You are currently viewing מעורב הופס ליום שלישי / מנחם לס

מעורב הופס ליום שלישי / מנחם לס

1. כל אפשרויות הלייקרס בטרייד על אנטוני דייויס

עכשיו כמעט כולם חושבים שפניו של אנטוני דייויס מיועדות ללייקרס.

העניין איננו פשוט כפי שחושבים.

ריק פינקוס מ-B/R כותב על האופציות של הלייקרס בעניין אנטוני דייויס. אני מוסיף את דעתי בנידון.

מה שידוע הוא שריץ' פול, סוכנם של לברון ואנטוני דייויס, לא לחץ בשום פנים ואופן על בעל הפליקנס גייל בנסון או המנכ"ל דל דמפס לעשות את הטרייד של אנטונינ דייויס לפני הדדליין שהוא ה-7 לפברואר למרות שאנטוני כבר הודיע שהוא מוותר על ה-SUPERMAX DEAL של 240 מיליון שהוא יכול היה לחתום עם הפליקנס על הארכת חוזהו.

עכשיו ש-AD הודיע לפליקנס על כוונתו (ולפחות זו היתה ג'סטה נאה) לעבור לקבוצה אחרת, נראה ש-AD יישאר שם עד סיום העונה, ויסיים את חוזהו לעונה זו של 25.4 מיליון. לפי חוזהו עם הפליקנס, הם היו חייבים לשלם לו 27.1 בעונה הבאה, עם אופציית שחקן על 28.8 לעונת 2020-21.

עכשיו ההחלטה היא של הפליקנס מה הם עושים איתו.

ייתכן מאד שהפליקנס יחליטו לחכות כך שגם הסלטיקס תיכנס למשחק. הסלטיקס לא יכולים לעשות טרייד ולהביא של AD עד ה-1 ביולי, שהוא יום סיום החוזה של קיירי אירוינג כי שני השחקנים – AD וקיירי – עם על חוזה designated rookie-scale extensions. חוקי הליגה אוסרים על שני שחקנים להיות באותה קבוצה באותו זמן על החוזה הזה, מה שמסביר את אי יכולת הסלטיקס לעשות טרייד על AD עד שקיירי מחליט לעזוב הקיץ,

אבל הסלטיקס הם כנראה לא המטרה של אנטוני דייויס A (https://sports.yahoo.com/sources-lakers-knicks-preparing-make-offers-anthony-davis-201159011.html) ומצד שני לא ידוע מה קיירי מתכנן לעשות, כי ישנה לו אופציה להישאר בסחטיקס עוד עונה.

אז נניח שפול 'ממליץ' בכל יכולתו ש-AD יחתום עם הלייקרס, מה הן האופציות שלהם?

לפי ברד טרנר וטניה גנגולי, הלייקרס יהיו חייבים לתת את צעיריהם הטוביעם ביותר ואת בחירת הדראפט שלהם כדי שיוכלו להביא את הגבה. לפי היינס, החבילה של הלייקרס תכלול את לונזו בול, ברנדון אינגראם, וקייל קוזמה, ואולי אפילו עוד 'ממתקים' קטנים כדי להסתדר עם תקרת השכר.

אז הנה האופציות:

1) הלייקרס הולכים ALL OUT להביא את AD ולחברו עם לברון כבר השבוע, או עד ה-7 לפברואר

אם הלייקרס החליטו שהם רוצים את הגבה עם לברון כבר עתה, עליהם ללכת על זה ויהי מה. אם המחיר הוא שחקניהם הצעירים הטובים ביותר – SO BE IT!

כמובן שמג'יק ורוב פלינקה ינסו לרכך את המכה ככל שיוכלו אבל הפליקנס יתעקשו על בול, אינגראם, וקוזמה ועוד בחירת הדראפט של הלייקרס, ואם לא, אז הם לא ישחררו אותו עד הקיץ.

האם הלייקרס מאמינים שעם לברון ו-AD – ומי שיישאר בקבוצה – מספיקים כדי לתת קרב רציני לווריורס כבר העונה? אולי. ומלבד זאת, מה יקרה אם AD יחליט בסוף העונה כשיהיה שחקן חופשי שהוא מעדיף את בוסטון? זוכרים את כריס פול? זוכרים את פול ג'ורג'? זוכרים את ג'ימי באטלר? זוכרים את קוואי לינארד?

לגבה יש TRADE KICKER של 15% בחוזהו, אבל מאחר שהוא משתכר את המקסימום לשחקן עם 6 שנות נסיון, הטרייד קיקר יהיה נמוך באופן יחסי מה-65,976 (שהפליקנס חייבים לו). הלייקרס יצטרכו לשלשל 20.3 מיליון לפליקנס להשוואת המשכורת, אז החוזה של KCP על 12 מיליון יכול להפוך למשהו משמעותי בדיל של AD אם הוא נעשה עתה.

KCP, שגם אותו פול מייצג, יכול לעצור כל טרייד שלו לפי ה-ONE YEAR BIRD RULE שניכנס לתוקפו כששחקן חותם באותה קבוצה לעונה נוספת. גם לו יש 15% טרייד בונוס שיעלה ללייקרס עוד $650,000 אם הם שולחים אותו לפני ה-7 לפברואר.

דבר נוסף להתחשב בו הוא כמות השחקנים ברוסטר. לפליקנס לא יכולים לעבור את ה-15. מה הם יעשו עם ה-4 השחקנים שהם רוצים מהלייקרס? לא תהיה ברירה אלא לערב קבוצה שלישית.

אם אמנם זאת המחשבה אז תאמינו לי שכל יום וכל לילה ישנם מאות טלפונים לכל הכיוונים.

*
לדוגמא: אם הלייקרס והפליקנס מסכימים על חבילה הכוללת את KCP, קוזמה, בול, ונניח זובק (ובחירת דראפט, שהיא לא כוללת ערך $$), הלייקרס יוכלו להביא חזרה 28.5 מיליון במשכורות מהפליקנס, אז AD נגד שלושה מהארבעה האלה יעבוד מתמטית בלי לערב קבוצה שלישית.

*

נניח שהלייקרס מסכימה, ונותנת לפליקנס את בחירה הדראפט שלה, בלי שהיא מוסיפה העונה אף שחקן, אז יש לה את AD, לברון, מו ווגנר, Svi Mykhailiuk, אייזק בונגה, הארט, ואינגראם. זה יתן ללייקרס 20.9 מיליון תחת התקררה להביא הקיץ איזה שחקן טוב מאד. אז אם הם עושים טרייד על אחד השחקנים מלבד AD ולברון, זה יתן להם איזה 32-33 מיליון, מספיק כסף להביא את קיירי אירוינג, קוואי לינארד, או קליי ת'ומפסון. או אולי הלייקרס יצליחו לעשות איזה טרייד של הארט או אינגראם עבור קמבה וולקר או כריס מידלטון?

הלייקרס יכולים גם לוותר על הטריידים המוצעים, ולתת את הכסף שנשאר להם לראז'ון רונדו, לאנס סטפנסון, ג'בל מגי, טייסון צ'נדלר, או מייק ביזלי. ללייקרס במקרה זה יהיה גם בערך 9.2 מה-MID LEVEL EXCEPTION להוציא על BI-ANNUAL EXCEPTION של 3.6 מיליון.

החסרון של טרייד על AD עתה הוא לא רק הפסד שלושה צעיראים מצויינים, אלא גם מחסל את האפשרות להחתים שחקן כוכב שלישי, כפי שהוסבר מעל.

2) לייקרס לא עושים עתה דבר אבל הולכים ALL OUT ביולי

אם הלייקרס מחכים עד הקיץ, הם מסכנים את עצמם כי הסלטיקס תוכל להציע לפליקנס 4 בחירות דראפט סיבוב ראשון (של הקליפרס, הגריזליס, הקינגס, והבחירה שלהם). הם יכולים לצרף לבחירות הדראפט את ג'ייסון טאטום או את ג'יילן בראון (או את שניהם), ולהוסיף לחבילה את מרכוס סמארט.

אין דרך בעולם שהלייקרס תוכל להילחם בהצעה כזאת של הסלטיקס.

כאן פול צריך להרוויח את לחמו.

פול יכול להפחיד את הסלטיקס ע"י אזהרה שהוא ישפיע על AD לחכות עד 2020 ואז להיות שחקן חופשי. במקרה זה ללייקרס יהיה כדאי לא לעשות מאומה עד אז ולשמור את ה-20 מיליון שיהיו להם תחת הסף. מטרת כל העסק הזה היא רק להרעיל כל  אפשרות של הליכת AD לסלטיקס עם ההצעה שאי פפשר לעמוד נגדה.

זוהי המטרה. להרעיל כל סידור אחר, אבל אין כאן כל בטחון של הצלחה. מה אם הפליקנס מחליטים לעשות את הדיל עם הסלטיקס הקיץ? פול הוא סוכנו של AD אבל חוזהו שייך לפליקנס, והם-הם שיכולים להחליט לאן AD הולך בשנה הבאה.

*
ישנה עוד אפשרות, אולי קצת הזוייה, אבל היו דברים מעולם: אם פול, AD, ומג'יק מצליחים להשפיע על הפליקנס בקיץ זה לחבילה שהם מציעים, ללייקרס יהיה כסף להביא את, נניח, קיירי אירוינג, ואז לעשות דיל עם – נניח הווריורס – לעשות טרייד בו הלייקרס מעבירים את AD לווריורס עבור…(אתם תמלאו את השמות…)

 

או שהם מחליטים שהם משאירים של AD, שיחד עם לברון וקיירי אירוינג, והזקנים שהם יחתימו על חוזי מינימום, הם יכולים לקחת אליפות בעונה הבאה.

3) הלייקרס מחליטים לא להוסיף עוד כוכב ל-AD ולברון

הלייקרס מוותרים על פרי אג'נסי ולא מביאים את קיירי אירוינג (או כוכב אחר מאלה שהזכרתי).

הטרייד קיקר של דייויס יעלה לפליקנס 4.1 מיליון אם הם עושים עליו טורייד ביולי. דייויס כמובן יכול לוותר על הבונוס שלו כדי לשכנע את הפליקנס שייעשו טרייד עם הלייקרס, אבל לא יוותר על הבונוס אם הם הולכים עם הסלטיקס.

.במקרה זה הלייקרס יוכלו להוסיף לפליקנס 5.6 מיליון כדי להאיץ את הדיל. אם הדיל נעשה עתה, לפני ה-7 לפברואר, המקסימום שהלייקרס יכולה לשלם לפליקנס זה 3.7 מיליון כי הם כבר שילמו לסיקסרס 1.5 מיליון (הם קנו את בחירת בונגה, מס' 39 בדראפט).

 

*

2. רק להזכירכם שיואקים נואה עדיין חי וקיים, ומשחק כדורסל

אמש, במשחק הפסד 95-92 לנאגטס, הוא קלע 7 ב-3 מ-5 ו-7 ריבס' ב-23 דקות, כולל דאנק לא רע בכלל:

*

3. בעיית ה-MISSED CALL במשחק אליפות ה-NFC ממשיכה להכות

*


*

היום ה-NFL הודתה רשמית שחוסר השריקה ל-INTERFERENCE היתהב אחת השגיאות החמורות בתולדות הפוטבול, גם בגלל השגיאה עצמה וגם בגלל חשיבות המשחק. טוב, ישנן תביעות משפטיות ומה לא.

 

אבל מה שמרתיח את הדם ממש הוא הטמטום של ה-NFL במה שנודע היום (רשמית; אני לא ידעתי לפני כן) הוא שארבעת שופטי המשחק היו מדרום קליפורניה (וכמובן הרמס הם מלוס אנג'לס), ואולי אפילו יותר שאחד מהם היה רוי אליסון, השופט בן ה-53 שחייב לעבור דיאליסיס כל בוקר (גם לפני משחקים), ומה שמקומם עוד יותר היא העובדה שהוא שופט הידוע בכמה וכמה CONTROVERSIAL CALLS בעבר. מדוע נתנו לו לשפוט שוב אחרי ששפט בסופרבול 2008 וסופרבול 2018, בשניהם עם כמה שריקות מוזרות, הוא דבר מוזר מאד.

ורוי היה השופט הקרוב מכולם לארוע!

 

 

4. כולם מדברים על ג'ה מורנט

כאילו אין על מה לכתוב מלבד ג'ה מורנט.

מייק שמיט מ-ESPN כתב עליו לפחות 2,500 מילה. ג'רמי וו  הקדיש לו ב-SI – חמישה עמודים. בספורטינג ניוז, בספרנאוט, בריל-טיים.

