דנבר מביסה את יוסטון בערב נטול הפתעות / דור בלוך

שארלוט הורנטס (26-25) 100 – ממפיס גריזליס (33-20) 92:

ממפיס פתחה חזק את המשחק מול שארלוט והובילה לאורך כל המחצית הראשונה, במשחק שהלך צמוד צמוד צמוד, אבל בסופו של דבר ערב קליעה חלש של ממפיס (31% לשלוש), השאיר אותה קצת מאחורי שארלוט ועם עוד הפסד בעונה שהולכת ומתדרדרת מרגע לרגע.

ממפיס עוד הובילה ב-6, 6 דקות לסיום, אבל שתי שלשות של מרווין וויליאמס העבירו את היתרון צד ושתי חסימות של ביסמאק ביומבו, לצד קור רוח מקו העונשין של כלל שחקני שארלוט הבטיחו למארחים את הנצחון.

שלווין מאק הוביל את ממפיס עם 19 נקודות ו-9 אסיסטים, וסייעו לו הולידי וראב עם 15 כל אחד. בצד השני, ווקר הוביל את שארלוט עם 23, וויליאמס עם 16 מתוזמנות היטב. גם הספסל של שארלוט היה בערב טוב עם 20 למונק ו-15 לטוני פרקר שהוסיף גם 7 אסיסטים.

הבוקר נודע לנו שכספי יעבור ניתוח לתיקון קרע מיניסקוס בברכו השמאלית וייעדר כ-6 שבועות, נאחל החלמה מהירה לכספי ונקווה שיספיק לחזור ולתרום עוד העונה.

ניו יורק ניקס (41-10) 99 – בוסטון סלטיקס (19-33) 113:

הניקס ללא השחקנים החדשים והישנים מעסקת פורזינגס עלו עם הרכב של שחקנים שלא הייתם מזהים ברחוב ושלא במפתיע הפסידו ללא תנאי לבוסטון סלטיקס.

במחצית הראשונה עוד הייתה צמודה כשדוטסון ונוקס מובילים את הניקס, אבל בוסטון הלכה ופתחה את היתרון שלה בהתמדה ולא הותירה לניקס סיכוי אמיתי על אף ערב קליעה חלש מאוד של טייטום ובראון (1 מ-10 משלוש יחד).

דוטסון קלע 22 כולל 4 מ-8 משלוש ונוקס הוסיף 21 משלו כאשר הזוניה (אנחנו ניקח את הסוס) תורם 10 משלו מהספסל. בצד השני, ארווינג זכה לתשואות בגארדן, כשהוא כזכור אחד מהשחקנים שמדברים עליהם להגיע לגארדן בסוף העונה, וסיים עם 23. מוריס הוסיף 18.

מיאמי היט (26-24) 102 – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (18-33) 118:

מי שקיווה למשחק תחרותי כאן התאכזב. אוקלהומה עלתה ליתרון ממש מהפתיחה, וברבע שני אגרסיבי של 41 נקודות היא לא הותירה למיאמי סיכוי, והמשחק למעשה הוכרע במחצית הראשונה.

ההתקפה של אוקלהומה הייתה בכושר שיא עם 53% משלוש ו-48% מהשדה, כאשר הם גם מאבדים פחות כדורים ממיאמי ולוקחים יותר כדורים חוזרים, להיט שקלעו ב-30% בלבד מחוץ לקשת פשוט לא היה סיכוי.

פול ג'ורג', כרגיל לאחרונה להט עם 43 נקודות, 2 חטיפות, 5 אסיסטים ו-7 ריבאונדים. ווסטברוק בערב רגוע זרק רק 10 פעמים לסל קלע 14 והוסיף 14 אסיסטים ו-12 ריבאונדים. שרודר היה ענק זה לא מילה מהספסל עם 28 נקודות ב-4 מ-6 משלוש ו-11 מ-13 מהשדה וכול זה ב-29 דקות בלבד.

בצד השני מיאמי יכולה להתעודד מהיכולת של קלי אוליניק שעלה מהספסל וקלע 4 מ-6 משלוש ל-21 נקודות והוסיף גם 7 ריבאונדים. ריצ'רדסון קלע 18.

יוטה ג'אז (23-30) 128 – אטלנטה הוקס (35-16) 112:

אטלנטה שמשחקת לא רע בעת האחרונה נשארה כאן במשחק במשך לפחות שני רבעים כשהיא קולעת 60 נקודות במחצית הראשונה מול הגנה פחות ממצויינת של יוטה, אבל השליטה בריבאונד של המארחים ויכולת קליעה חלשה במחצית השנייה הבטיחו ליוטה את היתרון כאשר הם פותחים יתרון דו ספרתי ברבע השלישי שלא נסגר בהמשך.

יאנג סיים עם 28 לאורחים וקולינס הוסיף 19. בצד השני גובר שהוביל את הריצה של יוטה ברבע השלישי סיים עם 25 ו-13 ריבאונדים. אינגלס היה מצוין עם 19 משלו כולל 3 מ-6 מחוץ לקשת, רוביו קלע 22 והוסיף 11 אסיסטים ומיטשל היה בערב פושר של 15 נקודות.

דנבר נאגטס (15-36) 136 – יוסטון רוקטס (22-29) 122:

תצוגה התקפית קבוצתית שהעלתה בתגובות השוואות לספרס של פופוביץ', מעניקה לדנבר נצחון ביתי יוקרתי ומאוד מעודד לקראת המשך קרבות הצמרת במערב.

הרבע הראשון היה דווקא של הרוקטס שקלעו כאשר הארדן עשה דברים הארדניים כמו להוציא עבירה ל-3 זריקות מביזלי, ואריק גורדון וג'ראלד גרין מסיימים את הרבע עם שלשות.

אבל ברבע השני דנבר הגיעה עם תשובה מוחצת בדמות 48 נקודות ונצחון ב-20 הפרש ברבע מה שהעניק לה יתרון דו ספרתי שלא באמת עמד בסכנה באף שלב בהמשך הערב. מי שהוביל את הריצה היה מייקל ביזלי עם 16 נקודות שפשוט נראה נפלא וסוף סוף מצליח למצות משהו מהפוטנציאל שלו, ואם חשבנו שההגנה של יוסטון מתחילה להסתדר עם התוספת של פאריד, הרי שהלילה היה נורת אזהרה משמעותית עבור הטקסנים.

הארדן הוביל את הרוקטס עם 30 נקודות ו-9 אסיסטים באחוזים טובים, פאריד הוסיף 23, פול סיים עם 20 וגורדון עם 17, אבל הקבוצה לא קיבלה תרומה משמעותית מהספסל שלה שלא נראה מספיק טוב בשלב הזה. עם כל הכבוד לגרין, ריברס ואניס, הקבוצה צריכה יותר מזה ואין פלא שמדברים שם על החתמות נוספות לפני הדדליין.

בצד השני ביזלי במשחק ענק סיים עם 35 ב-12 מ-17 מהשדה. יוקיץ' היה מדהים עם 31, 13 ריבאונדים ו-9 אסיסטים, מוריס הוסיף 18 וקרייג היה מצויין מהספסל בריצת הרבע השני של דנבר וסיים עם 22 משלו.

לפוסט הזה יש 59 תגובות

  1. -טריי יאנג בייבי עוד משחק של 28 נק ו-9 אס תופס את הסגנות ברוקי העונה וממשיך להשתפר

    -דנבר הפעילו חתיכת מכתש בפפסי סנטר, התחזית האופטימית שלי בפריוויו העונתי מתגשמת וקורמת עור וגידים :), יוסטון לא ידעו מה פגע בהם. 83 נק במחצית, אסטרואידים בשם ביזלי ומוריס.
    הארדן נלחם בשיניים להגיע ל-30 נק ודקה לסיום הצליח. 25 רצוף מעל 30+ נק, רק ווילט עשה יותר.

    -ראס מנסה לתפוס את מגיק העונה ונותרו לו עוד 17 TD לעבור את מגיק ולהיות מס 2 בהיסטוריה. פול גורג ממשיך לנהל את ההצגה ומשכיח את דוראנט עם 43 נק ובכושר MVP. כרמלו הפך לשרודר, גאון פרסטי 28 נק לבואש.

    -הלילה גולדן נגד הלייקרס אני מצפה לנקמה של שיקוצי המפרץ

    1. מה שפרסטי עושה מאז שדוראנט עזב,
      זו כיתת אמן לניהול קבוצה.
      .
      הטרייד על כרמלו גרם לחתימה של ווסטברוק על חוזה ארוך.
      החתימה של ווסטברוק הייתה הבסיס לחתימה של ג'ורג'.
      והטרייד ששלח את כרמלו, זו בכלל מלאכת מחשבת.
      אישית, לא האמנתי ולו לרגע שאפשר היה להפוך את כרמלו למשהו חוץ מביי אאוט.
      לא האמנתי ששורדר יצליח ככה במדי הת'אנדר.
      .
      אני מוריד את הכובע בהכנעה,
      ויש מצב (אם ווסטברוק ימשיך לזרוק 10 פעמים במשחק) שבסיומה של העונה, אני אאלץ גם לאכול את הכובע…

      1. ראס היה מאריך גם בלי כרמלו ראס תמיד אמר שראה את עצמו באוק לפני החתימה וגם לאחריה הוא אוהב להיות שם ומקבל הכל. אבל כרמלו היה צעד נוסף להראות לראס שעובדים בשבילו ומנסים לבנות בשבילו.

        גורג היה הפתעה גמורה אפילו לגורג עצמו נראה לי שחלם אל איי. מה שגורגי עושה העונה זה וואו. רק מקווה ששומר משהו לפלייאוף. הוא וראס לא ידועים כמבריקי פלייאוף. ראס העונה ככה מנגר שאולי הכל יתהפך והוא יתפוצץ בפלייאוף. אני פסימי אבל הפתעה כזאת תהיה נחמדה. הלוואי שתהיה סידרה נגד גולדן שכולם בריאים ככ בא לי לא משנה באיזה סיבוב ורק שלא יפגשו את דנבר עד אז 😁

      2. הוא בנה תוך 3 שנים קונטנדרית באותה רמה.

        גראנט הפך לאיבאקה גורג לדוראנט. השיפור של אדמס בכל עונה מדהים. שרודר ידעתי שהוא יצליח תמיד אהבתי אותו גם בהוקס. יש דחקנים מאד טובים וכשרוניים בקבוצות אשפה והם מתנהגים כמו הסביבה והכל זבל אבל אם ישנו להם סיטואציה הם יפרחו ויתאמצו. למה ששרודר יעשה הגנה בהוקס? מה זה יעזור להם? אף אחד לא שומר שם אבל בקבוצה שנלחמת על משהו ושכולם שומרים הוא ישמור כמו גדול. זה קרה גם למרקוס מוריס לגי אר סמית בהתחלה בקאבס ועוד.. גם מרקיף מוריס כזה בקבוצה רצינית הוא יהיה רוצח לא פחות מאחיו. הוא עכשיו פשוט באשפה

        1. שרודר חזר לנישה המתאימה לו בתור מחליף בכיר (שחקן שישי) וזה לפחות רכז נורמלי שיכול לתת לווסטברוק דקות מנוחה.

          הבא להבין את זה… רג'י ג'קסון שיסיים את חוזה המיליונים שהוא שדד מואן-גנדי (שרודר וג'קסון בתפקיד על שם דראן קוליסון – רכז מחליף אידיאלי)

          1. שרודר בחמישייה במאני טיים. שחקן 6 רק על הנייר. מתחיל בספסל מסיים בחמישייה. ודק המנוחה של ראס היו הדק שאוק הייתה נרצחת בבלואו אאוטים, איתו זה פסק, זה הדבר הכי גדול. לא היה מי יקפיץ כדור חוץ מראש. פלטון הכדור היה מקפיץ את עצמו

    2. צודקים בהכל שמעון וגיא – רק תוספת קטנה – היו ציפיות מכרמלו (גם השנה ביוסטון), ההבאה שלו לא הייתה מהלך סרק. שרודר זו אכן הברקה; אני גם מבסוט מהספסל ועדיין מחכה לפטרסון.

      1. לרגע לא טענתי שזה היה מהלך סרק.
        גם אני חשבתי שיש לכרמלו סיכוי להצליח במדי הת'אנדר.
        למן הרגע בו היה ברור שזה לא יעבוד,
        ההצלחה שבלהפוך חוזה עליו כתוב "ביי אאוט" באותיות קידוש לבנה,
        לשחקן עם פוטנציאל להיות ה-X פקטור של הקבוצה,
        זו הצלחה של GM מהמעלה הראשונה.

