יום שישי גדול עם הספרס נגד קוואי והג'אז נגד ראס ו-PG! / דור בלוך

יום שישי גדול עם הספרס נגד קוואי והג'אז נגד ראס ו-PG! / דור בלוך

יום שישי שמח לכולם, ולאחר שבוע של הפוגה לאור סופ"ש האולסטאר יום שישי הגדול חוזר עם שלל משחקים, כאשר אומנם מרבית הקבוצות החזקות שיחקו אתמול אבל הליגה עדיין מסדרת לנו שני משחקים חזקים ביותר כאשר בנוסף מפגש בין שניים מהשחקנים האהובים עליי בליגה כאשר יוקיץ' והנאגטס יגיעו לדאלאס להתארח אצל דונצ'יץ' והמאבריקס.

אז בואו ניגש לאקשן!

שארלוט הורנטס (30-27) – וושינגטון וויזארדס (34-24) 2:00:

זה בלתי נתפס בעיני ששארלוט ממוקמת שביעית במזרח, גם מבחינת רמתה של הקבוצה וגם מבחינת המאזן שלה, והמסקנה העיקרית היא שים סוף נקרע בין החמישיה הראשונה של הליגה (בהינתן שאינדיאנה עדיין שם אחרי הפציעה של דיפו), לבין יתר המזרח שהוא פשוט ברמה נמוכה מאוד.

שארלוט ספגה ארבעה הפסדים בחמשת המשחקים האחרונים שלה כאשר גם הנצחון מגיע רק מול אטלנטה החלשה. ההפסד האחרון היה משפיל במיוחד – תבוסה 89-127 לאורלנדו, במשחק שבו הקליעה של שרלוט פשוט לא הייתה שם, עם 13% מחוץ לקשת ו-4 מ-20 של קמבה ווקר, מה שרק הדגיש את התלות ההתקפית של קבוצתו בו.

אז שארלוט צריכה משחק התאוששות ואין זמן טוב לעשות את זה מאשר במשחק בית (ארבעת משחקיה האחרונים היו בחוץ), מול אחת הקבוצות העצובות בליגה. הוויזארדס מגיעים למשחק הזה לאחר שני הפסדים רצופים (לפני כן ניצחו פעמיים ברצף אבל זה היה מול קליבלנד ושיקאגו), ועם 3 נצחונות בעשרת המשחקים האחרונים שלהם.

הימור: שארלוט ב-8.

אינדיאנה פייסרס (38-20) – ניו אורלינס פליקנס (33-26) 2:00:

הפייסרס ממשיכים להיות אחת הקבוצות המרשימות בליגה במיצוי הפוטנציאל שלה אם לא המרשימה שבהן, והתואר הזה רק מתחזק לאחר הפציעה של אולדיפו. הפייסרס אומנם הפסידו במשחק האחרון שלהם למילווקי, אבל בארבעת המשחקים שקדמו למשחק הזה הצליחו להגביל את יריבותיהם ל-94 נקודות או פחות עם 4 נצחונות רצופים במשחקים הללו. ההגנה של אינדיאנה היא המוטיב המרכזי להצלחתה כשהיא סופגת 103 נקודות בלבד למשחק.

הפציעה של דיפו לא הייתה בעיית הפציעות היחידה של הקבוצה, כאשר גם אוואנס וטרנר סבלו מפציעות טורדניות והם עשויים לחזור הלילה. בין היתר לאור הפציעה של אולדיפו הקבוצה צרפה את ווסלי מת'יוס שנכנס ישר למרכז הרוטציה שלה עם 30.5 דקות למשחק בהן קלע 8 נקודות בלבד ביעילות נמוכה, יהיה מעניין לראות האם הוא יוסיף לקבל קרדיט וחשוב יותר אם יצדיק אותו.

בצד השני על אף הבלגאן דיוויס צפוי לעלות הלילה במדי הפליקנס, הקבוצה מניו אורלינס איבדה סיכוי להשתלב בפלייאוף זה מכבר, אבל על אף כל מה שעבר עליהם השנה הם לא מראים סימני התפרקות ולראיה הנצחון על אוקלהומה בבית לפני פגרת הפלייאוף, בחוץ הפליקנס חלשים מאוד עם מאזן של 22-9 בעוד הפייסרס מציגים מאזן בית כמעט הופכי – 8-22.

הימור: אינדיאנה ב-5.

אורלנדו מג'יק (32-27) – שיקאגו בולס (44-14) 2:00:

לפתע פתאום אורלנדו היא מועמדת לפליאוף ומפגרת רק בחצי משחק אחרי דטרויט ומשחק אחרי שארלוט. אף אחד לא ראה את זה קורה, אבל אחרי תקופה איומה המג'יק יצאו לרצף של 5 נצחונות רצופים כולל נצחון מאוד מרשים על מילווקי, כשהם נשענים על צמד הגבוהים המגוון שלהם – ווצ'ביץ' את גורדון.

המג'יק הם אחת הקבוצות הפחות יציבות בליגה, וקשה לדעת איך הקבוצה שהראתה יכולת התקפית חלשה על פני העונה אבל קלעה 118 ומעלה ב-4 מחמשת המשחקים האחרונים שלה תחזור מפגרת הפלייאוף. לשמחתה יהיה מדובר בנחיתה רכה עם משחק מול שיקאגו שהפסידה 7 מעשרת משחקיה האחרונים.

הימור: אורלנדו ב-12.

טורונטו רפטורס (16-43) – סן אנטוניו ספרס (26-33) 2:00 (שידור ישיר בערוץ 5):

המשחק המרכזי של הלילה מגיע אלינו מטורונטו כאשר המקומיים יארחו את הספרס למפגש השני בין קוואי לבין האקסית במפגש בין שתי קבוצות שמגיעות במומנטום שונה לחלוטין.

הרפטורס ממשיכים להרשים, וסופרים כבר 6 נצחונות רצופים אחרי משברון שעברו באמצע העונה, והם נערכים למאבק על המקום הראשון במזרח מול מילווקי כאשר הם מחזיקים בפער נח על פני הדולקות אחריה במאבק על המקום ה-2.

מי שמעוד מרשים עבור הרפטורס לאחרונה הוא קייל לאורי. הגארד שקולע 14.3 למשחק, הוביל בנקודות את הקבוצה ב-3 מחמשת המשחקים האחרונים שלה כשהוא מוסיף להיות אחד המוסרים הטובים בליגה עם 9.2 אסיסטים למשחק. ככל ששיתוף הפעולה שלו עם קוואי לנארד כמו גם עם הגבוהים המצוינים של הקבוצה – סיאקאם את גאסול ישתפר כך טורונטו תהנה יותר.

מלבד הצירוף של גאסול שצפוי להיות משמעותי (משחק עד כה רק 20 דקות למשחק), הקבוצה צירפה גם את ג'רמי לין שמאפשר יותר גיוון בקו האחורי, הגארד שיחק 25 דקות במשחקו הראשון ותרם 8 נקודות, בהחלט תרומה נאה לשחקן משלים.

בעוד הרפטורס היו אקטיביים מאוד בחלון, הספרס לא עשו מהלכים משמעותיים, הקבוצה סבלה מתקופה מאוד לא טובה ורצף של 4 הפסדים רצופים שנקטע בנצחון במשחק צמוד על ממפיס ממש לפני היציאה לפגרה, בין היתר תולדה של פציעות של דריק וייט שתפס תפקיד משמעותי בקו האחורי המתקצר של הספרס ורודי גיי שהפך לקלע השלישי בטיבו בקבוצה העונה.

הלילה הקבוצה עשויה לקבל בחזרה את וייט, כאשר גם אולדרידג' צפוי לשחק על אף מחלה. במשחק הקודם בין השתיים אלו היו השניים שכיכבו כשאולדרידג' מסיים עם 23 ווייט מוסיף 19, שניהם באחוזים נהדרים. שחקן נוסף שכיכב היה דימאר דרוזן שמול קבוצתו לשעבר סיים עם טריפל דאבל.

הספרס יצטרכו יכולת נפלאה של כל שחקני החמישיה לאור העומק המאוד מוגבל שלה על מנת לעמוד מול הקנדים בביתם בו הפסידו רק 5 משחקים העונה. מאזן החוץ של הספרס הוא חלש מאוד העונה עם 19 הפסדים מול 11 נצחונות בלבד, כאשר לאחר הנצחון של הלייקרס על יוסטון אמש הקרב על הפלייאוף צפוי להתחמם, זאת נקודה שהם יצטרכו לשפר.

הימור: טורונטו ב-15.

אטלנטה הוקס (39-19) – דטרויט פיסטונס (30-26) 2:30:

הפיסטונס שנמצאים במאבק קשה על מקום בפלייאוף יוצאים לאטלנטה, לאחר שרצף ארבעת הנצחונות שלה נקטע בהפסד צפוי למדי בבוסטון, בתקווה לחזור למסלול כשהם ממשיכים להתבסס על צמד הגבוהים שלהם – דראמונד את גריפין משל היינו ב-1994.

מולם יגיעו ההוקס שנמצאים בתהליך בנייה מחדש, ונפרדו מהגארד הוותיק שלהם ג'רמי לין כשהם מפנים את הבמה לטריי יאנג. שחקן נוסף ששווה להסתכל עליו הוא טאורין פרינס שמראה יכולת קליעה טובה לאחרונה.

הימור: דטרויט ב-15.

ניו יורק ניקס (47-11) – מיניסוטה טימברוולבס (30-27) 2:30:

ניסיתי לקבל פטור מלכתוב על המשחק הזה אבל ההנהלה הבהירה לי שדובי ייעלב ולא יפה וכד' אז הנה אני כותב פריוויו למשחק של הניקס.

אחרי שהתפרקה ממעט נכסיה במהלך הטרייד דדליין הניקס נשארו עם קבוצה צעירה למדי מחוזקת אם להשתמש במילה הזאת בדיאנדרה ג'ורדן שקולע עבורה 11 נקודות ומוריד 11 ריבאונדים למשחק, הניקס גברו על אטלנטה בנצחונם הראשון בעשרה משחקים שקטע רצף הפסדים היסטורי.

הטימברוולבס מנגד, עדיין מחזיקים בסיכוי תיאורטי מאוד להגיע לפלייאוף כשהם מפגרים ב-4 משחקים אחרי הקליפרס, אחרי רצף הפסדים משלהם הם התאוששו לקראת פגרת הפלייאוף והשיגו שני נצחונות נאים על הקליפרס ויוסטון. למרות העונה שעוברת עליהם צריך לזכור שבמיניסוטה עדיין יש לא מעט כישרון ואם הם יתחברו הם יכולים להפוך את סיום העונה שלהם למעניין, אבל קודם, צריך לנצח את הניקס.

הימור: מיניסוטה ב-15.

ממפיס גריזליס (36-23) – לוס אנג'לס קליפרס (27-32) 3:00:

ממפיס אחרי תקופה מחרידה ויכולת איומה נפרדה ממארק גאסול ופרקה סופית את החבילה, אך שמרה על מייק קונלי שעשוי להיות בסיס לבנייה מחדש כבר בעונה הבאה. הגריזליס הפסידו 3 מארבעת המשחקים האחרונים שלהם והם יפגשו הלילה קבוצה שעדיין יש לה על מה להתחרות העונה.

הקליפרס מרגישים את היריבה העירונית ואת סקרמנטו נושפות בעורפה כשהם מובילים במשחק וחצי על הקינגס ו-2 וחצי על הלייקרס. הקליפרס השיגו 5 נצחונות בעשרת המשחקים האחרונים כשהם מפגינים יכולת בלתי יציבה עם נצחונות מרשימים כמו במשחק מול בוסטון והפסדים לא מחוייבים כמו במשחק במיניסוטה. הלילה הם לא יכולים להרשות לעצמם מעידה, גם כאשר הם חסרים את ווילסון צ'נדלר ומבה א מוטה שאמורים לחזור לשחק בשבוע הבא. אצל ממפיס קייל אנדרסון וולנצ'יונס עשויים לחזור הלילה.

הימור: הקליפרס ב-15.

