8 מי יודע? – קבוצות הדראפט הדפוקות מראש / מנחם לס

היו פעם ימים טובים, כמו ב-1976-77

הקבוצות שיידפקו מחר בערב כי כך רוצה כנראה אלוקים

למה כולם שונאים את מיאמי? מאותה סיבה ששונאים את מכבי ת"א: הם כמעט תמיד מנצחים. למיאמי – עם הבאדג' הדפוק ביותר בבייסבול  – יש את קבוצת הבייסבול השנואה (אפילו על תושבי מיאמי עצמה) – מיאמי מרלינס. מה הם עשו בחמש עשרה השנים האחרונות? ניצחו שני וורלד סרייס עם הבעלים השנואים ביותר בספורט (לוריה היהודי ושות'). אחרי הוורלד סרייס הראשון ב-1997 הוא מכר את כל שחקניו וצנח לתחתית הבור רק כדי לחזור ב-2003-4 לנצח עוד וורלד סרייס. שיקגו קאבס מחכה כבר 150 שנה לאליפות אחת ומאומה לא עוזר לה.

אז איך שלא ישנאו את מיאמי?

בכדורסל אין לה כל בחירות דראפט גבובות מלבד דוויין ווייד, ועדיין הם אלופים בשנתיים האחרונות, יהיו אלופים בשנה הבאה, ולקחו סגניות ב-2011. אז איך שלא ישנאו אותנו? אבל לנו, אוהדי מיאמי, כמה שיותר תשנאו, ה-"נה באוזן" נותן לנו יותר סיפוק. THAT IS LIFE, COMRADES. עליכם לקבל את מר גורלכם מ-K-700 ועד דדי. מאהרון שדה ועד החסידה ללא מקור. הברירה היחידה שלכם לקצת הנאה בחיים היא להפוך להיות אוהדי מיאמי, אבל קודם עליכם להגיש לי בקשה כדע להיכנס לחוג האוהדים החדש שאני מקים לקראת הונה החדשה כי אולי אתם מכוערים מדי מכדי להתקבל.

נראה מה התמונות שיצורפו ל-"בקשת התקבלות לחוג אוהדי מיאמי היט" יראו!

לצד מיאמי המצליחה כל כך על אפם ועל חמתם, ישנן קבוצות דפוקות שמאומה לא עוזר וכנראה לא יעזור להן. זה עניין של גורל.

הנה שמונה הדפוקות של השנים האחרונות שמחר כנראה יידפקו שוב בדראפט:

1. קליבלנד קאבס

קודם היה זה מייקל ג'ורדן שהוציא להם את הלב, ואחריו לברון ג'יימס. כן, הוא הביאם פעם לגמר נגד הספארס ב-2007, אבל בסוויפ של 4-0 מהבאר הם לא שתו. וכשהוא עזב אותם הוא הוציא להם את הלב והקרביים. קיירי אירוינג הוא מצויין, אבל לאן הקאבס הגיעו איתו? לשום מקום. מחר בערב שוב בחירה ראשונה. אני אומר לכם מראש שמי שהם לא יבחרו לא יעזור להם. אתם מצפים שעם כל החירות הדראפט הגבוהות שלהם תהיה שם קבוצה למופת, אבל זה לא קורה. אם – אבוי – הם בוחרים בנואל ראשון, הקללה תמשיך להיות על ראשם.

2. פורטלנד טריילבלייזרס

אזכיר רק כמה שמות ואתם תסיקו את המסקנות: סם בואי…גרג אודן…ברנדון רוי…הקבוצה האומללה בליגה. אוהדים שאבדו אמונה ומאמינים שמי שלא ייבחר – ייפצע או יתגלה כפאשלת הדראפט. האוהדים בדכאון; הקבוצה בדכאון; העיר בדכאון (למרות שהיא בירת המרואנה של ארה"ב בימים טרופים אלה).

3. קליפרס

לאט לאט ישנה התקדמות, אבל בעיטה בתחת כבר בסיבוב הראשון כשהם אמורים להחליף את הלייקרס כקבוצה של עיר המלאכים? קללה רובצת על הקבוצה הזאת מאז דונלד סטרלינג יצר אותה, ועתה בניו לא הרבה יותר טובים ממנו. כריס פול עמד לעזוב. הביאו את דוק ריברס. מי יודע אם פול יישאר. כנראה שיישאר אבל לא בטוח. הסיבה שהם כה גבוה ברשימה היא שתמיד קורה שם משהו, והעובדה שהעונה שעברה הם חטפו בעיטה בתחת בסיבוב הראשון. אז עם כל ההופלה של העונה שעברה, הדרק ממשיך לעטוף אותה.

4. ניו יורק ניקס

מתי הם ניצחו פעם אחרונה? אתם צודקים: לפני 40 שנה!!! 40 שנות דכאון, דכדוך, מפח, ודאבון. אני חייתי את שיברון הלב על גופי ונפשי. המדיסון סקוור גארדן הפך לפח האשפה של הכדורסל, וזה בעיר של העולם, התפוח הגדול, העיר בה התחיל הכדורסל האמיתי, והעיר שמגדלת את גדולי השחקנים. את מי שהם לא מביאים – מכרמלו אנטוני ועד אמארה סטודמאייר, ג'ייסון קיד ועד טייסון צ'נדלר, נידבק מיד בךוזריות היחידה של העיר: BASKETBALL. בכל השאר (טוב, גם בהוקי קרח היא דפוקה) – בייסבול ופוטבול – היא המנצחת הגדולה מכולן. רק בהופס היא הזבל של הליגה. ורגע, הם נדפקים גם בהנהלה עם אייזיה תומאס ואחריו מייק ד'אנטוני, וכל מילה נוספת מיותרת. אגיד לכם מה: לא משנה את מי הניקס בוחרת הערב, קהל אוהדיה בברקליס סנטר ייפצח בשריקות בוז. הקאדר הנוכחי לא יביאה לשום מקום. היא צריכה לפרק הכל ולהתחיל הכל מחדש. מאפס.

5. סקרמנטו קינגס

הקבוצה נפלה מבעלים גרועים לבעלים גרועים יותר, ואז לבעלים מהגיהנום. התקווה שבעליה החדשים מבינים קצת יותר את העסק ויחליטו החלטות יותר הגיוניות מבעלי העבר שהרסו כל דבר טוב שהיה בקבוצה הזאת. עם כל בחירות הדראפט הגבוהות שלה היא מסתכלת עדיין על הפלייאוף במשקפת. הם היו רבע אחד מלקבור את הלייקרס לפני עשור, אבל שופטים מושחתים לא הירשו להם לנצח. מאז? נאדה. הקבוצה היתה צעד אחד מלעזוב את העיר. היא נרארה הרבה תודות לקווין ג'ונסון, ראש העיר. העובדה שהם ניפטרו מהאחים היהודים מדוף – הבררה של הבעלים – היא סימן טוב. אבל אני לא רואה שחקן שהם יכולים לבחור מחר שיצליח להוציא את הקבוצה מהבוץ ולהביאה סוף סוף לפלייאוף.

6. פיניקס סאנס

השופט הפושע טים דונאהי קיבל עשרות אלפי דולארים כדי לגרום להפסדם נגד הספארס באליפות המערב. מאז מכירת המשחק, והפציעה של סטיב נאש ע"י רוברט הוריי, הקבוצה נמצאת בפאנק גדול. היכן הימים של צ'ארלס בארקלי וסטיב נאש, והמלחמה הנפלאה נגד מייקל ג'ורדן והבולס בגמר ה-NBA הגדול בכל המנים? קבוצת הפאר הזאת נפלה עמוק עם עזיבתו של סטיב נאש, אבל אפילו אם היה נשאר הוא לא היה עוזר: הקבוצה לא מסוגלת להתרומם מהקרשים, ואני לא רואה כל בחירת דראפט שתוכל לעזור להם.

7. וושינגטון וויזרדס

עוד קבוצה שאתה מוחק מראש לקראת העונה הבאה, אם כי אני רואה ניצוצות של משהו חדש. בסיום העונה דשעברה הוויזרדס שיחקו כדורסל מצויין וכל קבוצה פחדה ממנה. אבל האליפות האחרונה היתה ב-1978. לדעתי סיום הקריירה של מייקל ג'ורדן בקבוצה, ואח"כ בעלות חלקית והנהלה, קרעה את הלב והוציאה את הקרביים של הקבוצה הזאת לעשור שלם. בחירת דראפט שתצליח עלולה להיות החלק החסר בתשבץ לעלייה לגדולה. נראה.

8. יוטה ג'אז

יוטה תמיד תהיה בפלייאוף. ותמיד תעוף בסיבוב הראשון או השני. כבר התרגלנו לזזה. פעם היו לה שחקני היכל התהילה מהטובים בליגה עם ג'ון סטוקטון וקרל מלון, אבל אפילו איתם זה לא הלך. כשהם פרשו, וג'רי סלואן "התפוטר", הקבוצה נשארה עם תחתונים. סלואן חזר כיועץ, אבל "יועצים" עוזרים אולי במשרד החוץ, לא כדורסל. בכדורסל צריכים שחקנים, וליוטה יש את "נבחרת הבינוניים" של הליגה. הדראפט מחר לא ישנה דבר. חייב לקרות שם מהפך, ואם הוא לא יקרה, היוטה תמשיך להיות "הקבוצה הטובה ביותר בין מפסידות הסיבוב הראשון" בליגה.

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 23 תגובות

  1. מנחם,סוף כל סוף הצלחתי להבין אותך,אתה כל כך מקנא בלייקרס,עד שהעברת את כולם להיות שונאי מיאמי,אתה רק שוכח דבר אחד,אני מרשה לעצמי לדבר בשם רוב אלה שאתה קורא להם "שונאי מיאמי" לאף אחד לא איכפת ממיאמי וברגע ששכירי החרב יעזבו אותה,היא תמשיך לא לעניין אף אחד(היחידי שאולי ישמור לה אמונים יהיה רועי) אפילו אתה תעבור כבר לקבוצה הבאה שלך,אנחנו אוהדי הלייקרס יהיה שנה-שנתיים אתה יודע מה אפילו שלוש שנים אבל בסוף תהיה לנו שוב קבוצה גדולה.
    נ.ב לא ירדתי לסוף דעתך,האם אילו קבוצות דפוקות בכללי? או קבוצות שתמיד נדפקות בדראפט?

  2. מנחם , הקבוצות דפוקות
    אבל לטעמי אין קשר בין הדראפט הקרוב לדפיקות שלהן
    היחידה שיש לה מה להפסיד בענק מן הדראפט היא קליבלבד
    כל בחירה ראשונה שלה לא תעמוד בציפיות , אם הם הולכים על גבוה.
    אגב הבעלים של הקינגס היו האחים מאלוף
    לקלפירס ולניקס בחירות נמוכות בכל מקרה , בדראפט בינוני יש להן רק מה להרוויח

  3. פורטלים לוקחת בגדול. המקום מקולל/רדוף רוחות. אין היגיון אחר למה שקורה שם.
    ומנחם כמה הבחירה בסם בואי היית גרועה? אני הבנתי שלא נוראית.

    1. לא נוראית בכלל. בזמנו זאת לא היתה שגיאה לבחור בו במקום ג'ורדן כי סם בואי היה קנון, וכמובן לא ידעו שייפצע. ומייקל לא נחשב אז לכוכב שהוא הפך להיות.

    1. ובקליפרס- 1998- מייקל אולווקנדי. לפני קארטר, פול פירס, נוביצקי, מייק ביבי, ג'יימיסון… בחירה ראשונה שהלכה לפח

  4. כל ההקדמה (שונאים "אותנו" וכו') ממש מיותרת וזה כבר די משעמם…

    למה לא פשוט להתחיל עם הכתבה המעניינת שלך על הקבוצות עצמן?

  5. למה כולכם מרשים להעצמכם להעביר ביקורת על הכתיבה של הד״ר? אם לא מתאים לכם שהאתר הזה שלו (תמורת לא מעט כסף) גזגזו
    כל אחד נהיה ׳מאן דאמר׳

  6. North america Europe Goose indenfor refreshing planned for Snow Mantra af en flok. Spttet hele tilfldig verden, papir hele plaid, North america Goose Trillium Parka opad stort med guitaren r hals, kan dette Tweedy strik pullover vre en ideel planned for passager. Der i am flere a classic planned for hanner og hunner North america Goose Store tj, herunder North america Goose mnd frakke Britiske emergeny room, North america Goose jakke, httetrjer utes onYou ofte kunne komme p tvrs af. hvad du leder efter the husband or wife besides posting hele. canada goose outlet

  7. three) Chose your password. Recognize that Apple has allocated a default password to the connection, that's properly safe since it generates it randomly for every unique iPhone. Or, in case you want a password you'll be able to additional effortlessly recall, you'll be able to usually pick your own personal password.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט