פרסי PRE ALLSTAR ב-NBA / גלעד

האולסטאר כבר כאן וזה אומר שהחלק היותר ארוך של העונה הרגילה כבר מאחורינו ועכשיו נשאר לנו רק חודש וחצי של מאבקי מיקום עד שנגיע לדבר האמיתי, אז נראה שלכבוד הפגרה הגיע הזמן לשוב ולדרג את שחקני הליגה ולחלק פרסים כשנראה איך דעתנו (ודעתי במיוחד אני מניח) השתנו מאז פוסט רבע העונה (לינק).

מי פה MVP?

בכל זאת החלטתי ללכת על פורמט טיפה שונה ולוותר על לכתוב את כל הסטט' של כל שחקן. אני כן אוסיף סטטיסטיקות שנראות לי יוצאות מגדר הרגיל אבל אני יודע שלא מעניין אתכם כמה אסיסטים אולדריג' מוסר כל ערב (2.6).

MVP – טוב אז בניגוד לאיך שהרגשתי ברבע העונה המירוץ הזה ממש לא סגור ולדעתי לא יסגר עד המשחק האחרון של העונה. המירוץ התלת ראשי ל-MVP הוא מהטובים שאני זוכר. בכל זאת בסוף הגעתי להחלטה אבל הדירוג צמוד מאוד והכל יכול להשתנות עד סוף העונה.

במקום הראשון – יאניס אנטטקומפו – אני חושב שזו אחת הבחירות היחידות שאני לוקח פעם שנייה. הפריק ממשיך לשחק כמו מפלצת ומוביל את מילווקי למאזן הטוב בליגה תוך כדי שהוא מעמיד מספרים שעדיין לא נראו כמותם בליגה וכל זה בגיל 24 בלבד ועדיין בלי ג'אמפ שוט (שמשתפר ככל שהעונה מתקדמת). לא יכול לחכות לראות אותו אחרי הסיבוב הראשון בפלייאוף (אני קצת מרחם על הקבוצה האומללה שתזכה במקום השמיני במזרח) ולראות אם השיפור שלו העונה עדיין פועל גם כשהמשחקים חשובים, בכל מקרה – כרגע הוא השחקן עם הכי הרבה ערך אצלי.

במקום השני – פול ג'ורג' – בבחירה שהייתה אפילו יותר קשה מהמקום הראשון נאלצתי לדחוק את הזקן ומה שהוא עושה למקום השלישי. PG היה מצוין כל העונה בתפקיד השחקן הכי טוב של אוקלהומה ב-2 צדדי המגרש אבל הכושר שלו לאחרונה (38 נקודות למשחק בפברואר) בהתקפה הוא זה שנתן לו את ה-EDGE על הארדן בתוספת המאזן העדיף של קבוצתו.

במקום השלישי – ג'יימס הארדן – המון כבר נכתב על מה שהארדן עושה כדי להחזיק את יוסטון אז אני אקצר. העונה של הארדן מבחינת סקורינג היא שמינית בהיסטוריה, והוא השחקן הרביעי בלבד שעושה משהו כזה, ראשונה מאז ג'ורדן לפני יותר מ-30 שנה. ומשמעותית יעילה יותר מכל עונה של שחקן שקלע מעל 33 נקודות למשחק. למרות כל זה נאלצתי לבחור בג'ורג' על פניו בגלל ההגנה והמאזן העדיפים.

MIP –

פסקל סיאקם ואני מרגיש שאני כמעט לא צריך לכתוב כלום, משחקן שחובב ה-NBA הממוצע לא הכיר את שמו הוא הפך לכמעט אולסטאר, השילוב של הגנה על 5 עמדות, פליימייקנג מעמדה 4, משחק ריצה בלתי עציר וקליעה סבירה הופך אותו לשחקן נדיר מאוד בליגה שכל קבוצה תשמח שיהיה לה.

ראויים לציון – ניק ווצ'וויץ', דיארון פוקס וגם פול ג'ורג' (שמועמד לכל הפרסים מבחינתי).

השחקן השישי –

ספנסר דינווידי – גם פה לא הייתה לי בחירה קשה במיוחד. דינווידי אמנם פצוע והחמיץ לא מעט משחקים אבל הפער בינו לבין כל מתמודד אחר הוא עצום כשהיחיד שיכול להתחרות בו הוא סוויט לו אבל הפער ביעילות הכניע את הכף לטובת דינווידי (שנכון לעכשיו שיחק רק 4 פעמים פחות מלו). דינווידי היה השחקן הכי טוב בריצת הפלייאוף הנהדרת של הנטס שמאז הפציעה שלו מפסידים יותר ממה שהם מנצחים (מאזן 23-26 חיובי כשהוא משחק, 6-4 שלילי כשהוא לא). ובהמון דקות קלאץ' הוא היה זה שהציל את הנטס (חפשו את הנצחון מול יוסטון).

שחקן ההגנה –

רודי גובר אמנם לא קיבל את משבצת האולסטאר שהגיעה לו אבל את שחקן ההגנה בק2בק אני מהמר שהוא יקבל. ההגנה של יוטה כבר חזרה למיקום הטבעי שלה בטופ 5 של הליגה ולגובר יש חלק עצום בזה. על פי כל סטט' מתקדמת שבדקתי (וזה לא מעט) גובר הוא שחקן טופ 10 בליגה העונה כשמרבית הערך שלו מגיע מהצד האפור של המגרש (אבל לא מעט גם בצד השני. על זה אני מקווה לכתוב יום אחד). בכל מקרה, הסטייפל טאוור הוא שחקן ההגנה של העונה שלי.

ראויים לציון – פול ג'ורג', מיילס טרנר, יאניס אנטטקומפו, דריימונד גרין.

רוקי העונה –

יש פה רק בחירה אחת אפשרית וכולנו יודעים על מי מדובר. רק אגיד ששלושת הרוקיז היחידים בהסטוריה של הליגה שקלעו 20, קטפו 6 ריבאונדים ומסרו 5 אסיסטים הם אוסקר רוברטסון, מייקל ג'ורדן ולוקה פא^%^$ דונצ'יץ'.

מאמן העונה –

פה הייתה לי התלבטות קלה יחסית והזוכה המאושר הוא מייק בודנהולצר שהפך את הבאקס מקבוצה כשרונית שלא הצליחה לעבור סיבוב בליגה לקבוצת ההגנה הטובה בליגה שגם מחזיקה את ההתקפה הרביעית בליגה ודורסת את הליגה כולה מתחילת העונה.

הצד השני של ההתלבטות היה מייק מאלון שלמרות עונה עם כמות פציעות מדהימה מצליח יחד עם יוקיץ' (בהמשך) להחזיק את דנבר לא רק בתמונת הפלייאוף אלא ביתרון ביתיות לכל אורך הדרך תוך כדי שהוא מקבל תפוקה מדהימה משחקנים כמו מונטה מוריס, מאליק ביזלי וטורי קרייג שמקבלים המון דקות בערב.

חמישיות העונה –

חמישייה ראשונה –

ג'יימס הארדן – ראה MVP

סטף קרי – בפוסט הקודם דחפתי את קרי לחמישייה השלישית כי הוא החמיץ לא מעט משחקים אבל כבר אין לי קייס להחזיק אותו שם, סטף משחק נפלא ובכל משחק של הווריורס שראיתי העונה היה רגע של קסם מקרי שגם לך להאמין שגם אם הקבוצה בצד השני מובילה בעשר הפרש 3 דקות לסיום המשחק עדיין של הלוחמים לנצח. העונה לראשונה זה שנים סטף לא מוביל את הליגה בשלשות (הארדן קלע כמעט 40 יותר) ועדיין הוא בקצב של כמעט 400 שלשות למרות המשחקים שהפסיד. אני לא יודע מה עוד אפשר לרשום על הקוסם הזה שעוד לא נכתב אז אעצור פה.

פול ג'ורג' – ראה MVP

יאניס אנטטקומפו – ראה MVP

ניקולה יוקיץ' – תגלגלו קצת למעלה ותקראו מה שכתבתי על מלון. הכל נכון גם ליוקיץ' שעוד לפני יומולדת 24 (בעוד כמה ימים אגב, מזל טוב!) ביסס את מעמדו העונה כסנטר המוסר הכי טוב אי פעם שלמרות פציעות די משמעותיות לכל חברי החמישייה האחרים ולרוב המחליפים שלהם הצליח לייצב את דנבר בעמדה מצוינת לקראת הפלייאוף המתקרב (-עמדה שבה הם פוגשים את הווריורס רק בגמר המערב ומגיעים עם ביתיות לכל סדרה לפני זה).

חמישייה שנייה –

דמיאן לילארד – ראיתי פחות משחקים של הבלייזרס משהייתי רוצה אבל כשהכוכב הכמעט יחיד של הקבוצה במקום הרביעי במערב הקשוח קולע כל כך הרבה נקודות בצורה כל כך יעילה נשאר לי רק לשבץ אותו הכי גבוה שאני יכול בחמישיות העונה ולהזכיר שהמבחן האמיתי של פורטלנד ולילארד העונה יהיה לעבור סיבוב בפלייאוף.

קיירי אירווינג – יש לא מעט סימני שאלה סביב קיירי העונה, בין אם הם נוגעים לפריי אייג'נסי המתקרב, להתבטאויות שלו בתקשורת, שיחות מפוקפקות עם לברון, לפציעות שלא מפסיקות או לעובדה שהסלטיקס מנצחים יותר כשקיירי פצוע. אבל אי אפשר להגיד שאירווינג לא משחק ברמה של אול NBA והעונה שלו עד כה סיפקה מספיק סימני קריאה כדי להכניס אותו לחמישיות פה. בשביל להכנס גם בסוף העונה הוא יצטרך לענות על עוד כמה שאלות אבל בינתיים זה מספיק.

קווין דוראנט – יש לא מעט סימני שאלה סביב קיירי דוראנט העונה, בין אם הם נוגעים לפריי אייג'נסי המתקרב, להתבטאויות שלו בתקשורת, או לעובדה שהוא ליטרלי צעק על אית'ן שטראוס על זה שהוא כתב ש"כולם חושבים שדוראנט ילך לניקס". עם כל זה, דוראנט נותן עונה שהייתה יכולה להתחרות על MVP כמעט בכל עונה אחרת עם מספרים מצוינים וכמובן המקום הראשון במערב.

קווואי לנארד – אז קוואי הפסיד לא מעט משחקים וטורונטו היו מצוינים גם בלעדיו, נוסיף לזה את אותה שאלה של פרי אייג'נסי (מוטיב חוזר בחמישייה השנייה) וגם על קוואי יש לנו כמות נאה של סימני שאלה אבל כמו חבריו לחמישייה גם קוואי מספק מספיק סימני קריאה עם עונה אישית וקבוצתית מצוינת ושקט תעשייתי בנוגע לקיץ. עקף את לברון על המאזן הקבוצתי.

ג'ואל אמביד – סימן השאלה היחיד שריחף מעל אמביד היה היכולת להשאר בריא, אמביד שיחק 54 משחקים מתוך 58 אפשריים בשיא קריירה של כמעט 34 דקות ואיך שהוא נראה כרגע הוא יכול היה להיות באותה מידה גם בחמישייה הראשונה (וכמו בכמה מקרים אחרים פה, הפסיד ליוקיץ' במאזן בלבד). המבחן האמיתי של אמביד יגיע בפלייאוף כשהוא יצטרך להתמודד עם אל הורפורד/ברוק לופז/מארק גאסול ולהעלות את פילי לגמר הליגה אבל בעונה הרגילה הוא עושה את שלו.

חמישייה שלישית –

קמבה ווקר – שארלוט עדיין בתמונת הפלייאוף (המאוד עצובה) במזרח רק בזכות שחקן אחד. הוא השחקן הכי טוב במזרח מחוץ לחמש הקבוצות המובילות (ניצח בתחרות את בראדלי ביל ובלייק גריפין) ולכן אני מאמין ששארלוט יקבלו את הסוויפ בסיבוב הראשון שהם כל כך רוצים. בכל מקרה לא משנה איך הפלייאוף ילך, קמבה פה בצדק.

ראסל ווסטברוק – אני לא אוהב את ראס, קשה לי לראות שחקן של 45% אפקטיבי זורק 20 פעמים במשחק והוא גם החמיץ העונה כמות לא קטנה של משחקים ובקלות יכולתי לוותר עליו לטובת שחקן שאני מסמפט יותר כמו בן סימונס, לאורי או אפילו פוקס הנפלא. אבל למרות כל זה לא הצלחתי להביא את עצמי לזה, ווסטברוק פינה את הבמה לג'ורג' בצורה שלא הייתי מאמין אם לא הייתי רואה בעצמי. והוא מתמקד יותר בפליימייקינג ובהגנה טובה בהרבה משהוא הראה בעבר. אני מרגיש שלא מעט מההצלחה של PG באה בזכות השילוב עם ראס והוא הרוויח את המיקום בחמישיות העונה.

לברון ג'יימס – לברון של העונה ה-16 בליגה הוא עדיין אולי השחקן הכי טוב בעולם אבל הוא בדיוק חזר מהפציעה הכי רצינית בקריירה שלו והפסיד לאטלנטה עם הקבוצה שלו שנמצאת כרגע במקום העשירי במערב. אז אני אמנם יכול לתת קייס שישים אותו בחמישייה השנייה ואולי אפילו הראשונה אבל לא מתחשק לי במיוחד ואני חושב שהחמישייה השלישית היא מקום הגיוני ללברון של עד כה. המשימה שלו בשביל להתקדם בדירוג תהיה לדחוף את הלייקרס למקום השביעי במערב שלא מוביל למפגש עם גולדן בסיבוב הראשון.

למרקוס אולדריג' – אולדריג' הוא המייצג העיקרי של סן אנטוניו של העונה, הוא משעמם ומשחק לאט ושונה משאר הליגה. אבל הוא יעיל ומנצח מספיק משחקים כדי להשאר בתמונה של הפלייאוף בפעם המי יודע כמה.

רודי גובר – ראה שחקן ההגנה.

חמישיית הרוקיז – 

אני חושב שזה אולי הפעם הראשונה שאני יכול להכניס לחמישיית הרוקיז את חמשת הבחירות הראשונות (עם התעלמות מוחלטת מעמדות.

חמישייה ראשונה – טריי יאנג, לוקה דונצ'יץ', ג'ראן ג'קסון ג'וניור, מרווין באגלי, דיאנדרה אייטון.

חמישייה שנייה – שיי גילג'ס אלכסנדר, מיילס ברידג'ס, מיקל ברידג'ס, רודיונס קורוקס, וונדל קרטר ג'וניר.

חמישיות ההגנה

הבחירה של חמישיות ההגנה היא אולי הבחירה הכי קשה בפרסי העונה כי את ההגנה רואים הכי טוב כשרואים משחקים ואני לא מצליח לראות מספיק משחקים כדי לבחור אז אני נאלץ להסתמך על מספרים שהרבה פחות מדויקים במקרה של הגנה. אז אני רק ארשום פה את רשימת השחקנים ששקלתי להכניס לרשימות ותוכלו לבחור ממנה (או מחוץ אליה) כרצונכם.

גארדים – אריק בלדסו, מרקוס סמארט, דני גרין, ג'רו הולידיי, בן סימונס, ג'וש ריצ'רדסון.

פורוורדים – פול ג'ורג', יאניס אנטטקומפו, פול מילסאפ, דריימונד גרין, ת'ד יאנג, קוואי לנארד, ג'ימי באטלר.

סנטרים – רודי גובר, מיילס טרנר, ג'ואל אמביד, סטיבן אדאמס.

לפוסט הזה יש 96 תגובות

  1. תודה גלעד, אחלה פוסט. חשוב לציין שהבאקס עוד לא עברו סיבוב ככה שבקטע הזה חובת ההוכחה עוד עליהם.
    מסכים עם הבחירות שלך סהכ.

  2. מעולה. מסכים איתך בהכל. להוסיף פרס השחקן המשתפר המשתפר לג'ייק ליימן . פרס לשחקן שהשתפר לא לכוכבות כמו סיאקם אלא סתם על החיים שלו ותרומה איכותית לקבוצה שלו.

  3. קיירי ארווינג עם קבוצה יותר טובה ובמזרח מפסיד יותר מראס ועם סטט פחות טוב. על סמך מה בדיוק הוא לפני ראס? על סמך אי האהבה לראס?

    גובר לא ראוי בכלל לשחקן ההגנה חרפה אם יזכה שוב. חגגו עליו רצח רוב העונה חל שיפור לאחרונה.

    משתפר קוזמה לדעתי

    יוקיץ לפני אמביד בדיחה גם

    1. שמעון
      יוקיץ מושך קבוצה למקום 1-3 במערב
      אמביד נחלש קצת לאחרונה והסגל סביבו הרבה יותר טוב
      מסכים לגביי ווסטברוק ,גלעד נוטה להיות עוין לפעמים

    2. ראסל צריך לקבל פרס מיוחד : פרס השחקן המשתפר בהבנת המשחק . הוא הפסיק להיות ראסל הישן והבלגניסט ונהיה מר.טריפל דאבל בקבוצה הגדולה על סך חלקיה. אבל…. יש לי תחושה שהוא יילחץ בפלייאוף,יפסיק לסמוך על החברים ויחזור לסורו מימים עברו כי הוא יחשוב שרק ככה אפשר יהיה לנצח.

    3. על סמך מה אתה כותב שלקיירי סטטיסטיקה פחות טובה מלווסטברוק?
      .
      ווסטברוק, עם ה-48.4% TS
      שזה 7.5% פחות. לא מהאחוזים של קיירי, מהאחוזים של השחקן הממוצע בליגה!
      ה-TS של קיירי, דרך אגב, גבוה משל ווסטברוק ב-12%

      1. ועדיין לא מעניין. ראס מניע את הקבוצה הרבה יותר טוב ושומר הרבה טוב מקיירי. וראס עם עונת td שקיירי לא עושה שום דבר מיוחד.

        1. אתה מייחס המון חשיבות לשיטה העשרונית.
          חוץ מהעובדה שזה יפה לעין, אין לשורה סטטיסטית של 10, 10, 10, עדיפות על שורה של 20, 8, 8.
          טריפל דאבל זה נחמד. באמת. אבל זה רחוק מלהיות חזות הכל.
          למעט מדד "הניגובים של שמעון", בכל מדד אחר (כזה שלוקח את שלל הנתונים, ומשכלל אותם לכדי מספר בודד בר השוואה),
          אם זה ה-PER של ESPN, ה-PIE של NBA.COM, או מדדים מתקדמים אחרים שכוללים ניצחונות כמו WS, או בודקים גם (+/-) כמו RPM –
          בכולם קיירי לפני ווסטברוק.

    4. ראס זורק עשרים פעם במשחק באחוזים איומים ונוראים. הוא אמנם השתפר בפליימייקינג והגנה אבל הוא עומד על אחת העונות הכי פחות יעילות ההסטוריה של המשחק.
      יוקיץ׳ לעומת זאת, עם סגל פחות טוב ופצוע עושה את מה שאמביד היה צריך לעשות עם סגל הכוכבים שלו.

      גובר שחקן ההגנה הכי משמעותי בפער בליגה. תראו משחקים של יוטה אנשים מפחדים לחדור מולו אני לא בדקתי אבל הימור שלי שאולי חוץ ממילווקי יוטה היא הקבוצה שזורקים מולה הכי מעט בטבעת

  4. אבו זקן לא קרוב להיות MVP – קבוצתו במקום חמישי ואין הגנה במילימטר
    ===
    לה פלופ השחקן הטוב בעולם? – פצוע, מגן אינרטי וחסר חשק.
    הוציא מכל הקבוצה כל טיפת מוטיבציה ובעיקר כבד מאי פעם
    ===
    חוץ משיקוץ א' וסגנו – סקירה למופת. תודה!

    1. כמו שכתבתי הארדן נותן עונת סקורינג ברמות שרק ג'ורדן ווילט ואלגין ביילור הגיעו אליה והוא עושה את זה ביעילות יותר גבוהה מכולם.
      גם בהגנה הוא כבר מזמן הרבה יותר טוב ממה שמציירים אותו.

    1. את הסיכומים עושים ביוני.
      נמאס כבר ממאמני העונה הסדירה והmvp שעפים כבר בסיבוב הראשון.
      אני מייסד את תנועת למען ביטול נבחרי העונה הסדירה. מי מצטרף?

  5. תודה רבה גלעד, חתיכת השקעה.
    אני כותב עם צפיה מאוד חלקית של משחקים ומסתמן הרבה על היילייטס (שלא אומרים הרבה) אבל –
    הארדן שייך לדיון של ה mvp רק בהסתמך על המקום שהרוקטס יגיעו אליו. אם יוסטון מסיימת מקום 6-9 במערב (כן, אני משוגע) זה לא מגיע לו בכלל.
    חוץ מזה, למרות הדיבורים על אין-הגנה בליגה, שני מועמדים בכירים ל mvp (יאניס וגורג) מועמדים גם לשחקן ההגנה וזה מעודד.
    לשחקן השישי הייתי בוחר את דניס שרודר, בדיוק שחקן הספסל שהתאנדר היו צריכים במקום כרמלו הבלתי נסבל.
    אמביד צריך להיות בחמישיה הראשונה, חשוב יותר לקבוצה מאשר יוקיץ עם כל האהבה שלי אליו.
    למרוץ המאמנים הייתי מוסיף גם את נייט מקמילן (אני משוחד), מקום שלישי מעל פילי ובוסטון לא בא ברגל.
    אחרי האולסטאר יהיה אש

    1. מקמילן היה מקום שלישי אצלי אבל בפער די גדול ממלון ובאד כך שלא הזכרתי אותו.
      שרודר מצוין מהספסל של הרעמים אבל החשיבות של דינווידי עצומה לנטס והוא לוקח די בקלות מולו.

      יוקיץ׳ לקח קבוצה פצועה שהשחקן השני הכי טוב בה זה ג'מאל מארי למקום השני במערב.
      אמביד לקח קבוצה שהשחקן הרביעי הכי טוב בה הוא ג'יי ג'יי רדיק (לפני הטריד על האריס) למקום חמישי במזרח.

      1. אמביד עולה על יוקיץ בהתקפה הגנה התקפה וסטט. הוא שחקן הרבה יותר טוב. ההבדל במיקום הוא שליוקיץ יש מאמן מעולה ולאמביד יש רפה הבנה על הקווים.

        הסטט של יוקיץ חלש מידי אין מה לעשות כמו שיאניס התחיל לתת מספרים לאחאונה ככה גם יוקיץ צריך לעשות. לא מספיק רק להוביל קבוצה צריך גם סטט מרשים ויוקיץ מאחורי המון שחקנים.

  6. בסה"כ רוב הבחירות הגיוניות, למרות שלדעתי לשחקן ההגנה יש ליאניס וגורג קייס לא פחות טוב מאשר גובר.ועם כל הכבוד לפוקס ולאורי, הם לא בלבל של ראס גם אם הוא נהיה נגר העונה.

    1. כתבתי למטה שבניגוד ליאניס וג׳ורג׳גובר הוא השיטה הגנתית בעוד הם רק חלק ממנה. אבל כן יש לשניהם קייס מצוין.
      וכן, בסוף נאלצתי לבחור בראס למרות כל אותם הניגורים..

    1. טוב, זה היה צפוי. השאלה רק הייתה התזמון, אם לפני האולסטאר, אחריו או לפני שלוש שנים.
      האסטרטגיה שלו לאורך השנים הייתה מיקסום רגעי של כל נכס במועדון, כמו בהשתלטות ומכירה עויינת של חברת היי טק. אסטרטגיה שעד כה ראינו שמובילה מועדונים לתחום של "תראו איזו תצוגה ספרטנית של הכוכב שמביאה אותם לכלום. אפילו לטנקק לא היה להם זמן איתו" לבין "בקושי לפלייאוף הוא סחב אותם", כשההבדל הוא בדרך כלל קצת מזל, קונפרנס והמון בריאות.
      ובכל דרך שלא נסתכל על דמפס, בין כושל במיוחד לכושל קלות פלוס פלוס, הפציעות והחיסורים דפקו כל תוכנית שאולי אפשר לדמיין שהייתה לו.
      אז להתראות דמפס, לפחות אוהדי לייקרס יזכרו אותך לנצח.

  7. אני חושב שחטאת דווקא לאיש שהזכרת פה לא מעט – פול ג'ורג' הוא לא רק מועמד מוביל ל MVP, הוא בעיניי גם בקלות המועמד המוביל (שאתפלא אם לא יזכה) ל DPOY
    אני גם חושב שבלייק גריפין (26 נק', 8 ריב', 5.5 אס', ובעיקר מקום בפלייאוף גם אם בקושי של דטרויט) מגיע לפחות חמישייה שלישית.
    ולבסוף, השחקן השישי. ספנסר דינווידי הוא מועמד מוביל, אבל אצלי הראשון הוא דווקא מונטרז הארל, האיש והאנרגיה הבלתי נגמרת.

    פרט לכך, כתבתי פוסט דומה בסלניוז (אם מותר לי, אתן לינק) עם הבדלים כאלה ואחרים, אבל אני יכול לקבל את רוב העמדות שלך.

    1. אני מאמין שג׳ורג׳לא יקבל MVP וכ"פרס ניחומים" יתנו לו את שחקן ההגנה אבל לדעתי גובר משפיע יותר ולו רק כי הוא סנטר והוא השיטה בהגנה לעומת ג'ורג' שהוא רק חלק מהשיטה

  8. אחלה מאמר
    המאבק המשולש על ה MVP מדהים השנה.
    כולם טובים ולשלושתם מגיע
    ווסטברוק ודוראנט לא במרוץ אפילו למרות עונות מדהימות שהיו שמות אותם במרוץ בשנים עברו.
    🙂

  9. מצוין! תודה גלעד!
    הייתי צריך לגגל את רודיונס קורוקס, לא היה לי מושג מי זה, ואשתי עוד טוענת שאני רואה יותר מדי הופס.
    מי אכזבת השנה?

  10. מצויין גלעד. אני מסכים עם ה-MVP ורוב הפרסים ומעריך את זה ששמת את יוקיץ' בחמישייה הראשונה ולא אמביד בניגוד למה שהרבה אנשים חושבים וגם שהשם "אנטוני דיוויס" לא מופיע בכתבה הזאת. מה שכן, לא מסכים עם הבחירה בגובר – יוטה לא הייתה קבוצת הגנה כזאת טובה רוב העונה וזה לא מצדיק שחקן הגנה שני ברצף לדעתי.

    יאניס וג'ורג' מועמדים חזקים מאוד (נקודה מעניינת – מתי בשנים האחרונות שניים משלושת המועמדים הבכירים ל-MVP היו גם שני פייבוריטים חזקים לשחקן ההגנה של העונה?), גם הורפורד יכול להיות מועמד סביר כי בוסטון עושה הגנה טובה השנה. הייתי נותן לג'ורג'. אני גם מאמין שבכדורסל של היום קצת מיושן לתת לסנטר את שחקן ההגנה של העונה אם הוא לא ממש דומיננטי.

