ספורטלנד-יומן 10 – GO YOUR OWN WADE

ספורטלנד-יומן 10 – GO YOUR OWN WADE

THE WADE WORLD TOUR – הגיע לפורטלנד. חוויות מהמשחק וראיון בלעדי עם דוויין ווייד. מיאמי היט באו למודה סנטר והפתיעו את הבלייזרס 108-118. חסן וויטסייד הצטיין עם 28 חיצים ו-11 בונבונים. דוויין וויד הוסיף 22 ו-9 הורדות. מיאמי הובילו כל המשחק ופורטלנד הגיעה עד נקודה הפרש ולא יותר. ההיט הגיעו אחרי שני הפסדים רצופים, ולמרות שהם במאזן שלילי הם עדיין קבוצת פלייאוף במזרח (מקום 8 כרגע).

מי הקלע הבכיר של מיאמי העונה? אם ידעת שזה ג'וש ריצ'רדסון, אתה עכבר שגם החלילן מהמלין לא יכול עליו. הקבוצה לא ניצחה את פורטלנד כבר שלוש שנים ולא הייתה צפייה גדולה שזה ישתנה אתמול. אבל הבלייזרס הגיעו מנומנמים (שיחקו משחק אחד ב-11 ימים האחרונים!) פיגרו מהרגע הראשון ולילארד לא נתן מספיק תוצרת (13 ערגליות ו-10 כיבודים) כדי להביא ניצחון. סיג'יי המתיק 33 (כשהוא קולע הרבה אנחנו לרוב לא מנצחים) וג'ייק ליימן, יקיר המדור, טיפס שוב לגבהים חדשים וסיפק שיא קריירה של 25 מנעמים ב-11/19 מהשדה.

מיאמי קבוצה מאומנת ומבולבלת, בעלת כשרון מוגבל אשר חוצבת נצחונות עם מה שיש. הקו המנחה השנה הוא פסטיבל הפרישה של ווייד. מאות הצטופפו ליד הכניסה כדי לקבל תשומת לב ואיזה חתימה. שמתי לב שהרוב הגיעו עם החולצות הוורודות/לבנות/שחורות של ההיט. ווייד נראה מאוד מרוצה מתשומת הלב ההיסטרית/היסטורית. הוא נינוח על ומחוץ למגרש. מדהים איך הוא יזכר בהיסטוריה כשחקן כל כך אהוב על ידי כולם, בלי שדבק בו רבב.

בסיום, זה מה שהיה לאריק ספולסטרה לציין לגבי מצב הקבוצה ודווין וויד:


בפורטלנד צויין אתמול BLACK HISTORY NIGHT. במהלך הערב הוצגו במסך הגדול אפריקאים-אמריקאים שהשפיעו על החיים גם פה בעיר וגם באמריקה כולה. במחצית היו ריקודים אפריקאים ושחקני שתי הקבוצות לבשו בגדים בצבעי שחור-ירוק-אדום לציון האירוע. הצלחתי לשאול את דווין שאלה לגבי החיבור שבין דמותו כשחקן וכסלב והשאלות החברתיות של שחורים באמריקה. לפני זה הוא עונה לשאלה אחרת לגבי ההתקדמות של חסן וויטסייד כשחקן. מעניין מאוד לראות את התשובה ואת המנהיגות והנסיון שהוא מפגין.

יודוניס האסלם: THE U. הבנאדם 15 שנה בקבוצה. אלוף שלוש פעמים. לא ראה פרקט בטח בעשור הנוכחי אבל הוא דמות של בגרות ואופי. השחקן מעולם לא עזב את פלורידה: שיחק בתיכון במיאמי, באוניברסיטה של פלורידה ואז בהיט. מצד אחד לא ברור למה הקבוצה לא חיפשה לתת צ'אנס לצעירים על העמדה, מצד שני הוא הבאדי של ווייד (צמודים צמודים) ומצד שלישי הוא פשוט גבר-גבר. שאלתי אותו באיזי על תוכניותיו לעתיד, ההיסטוריה הארוכה והמשותפת עם ווייד ומי לדעתו הוא הפלורידה גייטור הטוב ביותר בליגה כרגע.

הבנאדם זז יותר במהלך הראיון מאשר כל העונה.

בחדר ההלבשה של הבלייזרס כולם חתכו מוקדם. רודני הוד הגיע על אזרחי ועזב מהר. האווירה לא הייתה עצבנית או דכאונית אבל ההפסד לגמרי לא היה מחוייב המציאות. ג'ייק ליימן התראיין לכתב הבכיר ביותר שמסקר את הקבוצה (ג'ייסון קוויק מהאתלטיק). הנושא המרכזי: שעות הפנאי והרגלי השינה של הכלבים שלו: לא צוחק, ככה זה באמת:

לקבוצה לו"ז קשה עד סוף העונה ונצטרך להיות טובים כדי להיות בפלייאוף.

באסה שהבלייזרס הפסידו אבל לא סוף העולם. זכיתי לייצג את הופס אל מול אחת מאגדות הכדורסל הגדולות של כל הזמנים. הול אוף פיימר בחירה ראשונה (בטוח).

שבוע הבא הוורירס באים לפני האולסטאר, אולי נצליח לעקוץ.

לפוסט הזה יש 8 תגובות

  1. מה זה אהבתי את הראיון עם אדוניס האסלם! איזה גבר הוא.
    על הכיפאק אורן. סדרתי גם לחבגרך יאיר פרנקל מדאלאס אקרדיטציה.
    אחכה ליותר תגובות לפני שאשלח לקטי.

    1. תודה על התמיכה. כאוהד הפלורידה גייטורס אני אוהב את יודוניס כבר כמעט 20 שנה. תכתוב לנו משהו על החוויות והסיפורים שלך משמלוק ז"ל.

  2. הפסד מיותר. לילארד לא ממש הגיע למשחק. אולי שווה לבלייזרס לנסות איזה מהלך על לאב (בהנחה שהוא יבריא וישחק העונה) או אולי על גורדון מהמג'יק.

    ליימן מצויין. הפתעה נעימה בבלייזרס

כתיבת תגובה

סגירת תפריט