סיקור משחקי יום חמישי המפתיע / אדר בר דוד

סיקור משחקי יום חמישי המפתיע / אדר בר דוד

אחלה לילה קיבלנו עם סלי ניצחון דרמטיים של וושינגטון וטורונטו, הצהרת כוונות של פילי ואי אפשר בלי הארכה במשחק המאוחר של שישי בבוקר, שבוע רביעי ברציפות (באדיבות מומי).

וושינגטון ויזארדס (26-19) 101 – ניו יורק ניקס (34-10) 100

אוי ניקס, איזה הפסד טיפוסי. הרסתם לדובי את הערב בצורה כל כך אופיינית. זה דווקא התחיל טוב בשביל הניו יורקרים בבירת הממלכה הלא כל כך מאוחדת בימים אלו עם רבע ראשון נהדר של 30-20 בהובלת עמנואל מודיאיי. שני הרבעים הבאים היו צמודים כשהניקס נכנסים לרבע האחרון ביתרון מבטיח של 12 נק'.

אבל כמו שכל אוהד ניקס יודע, הפרש מבטיח מבטיח אכזבה גדולה וככל שנקפו הדקות ברבע האחרון הוויזארדס נגסו בהפרש ושני סלים של אוטו פורטר העלו אותם ליתרון 96-92, 2 דקות לסוף. הניקס הצעירים לא נשברו, וונלה צימק עם סל על סם דקר ומודיאיי תפר שלשה שהעבירה את היתרון בחזרה לקבוצה מהתפוח הגדול. אריזה לא נלחץ והניח לייאפ קל אבל וונלה בהוק שוט הפך בחזרה 35 שניות לבאזר. ביל ניסה לענות בשלשה אבל כמו כל הערב, הזריקה הלכה החוצה ועם 27 שניות על השעון הניקס יצאו להתקפה אחרונה עם המשחק בידיים. מודיאיי הסתבך, הכדור התגלגל לנוקס שהעיף שלשה שלא פגעה בכלום ולוויזרדס נותרה הזדמנות אחרונה עם 3 שניות על השעון. ביל מקבל את הכדור ואוטומטית דאבל טים, מוצא את בראיינט שמניח את הכדור וטרייר מגיע עם חסימה כשהכדור כבר בירידה והסל מאושר. לניקס היה צ'אנס אחד נוסף עם 0.4 שניות על השעון אבל מודאיי בסיבוב לא פגע בכלום והוויזארדס אוספים עוד ניצחון ללא וול בדרך, אולי, לפלייאוף. הניקס, עם רבע אחרון מביך של 11 נק' אוספים עוד הפסד בדרך, אולי, לקבל את הבחירה הראשונה בדראפט.

ביל הוביל עם 26 נק אבל ב-10/29 מהשדה, פורטר ממשיך להיכנס לעניינים וסיים עם 20 נק ו-11 כ"ח ואריזה עם משחק אול אראונד של 12 בנק' ו-7 באס' וריב'. סאטורנסקי תרם 14 ובראיינט את דקר הוסיפו 10 לראש.

אצל הניקס זה היה מודיאיי עם 25 ב-11/18 מהשדה שהמשיך את עונתו המפתיעה. קורנט תפר ארבעה טילי שלוש וסגר ערב של 16 נק' וטרייר, דוטסון ונואה וונלה הוסיפו 13 כל אחד כשהאחרון קוטף גם מניין ריב'.

אינדיאנה פייסרס (15-29) 96 – פילדלפיה סיקסרס (15-30) 120

התוצאה הסופית מעט משקרת מאחר והמשחק היה צמוד ברובו אבל פילי הובילה לכל אורכו וניצחה בצדק עם מחצית שניה בה קלעה 68 נק' על אחת מקבוצות ההגנה הטובות בליגה.

אחרי שני רבעים צמודים הסיקסרס ירדו להפסקה ביתרון 6 וגם במרבית הרבע הרבע השלישי ההפרש היה חד ספרתי אבל סיום חזק של הרבע עם דקות טובות בפתיחת הרביעי ופתאום זה 91-73 לאורחת. טייריק אוואנס הוביל ריצה מקומית של 10 נקודות רצופות אבל שלשות של אמביד ומוסקלה הוציאו את האוויר מהמפרשים של אינדיאנה בדרך לניצחון חוץ גדול.

ג'ימי באטלר הוביל הלילה 6 סיקסרים בספרות כפולות עם 27 נק, 8 אס', 5 ריב' ו-3 חטיפות על 0 איבודים (10/16 מהשדה, 6/6 מהקו). אמביד היה עזר כנגדו, למרות שסבל מכאבי גב וסיים עם 22 נק, 13 ריב, 8 אס ו-3 חסימות כשסימונס מסיים ערב רגוע של 11,8,8 בנק, ריב' ואס'. רדיק צלף 6 שלשות בדרך ל-20 נק כשכל הקבוצה מטווחת 18 שלשות ב-53%.

הפייסרס סבלו מערב חלש של 6/20 מהכוכב שלהם, ויקטור אולדיפו, שסיים עם 15 נק ו-7 אס' ורק ת'ד יאנג ראוי לחיזוק חיובי עם 27 נק ב-11/17 מהשדה.

שארלוט הורנטס (23-21) 114- סקרמנטו קינגס (22-23) 95

המשחק היה צפוי להיות צמוד בהרבה בין שתי קבוצות שנלחמות על מקום בפלייאוף אבל אחרי רבע ראשון צמוד בסיומו הקינגס ירדו ביתרון 5 הגיעה התפוצצות של ההורנטס ברבע השני – 43 נק באותן 12 דקות עזרו להם לרדת להפסקה ביתרון 63-50 עם ריצת 11-2 בסיום הרבע. ברבע השלישי הקינגס הורידו ל-6 אבל שוב סיום טוב מצד שארלוט ובכניסה לרבע האחרון הם ביתרון 10. 7 נקודות מהירות של מיילס ברידג'ס הרוקי הקפיצו את היתרון והבהירו לקינגס שמפה הם לא יצאו עם w.

קמבה ווקר הוביל כרגיל עם 23 אבל זה היה הספסל של שארלוט שעשה את ההבדל  עם 4 שחקנים בספרות כפולות – ברידגס וקיד גילכריסט עם 15 כל אחד, 14 ו-6 אס לטוני פארקר ודאבל דאבל חביב לווילי הרנאנגומס – 11 נק ו-16 ריב'.

באדי הילד היה מצוין עם 24 נקודות ו-6/11 מחוץ לקשת, חברו לקו האחורי דארון פוקס היה פחות מרשים עם 10 בלבד אבל גם 8 אס'. בוגדנוביץ ובאגלי עלו מהספסל ותרמו 17 לסרבי ו-15 לרוקי אבל זה לא הספיק וההפסד מרחיק את סקרמנטו מהמקום השמיני הנכסף.

טורונטו ראפטורס (13-34) 111 – פיניקס סאנס (35-11) 109

הראפטורס בבק טו בק, כרגיל בלי קאווי אבל זה עדיין היה צמוד מהצפוי. זה התחיל לפי התכנון ורבע ראשון הסתיים ב-32-20 לקנדים אבל פיניקס מזערה נזקים עם 10 נק של קלי אוברה ובהפסקה זה 8 למקומיים. ברבע השלישי פיניקס לחצה על הדוושה, הידקה את ההגנה ועצרה את טורונטו על 20 נק' בשביל להתחיל את הרבע האחרון ביתרון נק'. 2 שלשות של מיילס ואחת של לאורי החזירו את השליטה לידי המקומיים והיתרון שוב 8 אבל פיניקס לא נשברה ובוקר את אוברה השאירו אותה במשחק כשהאחרון מצמק לנקודה, 3 דקות לסיום. שלשה של בוקר קבעה מהפך נוסף ויתרון 107-105. סיאקם השווה מהקו ואיבקה נתן יתרון 2 אבל מיקל ברידג'ס, באחד ממשחקיו הטובים העונה השווה בקור רוח מהקו. ואז, עם 13 שניות על השעון, לאורי משאיר את הכדור לסיאקם בתור הגו טו גאי בהיעדר הקאווי וזה מניח ליי אפ נהדר על הבאזר בשביל להביא ניצחון חשוב ולעשות צעד משמעותי בהתבגרות שלו כשחקן מפתח בקונטנדרית.

החלוקה בטורונטו היתה שוויונית מתמיד עם 6 בספרות כפולות ועוד שניים שחסרו נקודה לכך. איבקה הוליך את הרשימה עם 22, לאורי פירגן 16 נק, 8 אס ו-9 כ"ח כשוואן וליט מוסיף 15. מיילס עם 13 ורייט עם 10 נתנו תפוקה מהספסל כשדני גרין ומונרו מוסיפים 9 כ"א. גיבור הערב הסתפק ב-10 נק צנועות אבל 2 שהוא לא ישכח כל כך מהר.

בוקר תפר 30 נק לשמשות שקיבלו 18 נק ו-9 ריב' מאוברה. דיאנדרה אייטון היה מצוין עם 15 נק, 17 ריב וצמד חטיפות וחסימות אבל לא הוסיף נקודה מאז אמצע הרבע השלישי. מיקל ברידג'ס הרוקי השני, קלע 15 ונתן הרבה סיבות לאופטימיות בעוד גוש גקסון איכזב עם 7 והורחק אחרי 2 טכניות.

דנבר נאגטס (14-30) 135  – שיקגו בולס (35-10) 105

טיול קליל במייל היי סיטי כשהבולס מצליחים להישאר בעניינים רבע אחד בסיומו הובילו ב-2 נק לפני שהנאגטס מנצחים את רבעים 2 ו-3 ב-16 נק כל רבע והופכים את 12 הדקות האחרונות לזמן זבל מתמשך.

הג'וקר המשיך לחלק אסיסטים לכל דיכפין, הפעם עם 11 ומצא זמן לקלוע 18 ולקטוף 8 – כל זה ב-25 דקות על הפרקט. ג'מאל מארי תפס יד חמה עם 7/11 לשלוש בדרך ל-25 נק', מילסאפ והאריס הוסיפו 14, נקודה יותר ממה שקלעו הצמד ביזלי את קרייג. 20/40 מחוץ לקשת יעשו לך את העבודה בכל יום ו-34 אס על 7 איבודים זה נתון שמלמד על הקבוצתיות והיעילות של הנאגטס הלילה.

אצל הבולס האומללים מרקאנן הרשים עם 27 ו-10 אבל כשהקלע השני שלך הוא רובין לופז עם 17 נק' אתה יודע שמשהו דפוק במכונה. והמשהו הזה היה הלילה זאק לווין שהתעלל בטבעות עם 4/15 כשבובי פורטיס עוזר לו עם 4/13 משלו.

אוקלהומה סיטי תאנדר (18-26) 128 – ל.א לייקרס (21-25) 138 (לאחר הארכה)

ניצחון ענק ללייקרס נטולי לברון שהוכיחו הלילה שלקינג יש צוות מסייע לא רע בכלל. הם אמנם נפלו מול הניקס וקליבלנד החלשות אבל ניצחו בדאלאס והיום נתנו הצהרת כוונות והחזירו את הלייקרס לתוך השמינייה המובילה. לוק וולטון יכול להרים את הראש אבל הרוקטס והווריורס מחכות לו בשני המשחקים הקרובים.

התאנדר התחילו מצוין עם רבע ראשון נהדר של 39 נק ויתרון 12 אבל הצהובים סגולים לא הרימו ידיים והחזירו ברבע שני קטלני משלהם עם 40 נק ויתרון 4 במחצית. ברבע השלישי אוק' החזירה לעצמה את היתרון ומכאן ועד הסיום קיבלנו משחק צמוד. קוזמה וזובאק בתצוגות אדירות השאירו את הלייקרס במשחק והאלי הופ של לונזו לזובאק קבע שוויון 118 דקה וחצי לסוף. ווסטברוק קלע אחת מהקו וקוזמה החזיר את היתרון לל.א. ראס החטיא בצד השני וגם לונזו אבל הארט השתלט על הריב, הלך לקו וקבר 2 שקבעו 122-119 לליקרס עם 35 שניות לסיום. ראס שוב החטיא ליי אפ אבל התאנדר נתנו פוזשן הגנתי טוב וקיבלו הזדמנות אחרונה לשוויון עם 5 שניות על השעון. ראסל ניסה להגיע לשלשה אבל לונזו בטיפשות גמורה עשה עליו עבירה ושלח אותו לקו לשלוש זריקות. למרות עונה רעה מהעונשין, ווסטברוק תפר בקור רוח מופתי את כל השלוש. קוזמה בפייד אווי על הבאזר היה קרוב אבל לא היה לו באמת סיכוי מול הסטטיסטיקה ושוב אנחנו הולכים להארכה בבוקר יום שישי.

ההארכה היתה במעמד צד אחד כשהת'אנדר מיידים שלשות ללא הצלחה מהידיים של פרגוסון, גראנט וג'ורג' ובצד השני, כל פיקנרול של זובאק מסתיים בהצלחה, מהידיים שלו או מאסיסט לשחקן אחר. סל שלו קבע יתרון 8 דקה לסוף, גראנט עוד השאיר סיכוי עם שלשה אבל אסיסט של האיש הגדול לאינגרם והאחרון בדאנק מסיים את הסיפור בסל היחיד שלו במשחק אחרי 8 החטאות.

קוזמה היה נפלא כל הערב עם 32 נקודות באחוזים נהדרים (11/20 מהשדה, 7/12 לשלוש), בול עשה הכל 18 נק, 10 אס ו-6 ריב' כולל 4/8 מחוץ לקשת. זובאק עלה מהספסל עם 26 נק (12/14 מהשדה), 12 כ"ח ופלוס מינוס של 35! אינגרם אמנם לא פגע בקליעה אבל פירגן 11 אס.

גורג וראסל קלעו 5/12 כל אחד מחוץ לקשת אבל ווסטברוק סיים עם 7/30 מהשדה וגורג עם 9/19 בתצוגה של ראס הישן והלא יעיל. הוא הוסיף גם 13 אס ו9 ריב' בעוד pg תורם 8 אס ו-7 ריב'. טרנס פרגוסון תפר 21 עם 6 שלשות משלו וסטיבן אדאמס נלחם בצבע עם 17 נק ו-15 כ"ח שכאמור לא הספיקו. גם 22 שלשות מ-54 ניסיונות לא הועילו כשהלייקרס קצת יותר מדויקים עם 19 מ-40.

לפוסט הזה יש 32 תגובות

  1. -כמה כשרון יש לפילי ואיך ברט בראון מחרב אותם זה מדהים, מפיק מהם את המינימום של המינימום.
    החמישייה של פילי על הנייר טובה משל בוסטון ועצוב שהם לא יגיעו לכלום בפלייאוף. סימונס היה היום במוד פלייאוף מול יריבה סבירה ולא איזה ניקס. הוא יראה אפילו יותר גבוה מול קבוצות העילית. לונזו יראה פראייר לידו, חכו לפרומו האוסטרלי בפלייאוף.
    פילי זה אמביד ואחכ באטלר ואחכ רדיק ורק אח"כ סימונס מול קבוצות טופ (לא כל מיני זבל) ומי שלא מבין את זה הוא רפה הבנה.

    חייבים להביא קליעה, בולדן ומוסקאלה זה יורוקאפ בשיא יכולתם. צנדלר נגר לא פחות קטן. יאללה פליקנס תשחררו כבר את מירו לא חבל שיחמיץ פלייאוף?

    -אוק כצפוי מתחילה את השקיעה אבל דווקא מול הזבל של הזבל שאתה סופג כ-140 נק מווש, הוקס ולייקרס, יוסטון ווי הב א פרובלם.
    הקריסה בהגנה מתחילה מסטיבן אדמס, הבן אדם הפך לאוויר הגנתי, 0 הבנת הגנה, יוצא סתם לעזור על נגרים, סל מופקר, אין ריב, היום לקחו עליו את כל הריב במאני טיים.
    ראס היום בהארכה יצא לטייל בהגנה, לא שמר אפילו על בילי דונובן סתם טייל, והכי מביך המהלך האחרון שלונזו חדר עליו.
    חרש העץ גמר חבר'ה אז כל ההיטרים יכולים לחגוג בכל העונות שישארו לו עד סוף הקריירה. אשך היום שלך הגיע לנגב את החרש.
    עוד שנתיים הוא יהיה מועמד לכרמלו העונה.
    המזל של אוק שגם יתר קבוצות המערב מנגרות אז הם יסיימו טופ 3.
    כמובן שהם יעופו סיבוב ראשון בפלייאוף (אולי מול פורטלנד יהיה להם סיכוי אולי).

    -קוזמה הופך לאולסטאר לנגד עניינו.

    -אוי זיו אוי זיו, ככה לא תגיעו לפלייאוף ואפילו לא קרוב, כבר חשבתי תצאו לרצף יפה אבל ככה זה צעירים שעוד לא למדו ללכת. לא נורא.

    -פיניקס כמעט עקצו, איזה מהלך אחרון מבין איזה הגנה חרפה על סיאקם, ניער אותו כמו אוויר, חרפה

    1. לגבי הקינגס ראיתי תמשחק.
      שרלוט משחקים טוב, לא סתם נצחו גם בסאן אנטוניו.
      השיפוט היום היה חד צדדי בטירוף לטובת הקבוצה הביתית בדקות שהם צמצמו ופתחו פער,היינו הדקות הקריטיות.
      בשביל להגיע לפלייאוף הקינגס צריכים עקביות מיותר שחקנים, באדי הילד עקבי אחד לא מספיק בשביל לסחוב את הקבוצה לפלייאוף.

    1. פילי צריכה איזה בודנהולצר, שלא לומר פופ, שהיה עושה מהם קונטנדרים לאליפות ממש, לא רק המזרח
      המאמן שלה הוא הכי גרוע בליגה, שריד מימי הטאנק, חייב ללכת אתמול

      1. אין לי ספק שפופ היה לפחות עושה גיים 7 מול גולדן עם פילי. לדעתי אפילו לוקח אליפות. ממקסם את באטלר והופך את אמביד לשאק.

  2. לכל חסידי ה"גישה האירופאית" של לעשות פאול ביתרון 3 כדי למנוע הארכה קיבלנו היום בדיוק את הדוגמא ההפוכה. לונזו בול קיבל הוראה לעשות פאול על ווסטברוק רק שהוא ביצע אותו טיפה מאוחר מדי. מעבר לכך הליגה (או יותר נכון השופטים) הודו שלא הייתה צריכה להיות עבירה בזריקה ולכן הוא לא היה אמור ללכת לשלוש זריקות מהקו. אבל כל ההשתלשלות מראה שההחלטה של לעשות פאול או לא אינה נכונה בהכרח לכאן או לכאן.

    1. דווקא ההשתלשלות מראה שהיה צריך לעשות עבירה לשלוש אבל גם שהשופטים צריכים לקבל קורס ריענון בחוקי המשחק. המסקנה ההגיונית היא שצריך לחדד לשחקנים את תזמון העבירות ולשופטים צריך לידד הכל.

        1. לא מבין את ההיגיון הזה. האם כשאני עושה עבירת מהירות בכביש אני צריך לקחת בחשבון ששהשוטר הולך לירות בי?

  3. מצוין אדר, תודה רבה.
    נצחון יפה לפילי על יריבה חזקה וקבוצה טובה. מברוק.
    הצוות המסייע של לברון אינו נמדד באיכותו בלי לברון אלא בעד כמה הוא מתאים ללברון, והחבורה האמיצה הזו, למרות שהשיגה נצחון יפה הלילה, לא כל כך מתאימה ללברון.
    טעות מפתיעה של לונזו – לעשות עבירה על ראסל שעולה לשלשה? מורי בטח היה מקרקע אותו בוויקנד על דבר כזה.
    לא מצליח להתרגל ל"לא משחק באק-טו-באק" של קוואי. היה משחק 7 דקות והמשחק היה נגמר 10 הפרש, מה הבעיה? ממש תמוה.

    1. ההוראה לבצע עבירה הייתה של וולטון מהספסל לונזו פשוט איחר קצת בביצוע. מעבר לזה הפאול היה לפני הזריקה כך שהוא לא היה צריך לקבל שלוש זריקות.

    2. אם כבר לברון לא מתאים לצוות ולכן כשהטעות כבר ברורה לכולם צריך להטריד אותו תמורת סטאר אחר שיותר מתאים לחומר השחקנים הזה וכמו שרואים וראו גם שנה שעברה יש אחלה חומר שחקנים

  4. גם שיחקו לא רע, וגם הפסידו. יום מוצלח במשרד עבור "גנון אריזונה".
    .
    לת'אנדר יש את הלו"ז הקשה ביותר עד לסיומה של העונה.
    שמעון כותב על מקום 3?
    מאבק על מקום בפלייאוף עד לדקה ה-90 נשמע נכון יותר
    (המרחק בין הת'אנדר שבמקום ה-3, ליוטה שבמקום ה-9 הוא 2 משחקים בלבד).
    .
    מתי כבר מגיע הטרייד עבור קמבה ווקר?
    .
    תודה, שגיא. סיקור מעולה!

    1. הסר דאגה מליבך אוק יהיו בפלייאוף וגם עם ביתיות. זה שיש להם לוז קשה זה מעולה, הם יתאימו את הרמה ליריבות. הם לא יפסידו לכל החזקות, הסר דאגה.

      בפלייאוף תוכל לחגוג כי הם יעופו סיבוב 1.

      1. + 1
        מה משנה הלו"ז? הפסידו 5 מ-6 אחרונים עם דיפנסיב רייטינג של סקציה נס ציונה. בבית למיני ולוושינגטון, בחוץ לאטלנטה והלילה ללייקרס נטולי לברון. מזלזלים וחוטפים – אל דאגה – השנה ייעצרו רק בגמר המערב. כפני הראסל פני הקבוצה – משוגעת.
        לגבי פילי – כתבתי כבר כמה פעמים, כולל ממש לא מזמן – אין להם תקרה במונחים מזרחיים – כמות כישרון הכי גדולה במזרח – לא הייתי רוצה לפגוש אותם בפלייאוף. יגיעו לגמר המזרח. שמעון – אתה תהיה בשני גמרים!

        1. סטטיסטית לא קרה אף פעם 🙂

          גם לא יקרה.
          פילי כל דבר פרט לאליפות מזרח זה כשלון בשבילי. יש לנו את החמישייה הכי טובה במזרח ו-2 שחקני טופ 15 בליגה, מה שאין לשום קבוצה.
          מה שכן לבוסטון יש ספסל הכי טוב ולכן הם טופ 1 במזרח לדעתי.
          על הנייר אנחנו טובים מטורנטו והבאקס.

          הבעיה שיש לנו את המאמן הכי גרוע במזרח למעט ברוקס.

  5. ידוע שקוזמה הולך בדרך המלך. אבל איפה שאר הקבוצה והמאמן נמצאים.
    הליגה השנה חלשה משנה שעברה ולכן אין שום סיבה שהקבוצה של לברון ג'יימס לא תעבור את דנבר ואוקלהמה החלשות.

  6. סיקור מצויין
    ראס הורג אותי. צעד קדימה שניים אחורה. סקובידו.
    אני מנסה לאהוב את הצ'יטה אבל זה ממש ממש קשה עם תצוגות כאלה. מה… הוא לא רואה שכשהוא משחק קבוצתי הם מנצחים ?
    עוד מעט הוא יגדל זקן ויבקש שנקרא לו הארדן המקורי.
    אין מאמן באוקלהומה ? לא הגיע הזמן להביא אחד ?
    זוועות.
    🙂

  7. אני רואה שיש לנו את הלוז הכי קשה ואני מרגיש סבבה עם זה. תביאו לנו רק קבוצות טובות, כי מול הנמושות אנחנו רק מפשלים. נחנקנו כבר מהפסדים מפגרים.ותודה על הסיקור הנפלא

  8. הערה לכותב:
    כשמדובר במאזנים של הקבוצות כתבת נכון את הטווח המספרי כםי דצריך בטקסט עברי, אך בתוצאות ביניים של המשחקים כתבת לפי המתאים בטקסט אנגלי!
    למשל: הייתרון של הוויזדארס שתי דקות לסיום היה 92-96 כשאתה כתבת 96-92 שהוא תוצאה של פיגור ביחס לקהוצה המוסכרת במשפט והיה מתאים אם מזכיר במשפט את הניקס שפיגרה.

  9. "למכירה: נעלי תינוק. מעולם לא ננעלו".
    בלייקרס החליטו בזמן האחרון לרענן קצת את הסיפור הישן.
    למה מעולם לא ננעלו? בואו ניתן לו לרוץ קצת, ליפול הרבה ובעיקר נכעס עליו שהוא הרס לנו את החיים.
    למה נעליים? המכירות של הביג בול לא מרוויחות מספיק. בואו ננסה משהו אחר:
    "למכירה: תינוק".

  10. כל מה שיש לי לומר על הלייקרס הוא שללא לברון, הם אחלה צרוף של צעירים כקוזמה, וממש, אבל ממש ניתן להפוך לאחד שמחבב אותם. הוא, אינגראם, לונזו, הארט, והאחרים – כולל הסנטר הווניל האירופאי – כולם נראים צעירים מה זה חביבים ונחמדים!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט