחלה מעורב, תודה

ברוך רובין
ברוך רובין
23/02/2019 12:04:32

גיא אני מקווה שהתגובה תאושר בשעות הקרובות אני לא רוצה לפצל אותה ואז להציל את האתר יש שם ארבעה ליקנים שמסבירים בדיוק את הנקודות שאני טוען.
.
בנושא שונה לחלוטין הבלוף דריימונד גרין בדרך לקלאץ ספורט, המלך מושך בחוטים.

ראס א שטן
ראס א שטן
23/02/2019 12:07:03

Lol באמת? כנראה דריימונד לא ימשיך אם קבוצה טמבלית תציע לו ברינקס

אסף
אסף
23/02/2019 12:47:54

לברון נשמע אמין בערך כמו כל פוליטיקאי ממוצע כאשר שבועיים אחרי שהיה מוכן להעביר חצי קבוצה כדי להביא את דיוויס הוא אומר שהוא שמח עם הסגל בקבוצה

C webb
C webb
23/02/2019 13:54:02

להארדן יש המון חוצפה להתלונן על השיפוט. רוב משחק ההתקפה שלו מושתת על אופי השיפוט בליגה.
אגב, להתלונן דווקא במשחק מול הלייקרס על השיפוט, אותי זה קצת מצחיק. במיוחד כשאני נזכר איך במשחקים הקודמים שחקני הלייקרס שמרו אותו עם הידיים אחרי הגב והוא עדיין הוציא מהם עבירות.

ראס א שטן
ראס א שטן
23/02/2019 14:41:55
Reply to  C webb

זה שצעק זאב זאב סאב לא אומר שבסוף היה לא היה זאב

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
23/02/2019 17:31:17

1+

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
23/02/2019 17:34:10
Reply to  C webb

אז סילבר עוד לא היה בפלייאוף מוד אקטיבייטד.
זה עוד היה השיפוט השערורייתי הרגיל של העדפת ההתקפה בכל מחיר על הגנה כדי ליצור "מוצר אטרקטיבי" ועוד ג'ואיש מאני.

שגיא נאור
23/02/2019 15:08:33

כנראה שגם אני במיעוט כאן וחושב שהשופטים פשוט טועים כמו בכל ענף אחר.
כאילו למישהו באנביאיי איכפת אם במשחק זניח בעונה הסדירה הווריורס ינצחו את מיאמי או לא.
ואם השופטים טועים לרעת בוסטון – איך זה מסתדר עם עניין הרייטינג והרצון לעזור לשווקים הגדולים?
ראסל מקבל עבירה שישית אחרי עבירת תוקף נגד יוטה בהארכה – אבל יוטה שוק קטן ולא מעניין ואוקלהומה עם ווסטברוק וג'ורג' זה סופר מעניין. איך זה יכול להיות?
בקיצור, טעויות תמיד יהיו, טעויות לטובת הכוכבים גם. משהו מכוון מלמעלה? רוח המפקד? מגוחך בעיניי.

אור
אור
23/02/2019 16:52:28

אתה לא במיעוט, לאנשים אין כוח להגיב לקונספירטורים של האתר

ברוך רובין
ברוך רובין
23/02/2019 16:59:20

תסתכל על הטעויות, באמת זה בדיחה ששופט שלומד כל כך הרבה חוקים, מנחם העלה פעם פוסט על כל הדברים ששופט צריך לעבור, ושופט כל כך הרבה משחקים לא יראה מה שכל העולם ייראה, מלא היה מדובר ב1 מדובר ב3 שופטים למען השם, איך ספלורטאה רואה את זה מהספסל ו2 שופטים שלפניו לא רואים את זה, תראה שוב את המצבים תראה את דוראנט מציל כדור אחרי שהוא עוד שנייה בשורה החמישית באולם ואף אחד לא רואה, זה אפילו לא גבולי זה בדיחה.

הייט אשברי
הייט אשברי
23/02/2019 17:15:10

תגיד – אתה באמת חושב שמישהו נותן הוראות לשופטים איך לשרוק ? איגוד השופטים נתון להרבה ביקורת , ושופטים אינם חסינים מהדחות ועונשים . הם בני אדם והם טועים . הביקורת שצריכה להיות עליהם היא פחות בקטע של אפליה מכוונת של קבוצה או שחקן, ויותר בקטע של פירוש החוקה באופן מסויים , שזו כבר מדיניות כללית של איגוד השופטים.

אדם כסף
אדם כסף
23/02/2019 17:37:36

הנטיה של שופטים, קודם כל אלה עם הגלימות, להעדיף את החזק והעשיר והמשכיל והמקושר יותר, היא מן העובדות המפורסמות, בכל רחבי העולם. קשה להאמין ששופטי ה-NBA חסינים מההטייה הזו, שאגב, היא לא בהכרח מכוונת.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
23/02/2019 17:53:11

אל תהיה מצחיק.
העדפת כוכבים, שריקות איפה ואיפה, העדפת קבוצות, "סגנון שיפוט פלייאוף" לעומת עונה רגילה, חוסר אחידות בשריקות כדבר מובנה בליגה, ובשנים האחרונות שיפוט מוטה בבירור לטובת ההתקפה עד הרמה שלמגן אין כלל מה לעשות, אלא הם דברים בסיסיים בליגה.
.
נתחיל מהדבר הפשוט ביותר.
כל אחד שקשור לליגה הזאת יאמר בגלוי ואף יתגאה בכך שהשיפוט מוטה כוכבים.
זה בילד אין בליגה. מאז ומעולם.
אז השיפוט פה הוא מכוון ומוטה וממש לא "ספורטיבי" והוגן, בבסיסו.
אתה לא יכול שלא להסכים לזה.
מכאן זה כבר פתח לפרשנות וספקולציות, מי מושך לאן, ומי משפיע על מי, ומי רוצה מה ומתוך איזה אינטרס.
הרבה יותר קל למשוך את השיפוט לכיוונים שונים אחרי שהוא כבר מראש מוטה בבסיסו. מסכים?
.
האינטרס היחיד, "המניע", זה מה גורם לארה"ב להסתובב.
כסף.
תלך על שיקולי הכסף, ותגיע לסיבה שבגינה הליגה תרצה שיפוט בסגנון כזה או אחר.
כוכבים, קבוצות גדולות, "למשוך סדרה", התקפה – שם הכסף.
שואו.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
23/02/2019 17:56:07

בקיצור זה לא שאתה לוקח שיפוט נקי וטהור של מתנדבים בליגה ג', שלפעמים עושים טעויות.
אתה לוקח שיפוט שהוא כלי בידי הליגה לעשות יותר כסף, ומתחיל למתוח משם את העניינים.
עד לאן? מי יודע. אפשר רק לשער.
הרבה יותר קל להבין את זה ככה.

ראס א שטן
ראס א שטן
23/02/2019 20:42:23

בדיוק

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
23/02/2019 17:30:25

https://youtu.be/FWZHUd6i2Os?t=6m34s

שימו לב למה שבארנס אומר, ומייד כולם צוחקים כי הם יודעים ומבינים בדיוק על מה הוא מדבר.

john
john
23/02/2019 17:53:48

1. ג'יימס הארדן: "אני אף פעם לא מדבר על שיפוט" – מעניין למה הוא לא מדבר על השיפוט אף פעם… לליגה כוח עצום באיזה סגנון משחק ישוחק בליגה ואיזה שחקנים יקבלו במה לבלוט. שימו לב לשינוי חוקה והקפדה מה-20 שנה האחרונות. הליגה כיוונה בדיוק אל מי (לאו דווקא בשם) שהיא חפצה ביקרו:
א. קלעי שלוש. קלעי שלוש מאפשרים מחיקת חסרון אתלטי כמעט לחלוטין. זה לא רק סטף. אלו שחקנים אירופ.. טוב נו נגיד את זה… לבנים שבעבר יכלו רק לעמוד בפינה ולהמתין למסירה של הסופרסטאר. כיום לא ניתן לגעת באף שחקן בפרימטר וקלעים יוצאים מחסימות חלקים כמו תחת של תינוק ללא מגע פיזי או זעזוע מכתף של סנטר עם כתפי איטונג. כמות הזריקות לשלוש פנויות לחלוטין השנה בליגה בשיא כל הזמנים (זריקות כאשר השומר נמצא לפחות 1.8 מטר מהתוקף). עד כה ממוצע הליגה היא: 16.24! זריקות פנויות לשלוש למשחק. ב-2013/4 – אך ורק לפני 5 שנים הממוצע היה 10.69. נכון שהאחוז מתוך כלל הזריקות עלה רק ב-2% אך זה כלל לא משנה. התקפה ממצועת ב-NBA מסוגלת לנפק 16 זריקות ל-3 פנויות לחלוטין כאשר הטובות בניהן בעניין זה (אטלנטה ומילווקי) מגיעות ל-21 זריקות פנויות ל-3.
ב. לונג בול. הפריקים הארוכים המכדררים, מוסרים, מטביעים וחודרים לצבע. זה אסטטי לעין כמו בלרינה ארוכת רגליים. הליגה מאוהבת בהם. זה דוראנט, ג'ורג', קוואי, סימונס, סיאקום, יאניס וכמובן לברון. הדבר שאיים עליהם בעבר היו סנטרים עבי בשר ושריריים שחיכו להם בצבע. חוק 3 שניות הגנתיות אפשר רק לארוכים ולזריזים יכולת להגיע לצבע בזמן מבלי לחנות שם. הוא אפשר לארוכים ליצור כל מגע שירצו ולקבל פאול בתוך האזור המקווקוו כאשר עד שהעזרה מגיעה לצבע היא רק יכולה לחסום ללא מגע (שריקות הורטיקל נעלמו יחד עם היברט). בנוסף כבר כמה שנים טובות ששחקן יכול לעשות gather עם המרפקים המחודדים כלפי חוץ ולנצלם לדחיפת המגן בצעד וחצי. לברון החל לקבל את השריקה הזאת מאז ימיו במיאמי ומאז יש לנו את הארדן, סימונס והפריק שלא מחוייבים לעבור את המגן בחדירה אלא מזיזים אותו הצידה עם מרפק שלוח (זה חוקי מכיוון שהכדור נאחז בשני הידיים כך שאין יד שהיא off hand).
.
3. הדקות מתחלקות בין שחקנים יותר מאי-פעם בעבר! – אתה צודק בהחלט. זה לא עניין של השנה ספציפית, אך הרוטציות הופכות ארוכות יותר ככל שעובר הזמן. מסגל של 12 בעבר ואז 15 (עם שלשה לא פעילים) ואז לפני שנתיים הליגה מאפשרת עד 18 שחקנים (כולל שחקני הג'י ליג שקופצים בין הליגות). צוותי האימון הפכו גדולים ויקרים וכך הפיתוח בליגה במצב הכי טוב מאז הקמתה. אני ממש צוחק מפרשנים שמדברים על בחירות דראפט מאוחרות ש-GMים ויתרו עליהם והם התפוצצו. מילא אם היו מגיעים לליגה ומיד מככבים. אך לי ברור כשמש שיאניס בניקס הוא לא יאניס של היום. שפסקאל סיאקום ללא הפיתוח המואץ ב-ראפטורס 905 כאשר הוא משחק כמוביל כדור מהרגע הראשון עם דקות משחק ומרחב טעות בלתי נגמר לא הופך לחצי ממה שהוא בקבוצת פיתוח בינונית. כאשר סופרסטארים חוברים, נוצרים פחות כוכבים בולטים שמחוייבים ל-38-40 דקות ויותר שכבות כוכבות בקבוצה. הכדורסל של היום מחייב שכמעט כל שחקן ידע קצת מהכל. יש מעט רול פליירס קלאסים כמו סטיבן אדמס או קייל קורבר. יש הרבה יותר כמו ג'יי קראודר, טוריאן פרינס, גארי האריס, ג'וש הארט וכו'… שחקנים שעושים קצת מהכל וביום רע של כוכב יכולים ליצור קצת ולהוסיף עוד נקודות על הלוח.
.
4. דמאר דרוזן – ככה נראה ארגון גדול. הם כבר לא הילדה הנאיבית בכיתה. עם נאמנות עיוורת לא זוכים בכלום. כל הנתונים הראו שדמאר הופך פחות ופחות לדמות שהם צריכים. אז למרות שזה כאב לשני הצדדים (אוהדי טורנטו היו מאוד כעוסים תחילה. במיוחד כשלנארד נתפס כשחקן טרמפיסט שיעלם לתחנה הבאה בשנייה שתגמר העונה), הם לא שכחו לו את מה שעשה עבור המועדון.
.
6. לברון ג'יימס "מאושר" עם הרוסטר של הלייקרס, ואומר שלא צריכים כל תוספות! הוא כל כך משוכנע בכך עד שלפני חצי דקה סוכנו ושותפו דחף להחליף את כל הקבוצה + העתיד כדי להביא סופרסטאר שנפצע לפחות פעמיים בעונה והוכיח שהוא לא יכול להיות מנהיג על המגרש. הסגל של לברון מצויין. יחד עם לונזו זה פוטנציאל פסיכי. אם היו זורקים את צוות האימון ומחליפים בצוות רציני עם תוכניות פיתוח נורמליות היינו רואים כיצד אינגרם היה מתפוצץ כבר מזמן ואיך קוזמה היה מפסיק להפוך לחור הגנתי. דיאנג'לו ראסל נראה פיצוץ בנטס. זה לקח שנה ורבע. הוא גם שומר סביר פלוס כיום.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
23/02/2019 17:59:46
Reply to  john

לברון מאז ומתמיד דחף את השומר שלו ביד הפנויה ולא קיבל על זה שריקות. גם כשהכדור לא היה אחוז בשתי הידיים.
היום זה די נפוץ בקרב רבים.
פעם ב יש איזה שריקה לאיזה פראייר.

מנחם לס
23/02/2019 19:36:55
Reply to  john

תגובה מצויינת ג'ון

מוחמד חזיר
מוחמד חזיר
23/02/2019 21:30:37

מסגד אל-אקצא עולה באש !
ה ל ל ו – י ה !