You are currently viewing דיון הופס ליום שלישי PM: אילו התחלתם קבוצה מחדש! / מנחם לס

דיון הופס ליום שלישי PM: אילו התחלתם קבוצה מחדש! / מנחם לס

(אנטוני ואחותו התאומה, שחקנית טובה מאד בקנזס)

תשכחו לרגע מלברון. אילו התחלתם קבוצה מחדש והיתה לכם בחירה ראשונה: אנטוני דייויס פלוס השחקנים המדורגים 300, 301, 302 בליגה, או חבילה הכוללת את קייל קוזמה, ברנדון אינגראם, לונזו בול, ובחירת דראפט סיבוב ראשון של העונה, מה הייתם מעדיפים?

(אני מעדיף את החבילה הכוללת את קייל קוזמה והאחרים לפני דפיקת הלב הבאה. קוזמה לבדו הוא 0.8 AD. הלייקרס יהיו סופר מטומטמים אם הם נותנים אותו, את לונזו, ואינגראם – 3 אול-סטארים בטוחים ב-2022, ועוד בחירת דראפט סיבוב ראשון.)

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
88 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ברוך רובין
ברוך רובין
29/01/2019 18:44:45

מנחם איזה אולסטרים? פחי זבל כל אחד ואחד מהם (פרט לקוזמה שיכול אולי להיות אולסטאר וגם לא בטוח), אנטוני דיוויס הוא שחקן טופ 5 בליגה נותן אותם בלי לחשוב פעמיים רק דמפס מטומטם אם הוא ייקח את ההצעה וזה יהיה העוקץ הגדול ביותר מאז העוקץ שהלייקרס עשו עם קארים.

K_300
K_300
29/01/2019 18:52:21

אבל אנגרם הוא דוראנט הבא, מה עדיף לאבד את דיוויס בקיץ בחינם?

K_300
K_300
29/01/2019 18:49:52

מנחם אני מוכן לשלוח להם את וולטון בחינם.
איאפשר לקחת אליפות עם דוגמן על הקווים.

זה לא משנה בכלל כמה שחקנים יש ליד לברון הכל מתחיל מהמאמן.

זיו פנמה
זיו פנמה
29/01/2019 18:52:01

שאלה טובה מנחם.
יש כל כך הרבה דרכים להסתכל על זה..
למשל:
1. דיוויס הוא אחד ואילו קא"ב הם שלושה. זה אומר שסטטיסטית הסיכוי/ן שמישהו ייפצע ויפיל את כל העניין מטה את הכף לעבר השלישייה.
2. נגיד שדיוויס שווה 100 יהלומים, קוזמה 25 יהלומים, אינגראם 20 יהלומים ובול 18 יהלומים. אם ככה, אז דיוויס משתלם יותר. אבל – לפעמים 25+20+18 שווים יותר מ63 והערך שלהם גדול בהרבה מחיבורם אחד אחד. במקרה הספציפי הזה (קא"ב) לא בטוח שזה נכון..
3. דיוויס הוכיח את עצמו ולאורך שנים. קא"ב עדיין לא. זה מטה את הכף לדיוויס.
4. לאן הולך המשחק? לקצב מהיר? לגבוהים דומיננטים? למשחק קבוצתי שוטף או פעולות יחידניות? כל אלו מהווים שיקול נוסף בשאלה.
5 והכי חשוב: התופעה של מנהיגים יחידים, דיקטטורים, יורדת במהירות מבמות העולם. זה קורה בכל מקום והדוגמה הרלבנטית ביותר היא כרגע עם מדורו בוונצואלה. במקביל, עבודת צוות ושיתופים/חיבורים מסוגים כאלה ואחרים (פוליטיקה, מוזיקה וכו' וכו' וכו') תופסת מקום יותר ויותר. מה שמטה את המאזניים סופית, לפחות עבורי, לקא"ב ושות', על אף העובדה שאיני חושב שהם מדהימים, באופן כללי ובלשון המעטה. ולא הזכרתי את בחירת הדראפט הראשונה, כמובן….

חרש עץ
חרש עץ
29/01/2019 18:53:35

הלייקרס דנים את מי להעביר שימו ווליום

https://www.facebook.com/755492557851817/posts/2278081682259556/

חרש עץ
חרש עץ
29/01/2019 18:56:05

אני לוקח חבילה של דיוויס. זה כמו לשאול אותי אם אני מעדיף את לברון או את רדיק טאקר ובן סימונס

ברוך רובין
ברוך רובין
29/01/2019 19:07:53
Reply to  חרש עץ

רדיק וסימונס זה יותר טוב מכל מה שיש לליקרס להציע בהרבה ועדיין אין אחד שלא היה לוקח את לברון בשנייה. לזיו זה כדורסל לא מחברים יהלומים , 3 שחקנים ששווים 50 יהלומים לדוגמא לא שווים כמו שחקן שהוא סופרסטאר מוכח. אליפות לוקחים כוכבים לא עם אינגרם ובול

חרש עץ
חרש עץ
29/01/2019 18:56:39

אגב רדיק טאקר וסימונס פוטנציאל יותר גדול מלונזו אינגרם וקוזמה

שועל מנוול
שועל מנוול
29/01/2019 20:31:28
Reply to  חרש עץ

פוטנציאל למה? 2 מהם עם חצי רגל בקבר

חרש עץ
חרש עץ
29/01/2019 18:57:55

מנחם הרגת אותי 3 אולסטארים ב2022.

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
29/01/2019 19:01:20

שחקני משנה אפשר למצוא תמיד. נ"א הביאה את מירוטיץ ורנדל מהפינת מציאות. סופר סטאר כמו דיוויס אי אפשר להביא לא מדראפט אלא אם כן אתה קבוצה שהיא טופ מבחינת שוק והשגים. וגם אז זה לא מובטח – ר' פול ג'ורג' והלייקרס או קיירי שלא מתחייב לכלום בבוסטון.

