מ-1 עד 9 נכון לעכשיו (ועד שרלוט) – הקבוצות לפי הסדר שלי/ מנחם לס

30 הקבוצות מ-1 עד שרלוט (ולא משנה לאן האוארד יעבור!)

(בהמשכים כל יום לפי הזמן והחשק)

 

הערה לפני שאני מתחיל: הבוקר קבלתי צלצול ממומי. הוא לא נאסר ולא בטיח באל.איי. זה הכל ספור מצוץ מהאצבע. הוא נמצא באתלנטיק סיטי ועושה בוכטות של כסף בכל קזינו!

1. מיאמי היט

 

כולם נשארים, הווה אומר שתהיה לי ולקומץ אוהדי ההיט עוד שנה לעשות מרובכם בורים, אווילים, מפגרים, וחסרי דעת. לא רק שכולם חוזרים – ודוויין ווייד חוזר בריא לתת את העונה הטובה ביותר שלו מאז 2006 – אלא שהם תפשו דג זהב: ג'יימס אניס, סמול פורוורד בגובה 2.01 מ' מלונג-ביץ' סטייט שקלע בעונתו האחרונה בקולג' 16.5 נק' עם 7.6 ריב', והוא המועמד שלי להיות ה-"קאווי לנארד של מיאמי היט" החדש. בנוסף יש להם את המאמן הצעיר הטוב בליגה עם שנת נסיון נוספת, שהפך הגעה לגמר עניין רגיל, כמו צחצוח שיניים של 'הארכיון' (שהבטיח לעבור לדה-באזר אבל חזר הנה על ארבע כעבור יומיים).

2. אינדיאנס פייסרס

סלומון היל. גניבת הדראפט?

 

הייתי רוצה שכל החכמים הכותבים שוב ושוב ש-"המערב יותר חזק מהמזרח" שיגיבו פה ואני ארשום את שמותם באותיות גדולות למזכרת ואבזיק אותם בצבע אדום בסיום העונה!  בפעם הראשונה מאז רג'י מילר וההולנדי ההוא בסנטר, אינדיאנה היא השנייה בליגה בטיבה. אז זה היה שיקגו שעמדה לה כמו עצם בגרון, ועתה זוהי מיאמי המהוללת. בנוסף לשיפור האדיר של רוי היברט ופול ג'ורג', והחזרה של דני גריינג'ר, הם תפשו דג זהב בדראפט בשם סולומון היל מאריזונה ווילדקאטס שעשה טרנספורמיישיון מפאור פורוורד לסמול פורוורד, ולפתי גילו שיש לו 'דאונטאון' שאיש לא ידע שיש לו. אתלט מצויין ואחד השחקנים הפקחים והאחראיים מכולם בדראפט. הוא יהיה מין ג'ראד דאדלי משופר. הוא היה השחקן שלארי בירד רצה, ולי זה מספיק.

3. סאן אנטוניו ספארס

ג'ין-צ'ארלס. עוד צרפתי לפלח

גרעין הקבוצה חוזר. אני מאמין שגם מאנו ג'ינובלי יחתום, ואולי רק כדי לכפר על המשחקים האחרונים בפלייאוף. יש לארגנטינאי הזה משהו להוכיח, וגם טוני פרקר שהפך לפוינט גארד הטוב בליגה עד שהתפרק במשחקים 6 ו-7 רוצה לחזור בגדול. קאווי לנארד ודני גרין ימשיכו להשתפר, והפלח החליט עם שתי בחירות הדראפט להפוך לקבוצה 66% בינלאומית. לכן בדראפט הם בחרו  בליביו ג'ין-צ'ארלס, צרפתי שהוא צ'יטה ממש באתלטיות ובניתור שלו. הוא עדיין בוסרי ואני לא בטוח אם הם מביאים אותו כבר או נותנים לו שנת פיתוח נוספת באירופה כי הוא חייב לשפר את הג'אמפ שלו. אבל אם הוא בא עם ג'אמפ-שוט, הם עשו בחירה פוטנציאלית גדולה ממש. הבחירה השנייה דשון ת'ומאס היה שחקן חמישה כוכבים בתיכון, וניבחר לאול-סטאר של מקדונלד אחרי שקלע 29.9 נק' בשנתו האחרונה בבישופ לאורנס נייט, אחד מבתי החרושת לכדורסל הקתוליים. באוהיו סטייט הוא מעט איכזב כי חשבו שבא להם אול סטאר, אבל העונה הזאת, האחרונה שלו בבקאייז, הוא פתאום התעלה עם 19.9 נק' למשחק, וכשאתה 2.01 מ' וקולע בליגת הביג-12 כמעט 20 נק' למשחק, ז"א שאתה שחקן רציני. אז מה, אר.סי. בופורד מצא קאווי לנארד שני בבחירה 58?

4.  ברוקלין נטס

 

אתם יכולים כולכם – מדדי ועד K-700 – להתחיל לצחוק, אבל כרגיל זה הדוק הזקן (והמנוסה, והחכם, והנאור) שצוחק אחרון וכל אלה שגיחכו עליו ממהרים להיחבא בחוריהם. יש לנטס רק בעייה אחת בריצה לאליפות ה-NBA: מיאמי עומדת בדרכם. אבל תשמעו מה אני אומר לכם, ואל תגידו שלא אמרתי: ברוקלין מתאימה לאופי של פול פירס, קווין גארנט, ובמיוחד ג'ייסון טרי כמו כפפה ליד. הם שלושתם "ביג-סיטי בויס", ואם לדעת מישהו בוסטון היא 'עיר גדולה' אז יש לי חדשות בשבילכם. הדברים היחידים שיש לבוסטון זאת בירה טובה (סם אדאמס; שמה את כל הבירות האירופאיות בכיס הקטן), אוניברסיטאות טובות, נהר יפהפה (צ'ארלס ריבר), תזמורת טיילת מעולה, וקבוצות ספורט עליונות (מלבד הסלטיקס העונה: הפטריוטס בפוטבול, הרד סוקס בבייסבול, והברוינס בהוקי). אבל "עיר גדולה"? דחילק. זאת עיר שדה. אתה יוצר ממרכז העיר 10 דקות ברגל ומגיע לבתים בני קומה אחת כמו ברמת השרון עם דשא ועצים. בוסטון היא אחלה של עיר; אחת האהובות עלי בארה"ב. אבל היא לא "BIG CITY". ביג סיטי יש רק שתיים: ניו יורק ושיקגו. כל השאר – ובמיוחד לוס אנג'לס שהיא בדיחה ולא עיר – הן ערי שדה חמודות. אז פירס, טרי, וגארנט מצאו את העיר הנכונה, 'התפוח הגדול'. אגב, רק כדי שתדעו, ברוקלין לבדה (שהיא חלק 1 מ-5 של הביג סיטי) היא העיר הרביעית בגודלה בארה"ב! עם שאר הגרעין של הנטס, ועם גניבת דראפט גדולה במס' 22 מייסון פלמלי מדוק יוניברסיטי. תזכרו מה שאני אומר לכם: הוא יהיה הרבה יותר טוב מאחיו מיילס (באינדיאנה פייסרס), וה-2.12 מ' הזה יוכיח ב-NBA שהוא שחקן 'גיימר' מהשורה העליונה,  מודל משופר של ניק קוליסון.

5.  יוסטון רוקטס

 

אייזיה קנאן – גניבת דראפט גדולה. נוריס קול מס' 2. זיכרו את דברי!

כמובן שאני מושפע מההחלטה של דווייט האוארד שתהיה השבוע שהוא עובד ליוסטון, אבל גם בלעדיו אני שם את יוסטון מאד גבוה. אני כבר יכול לעצום את עיני ולשמוע את האוארד (ובמוחי לראות את החיוך החמודצ'יק שלו) מודיע: "דווייט האווארד בן ה-27, בנם של דווייט האוארד סניור ושריל האווארד מאטלנטה, ג'ורג'יה, החליט לקחת את גובהו, כשרונו,  ואזור הצבע שלו, לדרום-מזרח טכסס לעיר הנפט המפוארת מספר 1 בעולם יוסטון ,טכסס"!. עם האוארד ואומר אסיק תחת הסל כצמד מגדלי תאומים, צ'נדלר פרסונס בפינה, וג'יימס הארדן וג'רמי לין מאחור (אם לא יפטרו ממנו לפתוח מעט רווח בסף המשכורות), אני רואה את המנכ"ל דריל מוריי ממשיך בבנייה האדירה של הקבוצה לרמת ימי האליפות של חאכים אולג'ואן ושאר החבורה. כדי להביא את האווארד הם יצטרכו לשחרר מעט כסף, ואני רואה את ת'ומאס רובינסון וג'רמי לין עוברים למישהו אחר. אז מי ישחק לצד הארדן? צדקתם! פטריק בברלי!

הבחירה מס' 34 שלהם, אייזיה קנאן היא פרפקט למצבם:  שוטינג פוינט גארד שישכיח את ג'רמי לין מהר. הפוינט גארד הזה קלע בעונתו האחרונה במוריי-סטייט 21.8 נק' למשחק, כשבעונה הקודמת כשניבחר לאול-אמריקן הוא הוסיף 45.6% מה-3 לאמתחתו. ה-1.83 הזה הוא אחד הפוינט גארדים המהירים בכל הדראפט. בתיכון הוא היה באול סטארס של מקדונלד,  והוא היה בקבוצת המועמדים ל-"פרס בוב קוזי" ו-"פרס אוסקאר רוברטסון" לפוינט גארד הטוב במכללות. הוא והארדן מאחור? ישמרני אלוהים!

6.  אוקלהומה סיטי ת'אנדר

21 נקודות ב-20 דק' במדי ברצלונה נגד מכבי ת"א

כל עוד קווין דוראנט וראסל ווסטברוק בריאים, אתה חייב לשים אותם בין 6 הראשונות. זה ה-LUXURY כשיש לך 2 מבין 10 השחקנים הטובים ביותר ב-PLANET EARTH. השאלה כמובן מי הם השחקנים מסביבם כי בעיית הסנטר לא תיעלם סתם ככה, ומי יודע איזה מין ראסל ווסטברוק יחזור מפציעת ה-ACL שלו.  המנכ"ל המצויין שלהם סם פרסטי שיחק אותה בדראפט כשבחר בסטיבן אדאמס, כמו שאביו של סטיבן – סיד אדאמס – שיחק אותה עם 5 נשים מהן יצר 18 ילדים, שהצעיר ביניהם הוא סטיבן, ה-2.13 מ' מניו-זילנד שם שיחק כמקצועני בן 16. אבל חלומו היה NBA. הוא החליט להגיע ממקצוענות בניו זילנד לתיכון נוטר-דאם סיינטס היי בארה"ב, ומשם לשנת פרשמן באוניברסיטת פיטסבורג. הוא יהיה אח תאום לניק קוליסון, עם פוטנציאל להפוך לאח משופר כי הוא אתלט טוב יותר מקוליסון. האם הוא יפתור את בעיית הסנטר של הת'אנדר? לא לחלוטין, אבל יבוא שיפור רציני שיתגבר עם הזמן.  הבחירה מס' 26 אנדרה רוברסון יכול להיות גניבת דראפט גדולה. הנה מה שכותבים עליו:

In the days leading up to the draft, Roberson's stock skyrocketed because of how high advanced metrics ranked him. Kevin Pelton, an ESPN insider, ranked Roberson as the third best overall prospect in the draft based on WARP (Wins Above Replacement Player).

אז האם זאת גניבה מגן העדן של סמול פורוורד בגובה 2.02 מ'? נחכה ונראה.

והבחירה ה-32 שלהם אלכס אבריינס? אתם צריכים להכיר אותו יותר טוב ממני. הוא אחד הקלעים הטובים באירופה מעמדת הסמול פורוורד שקבר 21 נק' ב-20 דקות עבור ברצלונה נגד מכבי ת"א!

 

 7. ל.א קליפרס

אם זה עניין של טלנט בלבד, הקליפרס היו צריכים לסיים הרבה יותר טוב כבר בעונה שעברה. בחצי העונה הם הובילו את הליגה, וסיימו עם 56 נצחונות, לא הכי טוב אבל שיא קלובי.  ישנם המאמינים שכל מה שהם היו צריכים זה מאמן רציני. אני לא מאמין שדוק ריברס יעשה טוב יותר מוויני דל נגרו, ולכם הם יסיימו בערך כמו בעונה שעברה.

הם בחרו בדרטפט במספר 25 את רג'י בולוק, לדעתי עם מחשבה לעשות טרייד על אריק בלדסו. בתיכון קינגסטון בצפון קרולינה הוא ניבחר למקדונלד אול אמריקן, ו-USA TODAY בחר הבו כשוטינג גארד מס' 3 בתיכונים אחרי עונת סניור של 25.6 נק' ו-7.8 אס'. בשלוש שנים באונ' צפון קרולינה הוא קלע 13.9 נק'. היתרון היחיד שיש לו על ברדסו הוא גובה: הוא מתנשא ל-2.01 מ', גובה טוב לשוטינג גארד.

 

8. שיקגו בולס

 

 

שיקגו בבעייה. יש להם 10 שחקנים תחת חוזה, בלי לחשוב על נייט  רובינסון ומרקו בלינלי. הם חייבים לתת ללואל דנג ללכת, ואולי לכן הם בחרו בטוני סנל מניו מכסיקו בבחירה מס' 20. בתיכון חשבו שהוא יהיה כוכב וה-USA TODAY תיאר אותו כ-BLUE CHIP כששיחק עם קאווי לנארד בתיכון מרטין לוטר קינג בלונג' ביץ', ועשו רקורד של 3-30 באחד התיכוניים הטובים ביבשת. דווקא ב-'לובו' הוא היה בינוני כשבשנה הראשונה קלע רק 4.8 למשחק ובשנה השנייה 11.8 נק'. אני מאד התפלאתי כשבחרו בו כשידוע שהבולס צריכים שחקן מחליף בסנטר, וגם גורגוי דיאנג וגם מייסון פלמלי היו עדיין AVAILABLE. דווקא הבחירה מס' 49 שלהם – אריק מורפי – טובה מאד. ה-10'6 הזה מאונ' פלורידה הוא גבוה לבן שמזכיר מין "נוביצקי עני". למעשה לא כל כך 'עני' כשבשנת הסופומור שלו הוא פיתח 'דאונטאוני' אמין, וחצי מרחק מצויין. הוא 'גיימר' שלא פוחד מדבר, מהסוג של ביל למבייר.

 

9. ממפיס גריזליז

לממפיס אין אגורה שחוקה בכיס להוציא על חופשיים.  בחירת דייב ג'ורגר כמאמנם החדש היא בחירה טובה.  הוא מכיר את השחקנים מימיו כעוזרו של ליונל הולינס טוב מהולינס עצמו.  טוני אלן וג'ריד ביילס הפכו הלילה לשחקנים חופשיים. האם יביאו אותם חזרה? אם כן אז הם חנוקים עד הצוואר ללא גרוש חופשי. לכן בחירות הדראפט היו כה חשובות. אבל מה אתה יכול כבר להשיכ בבחירות 41, 55, והבחירה האחרונה מס' 60?

ובכן, לגריזליז נפל אוצר על הברכיים. ג'מאל פרנקלין מסאן דיאגו סטייט היה אמור להיבחר ב-"TEEN". איך הוא נפל ל-41 זה מעל הבנתי. הוא סווינגמן שיכול לעשות הכל. מגן מצויין, ושחקן טרנזישיון מעולה בגלל האתלטיות העליונה שלו. הוא היה השחקן היחידי בכל ה-NCAA בדיביזיה הראשונה להוביל את קבוצתו בנקודות, ריבאונדים, ואסיסטים. הוא נוסף עכשיו ל-6 שכבר ציינתי כהפתעות הדראפט. הוא יהיה GEM, וזיכרו מה שאני אומר.

הערה: לכל אלה שטוענים שאם אני בוחר מספיק, אקלע מספיק 'בולים'. אבל הרי אפשר לקבוע אחוזי הצלחה, נכון? אז בואו נראה אם אני יורד מ-75$ בננואות 'בול'.

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 66 תגובות

  1. וואו כמה שצחקתי.

    רק בגלל זה אין לי ספק שאוקלהומה הולכת לזכות באליפות בעונה הבאה. וסטברוק עוד יראה לכם מאיפה הדג משתין.

    1. בטוח גם שנה שעברה שהדוק קבע את אוקלהומה מקום חמישי בטח מתתה מצחוקים. אתם צוחקים והדוקטור צוחק כל הדרך אל הבנקים. מתי תלמדו שעם הדוקטור המדופלם חכמים לא מתווכחים. מה שהוא שכח לפני 30 שנה אתה לא תילמד עוד עשר עולמים.

  2. דוק
    סם אדאמס זו בירה בשביל להשקות עציצים.
    לפחות 15 בירות אירופאיות עולות עליה(לא רוצה להעליב את סם ולהגיד שגם גולדסטאר)

    1. אגב, גולדסטאר בימי הבריטים (אני זוכר כי התחלתי לשתות בגיל 10…) היתה בירה מעולה ביותר. היא ירדה ברמתה, אבל בארץ אני עדיין מזמין גולדסטאר מהחבית לפני הבירות האחרות.

  3. אם תגיד שכל בחירת דראפט מאוחרת הולכת להיות מציאה תוכל להגיד "אמרתי לכם" עוד שנה כשיתברר שאחת מהם תבריק.

    1. מה רע בזה?
      בינתיים ה-5 שציינתי יהיו מצויינים: אניס, היל, רובסון, קנאן, ותומאס. ובמקום שתודה לי שאני מלמד אותך על שחקנים שאפילו את שמם לא שמעת, אתב בוחר להעליב אותי.
      אתה חושב שזה יפה מצידך?

      1. זה לא נראה לך מוזר שכל שש הקבוצות הראשונות שאמרת פגעו בדראפט בבחירות 20-+? מתי לאחרונה כל כך הרבה קבוצות לקחו שחקנים בבחירות כל כך נמוכות והפכו אותם למשהו תוך שנה בדראפט אחד? אתה באמת מאמין לזה שכל הרוקים שרשמת יצליחו? אני מצטער אם פגעתי ברגשותיך אבל בתור אחד שמבין בכדורסל אתה באמת עומד מאחורי ההימורים שלך?

  4. מל, בשביל הרייטינג, היית צריך להתחיל מ-30 ולסיים ב-1 ולא הפוך.
    וגם אני אוהב סאם אדמס!

    עוד משהו – אפשר קישור לנבואות שלך מסוף השנה שעברה? ככה נוכל לראות אם היית בכיוון.

  5. ובלי קשר אוקלהומה מקום 6?
    לדעתי היה להם סיכוי לקחת בלי הפציעה של ווסטברוק.
    אוקלהומה הולכת להיות מספר אחד במערב השנה. סן אנטוניו אחרי הפלייאוף הזה לדעתי לא תישאר אותו דבר. ויוסטון לדעתי תהיה בדיחה גם עם דוויט הווארד (תגיע למקום חמישי מקסימום). מה שבטוח אני לא רואה את הווארד ואשיק משחקים ביחד כ"שני תאומי מגדל".

  6. "כמו צחצוח שיניים של 'הארכיון' (שהבטיח לעבור לדה-באזר אבל חזר הנה על ארבע כעבור יומיים)"

    מנחם, מה נסגר???
    מתי אמרתי דבר כזה?
    בטח עוד מתחזה עלוב נפש שלבש כובע.
    חייב לשים לזה קץ!!!!

  7. מנחם, מציע לעשות כמו בהופסוורלד –
    לקבוע 20 נבואות (שם אלו היו 50) לעונה הקרובה, ולחזור לזה בסוף העונה. אולי גם דדי ירים את הכפפה וייתן פייט עם 20 נבואות משלו…

  8. לא מבין את הפואנטה שבלנסות לנחש חוזק של קבוצות לפני שהאוף סיזן בכלל התחיל.

    ולגבי שנה שעברה, חזרתי ואמרתי שקליבלנד היא הקבוצה עם העתיד הכי ורוד בליגה לקראת הקיץ הזה, ולא הרבה מאחור – גם לניו אורלינס צפויים דברים גדולים.

    לדעתי, ככל שעובר הזמן זה הולך ומתברר לכולם כנכון.

    ואגב הפליקנס – המטרה העיקרית שלהם בפרי אייג'נסי – איגודלה !

    אם זה יקרהף זו הולכת להיות קבוצה נהדרת, מאוזנת, ועדיין צעירה מאד.

  9. מנחהמערב הרבה יותר תחרותי.
    במידה ותמשיך את הדירוג שלך, ונסתכל על 20 הראשונות, אולי תוסיף את הניקס ותקבל 5 מהמזרח בטופ 20 של הליגה.
    במערב יש הרבה הרבה יותר קבוצות איכותיות.

  10. Irrrm a sucker for buy swtor credits they're outstanding! My spouse and i private chocolate brown, dull, crushed lime stone, and saying in your pants. I personally own bleak, navy blue, dark, and also sand on the talls. In addition, i private your off white combine through the roslynn, but they were definitely typically the Forty five year house warming add-on additionally, the grey plus metallic sparkle knit a person's. I enjoy each of them! Outstanding buy swtor credits!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט