You are currently viewing מעורב הופס ליום רביעי : גם שתי גבות לא תעזורנה ללייקרס / מנחם לס

מעורב הופס ליום רביעי : גם שתי גבות לא תעזורנה ללייקרס / מנחם לס

1. וידוי – CONFESSION

אף פעם לא התעניינתי ב-IN וב-OUT של טריידים. פשוט קבלתי אותם כחלק מהחיים ב-NBA.

משום מה כל עניין הטרייד של אנטוני דייויס – "THE BROW" – הכניס אותי אל תוך תוך הסלט BIG TIME.

לכן אני כותב עליו שוב היום. אח"כ ארגע. אבל נכנסתי לעניין הטריידים בגדול והחלטתי להיכנס לכל העסק ברצינות גדולה וללמוד את כל החוקים, ההגבלות, בקיצור את כל הביזנס. זהו עסק מרתק, ומאחר וזהו לא עסק מדוייק תמיד תהיינה הצלחות וכשלונות.

אעשה את הטוב ביותר שאוכל להביע את דעתי AND TO KEEP YOU INFORMED!

2. אני מה זה שמח שתקעו ל-'THE BROW' ' חמישים גדולים על שדרש טרייד בציבור


 *
$50,000 זה זול מדי. שיסתום את פיו, ואם הוא רוצה טרייד שיגיד זאת בחדר סגור למנכ"ל הקבוצה. הוא גורם לסערה שלמה; הוא גורם לי לכתוב ולכתוב, ובס"ה מי הוא? מה הוא? מה הוא כבר עשה בחייו מלבד אליפות מכללות ב-2012, דבר שכרמלו אנטוני עשה כבר 9 שנים לפניו?

3. הטרייד הבומבסטי ביותר מאז קרים עבר ממילווקי ללייקרס?

(הטרייד הבומבסטי מאז קרים מיי אס)

אנטוני אירוינג (AnthonyIrwinLA) הוא מהפסיכים האלה מהלייקרס נשיון שחושבים שמה שקורה בלייקרס הוא עניין שמעניין יותר מסגירת הממשלה שטראמפ מתכנן לעוד שבועיים, או מרצונו להכניס את 'הברית החדשה' ללימוד חובה בבתי הספר (https://www.silverscreenandroll.com/2019/1/28/18200390/nba-trade-rumors-lakers-anthony-davis-requested-rich-paul-lebron-james-free-agency

הוא, האנטוני אירוינג הזה,  מאמין שהנה, זאת ההזדמנות של הלייקרס לעשות טרנזקציה שלא היתה כמוה מאז שקארים עבדול ג'אבר החליט ב-1975 לעזוב את מילווקי ולהצטרף ללייקרס, אחרי שהוא ואוסקאר רוברטסון זכו שם באליפות. בקישור למעלה הוא מקיים דו-שיח עם אחד בשם HARRISON בתכנית 'THE LAKE SHOW' בזמן שכולם נחרו, ובו הוא מודיע קבל עם ועידה שהלייקרס חייבים לעשות הכל – ז"א  ה-כ-ל  – כדי להביא את אנטוני דייויס. ו-ע-כ-ש-י-ו!

הוא אומר ש"דייויס עדיף על כל ארבעה שחקנים – (מלבד לברון כמובן)- שהלייקרס יצטרכו לתת עבור הגבה, ולכן עליהם "לעשות הכל כדי שהטרייד הגדול ביותר מאז 1975 ייצא לפועל".

"DAVIES IS THAT GOOD!", הוא מצהיר.

(טוב. לפי התחלת המשחק בין הלייק'רס לפילדלפיה – 35-15., גם שתי גבות לא תספקנה ללייקרס, קבוצה שלא מתביישת להשפיל את עצמה בבית!)

4. מה בדיוק הוא 'חוק דריק רוז' שמונע מהסלטיקס לעשות טרייד על AD עכשיו?

אוהדי הסלטיקס שהתעוררו שלשום עם רוק על שפתיהם רק מעצם הרעיון שהסלטיקס עומדים להביא את הגבה לקבוצתם, גילו שזה בלתי אפשרי עתה. אולי זה לא יהיה אפשרי בכלל.

המחסום הראשי הוא 'ROSE RULE' הנוגע לקיירי אירוינג שנמצא בקבוצה.

ב-2011, ה'הסכם הקיבוצי' כלל את 'ROSE RULE', על שמו של דריק רוז.

הנה מה שהחוק קובע:

The rule allows a player finishing his rookie contract to make 30 percent of a team’s salary cap — up from 25 percent — if he’s twice been voted an All-Star starter, twice been voted All-NBA or won an MVP award.

החוק נקרא על שמו בגלל שב-2010-11 רוז היה ה-MVP של הליגה, ומטרתו לשדרג שחקן שערכו עולה על הערך שלו לפי חוזה הרוקי שלו.

אז כיצד החוק לא מאפשר טרייד של אנטוני דייויס לסלטיקס עתה?

כי החוק מגביל כל קבוצת NBA לשחקן אחד בלבד החתום על 'חוק רוז' שעדיין נמצא עם החוזה. (עכשיו מסבירים שלמעשה שניים יכולים להיות על 'חוזה רוז' אבל רק אחד מהם יכול לבוא דרך טרייד, וזה מה שהסלטיקס עשו להביא את אירוינג ב-2017).

הווה אומר? הווה אומר שגם קיירי אירוינג וגם אנטוני דייויס קבלו הארכת 'חוזה רוז' בחוזים העכשוויים שלהם.

שורה תחתונה:

הסלטיקס עשו טרייד על אירוינג באוגוסט 2017 אז הם לא מורשים לעשות טרייד על AD – או כל שחקן אחר החתום על EXTENSION עם 'חוק רוז' – עד שאירוינג עוזב את הסלטיקס. הוא יהפוך לשחקן חופשי הקיץ והביע את רצונו לחתום מחדש עם הסלטיקס. הוא יוכל לחתום איתם – והם איתו אם הם מעוניינים – אחרי ה-1 ליולי, 2019. אבל אז הם לא יוכלו להחתים את AD.

אז מה האופציות של הסלטיקס?

כמובן שאופציה מס' 1 היא הטובה ביותר עבור הסלטיקס, אבל הסיכוי שהגבה תהיה AVAILABLE אז – ולא תלבש כבר טי שירט של הלייקרס – שואף ל-15%.

5. למה לפליקנס לא כדאי לעשות מאומה עתה ולחכות לקיץ?

 

 

6. תמונות (רק לגילאי 10 ומעלה)

דניס רודמן לא עושה חשבון לאף אחד!

 

*

תסתכלו על החבטה של Paige Spiranac, לא על הגוף שלה!


*

הנה החבטה שלה של המקצוענית היפהפיה (ואחלה גולפאית בסבב):

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
122 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
30/01/2019 6:37:35

תודה רבה מנחם.
יתכן שהבאז הזה של אירווינג ללייקרס מרמז על כך שאיינג' באמת מוכן להטריד אותו כדי להביא את דייויס?
מעניין מה דייויס עצמו מעדיף. אם אני הוא אני מעדיף את בוסטון, אבל אני לא הוא.
אף פעם לא הבנתי מה מושך בגולף. אני חושב שהדברים מתחילים להתבהר אחרי הפוסט הזה.

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
30/01/2019 6:55:37

גולף זה ספורט מעולה
כמו שמאנו ראה בתמונות הגברת עם אחיזת מקל שאין שני לה

Dan
Dan
30/01/2019 6:49:24

Kyrie will never resign with the Pelicans next year (when his contract is up) and I'm sure he'll make it loud and clear if Ainge would think to trade hime

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
30/01/2019 7:01:51

מומי אומר שכל הדיבורים על הגבה מסתירים את הבעיה האורגנילית של הלייקרס
להחתים שחקן בן 34 על חוזה ל 4 שנים והשחקן הזה ידוע כשרץ בן שיקוץ בן חורג של דלונטה מאדר פאקר ווסט
נתנו ללייקרס לימונים ובמקום לעשות מהם לימונדה עשו מהם לימון כבוש חמוץ חריף
מומי היה מעיף את הפלופ הגדול כל עוד יש פראיירית שמוכנה לתת משהו אפילו בשביל דוויס
עתיד של דוויס אולי יביא את קוואי ואפילו דוראנט ללייקרס
כל עוד אבו פלופר שם אף אחד לא רוצה להגיע

ראס א שטן
ראס א שטן
30/01/2019 8:26:02

אין ספק שאם לברון לא בלייקרס ודיוויס שם אז יבוא כוכב נוסף בטוח, כנראה קאווי וזה עדיף כי כל הבסיס גם ישאר. חייבים אבל רכז סביר דראגיץ/קמבה כזה שינהל אותם כי לונזו לא לרמה וקאווי ודיוויס לא יכולים לנהל משחק, הם פינישרים. קמבה, קאווי, אינגרם, קוזמה, דיוויס זה קונטנדרית לכל דבר.

במציאות גני ומגיק יוטרדו לנ"א לפני שהתאגיד עובר לשם.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
30/01/2019 9:07:29

כל מילה.

נזיר הנשמה
נזיר הנשמה
30/01/2019 9:07:57

מומי הצעה לטרייד תן את סילבי ועוד נקבות שנופלות לך על הדרך. עבור הגבה ללייקרס.
במחשבה שניה לוותר על סילבי?

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
30/01/2019 12:04:42

מי שאתה מכנה הפלופר הוא מגדולי הכדורסלנים בכל הזמנים והמצטיין בשלוש אליפויות בשתי קבוצות.

מנתח מוח
מנתח מוח
30/01/2019 7:06:11

דיוויס כבר מודיע (דרך ריצ' פול/ לברון), שהוא מתכוון לנחות בלייקרס, כך או אחרת.
הדבר הזה מוציא מהתמונה את בוסטון. לגבי השנה כמובן היא לא יכולה להטריד אותו.
לגבי השנה הבאה – אם AD עדיין יהיה על השולחן – אין לה שום טעןם לשלם עליו הרבה עבור השכרה לשנה אחת.
זה מוציא את בוסטון מהתמונה, תכנון יפה מאוד של קלאצ' ספורטס. זה בעצם מוציא כל מי שלא תהיה מוכנה ללכת ALL-IN, וקשה לראות מי תיתן הרבה עבור ההשכרה הזו. אולי רק דריל מורי במאמץ נואש לתת להארדן את הטבעת שבורחת ממנו. אבל ליוסטון אין מה לתת בתמורה.
שורה תחתונה, דיוויס יגיע בקרוב לליקרס. ואם לא, אז עוד שנה.
שלב 2 בתכנית לברון להשתלטות על הלייקרס – צ'ק.

Ido
Ido
30/01/2019 7:09:33

Fantastic swing. One of a kind!

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
30/01/2019 7:18:58

למי אכפת מהגבה ??
Paige Spiranac !!!
הולי שיט!!

יוסי
יוסי
30/01/2019 7:19:56

אני מאמין שיחכו לקיץ כמו שמנחם אמר מכיוון שכרגע כמות הקבוצות שיכולות להציע מאוד מוגבל וכביכול זאת שיכולה להציע את ההצעה הטובה ביותר לא יכולה לעשות זאת.
בקיץ מתחילים מחדש אפשר לשנות קבוצות ומי קבוצת תחתית אפשר להיות קונטנדרית , נגיד ניקס , שולחים פרוזינגס והבחירה לפלס ומחתימים את דוראנט , בקיץ אפשר לחלק קלפים מחדש וגם יותר ברור מה שווי הנכס (בחירת דרפט).
לגבי טרייד העונה , זה יקרה רק עם הצעה בובסטיטת שזה יכול להיות פילי ים סימונס ניקס עם פרוזינגס ובחירה עוד קבוצה שיכולה להיות סוס שחור במרוץ זאת דנבר , יש לה נכסים טובים ומגוונים , חבילה של מורי פורטאר ביזלי מיסליפ ובחירת דרפט תמורת דיוויס ועוד שחקן בהחלט שווה יותר מהמאה של הלייקרס , והוא יכול ללכת על אליפות העונה .
בסיס יוקיץ האריס בארטוו אייזאה בהחלט יכולה לעשות חיים קשים לגולדן .

ראס א שטן
ראס א שטן
30/01/2019 8:56:34
Reply to  יוסי

יוסף אתה נאיבי, אמרתי לך לפני שנה שזה יקרה ואמרת לי שעם דיוויס אתם קונטנדרים. לברון לא יחכה לאף אחד, הוא מסוגל לאיים בשביתה עד סוף העונה או לבקש טרייד אפילו, מה אתם לא מכירים אותו?

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
30/01/2019 7:22:15

בראון וטייטום נשארים בבוסטון.
חלום דייויס פג.
לדעתי גם קיירי לא יחדש חוזה, אולי יצטרף לגבה וללברון או שילך לניקס. הסלטיקס יקחו מה שהדראפט ייתן יחתימו את רוזייר כרכז ואת מוריס בתקווה ששלושת הצעירים עוד יתפתחו ויהפכו לדבר האמיתי.
הייתי הולך עם מה שיש ומוותר על דייוויס. מקווה שאיינג' לא יותר מדי אובססיבי בעניין.

שייקה
שייקה
30/01/2019 8:08:11

אתה רציני? איינג׳ אוסף נכסים כבר 5-6 שנים רק בשביל היום הזה. לא אובססיבי… גדול.

מאיפה הביטחון לגבי בראון? תהיה בטוח שהוא לא מוגן. אצל איינג׳, אף אחד לא מוגן. אפילו טייטום שכנראה הינו בעל המעמד הכי חסין בקבוצה לטרייד נכון להיום. אם נ״א יבקשו, הם יקבלו. קיירי הוא סוגייה מעניינת ואני מסכים שזה נראה יותר ויותר כאילו הוא לא מתכוון להישאר. אפילו שזה לא תואם את מה שאמר, הרבה יכול לקרות עד הקיץ.

ראס א שטן
ראס א שטן
30/01/2019 8:18:52
Reply to  שייקה

אתה לא מבין. דיוויס הודיע לכל הקבוצות שהוא רוצה לייקרס ולא יאריך חוזה. עבור שנה אחת של דיוויס איינג לא יתן בחיים את טייטום.
טייטום יינתן רק אם דיוויס חותם 5 שנים בסלטיקס וקיירי חותם 5 שנים בסלטיקס. הבנת? טייטום מיועד להיות מסר 1-2 בבוסטון ומספר 1 אם קיירי בטעות בורח ועושה להם דוראנט.

שייקה
שייקה
30/01/2019 11:10:50
Reply to  שייקה

לדעתי אתה זה שלא מבין. גם אם זה מה שהוא רוצה, ואני נוטה להסכים איתך, הוא לא הודיע שום דבר לאף קבוצה. זה רק בדמיון הפורה שלך. ב-ר-ו-ר שכולם שההעדפה שלו היא הלייקרס. אבל להזכירך, שלושה כוכבים בשנים האחרונות נתנו את העדפתם לקבוצה כשדרשו טרייד – ואף אחד מהם לא הגיע לאן שרצה. אז לאט לך.