  2. לייקרס עושים צחוק הציעו קוזמה לונזו ביזלי רונדו ודראפט חחח משחקים אותם קשוח שכולם יודעים שביום ה לברון יתן הכל 😄😄

    1. הורידו את המכנסים את התחתונים
      בסוף 3 מ 4 בחירות הדראפט הגבוהות של הלייקרס יהיו בניו אורלינס בעוד שדיאנג׳לו ראסל כבר אולסטאר בנטס
      יכולים לזלזל בצעירי הלייקרס אבל יכול להיות שעם מאמנים יותר נורמליים מביירון סקוט ולוק וולטון היה יוצא מהם משהו טוב יותר
      עם כל הכבוד ללברון בעוד שנתיים הוא בקושי יסחוב
      הפספוס של פול ג׳ורג וקוואי בקיץ הבא זו בכייה לדורות
      אף אחד לא רוצה לשחק בלייקרס והגבה לא נראה כמושיע
      בניה שטחית בלי שום מחשבה על העתיד אין שום פלאן B
      מג’יק חיים של מתחיל להזכיר בניהול שלו את אייזה הדלוח תומאס
      רק שלא ישלח את הג׳ונסון שלו במזדרונות הסטפלייס כמו החבר אייזה

      1. צודק לגמרי מידן! למזלו של מג'יק הוא במעמד של
        חצי אלוהים בערך עדיין אצל אוהדי הלייקרס ולכן גברת באס עדיין לא חושבת לגעת בו…

      2. עם דיוויס מגיע, שחקנים חופשיים ירצו לשחק שם. הצעירים של הלייקרסזה נחמד, אבל הם לא בציר הזמן של לברון (שאם כל הכבוד, לא הגיע כדי לפתח אותם).
        קוואי זה טרם פספוס (הרי הספרס לא רצו להעביר אותו ליריבה במערב), נחכה לקיץ.
        מג'יק זה עדיין שם שמביא שחקנים. וב-LA עדיין יש את המסורת הצהובה-סגולה והוליווד שתמיד ימשכו שחקנים (אפילו קיירי רוצה פתאום סדרת סרטים לדוד דרו…)

        1. מסורת מיי אס
          אף אחד לא הגיע
          שיא הבושה היה הקיץ שהחתימו את מוזגוב ודנג
          איזה כוכבים ואיזה בטיח ??
          דוראנט היה מטרה והוא כבר רמז שזה לא מתאים לו
          שחקנים בליגה מדברים אחד עם השני והמונטין של הלייקרס בקאנט

      3. הפספוס של גורג וקוואי זה כנראה רק בגלל שהם לא רוצים לשחק עם לברון. גורג הרי כבר הפיק סרט על החזרה הביתה ואז לברון חתם והוא התהפך. לא מסכים לגבי הגבה במידה והוא יגיע אז הכל היה שווה. כבר עכשיו הוא שחקן טופ 5 בליגה עם פוטנציאל להיות הכי טוב. לא סתם איינג מוכן לתת הכל תמורתו

        1. אתה לא נותן 3 וחצי שחקנים שכל העתיד לפניהם על שחקן גדול ככל שיהיה
          לברון דוויס + מי ???
          אתה צריך רוטציה של 6-7 שחקנים
          בגודלן בויז תמיד היה צוות מסייע משובח
          בלייקרס ישארו פחיות

          1. לא דואג מהבחינה הזאת. לא חסרים שחקנים שיחתמו בשביל לשחק עם לברון ודיווס ועוד בלוס אנגלס. מבחינתי איך שאני רואה את זה אם דיוויס מגיע אז אנחנו מסודרים גם לשנים אחרי לברון. מאוד מאוד מחזיק ומעריך את הגבה ותמורתו מוכן לתת הכל ( הכי הייתי מבסוט מאפר אש בראש על לברון אבל זה לא יקרה)

          2. מידן נגרים אוספים על הדרך, יש מלא כאלו בליגה. אתה מביא קודם כל בסיס של כוכבים. משלימים יש מלא בליגה, חוזים נגמרים, גי ליג, אירופה. כוכבים יש מעט. לא בעיה בכלל להרכיב קבוצה מצויינת

          3. שמעון
            אין קבוצה שהייתה מבוססת על נגרים ולקחה אליפות
            או שיש לך טריו מטורף + שחקני רוטציה טובים
            מה שישאר בלייקרס סביב הגבה ולברון זה קבוצת גי ליג במקרה הטוב וזה לא יספיק לכלום
            גם בלייקרס מבינים את זה ולכן אינגרם או קוזמה ישארו בקבוצה

          4. מידן הקאבס. לברון קיירי לאב ונגרים מסביב.

            תחשוב קבוצה קיירי פופ לברון מירוטיץ דיוויס

            בספסל רונדו לאנס מגי צנדלר אריזה

            זו לא קבוצה מועמדת לאליפות??? היא תהיה אפילו אם במקום מירוטיץ תשים איזה פיסח בעמדה 4.

            רונדו לאנס פופ כל אלו יוכלו לחתום מחדש בלייקרס בקיץ אחרי הטרייד סתם דוגמא. יש עוד מיליון שחקנים כאלו. להביא נגרים זה לא הבעיה.

        2. הוא בבירור לא שחקן טופ 5 – שים אותו ביוסטון במקום הארדן והם מקום רביעי? ויש עוד את סטף, דוראנט, לברון, פול ג'ורג', יאניס וקוואי. הוא כן טופ 10, וזו הסיבה שאיינג' מוכן לתת הרבה עבורו. איינג' גם צריך לעבור מתישהו ממוד הבניה למוד הכאן ועכשיו ודייויס הוא הזדמנות מצויינת (בהינתן והוא מוכן להאריך חוזה).

          1. נו גם לפי הסמנטיקה שלך אז הוא טופ 8. לדעתי הוא יותר טוב גם מי אניס וגם מקוואי. מפול גורג העונה הזאת לא אבל זאת עונה מיוחדת של גורג ואני עדיין מעדיף את הגבה על גורג. הארדן גם יותר טוב ממנו אבל להגיד תשים אותו במקום הארדן זאת דמגוגיה זולה. באותה מידה אני יכול להגיד שים את הגבה ביוסטון במקום הארדן כפרנצייז פלייר ותראה איזה קבוצה מורי שם לו ואיך הוא מוביל את יוסטון לצמרת הגבוהה לא פחות מהארדן

        1. הוא הפוינט סנטר הראשון בהיסטוריה. לפחות בעידן המודרני 1980 ואילך.

          אף אחד לא ניהל ככ וככ הרבה התקפות, אף אחד

      1. השיא העונתי לציר הוא 8.56 שח וילט והשני 7.78 של וילט. בפלייאוף השיא הוא 9 של וילט. בקריירה וילט השיג 4.44 בעונה הסדירה (ראשון לפני ראסל עם 4.35) ו-4.2 בפלייאוף (שני אחרי ראסל עם 4.7).

        1. אמנם ביחס לאותו מספר דק', יש לראסל ממוצע גבוה יותר במעט (וכך גם בכ"ח כשבפלייאוף הוא בכל מקרה ראשון בשניהם).

  3. ממש אוהב את הגרסה הזו של ראס-לא כופה את עצמו, מנהל את המשחק ונותן לשחקן החם הלא הוא פול גורג להפציץ. יופי ראס תמשיך ככה

    1. חותם עכשיו על המספרים האלה. זרק היום פחות מפוח, שרודר ואדאמס, ורוצה כמות של גראנט.
      כל מה שאמר שראס זה ראס ולא יכול להשתנות.
      כמובן יש זמן לפני שאפשר להכריז, אבל שינוי מקומי יש חד משמעי.
      כולל משחקים רצופים שהזריקה האחרונה הולכת לפול.

    1. לא. הוא יהיה שחקן חופשי בסוף העונה (יצא מהעונה האחרונה בחוזה). מה שכן הוא בתחילת העונה הצהיר שהא מתכוון להישאר בבוסטון ועכשיו הוא כביכול עשה סיבוב פרסה.

      1. וואו וואוו וואו. קיירי, לברון, דייויס וקוואי. אף אחד לא רואה את זה קורה בוודאות מוחלטת או שפספסתי כמה דיונים?

          1. איך לא? אם לייקוב חושב לשבת על 4 מקס אז הלייקרס עם כל הכוח של הארגון לא יכולים לתפור את זה ב 10 דק׳ מול איזה בנק? קיירי, קוואי ודייויס מפוזרים מושלם על המגרש וכולם צעירים. זה להבטיח את עצמך בטופ לפחות 5 שנים קדימה (גם אם לברון יירד פתאום ביכולת עוד שנתיים)

  4. יופי ש סיקור ללילה מעניין למרות ההפסד של יוסטון. ווסטברוק מפתיע לטובה, גם שרודר. לא חשבתי שיהיה לו קל לחזור לעמדת המחליף אבל גם עובדה זו פאקט

    1. שרודר שחקן שחקן.. ואת זה יכול היה להגיד כל מי שראה אותו במשחקים בנבחרת גרמניה. לא נראה אתלט בכלל (אולי בגלל התלתל הבלונדי שנעלם בנתיים..)אבל קשוח, קלע מצויין ויציב והכי חשוב קר רוח ברגע קריטי, יכול לדעתי להיות רכז ראשון בכל קבוצת אמצע ומחליף מעולה בקונטנדרית. חבל שגולדן לא לקחו אותו.. יש להם מחסור דחוף ברכז טוב מחליף.. פציעה קטנה של סטף והכל פתוח…

  5. גם היום התאוריה ממשיכה לעבוד.
    רק נזכיר: 2 בתים מצוינים, הצפון מערבי והאטלנטי; מתחתם 2 בתים ממוצעים, פסיפי ו"טקסני"; ושני בתים נוראים, המזרחיים הנותרים. בכל מפגש תנצח נציגת הבתים הטובים יותר.
    בינתיים ביום הראשון שבדקתי את התאוריה היא עמדה בכל שלושת המפגשים הרלוונטיים. ביום השני היא עמדה ב 4 מתוך 5 מפגשים (הניקס הפסידו והרסו…). היום: 3 מתוך 4. אציין שאתמול לא בדקתי.
    יכול להיות שיש כאן משהו

  6. אני חייב להגיד משהו על דנוור
    לראות את דנוור משחקת תענוג עילאי.
    זו קבוצה חכמה עם מאמן נפלא שמגיב בזמן.
    החילופים שמשאירים את הגאון יוקיץ על שחקנים נמוכים ממנו בצבע גאוני. הוא דוחף אותם עם התוכעס הענקי שלו ואז זה או שתיים קלות מתחת לסל (או שתיים ועוד אחת מהקו) או שאם עושים עליו דאבל הוא מאתר את השחקן הפנוי בחלקיק שנייה ויש או אסיסט או החטאה.
    כן יבוא נרגן ויגיד שכל קבוצה עושה את זה, אבל לא לכל קבוצה יש כישרון כמו יוקיץ…. בעצם, לאף קבוצה אין שחקן כזה.

  7. פשוט לא מסתדר בראש שמייק ביזלי קולע 35. יוסטון חסרה גובה תחת הסל. אין מה לעשות בנידון אלא להחזיר את קפלה ולהביא מיד עוד גבוה אמיתי. לדור ישנה יכולת מצויינת לכלוב ולתאר הכל, בלי לבזבז מילים רבות מדי.

  8. There were three anonymous nuggets last night….Beasley (Malik not Mike 😉
    Torrey 'who' Craig ? He shut down the beard….wait what/who?
    & Monte Morris…
    Damn that team is under the radar and loaded…
    They're high over the on the mile-high daze-N-confused city…its all that legalized stuff..

  9. שלום חדש כאן..
    טרייד שעלה בדעתי והייתי שמח לשמוע מה דעתכם.
    הארדן וקפלה תמורת הוליידי ודיויס. יוסטון מקבלת גבוה סטאר שכריס פול יכול להזין, וספק נקודות + שומר ברמות הגבהות( מה שהארדן לא מצטיין בלשון המעטה..) והשקנאים מקבלים אול סטאר בשיאו ומחליף אידיאלי לצד הארדן ( אמנם לא באותה רמה) לדיויס.
    מה אומרים, לוקחים?

כתיבת תגובה

סגירת תפריט