דאלאס מאבריקס (31-26) – דנבר נאגטס (18-39) 3:30 (שידור ישיר בערוץ 5 לייב):

משחק נוסף שאני באופן אישי מחכה לו מאוד יתרחש כאשר דאלאס תארח את דנבר. לכאורה קיים פער איכותי משמעותי בין הקבוצות, דאלאס היא קבוצה חדשה שמחכה לחזרתו של היוניקורן השני שלה שתקרה רק בשנה הבאה, היא מתבססת על כוכב רוקי, ואינה מאיימת על מקום בפלייאוף. בגלגל החיים של קבוצת NBA דנבר נמצאת במקום אחר לגמרי, היא לאחר כמה שנים של בנייה בהם צברה נכסים, גיבשה אופי, יצרה סופרסטאר של ממש ביוקיץ' שהוא טריפל דאבל שמחכה לקרות מדי ערב, והיא ממוקמת במקום השני במערב אחרי שהובילה את האזור בשלבים לא קצרים של העונה.

אבל אם מסתכלים על מאזני הבית חוץ של הקבוצות ניתן לצפות למשחק מאוזן הרבה יותר (לאס וגאס מסכימה אגב ונותנת כאן 4+ לדנבר), הנאגטס מחזיקים במאזן חוץ בינוני ביחס לקבוצת צמרת של 14-14, מדורגת סביב המקום העשירי בליגה בפרמטר הזה. דאלאס לעומת זאת מחזיקה במאזן בית סופר איכותי של 9-20, זהה ליוסטון למשל וטוב יותר מיוטה, הקליפרס, סקרמנטו, הלייקרס ומיניסוטה שמדורגות מעליה.

לפני פגרת הפלייאוף הנאגטס השיגו שני נצחונות רצופים על מיאמי וסקרמנטו שקטעו רצף של הפסדים בהם ההגנה שלהם נראתה פשוט נורא, בעוד המאבריקס סגרו 3 הפסדים בארבעה משחקים, תולדה לא מפתיעה של טרייד שמחליש אותם בטווח הקצר עבור חיזוק בטווח הארוך.

לא רק הטריידים אלא גם הפציעה של ג'יי ג'יי בראה היא משמעותית מאוד וגם לחצה על בלוטות הנוסטלגיה של לא מעט לבנים נמוכים ברחבי העולם. דנבר שמצליחה להשיג את המאזן המצויין שלה על אף כמות פציעות בלתי נתפסת על פני העונה, צפויה לחסור הלילה את טריי ליילס ומייקל פורטר ג'וניור, אבל במונחיה זה ממש סגל מלא.

אוקלהומה סיטי ת'אנדר (30-37) – יוטה ג'אז (25-32) 4:30:

המשחק האחרון של הלילה, הוא אולי האיכותי ביותר מכל המשחקים וצפוי להפגיש את אוקלהומה סיטי ת'אנדר עם הסוס השחור למירוץ ה-MVP ואת יוטה ג'אז שהולכת ומשתפרת בעקביות על פני העונה ומגיעה לישורת האחרונה במצב טוב יותר ממה שהיה אפשר לצפות לפי החלק הראשון של העונה.

רוצים עוד פיקנטריה? לפי מצב הטבלה כרגע, המשחק הזה יהיה מפגש הסיבוב הראשון שלנו, לא יודע מה איתכם אבל אני חותם על זה עכשיו.

אוקלהומה מגיעה למשחק הזה לאחר הפסד במשחק לפני האולסטאר לניו אורלינס, אבל קשה להגיד שההפסד הזה פגע משמעותית במוראל של קבוצה שרצה למאזן של 2-8 בעשרת המשחקים האחרונים ששלח אותה עד למקום ה-3. הת'אנדר מציגים התקפה מגוונת מהעבר כשפול ג'ורג' לוקח את מושב הנהג והוא זורק יותר וקולע יותר מראסל ווסטברוק שמתמקד בשיאי טריפל דאבל. צלע נוספת שהפכה למשמעותית ביותר העונה היא דניס שרודר, הגרמני המצוין קולע 18 נקודות למשחק בעשרת המשחקים האחרונים ב-26 דקות למשחק, והוא צפוי לחזור הלילה מפציעה קלה.

גם הג'אז הפסידו את משחקם האחרון לגולדן סטייט כאשר הם נמצאים בתקופה טובה אבל אם יש דאגה במחנה של יוטה היא נובעת מחוס היכולת לאתגר קבוצות מצמרת המערב, דבר שבא לידי ביטוי בהפסד לגולדן סטייט כמו גם בהפסד ליוסטון וכן בשני הפסדים לאותה אוקלהומה בשני המפגשים הקודמים בין השתיים העונה.

שני המשחקים היו צמודים ואין סיבה להעריך שזה לא יהיה המצב גם הערב, כאשר יוטה צפויה להגיע ללא דנטה אקסום וטוני בראדלי, בעוד אוקלהומה תמשיך לחסור את אנדרה רוברסון, ודניס שרודר כאמור בספק.

הימור: אוקלהומה ב-5.

לפוסט הזה יש 201 תגובות

  1. השנה אני פחות חושש ממפגש פלייאוף מול יוטה, הם לא הבחירה המועדפת שלי אבל בהחלט בסדר. תביא לנו משחקים מול קבוצות אמיתיות ככה אנחנו נראים רציני ולא זורקים כמו מול הפליקנס. וגם צריך לתקן את המאזן, יש לנו 20 הפסדים ולא 30.

    מחזיק אצבעות לדאלאס, יאללה כבר מתי נתפוס את המקום השני הזה?

  2. מנסה להיחלץ מהמלתעות של דונהי חח ערוץ התאגיד מחיה את הסיפור 🤣🤣

    Dallas @ Seattle, 12/20/2006: ESPN cites a foul called by Donaghy against Seattle with 23 seconds remaining in the game that purportedly gave Dallas an opportunity to cover an 8-point spread. But it omits that this was an intentional “take foul” by Seattle. The Article also cites a streak of fouls called by Donaghy against Seattle in the same game, purportedly to favor Dallas. But it omits that after this streak, and during the last four minutes of the game, Donaghy called two fouls against Dallas.

    • Boston @ Philadelphia, 12/13/2006: ESPN cites two consecutive fouls called by Donaghy against the Sixers’ Andre Iguodala in the third quarter when the game’s score margin was near the point spread. But it omits that between those fouls, Donaghy called a foul against the Celtics’ Paul Pierce.

    • Washington @ Indiana, 3/14/2007: ESPN cites four consecutive fouls called by Donaghy against the Pacers in the fourth quarter when the game’s margin was near the point spread. But it omits that immediately prior to this streak, Donaghy called four consecutive fouls against the Wizards.

    מה שיש לי לומר על תגובת הליגה זה שככה גורמים לזה להיראות אמין אחרת אם דונהי היה שורק הכל לאותו צד היה פחות אמין. התגובה של דונהי על הארדן מהיום ענקית

    https://twitter.com/TimDonaghy2/status/1098968432664555521?s=19

    ותודה למי שהביא את הלינק הזה

    דונהי סיפר סהשריקה האהובה עליו הייתה 3 שניות הגנתי 🤣🤣🤣

    מזכיר את הנחיות הפרידום אוף מובמנט ש"חודדו" לשופטים. בדיוק סוגי השריקות העלומות שיגמרו את הקבוצות הפלייאוף המאיימות על יקירי הליגה השריקות שיכניסו את היריבות ל4 עבירות קבוצתיות מהירות ואחכ זריקות עונדין נגדם יגרום להגנה רפויה ימלאו שחקנים. לא סתם חידדו את זה

    1. הפרידום אוף מובמנט הוא בעצם שם ציני. הפרידום אוף מובמנט האמיתי הוא לשופטים. מרווח תמרון אדיר לשריקות אוויר בלי להסביר את עצמם יותר מידי. לא שהסבירו לפני.

      1. כל הזמן מתעסקים ומתעסקים עם החוקים… משנים ומחדדים… העיקר שארבעה חמישה צעדים הם לא רואים, גם לא הקפצה כפולה, או שחקן שנמצא כולו בחוץ.
        אין להם שמץ מושג בשריקות הבסיסיות מרוב בלבולי מוח.
        שתי אפשרויות – או שדונהי צודק או שהם אנשי המקצוע הגרועים ביותר שראיתי.
        השיפוט פה זה טרפת אחת גדולה. פשוט פארסה מתמשכת.

  3. מעניין אם הקליפרס ינצחו הלילה, אני חושב שממפיס מוקש רציני בשבילם במיוחד אם הפצועים ישחקו הלילה. שום סיכוי שיגמר 15 לקנדים הלילה מול הספרס, יהיה צמוד לדעתי. תודה על הפריוויו!

  4. פריוויו נפלא דור. יוטה-אוקלהומה מאוד מסקרן ומשחק שיכול ללמד הרבה על ההתבגרות של הת'אנדר משנה שעברה לפני תקופה קשה. מפגש סיבוב ראשון אפשרי ובהחלט מה שאעקוב אחריו הלילה.

  5. תודה דור. ספרס-טורונטו יהיה אחלה משחק וגם המפגש החוזר יוטה-אוקלהומה.
    הקליפרס צריכים להיכנס עכשיו למוד פלייאוף ולהתרכז במאבק נגד הלייקרס, אסור להם להפסיד לממפיס.
    ותודה על ציון מיקום השידור של משחקים בערוצי הטלויזיה, בעידן הלינקים של רדיו כבר שכחנו מה זה להדליק טלוויזיה אבל למי שיש את כל הערוצים זה חוסך זמן ומעלה את האיכות

  6. יש משהו מיוחד בתלכיד הקבוצתי של טורונטו. ראיתי את זה בטקס הצגת השחקנים.
    לא יודע מה זה אומר ולא ראיתי משחק שלהם השנה.
    אבל לתחושתי היא תלך רחוק, לפחות לגמר המזרח.

  7. קוואי אכזבה גדולה לטורונטו. הראש שלו לגמרי בקליפרס כל העונה.
    הם מקווים שישתלם להם בפלייאוף.

  8. ספייסי-פי זה אחד השחקנים הנהדרים שצומחים לנגד עינינו,הוא סוג של דריימונד משודרג קליעה ואתלטיות.

    המגרסה של האשך צריכה להחליף שמן ,היא חורקת בתקופה האחרונה.

  9. חייב לשתף שיצא לי החשק, המעט שעוד נשאר מ 2016, אחרי צמד המשחקים אתמול ב 5:30 בבוקר.
    .
    אפילו לזרוק לינקים לא בא לי.
    .
    שוקל ברצינות פרישה בסוף העונה.

  10. AD, למי שמתעניין, נתן 10 דק סולידיות במחצית הראשונה ובדרך לעוד 10 בשנייה. המינוח המקצועי לזה הוא "אש קטנה".

  11. העיקר שמחר ה-NBA יוציא הודעה שטעו בשריקה הזו. מול הפנים של השופט קוואי קופץ לחצי השני עם הכדור. זה כבר נהיה מגוחך האי שריקות האלה (כמו אותה הצלת חוץ של דוראנט שאף אחד לא ראה)

  12. אוי דהרוזן דה רוזן, יכל לנצח את המשחק פעמיים. לא ברור אם הוא צריך להיות הבחור שלנו בשניות האחרונות. ממש לא

  13. משחק תענוג.
    2 דברים שבלטו לי לעין:
    .
    לין הוא אחלה תוספת לספסל של טורונטו.
    איזה מטומטמים הסיקסרס. הם היו חייבים להשתדל הרבה יותר להשאיר את באלינלי.

  14. הפסד מתסכל, אבל סך הכל תצוגה יפה של הבחורים. ישר כח.
    .
    דרק וייט כוכב עליון (טוב אז המספרים האמפיריים לא בהכרח תומכים בזה הלילה, אבל הרבדים הלא מדידים של המציאות זועקים זאת).

    1. הסיפור במשחק הזה הוא שגריפין הורחק ברבע השלישי אחרי שקיבל טכנית שנייה
      (שריקה באמת אומללה – גריפין קיבל טכנית על שצעק על שחקן אחר).
      לפני שהורחק הפיסטונס הובילו בפער דו ספרתי,
      ואחר כך, ההוקס עשו את הקמבאק שנתן להם את היתרון אותו אבדו בדקה האחרונה.

      1. גריפין נותן השנה עונה מצויינת, אבל מסביבו הפיסטונס לא מצליחים ממש לשים משהו נורמלי. דראמונד וג'קסון רק מתקדמים אחורה

    1. פרידום אוף מובנט חח ככה מסרסים קבוצות שיורידו רף הגנה בפלייאוף מול גולדן או לברון ישרקו להם כל מיני הזיות.

      אם יהיה בטעות סידרה של דנבר לברון זה אמור להיות תכלס סוויפ לדנבר אבל אני לא רוצה לחשוב מה השופטים יעשו להם הולך להיות 8 נגד 5.

  15. השילוב הזה של פייבורס וקראודר מוצלח מאוד היום.
    קראודר בכלל לא מוערך מספיק. פועל שכל קבוצה היתה שמחה לקבל (טרייד מצויין של הג'אז כבר לפני שנה קהביאו אותו)

        1. התירוצים להתנפצותו של עוד נרטיב
          (הפעם, זה שסיפר על הספסל הנהדר של הת'אנדר, רגע אחרי הקטילה של הספסל ה-"לא קיים" של מילווקי).

    1. שמעון, עוד לא למדת שעונת NBA היא מרתון ולא עונה כמו מכבי שכל משחק חייבים לנצח… יותר חשוב להכניס את מוריס לעניינים, גם במשחקים כאלה, כי בהמשך הוא יתן להם אופציות נוספותכי הוא שחקן כשרוני

    1. השופטים המושחתים הורסים את הליגה הזו במו ידיהם. אני חייב לקרוא להם מושחתים כי אם הם לא המסקנה המתבקשת היא שהם מטומטמים חסרי מושג ועדיף שיעברו לעבוד בבית אבות בהחלפת חיתולים לזקנים.

  16. יוטה רוצחים את אוקלהומה בריבאונד כל המשחק. אם היו סוגרים טיפה יותר טוב מזמן כבר המשחק היה שלהם. ווסט כמו בימים הטובים אבל שרודר היום משחק כדורגל

  17. כוס אמו נתקלי לי במהלך האחרון מי זרק ראס? זה ההארכה שלא קיבלנו אתמול. אוק לא אמורים להתקשות ככה מול פחי יוטה

    1. אדאמס הולך לעזור כל הזמן ומשאיר את גובר לבד לריבאונד או להאלי הופ. הבעיה ברוטציה של OKC שאף אחד לא מחפה על אדאמס

    1. שוב!!! אדאמס הלך לעזור ואף אחד לא עוזר על גובר לסגור אותו לריבאונד. הרוטציות של OKC לא טובות. זאת לא אשמתו של אדאמס

      1. אדמס לא אמור לעזור סתם ככה אוטומטית כמו הודור זה הבעיה של אוק עוד מהסידרה הקודמת מול יוטה לאורך כל העונה בהפסדים שלהם. אדמס אמור להיות מתחת לסל שלא יעזור. הוא כל התקפה עוזר סתם

  18. ראיתם? למה אדמס הדביל שוב בא לעזור והפקיר את הסל? הוא כל העונה עושה את החרא הזה עוד מהפלייאוף שעבר מול יוטה? נאדר שמר טוב מה אדמס בא לעזור למה?

    1. גם לטעמי, ג'ורג' לפני הארדן.
      אבל לפני הצמד, יש את יאניס.
      אני לא רואה איך הוא לא זוכה אם מילווקי מסיימים את העונה עם המאזן הטוב בליגה (או אפילו שניים אחרי גולדן סטייט).

      1. מסכים. צריך לקרות משהו נדיר שלא יתנו ליאניס משהו כמו קצת ירידה סטטיסטית שלו משחקים של 19 נק כאלו, כמה הפסדים קטנים וריצה מטורפת של אוק עם הצגות של גורג

    1. תקשיב טוב מיץ פטל – אתה לא פורש לשום מקום גם אם הליגה עושה לסטף קרי טובאייס ביצ'ר ומכניסה אותו לאולם עם לברון וראס ששוברים לו את כל העצמות. הרבה לילות העברת לי (למרות שיש לי ליג פאס)

  19. לא ראיתי הארכה שנייה אבל מיצ'ל היה זוועה.
    חשבתי שיהיה יותר חכם בשלב הזה.
    ממש עשה ווסטברוק.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט