You are currently viewing מעורב הופס ליום חמישי / מנחם לס

מעורב הופס ליום חמישי / מנחם לס

 

הארדן התחיל עם רביעייה ולא עצר עד שהיו לו 61!


 

1. הגיע הזמן לפטר את ריק קרלייל

*

כמה מגולשי האתר מיהרו 'לפטר' מאמנים רבים כשקבוצותיהם פישלו.

ישנם רק שניים שרוב הגולשים לא 'מפטרים' כי משום מה הם מעריצים אותם: בראד סטיבנס וריק קרלייל.

שניהם נראים 'מידל אמריקה', ומשום מה המחשבה היא ששניהם מין גאונים בקרב המאמנים.

אני בדיעה ששניהם מאמנים פחות מבינוניים, ומנהלי משחק גרועים.

הבוסטון סלטיקס נמצאים במקום גרוע בהרבה מזה שניבאו להם, ודאלאסז מבריקס נראית ככלי חרס שבעטו בו ושברו אותו לחתיכות.

היום אדבר על ריק קרלייל.

קבוצתו החלה את העונה 11-15. אז החלו הבעיות וב-20 המשחקים הבאים הם 15-5. הפסידו 15 מ-20 האחרונים. דניס סמית' פרש למעשה לארבעה משחקים וחזר רק אמש. מה עשה ריק קרלייל מלבד לא להפריע לו לשחק? איזה צעד הוא עשה העונה מלבד לא להפריע ללוקה לשחק? (ובכלל, מאז האליפות של 2011?).

תגידו דבר אחד שלא מצדיק את הפיתקה הוורודה והבאת מאמן אחר במקומו שגם יצליח לארגן משחק בו לוקה דונצ'יץ ודניס סמית' מצליחים יחד, ובאותו זמן הקבוצה מתחילה לנצח.

2. אין כמו פופ. הנה תגובתו למחמאה של עוזרו לשעבר ומאמן הסיקסרס ברט בראון

 

 

3. האם דרק רוז 'אול סטאר'?

 

ההצבעה לשחקני האול סטאר הסתיימה שלשום. הליגה תודיע מי הם ראשי הקבוצות והחמישיות הפותחות יותר מאוחר היום.

ההפתעה הגדולה ביותר?

טוב, שסטפן קרי מוביל בין הגארדים של המערב עם יותר מ-3 מיליון קולות היה ברור.

אבל מה תגידו על כך שדריק רוז שני, עם 400,000 יותר קולות מג'יימס הארדן?

לרוז לא יהיה מקום בחמישייה אוטומטית, אפילו אם הוא יהיה שני במספר הקולות. כדי לקבוע את הקפטן ואת החמישייה הפותחת, משקל קולות האוהדים הוא 50%, כשקולות שחקני ה-NBA תורמים 25%, וחברי מדיה עוד 25%. המאמנים בוחרים את שני הספסלים.

אני מאמין שקולות השחקנים והמדיה יגרמו להארדן להעפיל על רוז, אבל אפילו שלא כשחקן חמישייה, האם מגיע לו בכלל להיות אול סטאר?

לפי חוקי הליגה לאול סטאר לפחות 6 מה-12 חייבים להיות FRONT COURT (ולא יותר מ-8), הווה אומר שרוז יצטרך להיות אחד מ-6 גארדים (ובמקרה הקשה יותר אחד מארבעה).

.

השאלה היא אם ה-MVP של 2011 הוא אחד מ-6 הגארדים הטובים במערב.

החיובים?

*הוא קולע 19.3 נק' למשחק, הממוצע הגבוה ביותר שלו מאז עונת ה-MVP.

*הוא יורה בדיוק של 43% מאחורי הקשת, הדיוק הגדול ביותר שלו – בהרבה – בכל הקריירה.

*היו לו כמה הצגות גדולות העונה, כולל 50 נגד הג'אז, וסל נצחון נגד הסאנס.

השליליים?

*הוא משחק בקבוצה מפגרת של 24-22, אבל במשחקים שהוא לא שיחק היא 3-7!

*עם כל הכבוד לממוצעו, ישנם במערב 22 שחקנים עם ממוצע גבוב יותר; הוא מס' 21 באסיסטים, ומס' 77 בגניבות.

*סטפן קרי, ג'יימס הארדן, קליי ת'ומפסון, דמיאן לילארד, ראסל ווסטברוק, דמאר דרוזן, דונובן מיצ'ל, דרו הולידיי, סיג'יי מקולום, ג'מאל מוריי, דווין בוקר…

תחליטו אתם!

4. תאמינו לי שאני לא אוהד הלייקרס

אבל מה לעשות שהם מפציצים אותי עם ה-NEWSLETTERS שלהם יומם ולילה?

היום הניוזלטר שלהם הגיע עם הכותרת:

Jeanie Buss: Lakers are interested only in players who want to play with LeBron James

ג'יני באס אמרה לפני הצהרתה ש'כל מי שחושב לשחק עבור הלייקרס בעתיד, מוטב שירצה לשחק עם לברון'. הרעיון לומר זאת נולד אצלה כבר לפני כמה שנים כששמעה שישנם כמה שחקני אול סטאר שלא מוכנים לשחק עם קובי בריאנט.

*

היא הוסיפה:

 When I heard the same comments emerging about LeBron James, it made me laugh just as it did with Bryant.

“If somebody doesn’t want to play with the best player playing in the NBA right now, then I don’t want them on the team,” Buss said during a podcast interview with ESPN’s Zach Lowe.

הפודקסט היה ארוך כאורך הגלות, ולשאלתו של לאו היא הגיבה, "אני תומכת בלוק וולטון כמאמן אבל ההחלטה בקשר להמשך תפקידו כמאמן היא של מג'יק ג'ונסון ולא שלי".

 

*
*
*

6. המשך לסאגה בין ראסל ווסטברוק ויוסוף נורקיץ'

7. הסרטון הגיע לידי יוסוף שהגיב כך…

 

8. תנו מבט בדווין בוקר הגבור שרץ בתעלה להתחיל קרב עם ג'ורגי דיאנג…(מזל לבוקר שלא הגיע אליו…)

 

9. השחקן הטוב ביותר ממדינת וורמונט: טיילור קופרנאת'

 

*

אלא אם כן אתה ג'אנקי של כדורסל ברמה אמיתית, הסיכוי הוא שאף פעם לא שמעת על טיילור קופרנאת'. וורמונט היא המדטינה היחידה בין כל מדינות ארה"ב שלא נולד בה והיא לא יצרה שחקן NBA. הוא היה שחקן של 2.07 מ' עם ג'אמפר מאד לא אורתודוכסי. הוא היה זורק את הכדור מאחורי ראשו כמין מקלעת היורה כדורי כוח. הרגע הגדול ביותר שלו – ואולי של אונ' וורמונט – היה כשהם ניצחו את סירקיוז ב-NCAA. הוא המשיך לשחק כמה שנים באירופה.

10. דינו מנגין – השחקן המלוכלך בתולדות הכדורסל האירופאי

דינו מנגין היה שחקן איטלקי בשנות ה-70 וה-80, לפני הזמן שלכם. מרטי בלייק – היהודי שבשנים ההם היה 'האיש של ה-NBA באירופה', הפך למנכ"ל של אטלנטה האוקס, והוא זכר אותו כשור מלחמה כזה פראי שהוא החליט לבחור בו בדראפט של 1970.

דינו  אף פעם לא שיחק ב-NBA. את הסיבה איני יודע. הוא זכה בתואר  Mr. Europa לשחקן האירופאי הטוב ביותר בשנות 1980 ו-1983. ב-1991 הוא ניבחר ע"י המגזין Giganti del Basket.כשחקן האירופאי הגדול בכל הזמנים.

הוא שיחק 836 משחקים בליגה האיטלקית וקלע 8,560 נק'. הוא שיחק בעשרה פיינלס רצופים  עם קבוצת Ignis Varese, וזכה ב-5 אליפויות אירופאיות ואז זכה עוד שתיים.עם Olimpia Milano,. הוא האכיל את מכבי מספיק מרורים, אבל מכבי גם האכילו אותו בכמה. כשהוא היה מגיע ליד אליהו הוא היה האדם השנוא בציבור.

בנו אנדריאה הפך אף הוא לשחקן מצויין באירופה.

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
84 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
סוסמעץ
סוסמעץ
24/01/2019 4:23:44

לא יאומן שפעם ממש אהבתי את הצ'יטה..

דרק רוז בטוח אולסטר – אם היה משחק במזרח 🙂

תודה על המעורב דוק

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
24/01/2019 9:26:19
Reply to  סוסמעץ

מאז ומתמיד חשבתי שהוא אידיוט והוא הגעיל אותי כבנאדם וכשחקן.

Adiso33
Adiso33
24/01/2019 5:56:50

אחלה מעורב.
ריק קרלייל מקבל הרבה פידבקים והערכה שלדעתי גם מוגזמים.
חוץ מאותה אליפות הבן אדם לא ממש הצליח לבנות קבוצה ולא טיפח צעירים,יש לו עניין עם שחקנים בעלי אופי חזק.
כן ,הוא הצליח באינדיאנה והביא לדאלאס אליפות אבל המעמד שלו לדעתי אוברייטד.

אני אוהב את מה שהולך בליגה בקטע ההטרלות והעניין בתוך המגרש ומחוצה לו.
ראס ,אמביד ועוד כמה מחזירים קצת את הכדורסל למקום מעניין ,נטול חברויות ומוצי פוצי.

לרוז יש סיכוי להיבחר כי יקבל קולות מהשחקנים .

חרש עץ
חרש עץ
24/01/2019 8:25:28
Reply to  Adiso33

ראס ןאמביד אדירים 2 הטראש נטוקרים הכי גדולים היום בליגה.

אמביד לא סותם את הפה לשנייה גם במשחקים אני שומע אותו לפעמים שמיקרופון חזק מדבר כל המשחק באמצע ריצה והכל :), לא חבל על האנרגיה? אבל ככה אולי הוא מכניס את עצמו לזון

סולי
24/01/2019 15:54:10
Reply to  Adiso33

"טיפח צעירים"? בלי להיכנס לאם קרלייל עשה את זה או לא – זה בשום פנים ואופן לא אחד מהמשימות הנדרשות ממאמן באן בי איי…
הוא לא מאמן קבוצת נוער שצריך לטפח כשרונות לקבוצה הבוגרת. למאמן באן בי איי יש בעיקרון ובגדול (מאד) שני מצבים שמוגדרים על ידי ההנהלה/בעלים – להיות קבוצה מנצחת או לבנות קבוצה חדשה כדי שתיהיה קבוצה מנצחת בעתיד.
אני חושב שסך הכל קרלייל עומד במשימות הנ"ל די בכבוד, כשהיו לו כלים להיות קבוצה טובה ומנצחת הוא בהחלט הוביל אותם לשם (הופעות רצופות בפליאוף+הגעה לגמרים/חצי גמר וכמובן האליפות), ובשנתיים האחרונות כשאין לו קבוצה מנצחת הוא עובר די מהר את שלב הבנייה ונראה שאוטוטו הם שוב בדרך להיות קבוצה כזאת (בניגוד למשל מקבוצות כמו ניו יורק/אורלנדו/פיניקס/סקרמנטו/מיניסוטה/וכו' ששנים נתקעות בבינוניות ולא מצליחות לבנות קבוצות מנצחות).

חרש עץ
חרש עץ
24/01/2019 6:48:52

מנחם מה קרלייל עשה? נתן את המפתחות ללוקה. זיהה ישר מי הפרנצייז שלו.

רוצה לראות דוגמא הפוכה של מאמן שלא זיהה את סה? ראה פיניקס.

מה אתה רוצה שהוא יעשה במאבס? הסגל שלהם כמעט כולו יורוקאפ ועל הנייר אולי החלש במערב איזה ציפיות יש לך ממנו?

הם עכדיו יעיפו את סמית ובארנס וינסו להביא שחקנים סביב לוקה ולבנות. הוא מאמן מעולה ומהטובים בליגה. אפשר לחשוב אפלטון איזה כשרונות עברו במאבס שהוא לא פיתח אותם?

Mbk
Mbk
24/01/2019 6:49:13

תודה רבה מנחם
דינו מנגין דווקא היה זוכה לכבוד מיושבי ההיכל
כמו לא מעט שחקנים שהיו אגדות אירופאיות ( קורבלאן )
אם אני לא טועה מנגין HOF
פופוביץ ענק. !!!!
פנינים על הבוקר מנחם

חרש עץ
חרש עץ
24/01/2019 6:52:37

דרק רוז לא אולסטאר. לא כל שחקן סביר בליגה הוא אולסטאר נואה גרין וקורבר כבר הזנו את האולסטאר מספיק.

קרי הארדן ראס ליליארד דרוזן מורי מיצל לוקה קונלי סוויט לו כל אלו ראויים לפניו במערב.

ארי
ארי
24/01/2019 7:48:50

אני אישית הצבעתי עבור דרק רוז וכמעט רק בשבילו,
עם כל הכבוד לניתוחים ולמספרים הלב איתו ובגדול
איזה סיפור מרגש הוא!
היה נפלא הערב לראות את הזקן בגארדן קולע 61 נקודות ללא כל מאמץ, הדאנק האחרון אחרי החטיפה שלו הימם את הקהל

השרת
השרת
24/01/2019 7:50:44

האולסטאר זה אירוע לאוהדים.

האוהדים רוצים לראות את דרק רוז (וווייד ודנוציץ) אז כן, הם אולסטארים וצריכים להיבחר. אני חושב שהדרך הכי טוב לפתור את בעיית ההצבעות פאצוליה, זה איכשהו להגביל או לנרמל הצבעות ממדינות לפי גודל האוכלוסיה שלהם, ואז באמת נקבל את בחירת הקהל בלי פאצוליות.

הסיפור קאמבק של דרק רוז הוא מדהים ומגיע לו להיות אולסטאר, גם לווייד מגיע כהוקרה בעונתו האחרונה, ודנוציץ יהיה אולסטאר מהשנה הבאה בטוח גם אם לא יכנס השנה. ההצבעות ללוקה זה לא כמו ההצבעות לזאזא.

ותודה על המעורב כמובן, כתבת אתמול או שלשום שאתה לא חושב שהכתיבת מעורבים היומיים הם משהו שהאתר לא צריך ולא יסתדר בלעדיו, אבל תדע שכל בוקר שאני פותח הופס אני מקווה שיהיה גם את המעורב היומי שלך.

bobby
bobby
24/01/2019 12:09:48
Reply to  השרת

+100
אהבתי את רעיון הנרמול לפי מדינות. ככה באמת בעיית זאזא לא תחזור על עצמה, כשבמקביל כן תינתן התחשבות להעדםת הקהל.
לרוז בהחלט מגיע להיבחר לאור הרנסנס שהוא חווה. נכון, הוא כבר לא יהיה אותו שחקן שהיה, אבל לפחות הוא הצליח למצב את עצמו חזרה בתפקיד של גארד לגיטימי, בין אם ברמת חמישייה או רמת ספסל.
גארדים פציעים אחרים כמו דרון וויליאמס או סטיב פרנסיס לדוגמה לא הצליחו לייצב את הקריירה שלהם אחרי הפציעות. רוז אחרי מאמץ גדול הצליח, וזה מרשים מאוד בינתיים.

Koala swag
Koala swag
24/01/2019 13:23:17
Reply to  השרת

רעיון הנרמול הוא טוב בעיקרון. הוא לא באמת יפתור מקרה זאזא לחלוטין אם יבוא פתאום זאזא סיני או הודי.

Tom
Tom
24/01/2019 13:28:46
Reply to  השרת

כל מילה בסלע!

avri
avri
24/01/2019 15:54:44
Reply to  השרת

רעיון הנרמול על פי גודל האוכלוסיה הוא גרוע מאוד – בסין יש פי 4 יותר תושבים מאשר בארהב וכל קמפיין קטנטן שם יטיס אנשים לאולסטאר.

מסכים ביותר להערה על חשיבות המעורב לאתר.

מנחם לס
מנחם לס
24/01/2019 16:49:05
Reply to  השרת

תודה. מעריך זאת מאד

ברוך רובין
ברוך רובין
24/01/2019 7:50:50

אחרי העונה יצטרכו להוסיף לפסל הMVP זקן, אם כל הכבוד ליאניס ויש הרבה כבוד הארדן מציג שליטה ומספרים שלא נראתה מאז ימיו של וילט, לא לברון לא ג’ורדן לא קארים, אף אחד לא הציג דבר כזה ומי יודע אם יחזור בעתיד .61 נקודות וזה ערב רגיל שלו, אין בקבוצה פרט לגורדון (בסל הנוכחי ) אף שחקן שמתאים לחמישייה וכמה מהם שיותר מתאימים ל מקדונלדס מאשר לNBA. האיש מקבל שמירות כפולות ומשולשות כולם יודעים מה הוא הולך לעשות ועדיין אי אפשר לעשות כלום. אני מרגיש בוש ונכלם שאני מנסה לחשוב על דרכים לעוצרו ולא מצליח.
.
חסר תקדים הוא יהיה חייב להיכנס לרשימה של הגדולים ביותר גם ללא טבעת מדובר בשחקן היסטורי וחד פעמי.

חרש עץ
חרש עץ
24/01/2019 8:10:08

הארדן בלתי עציר. השחקן הטוב בעולם כנראה היום.

משחק הבא בטורנטו כבר לא יעזור לו כמה יקלע, הפסד בטוח

ברוך רובין
ברוך רובין
24/01/2019 8:13:05
Reply to  חרש עץ

מה זה כנראה הוא השחקן הטוב בעולם בכמה רמות מעל כולם, יש הארדן ואז את השאר כמו מסי ב2011 בכדורגל

חרש עץ
חרש עץ
24/01/2019 8:23:31

הכי טוב בעולם רק אחרי קליי תומפסון

ברוך רובין
ברוך רובין
24/01/2019 8:25:29
Reply to  חרש עץ

הרגו אותי קראתי וכמה שצחקתי מהשוואה הזאת.

ברוך רובין
ברוך רובין
24/01/2019 8:27:00
Reply to  חרש עץ

מיותר לציין שהמזל הרע היחיד שחו שהוא בחר להוביל קבוצה לבד בעולם שיש דוראנטים ולברונים שבחרו לקנות טבעות באמזון. הייתי מוכן לשים את כל כספי אם הוא היה משחק במקום סימונס בפילי שהם היו מפרקים את גולדן סטייט וזה אפילו לא היה קרוב.

חרש עץ
חרש עץ
24/01/2019 8:28:46
Reply to  חרש עץ

הארדן במקום סימונס בפילי הם עושים סוויפ על גולדן סטייט. הוא ואמביד היו בונים גורדי שחקים בראש של קרי ודוראנט

חרש עץ
חרש עץ
24/01/2019 8:31:07
Reply to  חרש עץ

אגב אחרי שיקח השנה MVP הארדן יצטרף לקארל מלון כשחקנים היחידים שלקחו 2 תארי MVP ובלי אליפות

Shadow
Shadow
24/01/2019 8:39:08
Reply to  חרש עץ

ברוך איזה שטויות אתה מדבר הבנאדם זורק 40 פעם. 22 נקודות מהעונשין כלומר 39 נקודות ב 38 זריקות. 5 מ 20 מהשלוש. על הניקס. מזל רע שהוא בחר להוביל קבוצה לבד? אם הוא לא היה לבד הוא בחיים לא היה עושה מספרים כאלה. פילי? לא סוויפ ולא נעלים היה רב עם אמביד עוד בחדר הלבשה ושוב מי היה נותן לו שם לזרוק 40 פעמים? אמביד היה שובר לו את הגולגולת סטייל וורלדפיס.

חרש עץ
חרש עץ
24/01/2019 8:59:49
Reply to  חרש עץ

הוא לא היה זורק 40 פעם בפילי כי לא היה צריך. מייקל ב1988 לא שיחק עם פחים שהעמיד בממוצעים האלו?

קובי ב-05 לא שיחק עם קאוואמי וסמושי שהעמיד את המספרים האלו?

אז הארדן משחק עם דונאל האוס ואוסטין ריברס והגופות של פאריד וננה שנראים תאומים אז הוא עושה את זה.

בפילי הוא היה מפנק יותר באסיסטים. אגב עונה שעברה הוןא נתן 32 נק עם פול ועם כולם

הוא לא היה רב עם אחד, הארדן כוכב עם אופי מאד נוח, הוא נהנה לפרגן מאד.

הוא ואמביד היו רוצחים את גולדן סטייט, פשוט דורכים ומשמידים אותם

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
24/01/2019 12:54:38
Reply to  חרש עץ

שמעון אתה צודק. הארדן בפילי היה יכול להיות חלום. והוא אדם די נוח, היה מסתדר יפה מאוד עם אמביד

ברוך רובין
ברוך רובין
24/01/2019 16:35:57
Reply to  חרש עץ

די מצחיק שהביקורת,באה ממעריצי קובי.

Dor
Dor
24/01/2019 8:29:54

5 מ 20 מהשלוש? אפילו קובי לא התקרב לכמות הזריקות של הארדן ושניכם עפים עליו כאילו הוא ניצח עכשיו לבדו את הבולס הגדולה ולא את הגופה של הניקס (שממש לא התאמצו לשמור עליו) ב 4 הפרש. והנה אנקדוטה קטנה שאני נקווה שתכניס את שניכם קצת לפרופורציות: לפני כמה שנים טובות היתה תקופה שטי-מאק ואייג׳נט זירו נתנו משחקי 40 ו 50 נקודות ללא אבחנה. גם אז אני זוכר שדיברו על מקגריידי כאחד הגדולים… וכידוע לא גובים ולא יער.. הזקן אמנם שחקן התקפה ענק, אבל רחוק מלאחוז בסופרלטיבים של הגאוניות בנות 12 שאתם מרעיפים עליו

Dor
Dor
24/01/2019 8:31:18
Reply to  Dor

גאוניות=גרופיות

Captain Beefheart
Captain Beefheart
24/01/2019 8:31:48
Reply to  Dor

X10

חרש עץ
חרש עץ
24/01/2019 8:34:46
Reply to  Dor

אתה חי בסרט אייגנט זירו וטימאק עשו את זה 3-4 משחקים ביום טוב. הם לא התקרבו למספרים ולממוצעים של הארדן ומיותר לציין שלא הגיעו לכלום. הארדן עשה פעמיים גמר מערב ולקח את גולדן עם דוראנט לגיים 7. הארדן הוא שחקן טופ 20 היסטורי כבר היום ככה כמו שהוא. עוד MVP העונה יעלה אותו עוד

גיימס הארדן עם ממוצע של 45 נק למשחק בשנת 2019!!! גיימס הארדן עם ממוצע 36 נק למשחק כל העונה!!

רק מייקל 1988 ווילט נתנו עונות יותר גדולות. על מה אתה מדבר? תראה לי שחקן שסיים עם מעל 36 נק למשחק עונה מאז עידן ווילט. רק מייקל ב1998. קובי עשה מעל 35 ב-05 וזהו. ומדובר אולי ב-3 השחקנים הכי טובים אי פעם.

טימק ואיינגייט זירו עלאק

Shadow
Shadow
24/01/2019 8:41:18
Reply to  Dor

שמעון אתה מסכם קריירות באמצע עונה ובאמצע הקריירה? תן לו עוד כמה שנים שנראה גם איך הוא מזדקן. בוא נראה איך תסתיים העונה הזו קודם כל.

חרש עץ
חרש עץ
24/01/2019 8:49:01
Reply to  Dor

צל-זה לא קשור איך העונה הזאת תסתיים. גיימס הארדן משחק בהתקפה ברמות של מייקל קובי ווילט. הגנה זה כבר סיפור אחר ואין לו אליפויות אז הוא לא יהיה בראשמור אף פעם לצערו. אני כבר בדירוג 50 הגדולים שלי שמתי אותו מקום 21 עונה שעברה.
הבן אדם כבר עשה 2 גמרים של המערב שזה=גמר ליגה בתכלס. והפסיד ל-2 קבוצות היסטוריות של גולדן סטייט. את השנייה עם דוראנט לקח לגיים 7.
הוא MVP מכהן, פעמיים סגן MVP, מלך הסלים.
אין לו מה להוכיח לאף אחד, הוא כבר היום אחד הגדולים גם אם יהיה כרמלו אנתוני מעכשיו ועד סוף הקריירה.

מבחינת יכולת אישית נטו הוא כבר בין הגדולים ביותר מייקל , קובי, ווילט, לברון, קרי, דוראנט, אייברסון, ביג או, הוא שם יחד איתם. כבר היום. הוא לא רואה ממטר את מגיק למשל (שברור שבדירוג כולל יהיה מעליו בגלל 5 אליפויות וכו וכו בסופרטים).

חרש עץ
חרש עץ
24/01/2019 8:55:58
Reply to  Dor

ואני יודע שקשה לכם לעכל את זה כי הוא שמנמן, פלופר, לא שומר, לא הכי אתלט, לא הכי מהיר, לא הכי ארוך אבל הוא בלתי עציר בהתקפה, לא דאבל ולא טריפל טים עוצרים אותו. כולם יודעים מה הוא יעשה ואיך יעשה וחוטפים 40 נק כל יום על הראש

הבעיה שלו שהוא נתקע עם כריס פול שדפק אותו עונה שעברה עם הפציעה ועכשיו דפק אותו מלהתחזק עם שחקנים טובים 4 שנים בחוזה הכי גרוע בהיסטוריה.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
24/01/2019 12:57:23
Reply to  Dor

לא רק זה שהוא שמנמן, פלופר, לא אתלט וכ"ו אלא הוא גם לא משחק את המשחק של קובי ומייקל עם "רצח בעיניים", זרקתי 10000 ביום לסל בפגרה, וכל זה, אלא מקיף את עצמו בבחורות בפגרה ונהנה מהחיים . . .

אחד העם
אחד העם
24/01/2019 9:33:25
Reply to  חרש עץ

שמעון שכחת את סטיב נאש ברשימת mvp כפול ללא אליפות.

shadow- אהבתי את "תנו לו כמה שנים ונראה איך הוא *מזדקן*" על הארדן

חרש עץ
חרש עץ
24/01/2019 9:51:20
Reply to  אחד העם

כן מכחיש את הmvp של נאש שנגנבו מנוביצקי.

אבל כן גם הוא שכחתי אותו באמת

Captain Beefheart
Captain Beefheart
24/01/2019 8:38:10

כשחמותי חולת הסוכרת נוסעת לבקר את המשפחה באמריקה ויש לה כמה שעות להרוג בניו יורק היא הולכת לבניין של הפן סטיישן, יורדת לאולם שנמצא מתחת, מחכה שהניקס יגיעו ואז משלשלת עליהם 40-50 נק'.
זה מה שאני חושב על ה"שיא" של הארדן מהלילה.

חרש עץ
חרש עץ
24/01/2019 8:51:02

זה לא קשור לשיא מול פחוני הניקס.

הוא עשה את המספרים האלו על גולדן, בוסטון, אוק וניצח אותם גם. או שגם הן נמושות?

Dor
Dor
24/01/2019 8:58:53
Reply to  חרש עץ

שמעון אתה מתעלם מהמון נתונים רלוונטיים להארדן כשאתה אומר שגם ג׳ורדן וקובי לא עשו מה שהוא עושה. אני לא איש סטט׳ (גיא וגילרי הם הסמכות בתחום), אבל הריכוזיות של הארדן מטורפת וכמות הזריקות בעיקר מ 3 גם כן. ודבר נוסף, זה שיש לימדו שחקני ״יורוקאפ״ כמו שאמרת דווקא עוזר לו להגיע למספרים שלו ולא להיפך. עם CP3 לדוגמא אחוז השימוש שלו היה יורד וכך גם כמות הזריקות והממוצעים בהתאם. כל זה שוב בלי לדבר על ההגנה שלו וההתמדה על פני כמה עונות.

חרש עץ
חרש עץ
24/01/2019 9:02:46
Reply to  Dor

גם עם פול שנה שעברה הוא נתן 32 למשחק. את מי מעניין כל הסטט השטותי נפח וכו? הבן אדם בלתי עציר מנצח קבוצות לבד מוביל ליגה אדריאטית לפלייאוף במערב.
הויכוח הזה סתמי, סבבה הא שחקן רגיל פלופר שמקומו בתיאטרון, השופטים מנצחים לו משחקים, הוא במקרה כדורסל, הוא ברמה של קמבה ווקר.

Dor
Dor
24/01/2019 9:15:37
Reply to  Dor

אל תקח קשה את הביקורת, אני מסכים איתך לגמרי שהוא שחקן התקפה חד פעמי עם יכולות מדהימות. העניין הוא שאתה (וגם אני חוטא בזה) ממהר ״להמליך מלכים״ במקרה הזה כשאתה הרי מכיר מצוין את הנבא ויודע שהארדן במרחק פציעה אחת (טפו טפו…) מהיעלמות אל תהומות הנשיה המקגרידיים.. הזכרון שלנו קצר והארדן לדעתי ירוויח את מקומו בראשמור אחרי שייתן עוד כמה עונות גדולות מה שאני חושב שאכן יקרה

אפלטון
אפלטון
24/01/2019 23:53:07
Reply to  Dor

דור הארדן עם הרבה פחות זריקות מקובי וג'ורדן בעונות השיא שלהם.
גם מבחינת זריקות עונשין ויוסג' זה מאוד דומה.
קצת מספרים כי אנשים אוהבים לזרוק 'עובדות' בלי לגבות אותן.
ג'ורדן 1988- 37 נק' למשחק, 27.8 זריקות, 11.9 זריקות עונשין. טרו שוטינג 60.1%, 38.3% יוסג'. שיקגו מקום 8 במזרח, עפו בסוויפ בסיבוב הראשון.
קובי 2005-6 – 35.4 נק' למשחק, 27.2 זריקות למשחק, 10.2 זריקות עונשין. טרושוטינג 55.9%, 38.7% יוסג'. לייקרס מקום 7 במערב, עפו בסיבוב הראשון.
הארדן 2018-19- 36.3 נק' למשחק, 23.9 זריקות למשחק. 11.9 זריקות עונשין. טרושוטינג 62.2%, יוסג' 40.6%. חצי עונה יוסטון במקום החמישי במערב.

בנוסף להארדן 8.3 אס, ו6.6 ריב' לעומת 4.6 אס' ו5.2 ריב' של ג'ורדן ו4.5 אס' ו5.3 ריב' של קובי.
כל מה שהנתונים האלה באים להגיד זה שהארדן לא מחזיק בכדור הרבה יותר מהעונות הגדולות של ג'ורדן וקובי ולא זורק הרבה יותר מהם מהעונשין.
ולגבי המשכיות- ב4 מתוך 5 השנים האחרונות היה לו קייס חזק לmvp ונבחר באחד משני המקומות הראשונים.
ככה שגם מבחינת יעילות קליעה, הצלחה קבוצתית, ומספרים אבסולוטיים הוא עומד על העונות הגדולות בהיסטוריה.
כל זה כמובן עד עכשיו, אני מקווה שלא יצטרך לשאת בנטל הזה ברגע שיחזרו הפצועים אבל להגיד שההצלחה שלו באה על חשבון הצלחת הקבוצה זה לא פחות ממגוחך.

עידו גילרי
עידו גילרי
25/01/2019 0:06:40
Reply to  Dor

אתה עושה סלט מהעונות של ג'ורדן. עונת 19887/88 שלו הייתה 35 למשחק ב-24.4 זריקות עם ה-TS שרשמת ויוסג' של 34.1%. הבולס היו מקום שלישי במזרח ועפו בסיבוב השני (מיותר לציין שנגד הפיסטונס?) אחרי הזריקה המפורסמת בסיבוב הראשון. ה-37 נקודות עם היוסג' הגבוה ביותר זה שנה קודם שהייתה בפועל השנייה שלו בליגה.

אפלטון
אפלטון
25/01/2019 0:24:17
Reply to  Dor

סליחה אז מתקן.
עונת 86-87 והטרושוטינג 56.2%. זה רק מחזק את הטענה שלי כנגד כל אלה שזועקים על כמות הזריקות והיעילות

עידו גילרי
עידו גילרי
25/01/2019 0:37:09
Reply to  Dor

קודם כל – לא ממש נכון להשוות עונות בין התקופות הנ"ל לפחות לא כשזה מגיע לאחוזי קליעה וכמות זריקות. אם אתה רוצה השוואה באמת נכונה אז זה יותר לעונת 1987/88 (כמו שציינתי עונת 1986/7 הייתה מעשית השנייה שלו בליגה). מעבר לעניין הזה. כל הנתונים גם יחד לא אומרים (וגם אני מתקשה להאמין שאתה באמת חושב ככה) שהארדן לא מחזיק יותר בכדור ממה שהשניים האחרים החזיקו. הוא פחות או יותר מקפיץ כל התקפה לדעת. לגבי היוסג' – כל עוד הוא מצליח לשמור על אפקטיביות , אז יאללה.
ובנושא לגמרי לא קשור – ראית ש-CP3 שודרג ל-questionable למחר?

אפלטון
אפלטון
25/01/2019 0:49:32
Reply to  Dor

למה לא נכון להשוות לעונת 86-87 כשמדברים על עונת השיא (לפחות מבחינת ווליום) ומה הקשר לאיזו עונה זו היתה בקריירה? אף אחד לא מעיז להשוות בין הארדן לג'ורדן מבחינת קריירה, אבל להגיד שקובי (או ג'ורדן) לא התקרבו לכמות הזריקות שהארדן לוקח זה עובדתית לא נכון וגם לגבי הזריקות מהקו שכל הזמן חופרים עליהם, כשמסתכלים רואים שכמעט ואין הבדל, ואם כבר הארדן גם יותר יעיל וגם יוצר לאחרים יותר. הבעיה היחידה שאני רואה בנתונים האלה היא ששתי הקבוצות של גורדן וקובי עפו בסיבוב הראשון. רוצה להאמין שיחזרו קצת פצועים וגם הטרפת של הארדן תירגע וגם התלות בו תרד לטובת הקבוצה.
לגבי פול, כבר הספיקו לצאת בהודעה שאומרת שאולי החזרה של פול תידחה לראשון. בוא נגיד שלא הייתי מפתח ציפיות לראות אותו מול טורונטו.

עידו גילרי
עידו גילרי
25/01/2019 0:52:45
Reply to  Dor

כן, בקונטקסט הזה מסכים איתך. אני התכוונתי יותר בהקשר של היעילות כי השימוש בשלשות אז היה מינימלי (לפחות בזמנו של ג'ורדן).

סלים ווארזה
סלים ווארזה
24/01/2019 8:00:24

מנגין לא היה שחקן מלוכלך. קשוח מאוד כן, מלוכלך וודאי שלא.
לראיה הכבוד הגדול בו היה מתקבל ביד אליהו במשחקים נגד מכבי.

תומר
תומר
24/01/2019 9:31:08

+1
זוכר אותו בערוב הקריירה מגיע לכפר בלום במדי טרייסטה (לצד גרגור פוצ'קה ויוגוסלבי צעיר בשם דיאן בודירוגה) ומקבל סטנדינג אוביישן אימתני ומרגש.

שייקה
שייקה
24/01/2019 8:08:25

הפודקסט היה ארוך כאורך הגלות, ולשאלתו של לאו היא הגיבה, "אני תומכת בלוק וולטון כמאמן אבל ההחלטה בקשר להמשך תפקידו כמאמן היא של מג'יק ג'ונסון ולא שלי".

ממש לא מדויק. הקשבת לפודקאסט בכלל? היא הייתה הרבה יותר דיפלומטית מזה.

השרת
השרת
24/01/2019 8:09:30

לגבי קרלייל אני חושב שעצם זה שהוא נתן את המפתחות לרוקי בן 19 סלובני זה דבר לא מבוטל שהרבה מאמנים אחרים לא היו עושים.
.
כל הסיפור עם סמית וחוסר היכולת של קרלייל למצוא את הדרך שהוא ולוקה ישחקו ביחד זה אכן משהו שראוי לביקורת. מצד שני אולי מדובר פה על בעיית אגו של שחקן. מצד שלישי פופ כבר הוכיח פעמים רבות שאגו של שחקנים זה בעייה שמאמן טוב צריך לדעת להתמודד איתה.
.
לגבי המאזן, דאלאס באמת אם הרכב שחקנים חלש, שוב, רוקי בן 19 סלובני הוא השחקן הכי טוב שם, זה אומר הרבה. בנוסף הוא וווסלי מתיוז הם שני חורים ענקיים בהגנה, וכשבקו האחורי שלך אין הגנה, אז אתה לא תגיע רחוק. בנושא הזה האמת קרלייל גם לא נקי מאשמה ומביקורת. אם אני הייתי הוא, פעם הבאה שלוקה נותן לשחקן במתפרצת לעשות לייאפ קל כדי להימנע מעבירה אני ישר מספסל אותו, וגם צועק עליו מול המצלמות פופ סטייל. כל השחקנים שם צריכים לקחת דוגמא ממקסי קלבר שלא מפחד להיות בפוסטר פעם אחר פעם גם אם כמעט ואין לו סיכוי לחסום.

Smiley
Smiley
24/01/2019 11:19:10
Reply to  השרת

מצד שלישי… הקבוצה הזו רק נבנתה עם ג'ורדן ורוקי סלובני שלאט לאט הבינו שהוא הפרינצייז' פלייר שלהם ויש להם גארד סופר מוכשר בעונתו השלישית.
כנראה שלוקח זמן לחבר את התלכיד הזה ולשני שחקנים צעירים לשחק ביחד. המאבס צריכים סבלנות וקיובן מראה זאת שנותן אמון במאמן ונותן לו לבנות לאט לאט הירכיה

אם זה היה קל… הנבחרת האמריקאית ב-2004 (עם לברון, וויד וכרמלו הצעירים) לא היו מפסידי את הזהב.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
24/01/2019 8:21:39

תודה רבה מנחם, מצוין.
לדעתי רוז יכנס ובצדק.
דינו-זאור מנגין עשה לנו צרות צרורות אבל הערכתי אותו מאד.
ג'ני צודקת, רק שתסביר את זה למג'יק שיעשה כבר טרייד….
פופ גדול.

המשגיח
המשגיח
24/01/2019 8:24:56

תודה דוק.
לא מסכים עם המסקנה לגבי קרלייל. שווה לתת לזה עוד זמן.

רוז – לא חושב שמגיע לו להיות אולסטאר. אולי אם היה משחק ככה במזרח. במערב התחרות גדולה מדי.

Captain Beefheart
Captain Beefheart
24/01/2019 8:34:03

דינו מנגין היה אויב אהוב ביד אליהו ואחרי שפרש נשאר אהוב. פופוביץ' קורע. כיכר בסן אנטוניו על שמו זה רק עניין של זמן.

דה שוט
דה שוט
24/01/2019 9:06:54

תודה מנחם,
אם הארדן היה זורק חצי, האחרים היו יותר טובים, ההגנה הייתה משתפרת, ולא היו מגיעים למשחק צמוד עם הניקס. אין ואקום בכדורסל, כששחקן מכדרר כל ההתקפה ואז זורק – האחרים הופכים לעציצים.
#באסה_להיות_שחקן_ברוקטס

חרש עץ
חרש עץ
24/01/2019 9:12:34
Reply to  דה שוט

דונאל האוס היה תוקע 4 שלשות, אוסטין ריברס היה חודר מעמיד 20 נק למשחק. קנת פאריד היה בכושר 08 דרים טים USA ודנבר והיה אוכל את כולם בהגנה ודופק דאנקים.
ננה היה חוזר 8 שנים גם בזמן והיה מפלצת דאבל דאבל
אריק גורדון היה בכושר אולסטאר 2011 עם 22 נק למשחק
פי גי טאקר היה מפגיז קלאץ כמו בחולוניה 08

הרוקטס היו טסים למקום הראשון בליגה ולאליפות, דאנטוני היה מאמן העונה. הארדן היה יעיל עם 20 נק ו-12 אס ב87% אפקטיבי ו-110% טרו שוטינג, עם נט רייטינג מקום 1 בליגה.

המ המ המ… ואז אני נזכר בשנת 2016 של ראס שגם לצידו היו כוכבים כאולדיפו האולסטאר שנזרק מטורנטו, אדמס שעוד היה רזה ונגר וכל מיני דונאל האוסים למיניהם גם הוא אז לא מסר לאף אחד, אם רק היה מוסר הם היו גם לוקחים אליפות

Berch
Berch
24/01/2019 10:09:22
Reply to  חרש עץ

אמרת פי ג'יי טאקר וחולוניה.
מעולה אתה. רשמתי לך שתי (!) נקודות !!
🙂

דה שוט
24/01/2019 11:31:38
Reply to  חרש עץ

גם ב-2016 אם ראס היה משתף את החברים היה יותר טוב. גם אז, כמו הארדן היום – כל מה שעניין אותם זו רק סטטיסטיקה אישית.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
24/01/2019 9:18:11
Reply to  דה שוט

100000+

אלכס
אלכס
24/01/2019 9:18:06

דינו מנגין האגדי דווקא קיבל המון כבוד ביד אליהו לפחות בשנים האחרונות שלו .
ממש לא הייתי מגדיר אותו מלוכלך אלא קשוח ופיזי מאוד.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
24/01/2019 9:20:15

ג'ון קולינס יהיה סופרסטאר. פרנצ'ייז פלייר אמיתי. אני רואה אותו טוב מהגבה כבר בשנה-שנתיים הקרובות.
קנטר אמר שהבטיחו לו שהוא פותח ובסוף לא שיחק בכלל. דרש טרייד.
הניקס פח זבל אחד גדול, מלמעלה עד למטה.
פיזדייל אכזבת העונה.

Berch
Berch
24/01/2019 9:37:37

כיף של מעורב על הבוקר
מתחיל להיות חם במשחקים. לא כולם נחמדים. מעניין אם זו הוראה מלמעלה …
נורקיץ' עם "ווסטבריק" קרע אותי מצחוק
🙂

ניר מועלם
Editor
24/01/2019 10:25:07

תודה על המעורב.
הוידאו של בוקר גדול, חחח מעניין אם הוא תפס אותו.
מפתיע קצת ההרחקה של דונציץ.
לגבי האולסטאר – הייתי מעדיף לראות את דריק רוז שם מאשר את קליי , מיצל וכו'.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
24/01/2019 10:48:42

תודה על המעורב
איזה כיף לראות את דינו מנגין הגדול

ולדי קוגן
24/01/2019 11:01:42

אחלה מעורב כרגיל.לדעתי החמישיות היום יהיו קיירי קמבה אמביד קוואי יאניס במזרח, ובמערב זה יהיה קרי הארדן דוראנט לברון גבה.

Smiley
Smiley
24/01/2019 11:20:23

אם כל הכבוד לרוז ולסיפור ההצלחה (היחסי שלו) וזה שהדבר יכול לעורר אחלה פרסום, הוא עדיין לא שווה אול סטאר

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
24/01/2019 13:03:06

תודה מנחם.
דינו מנגין זה ביל ליימביר הארופאי.
קראתי איפשהו שב-5 המשחקים האחרונים הארדן קלע 263 נקודות בלי שהוא קיבל אפילו אסיסט אחד, מדהים כמה שהוא עושה את הכל לבד. במשחקים ביוסטון הוא גם מנגב את הפרקט אחרי ששחקן נופל על הריצפה. זה לא מצב רצוי אבל זו עובדה.
רצף הנקודות הארוך ביותר ששחקן אחר עשה ללא קבלת אסיסט הוא 53, יחי ההבדל הקטן.

גיא רוזן
גיא רוזן
24/01/2019 13:11:02

אני מאוהדיו של הארדן,
אבל צריך לכתוב את האמת –
היא לא מחויבת המציאות, צורת המשחק של יוסטון באותם 5 משחקים.
גורדון יודע להוביל כדור,
ריברס יודע להוביל כדור.
זה לא היה מזיק ליוסטון אם בדקות מסוימות הארדן היה זה שמשחק אוף דה בול.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
24/01/2019 13:25:10

גורדון יודע להוביל כדור וגם למסור אבל הוא בכושר גרוע לאחרונה, מאוד לא יציב. ריברס לא יודע ליצור מצבים בשביל אחרים. גם ננה די סחבה ועדיין אין תיאום עם המאנימל. אבל כן, ברור שזה לא מצב רצוי וזה לא יכול להימשך ככה. הארדן גם לא צריך לזרוק כל כך הרבה מהשלוש כשהאחוזים משם הם ברצפה.

שי
שי
24/01/2019 14:18:38

מתי מכריזים על שחקני האולסטאר?

מוטה זוכמיר
מוטה זוכמיר
24/01/2019 15:52:10

הארדן עשה צעדים

זיו פנמה
זיו פנמה
24/01/2019 16:09:46

אין חדש תחת השמש

דורון
דורון
24/01/2019 16:53:40

תודה על המעורב מנחם הבלתי נדלה

מנחם לס
מנחם לס
24/01/2019 17:03:04

תודה לכולם. אני קורא בעיון כל תגובה. זזים עוד שעה להרי ה-SMOKIES (חלק מהאפלאשים) לכמה ימים ל-SPA לנוח ולנקות את הנשמה והגוף במים ממעיין תת-קרקעי המוציא בקצף מים חמים, קצת מסאג'ים, ומדיטציה (שלי תהיה על הטוסיק של סרינה שממש, אבל ממש, הפך לאבטיח). חוזרים ביום ראשון אבל מקווה להמשיך עם המעורבים כרגיל.

דורון
דורון
24/01/2019 17:22:47
Reply to  מנחם לס

שמח בשבילך, מדיטציה מינוס הטוסיק 🙂 תעשה לך טוב וגם האוויר הנקי והאווירה. אל תכתובבחופשה אם לא יוצא לך. אבל אחרי אתה חייב לספר לנו איך הרגשתם.

דורון
דורון
24/01/2019 17:23:35

מנחם, מסור גם לאשה, נסו לאהוב את עצמכם מבפנים ללא צורך במשהו חיצוני לאותם רגעים, להתחבר לעצמי הטהור שבכם. באהבה ובברכת הצלחה בחופשה המבורכת

דורון
דורון
24/01/2019 17:29:29
Reply to  דורון

מאחל לכל המאזינים(גנבתי ממידן הנהדר) לנסות לאהוב את עצמכם מבפנים ללא עאיגו (איני יותר טוב מאף אחד אחר) אפילו לדקה לנסות להגות ולהרהר בזה. זה יגרום לכם אושר והצלחה, זה מעבר להבנה הגיונית.נסו ותצליחו . אפקטיבי גם אם זהלשבריריי שניות. אתם אהבה טהורה כולכם

רועי ויינברג
Admin
24/01/2019 20:34:37

תודה מנחם. לא הייתי מפטר את קרלייל אחרי כל השנים המוצלחות של דאלאס איתו, למרות שהוא קצת אוברייטד. הקבוצה בנויה לא טוב כשדיאנדרה ג'ורדן ודניס סמית' מאוד מאכזבים. הבעיה לא אצלו ושנה הבאה הם יצטרכו לבנות טוב יותר.

בננה רפה
בננה רפה
24/01/2019 20:54:51

האנד וואן משלוש כמו בקליפ של הארדן – אולי השריקה הכי מקוממת היום בכדורסל.
אין פאול.

מליבו
מליבו
24/01/2019 22:02:05

דינו מנגין זכה לכבוד והערכה בהיכל . אני תמיד תוהה איזה קבוצה הייתה מתפתחת באוקלהומה אם הם היו שומרים על ה’זקן’ קווין דוראנט וראסל…

מליבו
מליבו
24/01/2019 22:05:20

מנחם תהנה ותנקה את הראש עם גייל