1. התנצלות
במעורב של אתמול עשיתי סלט גדול מדמרכוס קאזינס. הכל היה נכון מלבד דבר אחד: הוא לא אמר שאוהדי הווריורס בגולדן סטייט הם ה-"FAKEST". לא משנה שאין מילה כזאת בשפה האנגלית, אבל את הכוונה כולנו יודעים: מה שנגמר ב-"EST" הוא הכי טוב או הכי גרוע, אבל ה-'FAKE' – צביעות – לא כוון כלל אליהם.
הבעייה שלי היא כשאני מרגיש חובה להפיק 'מעורב', וזה קורה בערב כשבאותו זמן אני מסתכל על כדורסל, טניס, או פוטבול. בד"כ אני רגוע מספיק להשתלט על המצב ולכתוב מספיק בפרסומות, בטיים-אאוטים, ובדקות מתות. אבל אסור לי לעשות זאת בשעה שעל הטיווי משחקת ניו אינגלנד פטריוטס בקנזס סיטי נגד הצ'יפס, לאליפות ה-AFC והזכות לייצג את הליגה בסופרבול. ובמיוחד לא במשחק הפכפך ומטרף חושים כזה בו נקבעו יותר נקודות ברבע הרביעי מכל משחק גמר ליגה אחר, ובו קבוצה לקחה מהשנייה את היתרון ואת ההובלה כאילו היו תפוח אדמה חם.
שני המשחקים היו מהמלהיבים, עוצרי הנשימה, ומלאי שגיאות שיפוט קריטיות שבזיכרון. ניו אינגלנד תשחק בסופרבול נגד לוס אנג'לס רמס, אבל לקנזס סיטי וניו אורלינס ישנה זכות לטעון שהן היו צריכות להיות שם, ואיש לא היה מניד עין או מצפצף, מלבד כמובן האוהדים השרופים של שתי המפסידות.
היו שגיאות שיפוט גסות ביותר. אבל שני המשחקים היו מהמרתקים ומלהיבים בזכרון. ולי אסור במקרים כאלה לנסות ולכתוב 'מעורב', ולעשות טעויות דביליות שעלולות לגרום רושם שמנחם הקשיש מתחיל לאבד את זה, כתוצאה מדמנציה או סתם OLD AGE.
מבטיח לא לעשות זאת יותר!
כמובן שאני חי גם תחת רושם שגוי שהאתר חייב את ה'מעורב' שלי כדי לשרוד, ואני יודע טוב-טוב שזה לא כך.
2. "WORST 'NO CALL' IN THE HISTORY OF FOOTBALL
כשנשארו 1:48 דק' על השעון לסיום המשחק, הקורנרבק של הרמס ניקל רוביי-קולמן התנגש ברסיבר של הניונ אורלינס סיינטס טומילי לואיס לפחות שתיים-שלוש שניות לפני שהכדור הגיע לרסיבר 6 יארדס מקו ה-TD, למה שהיה צריך להיות דאון ראשון.
אני חוזה פוטבול מאד שהגעתי הנה ב-1961 וזו היתה אחת הפאשלות הגדולות ביותר שאני ראיתי. היום כמה וכמה עתונים ואתרי פוטבול עצומים במספר הגולשים שלהם כינו את ה-'NO CALL' הזה "THE WORST NO-CALL IN THE HISTORY OF FOOTBALL", כי עם הציפצוף הנכון, הסיכוי שהסיינט ולא הרמס היו משחקים ב'סופרבול' הוא 98% לפחות.
כמובן שמה שהעצים את גודל השגיאה היה התוצאה שהיא גרמה: במקום לשחק בסופרבול הסיינט סיימה את העונה. קשה להסביר את הנזק שניגרם לקבוצה כתוצאה מכך.
היום הליגה לא רק הודתה ב-"UNFORTUNATE ERROR", אלא הבטיחה לשנות את החוקים ולאפשר 'RECORDED REPLAY' במקרים כאלה. 3/4 מבעלי הקבוצות חייבות להצביע על שינוי החוק, ואפשרות של חזייה חוזרת ב-REPLAY במקרים כאלה (הולדינג, או הפרעה בתפיסת כדור). על נגיעה בקו החוץ ועוד ישנם RECORDED REVIEW.
3. איזה שחקן עליון, וחשוב יותר ללייקרס מ'השלישייה' של קליי קוזמה, ברנדון אינגראם, או לונזו בול?
בשבועות הראשונים של העונה כל אוהדי הלייקרס (והרבה מאוהדי ה-NBA שאינם אוהדי הלייקרס) התרכזו, כמובן, בלברון, ואחריו בעיקר בשני הצעירים לונזו בול וברנדון אינגראם. קייל קוזמה היה 'מין שלישי'.
כולם היו בטוחים שעתיד הלייקרס תלוי בהתפתחות של בול ואינגראם להיות אול-סטארים מהדרגה הראשונה. על קוזמה לא היו בטוחים כי הוא היה שחקן 'רגיל מדי'. מצויין, אבל ללא משהו מיוחד. בואו נגיד ללא כל סימן של ג'ניוס.
אינגרום הוא ה-UNKNOWN הגדול. הוא ההפכפך וה-POLARIZING מהשלושה. הוא ובול צעירים בשנתיים מקוזמה (סיימו רק שנת לימודים – האחד בדוק והשני ב-UCLA בעוד קוזמה שיחק 3 שנים ביוטה).
לונזו בול הוא – BY FAR – המגן הטוב בין השלושה. למעשה הוא מגן מעולה לשחקן כה צעיר, וכבר אחד המגינים הטובים ביותר בין כל הפוינט גארדים בליגה בגלל האתלטיות שלו וגובהו.
אבל לונזו התחיל להיפצע ולהחמיץ משחקים. בלייקרס מקווים שזה היה סתם עניין של חוסר מזל. אבל כשהוא שיחק הוא הראה ניצוצות הברקה אמיתית, עם מסירות שלעתים נראות כמג'יק, וכניסה ממאירה לסל עם צעדו הארוך ביותר ומהירותו. הוא גם משחק במין TOTAL ABANDONMENT – ללא היסוס ועם ראש בקיר – ואולי זהו הגורם לפציעותיו ועליו להיזהר יותר בדינמיות המחלטת במשחקו. את חסרונו הגדול כולנו יודעים: זריקתו מהטריי ממשיכה להיות בעייתית. אבל היא בשיפור.
אבל רגע. מה בקשר לקליעת ה-3 של השניים האחרים?
בדיון שהצעתי לאתמול בערב כמעט כל מגיב ללא יוצא מין הכלל התלונן על 'קליעתו של לונזו'. אני יודע שהוא לא פיור שוטר וגם לא יהיה.
אבל רגע…
מוזר. הנה עתה תקעתי מבט באחוז הקליעות של הלייקרס מ-3 ומה גיליתי? שכמה שהוא עדיין רחוק מקליעה טובה מרחוק, הוא עדיין מדייק יותר מאינגראם או מקוזמה!!! (וג'אש הארט טוב מכל השלושה…)
וזאת היתה הטענה הראשית נגד בחירתו כטוב מהשלושה. הקליעה שלו. כי הוא מגן טוב בהרבה מאינגראם, וטוב גם מקוזמה!
PLAYER | FGM | FGA | FG% | 3PM | 3PA | 3P% | FTM | FTA | FT% | 2PM | 2PA | 2P% | PPS | AFG% |
LeBron James, SF | 10.0 | 19.3 | .518 | 2.0 | 5.6 | .356 | 5.3 | 7.8 | 0.68 | 8.0 | 13.7 | .585 | 1.415 | 0.57 |
Kyle Kuzma, PF | 7.3 | 15.6 | .470 | 2.0 | 6.2 | .313 | 2.8 | 3.6 | 0.76 | 5.3 | 9.4 | .575 | 1.243 | 0.53 |
Brandon Ingram, SF | 6.2 | 13.4 | .466 | 0.5 | 1.8 | .297 | 3.4 | 5.3 | 0.64 | 5.7 | 11.6 | .492 | 1.222 | 0.49 |
JaVale McGee, C | 4.9 | 8.2 | .591 | 0.0 | 0.2 | .167 | 1.2 | 1.8 | 0.65 | 4.9 | 8.0 | .599 | 1.326 | 0.59 |
Kentavious Caldwell-Pope, SG | 3.4 | 8.0 | .421 | 1.6 | 4.6 | .343 | 1.8 | 2.1 | 0.88 | 1.8 | 3.4 | .528 | 1.267 | 0.52 |
Lonzo Ball, PG | 3.9 | 9.7 | .406 | 1.6 | 4.9 | .329 | 0.4 | 1.0 | 0.42 | 2.3 | 4.8 | .482 | 1.020 | 0.49 |
Josh Hart, SG | 3.3 | 7.9 | .410 | 1.6 | 4.7 | .344 | 1.0 | 1.5 | 0.70 | 1.7 | 3.2 | .507 | 1.155 | 0.5 |
*
בואו נזרוק מבט על שאר המספרים:
*
PLAYER | GP | GS | MIN | PPG | OFFR | DEFR | RPG | APG | SPG | BPG | TPG | FPG | A/TO | PER |
LeBron James, SF | 34 | 34 | 34.6 | 27.3 | 0.9 | 7.4 | 8.3 | 7.1 | 1.29 | 0.71 | 3.4 | 1.6 | 2.1 | 26.4 |
Kyle Kuzma, PF | 45 | 43 | 33.1 | 19.3 | 0.8 | 5.2 | 6.1 | 2.4 | 0.69 | 0.40 | 2.1 | 2.4 | 1.2 | 15.4 |
Brandon Ingram, SF | 36 | 36 | 32.7 | 16.3 | 0.9 | 4.1 | 4.9 | 2.9 | 0.58 | 0.64 | 2.6 | 2.6 | 1.1 | 11.8 |
JaVale McGee, C | 40 | 37 | 22.3 | 10.9 | 2.5 | 4.4 | 6.9 | 0.8 | 0.68 | 2.25 | 1.5 | 2.4 | 0.6 | 20.6 |
Kentavious Caldwell-Pope, SG | 47 | 7 | 23.8 | 10.1 | 0.5 | 2.2 | 2.7 | 1.1 | 0.85 | 0.11 | 0.6 | 1.6 | 1.7 | 12.3 |
Lonzo Ball, PG | 47 | 45 | 30.3 | 9.9 | 1.1 | 4.2 | 5.3 | 5.4 | 1.47 | 0.40 | 2.2 | 2.4 | 2.5 | 12.0 |
Josh Hart, SG | 47 | 20 | 27.3 | 9.2 | 0.5 | 3.6 | 4.1 | 1.5 | 1.17 | 0.64 | 1.0 | 2.3 | 1.6 | 10.5 |
*
אני מסכים שנכון להיום קייל קוזמה הוא השחקן הטוב והחשוב מהשלושה.
אבל מה שקורה היום בלייקרס לא כל כך חשוב. לכן שאלתי מי השחקן הטוב ביותר והחשוב ביותר של הלייקרס.
לדיון הזה ישנן כמה נקודות מבט.
1)אני מסכים שהיום קוזמה הוא השחקן הטוב מהשלושה ובהיעדרו של לברון הוא לקח שליטה והוא קולע 25+ נקודות למשחק.
2) אבל הלייקרס לא הולכת לשום מקום העונה אז שחקן 'יותר טוב' או שחקן 'פחות טוב' לא מוסיף ולא גורע. אני חושב שהלייקרס יעשו את הפלייאוף ואז יפסידו סיבוב ראשון, ולא משנה אם אחד מהשלושה לא ישחק, איזה אחד לא ישחק, ואפילו אם כל השלושה ישחקו.
3)אולי הדיון על מי מהם הטוב או החשוב ביותר צריך לקחת בחשבון לא מה קורה עתה, אלא מה תהיה תרומתו של כל אחד מהשלושה בעתיד. אין לי כמובן כל 'הוכחות' והעתיד הוא בלתי ידוע, אבל ההרגשה שלי היא שבעוד 5-6 שנים ברנדון אינגראם יהיה השחקן שיפרח מבין ה-3. כשהוא יוסיף עוד כמה קילוגרמים הוא יהיה אחד האתלטים הטובים בליגה, אם לא הטוב ביותר. קוזמה הוא שנתיים מבוגר מאינגראם. רק תתארו לכם איזה שחקן אינגראם יהיה עוד שנתיים!
4)הבעייה שיש לי עם אינגראם? יש בו משהו שמזכיר לי את ניק יאנג. מין עארס כזה שלא עושה חשבון לאף אחד. זה יכול לעבוד בשתי צורות: או לעשות ממנו שחקן-על מהסוג של ד"ר ג'יי אם יהיה רציני, יקשיב להוראות והצעות,, ויחליט שהוא עומד להשקיע הכל כדי לקדם את עצמו ומשחקו, או ליפול תוך עונה או שתיים להיות מין שחקן ספסל שעושה פרצופים והופך למיק מייק ביזלי. כן, כמעט שכחתי: או שילמד להגן או פורגט איט. הוא חור בהגנה כי נדמה לי שעד עתה אף מאמן לא קרע לו את הצורה בדרישות הגנה. אם הוא לא ילמד להרצין ולדעת כיצד לשמור על האיש שלו, הוא לא ישרוד ברמה הגבוהה יותר מדי זמן. אני מאמין שהסף שלו גבוה יותר מזה של קוזמה או בול, אבל פוטנציאל לא קונה ירקות בשוק. הכל – שוב לדעתי – תלוי בו.
5)קייל קוזמה? הוא יילך וישתפר בצורה קבועה ועקבית אבל אין בו ובגופו כל הפתעות. הוא יהיה אול סטאר. הוא יהיה שחקן של 20 נק' ו-8 ריב'. אבל הוא לא יהיה קווין דוראנט שיכול לקלוע 40 נק' ולנצח בעצמו, ולא משנה מי ישמור עליו. במילים אחרות, קייל הוא אחלה שחקן; אחלה אישיות. צעיר שאתה יכול לסמוך עליו 100%.. הוא מנייה בטוחה. אבל אני לא רואה בו שחקן שחבוי בו מג'יק. מה שאתה רואה זה מה שתקבל. מה שאתה רואה זה מה יש, ואני חוזר ואומר שמה שאתה רואה היא תמונה ברורה ובהירה לחלוטין. אגב, כמו אינגראם – אם כי לא כזה גרוע – עליו לשפר את הגנתו. עד עתה הוא משחק 'חמוד' מדי. יש לו פרצוף של צעיר שאתה רוצה לאמץ להיות בנך. אבל עדיף עבורו שיהיה לו פרצוף של ילד שאתה רוצה לשלוח למוסד של עבריינים צעירים.
6)לונזו? ללונזו ישנה מין מיוחדות, ומין גאוניות במשחקו. כשהלייקרס משחקים הוא מושך את מבטי אליו. ראיתי כבר שהכניסה שלו לסל היא בלתי עצירה, אבל כמובן שקלעי הוא לעולם לא יהיה, אפילו שהוא לא נופל משני אחיו לקבוצה. אז מה פסק הדין שלי לגבי לונזו? ישנם מצבים – רוב המצבים – שקבוצה תעדיף את קוזמה, והשני הוא אינגראם. אבל ישנם מצבים – כמו הווריורס, הרוקטס, או הפיניקס – שאחד כמו לונזו הוא בחירה עדיפה על השניים האחרים לפני דפיקת לב אחת. העזרה והתרומה שלונזו יכול לתרום בסיטואציה הנכונה היא מעל ומעבר מה שקוזמה או אינגראם יכולים.
4. ייתכן והפליקנס תפתור את השאלה ל-"3"
-הדיון על עתיד AD הוא הגיוני רק אם הפליקנס יחליטו לעשות את הצעד היחידי שהוא מעשי עבורם – וזה במקרה ש-AD אמר להם ישירות שהוא לא נשאר בקבוצה בתום חוזהו – ולעשות עליו טרייד לפני תחילת עונת 2019-20. כמובן שישנו מצב ש-AD בעצמו עדיין לא גיבש החלטה סופית, מקרה שייתכן מאד שהוא האמת לאמיתה.
במקרה זה כל העתיד שלהם עם AD הוא הימור אחד גדול ואין לי מושג כיצד הם יעדיפו להמר.
אבל אם AD אמר בצורה שלא משתמעת לשתי פנים שהוא לא נשאר, אז הפליקנס כבר עובדים על אפשרויות טרייד.
אני לא מכיר את AD כמובן, אבל לפי מה שכן ראיתי כששיחק בקנטקי, ואז ב-NBA, הוא עושה רושם של חץ ישר, והוא לא נראה לי כטיפוס שירצה לדפוק את הפליקנס. להיפך, הוא ירצה לעזור להם.
אז נניח שהוא כבר החליט שהוא לא נשאר.
ישנן עבורו רק שתי אפשרויות הגיוניות: לייקרס או סלטיקס.
למה רק שתיהן? כי הוא רוצה להיות על במת כדורסל ראשית, ובקבוצה עם סכויים ריאליים לאליפות. אני כמעט בטוח שהמאבק בין הסלטיקס והלייקרס כבר נערך כמו אז, אבל במקום מג'יק נגד לארי, זה מג'יק נגד איינג', ובמקום מאבק על הסלים, זה מאבק אלקטרוני, בחדרים סגורים, ובטלפונים חסויים.
הלינק הראשי ללייקרס הוא ריץ' פול מקלאץ' ספורטס, שהוא הסוכן של לברון ג'יימס והסוכן של AD. יש כאן CONFLICT OF INTERESTS ברור, ובשפת הטריידים "לא מריח טוב", אבל זה גם לא בלתי לגלי. תאמינו לי שמלבד ריץ' פול, הטוחן באוזני AD ש"רק טובתך בראש מעייני", לגבה ישנה קבוצת עורכי דין ומומחי NBA שעובדים לצידו, ודואגים שסוכן ממולח כריץ' פול לא יפילו בפח, בגלל שהאימפריה של לברון היא יותר כדאית לקלאץ' ספורט מהגבה של הגבה, והם לא יהססו לשנייה לעשות מה שטוב להם וללברון, ולא NECESSARILY מה שטוב ל-AD.
ריץ' פול ולברון ג'יימס הם MAFIOSO – בוסים של ה-MOB במאפיה של ה-NBA, ו-AD הוא נאיבי מדי וטהור מדי מכדי להילחם נגדם.
ישנו קמט אחד בכל העסק, והוא ה-15% בונוס בחוזהו. הפליקנס יהיו חייבים לדייויס 4.1 מיליון אקסטרה אם עושים עליו דיל בסיום העונה, או 5.4 מיליון אם עושים עליו דיל עכשיו, לפני הדד-ליין.
הפליקנס כבר הודיעו שהם יעשו הכל למנוע את ה-15%, המכונה 'TRADE KICKER'.
כאן מגיעים אנשי המאפיה של קלאץ' ספורט, כשהגאדפאת'ר הוא ריץ' פול שאומר לפליקנס:
"אם אתם עושים את הדיל איתנו, אנחנו מוותרים על ה-5.4 מיליון".
אני מאמין שהפליקנס יגידו ללייקרס: "יש דיל אם אתם נותנים עבורו את קוזמה ואת לונזו או אינגראם"
הלייקרס יענו: "קוזמה והארט"
הפליקנס: "לונזו, אינגראם, והארט"
הלייקרס: לונזו ואינגראם".
עכשיו הפליקנס עושים חושבים…
למה שלא נעשה דיל עם הסלטיקס, ואם הדיל יעלה 5.4, SO BE IT.
הפליקנס לדני איינג': מה בקשר ל-AD עבור ג'ייסון טאטום ושתי בחירות דראפט סיבוב ראשון?
איינג: יש דיל!
(אז כיצד הפליקנס פתרה את השאלה ל-"3"? בזה שהיא החליטה שהיא לא רוצה אף אחד מה-3. היא מעדיפה את טאטום על קוזמה, ועוד שתי בחירות דראפט סיבוב ראשון על הארט…או…היא מעדיפה את טאטום ושתי בחירות דראפט על לונזו ואינגראם!)
5. תמונות כדורסל
א. מישל אובמה וקובי: איזה יופי!
ב. :סרטון חמוד
JR Smith chimed in on Marcus Smart's reaction to his ejection against the Hawks.
— NBA on ESPN (@ESPNNBA) January 20, 2019
ג. מרק גאסול סניקר:
🏀 @MarcGasol’s #MLKDay #NBAKicks in Memphis! #GrindCity pic.twitter.com/ldTtmrJ0mS
— NBA KICKS (@NBAKicks) January 21, 2019
ד. בעיני הצייר
ה. דוראנט הצעיר
ו. הארדן
6. תמונות מעולם החי – עשרת סוגי הכלבים המסוכנים ביותר
1) Pit Bull
הכלב הזה הוא שני לאף סוג כלב אחר. ישנם סיפורים על 'מלחמות כגלבים' אסורות בקלובים, וה-PIT BULL טרף כל כלב בקלות נדירה. אבל אלה ספורים לא רשמיים ולא ניתנים לאימות. הצאצאים של ה-PIT BULL הם הבולדוגים, שהם קטנים יותר ופחות אגרסיביים.
הפיט-בולס הם האחראים מספר אחד להרג ע"י כלבים. אין מספיק ידע על מה גורם לפיט-בול לצאת מדעתו ולטרוף ילד, ילדה, גבר, או אשה, שאילפו אותם וטיפלו בהם כל ימי חייהם.
2) Rottweiler
*
הכלב הזה היה אחראי על יותר מחצי מקרי המוות בארה"ב הקשורים לכלבים בין השנים 1993 ו-1996. זהו כלב מאד שקט, ביתי, ונאמן לבעליו, אבל כשמישהו זר ניכנס לאזור ביתו, הכלב הזה ששוקל עד 50 ק"ג הופך לזאב. יש להם פה רחב, וחוזק הנשיכה שלהם הוא מס' 1 בין כל הכלבים. אזורים וערים רבות בארה"ב אוסריטם על בעלות הכלב בטזור השיפוט.
4) German Shepherd
5) Great Dane
שייקה
22 ינו 2019 06:30:58תודה, מנחם. אחלה מעורב.
לגבי הכלבים, כתבת דברים מוטים ולא נכונים. אני לא רוצה להיכנס לוויכוח בנושא כלבים מסוכנים אבל בגדול זה שטויות. בטח ובטח מבחינת גזע שזה ממש לא מדויק שיש גזעים מסוכנים. היחידים שמסוכנים הם כלבים מסוימים ובעיקר בעלים מסוימים. מעבר לזה, תחת בול טרייר שמת תמונה של עוד פיטבול…
תומר
22 ינו 2019 08:42:43רשימת הכלבים לא ברורה, האם אלה הכלבים החזקים ביותר שפגיעתם רעה או אלו הנוטים ביותר לתקוף, עצמאיים, טריטוריאליים וקשים לאילוף.
לפיטבולים ולמסטיפים או רוטוויילרים לדוגמא הם באמת חזקים ובעלי נעילת לסתות אימתנית ולכן משמשים בקרבות כלבים, אבל ברוב המקרים הם יהיו כלבי בית חביבים ולא תוקפנים.
לעומתם יש כלבי רועים או כלבי שמירה שברמת ההגדרה אמורים להיות מאוד עצמאיים ומגוננים, הקווקזי, הברזילרו ודומיהם. כלבים כאלה, גם אחרי אילוף יכולים להיות מסוכנים.
אשך טמיר המקורי
22 ינו 2019 09:32:481+
סוסמעץ
22 ינו 2019 06:49:58תמיד כיף לקום אל מעורב
תודה דוק!
אשך טמיר המקורי
22 ינו 2019 06:57:50מנחם בנוגע לכלבים גם אם נתעלם מהשטויות הרגילות שכותבים על פיטבולים הרשימה מפגרת לגמרי.
לרוטוויילר אכן יש יצר הגנה וטריטוריה חזק, אבל הרועה הקווקזי שם אותו בכיס הקטן.
רועה קווקזי יתקוף כדי להרוג והוא לא ייתן שום סימני אזהרה כמו גרגור, חשיפת שיניים ונביחות.
פשוט יסתער עליך, יפיל אותך עם הגודל ויילך לצוואר.
זה כלב שסומך על המשפחה המצומצמת בלבד, צריך נוהג חזק ביותר, ונועד לשמור נגד גנבי צאן.
בנוסף אליו את את המסטיף הטיבטי.
משהו באותו סגנון אבל יותר בלתי-צפוי.
אחד בארץ כמעט הרג מאלפת חיובית שעבדה איתו (יצא לי להכיר את מי שהציל אותה והותקף בעצמו).
אקיטה אמריקאי גם כלב מאוד מסוכן, כולל לבעליו, ומאוד לא נכנע למרות.
לגבי הפיטבולים.
עבדתי שנים איתם. הם אכן שונים קצת מרוב הגזעים האחרים. הם פותחו בשביל קרבות ומתוך כך יש להם סף כאב מאוד גבוה, נשיכה חזקה ביותר ונטייה "ללכת עד הסוף" (לא כולם כמובן), אבל זה מתבטא מול כלבים אחרים וחיות אחרות.
באופן כללי הם נהדרים לאדם, מאוד אוהבים ומקבלי מרות.
כלבי משפחה מצוינים דווקא בגלל סף הכאב הגבוה שמאפשר לתינוקות למשוך להם בכל מקום בלי לעורר תגובה.
כמובן שיש גם פיטים שרוטים, אבל כלבים שרוטים יש מכל הגזעים, תלוי בגנטיקה ובאיך שגידלו אותם.
גיא רוזן
22 ינו 2019 07:16:53צודק ב-100% לגבי הפיט בולים.
כילד, גדלתי עם סטפורדשייר בול טרייר (ממשפחת ה-"פיט בולים", שכוללת את האמריקן פיט בול טרייר),
ובבית, הוא היה כבשה. יכולת למשוך לו את האוזניים או הזנב, והוא היה באדישות מסתכל עליך בלי ניד עפעף (אנחנו לא קצצנו לו את האוזניים, או הזנב).
חובה לציין שבעלים שלא שולח כלב מהזנים הנ"ל לאילוף, לטעמי, הוא פושע.
אבל כאלו שעברו אילוף?
אחלה כלבים.
Dor
22 ינו 2019 08:26:03+10000000 מסכים עם כל מילה ומצטרף לגבי הפיטבולים – למי שמכיר הם פשוט כלבים נהדרים. הכל תלוי בבעלים של הכלב
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
22 ינו 2019 17:07:57+100
אותו דבר לגבי אמסטפים.
היה לי אחד שיכולת להתעלל בו ממש והוא רק היה מחייך. גם אם כל אדם אחר היה מכאיב לו, הוא לא היה מגיב. אבל אם היה קשור והיה רואה כלב אחר הוא היה מיילל בשקט "שחררו אותי, שחררו אותי" ואפילו לא מנסה לקרוע את הרצועה. רציני ומאופק. אבל אם היה משתחרר הסיוט היה מתחיל וכמה אנשים היו נדרשים כדי להפריד ולעצור את הקרב. חטפתי הרבה נשיכות ככה. אותו כנ"ל כשהיה רואה חתול, הוא היה מטפס על עצים כדי לתפוס אותם (אמיתי).
ולמרות שהיה נחוש ללא חת, בגלל הפרווה הדקה הוא היה נחות לעומת כלב גדול עם פרווה עבה.
חרש עץ
22 ינו 2019 07:06:06מנחם ללונזו יש הגנה??? שומר אוויר מחריד שנתן איזה 4 5 משחקים טובים בהגנה כל העונה. כל השלושה גרועים בהגנה למען האמת. קוזמה הכי גרוע. אינגםרם ובול די אותו דבר פחים בהגנה.
אתה חושב לונסו ואינגראהם יהיו אולסטארים? 🤣🤣🤣
קוזמה היה הכימטוב עונה שעברה הכי טוב העונה ויהיה הכי טוב.
לונזו ואינגרם יוטרדו ויעלמו לבינוניות ומטה שבקבוצותיהם החדשות
אסף
22 ינו 2019 07:26:22במהלך העונה הנוכחית הקבוצה שמסוקרת הכי הרבה ובהפרש עצום אצלך מנחם זו הלייקרס. אתה אולי לא שם לב אבל אתה אובססיבי לגבי כל נפיחה שקורית במועדון. זו אינה ביקורת אלא ציון עובדה פשוט
מנחם לס
22 ינו 2019 15:39:47אין ויכוח. זה בגלל שאני חושש מהם
ד"ר רזי הופמן
22 ינו 2019 08:03:574. ואיך זה בדיוק יעבוד כספית? הסלטיקס יהיו עם 4 חוזים ענקיים ועם סך משכורות של כמעט 140 מליון לפני שהתחילו למלא חוסרים והתפנות של שחקנים כמו רוזייר מוריס וביינס. אני הייתי מציע את בראון, הורפורד, 3 בחירות דראפט ראשונות והייתי מוסיף להם גם יאבו ואוג'י.
בהתחשב בכך שדייוויס לא יבטיח לאיינג' חתימה אחרי סיום החוזה לא נראה לי שאיינג יוותר על טייטום שאמנם לא נותן פריצה השנה אבל הפוטנציאל שלו גבוה מזה של בראון כי הקואורדינציה שלו טובה יותר והראייה גם כן. החיסרון של הסופמור לעומת בראון זו ההגנה. אבל במשחק היום ראינו שגם לבראון יש ימים פחות טובים.
נזיר הנשמה
22 ינו 2019 08:35:35לדוק לא נורא בנושא קזינס. אני קורא לרוב גם תגובות. יש מגיבים מאוד רציניים באתר. כך שקבלתי את התמונה הנכונה. בכל מקרה זה מהנה , זה גם מוסיף קצת פלפל.
Trailblazer
22 ינו 2019 08:37:26אני דווקא שמעתי שהפיטבול מכונה "Nanny Dog" ולא סתם. לגבי קאזינס,יכול להיות שהוא מאדרפאקר ציניקן? אני מתחיל לחבב את הבחור
פייקרס
22 ינו 2019 08:47:55לונזו לא יוכל לפתוח בחמישיה של הלייקרס, אם היא מתכוונות לצמרת הגבוהה.
דוקטור, תסתכל על האפקטיב של לונזו. הוא חלש.
הקליעה שלו חלשה מאוד מכל הטווחים, רע מאוד מה-3, רע מאוד-מאוד מהעונשין – יותר גרוע מהכי גרועים בליגה. ומה שחמור, הוא אפילו לא מגיע לקו, רק פעם אחת במשחק! זה אומר שהוא פשוט מפחד להיכנס ולקלוע.
כל זה אומר דבר אחד מאוד ברור: אין לו מקום בתור PG פותח בליגה. בלייקרס? בחיים לא.
בליגה משחקים בעמדה שלו: סטף, הארדן, פול, ראסל, קונלי, קיירי, קמבה, לאורי, וול, לילארד, פוקס… אפילו ד'אנג'לו ראסל זה ליגה אחרת…
התקרה של לונזו זה PG מחליף, לעלות מהספסל עם אנרגיות והגנה חזקה. להיות מין מרכוס סמארט של הלייקרס.
John
22 ינו 2019 11:22:40זה לא שאתה טועה או שבבוא הימים נבואתך לא תתגשם. רק צריך לקחת בחשבון שהילד בן 20. יש לו זמן להתפתח בלא מעט אספקטים במשחק שיהפכו אותו ליעיל יותר וכו'. אני לא מסוגל לסגור פרק מקצועי לילד בן 20 ולקבוע לו תקרות עדיין
zivovivo
23 ינו 2019 00:52:05לונזו שחקן,
יקח לו שנה שנתיים עש שיחבר כמה משחקים ברצף טוסים והתייצב.
יש לו דברים שאי אפשר ללמד וחסר לו דברים שקל ללמוד
והאישיות שלו נראית פוזיטיבית.
לא הייתי עושה טרייד על לונזו זה טעות.
ניר מועלם
22 ינו 2019 09:06:27תענוג לקרוא את המעורב כרגיל , אני תמיד לשמוח לראות שיש מעורב חדש באתר ככה שמבחינתי זה מאסט.
לגבי לונזו – משהו מאוד חסר לי במשחק שלו וזה כמובן הקליעה , הליגה הולכת למקום של קליעה מרחוק וכרגע זה חסר לו וגם חסר לבן סימונס , וכרגע מבחינתי שניהם יכולים להיות גדולים אבל חייבים לשפר את התחום הזה.
אינגראם מבחינתי הוא אכזבה השנה , אני ציפיתי שאחרי עונת רוקי טובה הוא יפרח ועוד יותר ליד לברון אבל מה אנחנו מקבלים זה שחקן פרווה בלבד.
לגבי הטרייד של AD – אני הייתי מעדיף לראות אותו הולך ללייקרס מאשר לסלטיקס , למרות שעל פניו לסלטיקס יש הרבה יותר להציע.
רפיקי
22 ינו 2019 09:23:55לא מבין באנגלית עשירית ממך מנחם אבל נשמע כאילו בוגי אומר שפעם אוהדי הווריורס הכי שנאו אותו והיום הם הכי אוהבים אותו
אמירה די נורמלית
Dani din
22 ינו 2019 10:26:51לא. הוא אמר שהסנדיג אובישין שעשו לו אוהדי הקליפרס זה צביעות.
הוא לא רגיל לקבל עידוד מאוהדים של היריבה. יעבור לו.
רפיקי
22 ינו 2019 14:39:01הבנתי
פריבילגיה של לוחמים
גיא רוזן
22 ינו 2019 09:27:57כפי שעידו כבר הסביר, כמה וכמה פעמים,
הסלטיקס לא יכולים השנה (עד הדדליין) לעשות טרייד על דייויס כל עוד קיירי בקבוצה (בגלל כללי ה-"דסיגנייטד").
Berch
22 ינו 2019 10:00:16מהידע שלי (אשתי מאלפת כלבים חיובית) המסוכנות של כלב נקבעת בעיקר איך שגידלו אותו.
אם הוא גדל רגוע הוא יהיה רגוע.
כמו בני אדם, יש גם כלבים עם בעיות נפש שמובילות לאגרסיביות.
וכמו בני אדם, אם תדחוק אותם לפינה הם יתקפו.
ובקשר לכדורסל…..
אין סיכוי בעולם שלונזו בול יעבור לניו אורלינס.
זה פשוט…. אבא לא ירשה
🙂
Dani din
22 ינו 2019 10:39:03כן, אבל צ׳יוואווה עם המון בעיות נפשיות מקסימום יתן לך ביס קטן. לא ממש מסוכן. לגודל ולכוח יש חשיבות.
זה קצת דומה לויכוח על נשק בארצות הברית. תומכי התיקון השני אומרים שהבעיה היא במפעיל הנשק ולא בנשק עצמו. כלב מאוד חזק ו/או גדול הוא כמו נשק. רוב האנשים יעשו בו שימוש הגון ובטוח, אבל תמיד יהיה את המשוגעים שלא.
בנוסף לכל זה, כמו שנאמר בתגובות קודמות, כלבים כאלו צריך לאלף. כלומר הבעלים צריך לבחור לעשות פעולת מניעה ולהשקיע זמן, כסף ומאמץ בכך. אלו דברים שמעלים את אחוז האנשים שלא יאלפו את הכלב וישארו עם חיה מסוכנת.
שייקה
22 ינו 2019 10:47:06מה שמעלה את אחוז האנשים שיישארו עם חיה מסוכנת זה שאין פיקוח הדוק יותר על אילוף חובה לבעלי גזעים או כלבים מסוימים. צריך שיהיה פיקוח וצריך עוד יותר שהאחזקה תהיה מותנית באילוף וניסיון מתאים.
Dani din
22 ינו 2019 11:13:47ואיך בדיוק יאכפו את זה?
תחזור לדיון על נשק בארצות הברית ותראה שגם שם הטענות הם שצריך יותר פיקוח ויותר בלה בלה. אבל בסופו של דבר מתים יותר אנשים מנשק בארצות הברית מאשר בכל מקום אחר בעולם (שלא במלחמה).
אני אוהב כלבים, אבל אולי על כלבים שיכולים להרוג אפשר לוותר. יש עוד מלא סוגים קטנים יותר וחלשים יותר שיכולים לעשות פחות נזק ועדיין כיף לגדל אותם.
שייקה
22 ינו 2019 14:40:32איך שאוכפים חניה או כל עניין אחר. בטח כשמדובר במשהו שעשוי להיות סכנה ואפילו סכנת חיים.
–
לא מסכים כל כך עם ההשוואה לנשק שלא קשורה רק לפיקוח. כל נשק יכול להרוג, אבל ממש לא כל כלב. זו השוואה מוגזמת וקצת מנותקת הקשר.
–
מה זאת אומרת כלבים שיכולים להרוג? כל כלב בגודל בינוני ומעלה שלא מקבל חינוך טוב ותקין בהחלט יכול לפגוע ואפילו להרוג.
דינגו
22 ינו 2019 16:36:31שייקה, אוכפים מה שקל לאכוף, לא מה שהורג.
למה אתה חושב שיש מצלמות מהירות ולא אוכפים שליחת סמסים/קריאה/איפור/גילוח בנהיגה או החרמת אופניים חשמליים לכל מי שלא עשה תיאוריה ואין לו מושג מה זה רמזור אדום וכביש דו סיטרי?
כי מה שקל לאכוף מביא כסף, מה שקשה – לא אוכפים.
שייקה
22 ינו 2019 22:48:33לא קונה את זה. יש מדינות בעולם שאוכפים בהן דברים שבמדינות אחרות נראים דמיוניים. זה עניין של הרגל, משמעת והתניה.
הציפור הנדירה
23 ינו 2019 12:44:29לדינגו: אופניים חשמליים הם מסוכנים ולא מעט פעמים רוכביהם נוהגים בחוסר אחריות וזלזול בכללי התעבורה, מה שצגביר מאוד את הסכנה.
האווי לאסוף
22 ינו 2019 10:11:12תודה על המעורב, מחכה לו כל יום
Smiley
22 ינו 2019 10:42:12לסלטיקס אסור לוותר על טאטום, הוא אולי היחיד בקבוצה הזו שאסור לגעת בו ולתת לו להתפתח בשקט (למה שכרגע יהיה פול פרס הבא או למעלה מזה)
ד"ר רזי הופמן
22 ינו 2019 11:56:24איינג' חושב כמוך. הוא יתן הכל חוץ מקיירי וטייטום. קיירי הוא כמו פירס בשיאו. איינג' עשה הכל להשאיר אותו עד שפירס החל לדעוך ואז זרק אותו ….. נשאר לי רק לקוות שקיירי יחתום על המקס ושגם הגבהבליבוגי יבוא.
עידו גילרי
22 ינו 2019 12:30:39הנה מישהו אחד שחושב שכדאי להם לעשות את הטרייד עבור דיוויס:
https://www.cbssports.com/nba/news/jayson-tatum-talks-possibility-of-celtics-trading-for-anthony-davis-id-trade-me-too/
Smiley
23 ינו 2019 00:57:42חחחח זכור לי את זה.
בוא אני אשאל אותך, מי לדעתך הסלטיקס צריכים לוותר ומי להתעקש להשאיר במידה ויש טרייד על דיוויס?
הציפור הנדירה
22 ינו 2019 12:00:59לגבי כלבים: כל הכלבים הם בני כלבה, גם החמודים ביותר שלא מסוכנים כלל!!!
John
22 ינו 2019 12:24:05האם אתה מאילו שמאמינים באיסור גידול כלב משום "לא תשים דמים בתוך ביתך"? או שזה בא מכך שגידול חיה זה דבר טמא? סתם סקרן לדעת… אל תיראה את זה כנסיון להיות ציני.
הציפור הנדירה
23 ינו 2019 12:48:36הדברים שכתבתי הם כמובן בדיחה. אני מאמין במה שאסור לפי ההלכה:https://www.hidabroot.org/article/148
הציפור הנדירה
23 ינו 2019 13:09:32ראה כאן עם המקורות בסוף:
https://www.yeshiva.org.il/midrash/2441
http://www.daat.ac.il/encyclopedia/value.asp?id1=832
הציפור הנדירה
23 ינו 2019 13:10:24הקישור הראשון הוא עם המקורות .
הציפור הנדירה
23 ינו 2019 13:16:23שיעור שהועבר בנושא:
http://olamot.net/shiur/%D7%92%D7%99%D7%93%D7%95%D7%9C-%D7%9B%D7%9C%D7%91%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%94%D7%9C%D7%9B%D7%94
שאלה ותשובה בעניין זה:
https://www.kipa.co.il/%D7%A9%D7%90%D7%9C-%D7%90%D7%AA-%D7%94%D7%A8%D7%91/%D7%9B%D7%9C%D7%91-%D7%91%D7%91%D7%99%D7%AA-20/
הציפור הנדירה
23 ינו 2019 13:29:47https://m.ynet.co.il/Articles/3839027
http://www.rambish.org.il › alehu_raanan_00310
הציפור הנדירה
23 ינו 2019 13:35:36הקישור השני לא מפנה למאמר.
http://rambish.org.il/results.php?SearchFunction=find&SearchCode=F1_WRV&SearchRequest=%D7%92%D7%99%D7%93%D7%95%D7%9C%20%D7%9B%D7%9C%D7%91&SearchSort=&UserAction=record,&jump=2
http://www.rambish.org.il/results.php?SearchFunction=find&SearchCode=F1_WRV&SearchRequest=%D7%92%D7%99%D7%93%D7%95%D7%9C%20%D7%9B%D7%9C%D7%91%D7%99%D7%9D&SearchSort=&UserAction=record,&jump=1
Riverman
22 ינו 2019 12:12:30אני במקום איינג' נותן את טייטום ואפילו מוסיף בחירה. יש לו את הייוורד על אותה משבצת רק שגורדון עולה הרבה הרבה יותר וכרגע אין מי שייקח את החוזה שלו.
הציפור הנדירה
23 ינו 2019 13:01:41וראה עם המקורות בסוף: https://www.yeshiva.org.il/midrash/2441
http://www.daat.ac.il/encyclopedia/value.asp?id1=832
הציפור הנדירה
23 ינו 2019 13:05:11זו אמורה להיות תגובה לג'ון ב-16,
גיא רוזן
22 ינו 2019 12:31:45אני קורא המון ספקולציות על מה בוסטון צריכים לעשות בנוגע לדייויס.
צריך לזכור שבעוד שזה נכון שיש להם יותר נכסים מתאימים לטרייד,
יש להם גם כמה מכשולים בדרך:
הם לא יכולים לעשות טרייד עבור דייויס כבר העונה כל עוד קיירי בקבוצה.
יש כלל המונע מהם להחזיק העונה את קיירי ואת דייויס בו זמנית.
.
זה אומר שישנן 2 אפשרויות:
אפשרות א:
דייויס מגיע לפני הדד ליין, וקיירי עוזב (במסגרת אותו טרייד, או במסגרת טרייד אחר).
אפשרות ב:
דייויס מגיע בקיץ.
.
אפשרות א' היא בלתי סבירה בגלל שקיירי יהיה שחקן חופשי בקיץ.
היות והוא שולט בעתידו, אני לא רואה איך טרייד עבורו (ליעד בו הוא לא ירצה להמשיך. פליקנס, לדוגמה…) יכול לצאת לפועל.
אפשרות ב' גם היא בעייתית בגלל שככל הידוע לנו, אין בטוחות שדייויס ימשיך לשחק בשורות הסלטיקס אחרי עונה אחת (אז יוכל להשתחרר מהחוזה שלו).
.
דרך אגב, יש אפשרות ג', אפשרות שהיא נגזרת של הספקולציה ש-A סמית' העלה:
קיירי ללייקרס, דייויס לסלטיקס, ותמהיל של שחקנים מ-2 הקבוצות הנ"ל לפליקנס.
(טרייד שכזה יכול להתרחש לפני הדד ליין)
עידו גילרי
22 ינו 2019 12:37:48גיא, קיירי נעמד מול כל האוהדים ואמר באופן ברור שהוא מתכוון להישאר בבוסטון. קיירי הוא באופן בולט השחקן הכי טוב של הסלטיקס. סטיבן איי הוא אחד העיתונאים הכי אמינים בשטח. משהו מבין כל הדברים האלה לא יכול להיות נכון…
חרש עץ
22 ינו 2019 13:15:30איי סמית זורע את הספינים של לברון. קיירי יגיע ללייקרס כמו שדוראנט קאווי וגורג יגיעו לשם וכמו שאני אהפוך להיות אוהד השיקוץ.
קיירי ישאר בבוסטון אם לא יהיה איזה ריב חריג עם ההנהלה או משהו כזה, הוא יודע שהוא במקום הכי טוב שיכול להיות.
הקטע זה AD הוא רוצה לייקרס, דמפס משחק אותה קשה להשגה וללברון אוזל שעון החול והוא בלחץ.
AD אם לא יתחייב לחוזה 5 שנים מקס לסלטיקס לא רואה את איינג נותן עליו חבילה שכוללת את טייטום ולא בטוח שיתן גם חבילה סקסית אחרת תמורת שנה.
אם דיוויס יתחייב איינג יתן הכל חוץ מקיירי.
אבל שאיינג מרים טלפון לסוכן של הגבה לדבר איתו על כל זה ולשכנע אותו מי עונה לטלפון שלו? האם הטלפון הזה הוא בתא ההלבשה בסטייפלס סנטר?
זה הטרייד המושלם לשני הצדדים, כבר הבאתי בעבר
http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=ybpnpjqx
נ"א יהיו עם חמישייה של רוזיר, בראון, טייטום, מירו, רנדל. חמישייה שתגיע במינימום לאותם הישגים כמו עם AD. מקבלים סופרסטאר פוטנציאלי ואולסטאר פוטנציאלי. הורפורד יהיה המבוגר האחראי מהספסל. אפשר לקבל את היוורד אם בא להם במקום הורפורד אבל החוזה שלו כבד יותר וארוך יותר בשנה, מה שירצו. אני הייתי מבקש את הורפורד.
בוסטון יהיו עם חמישייה של קיירי, הולידיי, היוורד, מוריס, דיוויס (או סמארט במקום היוורד). חמישייה קטלנית ובשלה עם אותו ראש שכולם יודעים את מעמדם ותפקיד. הולידיי יעשה את התפקיד של סמארט רק יותר טוב בהתקפה ומשלים טוב את קיירי. נ"א על הדרך נפטרת מהחוזה הכבד שלו ומשחקן שמבוזבז אצלה ולא נותן לה כלום. מועמדת ישר לאליפות.
מנחם לס
22 ינו 2019 15:46:54תודה לכולם
דור
22 ינו 2019 16:49:32מנחם כל מילה לחקוק בסלע.
לונזו – הכי חשוב ביי פאר מכל הצעירים, הוא המנוע של הקבוצה, ומגן מעולה כבר עכשיו – לאו דווקא מגן אישי טוב, אבל הוא פשוט משנה את כל ההגנה של לייקרס
אינגראם – תקרה הכי גבוהה, הוא כרגע "מאסטר אוף נאן" או "ג'אק אוף אול דה טריידס" , ולייקרס לא פיתחו אותו ממש נכון.
יחד עם זאת, הפוטנציאל בשמיים, וכמו שמנחם הזכיר, בול ואינגראם בני 21. ד"א אינגראם מגן אישי מצויין, יש לו בעיות עם עבודת רגליים וחילופים נגד גארדים מהירים.
קוזמה- כרגע השחקן הכי טוב מבין ה3, והוא הסקורר הכי מחונן מבינהם.
למה כל כך קל לאהוב את קוזמה? יש לו ביצים, והוא יכול מה שנקרא "לתפוס אש", ובמשך כמה דקות להיות רוצח, אנשים שלא עוקבים באדיקות(אני לא מאשים אותם) אחרי הלייקרס בשנים האחרוןנות, יכולים ללראות כמב דקות כאלה ולחשוב, אה , הינה הוא כוכב.
זה לאו דווקא נכון.
בואו לא נשכח ששנה שעברה, ובשנה לפנייה כולם לעגו לאוהדי הלייקרס ששיבחו את דאנג'לו ראסל, אבל כשעבר לנטס, פצאום הוא כוכב.
מראה את האג'נדה של אנשים, ומראה כמה אנשים לא סבלניים ואוהבים לתת תוויות לשחקנים בנחרצות ובלי חשיבה.
בואו ניראה מה קורה אחרי האולסטאר ושנה הבאה אם ישארו שרידים של השלד הצעיר בלוס אנגלס, או שמא בניו אורלינס (רק מזכיר את ג'וליוס רנדל, אותו סיפור כמו ראסל).
דורון
22 ינו 2019 17:26:57מעורב חביב כולל הכלבים והשיח שנוצר, מנחם מי שמתנצל הוא אחלה וזו קרמה טובה. תודה לך ולמגיבים
דורון
22 ינו 2019 17:28:15ולשאלתך קוזמה
k_700
22 ינו 2019 19:40:51בבסט סנריו אינגראם יהיה איזה אנדרו וויגינס לעניים.
בחיים לא יותר מזה גם אם ההגנה שלו תהפוך מהגנה של רוח רפאים להגנה סבירה מינוס.
בול, כרגע התקרה הסופית לא ברורה אבל יש אפשרות שהוא יתאים מאוד לקבוצה שמנסים לבנות בדמיון בלייקרס סביב 3 כוכבים שאחד מהם לברון.
קוזמה הוא כבר היום שחקן שאינגראם מעולם לא יהיה.
זה די ברור והיה לי לפחות ברור מהיום הראשון ששלושתם היו ביחד על אותו פארקט.
נוויצקי
22 ינו 2019 21:52:43בוקסר כלב מסוכן…. זה באמת מצחיק.
הכלב הכי גזור שיש.
אולי יש לו מבט מעט מאיים, אבל מדובר בכלב שמתנהג כמו תינוק לכל אורך חייו.
גידלתי שלושה בוקסרים ולכולם התנהגות דומה.
נמרצים, שובבים, סקרנים ותינוקיים.
חכם קאטו
23 ינו 2019 00:15:57״כניסה לסל ממאירה״ – מטבע לשון חדש מבית היוצר של מנחם?
Benjo
23 ינו 2019 01:07:00מנחם תודה. הרושם שאתה חי תחתיו שהאתר חייב את המעורב שלך כדי לשרוד הוא רושם נכון ובכלל לא שגוי.
לגבי הגבה – הבן אדם נראה לי טיפוס מצוין אחלה גבר. אני לא יודע מה הוא יעשה אבל הכי נכון מבחינתו זה לחתום מקס ארוך בניו אורלינס. אם יש כוכבים שרוצים לבוא לשחק לצידו שיבואו אליו. לא שהוא ילך אליהם. הייתי שמח לראות אותו נשאר בפליקנס בונה סביבו קבוצה ולוקח אליפות בעוד כמה שנים אחרי שהגולדנס יתפרקו.
אני חושב עליו בעניין הזה יותר כמו על מייקל ג'ורדן שהפך לסמל של שיקגו ופחות לברון הנודד. זה יותר מתאים לו. הגודל של השוק דרך אגב בעייני זה הכל קשקושים של אנשים שלא מבינים הרבה בשיווק.
לגבי שלושת הלייקרס:
לונזו – הרוב מגיעים כבר להכרעה לגבי הויכוח של שנה שעברה. יש לו מכניקת קליעה דפוקה שלא קשורה לכלום ולכן היא ככל הנראה לא תתייצב .. זה משהו שלא ניתן לפיתוח כי זה לא קשור לשום דבר של איך מבחינה תאורטית קליעה צריכה להראות..
קוזמה – הוא מזכיר לי את באטלר בהרבה מובנים. שחקן בלי איזה שהוא משהו יוצא דופן מבחינה פיזיולוגית פחות מוכשר בבסיס מהשניים האחרים אבל ראש מבטון ומלא אומץ וזה מכריע את הויכוח לטובתו.
אינגרם – תמונת ראי של קוזמה. נראה מלא ב skill אבל הוא לא טיפוס תחרותי … הוא לא יהיה דוראנט אף פעם בעייני. היתה לו הזדמנות לצאת מהצל של לברון זה כבר כמעט 10 משחקים שלברון פצוע (מדהים שעלית על זה שהפציעה של לברון לא פשוטה בכלל – נתת תחזית מדוייקת לגבי החומרה שלה וזמן ההחלמה) וזה לא קורה. הוא השתפר אבל לא היה אף משחק שהוא ממש הרשים.
בעייני אף אחד מהם לא יהיה אולסטאר. יש שם קצת ענייני הייפ סביב לונזו אולי קוזמה לא יותר מזה.