חגיגות ה-300: גולדן סטייט ניצחה בבוסטון / שחר דלאל

חגיגות ה-300: גולדן סטייט ניצחה בבוסטון / שחר דלאל

לילה שהבטיח הרבה הצליח גם לקיים ואנחנו קיבלנו חמישה משחקים נהדרים שהזכירו לנו למה אנחנו אוהבים את המשחק הזה. עם זאת, לצערנו, אנחנו בשלב הזה של העונה שהפציעות מתחילות להשפיע על התוצאות, גם הפעם זה לא היה שונה.

 

בוסטון סלטיקס (19-30) 111 – גולדן סטייט ווריורס (14-35) 115

המשחק שהבטיח הרבה מאוד, קיים את הכל ועוד קצת. במשחק בו שתי הקבוצות מחליפות בתורות את ההובלה (21 פעמים ליתר דיוק), הווריורס היו הרבה יותר מדויקים בשניות הסיום, ידעו לשמור על קור רוח ולהשיג את ניצחונם ה-10 ברציפות (9 מהם בחוץ) ואת הניצחון ה-300 של  סטיב קר כמאמן ראשי. הספק לא רע מול היריבה שרבים חוזים שתפגוש אותה בגמר ה-NBA.

קיירי ארווינג (32 נקודות ו-10 אסיסטים) ואל הורפורד (22 ו-13 ריבאונדים) הצליחו להוביל את הסלטיקס ליתרון כחמש דקות לפני סיום המשחק, אך אז נכנס לעניינים קווין דוראנט שבתצוגת יחיד הצליח להחזיר את היתרון לאורחת. מרכוס סמארט, עם שלשה גדולה, השווה את המשחק אך זאת הפעם האחרונה שהסלטיקס היו קרובים לניצחון.

קר. איך שהזמן עף

 

בפיגור של שתי נקודות שחקני בוסטון קיבלו שלוש הזדמנויות להשוות אך ללא הצלחה ונאלצו לשלוח את דריימוד גרין לקו. הדב המרקד הצליח להחטיא את שתיהן ולעצור רצף של 17 קליעות עונשין רצופות של קבוצתו, אך ידע להשתלט על הריבאונד, מסר לסטף קרי ומשם הדרך לסיום המשחק היתה סלולה. הלוואי ונקבל משגשים כאלה גם בפלייאוף.

דוראנט סיים כקלע המוביל עם 33 נקודות, קרי הוסיף 24 ביום חלש וקליי תומפסון (21 נקודות) השלים ערב נוסף שבו כל חבר בשלישייה הגדולה קולע יותר מ-20 נקודות. גם דמרכוס קאזינס סיים ערב נהדר מבחינתו עם 15 נקודות ו-8 ריבאונדים ב-23 דקות. ג'ייסון טייטום הוסיף 20 בשורות הסלטיקס.

 

ממפיס גרזליס (30-20) 106 – אינדיאנה פייסרס (16-32) 103

הפייסרס היו אמורים להיות הקבוצה המרעננת של השנה, וברגעים ארוכים לאורך העונה זה בהחלט נראה ככה. אבל במשחק הראשון שלה ללא ויקטור אולדיפו, שגמר את העונה בפציעה מוזרה, נראה שאין לה הרבה מה למכור מול אחת הקבוצות הבינוניות שיש לליגה להציע. אז נכון שזה היה רק המשחק הראשון והקבוצה עוד צריכה להסתגל, אבל קשה לראות אותם מתאוששים מזה.

בצד השני התחילו לדבר כבר על העתיד, כאשר לפי הדיווחים ברחבי הליגה גם מארק גאסול וגם מייק קונלי נמצאים ברשימת ההעברות והגריזליס רק מחכים להצעה הנכונה. שני הכוכבים של ממפיס לא מאכזבים בינתיים וממשיכים להעלות את הערך שלהם לפני תום מועד ההעברות.

אולדיפו. לילה בלי כוכב

 

קונלי סיים משחק מצוין והוביל רשימה של חמישה שחקנים שסיימו בדאבל פיגרס, עם 22 אליהם הוסיף עוד 11 אסיסטים. JJJ ממשיך להוכיח שיש עתיד לקבוצה מטנסי כשסיים עוד משחק מצוין עם 20 נקודות. גאסול הוסיף 18 משלו ואפילו ברונו קאבוקלו המושמץ הצליח לסיים בדאבל פיגרס עם 11 נקודות.

בצד השני בויאן בוגדנוביץ (21 נקודות באחוזים רעים) ודארן קוליסון (18 נקודות ו-9 אסיסטים), ניסו למלא את מקומו של אולדיפו ללא הצלחה. נייט מקמילן ייצטרף לשלוף שפן מהכובע כדי לחזור להיות גורם במזרח.

 

דנבר נאגטס (15-33) 126 – פילדלפיה 76 (18-32) 110

דנבר בנתה לעצמה שם של קבוצה ביתית השנה, כאשר 73% מהניצחונות שלה הושגו בגבהים של קולרדו. הם לא התכוונו לשנות את המאזן הזה הלילה מול פילדלפיה שהגיעה ללא ג'ואל אמביד וג'ימי באטלר הפצועים.

ניקולה ג'וקיץ' הנפלא סיים עוד ערב מצוין עם טריפל דאבל של 32 נקודות, 18 ריבאונדים ו-10 אסיסטים והוביל את הנאגטס ליתרון מרגע הראשון אותו היא לא שמטה עד לסיום, במשחק שראה הרבה דקות גארבג' טיים.

ג'וקיץ'. מועמד לגיטימי לתואר ה-MVP

 

מייסון פלאמלי סיים עם 17 נקודות ו-וויל בארטון הוסיף 16 משלו. בצד השני ג'יי ג'יי רדיק (22 נקודות) וקורי ברואר (20) ניסו להחזיק את הסיקסרס בתמונה, כאשר גם דאבל-דאבל של בן סימונס (19 נקודות ו-12 ריבאונדים) לא ממש עזר.

 

ניו אורלינס פיליקנס (28-22) 114 – סן אנטוניו ספרס (22-28) 126

המשחק שפתח את הערב לא היה אמור לספק הרבה דרמה לאחר שהכוכבים של שתי הקבוצות היו אמורים לצפות במשחק מהספסל בשל פציעות. אך למרכוס אולדרידג' התחנן בפני גרג פופוביץ' שייתן לו לשחק וזה מה שעשה את ההבדל מול הפיליקנס שעדיין נטולי החד גבה.

הספרס שהיו חסרים את דרמר דרוזן היו חייבים את המשחק הזה לאחר שני הפסדים רצופים. למזלם אולדרידג' (28 נקודות ו-12 ריבאונדים) צלח את החימום שלפני המשחק והוביל אותם לניצחון שיעזור להם מאוד בהמשך המאבק על המקום בפלייאוף, כשהוא נעזר בריצה ברבע השלישי שסגרה את הסיפור.

אולדרידג'. עשה את ההבדל

 

רודי גיי היה מצוין וסיים את המשחק עם דאבל-דאבל משלו עם 22 ו-11 כאשר שישה שחקנים בסה"כ סיימו עם ספרות כפולות בסן אנטוניו. ג'רו הולידיי (29 נקודות) וג'אליל אוקפור (24 נקודות ו-15 ריבאונדים) לא הצליחו להחזיר את המארחים למשחק ברבע הרביעי.

 

פורטלנד טריילבלייזרס (20-31) 120 – אטלנטה הוקס (33-15) 111

אם הייתי נאלץ לבחור קבוצה אחת שאסור לי צפות במשחקיה כנראה שהייתי בוחר באטלנטה. אחת הקבוצות המשעממות בליגה לא מצליחה לעורר אצלי רגש מסוים, גם כאשר בשורותיה משחק טרה יאנג ו-וינס קרטר האגדי.

עם זאת, המארחת החליטה לעשות לעצמה הלילה חיים קשים כאשר לא הצליחה להתחמק מיריבתה עד לדקות הסיום. נכון, יש לה נסיבות מקלות בדבר היעדרותו של דמיאן לילארד, אך זאת לא סיבה להתקשות מול אחת הקבוצות הגרועות בליגה. למזלם, מחר בבוקר אף אחד כבר לא יזכור את זה.

סי ג'יי מק'קלום הוביל את קלעי הבלייזרס עם 28 נקודות, כאשר סת' קרי – שיתחרה בתחרות השלשות באולסטאר – הוסיף 22 משלו. יאנג שמר את ההוקס במשחק עד לסיום עם 30 נקודות ו-9 אסיסטים, כאשר ג'ון קולינס סיים עוד משחק מצוין עם 21 נקודות.

לפוסט הזה יש 27 תגובות

  1. תודה רבה שחר
    איומיי לחדש את קמפיין הטנקינג עשו את שלהם – למרקוס המבועת נתן את כל מה שיש לו וניצחנו. בדרך כלל אני מעדיף גזרים על מקלות אבל הפעם זה עבד.

  2. -ההוקס הורידו ל101-100 שנותר 7 דק לסיום. המאמן רפה ההבנה שלהם הוציא את יאנג בזון בניהול משחק ומשם נגמר המשחק.

  3. תודה על הסיקור המהיר והמשובח
    נראה שהסלטיקס כן הסתכלו ללוחמים בלבן של העיניים, בטח כשמסתכלים על המומנטום של כל קבוצה לאחרונה…..
    🙂

    1. ציפור למה להיות קטנוני עם הדובים עד שקמו לרגע משנת החורף ?,😋
      באיזה שלב מותר להעלות את שאלת יוקיץ' והמילה MVP???

  4. סיקור פגז!
    יוקיץ' בתקופה הכי טובה שלו העונה.
    פורטלנד הימרו נכון כשנתנו מנוחה ללילארד. גם ניצחו וגם לילארד מחבר מנוחה של שבוע עד יום רביעי.

  5. תודה שחר.
    יש לך יכולת מיוחדת לומר הרבה במספר מילים קטן. גם דורפן עושה זאת. אך כשאני קראתי אותו בזמנו בחצי הפעמים הייתי צריך לנחש מה היא הנקודה שלו ומה בדיוק הוא מנסה לומר. אצלך זה ברור כשמש. ישר לעניין. STRAIGHT TO THE HEART OF THINGS!
    מצויין.

  6. רמת הביצוע של דוראנט היא בלבל אחר לגמרי. יש את כל אלה שמנסים, לפעמים אפשר לעצור אותם ולפעמים לא, אבל דוראנט הוא פשוט הדבר האמיתי. הלילה הוא היה ההבדל בין בוסטון שנורא משתדלת ועושה קולות לבין ג״ס שנראים כמו מקצוענים מבחינת רמת הביצוע.

    ואני ממש לא מאוהביו הגדולים.

  7. אטלנטה נתנו פייט עד החמש דקות האחרונות והיה משחק טוב. קבוצה מאומנת שמשחקת אגרסיבי. לא יודע מה משעמם אותך.
    בנוסף , ראוי מאוד לציין שסיג'יי מקולום השיג את הטריפל דאבל הראשון בקריירה- 28,10,10 וזה יצר עניין גם בחמש דקות בסוף כשהוא
    רודף אחרי האסיסט העשירי.
    GO BLAZERS.

  8. תודה שחר.
    אינדי לחלוטין מסוגלת להתגבר על הפציעה כמו שראינו כבר העונה במספר מכובד של משחקים בהם דיפו ישב בחוץ. עם התעלות קלה של יאנג ואבנס, יחד עם עונה נהדרת של סבוניס מהספסל ואולי קצת יותר דקות להולידיי- יש פלייאוף, עם פוטנציאל לסיבוב שני

כתיבת תגובה

סגירת תפריט