בלי ניסים, רק נפלאות: מכבי תל אביב ניצחה את פנאתינייקוס/ שי בוקר

Angelo Caloiaro - Maccabi FOX Tel Aviv - EB18
קלויארו. ערב ענק שלו נתן למכבי ניצחון חשוב. (צילום: אתר היורוליג)

 

 

כבר שהגעתי להיכל, היה טירוף בחוץ. פאו הביאה לא פחות מ-50 אוהדים שחיכו לאוטובוס בקוצר רוח. גם בהיכל היה לוהט. מכבי תל אביב השיגה ניצחון חשוב על פאו. הצהובים רשמו ניצחון רביעי ברציפות (הכי הרבה מאז עונת 2014/2015). סיקור המשחק ולא פחות מ-6 ראיונות ושאלה לריק פטינו במסיבת עיתונאים: “Who’s walking through that door to save Pao’s season?”.

רבע ראשון: 17:16 לפאו

ג'וני אוברייאנט  פתח את המשחק בדאנק ממסירה יפה של טאריק בלאק והעלה את הצהובים ל-0:2. ניק קלת'ס השיב עם סל ועבירה והיפך. ג'רמי פארגו עלה על לוח התוצאות לראשונה העונה עם 2 משלו והחזיר למכבי את היתרון 7:8. קלת'ס עם אליי-אופ אדיר לג'יימס גיסט מחצי מגרש היפכו מיד בחזרה. הירוקים כבר הוליכו ב-4, אבל שלשה של ג'ון דיברתולומיאו קבעה את תוצאה הרבע ויתרון קטן ליוונים.

רבע שני: 35:40 למכבי

לאחר שקונסטנטינוס מיטוגלו פתח את הרבע עם סל ועבירה, ג'ייק כהן (שתי שלשות) ואלכס טיוס הפכו וקבעו 20:24 לצהובים. סקוטי וילביקין ומייקל רול המשיכו את הריצה הצהובה וקבעו, 27:36. עד המחצית דשון תומאס והירוקים הצליחו למזער נזקים והורידו ל-5 בלבד בהפסקה.

רבע שלישי: 54:62 למכבי

מכבי פתחה נהדר את הרבע השלישי עם ריצת 4-14 תודות לוילביקין ואנג'לו קלויארו וקבעו 39:54 לצהובים. הירוקים לא ויתרו ומאט לוג'סקי ויואניס פאפאפטרו צימקו ל-10 בלבד. פארגו מצא את טיוס לסל קל במתפרצת והחזיר ל-12. לוקאס לקבצ'יוס קבע את תוצאה הרבע עם ג'אמפ שהוריד ל-8 בלבד.

רבע רביעי: 75:84 למכבי

גם את הרבע האחרון הצהובים פתחו טוב ושלשה של וילביקין קבעה, 59:70 עם 6:16 לסיום ונראה שהיא בורחת. פאפאפטרו עם שלשה הוריד ל-6. אנג'לו קלויארו שהצטיין הערב אצל הצהובים תפס פיקוד ועם דאנק אדיר ושלשה בסוף שעון קבע 70:77 עם 2:08 לסיום וגמר את סיכוייה של פאו במשחק הזה.

קלעו למכבי תל אביב:

אנג'לו קלויארו 20 נק' (6/9 מהשדה, 6/6 מהקו) ו-11 ריבאונדים, וילביקין 13, רול ובלאק 9 כ"א, טיוס 8, אוברייאנט 7, פארגו וכהן 6 כ"א, ג'ון די וריי 3 כ"א, זוסמן (5 אסיסטים) לא קלע.

נתון מעניין: יובל זוסמן רשם הגנה נהדרת הערב והציק לקלת'ס בצורה נהדרת. מה עשו שחקני פאו מול זוס? לקחו שתי זריקות בלבד:

0/2 ל-3, סחטו 3 עבירות, ואיבדו שני כדורים.

קלעו לפנאתינאייקוס: מאט לוג'סקי וניק קלת'ס (10 אסיסטים) 14 כ"א, תומאס 12, פאפאפטרו 9, מיטוגלו 7, לאקבצ'יוס 6, ת'אנסיס אנדטוקומפו ופיין 4 כ"א, קילפטריק 3, גיסט 2.

 

ראיון עם מייקל רול:

ראיון עם ג'ון די:

ראיון עם יובל זוסמן:

ראיון עם אנג'לו קלויארו:

ראיון עם מאט לוג'סקי:

ראיון עם דשון תומאס:

שאלה ממסיבת העיתונאים לפטינו:

*זכויות יוצר על כל הראיונות הן שלי ושלי בלבד*

עוד הערב:

מילאנו עזרה למכבי תל אביב לאחר שגברה על ז'לגיריס 70:80.

מחר:

באיירן מינכן מתאחרחת במוסקבה אצל חימקי, כשבאסקוניה תבקר אצל דרושפאקה. הפסדים של הקבוצות האורחות, ומכבי תל אביב כנראה תיהיה בין 8 האחרונות לאחר 20 מחזורים.

לפוסט הזה יש 31 תגובות

  1. עניין קטן, במקרה ראיתי את הצגת השחקנים, והתפלאתי שמישהו במכבי (אלכס טיוס) משחק עם הגופיה מס' 9.
    היא צריכה לעלות למעלה, ואף אחד לא ישחק איתה יותר. גם לא עם מספר 6.

  2. אחלה סיקור וראיונות
    תודה רבה שי
    אגב למה לחשת כששאלת את קלויארו את השאלה?
    זה נראה שהוט עומד לצחוק במהלך הראיון..

  3. תודה שי
    מציע להוריד קצת מההייפ המוגזם סביב זוסמן
    הגנה הוא אלמנט קבוצתי ולא אישי
    סחתיין על השאלה לפיטינו

    1. ההגנה היא אכן אלמנט קבוצתי אבל יכולתי לראות עד כמה היה קשה לגארדים שלהם מול זוס…0 נקודות עליו. אולי הוא פחות תורם בהתקפה אבל הגנתית הוא נהדר.

        1. הגנה זה גם קבוצתי וגם אישי כי כדי לעצור את ההתקפה של הקבוצה השנייה ובייחוד את הטובים יותר בהתקפה צריך שחקנים בעלי יכולת אישית גבוהה בהגנה, כאלו ששומרים אישית מצוין. בלי שחקנים בעלי יכולת הגנתית אישית משובחת גם ההגנה הקבוצתית לא תהיה טובה, ולזוסמן יכולת הגנתית מהטובות ביותר.

  4. זוסמן היה מת לחצי מהאייקיו כדורסל שהיה להנפלד
    (טוב האמת שהמון שחקני כדורסל). בורשטיין היה שחקן חמישייה שהבין את מקומו בהתקפה כניזון משאריות במכבי,
    בהרצליה לפני כן היה שחקן יוצר נפלא. זוסמן בהחלט יכול וצריך להתפתח לשחקן יורוליג לגיטימי מאוד, מעבר לכך אני עוד לא משוכנע שהוא פרוספקט NBA ברמה שמנסים לעשות ממנו. (למרות שאשמח לטעות ולראות עוד נציג ישראלי בליגה)

  5. אחלה סיקור
    משהו מוזר קצת עם זוסי. היו שני משחקי שיא מבחינה התקפית, ובשניים האחרונים, הדרבי ואתמול, הוא הפסיק לשחק בהתקפה. ההיסוס שלו מורגש ממרחק. הוא חייב להיות הרבה יותר אגרסיבי בהתקפה

  6. שי כל הכבוד על ההשקעה. לדעתי השאלה לפיטינו קנטרנית וזה ניכר גם בתשובה שלו למרות שלזכותו יאמר שהטא ידע לשים את זה בצד. בנוסף אני חושב שאין טעם להעלות כל שאלה ששאלת את אחד השחקנים כוידאו אלא להביא את הציטוט של מה שאמרו.
    תמשיך להביא לנו את המסע המרתק פתאום של מכבי העונה.

  7. אעתיק אתה מה שרשמתי בבלוג החי

    סוזמן נגר על. שחקן הגנה קטלני אבל בהתקפה פוחד מהצל של הסל אחד על אחד לא קיים כדרור לא קיים. הוא יצטרך להפוך לצלף שלשות אמין אם ירצה קריירה ברמות היורוליג. וקריירה יפה. הגנה מעולה פלוס שלשות בצורה אמינה זה הרבה.
    הוא כמו בורשטיין וכספי בלי כדרור ובלי אחד על אחד וזה גם לא יהיה לו בעתיד הוא איטי מאד עם הכדור בדריבל לכן חייב להשקיע בקליעה ולהפוך לצלף שלשות גם אם ירצה יום אחד להגיע לnba.

  8. יופי של סיקור. היה משחק די פח אבל סבבה שניצחו. שאפו רציני על ההספק של הראיונות. לא פשוט להביא כמות כזאת.
    המשך ככה עד הפיינל פור.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט