המנצחות והמפסידות בערב הדראפט / יובל עוז

 

המנצחות והמפסידות של ערב הדראפט

אפשר להוציא את ארגזי הקלקר מהבוידעם ולהכריז רשמית על פתיחת עונת המלפפונים. ערב הדראפט מסמל את המעבר מהעונה שהסתיימה לאוף-סיזון שמתחילה, והוא כמעט תמיד מספק את הסחורה. ערב הדראפט הנוכחי היה אפילו יותר מרתק, לא רק כי הבחירה הראשונה הייתה לא צפויה, לא רק בגלל הטריידים הרבים, אלא בעיקר בגלל הטרייד של בוסטון וברוקלין, שגנב את ההצגה, וקבע בעצם שהקבוצה הגדולה של בוסטון לא עוד איתנו.

ערב הדראפט יכול להיות מאוד מבלבל עם כל הדיווחים והשינויים הגדולים, לכן אנחנו פה כדי לעשות סדר. הנה המנצחות והמפסידות של ערב הדראפט 2013.

מפסידה – קליבלנד קאבלירס

הקאבס הפתיעו כשבחרו את אנתוני בנט במקום הראשון. הבחירה הזו בעיקר מפתיעה כי בנט פצוע ולא זכה להתאמן עם קבוצות הליגה בתקופה האחרונה, אבל היא גם מעלה סימני שאלה לגבי מה קליבלנד רוצה לעשות עם הרוסטר שלה. כרגע יש לה הרבה מאוד פרוספקטים, עם דיון וייטרס, טריסטן תומפסון, טיילר זלר, בנט ואחד, קיירי ארווינג, אבל כרגע לא כל כך ברור מה הם מנסים להשיג. יש להם המון קאפ ספייס כך שאולי נגלה מה השיטה במהלך החודש הבא, אבל זה נראה כאילו בעיקר קליבלנד מנסה לתחזק ולא להרוס את הפנטזיה שלברון יכפר על עוונותיו בקיץ הבא, יממש את האופציה על החוזה שלו במיאמי ויחזור הביתה.

לטעמי, קליבלנד צריכה להמשיך הלאה. יש לה מספיק דרכים להתחרות, ולהתחרות טוב, גם בלי לברון ג'יימס, אבל לא ברור אם זה בכלל מה שהם רוצים. למה לא לבחור סנטר כמו אלכס לן ולהשתמש בטרייד צ'יפ המדהים שהוא אנדרסון ורז'או (חוזה נגמר) כדי לעשות ספלאש עוד יותר גדול בפרי אייג'נסי? למה לבחור שחקן שככל הנראה תביאו וטרן על העמדה שלו בקיץ? המון שאלות העלתה הבחירה של קליבלנד, ובלי הרבה תשובות.

תמונהמה עומד מאחורי הבחירה הזו? בנט וסטרן

מנצחת – פילדלפיה 76

לכאורה, הסיקסרס יצאו מפסידים בערב הזה. הם ויתרו על אול-סטאר בדמות ג'רו הולידיי והימרו על נרלנס נואל (וקיבלו גם בחירת סיבוב ראשון בדראפט 2014), שיכול להתברר כחיקוי מושלם לאנדרו ביינום עם התספורות ההזויות והרקורד הרפואי המפוקפק שלו. עם זאת, אהבתי את מה שסם הינקי, הג'נרל מנג'ר החדש בעיר האחווה, עשה, כי בחצי שעה הוא יצא מהלימבו שפילדלפיה נכנסה אליו כתוצאה מהטרייד של ביינום והכריז שהם הולכים לבנייה מחדש. זה אולי לא יהיה יפה, וזה כנראה יהיה כואב עם סנטר צעיר שתלוי עליו שלט "זהירות, שביר" ורכז רוקי בדמות מייקל קרטר-וויליאמס, אבל זה עדיף מהדרך לשום-מקום שהרוסטר של הסיקסרס הלך בו לפני הדראפט.

בנוסף, אסור לשכוח שהולידיי הוא טיפה אובר-רייטד. הוא אמנם אול-סטאר, אבל הוא נבחר למשחק הכוכבים בעיקר מכיוון שהייתה מצוקת גארדים במזרח, דרק רוז היה פצוע ודרון וויליאמס היה חלש. בחצי השני של העונה המניות שלו החלו לרדת ופילדלפיה החליטה, בצדק, שאין טעם לשמור אותו בקבוצה שהולכת לרי-בילד, במיוחד כשהארכת החוזה שלו נכנסת לתוקף בעונה הבאה. עכשיו הוא בניו אורלינס, שצריכה להחליט מה לעשות עם ג'רוויס ואסקז המצוין, ובפילדלפיה יכולים להתחיל לפנטז על דראפט 2014, שבו צפויים להיות יהלומים קצת יותר גדולים כמו אנדרו וויגינס וג'אבארי פארקר.

תמונהסם הינקי מעדיף אי וודאות על כשלון ידוע מראש

מנצחים – טרוי ברק ויוטה ג'אז

הרכז ממישיגן יכול לחייך אחרי ערב הדראפט. נכון, הוא נבחר רק במקום ה-9 למרות שהיה יכול להיבחר גבוה יותר, ונכון, הוא נשלח בערך חצי שנייה אחרי שנבחר לקבוצה אחרת, אבל ברק מגיע לסיטואציה המושלמת עבורו. הוא מגיע ליוטה ג'אז, לקבוצה צעירה שמשוועת לרכז מנהיג כמוהו, לקבוצה שתתן לו את המפתחות לקבוצה כבר מהרגע הראשון, ואולי, דווקא משולי העשירייה הראשונה בדראפט, נקבל את רוקי העונה של 2014.

יוטה עצמה גם יכולה לחייך. במקום לשלם יותר מדי עבור שחקנים כמו ברנדון ג'נינגס או ג'ארט ג'ק, הם מקבלים רכז להרבה שנים במחיר רוקי. אחרי הרבה ביקורת שהוטחה בדניס לינדזי, הג'נרל מנג'ר של הג'אז, בעקבות הקיפאון שלו בטרייד דד-ליין האחרון, הוא מתחיל להראות ניצנים של הגאונות הסן אנטוניונית שבוודאי הוטמעה בו בזמן שעבד שם.

תמונההסיטואציה המושלמת עבורו. טרוי ברק בדרך למורמונלנד

מפסידה – בוסטון סלטיקס

תגידו, מה אנחנו בכלל מדברים על הדראפט? הסיפור הגדול של הלילה לא התמקד באף אחד מהחברה שהלכו ללחוץ לדייוויד סטרן את היד, אלא בכלל בחברה שלחצו לו את היד עוד במילניום הקודם. בוסטון שלחה לברוקלין את הסמל שלה ב-15 השנים האחרונות, פול פירס, בתוספת קווין גארנט, וקיבלה תמורה שהבהירה לכולם שאם במקרה תהיתם, אנחנו בונים מחדש. אפשר לסמוך על דני איינג' שהבנייה מחדש שלו לא תהיה קונבנציונאלית וסביר להניח שהוא ירקוח עוד כמה מהלכים לפני הטיפ-אוף הראשון של העונה הבאה, אבל בינתיים, קשה מאוד לסובב את זה איכשהו שזה נראה טוב מבחינת הסלטיקס.

הם אמנם הצהירו על בנייה מחדש, אבל הם קיבלו את החוזה המעיק של ג'ראלד וואלאס (30 מיליון דולר ל-3 עונות) ונשארו עם הנפש הרגישה של ראג'ון רונדו, רכז וירטואוז שלא יהיה לו למי למסור בעונה הבאה, וג'ף גרין, שאת התקופה הטובה ביותר שלו בעונה שעברה עשה כשרונדו היה בחוץ. מעבר לכך הם בחרו בסנטר קלי אוליניק בבחירה ה-13, בחירה סולידית אבל לא משהו שמקדם אותם לאנשהו. בחירה ברכז שיין לארקין, לדוגמא, שעוד היה על הלוח בזמן הבחירה שלהם, הייתה נותנת להם יותר מנוף אם לאיינג' יש איזשהם תוכניות להעביר את רונדו, שקשה להאמין שמתלהב מהכיוון אליו הפרנצ'ייז שלו הולך.

תמונהגארנט, פירס וטרי הלכו, אבל מה בוסטון קיבלה בתמורה?

הגיע הזמן של כפתור הבנייה מחדש להילחץ בבוסטון, וזה היה צפוי אחרי העריקה של דוק ריברס לקליפורניה, אבל חוץ מכריס האמפריס (והחוזה המסתיים שלו בקיץ הבא), שיכול להיות מומר לקלף מיקוח בטריידים עתידיים, בוסטון לא קיבלה שום דבר בעל ערך בטרייד הזה. בחירות הדראפט שהם קיבלו הולכות להיות מאוחרות, טורניקה שונגליה הוא רק שם מגניב ועל החוזה של וואלאס כבר נשפך מספיק מלל. איינג', כרגע התוכניות שלך נראות כמו ערפל אחד גדול, החדשות הטובות הן שיש לך מספיק זמן עכשיו עד תחילת העונה כדי לפזר אותו.

לגבי ברוקלין, הם הצליחו להוציא מים מהסלע. טרייד על גארנט ופירס היה התסריט האופטימי ביותר שהיה יכול להיות להם בקיץ הזה, ועם עוד חוזה מינימום אחד או שניים, מדובר בסגל שיכול להגיע לחצי גמר המזרח, ובקונסטלציה מסוימת אולי אפילו לגמר. במובן הזה, מדובר בשיפור ביחס לסגל של העונה שעברה, במיוחד בכל הקשור למנהיגות ולאופי, אבל מול הכוחות העולים במזרח, מול שיקאגו ומול אינדיאנה ובטח ובטח שמול מיאמי, זה כנראה עדיין לא יספיק. מצד שני, אי אפשר להגיד על בילי קינג שהוא לא מנסה.

באדיבות

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 40 תגובות

  1. מנצח גדול היה דייויד סטרן עם החיבוק הגדול לחאכים אולג'ואן, הבחירה הראשונה שהיה מעורב בה, והסתיימה עם הבחירה ה-30, 30 שנים גדולות של הצלחה אדירה (למרות כל הבעיות), ואת האושר ראו בפניו כשהוא היה הכי חופשי ועליז שהיה אי פעם, ואפילו עודד את הקהל לצרוח 'בוז'…

    1. נראה לי שסטרן פשוט נהנה להנחות דראפט מותח כל-כך, לעומת הבחירות הצפויות מראש שיש בדרך-כלל (לפחות הגבוהות)

  2. דני איינג' עשה את הדבר הנכון, ובוסטון עדיין לא אמרו את המילה האחרונה הקיץ. מומלץ להתחיל עם מאמן ולהביא את ג'ורג' קארל.

    איכשהו אני לא רואה את ברוקלין מתחברת למשהו רציני, אם נסיר את ההתלהבות הראשונית, אבל אולי אני טועה. הרבה אגו…

    נואל היה חייב להשאר לעונה נוספת בקנטקי- עונת אליפות, ולהגיע מוכן יותר.

    אני אוהב את קיירי אירווינג אבל הוא לא PG שהופך את השחקנים סביבו לטובים יותר.. וזה מה שחסר לקליבלנד (אולי ללכת על וואסקז)

  3. דרון וויליאמס
    ג'ו ג'ונסון
    פול פירס
    קווין גארנט
    ברוק לופז

    בספסל: ג'ייסון טרי, מרשון ברוקס, פלאמלי ובלאץ'.

    קשה לזלזל..

  4. ואני דווקא חשבתי שהבחירה של הקאבס בבנט מראה שהם לא כל כך מחכים ללברון או אולי לא מאמינים שהוא יגיע, ואם כן היו לוקחים סנטר זה היה יותר נראה שבונים קבוצה לקראת חזרתו.
    לגבי בוסטון, בחירות הדראפט שקיבלו ל-2014 ו-16 יבשילו עם השלמות לקבוצה טובה משהו באזור ה 4 או 5 שנים בתסריט האופטימי ביותר,אני לא רואה את רונדו מעביר 4 שנים בקבוצת לוטרי,או שמוכרים לו שהוא המנהיג והוא המלך ובונים את הקבוצה שלו ואם הוא אוכל את זה אז הוא יישב בשקט וימתין ויש מצב שהבנייה לא תלך טוב ובחירות הדראפט לא יפגעו ואז הוא יבזבז את הקריירה כמו גראנט במינסוטה.

  5. א. אני עם פדרו. גארנט ופירס הם קודם שחקנים עם אופי אחר שידחפו את שאר חבריהם לקבוצה. אני כולי סקרן לראות איך פול פירס וג'ו ג'ונסון יסתדרו מאז שיחקו לראשונה יחדיו לפני המון שנים, כיצד דרון ולופז שרגילים להפסיד בכבוד יסתדרו עם kg, ומה שווה ג'ייסון קיד בתור מאמן.
    קשה לזלזל, אבל אני חייב לציין שקשה לסמפט.

    ב. שארלוט עם עוד בחירה גרועה וחבל שהיא אפשר להזהיר אותם בהרחקה מהדראפט, אבל הם לא כל כך מעניינים.
    פילדלפיה 76 – לדעתי הם ממש לא שייכות למצליחות הדראפט. ממתי רכז מבטיח שמתחיל לקיים ואמור לנסוק למעלה מועבר תמורת בחירה מס' 6, בטח כשמדובר בשחקן שהמילה "באסט" יכולה להתברר כשם נרדף לקריירה שלו.
    אחרי הטרייד על איגי, הויתור (מוצדק) על ביינום והטרייד על הולידיי, אולי תהיה עונה גדולה של טרנר, אבל הסיקסרס יסריחו את הפרקט, ולחשוב שרק לפני שנה אחרי שניצלו את פציעתו של רוז לעבור סיבוב, זה היה נראה שהם בדרך למעלה.

  6. למשגיח-לגבי פילדלפיה
    הם היו שבויים של ביינום עד לפני המהלך הזה. אם הם היו לוקחים אותו זה היה טעות כי הוא שביר, אם הם היו מוותרים עליו זה היה טעות כי הוא עדיין צעיר ועוד יכול להיות סנטר גדול. זה היה no-win situation ובמהלך הזה הם השתחררו מביינום ומהצורך להחתים אותו. הרי אם כבר יש לך סנטר מועד לפציעות, עדיף אחד שמקבל 2 מליון בעונה ולא 20.
    לגבי הולידיי, אני לא לגמרי sold לגביו. הוא מאבד המון כדורים והוא לא יציב מספיק בתור רכז דומיננטי. יש לו ימים מדהימים ויש לו ימים שחורים, ועם החוזה החדש שלו פשוט אין לו מה לחפש בקבוצה שהולכת לבנייה מחדש.

    1. מסכים לחלוטין לגבי ביינום. כמו שכתבתי, ויתור מוצדק.
      אני דווקא אוהב את הולידיי. בימים הטובים שלו, הוא גם מגן מצוין.
      אני חושב שעם הגיל הוא יהיה יציב וטוב יותר.
      לדעתי הוא פשוט היה די בודד במערכה אשתקד, ופילי שהביעה בו אמון עם החוזה הגדול יכלה לבחור שחקן שישלים אותו, בדיוק כפי שקליבלנד מנסה לעשות עם קיירי.

  7. יובל – אני לא מתרגש מדראפט זה או אחר ואילו שנבחרים למעלה. מה שעושה שחקן מכללות טוב ומה שעושה סטאר באן בי איי זה 2 דברים שונים לגמרי.

    אני מזמין אותך לעשות טור סיכום לדראפט של 10 הראשונים של ה-3 שנים האחרונות ומה הם השיגו בשנה הראשונה שלהם. ובאיזה מקומות אילו שעשו משהו בקבוצות שלהם עד עכשיו.

  8. הקאבס לא הפסידו
    בעונה הבאה , הם שוב לא יעלו לפליאוף ותהיה להם בחירה נמוכה בדראפט הבא בסיבוב הראשון.
    את הפאזל בונים לאט לאט.
    קודם כל שילמדו לשחק קבוצתי ,לתת הגנה ולקחת ריבאונדים.

    בסיס איתן ,בונים לאט לאט.
    הפסדנו בקרב, ננצח במלחמה.

  9. אני מתקשה להתלהב מהמהלך של ברוקלין. מי ישמור על הלברונים-פול ג'ורג'ים-כרמלואים של העולם? פול פירס?

    פירס לא פוגע כבר 2 עונות (במיוחד בפליאוף) וגם גארנט הרבה מעבר לשיאו.

  10. לא יודע מה איתכם אבל אני ממש אבל ממש לא אוהב את המהלך של בוסטון זה מצטרף למהלכים אחרים שהיו בשנים האחרונות וזה הופך את הליגה למקום קר שבו אין רגש אלא רק מהלך עסקי קר ומנוכר הרי כל הקטע בספורט זה הרגש שהספורט מוציא ממך והליגה בשנים אחרונות מתעלמת מכך עם זה ההחלטה של לברון לזנוח עיר שבה הוא נולד וממשיך למשל בהווארד שרק שנה שעברה סיימת דאגה מכוערת של עזיבת אורלנדו ועכשיו שוב אתה מעמיד את עצמך למכירה ושיא שיאים מבחינתי זה ויתור על סמל ששירת אותך במשך 15 שנה ועוד בשביל בניה מחדש אי אפשר היה לחכות עוד שנה לבניה החדשה ולתת לו לפרוש בכבוד

  11. רביץ השווה בוואלה את בנט לדרק וויליאמס, מעיין טווינר שינסו להסב ל- 3 והוא ייפול. לדעתי הוא לא בכיוון, בנט ישחק 4, הוא יותר רחב ועם ידים יותר ארוכות מוויליאמס. השאלה היא מה יעשו עכשיו עם הקנדי השני, לדעתי ילך בטרייד השנה או בשנה הבאה והם ינסו להשיג 3.
    אני לא חושב שקליבלנד עשתה טעות שהלכה עליו ולא על לן או נואל, אני לא מומחה אבל לא ברור לי מאיפה הגיע ההייפ על לן, שחקן נחמד וגדול אבל קצת רך ונואל עבר חתיכת פציעה, זה לא הימור שאתה רוצה לקחת כשכבר בנית סגל לא רע, זה הימור להתחלה של בניה מחדש.
    בנט (אם אכן לא יתעקשו לשחק איתו כ-3) יכול להיות שחקן מיוחד, הוא קצת בייבי פייס ומפונק אבל (וכאן הם לקחו הימור) עם קצת ריטלין ואם יצליחו לרתום אותו לעבודה קשה הפוטנציאל גדול, יש לו גוף גדול, ידיים ארוכות ויד רכה, יכול להיות (למרות חיסרון בכמה סנטים) סוג של זאק רנדולף עם יכולת יותר טובה לשים את הכדור על הרצפה.
    ו- gogo, אולי תציע גם שאוק' יעבירו את ווסטברוק כי הוא לא הופך את השחקנים סביבו לטובים יותר? ואסקז במקום אירווינג?באמת?

  12. אני חושב ששופטים מוקדם מידי את הקבס

    שחקן שהוא רחב מידי לשחק SF ונמוך מידי לשחק PF, מגיע מקולג' זניח יחסית ו"כולם" חושבים שהוא נבחר גבוה מידי….

    דוק' זה מזכיר לך שחקן מסויים מדראט הראשון סטרן?

  13. סיכום הדרפט- המרוויחות: פילדלפיה לקחה שתי כשרנות והתחילה המכה אחת תהליך בנייה ויתרה על ביינום והברכים שלו שנה הבאה גם יהיה להם בחירה גבוהה פלוס בחירה של ניו אורלנס ושנה הבאה יש דרפט איכותי ויתרה על הולדי שהוא רכז טוב ולא יותר חסכה במהלך הזה 27 מליון דולר 11 הולדי 16 ביינום
    סקרמנטו: קיבלה כנראה את הקלעי הכי טוב בדרפט
    יוטה : לקחה את הרכז שכל כך רצתה מאמין שהוא עוד יהיה כוכב
    פיניקס: הימרה נכון על לן סנטר מצויין
    אורלנדו: אולדיפו כנראה השחקו הכי מוכן בדרפט אם לקליבלנד היה שכל היו בוחרים בו ושולחים את ויטרס ותומסון בטרייד ומחתימים עוד פרי אייגנט
    ושניגטון: לקחו בדיוק מה שהיו צריכים
    מפסידות: קליבלנד: הימרה על הסוס הלא נכון
    שרלוט: זלר בתור בחירה 4 שפוט בושה לגנרל מנגר שלהם כל שנה אותו סיפור בוחרים שחקן בינוני שברור מראש בלא יהפוך בשום מצב לכוכב שנה שעברה לקחו את קיד גילברכט וויתרו על בייל לינארד ודרמונד השנה ויתרו על נואל לן מקלמור ברק פשוט גרועים

  14. מי בכלל חשב שבן מקלמור יפול ל7.
    גם שנה שעברה לא האמנתי שרובניסון יגיע לקינגס ורציתי את בארנס.
    השנה רציתי את קודי זלר וקבלתי את מקלמור.
    ראיתי אותו בפינל פור השנה ולא היה הרבה מה לראות.
    אבל אחרי ששמעתי את ביל סלף וראיתי קלטות שלו אני יותר ויותר שמח.
    ביל סלף אומר בראיון שהוא כשרון ברמההכי גבוהה ואף משווה אותו לדרון וויליאמס אותו אימן גם, זה מעודד .
    אני אשמח מאד אם הצעד הבא של הקינגס יהיה לארוז חבילה יפה של מחליפים תמורת דני גרינגר או לואל דנג.
    שחקן טוב וותיק בעמדה 3 יהפוך את הקינגס לחזקה בהרבה
    גם ריי מקלום הרכז של דיטרויט נראה ככשרון לא רע. קיוויתי שגמל פרנקלין יבחר ואני מקווה שלא נצטער , נראה לי שממפיס הרוויחו שחקן רוטציה טוב בדראפט חלש מהמקום ה41..

  15. לא יודע מה ביל סלף רואה בדמיון בן מקלמור לדרון וויליאמס, אין שום דמיון ולו הקטן ביותר.

    מקלמור הוא שוטינג גארד, זריז שבנוי בדיוק למימדים לNBA, קליעה טובה באחוזים גבוהים כל העונה, נעלם בטורניר המכללות(הם לא הגיעו לפיינל פור אלא עפו מוקדם יותר מול מישיגן).

    מקלמור בדראפט כזה הוא בחירת לוטרי טופ 10 כי אתה יכול לשים אותו ליד פוינט גארד מוכשר ואתה יודע מה תקבל ממנו, מן סוג של בראדלי ביל אם תרצה.

    לא תקבל פה קובי בראיינט אבל אתה יכול לקבל SG טוב כבר עכשיו.

    לטעמי אלכס לן יהיה הנפילה בטופ 5 של הדראפט הזה.
    יש לו גובה, ידיים ואיזה 2 וחצי מובס מבטיחים, נראה לי מבטיח כמו שמיליצ'יץ היה לא יותר מזה.
    אני סקפטי מאוד כמה הגובה יעזור לו מול מפלצות האדם שיפגוש מתחת לסלים, הוא גם צעיר מאוד במשחקו ובגילו, אולי עוד שנה במכללות כדי שהיינו יודעים יותר מה הוא שווה הייתה עוזרת יותר.

    קודי זלר, יופי של בחירה ב-4.

    1. הוא השווה מבחינת רמת הכשרון לא שום דבר אחר ואמר שווליאמס שדרג את המשחק שלו בנבא.
      ואני לא יהיה כאן כדי להמשיך לכתוב אבל דווקא מול מישיגן אני זוכר משחק של 6 שלשות ויותר מ30 נקודות.[יתכן בלב מורקדם יותר
      אם הוא דומה במשחק לביל אני קונה עכשיו. התרשמתי מביל כששחק עם וול .

    2. הוא השווה מבחינת רמת הכשרון לא שום דבר אחר ואמר שווליאמס שדרג את המשחק שלו בנבא.
      ואני לא יהיה כאן כדי להמשיך לכתוב אבל דווקא מול מישיגן אני זוכר משחק של 6 שלשות ויותר מ30 נקודות.[יתכן בלב מורקדם יותר
      אם הוא דומה במשחק לביל אני קונה עכשיו. התרשמתי מביל כששחק עם וול .

    3. הוא השווה מבחינת רמת הכשרון לא שום דבר אחר ואמר שווליאמס שדרג את המשחק שלו בנבא.
      ואני לא יהיה כאן כדי להמשיך לכתוב אבל דווקא מול מישיגן אני זוכר משחק של 6 שלשות ויותר מ30 נקודות.[יתכן בלב מורקדם יותר
      אם הוא דומה במשחק לביל אני קונה עכשיו. התרשמתי מביל כששחק עם וול .

    4. הוא השווה מבחינת רמת הכשרון לא שום דבר אחר ואמר שווליאמס שדרג את המשחק שלו בנבא.
      ואני לא יהיה כאן כדי להמשיך לכתוב אבל דווקא מול מישיגן אני זוכר משחק של 6 שלשות ויותר מ30 נקודות.[יתכן בלב מורקדם יותר
      אם הוא דומה במשחק לביל אני קונה עכשיו. התרשמתי מביל כששחק עם וול .

    5. הוא השווה מבחינת רמת הכשרון לא שום דבר אחר ואמר שווליאמס שדרג את המשחק שלו בנבא.
      ואני לא יהיה כאן כדי להמשיך לכתוב אבל דווקא מול מישיגן אני זוכר משחק של 6 שלשות ויותר מ30 נקודות.[יתכן בלב מורקדם יותר
      אם הוא דומה במשחק לביל אני קונה עכשיו. התרשמתי מביל כששחק עם וול .

    6. הוא השווה מבחינת רמת הכשרון לא שום דבר אחר ואמר שווליאמס שדרג את המשחק שלו בנבא.
      ואני לא יהיה כאן כדי להמשיך לכתוב אבל דווקא מול מישיגן אני זוכר משחק של 6 שלשות ויותר מ30 נקודות.[יתכן בלב מורקדם יותר
      אם הוא דומה במשחק לביל אני קונה עכשיו. התרשמתי מביל כששחק עם וול .

    7. הוא השווה מבחינת רמת הכשרון לא שום דבר אחר ואמר שווליאמס שדרג את המשחק שלו בנבא.
      ואני לא יהיה כאן כדי להמשיך לכתוב אבל דווקא מול מישיגן אני זוכר משחק של 6 שלשות ויותר מ30 נקודות.[יתכן בלב מורקדם יותר
      אם הוא דומה במשחק לביל אני קונה עכשיו. התרשמתי מביל כששחק עם וול .

    8. הוא השווה מבחינת רמת הכשרון לא שום דבר אחר ואמר שווליאמס שדרג את המשחק שלו בנבא.
      ואני לא יהיה כאן כדי להמשיך לכתוב אבל דווקא מול מישיגן אני זוכר משחק של 6 שלשות ויותר מ30 נקודות.[יתכן בלב מורקדם יותר
      אם הוא דומה במשחק לביל אני קונה עכשיו. התרשמתי מביל כששחק עם וול .

  16. צחוקים התגובה נרשמה פעמים. הנושא קרוב ללבי [ חיוך]
    אני אהיה כאן רק מחמישי בצהריים שוב[רבוטה רבוטה[
    כנראה שניהיה כבר בפאזה של ליגת הקיץ.
    בכל מקרה הדיון על הדראפט מרתק בעיניי גם עם השנה כמעט ולא יצא לי להשתתף בן.[חוסר זמן]

  17. דבר אחרון לפני שאני טס
    הגנרל מנגר החדש של סאק הוא פיט דאלסנדרו שהיה אחראי על הסקוטינג של דנבר בשנים האחרונות.
    דנבר עשתה דרפטים ואטריידים מעולים ואני בטוח שהקינגס החדשים עם נציגים מגולדן סטייט[מלון המאמן וויוק הבעלים] ודנבר יראו אחרת לגמרא.

  18. יש סיבה לזה שקליבלנד היא ממפסידות הדראפט, אבל בשלב הזה – הסיבה היא לא הבחירה בבנט.

    בהחלט יכול להיות שקליבלנד חשבו שהוא השחקן הכי טוב בדראפט.

    יכול להיות שהם חושבים ש פאוור פורוורד שקולע מבחוץ זה בדיוק מה שצריך רכז כמו אירוינג בשביל לפתוח לעצמו את הצבע.

    יכול להיות שהם לא רואים בתומפסון איזה שחקן מפתח לעתיד – והאמת היא שעד עכשיו הוא גם לא נראה כזה.
    אז בהחלט יכול להיות שעוד יהיה טרייד שתומפסון יהיה חלק ממנו.

    ועוד יותר מזה, יכול להיות שהם מתכננים השנה לשחק עם רוטציה של בנט ותומפסון בעמדה מספר 4, ולקבל החלטה עם מי הם הולכים לטווח ארוך בשלב יותר מאוחר בעונה או אפילו בקיץ הבא.

    כל זה לגיטימי בעיני – לפחות עד שהוכח שבנט הוא לא שחקן נבא מצויין.

    אז איפה הבעיה ?
    איפה כן קליבלנד "הפסידה" בדראפט הזה ?

    הבעיה היא שאף אחד לא חלם אפילו לקחת את בנט ב 5 הראשונים.
    אפשר בביטחון לקרוא לו הבחירה הראשונה הכי מפתיעה בכל הזמנים.
    אני לפחות, לא זוכר אי פעם מצב שבו השחקן שנבחר לא הוזכר אפילו פעם אחת בתקשורת כמועמד להיבחר בין 2 הראשונים (וגם האזכורים שלו כמועמד למקומות 3-6 היו מעטים).

    אז למה "לבזבז" אץ הבחירה הראשונה עליו ???

    הטעות היא שהם לא עשו טרייד עם קבוצה במקומות 4-6, כי בנט היה מחכה להם גם שם, ועל הדרך הם היו אוספים עוד נכס נחמד מקבוצה אחרת…

    זו הבעיה שלי עם הבחירה הזאת בשלב הזה.

  19. פילדפליה – אפשר לקרוא להם מנצחים.

    הם קיבלו החלטה אסטרטגית, ומובילים את המרוץ הקשה והצמוד שיהיה בנבא השנה לטנקינג לקראת הדראפט החזק של השנה הבאה.

    הבחירה שהם קיבלו מניו אורלינס אמנם מוגנת 1-5, אבל בהחלט אפשר להניח שניו אורלינס עם דרו הולידיי, הגרעין הקיים, ואולי עוד תוספת קטנה – לא יהיו בין 5 הקבוצות הגרועות בליגה, כך שהסיכוי של פילי לקבל בחירת דראפט ואפילו לוטרי מהפליקנס הוא בהחלט גבוה.

    חוץ מזה, הם גם הבטיחו לעצמם בחירת לוטרי גבוהה על ידי החלשת הקבוצה – תהליך שאפשר להניח שרק התחיל.
    אני מניח שיאנג זמין לכל דורש, ותמורת מחיר סביר – בטח גם טרנר (אולי בחבילה עם החוזה הלא רצוי של ריצ'רדסון).

    יותר מזה, היה די צפוי שפילדלפיה לא יחתימו מחדש את ביינום, ועכשיו זה פחות או יותר וודאי.
    הסיבות לזה לא היו רק חוסר האמון שבין הצדדים, אלא גם העובדה שלפילדלפיה היתה אפשרות ליצור מקום משמעותי מאד תחת תקרת השכר כדי להחליף את ביינום אם הם יתנו לו ללכת.

    אז עכשיו לא רק שהמקום הזה נפתח, אלא שנוסף לו גם המקום שנוצר בהחלפה של דרו הולידיי (מעל 9 מיליון בעונה הבאה) בנארלנס נואל (בסביבות 3 מיליון)…

    אז אם הם רק ירצו בכך – לפילי יש עכשיו מקום בגודל חוזה מקסימום +/- (אני מתעצל לבדוק), ובהנחה שהם לא ירצו לנצל אותו כדי להחתים שחקן טוב ש"יהרוס" את הטנקינג לדראפט הבא, הם אולי יוכלו להשתמש בגמישות שהעמדה הזו נותנת כדי להשיג נכסים צעירים נוספים מקבוצות שרוצות להיפטר משחקנים יקרים שלא נותנים תפוקה (לגולדן סטייט למשל יש שניים כאלה…).

    בסך הכל, מהלך מאד מפתיע של הסיקסרס, אבל אני אוהב את היוזמה וההחלטיות – גם אם הגישה היא לוזרית.
    הם ובוסטון הם רק הסנונית הראשונה בנושא הזה – עוד רבות וטובות יצטרפו.

  20. יוטה – מסכים. מנצחים.

    אין יותר מדי מה להגיד.

    היו להם שתי בחירות לא גבוהות במיוחד, והם סיימו את הלילה עם הרכז שברוב המקרים מדורג כטוב ביותר בדראפט.

    אי אפשר לבקש יותר.

  21. בוסטון – גבולי.

    דני איינג' שוב מצטרף לחיל השריון ועולה לטנק כמו שעשה לפני הדראפט של דאנקן בלי בושה, ולפני הדראפט של דוראנט/אודן.

    מה הוא השיג ?

    קודם כל בחירות דראפט.

    לפי מה ששמעתי על בחירת הדראפט של 2014 יש קצת הגנה (אולי 5 הראשונים כמו במקרה של ניו אורלינס ? אין לי מושג עדיין), אבל השמועה אומרת שהבחירו של 2016, 2018 לא מוגנות כלל !

    מדובר בנכסים חשובים מאד לבניה מחדש, גם אם מדובר על טווח רחוק.

    יותר מזה – על ידי החלשת הקבוצה (תהליך שרק התחיל ואין ספק שימשיך בשבועות הקרובים) – איינג' מצפה לבחירת לוטרי גבוהה של בוסטון עצמה…

    אני דווקא חושב שברמת העיקרון וואלאס וגרין בפורוורד עם רונדו מרכז זה פוטנציאל לקבוצה חביבה, אבל זה לא מה שממש מעניין את איינג'.

    שוק השחקנים החופשיים בקיץ הבא חלש, בשנה שלאחר מכן תהיה תחרות חזקה מאד מצד הרבה קבוצות, אז הוא פשוט בחר ללכת דרך הדראפט.

    האמת ?

    בחירה הגיונית מאד בעקבות הטעויות של הקיץ הקודם שהביא לקבוצה הרבה חוזים ארוכים של שחקנים בינוניים שהוא ממילא לא יכול להיפטר מהם.

    אז יחסית לאפשרויות שלו – איינג' בחר נכון ופעל יפה.

    זה פשוט יקח הרבה זמן עד שהקבוצה תראה פירות, אבל לא היתה ברירה אחרת.

    אם רוצים לבוא בטענות (מוצדקות) לאיינג' – אז זה על הקיץ הקודם – לא הדראפט הזה.

  22. הנטס פשוט בחרו בגישה הפוכה לזו שבוסטון בחרו.
    גישה דומה מאד למה שהלייקרס עשו עד עכשיו –

    ויתור על הדראפט, והתמקדות בטריידים כדי לחזק את הקבוצה.

    הגיל של השחקנים לא ממש משנה כי ברגע שירצו לפרוש, יותמו על חוזה גדול לעונה אחת (אולי כזה שמובטח רק בחלקו אפילו), ופרוקורוב יביא תמורתם שחקנים עם חוזים גדולים מקבוצות אחרות.

    ככה זה כשיש לך מוטיבציה וכיסים בלתי מוגבלים.

    אני עדיין רואה חוסר בפועלים שחורים בקבוצה הזו, אבל הם עוד יוסיפו שחקן במיני מיד לבל אקספשן, וכמובן שחקני מינימום – ובסך הכל הם בנו קבוצה מסקרנת מאד.

    גישה לגיטימית ואגרסיבית של הנטס, אבל יש להם את ה"כיסים" כדי לגרום לה להצליח בסופו של דבר, שלא לדבר על זה שלטווח ארוך – הם בעצם נפטרו מהחוזה הכי רע וארוך שלהם, מה שיוצר אפילו עוד קצת גמישות בעתיד במקרה הצורך.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט