הערב ב-9:30 בת"א: חצי גמר פדריישיון קאפ ספרד-איטליה בבלוג חי/מנחם לס

 

אתמול בראזיל ניצחה את אורוגאוי 1-2 בחצי הגמר. היא תשחק ביום ראשון נגד מנצחת משחק הערב ספרד-איטליה. לדעתי הדבר הטוב ביותר שיכול לקרות לבראזיל ביום ראשון זה להפסיד, כדי שלשחקניה הצעירים החדשים תהיה שנה שלמה להתכונן ולהשתפר. הם מצויינים, אבל עושים טונות של שטויות!

9:30 ספרד – איטליה (בלוג חי!)

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 107 תגובות

  1. חסידה חבר יקר, אנחנו בתקופת בצורת, במדבר כל קוץ הוא פרח בר. תן לנו להנות מעוד טיפה ספורט עד שלא יהיה מנוס מלראות רק גולף :Z

    שמח לראות שהפורטל עומד על תילו גם בתקופה שאין כדורסל…
    יאללה איטליה

  2. ספרד פשוט טובים מדי בשנים האחרונות מכל דבר אחר.
    לא כוחות.

    אורוגוואי הייתה טובה פי ארבע מברזיל.

  3. 3 מ ה 4 יגיעו רחוק גם במונדיאל עצמו , אורוגאוי לא יגיעו רחוק הפעם.
    איטליה , ספרד , ברזיל , ארגנטינה , גרמניה
    לצלם ולשמור , 4 מ 5 יהיו בחצי גמר המונדיאל 2014 ( אלא אם כן ההגרלה תיצור מפגשים ברבע הגמר)
    הצפי האישי שלי למונדיאל משובח ביותר

    מנחם, אל תדאג בקשר לחסידה , עונת הנדידה אוטוטו מתחילה

  4. גרמניה – ספרד זה גמר המונדיאל.
    ברזיל שווה לישבן ותקרוס מול יריבה אמיתית.
    הערב ספרד תנצח לדעתי, אך איטליה בהחלט יריבה ראויה.

  5. אם אני מאמן את אדלפי יוניברסיטי שלי של 1975 (אלופת המכללות) עם נימי דרייפוס, רוני שניידר, ישראל גולדשטיין, והאירים והאמריקאים שלי, אני שומר את ספרד אישית לוחצת על כל המגרש ומחסל אותם ואת הטאקה-טאקה שלהם!

  6. מנחם, לפני כמה חודשים אמרת שהטניס האמריקאי יקרקס את כולם, אין אף אמריקאי זכר אחד בסיבוב שלישי , מה יש לך להגיד להגנתך????

  7. מנחם לספרד יש גם דור עתיד שזכה בירו עד גיל 21. בהחלט יתכן שחלקם ישתלבו בהרכב לקראת המונדיאל ויזרימו דם חדש לצד הוותיקים. ספרד עדיין הנבחרת הטובה בעולם. למען האמת לנבחרות האירופיות יתרון משמעותי בכל הקשור לטורניר אינטנסיבי כמו מונדיאל בגלל ההיכרות מהליגה והמשחק בסגנון קבוע, בעיקר ספרד, גרמניה, ואיטליה. אנגליה לא נראית מספיק טובה. ארגנטינה וברזיל בדרך כלל מצליחות במונדיאלים שמתקיימים בדרום אמריקה כך שצפוי להיות מעניין ביותר בקיץ הבא

  8. 0-9 בחצי.
    איטליה היתה הרבה יותר טובה. חיסלו לחלוטין את הטאקה טאקה. ספרד מחזיקה בכדור ולא עושה דבר. איטליה ב-7-8 התקפות יכולה היתהנ להוביל עכשיו ב-3 או 4 שערים.
    ספרד על הפנים בגדול!

  9. האיטלקים ממשיכים להיות יותר מסוכנים, וגם מתקיפים יותר. הספרדים מוסרים ומוסרים אך ההגנה האיטלקית סתם מסתכלת עליהם עד שהם מאבדים את הכדור. הם לא מצליחים לעשות דבר נגד ההגנה האיטלקית, והאיטולקים הרבה יותר מסוכנים בהתקפות.

  10. הספרדים לא עוברים את החצי. לא ראיתי אף פעם דבר כזה עם נבחרת ספרד. קרנות אולי 10-2 לאיטלקים. אולי יותר.

  11. מנחם איפה לברון איפה די וויד ואיפה השלשות של מילר,
    דקה 80 ו0-0 משמים,בשנים האחרונות אני לא מצליח לראות כדורגל
    וזה עוד חצי גמר.
    טוב לא באתי לבאס,זה מה יש.

  12. הבעיה הגדולה של ספרד היא היעדר חלוץ גדול. כשטורס היה בכושר ב2008 היא להם חלוץ מטרה לטיקי טקה היה תכלית. היום חסר להם חלוץ כזה כי טורס לא חזר לעצמו וזה שהוא בהרכב זו תעודת עניות לספרד שלא הצליחה לגדל חלוץ ברמה הזו. אולי זה שהצטיין ביורו הצעירים יכנס לנעליים.

  13. מנחם אל תשכח שאיטליה היא הנבחרת הטקטית הטובה בעולם. זו נבחרת שבאופן מסורתי לספרד קשה איתה, בגלל ההגנה המסודרת והמערך הקשוח והפיזי. לאיטליה תמיד היתה הגנה חזקה, וקשרים טקטיים מצויינים, אבל בגמר היורו ספרד עשתה להם בית ספר, ובסופו של דבר הטורניר הזה הוא ניסוי כלים. יש בו יוקרה מסויימת אבל זה הכל.

  14. רמי פנדל תלוי בבועט לא בשוער. שוער טוב יכול לנצל טעויות, אבל בועט טוב יכניע כל שוער. בופון שוער חתולי ומנוסה מאד אבל גם קסיאס לא פראייר.

  15. פנדלים זה קור רוח של הבועטים. למרות שהיו כבר שחקנים גדולים כואן באסטן, ורוברטו באג'יו שהחמיצו פנדלים. ספרד למרות הכל ממשיכה בשלה

  16. 3rd generation iPhone: it'll be ready together with the GOLD3? chipset developed by means of Infineon which supports 3.5G – doubling existing iPhone cellular phone data charges related to to become capable of seven.2MBps. reference to that was identified in the apple application model two.0.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט