מעורב הופס ליום ראשון / מנחם לס

1. דריימונד גרין לוקח ריבאונד של החמצת הפאול שלו וזה היה המשחק!

2. לפני שזה התחיל – טוויטר לקראת המשחק!

 

3. כך זה התחיל…

4. בחצי הראשון סטפן קרי היה 5 מ-5 מה-3. הוא מתחיל לרקוד עוד לפני שהכדור צולל:

5. הוא – סטפן קרי – מסיים עם 17 בחצי!

6. וקיירי אירוינג קובר 19 בחצי…

 

7. כך זה המשיך…עם מוריס בהפסקה עם NO-LOOK OVER THE HEAD BUCKET!

8. זה סופי: אחרי ההפסד האחרון של הלייקרס מחנה לברון רוצה החלפת מאמן

אם להאמין ל-http://larrybrownsports.com/ אז החלפת לוק וולטון כמאמן הלייקרס הוא רק עניין של זמן. נראה שהמחנה של ג'יני באס דוחף לכיוון השארת המאמן על כנו, אבל המחנה של לברון ג'יימס הגיע למסקנה שלוק וולטון אינו מנוסה מספיק, אינו טוב מספיק, ואינו המאמן שעל כתפיו יישענו כדי להביא את הלייקרס לשלב הבא בעונה הבאה ובעתיד.

בפודקאסט ארוך ומייגע של 53 דקות (https://player.fm/series/brian-windhorst-the-hoop-collective/player-haters-ball), ג'ייקי מקמולן רומזת אפילו על 'מתח' בקרב הלייקרס בקשר לשאלת המאמן. 'מחנה ג'יני' נגד 'מחנה לברון'. מג'יק? כרגיל באמצע. לא רוצה להרתיח את המים.

הנה כיצד השיחה התנהלה, לפי הסילבר סקרין (https://www.silverscreenandroll.com/2019/1/25/18197896/la-lakers-rumors-lebron-james-prefers-coaching-change-luke-walton-hot-seat-espn-report-podcast

מקמולן:

“There’s a lot of tension in that building. A lot of tension in that building. And I think people are wondering about Luke Walton even though Jeanie Buss came out very strongly and said ‘I want Luke to be here, I back him 100 percent,’ but then also made the point that has to be made, and that is that she hired Earvin Magic Johnson to make these decisions. If Earvin feels differently, she gave him the power to make those kinds of decisions. It’s clear to me, and probably to you Brian, that LeBron’s camp would prefer a coaching change. They’re not too subtle about that.”

Windhorst: “LeBron publicly hasn’t talked in a month.

MacMullan: “Not LeBron, but all the people around LeBron, and they’ve made it known. I don’t think this a shock, is it? For me to say this?”

Windhorst “That’s a fair thing to say. That’s a fair thing to say.

אין  שאלה שהלייקרס השתפרה מאז לוק וולטון הגיע כמאמן, אבל 'מחנה לברון' טוען שהשיפור בא בגלל הגעתו של לברון, ועצם היותו של לוק וולטון כמאמן לא השפיעה 'כהוא-זה'  – כתפי שאומרים החברים המרוקאים שלי מטירת הכרמל – על הגעתו של לברון ללייקרס.

אני לא צריך את לארי בראון ספורטס או את  וינדהורסט כדי לקשקש לי במוח מה הם חושבים ומה הם 'שמעו' ממחנה לברון או מג'יני באס. אני מדבר מניסיון ב-NBA: אז דעו לכם שאיש לא נוגע בלוק וולטון עתה. אבל אלא אם-כן הוא מצליח לעורר מהפך בלייקרס כשלברון חוזר, ולהפוך את הלייקרס לקבוצה חשובה שתיכנס לפלייאוף בתנופה, הוא יפוטר בסיום העונה.

יביאו מאמן אחר והלייקרס תעשה את כל מה שביכולתה להביא את אנטוני דייויס, קוואי לינארד, או קווין דוראנט.

לא משנה את מי היא תצליח להביא או לא להביא, המאמן החדש יהיה חייב להפוך את הלייקרס לקבוצה שהיא אחת משתי החזקות ביותר במערב, ואם לא אז גם הוא יעוף.

וכך זה יימשך עונה אחרי עונה, עד שלברון יזדקן וישיל את הסניקרס, וימשיך וימשיך עד שהלייקרס תגיע לשליטה במערב, ב-2026 או 2027.

9. האם הארדן יוכל להמשיך באותו קצב?

ישנן כמה עובדות שחייבים לדעת בקשר לטרוף הקליעות של ג'יימס הארדן:

1) מתוך 255 הזריקות שהוא קלע מאז החל רצף 30 הנק' למשחק שלו, מספר לא יאומן של 231 נעשו ללא אסיסט. זה ה-ONE MAN SHOW הגדול ביותר מאז ווילט צ'מברליין.

2) הכל נעשה ללא הפוינט גארד של הקבוצה כריס פול.

3) אחוז מספר הפאולים שהוא זורק לעומת מספר הזריקות שהוא זורק הוא הגבוה ביותר שנרשם ב-NBA. הווה אומר שהוא 'השחקן שעושים עליו יותר פאולים מכל שחקן אחר שקולע יותר מ-30 נק' למשחק' אי פעם.

4) 80% מהנקודות שהוא קולע באות משלשות או פאולים – שוב, האחוז הגבוה ביותר של 'שלשות + פאולים' לעומת מספר הנקודות הכללי מכל הקלעים שקלעו מעל 30 (אולי אפילו מאלה הקולעים יותר מ-20, מבחינת האחוז).

5) רוב זריקות ה-3 של הארדן באות OFF THE DRIBBLE.

6) אם הוא 'נעצר', אז השלשה באה מה-STEP-BACK JUMPER

7) היו טענות ומענות על 'צעדים' בביצוע ה-STEP BACK. השופטים שרקו להארדן יותר צעדים למשחק בממוצע בחמשת המשחקים האחרונים יותר מאשר אי פעם בעבר (https://www.houstonchronicle.com/sports/texas-sports-nation/rockets3-pointers-Takeaways-from-Rockets-win-over-13563462.php?cmpid=chronstrrpc ).

8) ברצף משחקי ה-30+ ג'יימס הארדן זרק אחוז לא יאומן של 44% מכל הפלייז של הרוקטס. ועדיין ה-631. TRUE  SHOOTING PERCENTAGE שלו הוא הגבוה ביותר מכל 7 עונותיו ביוסטון.

הרצף הזה והיעילות הזאת הם דברים חד פעמיים שקרו, ולא יקרו יותר. ג'יימס הארדן יתחיל לרדת בהתמדה במספר הזריקות שהוא לוקח וביעילות שהוא קולע אותן בגלל שב-NBA מאומה לא מחזיק מעמד ללא תגובה. הקבוצות לא היו מוכנות ל'ג'יימס הארדן נגד כולם' וכבר אמש במשחק נגד הרפטורס ראינו כיצד הרפטורס מתכוננת ומחכה להארדן, ויעילותו ירדה.

אלה הן הסיבות שאני רואה כסיבות שימנעו מהארדן להמשיך בטרוף האחרון. כולנו ראינו והתפעלנו, ועתה הגיע הזמן לומר GOODBYE בגלל:

1) למשחקו האינדיבידואלי של הארדן ולקליעותיו ללא אסיסטים תבוא תשובה, והיא כבר החלה אמש. כשהארדן החזיק בכדור השומר (בד"כ קוואי לינארד או דני גרין) היה קרוב מאד אליו למנוע את 'הצעד אחורה וג'אמפ' – דבר שמגדיל את הסיכוי שהארדן יטעה ויבצע חדירה לסל, אבל הפעם כבר חיכה לו אחד מגבוהי הרפטורס – פאריד או מישהו אחר – לעצור את חדירתו, ואמש הארדן נאלץ למסור ולמסור, הרבה יותר מאשר במשחקים קודמים.

2) הסיבה מס' 1 למספר הזריקות הגדול מאד של הארדן היא היעדרו של כריס פול, ואחריו גם קפלה; רוב הזריקות של כריס פול וקפלה יבואו על חשבון הזריקות של ג'יימס הארדן. מספר זריקותיו למשחק יירד ב-40% לפחות כשפול וקפלה יחזרו לשחק.

3) שחקנים לומדים כיצד להגן על הארדן מבלי לבצע עליו פאולים. כבר במשחק אמש הפקודה ללינארד וגרין (וכל אחר ששמר עליו) היתה "להימנע מפאולים; מוטב לתת לו להשליך פגז מה-3 מאשר לעשות עליו פאול כי אחוז הקליעות שלו מהקו הוא גבוה ביותר. פאול לזריקת שלוש הוא שלוש נקודות כמעט בטוחות. עדיף לחיות עם רעל הזריקה שלו לשלוש, ורק לנתר עימו עם יד מורמת ישר מעלה, בלי נסיון לחסימת הזריקה. אחוזו ירד ל-2 קליעות מה-3 מ-13.

4) כל כך הרבה דובר על 'הצעד המוסתר' (והבלתי ליגלי) של הארדן, שהזיברות החלו לשים אליו לב במיוחד, ולדעתי שרקו לו 'צעדים' נגד הרפטורס לפחות פעם אחת ללא הצדקה.

5) ה'צעד אחורה' לג'אמפ הפך לתרגיל מוכר ביותר וכל קבוצה המשחקת נגד הרוקטס מתרגלת זאת עם אלה שיגנו עליו.

6) המאמצים של הארדן במשחקים האחרונים היו מעל ומעבר היכולת של כל שחקן להחזיק מעמד בקצב זה 82 משחקים.

7) לקבוצות לא היה אכפת אם הארדן קולע 50 כל זמן שהם מפסידים. אם יוסטון תתחיל לנצח עם הארדן הקולע 50, השמירה עליו תהיה הרבה יותר אחראית. יוסטון – חמישית במערב – היא 20-28, רק משחק וחצי לפני הקליפרס, ה-8 במערב.

אז כמובן שהתשובה לשאלה בכותרת היא 'לא'.

10. כריס פול חוזר הערב נגד אורלנדו. סוף למשחקי ה-40 ו-50 של הארדן!

יוסטון חזקה יותר עם פול? זה לא בטוח. נחכה ונראה.

11. קנת' פאריד מביא לרוקטס בדיוק מה שהיא צריכה: כוח, נחושות, וכן, קצת גסות (ואפילו ברוטאליות)!

*

*

12. למלו בול לא הוזמן ל'מקדונלד' אע"פ שהוא  "5STAR"

הרנקינג האחרון של ESPN מדרג את למלו בול מס' 13 בין כל הסניורים שבתיכונים בארה"ב. אבל בגלל שהוא משחק באקדמיה שלא מוגדרת בדיוק כ-HIGH SCHOOL הוא לא ניבחר לשחק בטורניר 'מקדונלד' המוקדש לטובי התיכוניסטים בארה"ב.

הוא כנראה גם לא ישחק כפרשמן בקולג' בעונה הבאה ( לhttps://ftw.usatoday.com/2018/12/lamelo-lavar-ball-high-school-spire-prospect-scouting-hype-hoophall-college-basketball-ncaa למרות שהוא מוגדר כ-BLUECHIP", הוא כנראה לא ישחק באף מכללה בגלל שהוא מוגדר כ'מקצועני' כששיחק בליטא, אם כי אביו מתעקש שהוא לא קיבל פרוטה עבור משחקו.

לא משנה.

הוא מדורג היום מס' 13 בין כל התיכוניסטים והוא כנראה יבלה את העונה הבאה בליגת G או שוב באירופה או בישראל. אני מעדיף ישראל. אביו בנוי FIXED עבור האווירה וסוג החיים בצפון ת"א.

משחקו השתפר, אפילו כשהוא משתולל קצת בהגנה:

לפי ESPN אתמול, הוא כשרון שמוכן ל-NBA:

He clearly has improved and is trying to fit in with his teammates at Spire Institute. Ball is an enormous talent who has to change his everyday habits which include intensity, making better decisions and being a more consistent shooter with a better quality of shot selection. It’s not certain where he will play next year. College is a doubtful option, but the G-league path could be a good option if he is serious about playing at the next level. An NBA talent for sure, but he will have to clean up some old habits to make a new jump in his game.

 

הוא נמצא עתה מס' 13 כשחולשתיו היחידות עתה מוגדות ב-PLAYMAKING ומסירות. זה בגלל שהוא כה עליון על היריבים שהוא מרשה לעצמו – בינתיים – להשתולל. אבל הוא שחקן NBA על בטוח בדראפט של 2020.

13. התכוננו ל'מלחמת אחים' באליפות ה-3 באול-סטאר

סת' קרי הוזמן ע"י ה-NBA לאליפות השלשות באול סטאר. הוא קיבל את ההזמנה ב'שמחה' כי הוא תמיד האמין (כמו אביהם דל קרי, BY THE WAY!) שהוא קלעי טוב מאחיו סטפן, שהוא התנדב להשתתף באליפות (ה-NBA תמיד מקבל ברצון בקשות אל אלופים או סגני אלופים להשתתפויות נוספות).

ה-NBA הזמינה גם את דירק נוביצקי, שענה בחיוב.

14. מי שכנע את דניס סמית' להשתתף באליפות הדאנק? הסבתא שלו!

הנה כל הדאנקים של דניס סמית מהסלאם דאנק של 2018:

היום כולנו יודעים שדניס סמית' נעלם לכמה ימים. בדאלאס ענו: "בריהביליטציה".

היום ידוע שהוא בילה בביתה של סבתו בפייאטאוויל במדיטציה ו'תרגילי רגיעה ושלווה' שהוא למד בביקור בפרו. פייאטסוויל, צפון קרולינה, היא במרחק יריקה משרלוט, הבית של האול סטאר השנה, והיא שהפצירה בו לנסות שוב, "ולהתחיל הכל מחדש, כולל המשחק שלך בדאלאס".

"שמעתי בקולה", הוא הגיב. "היא האישה הכי חכמה שאני מכיר"

15. תנו מבט ב-JAYLEN HANDS!

*
דאנק לפנטאון!!!
*
הכשרון תמיד נמצא. רק האנשים מתחלפים:
*

 

16. מי השחקן המלהיב ביותר במכללות (אוקיי, אחרי זאיון)? זהו שבסרטון!

 

(המעורב של יום שלישי יתרכז בעיקר בו! )

 

17. מישהו רוצה סנטר בגובה 2.16?

מוטת זרועות 2.28 מ'.

אזרחות אוסטרלית.

גיל 21.

ממוצעים העונה 4.7 נק' ו-2.7 ריב'.

בעונה שעברה הוא שיחק יותר דקות וקלע יותר. (12.2 נק', 7.1 ריב', 1.6 חסימות בפר 36 דקות משחק (תיאורטית; הוא לא שיחק 36 דק' אף פעם ב-NBA).

ללא דיל חדש הוא יהיה שחקן חופשי ב-2020.

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
36 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
27/01/2019 6:18:42

תודה על המעורב.

ג'קי מקמילן נחשבת לאחת המכובדות ביותר בעסק אם לא המכובדת, היא לא איזה ווג' או סטיבן א סמית,מה שהיא אומרת זה 100%,אפשר גם לשמוע שווינדהורסט שחי בעכוז של לברון ויודע על כל צעד שלו, קצת נרתע שהיא חשפה את זה וגמגם.

הגיע הזמן להגיד את האמת, לברון גזען, פשוט קשה לו לקבל הוראות ממאמן לבן, משהו במנטליות שלו, זה לא רק העניין של להחליף מאמנים, את ספולסטרה הוא רצה לזרוק ורק ריילי עצר אותו, את בלאט הוא העיף, הוא תמיד חם על מארק ג'קסון שהוא מאמן ברמה של קצל ב', ועכשיו הוא רוצה להיפטר מוולטון.

לטעמי התוכנית שלו זה למשוך את הפציעה שהלייקרס יפסידו עוד, ואז הפיטורים של וולטון יהיו "מוצדקים".
לאחר מכן לשים את מג'יק בתור מאמן/בובה.

ולסיום, אפשר לראות כמה הגנה התקשורת מספקת למג'יק, מוכנים לזרוק את וולטון מתחת לגלגלי האוטובוס, אבל שום מילה על מג'יק, שלקח את לונזו 2 בדראפט,עשה טרייד על דיאנג'לו ראסל שנהפך לכוכב בברוקלין, לא עשה טרייד על קוואי, לא עשה טרייד על פול ג'ורג', לא רצה לקחת סיכון על קאזינס, החתים כל מיני שחקנים עם 0 התאמה לקבוצה,ועדיין אני לא שומע שום ביקורת עליו.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
27/01/2019 6:56:49

מג'יק בחיים לא יחזור לאמן.
זה בין שואו, ללו, למארק "לשון חומה" ג'קסון.

חרש עץ
חרש עץ
27/01/2019 8:21:01

זה בין לו למארק גקסון שהלשון שלו בעכוז של לברון כבר שנים, בסוף אולי יהיה תמורה לאגרה.

שואו יהיה מאמן זמני גג. גם ככה המאמן יהיה לברון

גואט
גואט
27/01/2019 10:21:10

אין גזענות הפוכה.
אם באמת לברון עושה העדפה מתקנת למאמנים שחורים, זה אדיר. ה-NBA הוא משחק של שחורים. לברון כבר עשה שינוי דרסטי במעמד של השחקנים בליגה. עכשיו הוא עובר למאמנים. הגיוני, מה פתאום הידיים יהיו שחורות והמוח לבן? לברון מהפכן של המשחק והוא מסתכל רחוק אל העתיד ואל המיקום שלו, כספורטאי הכי חשוב באמריקה ואולי בעולם. בזמן שג'ורדן ימשיך להיות בעל הבית הכושל בליגה, יספור טבעות שהחלידו, ומכירות של אייר ג'ורדן 1743B בצבע ורוד חזיר.

בני בום
בני בום
27/01/2019 10:40:32
Reply to  גואט

גזענות היא תמיד גזענות, גם אם היא מכובסת במילים כמו ״העדפה מתקנת״. המילים הללו נועדו לסבר אוזניים טיפשות.
לברון אפילו לא הספורטאי החשוב בדורו אז החשוב בהיסטוריה? תחשבו שוב. רוב ההשפעות של לברון הן שליליות – הרס מבנה הקבוצות, הרס מעמד המאמן, הרס באופן כללי. ולחשוב שאת כל זה הוא עשה עם 5 הפסדים בגמר… לוזר רציני. זה המקום לגיא הרשע ועוד כמה צדיקים לבוא ולשפוך את המנטרה הרגילה.

גואט
גואט
27/01/2019 11:13:20
Reply to  בני בום

געגועים למוסד העבדות, שנהרס. העבדות נהרסה, השחור כחפץ – נהרס, האישה השחורה כנאנסת סדרתית – נהרס, עבודת ילדים – נהרס, מעמד האישה הנחות – נהרס, הטרדות מיניות – נהרס, כרכרות ועגלות – נהרס, עבודת כפיים בלבד – נהרס, כדור הארץ שטוח – נהרס, מוות משפעת בגיל 30 – נהרס. כמה חבל שהעולם הישן נהרס. וממשיך להיהרס.
אבל אין טוב בלי רע – מה שעוד נהרס הוא המנהג הישן שרק אדם תבוני היה מורשה להביע דעה. לוזר מוזר בוזר.

וניל זה טרופי
וניל זה טרופי
27/01/2019 18:48:59
Reply to  גואט

אתה כנראה לא מעודכן במה שקורה בעולם היום.

John
John
27/01/2019 12:51:43
Reply to  גואט

לפי הססמאות והביטויים שאתה ממחזר אני יודע בדיוק מאיזה עתינים אתה יונק את משניותיך. אני לא אכנס לדיון ארוך בנושא רק בשביל לומר שאני מקווה שאתה לא מביא את ההבלים האלו לשיח הישראלי. אין קשר בין העדפה מתקנת לגזענות הפוכה. חברה יכולה לזהות בעלי פוטנציאל שהם בבחינת disenfranchised ולעזור להם בפתיחת דלתות וניפוץ תקרות זכוכית. העקרון החשוב בתהליך כזה בין אם אני מסכים לא או לאו הוא שקיפות ופעילות מתוך תחושה של תיקון עולם. אילו לברון היה יוצא באמרה בה היה אומר שהוא מעדיף שקבוצות יתעדפו העסקה של אפרו-אמריקאיים לתפקידי אימון מכיוון שהם אינם מייצגים את חלקם באוכלוסיה או בענף וחותם רק בקבוצות אלו, הייתי לפחות מכבד את דעתו.
הסיבה שאני מכבד אותו היא כי כבר יצאו מפיו סיסמאות אנטישמיות וגם הוא אינו פועל מתום לב. הוא גורם לליגה להבין שהמאמנים ה"לבנים" שאימנו אותו לא מספיק טובים כאשר הוא מבצע סבוטז' מאחורי הקלעים…

ולעניין הגזענות ההפוכה. שתדע שיותר ויותר שחורים מתנגדים לאמירה ההבלית הזאת. זוגות מעורבים זוכים למנות גזעניות משני הכיוונים. הבסיס לדחייה הזאת היא שאם אתה מאמין שיש דחייה על בסיס גזעי של מוקדי כוח יש לפנות את המאבק באותם מוקדי הכוח ולא להכליל ולא ל"החזיר" בגזענות בו אתה מייחס תכונות מולדות שליליות לאדם על בסיס גזע. אין שום סיבה שבעולם שהבן של לברון שגדל עם כפית זהב בפה יוכל להפנות עלבונות גזע בעני לבן הגר בקרוון בווסט ורג'יניה וחי על food stamps כי הוא שייך לגזע שספג וסופג גזענות.

אסף
אסף
27/01/2019 17:19:07

מג'יק זה חצי אלוהים בלייקרס מבחינת הקהל, האחרון שהבוסית למשפחת באס הנוכחית תגע בו זה הוא, לא נראה לי שבא לה להסית את הקהל נגדה.

סוסמעץ
סוסמעץ
27/01/2019 6:21:41

דוק הגיע הזמן להודות

אתה לגמרי אוהד הלייקרס

ואין מה להתבייש 🙂

avihai
avihai
27/01/2019 6:38:56

הגיע הזמן סטיב קר יפסיק להשתמש בקרי כמו בגרסה משופרת של קייל קורבר.

הוא היה לוהט ברבע השני ומאז בקושי נגע בכדור כשקר מריץ iso's לדוראנט.

עדיין, משחק טוב בגארדן משתי הקבוצות, עם אנרגיות ולחימה.

אסף
אסף
27/01/2019 17:22:20
Reply to  avihai

לא תמיד מחבב את סגנון המשחק של קיירי אפרופו בוסטון מול גולדן סטייט אבל האיש שחקן קלאץ' אדיר.
בקשר לבידודים לדוראנט גם פחות מחבב את זה אבל זה בערך הכלי הכי יעיל בליגה כרגע ברגעי ההכרעה.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
27/01/2019 6:58:56

מגיע קרדיט לשמעון, הוא הראשון שאמר שהשיקוץ ימשוך את הפציעה עד שוולטון יעוף.
ייתכן שיחזור למשחק שניים לפני לעשות שביתה איטלקית כדי שזה לא ייראה ברור מדי.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
27/01/2019 7:01:04

אי אפשר להגיד שהלייקרס לא ידעו מה הם מקבלים כשלקחו את החבילה של לברון.
כולנו ידענו זאת היטב.
שיטת הפעולה קבועה.

קרע במיניסחוס
קרע במיניסחוס
27/01/2019 7:01:51

תודה רבה מנחם, אחלה מעורב.

לראות את פאריד ביוסטון מחמם את הלב אחרי שנים שהוא התיבש בדנבר. מצד שני, עד שהוא הצליח לעוף משם הם הצליחו לעוף קדימה. לא יודע אם הוא ENFORCER קלאסי, הוא בהחלט מביא חיות ואנרגיה בשני הצדדים של המגרש אבל אף פעם לא תפסתי ממנו ערס שמפחדים להתעסק איתו.

Berch
Berch
27/01/2019 7:03:11

אם סת' מנצח את סטף בתחרות השלשות נשמתו תוכל להגיע לרגיעה
אחלה מעורב. אלוף אתה מנחם עם המעורבים האלה
🙂

המשגיח
המשגיח
27/01/2019 7:04:32

תודה דוק. כמה הערות:

1. תון מייקר – אני באמת לא חושב שהוא שווה יותר מהתפקיד שלו.
מקווה בשבילו שישקיע כמו שצריך את הכסף שהוא מרוויח עכשיו.

2. קנת פאריד – שמח מאוד בשבילו. הוא שחקן מאוד מוגבל אבל כזה שבמערכת הנכונה יכול לפרוח.
לשחק עם חבר'ה כמו הארדן ופול זה בדיוק מה שהוא צריך, ואני מאמין שהוא ימשיך לתרום גם כשקאפלה יחזור.
חבל שבלשמור הוא לא טוב…

3. לייקרס – כן, וולטון לא אמור להמשיך יותר מדי זמן.

4. הארדן חייב לנוח. מתישהו תבוא הצניחה.

חרש עץ
חרש עץ
27/01/2019 8:05:52

-מנחם הבאת את טורנטו לדוגמא שעצרו את הארדן, אז יש להם 2 משחקני ההגנה הטובים בליגה מחהטופ 10. קאווי וגרין. יש להם את קבוצת ההגנה מהטובות בליגה עם מלא אתלטים ועדיין הארדן תקע עליהם "רק" 35 נק ו-7 אס וניצח אותם.

לכמה קבוצות בליגה יש שומרים כמו קאווי וגרין ושחקנים כאלו אתלטים? 4-5. את הארדן אף אחד לא הולך לעצור והיום אתה תראה 40 או 50+ נק שהוא יקדיש לך על התחת של אורלנדו עם כריס פול.

ברור שהוא אמור להתעייף מתישהו אבל אמרנו את זה כבר לפני 5-6 משחקים, אנחנו כבר בשני שליש עונה. לא בטוח בכלל שזה יעצר ולדעתי יסיים את העונה עם מעל 35 נק למשחק ומקומות 5-6 במערב כנראה.

-לגבי לברון הדיל היה ברור וכולם ידעו שזה מה שיקרה. שמביאים את לברון צריך להביא לו הסכם בו יש מקום ריק ליד שם המאמן: שם העוזר: שחקנים בעדיפות של 1-10 למלא

משהו כזה

שם מאמן:
שם מנג'ר:
שם ע. מאמן:

שחקנים לפי עדיפות:

1.________
2. _______
3.________

ולברון ממלא את זה ומגיש טופס ואז יחסך כל הפאסיב אגרסיב שלו וההנהלה תדע בדיוק איך לפעול.

בלי שראיתי את למאלו אפילו דקה אני בטוח שהוא לא שייך לענף ויותר גרוע מלונזו.

ברוך רובין
ברוך רובין
27/01/2019 9:07:07
Reply to  חרש עץ

יותר גרוע מלונזו אין, זה בלוף מספר אחד בליגה ממש טיפה מעל של בנדר פולץ ואוקפור, במקרה הטוב יהיה שחקן חמישייה בקבוצת תחתית במקרה הרע שחקן מחליף.
.
לגבי לברון כולם יודעים מה הוא מביא זה חלק מהחבילה השלמה הוא מביא פלוסים ומינוסים, עדיין בכללי החבילה משתלמת לכל קבוצה בעולם, אם היכולת האישית והכלכלית שהוא מביא לקבוצה, בכללי מאז שלברון הגיע לקבוצה יש מהפכה של להפוך אותה לקבוצת קלאץ, וכשחצי מהתקשורת בכיס שלך זה לא באמת רע, דוראנט לומד מלברון אבל הוא עדיין לא מגיע ומתקרב לרמות הפאסיב אגרסיב שלו, וולטון בקרוב יילך .
.
הארדן מדהים פנומן חד פעמי מספרים שלא נראו מאז ימיו של וילט אין יותר מדי מה לעשות לצפות ולמחוא כפיים.
.
תון מייקר בן 21? ממתי חזרנו לשנת 2002 בכללי הוא חור הגנתי והתקפי, המיקום שלו והרוטציה ההגנתית נוראיים, ובהתקפה מדובר בנגר, לפני שני עונות קלע שלושות והיה פרוספקט מעניין אפשר להגיד שמדובר בפלופ.

שלהבת
שלהבת
27/01/2019 8:06:42

מנחם, כיף מאוד לקרוא.

הייתי אומר ש PJ הוא ה- enforcer של יוסטון.

תומר
תומר
27/01/2019 8:44:22

נקודה 2 היא הומאז (לא רע בכלל) לסרט המצוין והנשכח The warriors של וולטר היל משנת 1979.

פאקו
Admin
27/01/2019 13:58:53
Reply to  תומר

סרט נפלא, ולא ההומאז' הראשון שעשו עליו בהקשר של ג"ס. ב-2015, לפני הסדרה מול ממפיס, הלבישו את הראש של מייק קונלי על הבחור הזה.

amitlahev
amitlahev
27/01/2019 9:50:11

תודה על מעורב מצוין.
פאריד תוספת חשובה ליוסטון. גם כשקפלה יחזור נחמד לדעת שיש סנטר מחליף ביוסטון שיכול לעשות משהו. מזכיר קצת את הסיפור של אוקאפור בניו אורלינס.
הארדן לא ימשיך ככה לנצח. כנראה "יידרדר" לכיוון ה-30 נק' למשחק שיגיעו ביעילות גבוהה יותר כשפול משחק לידו.

זבוב
זבוב
27/01/2019 10:23:44

נוביצקי בתחרות השלשות הולך להיות כואב לכולם, כי הקליעה עזבה אותו השנה באופן סופי. הלוואי שלא יקרה.

רפיקי
רפיקי
27/01/2019 18:01:21
Reply to  זבוב

גם אני חשבתי על זה..מקווה שהוא יתחרט

משה
משה
27/01/2019 11:09:57

אחד המעורבים הטובים!
תודה מנחם

האווי לאסוף
האווי לאסוף
27/01/2019 11:38:02

מעורב מעולה, תודה
מישהו צריך להקריא למג'יק את המשל על הצפרדע והלברון, סליחה, העקרב. אבל באמת, העלם (או עוילם גוילם) כבר בן 34, עם שלוש מאות שנות ניסיון בליגה. אם יש מישהו שעדיין לא הבין את שיטת העבודה שלו, זו אשמתו בלבד

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
27/01/2019 13:09:11

קרי ממשיך עם הריקודים המגעילים שלו.
וולטון יפוטר או שלא יפוטר זה לא ישנה כלום.
פאריד מצוין אבל יוסטון צריכה עוד פורוורד שיודע לקלוע מהשלוש.
הארדן יאט כשכריס פול יחזור.
מנחם אתה אוהד לייקרס פר אקסלנס!

עידו גילרי
עידו גילרי
27/01/2019 13:10:08

היי תנחש מי חוזר היום?

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
27/01/2019 18:19:26

כריס פול, לא?

רועי ויינברג
Admin
27/01/2019 13:29:08

מצוין מנחם. קנת' פאריד החתמה נהדרת של יוסטון ופורח כסנטר. גם כשקפלה יחזור הוא יכול לאפשר להם לשחק באותה שיטה למשך 48 דקות, דבר שלא היה שנה שעברה.

Westbororian
Westbororian
27/01/2019 15:41:42

Curry missed his first 4 threes/shots Doc.
The game could have gone either way but Celtics without an allstar level Gordon is a piece short…

מנחם לס
27/01/2019 16:33:34

תודה לכולם. עוד מעט מניעים את המכונית בדרך הביתה.

אסף
אסף
27/01/2019 17:16:30

דבר אחד בטוח מג'יק זה לא פאט ריילי שידע לתת גב לספולסטרה מול לברון ושות' במיאמי, מהמר שאחרי פגרת האולסטאר יהיה מאמן חדש על הקווים (טיירון לו פנוי לא??)

רפיקי
רפיקי
27/01/2019 17:59:49

מנחם את הדברים שאמרת על הארדן צריך למסגר ולתלות על הקיר
זה יוריד ברמה דרסטית את כמות התגובות בסגנון
" ואוו עוד משחק של 50 נקודות של הארדן הוא כנראה שחקן ההתקפה הטוב בהיסטוריה, כי הרי מה זה משנה אם הוא היה 2 מ39 לשלוש והקבוצה שלו הפסידה"

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
27/01/2019 18:07:34

תודה רבה מנחם.
"שמח" בלייקרס, כצפוי. החלפת מאמן לא בהכרח תועיל – הם צריכים טרייד. חבל על הזמן.

סגירת תפריט
36
0
Would love your thoughts, please comment.x