אין ביכולתי כמובן לתרגם או לבסס את הפוסט שלי על כל מה שקראתי ולמדתי עליו. בלתי אפשרי.

אז אקצר כמה שאוכל ואכתוב על כמה דברים שעליו לשפר כי הוא – מילה שלי – הכוכב הבא שמגיע ל-NBA.

מה אוסיף ומה אומר?

טוב לדרום קרולינה שיש לה את זאיון ויליאמסון וג'ה מורנט, שני הפרשמנים בדוק ובמוריי סטייט שישנו סכוי רב שייבחרו 1-2 בדראפט. כיף לדעת שהשניים נולדו וגדלו אחד עשר דקות נסיעה מביתי (זאיון הוא מספרטנבורג השכנה הדבוקה לגרינוויל כמו שר"ג דבוקה לת"א), והשני –  מורנט – הוא מעיירה פצפונת, דלזל (3,059 תושבים; "CANNOT GET IN TROUBLE HERE", אומר ג'ה) שעתיים מכאן דרומית-מזרחית.

טוב שבזה דרום קרולינה מובילה כי השבוע התפרסמו ב-WORLD NEWS REPORT כמה דרוגים שלא עושים טוב למדינה בה אני חי:

*לדרום קרולינה ישד את הנהגים הגרועים מכל מדינות ארה"ב (כן, מקום 50).

*דרום קרולינה במקום 47 בארה"ב במשפחות ללא ביטוח רפואי.

*דרום קרולינה היא המדינה עם התושבים העניים ביותר בין כל המדינות.

*אולי בגלל זה היא גם המדינה הזולה ביותר בארה"ב (דלק, מזון, נדל"ן, ביטוחים, הכל).

*דרום קרולינה היא מס' 44 באחוז תלמידי תיכון שממשיכים למכללות.

*דרום קרולינה היא במקום 47 בחינוך (אבל רמת האוניברסיטאות שלה במקום 17 בארה"ב, בעיקר בגלל קלמסון, פורמן שבגרינוויל, יונ' אוף דרום קרולינה, וגרינוויל אינסטיטוט אוף טכנולוג'י (הטכניון שלנו).

(לי זה לא מפריע במיוחד כי אין לי ילדים או נכדים כאן, אך חובה להזכיר שגרינוויל היא נזם זהב באף מין עיזה רזה כי גרינוויל עצמה היא אחת המובילות בארה"ב מבין הערים 'הקטנות' בהיי טק, בתעשייה (BMW,  לעיניים- BOSCH &LOMB, ג'ונסון אנד ג'ונסון (מוצרי רוקחות), צמיגי מישלין, LOCKHEED MARTIN – בונה ה-F-16, ועוד), אחת מה-5 המובילות ביופיין (נשיונל ג'יאוגרפיק בחר את הדאונטאון שלנו בין 5 היפים בארה"ב), ואחד מ-5 המקומות הטובים ביותר לגימלאות – בגלל יוקר המחייה הנמוך, מזג הבאוויר המצויין,ורמת הרפואה ובתי החולים)

חזרה לכדורסל.

בואו נסכים שמורנט הוא השחקן השני ב-EXCITEMENT שהוא גורם בין כל שחקני המכללות אחרי זאיון.

ה-BEANPOLE הזה מנתר מעמידה לגובה 44 אינטש. זה הגובה שמייקל ג'ורדן קפץ אליו. הוא מדורג היום מס' 3 בדרוג ה-ESPN אחרי ויליאמסון וגרנט ויליאמס מטנסי (עד לפני שבועים RJ ברט מדוק היה ראשון).

הסיפור של חייו מרתק. הוא בנם היחיד של ג'יימי (האם) וטי מורנט שהיה גם מאמנו האישי מגיל…3…

"כבר מגיל 3 הוא רצה לשחק CATCH עם כל כדור – טניס, כדורעף, בייסבול, לא משנה העיקר עגול" והאב החליט מגיל פעוט שבנו נולד לכדורסל. ספור לא יאומן אבל נכון שאב יחליט בגיל כה פעוט שבנו הקטן מראה כשרון מיוחד לכדורסל: כדרור, זריקה לכל מטרה, וכו'. אמו מאמינה – וככה חינכה אותו – 'BENEATH NO ONE'.

בתיכון היו לו משחקים של 40 נק' אבל בשנת הג'וניור הוא היה 1.75 מ' ואף מכללה לא היתה מעוניינת מלבד מרילנד איסטרן שור מהדיביזיה ה-II.

כמעט שכחתי: שמו טמרטיוס ג'מאל, או בקיצור, ג'ה.

הוא החליט דשאם המכללות לא באות אליו, הוא יבוא אליהן. הוא השתתף בכל טורניר אפשרי.

המקרה שקרה כך קרה: עוזר מאמן מוריי סטייט ג'יימס קיין (מאמן באיובה סטייט היום) הגיע בקיץ של 2017 לטורניר בספרטנבורג לעשות RECRUITING  של טווין בראון, סווינגמן בגובה 1.95 (משחק היום באלבאמה) בטורניר AAU של צ'נדלר פרסונס. ג'ה, סניור שבינתיים צמח ל-1.90 מ', היה אחד המוזמנים האחרונים.

קיין ראה את ג'ה במשחק מוקדם וצילצל מיד למאמן מוריי סטייט מאט מקמהון: "מאט, קח את המטוס הראשון וטוס ל-GSP (שדה התעופה גרינוויל-ספרטנבורג). גיליתי שחקן NBA שלא שייך לאף אחד".

מאט מקמהון טס למחרת בבוקר, ובאותו ערב היה למוריי סטייט פוינט גארד.

השאר היא הסטוריה.

כשג'ה מגיע לחופשה ממוריי סטייט, חצי העיירה מגיעה לביתו:

אגיד זאת בקיצור: הוא אחד השחקנים המהירים ביותר. עם כדרור אולי אפילו ב-NBA אין מהיר כמוהו.  שליטה אבסולוטית בכדור בשתי ידיו. 'DOG MENTALITY' – הווה אומר לא מוותר לאף אחד ולא פוחד מאף אחד. אינסטינקטים מולדים ברמה הגבוהה ביותר. אתלטיות? הרמה הגבוהה ביותר. אקספלוסיביות? אין טובה יותר.

FLAIR? טופ!

סוואג? על הכיפאק.

חוצפה? במשורה ולא מעליבה אך לא יהסס ללכת אחד-על-אחד נגד ראסל ווסטברוק

מסירות? ראיית משחק? כניסה וחדירה? יש לו הכל. החדירה שלו וה-WEAVING שלו (זיג-זאג) בפקקי תנועה הם מדהימים.

קולע 24.8 נק' עם 10.7 אס', ב-54% קליעה, אבל נחזור לזה עוד שורותיים (אגב, הוא לא בטוח אם הוא ימני או שמאלי! הוא מה שנקרא ambidexterity . במשחקים האחרונים מתוך 96 זריקות לטבעת הוא זרק 44 ביד ימין ו-28 ביד שמאל, ו-25 בשתי ידיים. הוא סיים עם סל ב-64% מהזריקות בשמאל ו-55% בזריקות ביד ימין)

*

 

הדאנקים שלו מהממים. אפדשר כבר לתת לו את אליפות הדאנק באול סטאר!

 

אוקיי, אבל כשמדברים על כוכב-על כמוהו חשוב להזכיר כמה דברים שעליו לשפר:

*את ה-24.8 נק' הוא קולע בדיוק מדהים לגארד מה-2 (עם 61.7%), אבל מה-3 הוא רק 35.6% (כשסך הכל TRUE SHOOTING ב-15 המשחקים האחרונים הוא 64.8%). מקמהון (ואחרים) בטוחים שהקליעה מה-3 תשתפר; הוא פשוט לא מתאמן מספיק צה-3)

*הוא לא הראה עד עתה הגנה משובחת במיוחד. אבל מאחר והוא משחק את כמעט כל המשחק ונושא בנטל 50% התקפות הקבוצה, הוא זקוק למנוחות בהגנה. כשיצטרך להגן – הוא יוכל. הוא יותר מדי אתלטי מלא להיות מסוגל להגן. משהו מהסוג של וד'ארון פוקס.

*ה-PULL UP JUMPER שלו חייב להשתפר. היום זו חובה לכל פוינט גארד. הג'אמפ שלו לא מהיר מספיק, אבל ניתורו כה גבוע שלגארדים אחרים יהיה קשה לחוסמו אפילו ב-JUMP וורטיקלי. (הרבה סקאוטים משווים את הג'אמפ שלו לזה של דניס שרודר).

*בקולג' הוא לא חייב היה לפתח את ה-FLOATER וכשהיה חייב הוא לא היה טוב (2 מ-11 בפלוטרים). ב-NBA הוא חייב יהיה לחפתח FLOATER, אבל FLOATER היא אחת הקליעות הפחות מסובכות ללמידה!

*זה בעיקר זה. עליו יהיה גם ללמוד קצת יותר לקרוא משחק 'חצי מגרש' שעד עתה במכללות לא היה לו צורך לכך.

אז התכוננו לפוינט גארד חדש שבא עם כל החבילה.

5. כרמלו אנטוני הגיע למדיסון סקוור גארדן והתקבל ב-STANDING OVATION

הוא הגיע לכבוד דוויין ווייד, כנראה במשחקו האחרון ב-MSG. עתוני ניו יורק מיד קישרו זאת לאפשרות שכרמלו יחזור העירה לסיום הקריירה במשכורת מינימלית.

 

6. עליזה (אליסה) ליו – הכוכב הבא ב-FIGURE SKATING

היא כל כך צעירה (בת 13!) שהיא לא תורשה להשתתף באליפות העולם להחלקה צורנית. אבל היא תהיה מבוגרת מספיק לאולימפיאדה החורף הבאה. הכינו את המצלמות (והמדליות המוזהבות).

בד"כ אני לא מכניס למערוב הופס אייטמים שלא שייכים לכדורסל אלא אם כן קורה משהו שאני מחשיב למיוחד במינו. זה קרה עם ליו, הצעירה האמריקאית שהפכה לצעירה אי-פעם לזכות באליפות ארה"ב עם טריפל טריפלים, דבר שעד עתה אני לא ראיתי ב-FIGURE SKATING.

לארה"ב ישנה כבר מועמת לזהב לבייג'ינג:

*

7. התכוננו לסרט ספורט מדהים ללא…ספורט!

*

HIGH FLYING BIRD הוא סרט ספורט מדהים שכל השחקנים שבו בקושי נוגעים בכדור (יש בו אולי חצי דקה של כדורסל).

סטיב סודרברג הצליח ליצור סרט ספורט שמרגיש כמו סרט ספורט, מרתק כמו סרט ספורט, מעניין ומפתה כמו סרט ספורט שאין בו רק דבר אחד: ספורט!

נושא הסרטו הוא ה-LOCKOUT ב-NBA של שנת 2011

היה פעם רעיון שאולי השחקנים השחורים של ה-NBA מתאחדים ואומרים, "LET'S MAKE THIS THING OUR OWN!". ישנם כל כך הרבה שחקנים שחורים, אז למה שלא יתארגנו תחת אחד ממולח ויקחו את המשחק (והליגה) שתהיה שלהם?

אז הסרט הזה (שראיתי בהסרטה מיוחדת לעתונאים באטלנטה בשבת) מתרכז ב-LOCKOUT ואחד הסוכנים מחליט ללכת נגד ה-NBA ולשדוד מהם את הליגה. משהו מהסוג של ג'ורג' קלוני שמחליט לשדוד לעצמו קזינו שלם, כמו ב-OCEAN 11".

אני נהניתי מאד. מומלץ!

8. השחקן הטוב ביותר מצפון דקוטה: טיילר ג'ונסון

*

טיילר נולד וגדל בצפון דקוטה ואז  הוריו עברו לקליפורניה כשהוא היה בן 16 והוא סיים תיכון בקליפורניה. גם מרק לנדסברגר, דאג מקדרמונט, ודוויין קלו הם ילידי צפון דקוטה וגדלו שם. אני שם אותו לפניהם.

9. תמונות שחקנים:

*

*

 

 

View this post on Instagram

 

“Ferg hit yo shit then foo” lol 🤣 good win boys!!! #ThunderUp ⚡️

A post shared by Paul George (@ygtrece) on

 

*

מכבי ת"א נגד הפועל גבת, 1991

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
152 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
מומי החציל המקורי
מומי החציל המקורי
29/01/2019 7:33:57

תודה על המעורבב
ריק פינקוס ??? עם שם משפחה כזה הוא יכול לתת שלשות
מדאון טאון וגם לארגן תרגלים מהבק דור
בארקלי עם הפיצה נראה כנו ג׳אנקי באיסט אל איי שדופק את המנה היומית
הגבה יכול להיות העתיד של אל איי אבל הלוק משה נוסבאום שלו מתאים לקרית מלאכי

מנחם לס
מנחם לס
29/01/2019 17:32:27

מומי אני בחיים לא הייתי נותן את לונזו, קוזמה, אינגראם, ובחירת דראפט עבור הגבה. בחיים לא.

דדי
דדי
29/01/2019 7:57:55

מנחם, אם היתה לי מסעדה הייתי מגיש שם ״סלט מנחם״ על שמך ועל מה שאתה עושה מתרגומי מאמרים… (לגבי דייויס לפחות)

תכלס, אם הלייקרס עושים טרייד על דייויס עכשיו, זה יעלה להם המון נכסים, והם לא יוכלו יותר להגיע לחוזה מקסימום נוסף בקיץ (30.5 מיליון לכל היותר אם ממש ממש כולם משוחררים חוץ מדייויס ולברון, אבל יותר סביר שזה יהיה באזור ה 25-28), אבל מצד שני הם לא נותנים לבוסטון להיכנס למירוץ (או לניקס אם הם משיגים בחירה טופ 3).

אם הם לא עושים טרייד עכשיו, תהיה להם אפשרות תיאורטית להחתים שחקן מקסימום, ואז לעשות את הטרייד עבור דייויס, בהנחה שריץ׳ פול ירתיע את בוסטון.
אז כן, יש סיכון גדול בלא לנסות ללכת על הטרייד בכל הכח עכשיו, אבל אם שחקן המקסימום שיגיע יהיה קיירי – שמעביר מסר דרך קובי או לברון שהוא מגיע בקיץ ?
בתכלס זה מסיים את התסריט של בוסטון ואז גם הלייקרס לא יצטרכו לתת את הכל עבור דייויס…
נשמע כמו סיכוי שאולי זה סיכון ששווה לקחת…

אבל לדעתי הם בכל זאת ינסו ללכת על זה בכל הכח עכשיו, ויקוו שאיזה כוכב יסכים לחתום עבור פחות כסף בקיץ.
למרות כל הסיבות להסס, קשה לי להאמין שריץ׳ פול היה עושה את הצעד הפומבי הזה בלי שזה היה מתואם עם הלייקרס שינסו ללכת על דייויס כבר עכשיו בכל הכח.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
29/01/2019 8:49:21
Reply to  דדי

אין אף שחקן מקס נוסף שרוצה לבוא ללייקרס בגלל לברון.
זה עכשיו גבה או כלום.
תקבלו גבה ואז הוא ואתם תמצאו את עצמכם חזרה בלוטרי עם קבוצה גרועה בלי עתיד אחרי שהשיקוץ יפרוש.
זה דרכו של השיקוץ, שיטת אדמה חרוכה, משיג את מה שהוא רוצה כאן ועכשיו ומחרב את המועדון ליום שאחרי.

עידן
עידן
29/01/2019 9:33:57

דוראנט וקוואי לא יגיעו אבל דווקא קיירי פתאום לא נראה כאפשרות רחוקה וגם אם לא יגיע תמיד אפשר להביא איזה קמבה ווקר כ גארד עם קליעה שיהיה שלישי בהיררכיה אחרי לברון ודייויס

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
29/01/2019 10:14:11
Reply to  עידן

קיירי בחיים לא יעשה כזה סיבוב פרסה ויחזור אליו. ומה רע לו בבוסטון?
הוא רק השתמש בלברון לעשות לברון לצעירים.
קמבה זה לא סופרסטאר, שחקן נחמד וזהו.
הלייקרס לא יהיו רלוונטיים לאליפות.
כמו שהיה צפוי, הם הולכים למכור את עתידם, שעלה בשנות טנקינג רבות, תמורת שנתיים-שלוש של סיבוב שני כזה.

יניב
יניב
29/01/2019 11:12:37

במידה ודיוויס יגיע אלינו אז ההיפך מלמכור את העתיד.ברגע שלברון יעזוב דיוויס יהיה מספיק אטרקטיבי להביא איתו עוד שחקנים מצויינים.דווקא בניגוד לשאר הקבוצות שלו אם דיוויס מגיע אז אחרי לברון בטוח שלא נהפוך לקליבלנד 3.0

AI3
AI3
29/01/2019 12:12:49

מה שיניב כתב, הלייקרס משיגים כוכב על בגיל מצוין (25), גם כשלברון יפרוש לא תישאר אדמה חרוכה, כי אנתוני דיוויס זה יותר טוב ממה שהצעירים האלו יהיו אי פעם, ובלי קשר כולם ראו איזה כוכבים הצעירים האלו משכו, את לואל דנג ואת טימופיי מוזגוב על חוזים מטורפים, אם ההגעה של לברון תמשוך את אנתוני דיוויס, אז כבר יוצא מזה משהו טוב.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
29/01/2019 19:25:08

יניב, דייויס יישאר בשממה בדיוק כמו שקיירי היה אמור להישאר בשממה.
עם חוזים מסנדלים לחברים של לברון, שחקנים משלימים מבוגרים ואפס צעירים להמשיך את הדרך.
קיירי הבין את זה, ובין היתר ברח כי לא רצה להיות זה שנשאר עם החרא.
הפליקנס שלו עם אול-סטאר יעיל כהולידיי לידו, ומשלימים טובים כמירוטיץ', מור ורנדל זה הרבה יותר טוב ממה שיישאר איתו ביום שאחרי לברון.

avri
avri
29/01/2019 11:04:13
Reply to  עידן

מעניין איך כולם זורקים כאן את קיירי לקלחת. מאיפה אתם מביאים את זה? רק לפני שנה וחצי הבנאדם החליט שנגמר לו מלהיות נושא הכלים של לברון.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
29/01/2019 11:05:40
Reply to  avri

1+

AI3
AI3
29/01/2019 12:14:32
Reply to  avri

אברי, המון אנשים אמרו שרק לברון מונע מקיירי מלהפוך לשחקן טופ 5 בליגה ושלברון מסרס אותו, בפועל מתגלה שהעונה הכי טובה של קיירי בקריירה הייתה העונה האחרונה בקליבלנד ליד לברון.

חרש עץ
חרש עץ
29/01/2019 12:59:11
Reply to  avri

העונה הכי טובה של קיריי בקריירה היא העונה הנוכחית. טופ 5 איש לא אמר וטופ 10 תמיד היה. וקיירי לא מעוניין לשחק עם לברון ולא הולך לשום מקום, בטח לא ללייקרס.

הידיעות מגיעות מספינים של התאגיד ליצור אנדרלמוסיה דרך כתבי החצר מאז ההתנצלות של קיירי שבעצם שלח רמזים דרך ההתנצלות לצעירי בוסטון מי שמבין בין השורות.

AI3
AI3
29/01/2019 13:06:10
Reply to  avri

ממש לא נכון, העונה הכי טובה שלו בקריירה הייתה האחרונה בקליבלנד.

avri
avri
29/01/2019 13:22:19
Reply to  avri

דבר ראשון, קיירי נותן שתי עונות חלומיות כאלפא דוג בבוסטון. אין בכלל מה להשוות לשאריות שהוא קיבל מלברון בזמנו. דבר שני, זאת בכלל לא השאלה כאן. הוא בפירוש ברח מלברון כי הוא רצה להיות האלפא. הוא אמר את זה ולברון אמר את זה. אז עכשיו, יומיים וחצי אחרי, אתם כבר מנפיצים שהוא רוצה לחבור ללברון? הזוי ביותר.
מצד שלישי, קיירי הוא אדם הזוי ביותר, אז הכל יכול להיות.

AI3
AI3
29/01/2019 13:55:00
Reply to  avri

אני לא אומר שקיירי יחבור ללברון, אני רק מציין שזה לא הזוי כמו שכולם חושבים, בנוסף לזה קשה להגיד שהוא קיבל פירורים מלברון, כי 25.2 נקודות למשחק עם כמעט 6 אסיסטים למשחק זה לא רע בכלל, גם אם הוא לא הכוכב הראשי של הקבוצה.

חרש עץ
חרש עץ
29/01/2019 13:00:44
Reply to  עידן

קמבה או ביל יעדים ריאלים בעקבות ההנהלות המפגרות שלהם

Frank g
Frank g
29/01/2019 14:39:53
Reply to  חרש עץ

ביל על חוזה ארוך מאד ככה שהוא בטח לא ריאלי, קמבה ריאלי מאד נכון, למרות שבנתיים הוא לא מראה סימני עזיבה.
קיירי זה חלומות באספמיה של אוהדי לייקרס. מוכן להתערב עם כל מי שרוצה על איזה סכום שרוצה שלא ישחק בלייקרס

אסף
אסף
29/01/2019 16:22:14
Reply to  דדי

לדעתי הלייקרס נכוו מסיפור פול ג'ורג' מספיק בשביל לא לקחת סיכון וילכו על הגבה עכשיו. יפתיע אותי אם לא.
בתור אוהד לייקרס מקווה שיקרה , הצעיר היחיד שאני רואה באובדן שלו כקריטי מהמשולש המדובר הוא קוזמה .
אינגרם ובול זה מחיר ששווה לספוג עבור הגבה.
כל סיפור המעורבות של ריץ' פול כסוכן של לברון ודיוויס זה מה שנקרא כשר אך מסריח???

מנחם לס
מנחם לס
29/01/2019 17:37:36
Reply to  אסף

אני בחיים לא נותן את קוזמה, לונזו, ואינגראם, ועוד בחירת דראפט, עבור דייויס. לגבה אין את האופי למשוך קבוצה על גבו. הוא שחקן מצויין אבל אופיו לא מאפשר לו להפוך לאלפא דוג

אסף
אסף
29/01/2019 17:54:47
Reply to  מנחם לס

מנחם פרט לקוזמה לא לונזו ולא אינגרם יהפכו לכאלה שסוחבים קבוצה על הגב , לא משהו שלא שווה לוותר עליו עבור הגבה.

רן הנרגן
רן הנרגן
29/01/2019 16:58:16
Reply to  דדי

דדי, האם לריץ פול כמי שמשמש כסוכן של דיויס מותר בכלל לדבר עם הלייקרס על משהו שמזכיר אפילו ברמז את דיוויב? זה לא טמפרינג?

מנחם לס
מנחם לס
29/01/2019 17:30:43
Reply to  דדי

הפעם תרגמתי מילה במילה. אם יש לך טענות, לך לפינקוס

מנחם לס
מנחם לס
29/01/2019 17:59:44
Reply to  דדי

אני בטוח שדדי לא הבין את הכתוב

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
29/01/2019 8:00:55

פששש… איזה שחקן ארי רוזנברג היה.
תודה על ה-throw back

avri
avri
29/01/2019 11:06:11

היו ימים. הינה פיסת הסטוריה שלא תחזור על עצמה – השדר מודיע ששחקן ישראלי מוביל את גבת עם 42 נקודות.

חרש עץ
חרש עץ
29/01/2019 8:29:23

-גה מוראנט עלה למקום 1 בתחזיות הדראפט מעל ציון. אם הוא יהיה טוב בNBA וישלוט יקראו לו JA RULE
https://www.youtube.com/watch?v=0tcDXJfAFVw

-מנחם עוד לא הבנת שהתאגיד מחליט? הנכסים של הלייקרס מעניינים לתאגיד את התחת, הוא רוצה כאן ועכשיו ויהרוג את מגיק וג'ני בפאסיב אגרסיב אם לא יקבל את דיוויס עד 7 בינואר. המבול עוד לפניכם של הספינים חכו, התאגיד הפעיל את תכנית יום הדין. הוא עוד עלול לאיים שהוא לא מעוניין להמשיך בלייקרס אם לא יבצעו את הטרייד עכשיו או להיות "פצוע" עד לסיום העונה, מה לא הספקתם להכיר אותו?
לברון כרגע לחיץ כמו טמפון, דמפס יכול לקבל את כל הלייקרס תמורת AD וגם את השם "לייקרס" אפילו.
דיוויס לא יאריך חוזה או יתחייב לשום קבוצה מעבר לשנה ורבע שנותרו לו. בוסטון בקיץ מאבדים גם את רוזיר במו"מ כי הוא כבר חופשי יהיה. איינג על שנה של דיוויס לא יביא את טייטום, שכחו מזה. החבילה של בוסטון היא הכי טובה בהנחה שדיוויס מתחייב שם למקס 5 שנים-מה שלא יקרה.

החבילה של הלייקרס של קוזמה, הארט זובאץ אינגראם רונדו+בחירת דראפט סיבוב 1 של 2025 (אחרי שלברון יחריב אותם שיפרוש ויהפכו לקאבס זו תהיה בחירה גבוהה ב-2025, הבחירה של השנים הקרובות לא שווה כלום לפליקנס). אם רוצים אני דוחף להם גם את הולידיי תמורת החוזים הנגמרים של פופ, ביסלי, ושאר נגרים+בחירת דראפט סיוב 1 של 2024. ככה נ"א גם נפטרים מהחוזה המעיק של הולידיי שלא יהיה לו מה לעשות כבר בפליקנס. אפשר גם לחכות להצעות טובות אחרות על הולידיי. הכל אגב עובר.

אופציה שנייה זאת יוסטון. מורי הולך על העונה הזאת+עונה הבאה של דיוויס אול אין ומקבל גם את הולידיי תמורת קאפלה, גורדון, חוזים נגמרים של כריס ונייט+4 בחירות דראפט סיבוב 1 של 2019, 2021, 2023, 2025 (לפי גילרי מותר לתת בחירות רק עד 7 שנים רובות ולא רצופות אז זה מה יש. זה עובר בטרייד.

יוסטון יש לה עונה הזאת ועונה הבאה את הארדן, פול, הולידיי, טאקר, דיוויס ללכת על אליפות ולהביט לגולדן בלבן של העיניים. אחרי שנתיים פול יהיה גופה ממש, הולידיי חוזה מעיק, הארדן מעבר לשיאו (שבה נמצא עכשיו), טאקר חוזה נגמר בן 36 ובלי דיוויס. אבל זה שווה לשנתיים הקרובות.

מי עוד יכול ללכת אול אין על עונה ורבע של דיוויס? טורנטו מה כבר יש להפסיד?

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
29/01/2019 8:53:55
Reply to  חרש עץ

הולידיי, מירוטיץ', רנדל, מור וצעירי הלייקרס זה יופי של בסיס להמשך לפליקנס.
חלום הבנייה על הצעירים של הלייקרס יהיה חי וקיים… בפליקנס.
אפילו יחזור למולי החיוך.

shohat
shohat
29/01/2019 8:55:33

הפליקנס יחכו לקיץ ולסדר הבחירה
ועין לציון צופיה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
29/01/2019 9:10:14

תודה רבה מנחם.
התמונה של בארקלי אדירה.

נזיר הנשמה
נזיר הנשמה
29/01/2019 9:15:02

לכל השפוטים של הריבילד.
תסתכלו בבקשה מה קורה עם ניו אורלינס. היה להם את כריס פול, הוא הוצא משם בכח. נכון היה טרייד אז מה? באו הקליפרס ולקחו שחקן כוכב על מוכן, לא צריך שנת רוקי, שנת סופמור, לא צריך כלום , פשוט קוטפים מהעץ תפוז שמישהו השקה במסירות.
עכשיו זה דיוויס . מה יקבלו תמורתו קדחת! מי זה אינגראם,לונזו בול (אם בכלל יקבלו אותם) שחקנים לא רעים שאיתם אתה לא מגיע לכלום. עוד פעם המומחים למיניהם מציעים להם להתחיל מחדש.
מדובר בשקר מוסכם. המציאות היא שהשחקנים המצטיינים מהמכללות עוברים סדנת הסתגלות במסכנים שבחרו בהם. ואז מתחיל תהליך סינון , לדוגמה גברי פרקר נבחר 2, אז יש פריירית שהשקיעה בו ואכלה אותה. ואז הוא לא יעד להשתלטות. לעומת זאת יש כאלה שעברו את תהליך הסינון. ואז מתחיל תהליך של טמפרינג. באמצעות סוכנים בכירים, שחקנים בכירים.תקשורת שמדברת בנפלאות הבניה מחדש.וכמובן באמצעות מס המותרות שהקבוצות הקטנות לא יכולות להרשות לעצמן.
מה עושים?מוצאים דרך להפטר מקבוצות מיותרות לליגה, כמו ניו אורלינס,ממפיס, אטלנטה ועוד אחרות.
זה נשמע מסובך. אבל יש מספיק מוחות יצירתיים , כמו לבנות ליגת משנה וכו.
משנים את שיטת הדראפט. לתת לגרועות לבחור שחקנים מנוסים משהו כמו דראפט הרחבה.כל קבוצה מגינה על נניח 8 שחקנים. השאר נודדים לקבוצות הגרועות. הדראפט של שחקני מכללות מתחיל מקבוצה ה15 ואילך. ואז יש תמריץ גדול לנצח. אני מדבר ברמת העקרון. כמובן שאם חושבים ברצינות. אפשר לפתח את הרעיון בצורה יסודית.
המצב הנוכחי לא טוב לליגה. ומבוסס על שקר מוסכם.

אלי לס
אלי לס
29/01/2019 9:40:59

מבוסס על שקר מוסכם אבל מצליח. אתה לא יכול להתכחש להצלחה הכלכלית בעיקר של הליגה

נזיר הנשמה
נזיר הנשמה
29/01/2019 11:52:15
Reply to  אלי לס

לא דיברתי על הצלחה כלכלית.אגב גם זה יחסית.יש קבוצות לא כך כך מצליחות.ויש קבוצות שערכן עלה בשיעור מאוד גבוה.יש גם ענין מס המותרות המקשה על הרבה קבוצות,במיוחד קבוצות שלא שייכות לשוק הגדול.
מצליח- נכון, אבל השאלה למי?ללייקרס , סלטיקס, ווריורס יש קיצורי דרך. לקבוצות אחרות כביש ללא מוצא.

עידו גילרי
עידו גילרי
29/01/2019 11:56:49

איזה קיצורי דרך הווריורס עשו? הם הלכו 20+ שנה במדבר ורק ניהול נכון הביא אותן לאיפה שהם היום.
אני לא ראיתי את הלייקרס מצליחים לעשות קיצורי דרך עד עכשיו. טוב אולי הטרייד על פאו גאסול (אבל זה היה טרייד מצויין גם לממפיס בסופו של דבר).
בוסטון? היה לאיינג' מזל ליפול על בילי קינג. זה לא שהם משכו אליהם שחקנים חופשיים בלי הכרה. גם השלישיה הגדולה של סוף העשור הקודם הגיע בזכות זה שהטנקינג עבור דוראנט/אודן נכשל. ניו אורלינס הפכו את הכביש שלהם לללא מוצא – אתה מוזמן לפנות לדל דמפס.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
29/01/2019 14:00:31

כל מילה

עידו גילרי
עידו גילרי
29/01/2019 11:10:15

כריס פול לא הוצא משם בכח אלא הוציא את עצמו. הקבוצות הקטנות? OKC? קבוצה גדולה? הספרס? יש קבוצות שמתנהלות טוב ויש כאלו שלא. הכוכבים מנסים בימינו לשחק ביחד. זה לא קשור לקבוצות הגדולות לעומת הקטנות. מספיק להסתכל על הלייקרס והניקס בשנים האחרונות כדי להבין את זה. איזה כוכב עבר במפפיס ועזב? באטלנטה? ניו אורלינס שנים מתנהלים זוועה וזאת התוצאה ואפילו דיוויד סטרן צפה אותה.

נזיר הנשמה
נזיר הנשמה
29/01/2019 12:14:45

התהליך נראה תמים. שחקן מבקש טרייד, לא משאיר הרבה ברירות לקבוצת האם שלו. ואז נוצר טרייד של דולר תמורת 30 סנט.כריס פול זה רק דוגמה. מדובר בתופעת טמפרינג שהפכה לדבר מקובל. אין לי ספק שהשחקנים מקבלים הצעות ועצות לפחות מסוכנים. שחקן לא קם פתאום בבוקר ומבקש טרייד, יש תהליך טמפרינג ארוך לפני זה. יש שיתוף פעולה של עיתונאים בנושא זה. כבר חצי שנה לפחות אני קורא כתבות כגון יעדי טרייד רצויים לאנטוני דיוויס, פרשנויות שדייויס לא ישאר בפליקנס. אנחנו מדברים על שחקן בחוזה.נוצרת אווירה לא מוצדקת שדיוויס חייב לעזוב את הפליקנס, יש הכנה ארוכה של דעת הקהל למאורע הצפוי.
אוק רכשה את פול גורג בטרייד תמורתו נתנה את אולדיפו. אין מצב שהיתה מקבלת אותו בדרך אחרת.הספרס היא קבוצת שוק גדולה. תשאלו את מנחם. המבין יותר טוב מכולנו בנושא זה.
אתה נותן דוגמה את הניקס , כרמלו אנטוני שנחשב בזמנו כשחקן בכיר מאוד הגיע לניקס.חוץ מזה בים יש הרבה דגים ומעט כרישים. הניקס כיום לא נחשבים לכריש.
הלייקרס? איך לברון הגיע אליהם? אם זה לא דוגמה להתנהלות של כריש מה כן?
ממפיס- פאו גאסול עזב עבור כלום וחצי(מרק לא נחשב אז כשחקן רציני), מרק גאסול בדרך לעזיבה כנ"ל קונלי.
אטלנטה- אין לה כוכבים, אין מה לגנוב ממנה.
התופעה שהקבוצות הקטנות משמשות מעבדה לנבחרי דראפט.עד השלב שיגיעו לקבוצת שוק. לי באופן אישי לא נראית.

עידו גילרי
עידו גילרי
29/01/2019 12:25:11

ברןר שיש בחישה בתקשורת וטמפרינג אבל בסופו של דבר השחקנים הם אלו שקובעים אם להישאר או לא. דיוויס לא נשאר כי הוא רואה שאם הוא חותם על סופרמקס הוא לא יגיע לשום מקום.
למה OKC עשו טרייד עבור פול ג'ורג'? כי הוא ביקש טרייד. כולנו היינו בטוחים שהוא הולך ללייקרס אבל איזה קטע דברים קורים והוא נשאר בת'אנדר.גם דיוויס לא יילך עבור כלום אלה יהיה טרייד. ואז מה. אם קוזמה פתאום יהפוך לסטאר כמו אולדיפו מה תגיד אז?
סן אנטוניו זה בודאי לא שוק גדול ומנחם רחוק מלהיות סמכות בנידון.
כרמלו הגיע לניקס בטרייד.
לברון בחר להגיע ללייקרס בדיוק כמו שבזמנו הוא בחר להגיע למיאמי ואז להגיע לקליבלנד (שוק ע-נ-ק).
קונלי וגאסול חתמו שניהם על חוזים גדולים בממפיס למרות כל מה שאתה אומר – הם בדרך החוצה בגללל שהנהלה הכגיעה למסקנה שזה לא עובד לא להיפך.
אתה החלטת על תופעה שלא באמת קורה.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
29/01/2019 12:44:15

איזה תופעה לא קורה ?
.
אתה מונה בעצמך חלק מהעיוותים בליגה, ואז פוסק "אבל בסוף השחקנים מחליטים"
ןהשחקנים מחליטים על פי אותם העיוותים.

עידו גילרי
עידו גילרי
29/01/2019 12:50:30

התופעה עליה הוא דיבר שהקבוצות ה"קטנות" מבשלות את השחקנים עבור ה"גדולות".
תופעות אחרות שחלקן קשורות בהחלט קורות.

חרש עץ
חרש עץ
29/01/2019 12:54:17

השחקנים מחליטים לפי מה שטוב להם. להציג אותם כחסרי מומ שהסוכן מחליט עבורם זה בדיחה. הסוכן יכול לייעץ ולומר לו ככה וככה ולתת פיץ' ההחלטה בסוף של השחקן בלבד. אם טוב לו והוא רואה עתיד הוא ישאר. אתה חושב שהסוכן של גורג לא ניסה לשכנע אותו לעבור לליקרס? ולקבל עמלה יפה?
דיוויס עוזב את נ"א בצדק. מהלך שהיה צריך לעשות לפני שחתם על חוזה חדש שם אבל אז הוא רצה את הכסף יותר

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
29/01/2019 13:10:32

לא יודע מתי זה מוגדר תופעה, אך זו בהחלט מגמה.
.
זה שקבוצות שוק קטן, בנוסף לגודלו עושות טעויות ניהוליות, לא סותר את העובדה שהכללים מדברים על בסיס יומי.
LEespn מתחילת השנה, ואף לפני, עסוק יום-יום בלשדך את הכוכב השבועי ללייקרס, זה נהיה מביך ברמות קשות. כל יום, כל היום.
.
אף אחד לא חוקר לעומק את מהות המעורבות של לברון בסוכנות של ריץ' פול, וחשד לניגוד אינטרסים וטמפרינג, כן, הליגה מנהלת בדיקה של כולנו ברור שהיא כסתח אחד גדול. וזה לא מפתיע כשהקומישנר
"מאוכזב" תקשורתית כשקיירי מבקש טרייד מקליבלנד של לברון.. סוג של רברס טמפרינג שלעצמו מצד הקומישנר..
אבל לא מוצא לנכון להתאכזב כשדייוויס מבקש טרייד..
.
אלו רק חלק מהדברים שעל פיהם
"השחקנים מקבלים החלטה"

עידו גילרי
עידו גילרי
29/01/2019 13:26:44

ניגוד אינטרסים מן הסתם יש אבל טמפרינג יש כל הזמן בליגה וכולם יודעים את זה.
כשלברון היה בקליבלנד לא דיברו כל הזמן על אותם דברים בדיוק? זה לא קשור לשוק קטן/גדול זה קשור ללברון. שיקגו שוק קטן או גדול? אז למה כולם בורחים משם? חכה נראה מה יהיה לסילבר להגיד בנושא דיוויס.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
29/01/2019 13:44:33

"כולם עושים, כולם יודעים"
זה הסבר למה לא אוכפים את הכללים ?
.
סבבה אז רק לברון..
מתאים לי לאג'נדה..
.
כתבתי של התנהלות גרועה יש את ההשפעה שלה, הרבה פעמים מכרעת,אבל בהינתן תנאים שווים לכולם, לקבוצות שוק קטן יש נק' זינוק נחותה יותר להתמודד מול האיומים הללו.
.
החייזר היהודי בכלל לא מודע לאפשרות שאתה אשכרה מחכה למוצא פיו בעניין זה..

חרש עץ
חרש עץ
29/01/2019 12:50:20

הוצאת פה את דיוויס כאילו אין לו מוח משל עצמו ומובילים? כולם מחפשים נתח מהצלחה ולמקסם רווחים על דיויס סוכנים, משפחה ומי שתרצה, תמיד היה ככה אז מה? אין לו שכל לחשוב מה הוא רוצה? הוא פשוט לא רוצה להיות שם ובצדק, הסיבות מובנות היו לנ"א המון שנים

נתן
נתן
29/01/2019 11:58:25

סוציאליזם אופנתי

דה שוט
דה שוט
29/01/2019 13:39:53

איזה שחקן ביקש פעם לעזוב את הלייקרס, בוסטון, שיקאגו, מיאמי, אפילו הניקס? היום זו גם ג"ס; אם יש מקרים כאלה, הם חריגים שמעידים על הכלל – אף כוכב לא עוזב שוק גדול. כמה עזבו שווקים קטנים?
פול, גאסול, גארנט, כרמלו הצעיר, ובימינו – דוראנט, קיירי, ואפילו קאוואי (בלייקרס הוא לא היה עושה שביתה כזו).

k_700
k_700
29/01/2019 9:52:36

נתעלם קצת מהעניין שמייצר דייוויס.
כל האופציות כבר דוברו.

נתמקד בג'ה מורנט,
הוא עושה הרבה כותרות בשבועות האחרונים והמנייה בעלייה אבל אני במקום GM'S נזהר ממנו כמו מאש.

הפרוטרייט שאני רואה מול עיניי כשאני רואה אותו זה או ג'יי מאיו.

מאוד מזכיר אותו, בשליטה בגוף שלו במכללות, בקליעה, בקפיציות.
בNBA זה לא ימצא רבע מההייפ שנוצר.

בכלל לא דראפט מפואר בכלל העונה למרות הקליפים של זאיון.

avri
avri
29/01/2019 11:11:39
Reply to  k_700

נחמד שאתה ודדי פתאום הקצתם משנת החורף שלכם. מישהו אחר היה חושב עליכם שאתם אוהדי הצלחות. 🙂

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
29/01/2019 12:37:15
Reply to  avri

אוהד לייקרס בהגדרה הוא אוהד הצלחות,
ואף יותר נכון לומר באנדוואגן.

AI3
AI3
29/01/2019 12:39:44

אמר זה שנמצא על העגלה של גולדן סטייט.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
29/01/2019 12:46:34
Reply to  AI3

אני מודה לעצמי.
אחרים שרויים בהכחשה עצמית.
.
אתמול אני בס"א, מחר אני ב ג"ס..

נזיר הנשמה
נזיר הנשמה
29/01/2019 12:20:20
Reply to  k_700

מסכים איתך, דראפט גרוע.ציון שחקן טוב. בארט ומוראנט עם המון סימני שאלה. לך תדע איך יתפתחו הלאה. השאר בינוניים.
הליגה טובה השנה בין היתר בגלל דראפט גרוע. מנהלים לא רוצים לבחור 4 למשל. כי אז יאשימו אותם בבזבוז בחירת דראפט.
השנה אפשר לנצח בכיף, אין תמריץ רציני להפסדים.

עידן
עידן
29/01/2019 10:00:51

ווז אמר בספורט סנטר שאם גולדן סטייט לא יציעו לקליי תומפסון חוזה מקס אלא יבקשו ממנו להוריד קצת הוא יהיה מעוניין לעבור ללייקרס במיוחד אם אנטוני דייויס יהיה שם

חרש עץ
חרש עץ
29/01/2019 10:51:50
Reply to  עידן

לא הוא לא. הכל ספיניםמשל התאגיד קליי נעול בגולדן

avri
avri
29/01/2019 17:01:57
Reply to  חרש עץ

שמעון מה יהיה הסוף איתך? באיזה החלטיות אתה מבטל את ווג׳, מי ישמע אתה מכיר את קליי מהטירונות.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
29/01/2019 11:08:11
Reply to  עידן

נראה לך שהגבר מס' 1 בליגה יחבור לדוש מס' 1 בליגה?
הוא לא זז מהבית. טוב לו.

בני בום
בני בום
29/01/2019 10:02:32

בתור אוהד לייקרס אני מקווה שהם יכשלו בכל דבר שהם עושים כל עוד התועבה – לברון את מג׳יק – נמצאת שם. לשמחתי הם עושים כל טעות אפשרית כדי להשיג את הכישלון המיוחל אז אני מבסוט. מקווה שימכרו שוב את כל העתיד שלהם רק כדי להזין את האגו של לברון. אחרי רנדל ושלל הצעירים שהלכו לקליבלנד זה הזמן להעיף את כל מי שעוד נשאר שם.

נזיר הנשמה
נזיר הנשמה
29/01/2019 12:21:26
Reply to  בני בום

כל הכבוד!תגובה לענין.

מנחם לס
מנחם לס
29/01/2019 17:46:30
Reply to  בני בום

מסכים עם בני בום לחלוטין

חרש עץ
חרש עץ
29/01/2019 10:51:22
מנחם לס
מנחם לס
29/01/2019 17:47:51
Reply to  חרש עץ

זה עצוב, לא מצחיק

דה שוט
דה שוט
29/01/2019 11:46:26

תודה מנחם
הלוואי שדיוויס יגיע ללייקרס, יהיה מעניין, עם רונדו תהיה להם התקפה בלתי עצירה. אבל יהיו גם בעיות:
1. אין ספסל
2. אין הגנה
3. אין עתיד
בכל מקרה, גם ככה ללייקרס אין עתיד, אם אני הם – אני הולך על זה בכל הכוח.

יניב
יניב
29/01/2019 12:08:37
Reply to  דה שוט

בוא תסביר לי(באמת ) כי אני לא מצליח להבין למה אין עתיד?
דיוויס נמצא בשיא כוחו יש לו לפחות עוד חמש -שמונה שנים(בלי פציעות) של להיות בטופ ושיש לך שחקן כזה ואתה לא דל דמפס ועוד נמצא בל.א ממש לא תהיה לך בעיה להעמיד קבוצה תחרותית ביום שאחרי לברון

דה שוט
דה שוט
29/01/2019 12:35:17
Reply to  יניב

דייויס גבוה – אתה לא יכול לבנות סביבו – חייבים גארדים או פורוורדים חזקים – לברון ייתן מענה עוד שנה וחצי, גג שנתיים, מה יהיה אז? בלי לברון דייויס לא יצליח למשוך כוכבים ללייקרס.
אבל!
הצלחה מיידית השנה – למשל גמר מערב – תוכל למשוך ללייקרס עוד כוכבים בשנה הבאה ואולי הם יצליחו להמשיך למעלה ביום שאחרי לברון. לא ממש רואה את זה קורה, אבל אני בעד (לברון ודייוויס ביחד זו חובת צפייה)

יניב
יניב
29/01/2019 12:50:39
Reply to  דה שוט

טוב פה אנחנו לא מסכימים.אני חושב שדיוויס בלייקרס=משיכה לעוד סופרסטארים בלי קשר ללברון.דווקא לגארדים ופורוודים הרעיון לשחק עם דיוויס יקסום הרבה יותר מאופציות אחרות.לדעתי אם דיוויס מגיע אלינו אנחנו נשארים בצמרצת הגבוהה לאורך כל התקופה שלו.

דה שוט
דה שוט
29/01/2019 12:56:41
Reply to  יניב

+ 1
ימים יגידו

חרש עץ
חרש עץ
29/01/2019 12:30:31
Reply to  דה שוט

דה שוט ככה אתה מכיר את התאגיד??? דיוויס זה רק שלב 1, אתה חושב אחרי דיוויס הוא סיים? עוד אולסטאר בקנה והוא יגיע כנראה בקיץ. אתה ראית את לברון מתישהו מדשדש בתחתית? הוא בא לאל איי להכפיף את המועדון אליו ולעלות אותם למעלה ולזקוף לעצמו גם קרדיט ניהולי ואימוני בנוסף למשחק. אתם מצחיקים שככה מכירים את התאגיד

דה שוט
דה שוט
29/01/2019 12:36:45
Reply to  חרש עץ

+ 100
אני איתך גם בניתוח למעלה – אבל אתה שוכח שלברון מזדקן. יש גבול לכל תעלול

avri
avri
29/01/2019 17:04:25
Reply to  דה שוט

עתיד זה אוברייטד. אם יש לך 3-4 שנים בקנה זה די והותר. מעבר לזה זה ביזנס לנביאים ולשמעון. חוצמיזה, איזה עתיד כבר יש להם עם לונזו וקוזמה? שחקנים חביבים אבל בגג יצא מהם מקומות 6-7 במערב.

חרש עץ
חרש עץ
29/01/2019 18:49:29
Reply to  avri

הפוך אני דוגל בהווה. ואם הוא חרא לשפר מיד

דה שוט
דה שוט
29/01/2019 23:44:56
Reply to  avri

אם היו שומרים על השמונה – עוד שנתיים + כוכב היו כבר בפיינל פור

מנחם לס
מנחם לס
29/01/2019 17:49:07
Reply to  דה שוט

הם יהיו מטומטמים לתת את קוזמה, אינגראם, לונזו, ובחירת דראפט עבור AD שהוא שחקן גדול אבל לא מנהיג ולא אלפא דוג

חרש עץ
חרש עץ
29/01/2019 18:49:53
Reply to  מנחם לס

זה אפילו לא מספיק דיוויס שווה הרבה יותר

דה שוט
דה שוט
29/01/2019 23:45:59
Reply to  מנחם לס

מעניין, אני נוטה לחשוב כמוך אבל בכל זאת לא היותי מוותר על הסיכוי עם AD, בכל מחיר כרגע

סולי
29/01/2019 12:11:07

חמישייה שתכלול את לברון – תומפסון – דייויס זה כבר קונטדורית מטורפת (בעיקר כשהם מחלישים בדרך את היריבה מס' אחת שלהם).
גם הנסיגה הצפויה של לברון עקב הגיל תשאיר את הלייקרס חזק כקונטדורים בשנים שאחר כך..

נזיר הנשמה
נזיר הנשמה
29/01/2019 12:23:28
Reply to  סולי

שליש ממה שאמרת נכון.
גם פול גורג ולאונרד היו כלולים בסגל של הלייקרס.
קודם שיגיעו אחר כך תפרשן.

סולי
29/01/2019 13:34:04

וואללה נזיר אתה צריך לעבוד על ההבנת הנקרא שלך – "חמישייה שתכלול את לברון…." כמו שאתה מבין ציינתי את דעתי על חמישייה במידה ותיהיה כזו – לא אמרתי שתיהיה ולא פירשנתי אותה.
אבל אתה נראה במוד לוחמני לאורך רוב התגובות פה אז אני רגוע שזה לא אישי חח 🙂

נזיר הנשמה
נזיר הנשמה
29/01/2019 21:11:53
Reply to  סולי

מקובל עליי , שלישיה כזאת אפשרית. אבל נכון להיום אחד משלוש זה שליש.זה כל מה שציינתי
פשוט קראתי שוב את התגובה שלי.
אין ספק שזה לא אישי.לא ציינת משהו דמיוני או מופרך, שבשום פנים ואופן לא יכול לקרות.
בעקרון אני לא מרוצה בכלל ממה שעומד לקרות במקרה של החד גבה.
חוץ מזה עושה רושם שאתה בחור נחמד.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
29/01/2019 12:14:38

אין רגע דל בליגה הזו…
תודה על המעורב

אבנר
אבנר
29/01/2019 12:21:21

מאיפה התחילו דיבורים של קיירי ללייקרס פתאום?

Berch
Berch
29/01/2019 12:49:11

אחלה מעורב מנחם
אני אפילו נהנה להגיד… כרגיל
🙂

מנחם לס
מנחם לס
29/01/2019 17:51:26
Reply to  Berch

תודה חי

ליאור
ליאור
29/01/2019 12:52:44

שאלת תם… ברוקלין זאת לא אופציה טובה לטרייד עבור AD? גם ניו יורק, גם קבוצה עם בסיס טוב שמחכה לסופרסטאר וגם בחירות דראפט שיכולות להוות בסיס טוב יותר מ(כמעט) כל שחקן שיש לליקרס להציע עבורו?

אור
אור
29/01/2019 16:35:26
Reply to  ליאור

דייויס לא יאריך שם חוזה אז זה טרייד גרוע לכל הצדדים

תומש
תומש
29/01/2019 13:06:09

ארי פאקינג רוזנברג!!!!! תודה על זה

אבשלום חום
אבשלום חום
29/01/2019 13:33:09

"לברון שוב בחר בדרך הקלה" = הלך לקבוצה מס' 21 בליגה. למה לא נשאר בקליבלנד? אבל בקליבלנד 2007??
"לברון מוכר את העתיד של הלייקרס" = כי לונזו והארט ואינגרם. רק שאלה אחת: מי מביניהם יהיה ה-FMVP?
"לברון ישאיר אדמה חרוכה" = כולה להרים פרנצ'ייז אחרי שנים של סירחון-קובי, כבר להביא מיליארד דולר לעסקים בסביבה, להותיר לכל הפחות מקום לשחקן סופר-מקס + עוד אחד, אנתוני דיוויס. רגע, AD זה ג'ורדן? פאקינג MJ?? לא. אז הנה.
"לברון עושה טמפרינג שהורס את הליגה והתחרות" = במקום לעשות את זה אלגנטי, מהמגרש חניה, רגע אחרי הפסד בגמר, "KD KD, בוא להציל אותנו, סטף שבק, בוא כבר ביצ'". זה סטייל וזו תחרות.
"לברון $&*&)(*^%&*%&^$%^R%*!!" = הכל נכון.

דה שוט
דה שוט
29/01/2019 13:54:21

אחרי שנים גרועות של סוף עידן קובי – היה ללייקרס בסיס של צעירים טובים שיכלו להתפתח : קוזמה, בול, אינגראם, ראסל, רנדל, נאנס וקלארקסון. אחלה קבוצה, כל מה שהיה צריך זה לתת להם לרוץ ביחד כמה שנים ולנסות לצרף אליהם סופרסטאר או אולסטאר, עם הזמן, כשתימצא שעת כושר. במילים אחרות – סבלנות (לגולדן סטייט היה את זה עם קרי, קליי וגרין).
בינתיים חצי מצעירי הלייקרס כבר לא שם, והחצי השני בדרך החוצה.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
29/01/2019 14:18:42
Reply to  דה שוט

בקיצור, דה שוט, אתה רוצה שהלייקרס יחשבו כמו ניו אורלינס?

דה שוט
דה שוט
29/01/2019 14:33:53

שכחתי גם את הארט, תראה איזו סוללה של צעירים הייתה שם, חלקם בשלב הזול של הקריירה שלהם וחלקם כבר חצי מפותחים: ראסל ורנדל למשל, היו יכולים לבנות שם קבוצה אדירה ולחכות להזדמנות ללכוד איזה כוכב – יש כל הזמן רדיקליים חופשיים שמסיימים חוזה. במקום זה נפתרו מארבעה – רנדל, ראסל, נאנס וקלארקסון – בשביל כלום ושום דבר, ועכשיו מדברים על להיפטר משלושה נוספים, הפעם בלית ברירה. תראה לי עוד קבוצה בליגה עם סוללה כזו של צעירים טובים. מניתי כאן 8!

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
29/01/2019 14:36:12
Reply to  דה שוט

אני אגיד אותך לדקסטר
הוא כבר יענה לך.
אבל בקצרה, תראה לי קבוצה בליגה מפוקחת (כלומר לא ליגת האלופות כזאת) שהיתה בטופ שנבנתה על צעירים ולקחה אליפות ללא טונה של מזל.

דה שוט
דה שוט
29/01/2019 14:41:03
Reply to  דה שוט

שיקאגו התבססה על כוכב גארד בעידן של גבוהים, שנפצע פציעה קשה והשתקם, ועד שלקח אליפות אמרו עליו שלעולם לא יזכה בתארים שאינם אישיים. הטריידים היו שם בעיקר קוסמטיקה (רודמן).
ס"א נבנו על דראפט והמשכיות.
אוק' סיטי עד ג'ורג' נבנתה רק על שחקני דראפט והמשכיות (דוראנט, ראסל, אדאמס, גראנט, רוברסון). הגיעה עד הבאר.
ג"ס כמובן.
אורלנדו של פני ושאק.

דה שוט
דה שוט
29/01/2019 14:47:14
Reply to  דה שוט

דקסטר לא מפחיד אותי! (רק בכדורגל) צעירים לא יצמחו ליד לברון, הצל שלו לא מאפשר להם לקחת כלום על עצמם, הוא טוב לכוכבים מוכנים. קיירי מקרה חריג בכל קנה מידה ועובדה שכדי לצמוח באמת הוא ברח ממנו.
אם היו נותנים לשמיניה שהזכרתי את המפתחות – בעוד שלוש שנים הם היו פיינל פור במערב וכל מה שהיה חסר זה עוד כוכב וחצי – ג'ורג', באטלר, קאוואי, קליי (על תקן רדיק), אפילו יאניס. במקום זה בנו סביב לברון שעטנז מגוחך חסר כל זהות; טייסון צ'אנדלר מנגן על גיטרה אחרי שלשה של סטיבנסון!!!! WTF?

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
29/01/2019 15:19:05
Reply to  דה שוט

שיקגו זכתה במייקל ג'ורדן, ס"א זכתה בטימי דאנקן.
לא מייצרים כאלה יותר, אם אתה בונה על זה לא תגיע רחוק. לכן יותר חכם לקנות כוכבים מן המוכן.
אם היו נותנים לשמיניה את המפתחות הם היו נראים כמו בוסטון בלי קיירי (=גרוע).
אני מסכים איתך שהלייקרס כרגע לא נמצאים בדיון על קונטנדריות, רחוק מכך. אבל בלי לברון הם היו במצב גרוע יותר. וכשהוא יחלש מצבם רק ילך וישתפר.

AI3
AI3
29/01/2019 15:27:34
Reply to  דה שוט

אוי נו באמת, להגיד שחבורת הצעירים של הלייקרס שווים קונטנדרית בעוד 3 שנים זו גניבת דעת, כי זה לא משהו שאפשר להעריך, מה גם שאני בספק אם אחד מהצעירים האלו בעתיד יהיה ברמה של אנתוני דיוויס.
בנוגע להערה לגבי שחקנים צעירים ולברון, אז אפשר להגיד את זה לגבי כל כוכב בליגה, כי כבר כמה שחקנים צעירים מתחת לגיל 25 יש בליגה שנמצאים במעמד של כוכבים (נניח טופ 15 בליגה), יש לך את יאניס – בן 23, את אמביד – בן 24 ואת דיוויס – בן 25, רוב השחקנים הצעירים לא פורחים ליד כוכבים, ורובם מתפקדים ככוכבי משנה או ככוכבים הגדולים של קבוצה קטנה.

Ljos
Ljos
29/01/2019 16:15:35
Reply to  דה שוט

כולם רוצים כוכב מוכן.
מאיפה מצפים שהוא יגיע? מי יכין אותו?

ברוך רובין
ברוך רובין
29/01/2019 16:36:42
Reply to  דה שוט

דה שוט יש לשנוא את לברון ויש הרצת מניות, הבסיס הצעירים של הלייקרס זבל, אלא ייקחו אליפות תגיד לי אתה חושב אנחנו מטומטמים? אינגרם בול וקוזמה (היחיד שיכול להיות אולסטאר) לא יובילו אותך לפלייאוף עכשיו או בעתיד אליפות לוקחים עם כישרונות על כמו דיוויס ולברון לא עם שחקנים סבירים.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
29/01/2019 13:55:18

קנו אותך בנזיד עדשים..
.
כל הדיינסטי שאתה רואה וסובל ממנה עכשיו,
הינה תוצרת האליפות שנולדה בחטא 2016.
.
"My kingdom for a snake"

אחרי 3 שנים קיבלנו חזרה בריבית את
הממלכה והשושלת.

דה שוט
דה שוט
29/01/2019 14:37:36

צ"ל כמובן "נפטרו" מארבעה, ולגבי ניו אורלינס – לא היה שם ריכוז כזה של צעירים טובים, תמיד הייתה שם תנועה. דווקא בשנתיים האחרונות הלייקרס מתנהלים כמו נ"א – תנועה תנועה תנועה. זה עידן הקואוצ'ינג (לא בכדורסל) – אתה חייב "לעשות"; בזה אתה נמדד. זה מה שמג'יק עושה.

דה שוט
דה שוט
29/01/2019 14:41:38
Reply to  דה שוט

מיועד לעגל מלמעלה

דקסטר
דקסטר
29/01/2019 16:30:31
Reply to  דה שוט

דה שוט עגל הלשין עליך…
תגיד לי אתה רציני??
כל חבורת הלייקרים לא שווים יריקה מהפלייאוף אפילו.
אם לא לברון בתחילת העונה היא היתה במאזן של הסאנס.
במירוץ החימוש של הליגה ושל המערב בפרט זה למי יש יותר גדול.
נראה לך באמת שלונזו וחבורתו יכולים להתמודד עם הארדן\פול\קאפלה? ראס\ג'ורג'\אדאמס? חמישיית האולסטאר של הווריוס? המערכת של הספרס? ובמזרח בוסטון? פילדלפיה? לא רק זה זה היה גורם להדרדרות כללית של המערכת כי יש חלון הזדמנויות לכל פרנצ'ייז וזה החלון של הלייקרס.
לא רק זה זה יגרום לדינמיקה של המועדון להשתנות לחלוטין- אחרי דיוויס הלייקרס מחתימים עוד אול סטאר בוודאות!
השניים הראשונים מאוד קריטיים!
ואנחנו כבר שומעים על קליי ואולי קיירי.

את כל שאר השחקנים שהם סתם עוד שחקנים אפשר להחתים בכל מיני דרכים.
זאת ממש לא בעיה לבנות קבוצה לאליפות כשהבסיס הוא לברון- דיוויס ואולי קיירי\קליי\קמבה\ליליארד.

באמת מכל הלב, אין שום משמעות אמיתית למועדון לגבי אף אחד מהלייקרים- הם לא מזיזים את במילימטר את הסיכוי של הלייקרס להיאבק על התואר.
הם שווים רק בתור נכסי לטריידים. זהו

ברוך רובין
ברוך רובין
29/01/2019 16:39:09
Reply to  דקסטר

בדיוק להציג אותם כבסיס אדיר זה שכר וכזב הלוואי שיציגו את זה ככה לדמפס והמטומטם ייבלע את הגלולה. אליפות לוקחים כוכבי על כל הלייקרס המעניקים פרט לקוזמה שחקנים סבירים שבמקרה הטוב יהיו שחקני חמישייה יום אחד אבל רחוקים מאולסטאר.

דה שוט
דה שוט
29/01/2019 16:41:27
Reply to  דקסטר

לא נתתם צ'אנס, הייתה לכם ריצה לא רעה לפני שהתפרקתם בשנה שעברה. השמינייה שמניתי הייתה מתפתחת מצויין ואז הייתם מוסיפים כוכב וחצי והייתם בדיון על פיינל פור – אבל לא הייתה (ואין לכם) סבלנות. ג"ס חיכו לסטף כמה שנים אבל הדוגמה הכי טובה שלכם זה דנבר – איזה כוכב בדיוק יש שם? לונזו היה פרוספקט אבל הרגתם אותו בשנה השנייה, את ראסל ורנדל זרקתם בשביל כלום, נאנס היה מתפתח אם היו נותנים לו, גם אינגראם ובטוח קוזמה. תראה את מילווקי – מקום ראשון בליגה – מי משחק שם חוץ מהיווני? מידלטון, בלדסו (שאפילו הסטט-ברדרס ויתרו עליו), לופז וברוגדון – אבל הם רצים עם זה, לא ממהרים להחליף.

ברוך רובין
ברוך רובין
29/01/2019 17:18:40
Reply to  דקסטר

חוץ מהיווני חוץ מסטף וקליי את מבין את בעיה במחשבה שלך? לליקרס אין כישרון על ששווה לבנות קבוצה סביבו במקרה הטוב היינו נראים כמו אורלנדו ומינסוטה, או שאתה בוחר כוכב על שאתה יכול לבנות סביבו קבוצה או שאתה נתקע עם קבוצה בינונית סטייל ברוקלין (ובמערב זה 10 -15 ניצחונות פחות לא פוגשים את קאבוס ושיקגו כל יומיים), היה ריצה יפה עונה שעברה כי היו עוד קבוצות במוד טנקינג והלייקרס ניסתה להריץ את הצעירים זה לא זה.

AI3
AI3
29/01/2019 17:29:58
Reply to  דקסטר

דה שוט, כמה קבוצות בנו על הצעירים שלהם ודשדשו במרתפי הליגה במשך השנים? גם אתה יודע שמדובר בהמון קבוצות.
זה שאתה בטוח ששמיניית הצעירים של הלייקרס שווים קונטנדרית בעוד 3 שנים, זה משהו שאני בספק אם מישהו יסכים איתך, כי זה לא משהו שניתן להעריך.

ברוך רובין
ברוך רובין
29/01/2019 18:16:45
Reply to  דקסטר

ניתן ניתן להעריך, הם לא שווים סנט אף אחד מהם לא יהפוך לכוכב בטח שלא בול או אינגרם, בול במקרה הטוב זה רונדו ואינגרם דומה לטיישון פרינס בטוח שלא מדובר בדוראנט , קוזמה זה היחידי שיכול להיות אולסטאר, וכל השאר שחקנים חמודים חלקם בעתיד יכולים להיות חמישייה השאר מחליפים, קבוצה לאליפות?? ממש לא זה קבוצה שמערב לא עושה פלייאוף עבר הווה או עתיד אין אף אחד בלייקרס הנוכחית מהצעירים שיהפוך לכוכב על וזוהי ליגה של כוכבים זה מה שלוקח אליפות זה מה שלוקח משחקים.

דה שוט
דה שוט
29/01/2019 23:49:08
Reply to  דקסטר

כנראה לא הבנתם אותי אז אומר בפעם העשירית – השמונה של הלייקרס + כוכב שאוספים על הדרך (ג׳ורג׳, קאוואי, לברון, דוראנט)

צביקה
צביקה
29/01/2019 14:03:41

השחקנים קובעים. ולייקרס לדעתי יכולים וצריכים לסגור אול-אין לגבי דייויס, כמובן רק עם הוא מתחייב לחתום חוזה ארוך טווח. אני לא בטוח לגבי ההגבלות החוקיות, אבל לא מבין למה שדייויס לא ירצה לעשות את זה. לברון שחקן עמיד ויש לו עוד כמה שנים טובות בקנה, ודייויס שחקן אדיר וצעיר ותהיה לו זכות אדירה להיות הפרנצ'ייס של קבוצת פאר כמו הלייקרס. אין לו בכלל מה להפסיד. הראליות של אליפות אחת בעוד שנתיים שלוש יחד עם לברון, ואחרי זה סיכוי לעוד אליפויות עם שחקנים אחרים שעוד יגיעו ללייקרס לחבור לדייויס (וללברון המזדקן כמו קרים ששיחק עד גיל 41 ונתן תפוקה מעולה) היא להבנתי יותר מאשר כל קומבינציה אחרת שאתם יכולים לחשוב עליה בליגה. זה הכי קרוב ללכת על בטוח, וזה בלי לחטוף את הביקורת שקיבל KD כשהצטרף לג"ס ובלי לחטוף את הביקורת על "ההחלטה" שקיבל לברון במעבר למיאמי.

K_300
K_300
29/01/2019 14:46:54

בבקשה קחו מפה את
רונדו
אנגרם
ביסלי
סטפנסון
וכפיצוי הולם אני מוכן גם לשלוח את וולטון עם אריזה של יום הולדת.

K_300
K_300
29/01/2019 14:49:03

מוכן לפרגן גם עם קייאספי,קובי כיועץ ראשי,אבא של בול ומועדדת שנולדה בקליפורניה

משיח
משיח
29/01/2019 15:38:27

קצת קשה לי עם המוסכמה שהשידוך בין לברון ולדיוויס כזה יעיל ומתבקש מבחינת כדורסל
ברור ששניהם מצויניים אבל לדעתי השילוב שלהם יהיה קטן מסך חלקיו,
דיוויס צריך גארד יוצר לידו וקלעים שירווחו לו את הצבע ולברון אומנם יוצר אבל לא גארד ולא מרווח את המשחק

אשמח לדעתכם

דקסטר
דקסטר
29/01/2019 16:33:59

כל אוהד NBA חייב להריע לדיוויס בלייקרס.
ניו אורלינס זו קבוצה מתה עם השוק הכי גרוע בליגה.
קבוצה שהיתה צריכה למות ממזמן והליגה הצילה אותה.
זאת עיר של NFL ואי מה לעשות.
יש לה הכי מעט צופים, ניהול גרוע וקבוצה שלא הולכת לשום מקום.
ושם אתם רוצים שחקן טופ 5?
דיוויס ולברון ביחד זו מפלצת רייטינג מהלכת עם סיכוי כלשהו לתת בעיטה לווריוס, ואם לא השנה אז שנה הבאה

דה שוט
דה שוט
29/01/2019 16:48:48
Reply to  דקסטר

+ 10
הלוואי, יהיה מעניין זה בטוח

חרש עץ
חרש עץ
29/01/2019 18:15:14
Reply to  דקסטר

הווריירס יעשו סוויפ על לברון והגבה אתם הוזים

ברוך רובין
ברוך רובין
29/01/2019 18:19:06
Reply to  חרש עץ

ממש אבל ממש לא, השילוב של לברון והגבה זה שילום שנברא משמיים אני מנסה לחשוב את הווריורס עושים דאבל טים על לברון שהגבה מחכה לכדורים מהמוסר הטוב מכולם. והפיקאהדרול שלהם כמו האפשרויות שהוא מייצר הוא לא נורמלי מי יכול לעצור דבר כזה. לברון אומן פיקאנדרול שלא היה כמוהו בליגה ודיוויס הוא המתגלגל הטוב בליגה, אני בהחלט רואה את דיוויס מעלה את הממוצעים שלו בעוד 3 נקודות ו6-8% אחוז אפקטיבי.

חרש עץ
חרש עץ
29/01/2019 18:28:59

אני מנסה לראות את לברון והגבה עוצרים מישהו בווריירס. ברוך לברון יכול לקלוע 50 כל משחק והכבה עוד 30 סה עדיין סוויפ ללוחמים

חרש עץ
חרש עץ
29/01/2019 18:30:19

צריך אולסטאר שלישי נגיד חמישייה ש ל קמבה הארט לברון קוזמה דיוויס זה אחלה יכול לתת פייט.

ברוך רובין
ברוך רובין
29/01/2019 18:51:49
Reply to  חרש עץ

לברון דיוויס מספיקים לנצח את הלוחמים (עדיין הסיכויים לטובת הלוחמים אבל אני מהמר על 6-7 משחקים) צריך להשיג גם את רדיק ואז בכלל הייתי שפ כסף על הלייקרס , יש עניין של מאצאפים וללוחמים אין תשובה ל דיוויס בטח שיש לידו שחקן כמו לברון שמפעיל אותו, גם אם הוא מגיע ליוסטון אני מהמר עליהם נגד הלוחמים אבל פול שחט אותם בחוזה שלו ואין להם יותר מדי מה להציע, בקאפלה לא הייתי נוגע עם מקל בלי פול והארדן הוא נגר של 6 נקודות בערב שיכול לעשות הגנה על חוזה מוגזם (לידם על חוזה נפלא), החבילה של הלייקרס עם קוזמה והארט טובה משמעותית (עדיין מסריחה, וניו אורלינס בקלות יכולים לקבל הצעה טובה יותר אבל המלך מושך בחוטים ).

חרש עץ
חרש עץ
29/01/2019 19:04:15
Reply to  חרש עץ

אז ברוך תקשיב. בטריידים הצעתי לניו אורלינס את קאפלה גורדון חוזים נגמרים דל נייט ומרקיז כריס ו 4 בחירות סיבוב 1 ב2019 2021 2023 2025 תמורת דיוויס והולידיי. טחן מנגר נא הסכים. יודע מי סירב? אפלטון מנגר יוסטון בטענה שלא מוותר על קאפלה אם דיוויס לא מתחייב 🤣🤣

הכסף שלי על פול הארדן הולידיי טאקר דיוויס מול הלוחמים.

ברוך רובין
ברוך רובין
29/01/2019 20:16:23
Reply to  חרש עץ

הלייקרס יכולה להציע בקלות אותם בחירות דראפט רק שאצלנו לברון מבוגר מהארדן בכמה שנים, הארדן לא מבוסס על אתלטיות הוא בהחלט הולך להמשיך להיות בטופ עד גיל 36, עם דיוויס מדובר שפרט לשני בחירות האחרונות זה בחירות שהם סביב 25-30, הרבה יותר שווה חבילה סביב קוזמה הארט ו2-3 בחירות דראפט של הלייקרס.

אור
אור
29/01/2019 16:37:42

דקסטר צדק.

יניב
יניב
29/01/2019 16:54:46
Reply to  אור

דקסטר צדק חלקית.הוא צדק שכנראה אף אחד מהצעירים למעט קוזמה יהפוך באמת לסופרסטאר(למרות שאני עדיין מאמין בבול) אבל דקסטר טעה כי הוא רצה להעיף אותם עוד בתמורה לפול ג'ורג ואחר כך קוואי ואם היינו עושדים אתצ זה לא היינו במצב בכלל להיאבק על הבוננזה האמיתית שזה דיוויס

דדי
דדי
29/01/2019 17:03:28
Reply to  יניב

אם זה היה תלוי בדקסטר, היינו עסוקים עכשיו במריבות בין ג׳ימי באטלר ללברון, ולא בשאלה האם דייויס יגיע עכשיו או בקיץ, וזובאץ היה מוטרד עבור בחירת סיבוב שני במקום להיות אחד הקלפים החזקים בטרייד לכשיקרה.

הפליקנס לא פריירים – כרגע נראה שלונזו זה השם הראשון ברשימה שלהם מהלייקרס.
לצערי הגדול.

ולמרות שאני חושב שדייויס יהיה לייקר בקיץ ולא עכשיו, לדעתי הוא שיחק את המשחק האחרון שלו בניו אורלינס בכל מקרה.

דקסטר
דקסטר
29/01/2019 17:40:17
Reply to  דדי

ואם זה היה תלוי בלייקרס שום דבר מזה לא היה קורה.
דיוויס יהיה בלייקרס 100% אם וכאשר 100% בזכות לברון. הוא זה שהביא את דיוויס לחתום בסוכנות שלו והוא זה שתפר את המהלכים שקורים עכשיו. ואם לברון לא בלייקרס מג'יק עוזב את הקבוצה שנה הבאה ואנחנו מסתכלים על הדראפט ולא על פוטנציאל לאליפות.

וגם אם יש לך ביד באטלר\ג'ורג'\שחקן בקליבר דומה אתה תמיד יכול להטריד אותו ולקבל לפחות את מה שנתת.
זה ממש עד כדי כך פשוט ואנחנו רואים את זה בצורה קיצונית משנה לשנה.

איך שלא תסובב את זה הלייקרס לא משאירים כמעט אף אחד מהשחקנים שהרבה היללו לאורך הזמן.
החוכמה היא לזהות מגמות בזמן. זה ההבדל בין בין מיליונר לכתב בכלכליסט…

יניב
יניב
29/01/2019 17:50:12
Reply to  דקסטר

שוב דקסטר כמו שאתה אומר העניין לזהות בזמן ומצטער אין מצב בעולם שהיית עושה טרייד על ג'ורג/קוואי ועכשיו היית במצב לעשות טרייד על דיוויס.
אני לא חושב שאתה אפילו מאמין בדבר הזה

דדי
דדי
29/01/2019 17:55:36
Reply to  דקסטר

העניין הוא לא לעשות מהלכים מתוך פניקה.

למשל – להטריד את הצעירים שאתה לא מסוגל לראות כמה הם מוכשרים, תמורת שחקנים טובים אבל לא גדולים ״כי אחרת לברון בחיים לא יבוא לשחק עם הצעירים האלה״.

או להטריד את אותם צעירים עבור שחקן כמו באטלר שהוא בערך עדיפות חמישית שלך, ולהישאר עם הלשון בחוץ כשדייויס הולך לבוסטון.

זה ההבדל בין מיליונר לבין מי שמכר מוקדם מדי כי לא האמין במה שיש לו ביד.

חרש עץ
חרש עץ
29/01/2019 18:18:57
Reply to  דקסטר

בדיוק

חרש עץ
חרש עץ
29/01/2019 18:26:18
Reply to  דקסטר

אין לכם כלום ביד דדי. לברון עשה על דעת עצמו הכל והחתים את דיוויס. ואז דיוויס דחק את פליקנס לפינה ולא משאיר להם ברירה שגם הjewish money דוחק בו להטריד ללייקרס. אדם נורמלי וסביר לא היה נותן לכם את דיוויס אלא לחבילות טובות יותר . דמפס הראה כמה הוא אידיוט במשך כל שנותיו וימשיך. אין פה קשר למה דיש לכם ביד כי אין לכם כלום פשוט כלום לונסו לא יהיה אולסטאר בחיים כנל אינגרם כנל זובאץ וכנל כל הזבל שאתם מנסים להראות כזהב. אם מגרדים את זה רואים שזה ציפוי. רק קוזמה שווה משהו וגם לא בטוח בכלל שהוא אולסטאר יהיה בעצם במזרח זה בטוח. במערב לא יודע.
רק דביל יתן עת דיוויס על לונזו אינגרם וחוזה נגמר וסיבוב דראפט שהם יכולים להשיג ככ הרבה מקבוצות אחרות גם עבור שנה ורבע של הגבה.
הצעירים שלכם לא עזרו להביא אף אחד. לברון היה בא אליכם גם אם הייתם עם הרוסטר של הניקס. כי הוא רצה אל איי ואז להפוך בעצמו במהלכים דלו להנחית אולסטארים לצידו. הוא היה מעיף כל רוסטר. אתם הוזים אם אתם חושבים שהזבל שלכם מישהו חושב שזה זהב. לברון ידע מהרגע הראשון שהוא מנקה את כל הזבל הזה ישר

ברוך רובין
ברוך רובין
29/01/2019 18:28:10
Reply to  דקסטר

הציערים אפילו לא ציפוי זהב יותר ציפוי נחושת, לברון תופס את דמפס מהביצים ומסובב

AI3
AI3
29/01/2019 18:51:04
Reply to  דקסטר

ברוך, אני לא מסכים איתך קוזמה שחקן טוב שלדעתי בעוד כמה שנים יהיה כוכב משני מצוין בקונטנדרית, כמובן שגם עליו הייתי מוותר בתמורה לאנתוני דיוויס, אבל לא הייתי מזלזל בו.

חרש עץ
חרש עץ
29/01/2019 18:14:31
Reply to  דדי

זה שלונזו הבחירה שלהם מראה כמה הם רפי הבנה והם הם ישארו בזבל שנים רבות. לונזו ינפח טיפונת מספרים בראן אנד בלאגן של גנטרי וזהו ואז גיא יראה לנו איזה שחקן היסטורי הוא ביעילות. שחקן שלא יוביל אותך לכלום אופציה 5 או מחליף בקבוצה בלי שאיפות. מראה כמה מפגרים דמפס וגנטרי ולמה הגבה עזב אותם והגיעו לפלייאוף אחד איתו 🤣🤣

ברוך רובין
ברוך רובין
29/01/2019 18:23:04
Reply to  חרש עץ

מסכים בכל מילה, רק שעל באטלר לא הייתי מתאבד לא רואה את ההתאמה שלו לקבוצה, על דיוויס אול אין בלי לחשוב בכלל זה ליגה מאוד מאוד דינמית מי יודע מה יקרה 5-6 שנים מעכשיו שיש לך סיכוי לאליפות אתה הולך עליו, עם בול ואינגרם לא נגיע לפלייאוף צריך לדעת מתי למכור מניות, מעניין אותי עם יש בלייקרס מישהו שמחפש כתבות ישנות של גיא על בול ומנסה להציג לדמפס

חרש עץ
חרש עץ
29/01/2019 18:17:42
Reply to  יניב

דקסטר לא טעה בכלום להחליף אותם בפול גורג היה בול. את דיוויס הייתם משיגים גם עם פחות נכסים כי היה חותם אצל לברון בכל מקרה. עם היה לכם עכשיו את גורגי הייתם בעולם אחר. כל השחקנים שלכם נעים בין האשפה לסביר למעט קוזמה. מה אתם לעזאזל חושבים שיש לכם ביד? ניפחתם את מניית זובאץ יפה לכם מה אתם חושבים שהוא פתאום יהיה יוקיץ?

דקסטר צדק וצודק בכל מילה

דור
דור
29/01/2019 17:23:10

שוב,

אני לא חושב שאנשים אומרים לא לעשות טרייד.
הדבר היחיד זה לא להטריד הכל.
איך נביא עוד כוכב בלי מספיק מקום בתקרת השכר אחרי שהחלפנו את כל הנכנסים בשביל דיוויס?
אתם חושבים שלברון היה מגיע ללייקרס אם לא היו ללייקרס נכסים? אם כן, למה אף כוכב לא חתם בלייקרס בשנות הטנקינג?
רק שהעתיד התחיל להיראות יותר טוב, נפתחה האופציה.

ברור שהליגה רוצה את דיוויס בלייקרס, כי ללברון יש ככ הרבה אוהדים+ יש סיפור נגד הווריוס = רייטינג.
אז מן הסתם כל התקשורת תפמפם שהלייקרס צריכים לעשות את הטרייד.

אני אוהב את הצעירים, אבל לדוגמא אם מצליחים להשיג את דיוייס ולהשאיר את אינגראם, ואז למצוא חבילה שמבוססת על אינגראם בעד לילארד או מישהו כזה? sign me up.

אבל להחליף את כולם בעד דיוויס , בלי שישארו נכסים זה טמטום, זה מחשבה קצרה, כמו ללכת לבחורה במסיבה שאתה שיכור ולא זה שאתה באמת מקבל החלטות , ואז לקום לידה בבוקר ולקלוט שיש לה גבה אחת והיא צולעת (סליחה העל האנגלוגיה), כי פעלת מאינסטינקט \ רגש.

מנחם לס
מנחם לס
29/01/2019 17:58:08
Reply to  דור

מסכים עם דור. בחיים לא הייתי נותן את קוזמה, אינגראם ולונזו, ועוד בחירת דראפט, עבור הגבה

ברוך רובין
ברוך רובין
29/01/2019 18:26:22
Reply to  מנחם לס

נותן נותן ומוסיף גם עוד בחירה עעם צריך את צוואר וולטון ועוד 10 מליון דולר פיצויים, אתם מדברים על שחקן שהוא טופ 5 בליגה לעומת אינגרם ובול וקוזמה? ב2012 יוסטון נתנו יותר על הארדן שהיה לא מוכח וזה הייתה ההחלטה הטובה ביותר שעשו ב30 שנה האחרונות. פה אנחנו מדברים על כוכב על מוכח, לונזו ואינגרם לא יובילו אותך לארץ המובטחת השילוב של לברון ודיוויס בהחלט יכול.

חרש עץ
חרש עץ
29/01/2019 18:41:56

בדיוק סה ליגה של כוכבים. הם מושכים כוכבים אחרים והם מביאים אליפויות. עכשיו לברון ישיג בקרוב גם את האולסטאר השני שלו קמבה ביל באטלר משהו מאלו או ברמתם ואז ישיגו וטרנים לוחמים וזהו יש קונטנדרית. אם הוא יצליח להשאיר את קוזמה יצא אגדה. אם נא מוותרים על קוזמה בכלל צחוקים. בכלל אני חושב שקוזמה והארט זה 2השחקנים הכי טובים בטרייד הזה. הארט לוחם יכול להפוך לפי גי טאקר כזה שחקן חמישייה חמוד שנלחם ומביא שלשות וקשיחות. קוזמה שחקן מצויין ובמקרה הטוב אולסטאר.
כל השאר זה פח זבל גדול. אם נא לא לוקחים את שניהם הם מפגרים רצח.

AI3
AI3
29/01/2019 18:45:14

יוסטון נתנו כלום אחד גדול לאוקלהומה, רק להזכיר לך הם נתנו את קווין מרטין, ג'רמי לאמב + שני בחירות דראפט סיבוב ראשון 2013 ו-2014 ובחירת סיבוב שני ב-2013, מה שנתן להם בסופו של דבר את סטיבן אדאמס בבחירה ה-12 של דראפט 2013, סטיבן אדאמס שחקן מצוין, אבל אפשר להגיד שהם קיבלו כמעט כלום על שחקן כמו הארדן.

דקסטר
דקסטר
29/01/2019 18:20:10
Reply to  דור

לדדי

על איזה פניקה אתה מדבר.
אני שנתיים אומר שלא משנה מה עם הצעירים האלה לא צריך להמשיך ואם ישנה הזדמנות טובה פשוט הולכים על זה.
כמו במקרה של עכשיו. אם היו הולכים קודם זה לא אומר שזו טעות להיפך. תמיד טוב שיהיה שחקן טופ 15 בסגל.
ואולי זה היה מזרז יותר תהליכים.

בכל מקרה למזלנו לא ההנהלה מבצעת את המהלכים ולא קובעת שום דבר. זו ליגה של שחקנים. המנהלים פשוט לא צריכים להפריע יותר מדי.
לא צריך להיות גאון גדול כדי להבין שהמחיר הוא 3 צעירים+ בחירת סיבוב 1 פחות או יותר.
זה גם אחרון המגיבים יודע לעשות

רפיקי
רפיקי
29/01/2019 17:35:26

לכל חובבי הקונספירציות
גם קיירי וגם קליי הצהירו והדגישו שהם נשארים בבית
שמישהו יבוא ויסביר לי מה האינטרס שלהם לעזוב

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
29/01/2019 19:33:22
Reply to  רפיקי

הזיות של אוהדי לייקרס שהשיקוץ העביר אותם על דעתם

מנחם לס
מנחם לס
29/01/2019 17:58:53

כיף של דיונים. תודה לכולם

דדי
דדי
29/01/2019 18:29:17

בהנחה שהדרישות של הפליקנס כרגע יהיו מופרכות עד בלתי אפשריות, המהלך של הלייקרס בפוקר הזה צריך להיות טריידים עבור שחקנים עם עוד שנה בחוזה.
טריסטיאן תומפסון ואלן קראב למשל.

חרש עץ
חרש עץ
29/01/2019 18:44:44

הלוואי שדיוויס יגיע ליוסטון לשנה ורבע יהיה קרב אמיתי ללוחמים ומגיע ככ להארדן. יאללה מורי מייק איט הפן

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
29/01/2019 19:06:02
Reply to  דדי

דדי איפה אתה? הרבה זמן לא ראינוך ואז אתה מגיח ומפציץ.
לענייננו לדעתי אתה ודקסטר חושבים אותו דבר מבחינה אסטרטגית (הצעירים הם נכס להבאת סטארים, לא מהם תבוא הישועה). אתם חלוקים בטקטיקה, מה לעשות ובאיזה טיימינג.

דדי
דדי
29/01/2019 19:20:12

עגל אתה לא יודע שאותי לא צריך לראות – מספיק להאמין שאני קיים ?…

לא יודע למה יצא ככה אבל הנה אני כאן.

(ובבקשה תכתוב בס״ד בפעם הבאה שאתה פונה אלי)

עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
29/01/2019 20:47:17
Reply to  דדי

חחח
בס״ד

Ljos
Ljos
29/01/2019 19:11:53
Reply to  דדי

אפשר סיוע למי שתקוע בצד המזרחי של מסך הברזל?

Ljos
Ljos
29/01/2019 20:58:19
Reply to  Ljos

בסיעתא דדדיא, אמל"ק לכתבה? מישהו?

מתן יעקובי
מתן יעקובי
29/01/2019 20:26:20

מעורב ממש מהניה תודה מנחם על זה וג׳א מוראנט לפי 2k ייקח לו הרבה זמן להתאקלם ואני לא יודע אם הם צודקים אבל אתה שינית את דעתי והוא עומד לתת פייט בעוד 4 שנים מי הפוינט גארד הכי טוב בעולם

סגירת תפריט
152
0
Would love your thoughts, please comment.x