    1. מדצמבר יוטה הייתה בטופ 5 הגנה כל חודש לא רואה סיבה למה לא לתת לגובר (במיוחד אחרי שנשדד בבחירות לאולסטאר) אבל אני כן מודה שהוא מהשחקנים האהובים עלי הליגה אז אולי אני קצת biased

  11. פוסט מצוין, תודה רב גלעד.
    .
    גם אם על הבחירות עצמן אפשר תמיד להתווכח הנימוקים לבחירות מצוינים.
    .
    שחקן עונה שניה לא יכול להיות MIP, נכון? אם כן, גם דרק וייט כוכב עליון בשיחה.

  12. Lol דמפסטר 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    ועכשיו אחרי שראיתי את זה כנראה באמת הבעלים של נא מנע את הטרייד ודדי כנראה צדק אחרת הפיטורים לא הגיוניים. דמפסטר פוטר ככ מהר חשבתי יהיה רק בפברואר הבא 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

      1. אצחק יותר מהתמורה המגוחכת שהם יקבלו על דיוויס יהיה צחוקים בקיץ. אנונובי פלוס 2 בחירות סיבוב שני או משהו כזה 🤣🤣🤣

      2. יהיה ענק אם ציון יחתום בתאגיד ונא יקבלו בחירה 1 🤣🤣🤣

        התאגיד במסע גיוס אגרסיבי לציון במסווה של גיוס שחקנים אחרים שלא יהיה טמפרינג🤣🤣🤣

        מי שמתעסק עם התאגיד מסיים בדמפסטר

    1. אני לא אעמיד פנים שהפיטורין האלו לא מפתיעים אותי
      כי חשבתי שלפחות בעניין דיוויס, הבעלים ודמפס משדרים על אותו גל
      אבל יכולות להיות עוד מיליון סיבות אחרות לפיטורין.
      זה לא שהוא היה המנג'ר הכי טוב בעולם לפני הטרייד.
      אבל משהו פה באמת לא מסתדר.
      .
      בכל מה שקשור לטרייד, דדי סתר את עצמו מכל בחינה שיש, אני יושב על ציטוטים.
      הוא כתב כל תחזית אפשרית (כולל דיל טרייד סגור), ושינה בהתאם להתפתחויות.
      .
      הדבר היחיד שאפשר להגיד על מה שקורה בנ"א הוא שאף אחד לא יודע בדיוק מה הולך שם.

      לגבי דמפס, אתה וברוך סותרים את עצמכם
      כשמבקרים אותו בתור GM על אי עשיית הטרייד, כשבו בזמן טוענים שהכוח כבר בכלל לא נמצא בידיו.
      הרי אם לכאורה פוטר כי רצה לעשות טרייד שלפי התיאוריה שלכם הוא טרייד מוצלח,
      אז איך זה בדיוק עושה אותו GM גרוע ?

  13. תודה על המאמר, סה"כ הבחירות סבירות, אני מסכים עם חלק מהצעות השיפורים כאן למעלה (ראס יותר גבוה, גובר לא שחקן ההגנה, שרודר מועמד לשחקן שישי)
    אבל – וזה אבל גדול – אין באמת קריטריונים ברורים לבחירת ה-MVP ובכל שנה זה חוזר: תרומה סטטיסטית? מיקום הקבוצה? יעילות ביחס לשחקני הליגה האחרים? תרומה ספציפית לקבוצה שלך? אהבת התקשורת?
    ברור שדוראנט וסטף לא בדיון על ה-MVP
    ברור שכל מאמן היה בוחר בהם ראשונים לקבוצתו.
    אז מה זה MVP?

    1. איך שאני מתייחס לזה כל שנה זה שקלול של התצוגות האישיות של השחקן+ מידת החשיבות שלו לקבוצה + הצלחה קבוצתית.
      לא חושב ששחקן שהקבוצה שלו מתחת למקום 4 בקונפרנס שלה יכול להיבחר לmvp וזה גם תואם לדעת הבוחרים ברוב הזמן (ראס היה מקרה מיוחד כשנבחר מהמקום השישי, לדעתי עשו טעות אבל זה כבר סיפור אחר).
      זה גם לא השחקן הטוב בעולם, ראה מקרה לברון שהיה יכול להיבחר 6-7 שנים ברציפות בלי בעיה.
      אז על פי הקריטריונים האלה, אני מסכים עם הבחירות של גלעד נכון לעכשיו.
      יאניס ראשון. ג'ורג' והארדן ממש ראש בראש.
      לזכותו של גורג ההגנה והמאזן.
      להארדן העובדה שהוא אחראי ישירות לאיזה 60 נק' במשחק ביעילות מרשימה לכזה ווליום ובקבוצה מנצחת שמתחרה חזק על הביתיות למרות ששיחקה ללא הסקוררים 2,3 ו4 בחלקים גדולים של העונה.
      ההגנה של הארדן אגב, למרות שלא מתקרבת לאיכות של ג'ורג' ויאניס, הרבה מעל ממוצע הליגה השנה. הוא הרים את החלק הזה של המשחק שלו בצורה משמעותית בכל שנה.

      1. זה בגדול איך שאני הולך על זה רוב הזמן. לפני עידן הסופר-ווריורס הרבה פעמים הבחירה הקלה הייתה השחקן הכי טוב בקבוצה הכי טובה (ולכן יאניס)

  14. MVP – יאניס בלי שום ספק (ובודנהולצר מאמן העונה). מילווקי פשוט מצויינים ואם הם שומרים על המקום הראשון אין ספק מבחינתי שזה הפרסים שמגיעים להם.
    MIP – דווקא הייתי שם את דיאנג'לו ראסל שנותן עונה מצויינת (וקיבל אול-סטאר). סיאקם בהחלט בחירה ראוייה (וזה מאוד צמוד מבחינתי כי שניהם ראויים). אפשר לציין גם את מוטרזל הראל של הקליפרס.

  15. תודה גלעד. מסכים עם רוב הבחירות.
    מדוע אתה לא שם את שמך המלא? יום אחד אולי המאמרים הללו ישמשו אותך במשהו, אבל אתה צריך את שמך המלא!

  16. תודה על הטור המעניין
    כמו שאמרו לפני השאלה מה הקריטריונים לאמויפי
    בעיקרון מסכים עם רוב הבחירות בקריטריונים הרגילים
    מציע קריטריון נוסף: שחקן שאפשר לבנות עליו שיתרום לקבוצתו להצלחה בפלייאוף ועד אליפות.
    זה שקלול של יכולות משחק+נסיון+נסיון פלייאוף+התאמה לקבוצה ספציפית
    החמישיה שלי לפי הקריטריון הזה ללא תפקידים, וללא סדר מחייב:
    לברון, דוראנט, קרי, קוואי, הארדן/קיירי

    1. לנסות בכל הכח למצוא סתירה במה שמישהו אחר כתב,
      להתאמץ ולנבור בכל התגובות שלו בנושא,
      לחשוב שמצאת ולהצהיר על זה בגאווה !
      – וכל זה רק כדי שכל אחד שיש לו הבנה בסיסית בעברית, בלוגיקה, או סתם בנבא יראה את הכישלון שלך ?

      לא מאמין שיש מישהו אמיתי שמוכן לצאת כזה פתאטי.

      ת׳אמת מנחם – הפסיכופט הזה זה סוג של צוות הווי ובידור וירטואלי שארגנת לאתר בשביל שיהיה על מי לצחוק, נכון ?
      אז רצינו להגיד תודה – זה עובד !

      1. "מישהו שמכיר מישהו שמכיר מישהו טוען ששמע שהטרייד קרוב.
        כל השאלה היא בעצם האם הפליקנס יתנו הצעת נגד להצעה של הלייקרס.
        ברגע שזה קורה, הסיפור סגור.
        הלייקרס לא יתנו לזה לחמוק."
        .
        דדי
        אתר הופס 3 פבר 2019 17:27:34

        1. לנסות בכל הכח למצוא סתירה במה שמישהו אחר כתב,
          להתאמץ ולנבור בכל התגובות שלו בנושא,
          לחשוב שמצאת ולהצהיר על זה בגאווה !
          – וכל זה רק כדי שכל אחד שיש לו הבנה בסיסית בעברית, בלוגיקה, או סתם בנבא יראה את הכישלון שלך ?

          לא מאמין שיש מישהו אמיתי שמוכן לצאת כזה פתאטי.

          ת׳אמת מנחם – הפסיכופט הזה זה סוג של צוות הווי ובידור וירטואלי שארגנת לאתר בשביל שיהיה על מי לצחוק, נכון ?
          אז רצינו להגיד תודה – זה עובד !

          (פססססססססט, ושמישהו יגלה לו שכשאין אף דיווח שהפליקנס נתנו הצעת נגד כלשהי – גם אין סתירה, שוב…) דדי, אתר הופס, עכשיו.

          1. מנחם, בשביל שהדמות תהיה אמינה, אתה חייב להוריד את רמת הגיחוך…
            להוציא את עצמך כזה פתאטי באותה צורה בדיוק פעמיים רצוף ?
            אין מצב שמישהו יחשוב שזה מישהו אמיתי.

          2. LOL
            .
            אז הפליקנס לא הגישו אף הצעת נגד, אני חוזר, אף הצעת נגד כלשהי…
            אבל אותו "מישהו שמכיר מישהו שמכיר מישהו טוען ששמע שהטרייד קרוב"
            .
            לא חשדת ?!

          3. "עכשיו כבר מפרטים שהלייקרס יעשו סטרץ׳ לסולומון היל (שזה נושא לזמן אחר אם זו החלטה נכונה).
            זו כבר רמת פירוט של טרייד סגור."
            .
            דדי
            4 פבר 2019 23:37:23

          4. בין היתר, אשמח אם תסביר לי איך לשיטתך :
            .
            "שכשאין אף דיווח שהפליקנס נתנו הצעת נגד כלשהי – גם אין סתירה, שוב…) ציטוט שלך.. מהלילה.
            .
            מסתדר עם :
            .
            "עכשיו כבר מפרטים שהלייקרס יעשו סטרץ׳ לסולומון היל (שזה נושא לזמן אחר אם זו החלטה נכונה).
            זו כבר רמת פירוט של טרייד סגור." ציטוט שלך..
            .
            איך "רמת פירוט של טרייד סגור" מתיישב "עם אין אף דיווח שהפליקנס נתנו הצעת נגד כלשהי"…
            .
            הלייקרס הביעו משאלה, והפליקנס היו אמורים לחטוף את ההצעה הראשונה, מבלי לתת הצעת נגד ?!
            .
            הלייקרס על דעת עצמם, כי הם חבר'ה על הכיפאק.. החליטו לעשות סטרץ' על סולומון היל ?..
            .
            LOL

      2. ואם אנחנו כבר בקטע של סגירת חשבונות לגבי "הבנה בסיסית בנבא"..
        (אנחנו צריכים להיפגש יותר..)
        הנה דו קרב נבואות קצר מהעבר.. שרשור תגובה 30 :
        .
        http://www.hoops.co.il/?p=103598
        .
        האירוניה היפייפייה של איך I.T נזרק מקליבלנד לקבוצה שלך,
        היא אחת מהפנינות האהובות עלי.

        1. מנחם, בשביל שהדמות תהיה אמינה, אתה חייב להוריד את רמת הגיחוך…
          להוציא את עצמך כזה פתאטי באותה צורה בדיוק שלוש פעמים רצוף ?
          אין מצב שמישהו יחשוב שזה מישהו אמיתי.

          (פססססט, ושמישהו שמוכן להאמין שההצגה הזו אמיתית יגלה לו שאייזיאה לא נזרק מקליבלנד בגלל אגו אלא בגלל שלא פגע…)

  17. בויכוח הקודם ההצעה שהבאת הופיעה אפילו בוואלה, שבוע לפני, עד 3 ימים לפני שדדי כתב שזה הוא שהביא את ההצעה הכי מפורסמת של הטרייד. ממזר תבדוק בתאריך שהתווכחתם עד שבוע לפני בוואלה שנכתב בדיוק כמו שדדי המציא שזה הוא ותביא את הלינקים, דדי יראה ויחרד לראות שטעה בגדול, הפך ללא רלוונטי ובדיחתי

  18. באמת תודה מנחם – זה נהדר כמו שזה וכולנו נקרעים מצחוק.
    אין צורך להתאמץ עכשיו ולהחליף שמות בדו שיח מדומה, מה שיש זה יותר ממספיק.

    1. "עכשיו כבר מפרטים שהלייקרס יעשו סטרץ׳ לסולומון היל (שזה נושא לזמן אחר אם זו החלטה נכונה).
      זו כבר רמת פירוט של טרייד סגור."
      .
      דדי
      אתר הופס 4 פבר 2019 23:37:23

    2. וואוו כמה טיפשות,מנחם היה אומר לך בפנים, אין לו פילטרים, והטקט לא במחוזותיו. תחשוב שנית, נשבע שאיני מנחם חחח. חייב להפסיק עם הסמים השתיה הכדורים

      1. חשוב שנית מנחם לא יתחבא בחיים ידרוך על בן אדם ויקבור אותו חי, תבין איך הפכת לחסר מודעות על עצמך.. תבכה

    3. "ועכשיו אחד המצייצים האמינים טוען שהדיל סגור.
      להחזיק אצבעות לייקרים…"
      .
      דדי
      אתר הופס 4 פבר 2019 21:44:12

    4. טוב, מצטער מנחם אבל הקסם פג.
      כנראה שפשוט היה גבול לכמה אמין או אפילו משעשע יכול להיות מגיב בלי תמונה – ועכשיו שניים (ווינק ווינק) – בלי שום מודעות עצמית והבנה פשוטה של לוגיקה.

      אז היתה באמת התחלה מדהימה ומבדרת עם הדמות של הממזר, אבל בשלב מסויים זה כבר היה כל כך מגוחך שזה איבד כל אמינות ועניין.
      לא נורא – הזכיר לי את התקופה של ״אבודים״.

      אז באמת תודה, אבל אתה יכול להגיד לילד בן ה 10 שביקשת ממנו לעשות את הדמות של הממזר ואת האחרות להפסיק עכשיו.
      תודה בשם כולנו על הנסיון הלא מוצלח.

      1. נאד נפוח ומעלה עובש, שמל שירד עליך שנים בסוג של אחווה פתאום ישנה שם.אגלה לך במפגש ההופס הבא מי אני אני נקרע חחח מילה שלי שזה אף אחד שמוזכר, אל תכעס על האחר אלא על עצמךחחחח

  19. דדי היחידי שעוד מלקק ללאבר הכוזב ולונזו המאכזב, ועוד כמה שחוששים שדדי יפגע. הפך לטיפש חלמאי, לבירא עמיקתא נפלת, ממזר עשה ותראה לכולם, . . הוכחה :דדי עוד פעם יעלב כמקודם ולא יופיע כאן חודשים, לא צריך..

  20. חחח מנחם גם נגד הממזר, עוד ניסור ענף שדדי יושב עליו, כמה טיפשות. דדי מסומם וממזר סחי יתהפכו היוצרות

    1. הסבר לדדי המאכזב: מנחם מקלס ומקלל את הממזר ואתה מעיז לחוב שאני מנחם. גמרת עלי. אלך לישון עם חיוך מתוק על הפנים

    1. הסתירו ממך את האמת כל השנים, מתוך ריצוי, אתה טועה ועוד תודה לי עוד שנים שתקלוט כמה הינך טועה ואז תשלח לי צ'ק שמן

    1. הציפור הנדירה ברוך רובין המומחה שאדו הצל הופמן דביר הכי טיפשים ולאחרונה גם דדי. טיפשים וחלולים כמו הציפור כמעט חחחחח

  21. תודה גלעד יופי של בחירות.
    פלייאוף מזרח הולך להיות השנה אש עם כל כך הרבה כישרון ושחקנים רעבים שרק מחכים להתפוצץ מול הפנים המשועממות של הסטרים הלוחמים. רק בלי פציעות

כתיבת תגובה

סגירת תפריט