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
29/01/2019 19:01:48

**שוק או השגים

עידו גילרי
עידו גילרי
29/01/2019 19:03:34

מה זה קיירי שלא מתחייב לכלום בבוסטון? הבן אדם נעמד מול כל האוהדים ואמר שהוא הולך לחתום בקיץ. איך אתה בדיוק רוצה שהוא יתחייב?

ברוך רובין
ברוך רובין
29/01/2019 19:05:21

הוא לא יכול להתחייב עכשיו, והמון משתנה בחצי שנה, ריב אחד בקבוצה, הפסד בחצי גמר מזרח… והוא יכול לארוז את המזוודה ולנסוע.

עידו גילרי
עידו גילרי
29/01/2019 19:06:33

נכון. בגלל זה אני שואל איך בדיוק הוא רוצה שיתחייב יותר מזה?

דדי
דדי
29/01/2019 21:26:33

אני אקשיב בקשב רב לתשובה של קיירי בפעם הבאה שהוא יישאל על העתיד שלו, ואין לי ספק שזה יקרה ביום-יומיים הקרובים.
כל תשובה שהיא לא מחוייבות ברורה היא תמרור אזהרה חמור לאיינג׳.

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
29/01/2019 22:12:22

1. העובדה שמצד אחד נראה לך הגיוני ששחקן יעזוב אחרי הפסד בסדרה בפלייאוף (מול קבוצה שתהיה לא רעה), ומצד שני נראה לך
שהוא מחוייב בעקבות איזושהיא אמירה נראית לי כמו סתירה. הוא מחוייב כל עוד הם לא יפסידו?
2. אין לי בעיה עם קיירי והאי מחוייבות שלו, הוא מתנהג כמו כל הסופרטארים בנ.ב.א היום. הבאתי אותו כדוגמא לכך שסופרסטאר
אפשר להביא היום כמעט אך ורק בדראפט (בטח מאחר וככל הנראה את החוזה הגדול הראשון שלו הוא יחתום אתך), אפילו אם
אתה קבוצה גדולה כמו בוסטון. ולכן, אם אני צריךל לבחור בין סופרסטאר אמיתי על חוזה ארוך, או אוסף שחקנים משלימים,
מבחינתי אין פה שאלה

עידו גילרי
עידו גילרי
29/01/2019 22:14:01

עדיין לא הבנתי מכל זה איך אתה מצפה שקיירי יתחייב לסלטיקס?

ברוך רובין
ברוך רובין
29/01/2019 19:03:41

https://www.silverscreenandroll.com/2019/1/29/18201757/nba-rumors-anthony-davis-trade-la-lakers-request-long-term-extension-rich-paul-lebron-james

לברון תמשיך לסובב לסובב ולסובב בסוף דמפס המטומטם יישבר וייקח את החבילה מאיתנו. דיוויס אחד שווה הרבה יותר מהסגל של הלייקרס (פרט ללברון), שחקן טופ 5 בליגה לעומת שני בלופים (אפילו לוואר בול לא מאמין שהילד שלו יהיה אולסטאר ב2022) וקוזמה אחד.

חרש עץ
חרש עץ
29/01/2019 19:11:28

קיצר דיוויס מודיעה לכולם שלא יאריך חוזה אצל אף אחת. נשארו רק לייקרס או קבוצות שיקחו אותו אול אין לעונה ורבע על אליפות. רק יוסטון טורנטו או הבאקס מתאימים ובמקומם אני נותן הכל. הבאקס צריכים להבין שזה בדיוק מה שיאניס יעשה להם. אל תתפלאו אם יאניס שאוהד לברון יחתום גם בקלאץ. אחרי פרישת לברון לגמרי רואה את יאניס בלייקרס. סה העונה להביא את דיוויס לצד יאניס וללכת על הכל.

קאווי יעזוב את טורנטו זה גם ההזדמנות שלהם רק העונה

יוסטון אין מה להרחיב

ברוך רובין
ברוך רובין
29/01/2019 19:15:38
Reply to  חרש עץ

דיוויס לא מתאים ליאניס הוא צריך מנהל משחק שידע להפעיל אותו בפיקאנדרול ששם הוא השחקן הקטלני בליגה, ויאניס שחקן מדהים אבל הוא לא מנהל משחק ברמה של לברון הארדן ואפילו לא קרוב … אני גם לא רואה שילוב של יאניס בלדסו ודיוויס עובד מקצועית.
.
לגבי יוסטון אין להם מה להציע כולם יודעים שקפצה לא שווה כלום בלי הארדן ופול והחבילה של הלייקרס טובה יותר.
.
היחידה שמאיימת זה טורנטו שבאמת יכולה להציע חבילה סביב סייאקם אננובי שני בחירות דראפט.

אור
אור
29/01/2019 19:19:20
Reply to  חרש עץ

נו באמת שמעון יאניס לא יהיה בלייקרס

חרש עץ
חרש עץ
29/01/2019 19:21:58
Reply to  אור

אני בטוח שיאניס לא ישאר בבאקס אם אין אליפות מזרח. לגבי לייקרס ייתכן אבל לא רואה את יאניס ממשיך חוזה בבאקס בלי הישגים.

אור
אור
29/01/2019 19:28:49
Reply to  חרש עץ

הוא הטיפוס שמתרחק מלברון וכל החבורה ומעדיף להתחרות איתם, ברור שזה לא אומר שיישאר בבאקס אבל מאמין שהוא יוכל ויעדיף לקבל סמכויות נרחבות בקבוצה ולהשתתף בהחלטות (ולגייס שחקנים טובים) מאשר להצטרף לכוכבים אחרים

ברוך רובין
ברוך רובין
29/01/2019 19:38:19
Reply to  חרש עץ

https://www.foxsports.com/nba/story/kevin-durant-warriors-2010-tweet-superteams-070416

גם קווין דוראנט היה כזה ב2010 לפני שלמד מלברון וגם קנה טבעות באמזון.

חרש עץ
חרש עץ
29/01/2019 19:15:04

אני רק חושב על הארדן ודיוויס איזה מפלצת תהיה לנו איזה פיק אנד רול איזה מובים במקום קאפלה הנגר והארדן עם הסטפבקים יאללה. זה הדבר היחיד שיכול לאיים על המפלצת מהמפרץ. יאללה מורי בשביל שנתיים תמשכן את השנתיים שאחרי זה מייק איט האפן ככה גם הארדן ידע שיוסטון עשו בשבילו הכל אבל הכל

חרש עץ
חרש עץ
29/01/2019 19:15:59

אגב בן בימונס בדרך לעשות דיוויס לפילי מי שעדיין לא קלט זה רק התחיל פילי חייבת להעיף אותו מהר שערכו בשיא

אור
אור
29/01/2019 19:17:27
Reply to  חרש עץ

מעניין כמה פילי יציעו לו, אני בטוח שהוא רוצה מקסימום והם יודעים שהוא לא שווה את זה.

Ljos
Ljos
29/01/2019 19:19:19
Reply to  חרש עץ

שמעתם? תמהרו, פילדלפיה. יש לכם רק 4-5 שנים להעיף את סימונס.

חרש עץ
חרש עץ
29/01/2019 19:20:49
Reply to  Ljos

סימונס כבר בוחש ומפעיל כתבי חצר הספינים הכל ממנו היעד סה לייקרס. אני ממש מקווה שלא יציעו לו מקס אבל יודע שברט בראון כן יציע ויתנו לו לצערי.

ברוך רובין
ברוך רובין
29/01/2019 19:28:44
Reply to  חרש עץ

הוא לא יעזוב לליקרס ב5 שנים הקרובות, אף אחד לא מוותר על מקס בחוזה הראשון.

Ljos
Ljos
29/01/2019 19:30:06
Reply to  חרש עץ

אולי, לא ממש עקבתי אחריו.
זה עדיין לא לעשות דייוויס.

ברוך רובין
ברוך רובין
29/01/2019 19:32:05
Reply to  Ljos

מה דיוויס עשה הוא נתן לקבוצה את השנים הכי יפות בקריירה שלו והם לא הצליחו לבנות סביבו קבוצה סבירה או משהו שמתקרב לכך גם אני הייתי מבקש במקומו טרייד. למה שכישרון אדיר כזה יירקב בחור יוזכר בהיסטוריה כריס וובר במקום להאבק על אליפות ולבנות לגסי.

Ljos
Ljos
29/01/2019 19:35:54
Reply to  Ljos

ההתחלה שלך זה בערך בדיוק מה שאני אומר. אם סימונס יעשה דייוויס, פילדלפיה יכולה ליהנות ממרחב נשימה נוח במיוחד.

חרש עץ
חרש עץ
29/01/2019 20:04:13
Reply to  Ljos

לחוס בן סימונס על גאמל מורי יש?

Ljos
Ljos
29/01/2019 20:29:12
Reply to  Ljos

כבר יש לי מנהל משחק גאון ולא אנוכי שיודע לפרק בצבע ולצידו סקורר וחצי לא אנוכיים ששילוב הפעולה בין כולם משתפר בכל משחק.
איך בדיוק סימונס משתלב? היתרונות שלו מתנגשים עם מה שכבר יש, והחסרונות שלו בעייתיים מדי עם הסגל הנוכחי. צריך שחקנים שהם אופציות לתנועה ומסירה בשיטת הלקרוא ולהגיב של דנבר. סימונס מעולה בלקרוא ויודע להגיב, אבל קבוצות יחפפו עליו בלי הכדור כמו שמחפפות על טורי קרייג וההתקפה תיתקע. מונטה מוריס כפליימייקר משני, בדקות שצריך אחד נוסף, שלא מחוייבים לתת לו הרבה דקות הרבה יותר מתאים למערכת.
מה שכן, משום מה כשאני מסתכל על מונטה מוריס, מאליק ביזלי, מרי, גאריס, יוקיץ' העונשין של פלאמלי וחבריהם, יש לי הרגשה שסימונס ישתפר בקצב קצת יותר גבוה בדנבר.

אור
אור
29/01/2019 19:16:34

מכיוון שהלייקרס פספסו עם לונזו ואינגראם כנראה לא יהיה כוכב גדול, חייבים לנצל את ההזדמנות לשלוח אותם בשביל דייויס. מה השאלה בכלל?
גם בלי להשוות לדייויס, 99% שהם יהיו ביחד מעמסה כספית על הקבוצה בחוזה הבא מבלי להוביל אותה לשומקום.

חרש עץ
חרש עץ
29/01/2019 19:19:23

אני מוכן לטרייד של קוזמה והארט וזובאץ על בן סימונס אם אתם מעוניינים. גם ככה הוא יהיה בלייקרס בשנים הקרובות. הוא עושה לפילי פאסיב אגרסיב לפילי כמה חודשים וזה רק יחמיר.
כמובן שליליארד אופציה ראשונה. אני מוכן לתת את סימונס שאמט וצנדלר על ליליארד

ברוך רובין
ברוך רובין
29/01/2019 19:30:34
Reply to  חרש עץ

לא , אין לנו מה לעשות עם סימונס בטח כשגם ככה יש לנו מנהל משחק אדיר כמו לברון וחסר לנו קליעה, אין לנו בעיה לטרייד על רדיק על אינגרם ובול, תקבלו שני שחקנים שיהיו באולסטאר 2022 חחחח.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
29/01/2019 19:33:12

דיוויס, בלי להתבלבל. מעבר לכישרון שלו, שעולה על של קאט, דיוויס הוא שם שיכול למשוך כוכבים אחרים. בליגה שנשלטת, ובאחרונה גם מנוהלת, על ידי כוכבים, תמיד עדיף לבחור אחד כזה מכמה ציפורים על העץ

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
29/01/2019 19:35:35

לוקח את ג'ון קולינס

אור
אור
29/01/2019 19:37:44

פתאום צעירי הלייקרס זה לא חומר לאליפות?

ברוך רובין
ברוך רובין
29/01/2019 19:40:35
Reply to  אור

ממתי אם היו חומר לאליפות?? כולם אבל כולם יודעים שמדובר בבלופים, פרט לקוזמה שיכול אולי בעתיד להיות אולסטאר. אנחנו מדברים על שחקן טופ 5 בליגה.

אור
אור
29/01/2019 19:46:41

ברוך תירגע, שאלתי את האשך

יוסי
יוסי
29/01/2019 19:45:05

טורונטו צריכה ללכת על ג'רו , יותר ריאלי מבחינתה , יחד עם קוואי יכולים להיות שילוב מצויין .

ברוך רובין
ברוך רובין
29/01/2019 19:45:16

דיוויס לא יכול להוביל קבוצה לבדו כיוון שהוא לא מנהל משחק ולא מסוגל להפעיל את חבריו לקבוצה (על שם לברון והארדן), אבל ככוכב ליד מנהל משחק אין שחקן בליגה שיותר מתאים לשחק לידם אני לוקח אותו לפני כל שחקן בליגה, מדובר בכוכב על שמסוגל לקלוע 30 נקודות בשינה מגן מהמשובחים בליגה שלא צריך את הכדור כדי להיות אפקטיבי, לברון והוא בפיקאנדרול למי יש תשובה לזה? רק לראות מה הארדן עשה לקאפלה הנגר מה יקרה כשהוא יישחק עם המתגלגל הטוב בליגה?

המשגיח
המשגיח
29/01/2019 19:50:51

דוגמא קיצונית מדי דוק.
ולגופו של עניין – כן, אני מוותר על השלושה בשביל דיוויס

ברוך רובין
ברוך רובין
29/01/2019 19:57:05

הלייקרס חייבים לתת הכל בשביל דיוויס. בול אינגרם קוזמה ובחירת דראפט ראשונה אפילו שניים. לתת להם הצעה שלא ניתן לסרב.

חרש עץ
חרש עץ
29/01/2019 20:07:36

לא הבנתם דיוויס היה ילד טוב לפני שהצטרף לקלאץ. הבייבי שיקוץ סימונס בקלאץ מגיל 16 זה אומר הוא עוצב בדמותו של התאגיד. סה הרבה יותר גרוע מדיוויס. סימונס יעשה הרבה חרא בפילי וידפוק אותנו בהישגים אני חש את זה. הוא תוצר של מורו ורבו שביתות איטלקיות ספינים וכו יהיו בית מדרשו עד שבאטלר יביא לו נבוט יום אחד אם ישאר איתנו

גיא רוזן
גיא רוזן
29/01/2019 20:19:33
Reply to  חרש עץ

זהו?
הנרטיב הפך לעד כדי כך מוחשי, שההיסטוריה נמחקה?
.
מתי לברון עשה "שביתה איטלקית"?
מתי הוא דרש טרייד?
הוא שיחק עד הדקה האחרונה של כל אחד מהחוזים שלו.
אתה יכול לאוהב, או לשנוא, את ההתנהלות שלו מחוץ למגרש.
אתה יכול לטעון, ובצדק, שהוא בוחש מאחורי הקלעים, מפרק ומרכיב קבוצות מעל ראשי בעלי הקבוצות וה-GMים.
.
אבל, שוב –
על הפרקט הוא היה תמיד מקצוען. על הפרקט הוא שיחק תמיד בשביל לנצח (והוא ניצח לא מעט. גם לצד הרכבים לא מזהירים).

חיים
חיים
29/01/2019 20:30:45

בסדרה נגד בוסטון ב-2010 הוא היה על הגבול בין שביתה ובין לוזר

חרש עץ
חרש עץ
29/01/2019 20:36:45
Reply to  חיים

אל תזכיר לו. לצערי סימונס:זה לברון בלי היכולת זה רק הבחישות וההייפ בלי הקבלות. זה הכי גרוע. אם היה כמו השיקוץ הייתי אפילו מבסוט הוא שיקוץ רק במסביב.

אור
אור
29/01/2019 20:42:21
Reply to  חרש עץ

התאפקתי ב-3 תגובות הקודמות שלך אבל בחייאת איך הגעת לבחישות של סימונס?

גיא רוזן
גיא רוזן
29/01/2019 20:54:08
Reply to  חיים

מה לא להזכיר, שמעון?
26 נק', 9 רב', 7 אס'? (ממוצע למשחק באותה סדרה)
.
לא שאני טוען שלברון הבריק באותה סדרה. ממש לא.
אבל בין "לשחק לא טוב" ל-"על הגבול בין שביתה ובין לוזר" יש הבדל גדול.
.
אותה הסלטיקס, שהפסידה ב-7 משחקים ללייקרס בפיינלס, הייתה קבוצת הגנה מפחידה.
ולברון של 2010, היה לברון שעוד לא למד לשחק עם הגב לסל.
ב-2012 הוא עשה מקצה תיקונים, והפעם לא נכשל בניסיון לנצח משחק 6 בבוסטון במשחק של להיות או לחדול.

רק שאלה
רק שאלה
29/01/2019 20:26:36

תחליף את דייויס באמביד וניו אורלינס עושה פלייאוף
דייויס לא עושה את השחקנים סביבו ליותר טובים
לא מחזיק ממנו רךךךךך

מתן יעקובי
מתן יעקובי
29/01/2019 20:30:13

הייתי מעדיף את החבילה של לונזו אינגרם וקוזמה.

ואז לעשות טרייד על אינגרם כדי להשיג כמה שחקנים בינוניים טובים ואז לבנות קבוצה מאוד טובה הבנויה סביב לונזו וקוזמה ואולי גם בקיץ להביא עוד שחקן כי לברון לא שם לפי מה שאמרת למשל מידלטון ומקולום כזה ואז זה קבוצה שרצה חזק לפלייאוף מקום שישי חמישי בלחץ במערב

מנחם לס
מנחם לס
29/01/2019 21:04:38

סוף סוף אחד שמבין! (מתן יעקובי)

זיו פנמה
זיו פנמה
29/01/2019 22:25:57
Reply to  מנחם לס

מה רע בתגובה 3?

מתן יעקובי
מתן יעקובי
29/01/2019 20:33:01

אולי גם את קולינס להביא עם עוד כמה בינוניים

דור
דור
29/01/2019 20:39:39

comment image

לפי הופס (ומוזמנים לתקן אותי אם אף אחד לא אמר) שחקן א' – סופרסטאר בהיתהוות
שחקן ב' – פח שלא יגיע לכלום

עוד לפי הופס:
שחקן א' שחקן ב'
אחוז: זריקות:
קולג'- 30.2% 1.8 (3 שנים קולג) 41.2% 5.4 זריקות
שנה א' – 36.6% 5.6 30.5% 3.2 זריקות
שנה ב' – 30.3 6.2 32.9% 4.9 זריקות

שחקן א' קלעי שלשות, שחקן ב' נגר.

אני לא אומר שאינגראם טוב מטייטום (הדוגמא הראשונה) ואני עדיין הייתי לוקח את טייטום על אינגראם – גיל, ארסנל שיותר מתאים לליגה הנוכחית, וריצת פלייאוף יפה.
אבל להגיד שהם ברמות שונות לגמרי לדעתי זה לא נכון, זה יותר קרוב ממה שאנשים חושבים, שניהם מגנים טובים ד"א.

דוגמא השנייה זה לונזו וקוזמה, לונזו לדעתי יוכל להיות שחקן של 36% משלוש, שאמור להספיק, והוא נותן לייקרס ככ הרבה שלא כתוב בסטטיסטיקה, לא סתם שחקני לייקרס מהללים אותו כל הזמן, והוא ללא ספק המגן הכי טוב בלייקרס.
סתם סטטיסטיקה שניתקלתי בה בקשר להגנה שלו, ומבחן העין תומך בנתונים.
טבלה שמראה איך שחקנים מגנים על שחקנים עם 25+ נק בממוצע:
comment image

שוב,
אני לא אומר שהם בהכרח כוכבים, אינדוידואלית הם לא יהיו חצי ממה שדיויס, אבל הם שחקנים טובים ורעבים, עם זמן להשתפר ועל חוזה נוח,
וזה לא משהו שמוותרים עליו בכזאת קלות ראש.

יש פה זלזול רציני בשחקנים, שנראה שבא מחוסר אובייקטיביות בנושא, ושנאת לייקרס.

דור
דור
29/01/2019 20:41:00
Reply to  דור

לצערי התגובה לא שמרה על הריווח שעשיתי, ולכן קצת לא ברורה.

ברוך רובין
ברוך רובין
29/01/2019 20:58:36
Reply to  דור

אתה לא מסתכל איך הם מייצרים את הנקודות שלהם, אינגרם לא מסוגל לקלוע מתנועה גם אם חייו תלויים בזה, טייטום מסוגל ליצור לעצמו, הפוטנציאל שלו בשמיים, אינגרם הוא אופציה שלישית ורביעית בהתקפה טייטום שנייה. קאפלה גם נגר ומדברים על שחקן של 17 וחצי נקודות ב63% מהשדה, בלי הארדן ופול הוא שחקן של 6 נקודות

דור
דור
29/01/2019 21:06:58

ההפך הוא הנכון.
אני יחפש לך את הנתונים והניתוח, אבל הבעיה היא לא שהוא לא אפקטיבי בלי הכדור, הבעיה היא שהוא לא משחק ככה.
וזה בעיה של אימון יותר משחקן.
לייקרס בגלל מג'יק גונסון ששנה שעברה אמר" אתפלא אם אינגראם לא יקלע 20 נק בממוצע) , שם את אינגראם במצב לא נכון עבורו.
הוא היה צריך להתפתח לאט כמו באטלר וקוואי.
בנוסף, כבר ציינתי שאני הייתי מעדיף את טייטום בגלל הארסנל שיותר מתאים לNBA המודרני, ובדיוק על זה דיברתי.
אם אינגראם ילמד לקלוע מ3, מה שלא ניראה תלוש מהמציאות, הוא יוכל להיות הרבה יותר אפקטיבי בלי הכדור.
בנוסף ינגראם כרגע יוצר לעצמו את כל הנק, מה שאומר שהסיטואציה עם קאפלה זו דוגמא נוראית.

דור
דור
29/01/2019 21:14:23
Reply to  דור

זה מה שמצאתי בינתיים, הבחור אוהד לייקרס אבל הוא בסה"כ אובייקטיבי ומנתח טוב:
https://www.youtube.com/watch?v=uMWjK86P9Vk

דדי
דדי
29/01/2019 21:44:50
Reply to  דור

זה האנאליסט וידיאו הכי טוב ביו טיוב. רק עניין של זמן עד שהוא יעבוד עבור קבוצה – אם הוא בכלל ירצה.
הוא ידיד שלי ואמר שהוא לא בטוח שבכלל ירצה.

דדי
דדי
29/01/2019 21:42:07
Reply to  דור

לונזו הוא by far הכישרון הכי גדול בלייקרס, יהיה השחקן הכי טוב מהצעירים, ובלא מעט משחקים הוא כבר השחקן הכי טוב מהצעירים.

דור
דור
29/01/2019 21:50:23
Reply to  דדי

100+
עד שניפצע לייקרס התחילו להתחבר וניראו לא רע אפילו בלי לברון.

מנחם לס
מנחם לס
29/01/2019 21:07:08

תגידו לי דבר אחד: מה עשתה הגבה עד עתה שהוא כל כך יוצא דופן?
-אופי רך
-ילדון
-חוסר מנהיגות
-אילם
-ילד טוב ירושלים

ברוך רובין
ברוך רובין
29/01/2019 21:12:21
Reply to  מנחם לס

אתה ראית אותן משחק ראית את הסטטיסטיקה שלו ? מפלצת טופ 5 בליגה לא מסוגל להוביל קבוצה לבדו כי הוא לא מנהל משחק, אבל ככוכב שני לוקח אותו לפני כל שחקן אחר בעולם מרגיש לי באתר שיש פה כל כך הרבה בילי קינג, אחד דיוויס שווה 3 פעמים כל הסגל של הלייקרס פרט ללברון, מדובר בשחקן התקפה והגנה אדיר המתגלגל המסוכן בליגה שלא צריך את הכדור להיות אפקטיבי שקולע 30 נקודות בשינה ו10 + ריבאונדים ובעל אופי נוח. כמה שחקנים יש כאלה בליגה ? 5 ?7 ? שחקן של 30 נקודות במשחק שהגנה מתמקדת בו שווה הרבה יותר מ4 שחקנים של 10 נקודות במשחק. ליד שחקן שידע להפעיל אותו כמו לברון אני בהחלט רואה אותו לוקח את הMVP עונה הבאה

א.ב
א.ב
29/01/2019 23:19:22

אתה אשכרה נותן למנחם להטריל אותך?

דביר
דביר
29/01/2019 21:45:48

אני הייתי מוותר על אינגרם בשנייה. אתה לא יכול לראות התקפה של הלייקרס כשהוא נוגע בכדור.
קוזמה אחלה שחקן. אבל הוא ואינגרם (עם כל מיני תוספות למינהם) זה אחלה על דיוויס.
לוזנו לא רע בכלל, הייתי מנסה להשאיר אותו.

MBK
MBK
29/01/2019 22:16:43

מנחם זאת סוגייה מאוד מעניינית
אני חושב שכדאי לבדוק טריידים של סטארים על מספר רב של שחקנים
קוזמה + בול + אינגרם + בחירת דרפט לדעתי הסיכוי גדול על הסיכון במקרה של הפליקנס
מספיק שיקבלו אולסטאר ( נניח קוזמה + 2 שחקני רוטציה) וזאת עסקה משתלמת מאוד מה גם שמבחירת הדרפאט ( 13 עד 17 ) צפויה להניב דיבידנד

Benjo
Benjo
29/01/2019 23:37:47

מנחם זו לא בעיה בכדורסל זו בעיה בפיסיקה.
יש פה בעיה של ציר הזמן. לברון זה כאן ועכשיו ולא להרבה זמן. שנתיים שלוש וזה נגמר. AD הוא שחקן בשל ונמצא בתחילת הגיל האופטימלי לשחקן NBA. חיבור של שניהם לשנתיים שלוש הקרובות נותן לך מיידית קבוצה שיש בה את השחקן הכי טוב בליגה (נגיד… ) יחד עם עוד שחקן טופ 5. לא חשוב כמעט מה אתה מוסיף לחיבור הזה הקבוצה היא קונטנדרית אמיתית.
עד שהלייקרס young core יבשילו – אפילו אם שלושתם יהיו אולסטארים (נניח לצורך הדיון שיהיו למרות שזה כרגע לא נראה ככה) לברון כבר יהיה בדעיכה.
כרגע בכל מקרה עם השלישיה הלא בשלה הזאת – קונטנדרית אין שם.
שורה תחתונה: כאן ועכשיו זה אומר דייויס… מבחינתי תמורת שלושתם. מה יקרה אחר כך? אחד ביד עכשיו עדיף משלושה על העץ בעוד 3-4 שנים. ואז? יאללה טנקינג

Benjo
Benjo
29/01/2019 23:44:08
Reply to  Benjo

דרך אגב זה קצת מזכיר את העסקה בין יוסטון לקליפרס על כריס פול. יוסטון נתנה שחקנים טובים ואפילו טובים מאוד (טוביה לו וויליאמס בברלי – סהכ היו שם שבעה שחקנים ששניים מהם שוחררו… מקוה שאני זוכר נכון) ונתנה סטאר מנגד.
יוסטון הפכה אוטומטית לקונטנדרית כולל הדחה במשחק 7 בגמר המערב. הקליפרס? קבוצה טובה אבל עדין מחפשים את עצמם…

דדי
דדי
30/01/2019 0:01:50

Bleacher Report

@BleacherReport
Source close to Celtics says Kyrie is genuinely interested in reuniting with LeBron — "That is for real," per @RicBucher

1,047
11:57 PM – Jan 29, 2019

דה שוט
דה שוט
30/01/2019 0:05:15

אני מרגיש צורך להבהיר את דברי מהמעורב, בתגובה לאברי, ברוך, אייברסון, עגל ואחרים, ועל הדרך להוסיף את שני השקלים שלי לדיון.
1. טענתי שללייקרס הייתה ביד שמיניה של צעירים מבטיחים : קלארקסון, נאנס, רנדל, ראסל, בול, קוזמה, אינגראם והארט. לדעתי הם לא קיבלו מספיק זמן לרוץ ביחד. לו היו מקבלים שלוש או ארבע שנים, היו מתפתחים לכוח אתלטי אדיר, עם כישרונות מגוונים ומימוש של המון פוטנציאל.
2. טענתי – ואת זה כולם פיספסו – שבזמן הזה אפשר היה לאסוף כוכב על או אולסטאר וחצי, אפילו במעמד של שחקנים חופשיים – ולא חסרים כאלה שישמחו לבוא לאל איי. הדוגמה הכי מוחצת זה לברון, אבל אם תגידו שהוא בא רק אחרי שעשו ניקו אורוות והכינו לו מקום מתחת לתקרה – אז יש כוכבים אחרים שאפשר היה "לאסוף": קאוואי, ג'ורג', קיירי, דיוויס, אפילו דוראנט!
3. תנסו לדמיין את השמיניה או חלק גדול ממנה, עם גבוה סביר ועם כוכב וחצי (חצי זה קליי או לילארד). אתם תעשו את חשבונות השכר, אני מניח שבשנתיים שלוש הקרובות זה היה די אפשרי. הייתה להם ריצה יפה לפני שנה גם בלי ניסיון ובלי כוכב – הבעייה של כולנו שאנחנו לא מסוגלים לחשוב איפה שחקן יהיה בעוד שנתיים או שלוש. לונזו עשוי להיות כוכב (אם לא ישחק עם לברון), גם קוזמה, אינגראם עשוי להעלות משקל ולשפר קליעה, רנדל וראסל כבר מראים שיפור עצום.
4. לגבי הגבה – זה מילכוד, ללא ספק. מצד אחד יש את הסיעה של מנחם שאומרת שהוא לא אלפא ולא שווה את החבילה. תאכלס – הוא לא עשה כלו בליגה עד היום והוא כבר לא ילד. אולי אין לו את זה? אמביד עושה רושם הרבה יותר ורסטילי ממנו.
מצד שני יש את הקהילה הקדושה של שמעון ורובין שמזילים ריר על הסרט "לברון והגבה עושים את המפרץ".
אני עם הקהל הקדוש – בעיקר כי אני מתלהב מהרעיון של שני הכוכבים האלה יחד על המגרש, אין כמו סופרטימס, למי יש כוח לראות את בלדסו ומידלטון? אבל אני חושב שלמרות הכדורסל המלהיב, המחיר גבוה מאוד וזה ייגמר בבכי.

דדי
דדי
30/01/2019 0:08:09

זה התחיל עם ביקורת על הצעירים של בוסטון.

זה המשיך עם שיחת התנצלות ללברון.

כל הזמן הזה האליל של קיירי מספר לו כמה הוא ושאק מצטערים שלא שמו את האגואים בצד ונשארו ביחד לזכות בתארים.

ועכשיו מקור בבוסטון טוען שהאפשרות של קיירי ללייקרס היא אופציה אמיתית.

לכל מי שלא הבין קודם ״מאיפה זה בא״ –

any more questions ?

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
30/01/2019 0:24:59
Reply to  דדי

דדי, תעשה פרסה, וקח איתך את האורגן אורות שלך.
יש לך הרבה מכתבי פרידה לעבוד עליהם, אל תשכח לשים בול על זה של בול.

Benjo
Benjo
30/01/2019 0:30:34
Reply to  דדי

אם זה נכון (נשמע שכן וגם עושה רושם כזה) אז:
1. קיירי יוצא פיתה לגמרי . ברח מלברון וחזר אליו?
2. AD קיירי ולברון אני עדין מהמר על הלוחמים ( אני בטוח? האמת שלא מי יודע מה) אבל הלייקרס הופכים למפלצת השניה בליגה. ואז זה קרב בין שתי מפלצות על האליפות. יהיה מעניין.

Shadow
Shadow
30/01/2019 0:26:28

כמה שטויות עפות פה באויר ועפו במעורב. לא יודע מאיפה להתחיל אפילו.
אז נתחיל בדיוויס מישהו יכול להגיד לי מה דיוויס עשה בקריירה שלו? אם מטרידים חצי קבוצה בשבילו איך בדיוק הוא ישפר את הלייקרס באיזה אספקט בדיוק? איזה ספסל ישאר? טייסון צ'נדלר? מי יעשה את ההבדל, לברון עם אשך אחד? הצחקתם אותי.
יורדים פה על שמעון על הנחרצות הבלתי מתפשרת אבל יש לא מעט שכבר החליטו באותה נחרצות שהצעירים של הלייקרס לא שווים כלום. שתי מילים יש לי להגיד על זה דיאנג'לו ראסל.
אינגרם בול וזובי בני 21 קוזמה והארט בני 23 כמה שחקנים. אני דווקא חושב שחוץ מהארט כולם פונטציאל לאולסטארים כשלדעתי אניגרם עם הפוטנציאל הגבוה ביותר כשכל עונה הוא השתפר מעונה קודמת.
כל מה שצעירי הלייקרס היו צריכים זה לידר ולצערם הנחיתו להם על הראש את הדושבאג שישליך אותם לכלבים בהזדמנות הראשונה.
אני לא מבין מה הלחץ לטרייד כזה. הם לא מועמדים לאליפות לפני או אחרי הטרייד. גם אחרי הטרייד הלייקרס לא יותר טובים מאוקלהומה דנבר ואפילו יוסטון על גולדן אני בכלל לא מדבר. אולי עם סיכוי לניצחון בסדרה על סן אנטוניו וזהו בערך.
הטרייד האמיתי שהלייקרס צריכים לעשות הוא על לברון שאי אפשר לדעת איך יחזור מהפציעה, אם כבר הייתי שולח אותו לניו אורלינס בתמורה לדיוויס. אם אני מג'יק דוחף לנפוח הזה צ7צ פלוס בעיטה בתחת. הלייקרס בסך הכל צריכים סבלנות. עוד שנתיים שלוש כשהצעירים יתבגרו ויתחשלו הם יהיו קבוצה מעולה בתוספת כוכב וחצי זו קבוצה לאליפות.
.
#להטריד את לברון כל עוד עוד יש לו ערך

AI3
AI3
30/01/2019 9:19:51
Reply to  Shadow

אפילו אתה לא מאמין לעצמך.

גל אל-איי
גל אל-איי
30/01/2019 0:56:00

שאדוו – אתה רואה כמעט כל משחק של הלייקרס בדיוק כמוני? לונזו בול פוטנציאל אבל פציע מאוד ולא מסודר בראש. אינגרם כבר שנה שלישית על הפרקט ולא מראה שיפור שמתבקש מבחירה מס׳ 2. מה שהכי מעצבן אותי אצלו במשחקים האחרונים: קולע עונשין אחד, מנגר את השני, באופן סיסטמטי! קוזמה התקדם אבל גם אצלו יום אסל יום בסל. ועל הגנה בכלל אין מה לדבר. הארט חמוד ואמין, מהספסל, וגם הוא נקלע לבצורת קליעות כל שני וחמישי. זובאץ יכול לככב בקבוצה פחות היסטרית מהלייקרס, בסגנון הסנטר של אורלנדו.
דקסטר צדק, קייס קלוזד.

דדי
דדי
30/01/2019 1:01:50

מי שסוגר קייסים על שחקנים בגיל 21, הוא לא קוואליפייד לסגור קייסים או להגיד מי צדק.

ראסל – עוד באסט של הופס = אולסטאר בעונה הרביעית שלו.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
30/01/2019 1:32:50
Reply to  דדי

אם כבר אז דיאנג'לו באסט של מג'יק.
שלח לו הודעה, אל תתבייש,
תשאל אותו למה הוא שלח אותו לגלות במזרח תמורת ברוק לופז.. והפוקס עם קוזמה.
שלח לו הודעה עכשיו, אל תפחד, איידס לא עובר ב SMS.
נראה לי שאתה יודע את התשובה, כי אתה היית בין אלו שזרקו אותו עם דיבורים על אופי ילדותי וכדומה.

shadow
shadow
30/01/2019 1:17:48

אי אפשר להגיד על לונזו פציע בשלב כזה בקריירה. אינגרם השתפר מאוד בשנתיים האחרונות וגם השנה אבל אתה יודע לברון יושב לו על המשבצת. הוא שחקן בן 21 לעזאזל. כמה בחירות שתיים אתה מכיר שהפכו לסופרסארים ועוד בגיל 21 ? אני אתן לך רמז – אף אחד. אז מה קשור מתבקש מבחירה שתיים?!?! אתה מבקש? מי מבקש?
תסתכל על הרשימה שהוספתי אלה כל הבחירות 2 מאז שנת 2000 יש שם רק שחקן אחד שכנראה אינגרם לא יעבור אותו – דוראנט. הוא דרך אגב נבחר לאולסטר בשנתו השלישית בליגה. כל השאר נאדה. יש עוד שני שחקנים שלדעתי אינגרם יהיה לפחות טוב כמוהם סימנתי אותם ב **. אולדריג' וויקטור אולדיפו שהוא דרך אגב בן 26 ועשה את הפריצה שלו רק השנה אחרי שכבר כולם קברו אותו.
אז אולי בוא נפסיק עם השטויות ובוא לא נגמור קריירה של שחקנים בגיל 21.
בשם חד הקרן הקוסמי תראה כמה באסטים יש בבחירה השניה.

.
2017 Lonzo Ball, UCLA – Los Angeles Lakers
2016 Brandon Ingram, Duke – Los Angeles Lakers
2015 D’Angelo Russell, Ohio State – Los Angeles Lakers
2014 Jabari Parker, Duke – Milwaukee Bucks
2013 Victor Oladipo, Indiana – Orlando Magic**
2012 Michael Kidd-Gilchrist, Kentucky – Charlotte Bobcats
2011 Derrick Williams, Arizona – Minnesota Timberwolves
2010 Evan Turner, Ohio State – Philadelphia 76ers

2000’s

2009 Hasheem Thabeet, Connecticut – Memphis Grizzlies
2008 Michael Beasley, Kansas State – Miami HEAT
2007 Kevin Durant, Texas – Seattle Supersonics***
2006 LaMarcus Aldridge, Texas – Chicago Bulls (Draft rights traded to Portland Trail Blazers)**
2005 Marvin Williams, North Carolina – Atlanta Hawks
2004 Emeka Okafor, Connecticut – Charlotte Bobcats
2003 Darko Milicic, Serbia & Montenegro – Detroit Pistons
2002 Jay Williams, Duke – Chicago Bulls
2001 Tyson Chandler, Dominguez HS (Calif.) – L.A. Clippers (Draft rights traded to Chicago Bulls)
2000 Stromile Swift, LSU – Vancouver Grizzlies

shadow
shadow
30/01/2019 1:23:12
Reply to  shadow

אולדיפו עשה את הקפיצה שלו שנה שעברה כמובן בגיל 25. אז אני אומר בוא נדבר על אינגרם עוד שנתיים לא עוד 4

Berch
Berch
30/01/2019 2:13:18

פחחחחח… קלי קלות
ברור שאני לוקח את צעירי הלייקרס משתי סיבות פשוטות:
1. יש להם לא להתפתח, אולי תחת מאמן אחר (תראו את ראסל פורח בברוקלין)
2. דיוויס שחקן מצויין והכל אבל לא הראה שיכול לקחת קבוצה על הגב. אם תיקח את האופציה אתו תקבל פליקנז 2.0
אם היית מדבר על הארדן של 2019 לעומת זאת….
🙂

חרש עץ
חרש עץ
30/01/2019 5:01:24

לונזו יכול להיות חמישייה בקבוצה רצינית רק אם יש 4 אולסטארים מסביב ואז יגידו שהוא מנהל משחק בחסד ומשמעותי חח כמו שהיה עם רונדו. זה גם בדיוק התקרה שלו. לבד הוא לא יכול להוביל קונוס גם לא מס 2 ולא 3 ובטח לא אולסטאר אבל היי אם קורבר היה אולסטאר קטן על לונזו עם 4 אולסטארים לצידו יסיים גבוה קבוצתית בליגה ואז יעשו טובה לאבא לאבר למותגי הפרסום ויבחרו בו אולסטאר. זו הפנטזיה היחידה לגבי לונזו אבל היי ליד 3 4 אולסטארים גם טי גיי מקונל אולסטאר רק בלי הייפ של לונזו