מסכים שעבור שנה אחת איינג' לא ייתן את טייטום וזו הסיבה שאני חושב שהוא די חסין. אבל אף אחד אחר לא חסין. התזמון של הבקשה הזו בבירור נותן יתרון ללייקרס, שיודעים שלאיינג' חבילה טובה יותר ממה שהם יכולים להציע. זה חלון ההזדמנויות הכי רלוונטי עבורם עד סוף הקיץ הבא, לפחות על הנייר. לכן, הם חייבים להיות אגרסיביים עכשיו ולתפוס את נ"א בבלבלות שיגרמו להם לעשות מעשה פזיז מתוך פאניקה. ובנסיבות האלה, הדרך העיקרית של איינג' לגרום לנ"א לחכות היא לשלוף את הקלף של טייטום. גם אם הוא לא מתחייב להעביר אותו באופן ברור, הוא בטוח יעלה אותו בשיחה (ותהיה שיחה, תאמין לי) בתקווה שזה ישכנע את נ"א לחכות עוד כמה חודשים.

ראס א שטן
ראס א שטן
30/01/2019 12:17:20
Reply to  שייקה

זה הודעה

https://www.silverscreenandroll.com/2019/1/29/18201757/nba-rumors-anthony-davis-trade-la-lakers-request-long-term-extension-rich-paul-lebron-james

הניסוח המתפלפל זה למנוע טמפרינג ושטויות יענו.

עבור שנה הזאת+עונה הבאה יקחו אותו רק קבוצות נואשות לאול אין. מי אלו הקבוצות הנואשות בליגה?

1. לייקרס-שעון החול דופק ללברון ואצלם הוא גם יאריך חוזה
2. יוסטון- שעון החול של הארדן בשיא+פול הולך ואוזל מהר וחזק
3. טורנטו-אצלם שעון החול כבר ממש בסיום כי כנראה קאווי אפילו לא יהיה בעונה הבאה אז זה רק לעונה הזאת אול אין
4. באקס-שעון החול של יאניס אצלם אוזל וחייבים להראות לו ולקחת סיכונים.
5. אוק- שעון החול של ראס אוזל אבל הם מאמינים בעצמם העונה ולא נראה לי יעשו שינוי עד הקיץ, יראו לאיפה הם יגיעו
6. ספרס-שעון החול של אולדריג דרוזן ופופ אוזל, אבל באמת שלהם אין בכלל מה לתת על דיוויס אז לא רלוונטי
7. פורטלנד-שעון החול של דמיאן אוזל
8. אינדיאנה-מהלך אול אין לעונה הבאה עם אולדיפו ועוד חיזוק בקיץ, יש להם מלא חוזים נגמרים הקיץ
מי לא לחוצים?

1. פילי- יש זמן וצעירים ולא צריכים אותו
2. בוסטון-יש זמן וצעירים
3. דנבר-יש זמן וצעירים

יתר הקבוצות בליגה לא רלוונטיות לכלום. ניקס וברוקלין יכולים ללכת עליו אול אין ולהאמין שישאירו אותו בעזרת החתמת כוכבים או שחקנים אחרים בקיץ ולא יהיה אכפת להם מהלך כזה בשביל הקהל שלהם, זה לא שדיאנגלו ראסל או פורזיניגיס יביאו טבעות. גם מיאמי יכולה.

יתר הקבצות אין להן מה להציע ולא מאמין שנ"א יטרידו אותו

שייקה
שייקה
30/01/2019 15:12:28

תודה, לא ראיתי את המאמר הזה.

אבל שוב, לכולם ברור שההעדפה שלו היא הלייקרס. גם של ג'ורג' לפני שנה… לגבי הקבוצות שמנית –
לייקרס – אין צורך להרחיב. ברור שזה מה שהוא מכוון אליו.
יוסטון – ייתנו הכל לדעתי. אם על באטלר הם הציעו 4 בחירות סיבוב ראשון, השמיים הם הגבול פה (למעט הארדן, כמובן).
טורונטו – סיכויים נמוכים אבל אי אפשר לדעת. יש להם עומק מטורף. אבל אם הם לא כוללים את סיאקם בעסקה אני לא רואה את זה קורה. ולא רואה אותם כוללים אותו בשביל השכרה.
באקס – אין סיכוי. הקבוצה טובה כבר עכשיו, לא רואה סיבה. ושעון החול של יאניס אפילו עדיין לא התהפך…
אוק, ספרס, פורטלנד – לא נראות לי נואשות בכלל. במיוחד הספרס, שלא יחלקו נכסים. אבל גם האחרות, שאו שאין להן מה לתת או שנ"א לא תיקח.
אינדי – האול אין שלהם לא יגיע השנה ולא יגיע עם דייויס. הם לא ידועים כבזבזנים או כרודפי כוכבים. הם ינסו לראות מה יקרה השנה וימשיכו משם.

ראס א שטן
ראס א שטן
30/01/2019 15:38:15

מה יש לאינדי להפסיד על דיוויס? רוב השחקנים שם מסיימים חוזה העונה זה לא שאם הם יוותרו על דארן קוליסן קורי גוזף הם לא יחיו עם עצמם בעוד שנה וחצי.. אם הייתי GM ולא בא לי לדשדש מקומות 5-6 במזרח אלא רוצה ללכת על כתר המזרח הולך לגמרי על דיוויס, הכי הגיוני שבעולם. בגלל שהם לא רודפי כוכבים וצמאי דם הם נמצאים איפה שהם נמצאים במקום לעלות שלב

הספרס לא יתנו נכסים? איזה נכסים יש להם? דרוזן ולמרקוס בסוף הקריירה שלהם

יאניס מסיים חוזה עוד שנתיים ורבע ועוד איך שעון החול הפוך כבר ולא נראה לי הבאקס ימשכו כוכבים אליהם….

שייקה
שייקה
30/01/2019 16:15:38

דייויס לבד באינדי לא יביא לך את כתר המזרח. זה יביא עומס סדקות לדייוויס, פציעה, סיבוב שני גג, ונוסף על הכל הם ייתנו את כל השחקנים שמשחקים יחד כבר לא מעט זמן. לא נראה לי שיקרה דבר כזה. הם ממש לא נמצאים איפה שהם נמצאים כי הם לא רודי כוכבים וצמאי דם, כלשונך. יותר כי זה שוק קטן שלא מושך שחקנים. קבוצות כאלה לא ממהרות לוותר על כל נכסיהם בשביל שחקן שיזרוק אותם לאנחות וישאיר אותם לבנייה ממושכת כל שנה וחצי.

שייקה
שייקה
30/01/2019 16:18:41

והספרס – בדיוק מה שאמרתי. אין להם נכסים לתת, וגם מה שיש הם לא ידועים כמחלקי בחירות וכאלה. אגב, גם הם לא רודפי כוכבים וצמאי דם ובכל זאת הם נמצאים איפה שהם נמצאים. אז זה קצת מפריך את הטענה שלך. יש עוד כמה קבוצות כאלה בליגה אבל לא ברמת הנדירות של הספרס. ולגבי הבאקס – שוב, אם הם היו מדשדשים במזרח הייתי אומר מילא. אבל הם קבוצה טובה השנה, וקשה לי להאמין שהם יזרקו את זה בשביל השכרה.

ראס א שטן
ראס א שטן
30/01/2019 8:16:46

למה אתה כ,כ פסימי והספינים של התאגיד משפיעים עליך ככה? קיירי בבוסטון אבל איינג וסטיבנס חייבים ללקק לו עמוק עמוק בחריץ, לציית לכל הגחמות ורק אז שיחתום על 5 שנים מקס לנסות לנהל אותו, כמו שגולדן עושים עם דוראנט.

עזיבה של קיירי ואיינג הופך מגאון לרפה הבנה, המרחק דק….

הסוד הוא לרצות את קיירי לחלוטין, לפנק לפנק לפנק לתת לו יחס של מושיע, פרנצייז, יחס של לברון! שלא יפגע, אם יתייחסו אליו כשווה ערך לטייטום או כעוד בורג…. טוב לא יצא מזה

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
30/01/2019 7:26:22

אגב, ראית את שריקת האוויר שהארדן קיבל בשניות האחרונות של המשחק?
לשופטים אין בושה לשרוק שריקה כזו? אם היה משחק מול דטרוייט של תחילת התשעים היו מדביקים אותו לפרקט ואוכליםאת השופטים.
ברגע שראיתי את הקטע סגרתי את המחשב. זה פשוט מגעיל!

ראס א שטן
ראס א שטן
30/01/2019 8:14:02

AIR DOWN MAN DOWN

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
30/01/2019 9:40:45

לא ראיתי, אבל קרה לי גם העונה, לראשונה בהיסטוריה, שסגרתי משחק אחרי שריקה

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
30/01/2019 14:22:33

ברוך הבא למועדון הסוגרים. כשיתחילו להגיע תלונות על השיפוט לסילבר אולי ישנו שם את החוקים. לא יכול להיות שהארדן קופץ על שחקן שלא זז (אולי טיפה להגן על עצמו כן כי הזקן נופל עליו…) ומקבל 3 זריקות במקום שתהיה עבירת תוקף. זה אנטי כדורסל.
תנו לשחק כבר יופטפויירמאט!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

מנחם לס
מנחם לס
30/01/2019 17:07:56

כתבתי על זה במעורב ברגע שזה קרה.

עידן
עידן
30/01/2019 7:29:52

הגבה יהיה בלייקרס.
ניו אורלינס לא יסכימו לטרייד על קיירי כי קיירי מסיים חוזה בסוף השנה ויברח מניו אורלינס
כרגע הדיווחים שקיירי גם לא יחדש חוזה בבוסטון ומעבר לאפשרות של ניו יורק שתמיד הייתה קיימת יש באזז חזק שקיירי ולברון עומדים להתאחד בלייקרס
הלייקרס יכולים להיות עונה הבאה עם ביג 3 של לברון דייויס וקיירי

עידן
עידן
30/01/2019 7:35:44
Reply to  עידן

דייויס חתם עם ריץ פול כדי להגיע ללייקרס.ברגע שדייויס מודיע שהוא מתכוון לחדש חוזה רק בלייקרס בוסטון ועוד קבוצות לא יוותרו על נכסים בשביל השכרה לשנה של דייויס

חרש עץ
חרש עץ
30/01/2019 7:38:29
Reply to  עידן

בדיוק

חרש עץ
חרש עץ
30/01/2019 7:39:25
Reply to  עידן

נשארו במירוץ רק הלייקרס וקבוצות אול אין לעונה+עונה הבאה על הכתר=לייקרס, יוסטון בעיקר אחכ טורנטו, באקס, אוק, ספרס אולי

האווי לאסוף
האווי לאסוף
30/01/2019 10:27:52
Reply to  עידן

ועכשיו עגל יצטרך להחליף את ג'ס בלייקרס בניק שלו…

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
30/01/2019 13:31:36

אני מחכה לזה בקוצר רוח

חרש עץ
חרש עץ
30/01/2019 7:45:15

לייקרס מביכים לא מסוגלים לקחת ריב הגנה על בן סימונס כסנטר מביך

זבוב
זבוב
30/01/2019 8:48:06

המשחק של לברון וריצ' פול הרבה יותר גדול מעוד טבעת אליפות. זה ממילא לא היה העניין במעבר ללייקרס. זו חשיבה של אוהדים נאיביים שמבחינתם למשל דנבר ו-LA הן עוד 2 מתחרות שוות, ולא קרית-עקרון מול אמריקה.
זה משחק של עושר, שליטה והרבה כוח, אולי כהכנה למגרש הפוליטי. גם AD הוא עוד חייל בלוח השחמט שלהם. שני אלה יושבים ומתככים ומתכננים במשך שנים, עם מטרות רחוקות בהמשך.
כדאי לשים לב לכל שחקן שמיוצג בקלאצ' ספורטס. תמיד יש אינטרס לברוני מאחוריו, רק לא תמיד קל לזהות אותו. TT ו-JR הגיעו לשם כדי לעשוק את דן גילברט ולהשלים את הנקמה של לברון באיש היחיד שטינף אותו ברבים, ואיזו נקמה הוא השאיר.
המשך הרשימה יותר ארוכה ממה שחושבים. AD ובן סימונס הם השמות הידועים. גם ג'ון וול שם, האחים מוריס, KCP (שבוודאי ישחק תפקיד בענייני הלייקרס), דג'ונטה מארי מהספרס, פרגוסון ונואל מאוקלהומה, ועוד ועוד, הרשימה מתארכת.
וזה דבר שגדולי המשחק הקודמים לא הכירו בכלל. מייקל, קובי, שאק – מעולם לא חשבו ולא עברו לניהול השחקנים עצמם, להיות שחקנים עתירי כוח מול הקבוצות, בדרך להשתלטות על הביזנס. לברון נמצא שנות אור קדימה.

ראס א שטן
ראס א שטן
30/01/2019 8:54:53
Reply to  זבוב

בדיוק . רק טעות אחת ריץ פול לא מתכנן כלום, הוא רק הקוף, איש הקש, קבלן ביצוע. התכנון הוא עי לברון וחברי תאגיד בכירים או BLACK MONEY.
בדרך לקמפיין קולנועי ופוליטי

זבוב
זבוב
30/01/2019 8:55:58
Reply to  זבוב

נ.ב. כל זה כמובן לא אתי, כנראה לא חוקי ואפילו פלילי, אבל באמריקה אין כמעט דבר שקשור לכוח וכסף שלא נגוע בכל זה, כל וול סטריט זו עבירה פלילית אחת גדולה. הולכים בעקבות התוצאות. אם אתה עשיר, מצליח ובעל כוח, כדאי להצטרף אליך.

ראס א שטן
ראס א שטן
30/01/2019 8:58:45
Reply to  זבוב

עזוב פלילי, אם יש מי שרוצה זכותם להיות בקלאץ. החוק הזה שלשחקן אסור להיות בעלים של סוכנות חרטא.
פעם הכרתי רו"ח בכיר בארץ, סוג של לברון בענף והוא היה תמיד אומר משפט יפה, "מה אני אשם שהחוק עקום" 🙂

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
30/01/2019 12:44:29
Reply to  זבוב

"שנות אור..". ? Lol
.
היה כבר מישהו שעשה זאת לפניו..
.
דודו דהאן… "על כתפיי ענקים"..חיחיחי
.

נזיר הנשמה
נזיר הנשמה
30/01/2019 9:01:04

סביב הגבה מסתובבים כבר היום שחקנים מאוד טובים. גרו הולידיי שעושה עבודה אדירה נקודות אסיסטים, שמירה . רנדל שחקן פנים טוב, מירוטיץ שחקן לא רע בכלל , יכול להכנס בחמישיב ראשונה בהרבה קבוצות. אטוואן מור – לא רע בכלל.גהיל אוקפור אם ימשיך ככה, יהיה היעד הבא להשתלטות עויינת. קזינס שיחק שם שנה שעברה.
עכשיו תאמרו לי מה השיג הגבה עם צוות לא רע בכלל? כולם אשמים ,השחקנים (מלבד הגבה) המאמן, כמובן ההנהלה. אבל הגבה טהור ונקי.
הגבה שחקן מעולה , אין בכלל ספק.אבל הוא נפצע לא מעט,ואם אתה מוותר על נכסים משמעותיים עבורו.פשוט אכלת אותה.יש לו נטייה להפצע (לא באשמתו) דווקא כשהקבוצה במומנטום ומאוד צריכה אותו.
אני מבין שמנהלים מוכנים להעביר בטרייד אפילו את האישה. אני מציע להם לחשוב היטב. בעיקר לערוך צפי איך תראה הקבוצה לאחר שוויתרה על שחקנים משמעותיים.
לגבי הניקס אם יקבלו את ציון. לא מציע להם לוותר עליו. בטח לא בשביל הגבה.יש פה תרכובת של ברקלי ולרי גונסון וגוף צעיר. אם הוא באמת גרסה של ברקלי לא הייתי עושה החלפה.
בעניין אחר אין לי ספק שברקלי היה שחקן הרבה יותר טוב ובהפרש גדול מהגבה.

ראס א שטן
ראס א שטן
30/01/2019 9:03:22

הגבה השנה שבת אם לא הבנתם. נא לא הבינו את הרמז עד שהוא כבר אמר להם את זה במפורש

חרש עץ
חרש עץ
30/01/2019 9:02:05

מנחם די להחפיץ נשים 🤣🤣🤣🤣🤣

ישר לתוך הגומה

Thhgdל
Thhgdל
30/01/2019 9:02:39

הפליקנס יכולים גם לקחת מבוסטון את קיירי+טיטום ובראון ולזרוק לליקרס את קיירי בעד נגיד קוזמה ובול
ועוד כמה פירורים
וככה לשתות את שני הקבוצות ביחד

33&34
33&34
30/01/2019 10:17:14

קיירי שחקן שחקן, אבל לא מתאים הדיבורים האלו.
אם אני איינג אני בודק את הולידיי על קיירי, ואפשר להוסיף את הייוורד על הדרך…
הולידיי פחות טוב ופלאשי אבל בחוזה לכמה שנים, ומתאים יותר למנטליות של בוסטון. יאפשר לטייטום להיות מס 1 ולבראון לזרוח כמו בשנה שעברה .

האווי לאסוף
האווי לאסוף
30/01/2019 10:30:27
Reply to  33&34

אהבתי את השם והתמונה

האווי לאסוף
האווי לאסוף
30/01/2019 10:35:41

אם על הערה בפומבי מקבלים 50 אלף דולר קנס, כמה אתה אמור לקבל על החזקת סוכנות שחקנים? אני חושב שהקנס הזה נועד להבהיר לגבה שעד שהוא לא עושה את כל מה שלברון רוצה ממנו, עדיין ניתן להעניש אותו. הוא עדיין לא האיש שהמלך חפץ ביקרו, וכדאי שיזכור את זה גם הרבה לאחר החתימה, כשלברון יהפוך אותו לזורק שלשות מהפינה.
ובנוגע לגולפאית, זה נחמד, כמובן, אבל עדיין לא מספיק כדי לשכנע אותי לצפות בספורט הזה (כנראה שהליבידו שלי הולך ודועך עם הזיקנה)

זבוב
זבוב
30/01/2019 11:04:44

כל הקנסות והמסים איבדו את המשמעות שלהם.
"מס המותרות" כבר לא רלבנטי. תקרת השכר קרסה. קבוצות ירוויחו הברבה יותר מעליית הפרנצ'ייז ועסקים נלווים. הרבה-הרבה יותר, וזה מה שג"ס למשל עושה.
אפילו השכר לסופרסטארים מאבד משמעות. ככה אין בעיה לדוראנט או לא משנה מי, "לעשות הנחה". הוא יקבל פי כמה יותר, מבחוץ.
והקנסות האישיים? זו בדיחה.
50 אלף דולר קנס ל-AD זה אפילו לא מסטיק בזוקה. זה 1 חלקי 500 מהמשכורת השנתית שלו. AD מרוויח 300 אלף דולר לכל משחק. וזה בלי לדבר על כל העסקים מחוץ לכדורסל.
אין כמעט משמעות לכסף, יש משמעות לכוח שהכסף יכול להביא. כסף? יש להם עד 100 דורות קדימה.

הייט אשברי
הייט אשברי
30/01/2019 10:49:29

2 גבות למלאכים
מאף אחת לא תגיע טבעת לאגמים .

רפיקי
רפיקי
30/01/2019 11:03:55

אנתוני דייויס הוא שחקן נהדר
איפשהו בין הטופ 5 לטופ 10
מקום שלישי בנקודות העונה
וזה לא אומר כלום, אבל כלום על היכולת שלו לשחק בסופר טים
יש הרבה שחקנים שנותנים מספרים יפים בקבוצות תחתית
זאת יכולה להיות טעות ענק של הלייקרס
או הצלחת ענק
בקיצור, בניגוד לדעה הרווחת שדייויס הוא מנייה בטוחה, בעיניי דייויס הוא הימור

Zivke
Zivke
30/01/2019 11:31:16

תודה! אין לי מושג לאן AD יעבור או כמה זה משנה בהתחשב בעובדה שהוא נוטה להיפצע כל חודש-חודשיים, אבל היה שווה לקרוא את המעורב רק בשביל הריבוק פאמפ של רודמן (היו לי כאלה בניינטיז!!!)

דדי
דדי
30/01/2019 11:37:33

לטעמי האישי, הקבוצה שיכולה לתת את החבילה הכי טובה לפליקנס בטרייד העונה היא הניקס.

הלייקרס צריכים לעשות את הצעד הבא במשחק הפוקר הזה ולהטריד חוזים מסתיימים תמורת… ריאן אנדרסון.

שייקה
שייקה
30/01/2019 12:54:45
Reply to  דדי

הגזמת. באיזה עולם החבילה שלהם טובה משל הסלטיקס? ועזוב את זה שמבחינת תחרותיות נטו הניקס יכולים להציע לו הרבה פחות. אני לא הייתי בונה על הפורזינגיס או על דוראנט בשלב הזה. אולי, אולי אם יקבלו בחירה ראשונה בדראפט אז יהיה על מה לדבר בקיץ, אם הלייקרס לא מקדימים.
מסכים לגבי החוזים המסתיימים, מן הסתם. ואנדרסון יכול להפתיע.

עידו גילרי
עידו גילרי
30/01/2019 12:58:25
Reply to  שייקה

הוא התכוון לעכשיו

שייקה
שייקה
30/01/2019 15:15:04

גם עכשיו, מה בדיוק כוללת החבילה שלהם שיותר טוב מהאול אין של הלייקרס בשלב זה?

עידו גילרי
עידו גילרי
30/01/2019 15:19:11
Reply to  שייקה

אני מניח שחלקים ממנה יורכבו מפורזינגיס ו/או בחירת הדראפט של השנה.

דדי
דדי
30/01/2019 15:56:06
Reply to  שייקה

פורזינגיס, בחירת דראפט לא מוגנת העונה, נוקס = 2 צ׳אנסים לפרנצ׳ייז פלייר + צעיר עם פוטנציאל גדול, וצ׳אנס שלישי לפרנצ׳ייז פלייר כי הטרייד הזה מרסק את הפליקנס העונה לגמרי.

שייקה
שייקה
30/01/2019 16:22:45
Reply to  שייקה

פורזינגיס – 7.3 שחוזר מאיי.סי.אל.
נוקס – נכון, צ'אנס והכל, אבל עדיין. לא הייתה לו כבר פציעה העונה? לא סימן מבשר טובות. חוץ מזה שהוא מרגיש לי כמו איזה רנדל ואלוהים יודע שהם לא צריכים עוד אחד כזה.
בחירת דראפט לא מוגנת העונה – אף אחד לא יודע לאן היא תתפתח, והדראפט השנה נראה יבש אחרי ציון.
כל זה להגיד –
.
על הנייר, אתה צודק.
בפועל, לא הייתי ממשכן עוד יותר מהעתיד שלי עבור גבוה עם בעיות ברכיים, רוקי לא מוכח ובחירת דראפט עלומה.

מנחם לס
מנחם לס
30/01/2019 17:16:02
Reply to  דדי

רק אם היא זוכה בזאיון ויליאמסון, וכתבתי זאת באותיות גדולות. אם לא ראית זה אומר שלא קראת את המעורב.

מנחם לס
מנחם לס
30/01/2019 17:17:03
Reply to  דדי

לגבי הניקס זה נכון רק אם היא זוכה בזאיון ויליאמסון, וכתבתי זאת באותיות גדולות. אם לא ראית זה אומר שלא קראת את המעורב.

John
John
30/01/2019 12:22:50

סיכמת את זה טוב מנחם רק שלא לקחת משהו אחד בחשבון. לברון מושך בחוטים ולא אף אחד אחר. ריץ' פול היא בובה נחמדה. לברון יחזור להיות לברון כאשר
1. הגבה תגיע
2. לוק וולטון יפוטר ומארק ג'קסון שחתם איתו (סליחה עם קלאץ' ספורטס קריצה, קריצה) יכנס לנעליו.
.
KCP ישאר בלייקרס ולא יהיה חלק מהטרייד – או שילך להיקבר עמוק ברוטציה של קבוצה כלשהי?
.
ניו אורלינס יכולים לעשות שרירים עד מחר, אך הודעתו של דיוויס בתזמון הזה בניגוד לסיפור פול ג'ורג' הוא הרבה יותר מרק רצון כלשהו להגיע ללייקרס. לשחקן כיום יש את הכוח לעשות ככל העולה על רוחו. אם ניו אורלינס ישימו יותר מדי מחסומים מול דיוויס ב-10 ימים הקרובים, הוא יכול להשבית את עצמו סטייל קוואי ולהחליט שיש לו פציעה. הוא יכול להחליט שהקבוצה שמקבלת אותו לשנה תקבל גרסת פרווה שלו. גרסה בה יעשה עבורה 24 ו10 מתוך שינה אך לא ילחם עבורה בהגנה ולא יהפוך את השאר לטובים יותר.
.

דובי
דובי
30/01/2019 12:26:26
Reply to  John

למה שמישהו ירצה את מארק ג'קסון כמאמן?

ראס א שטן
ראס א שטן
30/01/2019 12:29:29
Reply to  דובי

בדיוק בגלל זה לברון רוצה כעוזר

ראס א שטן
ראס א שטן
30/01/2019 12:29:02
Reply to  John

זה בדיוק מה שיהיה אבל לנ"א מה אכפת? הם גם ככה בזבל. אני מוריד את דיוויס לדי ליג זה יהיה ענק שנה וחצי ושורף את לברון חח אבל לצערי אני לא הבעלים או המנגר

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
30/01/2019 12:32:09
Reply to  John

יכול לשחק אותה פצוע כמה שהוא רוצה
אבל לנ"א כלום לא בוער..
הם גם ככה לא עושים איתו פלייאוף העונה,
והראו הלילה שהם גם מנצחים בלעדיו.
רוצה לשבת באריזונה – תפאדל.. הולכים לדראפט.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
30/01/2019 12:33:33

אריזונה = טריבונה

עידו גילרי
עידו גילרי
30/01/2019 12:42:01

זה די דומה.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
30/01/2019 12:46:27

שקלתי אם להנחית אבל..
.
א. לא מכובד להנחית הרמה שהכנת לעצמך, גם אם לא במתכוון.
ב.עניי עירך קודמים.

עידו גילרי
עידו גילרי
30/01/2019 12:42:43

אגב, אם לא שמת לב אז כנראה מעניין את היהודי הקרח מה אני חושב בנוגע להודעה של דיוויס.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
30/01/2019 12:47:22

ה 50,000$ ?

עידו גילרי
עידו גילרי
30/01/2019 12:48:00

כן.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
30/01/2019 12:49:43

אתה צוחק עלי..
😗😆😀😁😉😙😚😊😂🤣😋⁦☺️⁩🙂😎😃😄😍🤗🤔😘😅😛😮😐😑🤐😜😝😯😶🙄😪🤤😒😫😏😣😴😓😔😌😥😕😞😨😩😟🙃🤑😤😬😰😢😲⁦☹️⁩😭😱😳😦🙁😖😧😵👹😇😡😠🤠👺💀🤡😷🤕🤥⁦☠️⁩👻🤓

עידו גילרי
עידו גילרי
30/01/2019 12:53:36

השקעת…
מה אתה רוצה שהוא יעשה?

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
30/01/2019 12:56:58

נראה לך שיש לי ציפיות מקומישנר
שבעצמו עושה רברס טמפרינג,
לחקור טמפרינג שמשרת
את ביצת הפרה החולבת זהב שלו ?..
.
אר יו אאוט אוף יו מיינד ?
.

עידו גילרי
עידו גילרי
30/01/2019 12:57:30

אתה מתחמק. איזו עוד צעד נראה לך הוא יכול לעשות?

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
30/01/2019 13:03:25

יעני אתה רציני..
.
אני מתחמק ?
אמרתי לך שזה הולך להיות כסתח.
אתה זה שהציע לחכות כאילו הולכת לקום פה ועדת חקירה ממלכתית..
.
איזה צעד ?
בוא נתחיל בבדיקת טיב ועומק המעורבות של לברון בניהול הסוכנות של ריץ' פול.

עידו גילרי
עידו גילרי
30/01/2019 13:05:50

מקובל, מעניין אם תבוא דרישה כזו מחללק מבעלי הקבוצות. לא נראה לי שהוא יוכל להגיד לא.
מה כסתח אבל? אתמול דיברת על כשקיירי ביקש טרייד (לא פומבית) אז הוא הביע אי שביעות רצון.. אז הנה הפעם כשזה היה פומבי אז גם יש קנס. בקיצור הוא בהחלט לא התעלם מזה כמו שניסית לרמוז.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
30/01/2019 13:09:34

כאמור לא פומבית.
והוא נהיה כנים.. לא בגלל זה הוא היה upset..
.
כאמור – כסתח.
לתת למיידוף מאסר על תנאי זה סוג של התעלמות.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
30/01/2019 13:21:45

כאילו בחיייאת..
50,000$ זה בקושי ה Ante
על השולחן קלפים של סילבר ושות'.

עידו גילרי
עידו גילרי
30/01/2019 13:28:17

זה המקסימום (זה שולחן עם לימיט די משעמם).

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
30/01/2019 12:54:05

קאפקייק, שאלה :
.
נניח, והלוגו או הבישוף או פופ נכנסים לתמונה,
הולכים אולי אין, ומקבלים את הגבה, הם יכולים להוריד אותו השנה או שנה הבאה ?

עידו גילרי
עידו גילרי
30/01/2019 12:57:01

מהעץ? ברור. פול ג'ורג' לא דוגמא מספיק טובה?

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
30/01/2019 13:00:18

אוטוספלר.

להוריד = להטריד

עידו גילרי
עידו גילרי
30/01/2019 13:02:13

אז גם ברור שכן, אבל מה יוצא להם מזה?

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
30/01/2019 13:05:56

זה דבר 1 לנהל מו"מ עם הלייקרס
כשאתה דמפס..
זה דבר אחר לגמרי כשאתה הלוגו או הבישוף..
.
תדמיין את ווסט מרים טלפון למג'יק..

עידו גילרי
עידו גילרי
30/01/2019 13:12:16

לא עושה עלי רושם. אתה מעמיד את עצמך בסיטואציה בעייתית שצפוי שתפסיד בה.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
30/01/2019 13:17:24

העניין הוא לא אם זה יגיע לשם,
אלא יכול אולי לשמש מנוף לנ"א בשיחות עם הלייקרס
"תשמעו אתם מאוד קרובים לנהל את המומ עם סלטיקס/קליפרס/ספרס/וואטאבר.
.
אני די בטוח שהלייקרס מעדיפים לנהל את המומ בתוך שטחיי ריבונות לואיזיאנה.

עידו גילרי
עידו גילרי
30/01/2019 13:19:28

נכון. אבל לדמפס יש את איינג'. לסמוך עליו שלא יפשל את זה? להיפך. אבל מה אתה חושב שפופ או ווסט יוציאו שיהיה טוב יותר ממה שדמפס ישיג ויקזז את מה שהם יהיו חייבים לתת לו עבור דיוויס.

עידו גילרי
עידו גילרי
30/01/2019 13:20:35

בקיצור אם אני מג'יק/פאלינקה אני מגחך.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
30/01/2019 13:23:53

לא הבנתי מה כתבת.

עידו גילרי
עידו גילרי
30/01/2019 13:28:55

במילים אחרות – שזה איום סרק.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
30/01/2019 13:35:00

טוב בהנחה שאני מבין בערך למה התכוונת, אז ככה.
אמר לי פעם בתשובה לשאלה שלא שאלתי אותו, וזה לא היה מזמן, אגב :
"מהעץ? ברור. פול ג'ורג' לא דוגמא מספיק טובה ?"
אז יכול להיות שהם מפחדים מפול ג'ורג' 2..
זה דבר 1 דבר 2 זה כמובן ניסיון בניהול מומלץ עם כל ההילה, הלחץ וכל מה שכרוך.
דבר שלישי, עמידות הכסא.
גם הלוגו, גם הבישוף וגם פופ מקום עבודתם מובטח, יכולים לגשת למשאב ונתן ממקום הרבה פחות פזיז ויותר בטוח לדרוש דברים שגם לא מגיעים להם מבלי להיות תחת לחץ של לספק תוצאות מיידיות בטרייד עם יעדים לטווח קצר, יש להם יותר אורך נשימה.
זה ככה בקטנה, על קצה המזלג מבלי לחשוב על זה יותר מדי לעומק..

עידו גילרי
עידו גילרי
30/01/2019 13:37:41

אז אני אנסה לחדד – הלברג' ההיפוטתי הזה הוא זניח ביחס ללברג' של "אהה עזבו אני מחכה לדני".

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
30/01/2019 13:42:09

"אני מחכה לדני"
זה לאברג' יותר גדול מ-
"זה אצל דני" ?!..

עידו גילרי
עידו גילרי
30/01/2019 13:43:06

רק שזה לא יכול להיות…

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
30/01/2019 13:48:21

אני מתכוון מילולית
"זה אצל דני"
ולא דמפס אומר
"זה אצל דני" תוך כדי שנמשיך לנהל משא ונתן על נכס שכבר לא בידיו..
זה באמת קצת לא הגיוני..
.
אתה לא חושב שללוגו נניח יש יותר לאברג' מדאמפס ?

עידו גילרי
עידו גילרי
30/01/2019 13:49:50

הבנתי אותך בפעם הראשונה – רק שזה לא יכול להיות אצל דני.
כן יש לו אבל אין לו את דיוויס…

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
30/01/2019 13:54:46

העניין עם החוזה של קיירי ?
אוקיי, אז בוא נניח שבמקרה של הסלטיקס דני מבקש ונותן סוג של ערבויות להתחיל את המשא ונתן משנה הבאה
.
ובמקרה של הקליפרס מהעונה הנוכחית או עונה הבאה.
.
למי יש יותר לאברג' על הלייקרס ? נ"א ?
ברור שלפרנצייז האחרים, אני יכול למנות עוד כמה סיבות מבלי להתאמץ.

עידו גילרי
עידו גילרי
30/01/2019 14:16:07

ואתה חושב שהוא לא עשה את זה כבר?

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
30/01/2019 14:30:13

מי עשה מה ?
.
טוב, עברתי קצת על השרשור, ואני רואה שפה ושם באמת עשיתי סלט, בין "איום" לזרוק הקלף לקבוצה אחרת, לבין זריקה עצמה.
.
בנקודות של מה שרציתי להעביר כששאלתי אותך את השאלה בהתחלה :
.
. כולם שמים דגש אך ורק
על קו נ"א-ל"א
עם קונקשן קצר אצל בוסטון.
כשישנה אפשרות, לטעמי די ריאלית
שקבוצות אחרות ישתמשו בדיוויס הקלף מיקוח.
.
.לסלטיקס ולקליפרס ולספרס יהיה מנוף יותר גדול מנ"א במידה והקלף ימצא בידיהם, בגלל סיבות רבות.
הגיוני לחשוב שאיינג היה מעדיף להחזיק את הקלף ביד והוא ינהל עליו מומ, מאשר שדמפס ינהל עליו, ולכן עליו להיכנס לצומת עם דמפס. זה נכון גם לגבי הקליפרס והספרס,(ברור שחלק מהקבוצות לא באופן מעשי, אלא תיאורטי)
.
הלייקרס חוששים מהאפשרות הזו.

שייקה
שייקה
30/01/2019 15:21:07

חוץ מהקליפרס, אני מנסה להבין מה האחרות ייתנו לנ"א מלכתחילה עבור דייוויס שיהיה שווה לברג' היפותטי…

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
30/01/2019 15:36:24

המנוף עם דיוויס כקלף מיקוח על הלייקרס הוא עצום.
.
זו הנק' שלי – כולם שואלים למה לקבוצות אחרות להיכנס על דיוויס לטובת השכרה לשנה וחצי, אני אומר,
לא בגלל היכולות שלו, ולא על מנת להשכירו בהכרח, אלא שוויו כקלף מיקוח בידיים אחרות עם יותר עוצמה, וז'יטונים מנ"א.

קבוצות אחרות – ניקס, ברוקלין, טורנטו,(קוואי בדרך החוצה, ולא הולך ללייקרס), ספרס, קבוצות לוטרי עם נכסים ושם (סטייל פיניקס)
יש עוד.. לא חסר.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
30/01/2019 15:39:12

תתעלם מההצעה על קוואי…

John
John
30/01/2019 13:04:26

ג'אליל אוקפור ב-5 המשחקים האחרונים:
33 דקות, 21.2 נק' ב-75% מהשדה 11 ריב' ו- 2.6 חסימות. המספרים גם מראים שיפור הגנתי אדיר אך אני רוצה להזהיר. חדי העין רואים שהוא אומנם שומר על השחקן הזורק הרבה יותר טוב. הוא לא קופץ בכלל לפאמפ פייקים אלא רק מושיט את ידיו הארוכות כפי שעשה אצל ששבסקי. זה נותן לו כמה חסימות נהדרות עם הידיים הזריזות שלו אך שחקנים מגיעים מולו לאן שהם רוצים (אתמול 2 חסימות שלו נגמרו בסלים מהירים כי חסם ישירות חזרה לידיו של הזורק שמיד אמר תודה). הוא סוגר הרבבבה יותר טוב את קו השלוש מלפני כאשר היה מפעיל פנגו כאשר היה חונה באזור הצבע. אבל עדיין הרוטציות שלו איטיות מדי בכדי להיות עוזר יעיל. אלו היו בונים סביבו קבוצה בצורה שעשו סביב יוקיץ' היו מגלים כמה הוא גם מוסר מצויין וכמה אפשר אולי לכסות על המגרעות ההגנתיות שלו טוב יותר. אבל קשה להאמן שזה כבר יקרה. לא משנה כמה יהיה יעיל או דומיננטי בהתקפה, נתוני הפלוס מינוס שלו ימשיך להרחיק מאמנים ו-GMים ממנו

avri
avri
30/01/2019 13:08:32
Reply to  John

גם אם ייצא ממנו בסוף שחקן של 12-13 נקודות ו7-8 ריבאונדים, נגיד דיינו. הבנאדם כבר היה בדרך לטורקיה/סין.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
30/01/2019 13:47:23
Reply to  John

+1
הלוואי ויתן כמה שנים טובות כסנטר. חסרים לי הסנטרים האלה כמו פעם

ראס א שטן
ראס א שטן
30/01/2019 14:07:56
Reply to  John

רק מראה כמה קל לנפח מספרים בשיטה של גנטרי ומה דיוויס עשה כל העונה

מנחם לס
מנחם לס
30/01/2019 17:23:25
Reply to  John

ג'ון, קלעת בול בקשר לאוקפור

avri
avri
30/01/2019 13:06:25

בינתיים נקבעו הסגלים למשחק הצעירים באולסטאר. נבחרת שאר העולם הולכת לתת לאמריקאים בראש.
אותי זה קצת מגעיל, הקונספט של זרים נגד מקומיים. מרגיש קצת קסנופובי וקפטן אמריקה. בכלל, הפרדה על בסיס לאום נחשבת כגזענית ואפילו לא חוקית בכמעט כל קונטקסט אחר.

אלי לס
אלי לס
30/01/2019 13:51:57
Reply to  avri

ברור, תבטל את כל הנבחרות בעולם ואז תבוא בתלונות.

avri
avri
30/01/2019 15:56:54
Reply to  אלי לס

ממש לא אותו הדבר. זה הרבה יותר דומה למצב בו בית ספר יארגן משחק – הילדים שנולדו בארהב בקבוצה אחת, מול ילדים של מהגרים בקבוצה אחרת.

ולדי קוגן
30/01/2019 13:18:08

שוקל הסבה לגולף ,יש משהו בספורט הזה

מתן יעקובי
מתן יעקובי
30/01/2019 14:22:51

היי מנחם מעורב כיפי ופרשי לקרוא למרות שאני חולק איתך שהסלטיקס צריכים להחליף על AD את הצעירים אלה הם צריכים להעביר למשל 3 בחירות דראפט ואת אל הורפורד ו טרי רוז׳ייר ואז נשאר להם גם בחירת דראפט וגם טייטום וג׳יילן בראון

בירדמן
בירדמן
30/01/2019 14:28:57

טרייד משולש: דייוויס לבוסטון, קיירי ללייקרס, ניו אורלינס מקבלים שתי בחירות סיבוב ראשון מבוסטון ושתי גרוטאות מהלייקרס.

Captain Beefheart
Captain Beefheart
30/01/2019 15:13:12

כל הדיבורים האלה על טריידים מזכירים לי מדוע התאהבתי בגולדן סטייט שאת אליפות 2015 הביאו עם קבוצה על טהרת ה-HOMEGROWN

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
30/01/2019 16:03:19

אני צריך לישון ולא מצליח להירדם..
.
כי אני רוצה לחיות,לנשום, לראות, להסניף, לחוש, להאזין, לטעום, לגמוע, לחייך ולצחוק עם כל רגע, ושבריר רגעון מעשרת הימים הבאים בהם הוליווד מנופפת לשלום ל סו קולד' הכוכב הבא שלה.

מנחם לס
מנחם לס
30/01/2019 17:26:14

כשאתה מגיב אז אתה אחד הטובים. הגיע הזמן שתצרף תמונה מ-GRAVATAR.COM

שייקה
שייקה
30/01/2019 17:41:18

ובסוף זה יהיה רק כדי להיווכח כמה גבה אחת יכולה לשדרג את הלוגו…

עגבניות מפנגיפויי
עגבניות מפנגיפויי
30/01/2019 19:32:53

אני חושב שכדאי שיעבירו את חרבון דוקא, בלאו הכי פצוע ולא נראה ממנו הרבה בהמשך.

תומש
תומש
30/01/2019 22:35:11

ולי היו את הנעליים של מייקל! צריך לעשות איזה אחד-על-אחד, רודמן. פעם כתבתי משהו בפייס על רגעי כדורסל. אז עכשיו נזכרתי, די מהר דווקא, בנעליים שנעלתי בכל אחד מהם. קטע 5: איייר ג'ורדן אדומות-שחורות עם מין בועות יפות בצידי הסוליה. 4: נייקי גארי פייטון אפורות כסופות. 3: מגפי עור אדמדמות מהוהות. 2: בזמן ההוא היו לי את הנעליים של מייקל מהתמונה של מנחם, אבל משום מה באותו יום נעלתי נייקי קצת מוזרות בלי שם, עם חלקים מרשת כחלחלה וסוליה עתידנית. 1: נעלי פלדיום אפורות של "המגפר". אז הנה הרגעים עצמם. ערב טוב לכולם

רגעי הכדורסל הגדולים שלי:
5. אחד-על-אחד מול לימור מזרחי האגדית, בחימום לקראת משחק נבחרת ישראל ברומניה, פגשנו אותן במטוס בדרך לצילומי פרסומת. אורנה אוסטפלד: יש לך ניתור נהדר! ויד רכה! לימור ניצחה, כמובן, אבל היה צמוד
4. אחד-על-אחד מול פלייבור פלייב מפאבליק אנמי, שביקר את בנדודו דייזי בארמור האגדי-גם-הוא ושיחק איתנו, איתמר ציגלר, תומר יוסף ועוד חמודים במגרש על חוף יפו. הוא גילגל ג'וינט תוך כדי. חומר מעולה. פלייב ניצח, אבל היה צמוד
3. אני מקבל הצעה לחוזה אמיתי בליגה הארצית, אליצור חולון, אחרי משחק ספורטק בגיל 32. זה נפל, כי את המבט שהיה לציפי פינס, שיחקתי אז בבית ליסין, כשהעליתי את האופציה שלא אופיע בימי חמישי, היה צריך לצלם לטובת הארכיון הנצחי של ההבעות המדויקות
2. ספורטק, 98. סתם משחק שלוש-על-שלוש. אני חוסם מישהו שגבוה ממני בקילומטר, מוציא כדור החוצה, מסתובב ומטעה מגן, מקבל את הכדור בפיקנרול, דופק חדירה משוגעת אבל מבין ברגע הנכון שזה לא זה, מעיף כדור אחורה מעל הראש, על עיוור, כמעט נופל אבל מצליח לחזור לקו השלוש, צורח "תן לי!", דופק סבסוב ומשחיל שלשה אייברסונית. כל מי שהיה שם צרח. נשבע
1. אני בן עשר. לבד במגרש של הצופים עם הכדור והסל. כמו שאהיה שנים אחר כך בגבעתיים, כשהיתה לי שרית והייתי הכי מאושר שהייתי. אני משחק נגד עצמי. קולע מאה נקודות ומחשב מתמטית, בדרך הביתה, מדחיק את הגערות של אמא על האיחור, שבעצם, מדעית, אני יותר טוב ממכבי ת"א כולה שערב קודם הפסידה לריאל מדריד וקלעה רק 77. איי לאב דיס גיים

שייקה
שייקה
30/01/2019 23:35:53
Reply to  תומש

גדול

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
30/01/2019 23:58:34
Reply to  תומש

נפלא 🙂

סגירת תפריט
122
0
Would love your thoughts, please comment.x