מעורב הופס ליום חמישי: הרגיש כמו משחק פלייאוף בבוסטון / מנחם לס

מעורב הופס ליום חמישי: הרגיש כמו משחק פלייאוף בבוסטון / מנחם לס

 

1. עם הסל הזה, מנהלי הסלטיקס סולחים לקיירי אירוינג על הכל!

תחת שמירה צמודה, ממרחק אסור, קיירי אירוינג מפוצץ עם שלשה שחיסלה את הרפטורס מטורונטו מנטלית ואמוציונלית, ולימדה את בראד סטיבנס שעור חשוב: ברגע האמת – הולכים על אירוינג! הוא היה שם, הוא עשה זאת, והוא יודע WHAT IT TAKES!

2. "לברון לא חוזר לשחק כל כך מהר!"

"ייקח כמה זמן שייקח. אנחנו לא בתחרות עם אף אחד", דברי סוכנו ריץ' פול מ'קלאץ' ספורט' שביתה הוא לוס אנג'לס.

אקצר מאמר (בתשלום!) של 1,000 מילה לכמה שורות עיקריות, כשאני לא מאמין על מה אני מוציא כסף כזה יקר שפעם עבדתי כל כך קשה בשבילו.

רופאיו של לברון אמרו לו ולמקורביו בערב הפציעה אחרי שה-MRI הגיע ש"זו פציעה שהחלמתה הממוצעת-טיפוסית  היא 6 שבועות". לברון החמיץ עד עתה 3 שבועות "ועשה התקדמות ב-3 שבועות שהיתה לוקחת לכל אתלט אחר 6 שבועות", לפי ריץ' פול.

אבל… וכאן בא ה'אבל' הגדול. רופאיו הזהירו (ואני כתבתי כאן אותו דבר כבר פעמיים או שלוש) שאם הוא חוזר מוקדם מדי, הסיכוי לפציעה דומה הוא גבוה, ואז המפסעה הופכת לבעייה כרונית – החולייה החלשה בשרשרת – הווה אומר שהפציעה השגרתית לכאורה הופכת לבעייה רצינית.

3. הגיע הזמן שממפיס תעשה שידוד מערכת טוטאלי!

מה שממפיס צריכה לעשות זה לרסק את הקבוצה הזאת – את עצמה –  ולהתחיל הכל מחדש.
*
כמה עוד עונות נסכים כולנו שמרק גאסול ומייק קונלי הם שחקנים טובים מאד, אבל שחקנים טובים מאד שהם לא טובים מספיק? זה מצב לא נעים להיות בו. הם משחקים יחד מספיק שנים כדי שבעלי הגריזליס יידעו שהם לא טובים מספיק להביא את הקבוצה מעל ה-HUMP של המערב.
*
הם התחילו את העונה כגדולים כשניצחו 12 מ-17 הראשונים כשהם נראים כאחת הקבוצות הטובות בליגה. אבל אז הכל ירד דרומה וממפיס היום היא 24-19, 4 משחקים מהמקום השמיני במערב.
*
בגלל פציעות? ברור שהיו פציעות. קודם איבוד דילון ברוקס לשאר העונה ואז הפציעה לקייל אנדרסון שהושיבה אותו בחוץ לכמה שבועות בגלל נקע ברגל.
*
אבל הכל הם דברים מינוריים לעומת הבעייה הרצינית: שני כוכביהם מייק קונלי ומרק גאסול לא טובים מספיק כדי לסחוב את הקבוצה על גבם, אבל הם טובים מספיק – עדיין – כדי להביא ערך הגון במקומם, ועתה הוא הזמן ללכת על זה.
*
ממפיס חייבת להחליט להתחיל הכל מחדש. ברוקס הוא שחקן מצויין שיחזור בעונה הבאה; וג'ארן ג'קסון הוא אחד הצעירים הטובים ביותר בליגה. הם חייבים לעשות  ע-כ-ש-י-ו  טרייד על גאסול וקונלי עבור ארבעה-חמישה צעירים טובים, ועם בחירת דראפט או שתיים טובות, ניתן להתחיל קבוצה חדשה.
*
הקבוצה הזאת היא מסוג ה-WHAT ELSE IS NEW? אותה קבוצה משעממת.
*
עתה הזמן לעשות את השינוי הגדול.

4. אצל ג'ואל אמביד TROLLING (אטלולא, ליצנות, התבדחות, והתלוצצות) חשוב לא פחות מקריעה על הפארקט!

טוב שיש ג'ואל אמביד ב-NBA. הוא מביא חיוכים, חידודים, התבדחויות, והלצות למשחק הרציני הזה.

אמש, אחרי הקריעה הקולוסלית מידיו (ומידי הסיקסקס) במינסוטה, הוא הרים את זרועותיו לקהל כגלדיאטור שגבר על האריה, ולקח כמה דקות הפסקה TO TROLL את צאצאי הווייקינגים שבמדינה הצפונית של ארה"ב בטוויט הבא:

 

@JoelEmbiid

It was an honor to be part of the 3rd stringers and get a win against real NBA starters

5. איזה קטע. קלי אוברה 'קופא' עם שתי החמצות מהקו כשקהל אינדיאנה שר במקהלה "ג'ון… וול… שונא… אותך!..

6. פרנסס טיאפו, כוכב הטניס האמריקאי בן ה-20 (שכתבתי עליו; בן להורים מסיינה ליאונה. המדורג הצעיר ביותר מבין ה-50), מכבד בנצחונו על אנדרסון את לברון:

אתמול בן ה-20 השיג את נצחונו הגדול ביותר בקריירה הקצרה שלו בנצחון על המדורג ה-5 קווין אנדרסון, ומיד אחרי נצחונו הוא חיקה את התנועה המפורסמת של לברון  של כיווץ שריר הבייצפס – הסימן העולמי לכוח וגבריות:

בראיון ל-ESPN אחרי נצחונו הוא אמר שהוא אוהד ("HUGE FAN") של לברון, ו-…

“I’m a massive LeBron fan and I always see him do it. I was like if I ever have a moment where I can do it, I’m going to do it too. So I had to bring it out,” Tiafoe said.

הנה לברון עושה אותו דבר:

7. היכן הם היום?

שון בראדלי היה אחד מענקי ה-NBA (גובה 2.29 מ) ששיחק ,תשע עונות ב-NBA, בסיקסרס, מבריקס, והנטס. הוא תמיד היה נאמן לאמונתו המורמונית, והיום הוא סגן מנהל אקדמיית 'ביג-דונס' התיכונית ביוטה לצעירים בסיכון, ומשמש גם כמאמן הכדורסל שלהם.

8.טורקטיה מבקשת מעארה"ב להסגיר את אניס קנטר: "הוא שייך לארגון טרור"

9. ענקים (ולא רק) בספורט

 

אנדרה דה ג'איינט

 

 

האיסלנדי ג'וליוס ג'ורנסון. 2.06 מ', 190 ק"ג

 

 

פיטר קראוץ', שחקן הכדורגל היחיד ברמה עולמית מעל 2.00 מ' (2.01 מ')

 

לוחם הסומו קונישיקי יסוקיצ'י – 318 ק"ג

 

צ'אק נוויט, 2.27 מ', שהחזיק מעמד בליגה 12 שנים כסנטר ברוקטס, לייקרס, ופיסטונס

(למרות גובהו הוא היה בעל קואורדינציה ויציב על רגליו. סנטר מחליף לגיטימי מאד).

 

ג'ון קראן, שחקן התיכון הגבוה והכבד ביותר בפוטבול (2.14 מ', 197 ק:"ג, 1995)

 

מרגו דיידק ילידת פולין שהוריה עברו לארה"ב, שחקנית הכדורסל הגבוהה מכולן ביוטה ג'אז מה-WNBA  – גובהה 2'7 או 2.17 מ')

 

 

הרומני ג'ורג' מוריסן, הכדורסלן הגבוה בתולדות ה-NBA – בגובה 2.34 מ', בסנטימטר גבוה ממנוט בול

 

האנגליה שרן אלכסנדר מתאבקת מקצוענית (סומו) , 223 ק"ג

אריק (BUTTERBEAN) אש, אלוף הSUPER-WEIGHT ב-UFC, 2004

 

 

הולי מנגולד, , 196 ק"ג ושיאנית העולם, שקרעה רצועת כתף לפני אולימפיאדת לונדון. אחיה היה סנטר בניו יורק ג'טס.

 

רנדי "THE BIG UNIT" ג'ונסון, הפיצ'ר הגבוה בתולדות ה-MLB (גובה 2.04 מ'), אחד הפיצ'רים הגדולים משך 22 שנות ליגה, בסיאטל מרינרס ובדיימונדבק של אריזונה.

 

ועכשיו  האתלט עם הגוף הכי טיפוסי ונורמלי, והוא השחקן מס' 1 בעולם, ואולי אי-פעם? לא יאומן!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
85 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
חרש עץ
חרש עץ
17/01/2019 6:22:07

מסי זה המייקל גורדן שזכינו לראות בלייב.
הוא וכריסטיאנו ככ הרבה רחוקים מכל השאר בהיסטוריה שאין אפילו מי מדגדג אותם. אל תתווכחו חבל על הזמן שלכם עם כל הפלה והמראדונה.
מסי 1 רונלדו 2 ואז כל השאר בפער עצום למטה בהיסטוריה.

מנחם אמרתי לך אתה מזלזל בבוסטון. ברגע האמת בפלייאוף אין מי יעצור אותם. מי יכול? פילי עם בלאט כמאמן. מה שכמובן לא יקרה. לסלטיקס אין שום יכולת לעשות משהו מול אמביד שהוא לא בורח לשלשה ומול גימי.

הארדן בכושר של ווילט אבל איזה חרבון יוסטון דפקו לא האמנתי.

כל הגבוהים האלו לא שייכים לענף.

קיירי בייבי וטייטום ניגבו טייטום נתן שלדת ענק בפיגור 2

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
17/01/2019 6:38:18
הגב ל  חרש עץ

שימון, הרמת לי בכוונה כי אתה יודע שרונאלדו החלוץ החביב עלי? כמה שאני אוהב אותו עדיין חושב שהוא לא כמו מרדונה אלא עם יסחוב על הגב את יובה לגביע אירופה אז הוא ישתווה להם ואולי אפילו יעבור אותם קצת. אל תשכח שרונאלדו לקח אליפויות עם קבוצות צמרת מאראדונה עשה את זה עם נאפולי כמדומני….

חרש עץ
חרש עץ
17/01/2019 6:50:12

מראדונה היה על ממריצים ולך תדע כמה משחקים קנה על הדרך. רונלדו הוביל פחים כמו פורטוגל עם שחקני ליגה ג לסכייה בגביע אירופה. קבוצת הצמרת שהוא לקח איתה ראית איך היא נראית בלעדיו?

רונלדו עם פי מיליון תארים אישיים וקבוצתיים וסטט ממארדונה.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
17/01/2019 11:25:01
הגב ל  חרש עץ

אין לך מושג מי זה פלה. פלה היה מבקיע מעולה גם ברגל וגם בראש וגם מוסר מעולה ומעולה לא פחות בשליטה שלו בכדור, והיה מנהיג ווינר שמתעלה במשחקים גדולים והיה יעיל לא פחות ממסי ורונאלדו. ובגיל 17 הוביל את ברזיל לזכיה בגביע העולמי עם שני שערים בגמר. מסי ורונאלדו בגיל 17 לא היו אף קרובים לכך ולא נחשבו לשחקנים ברמה עולמית.
לגבי מאראדונה, יכולת הבעיטה והמסירה שלו והשליטה בכדור והמנהיגות והווינריות היו מהטובות ביותר בכל הזמנים והשילוב בין כל היכולות שני רק לפלה, ללא קשר לממריצים כלשהם, וגם העובדה שהוביל קבוצה בינונית חוץ ממנו לאליפות איטליה ותואר אירופי היא מדהימה ללא קשר לממריצים. אמנם, אם בפועל הוא לקח ממריצים וקנה משחקים, אז הוא לא שווה את כל זה ולא ראוי להיחשב כשחקן היסטורי ולא משנה מהן יכולותיו בפועל.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
17/01/2019 6:30:37

רגעעעעעע
השלשה הזו היתה חלק ממכלול. מנחם כמה שאני מעריך את הידע שלך אתה יודע אבל התעלמת ממה שעשה אחרי השלשה שהיה הרבה יותר גדול. שני האסיסטים האלה היו חלק מרכזי בניצחון הזה…
האם סטיבנס היהיר וילדי התפנוקים יפנימו????
זו קבוצה של קיירי נקודה וכל עוד הוא יכול לשחק סטיבנס צריך אותו כדי להכריע ולא משנה אם זו גולדן או ברוקלין….

מנחם לס
מנחם לס
17/01/2019 6:31:18

על מה אתה מסתמך כשאתה מדבר על פלה? ראית אותו? הרי רק שמעת את שמו. אני ראיתי אותו לפחות ב-30 משחקים משולחן עתונאים כמה מטרים מהמגרש והוא השחקן הכי גדול מכולם. היה לו הכל. ואני ראיתי אותו כבר אחרי שעבר היה בשיאו. ובקשר לסלטיקס, אני מקווה שהם ימשיכו טוב, אבל זה היה ננצחון קשה מאד כשהשלשה של קיירי קברה את טורונטו והם ויתרו על המשחק. זה היה משחק ביתי לסלטיקס.

בירדמן
בירדמן
17/01/2019 13:08:38
הגב ל  מנחם לס

שני משחקים, אחד אחרי השני. נגד ברוקלין הצעירים ללא קיירי מפסידים. נגד טורונטו, הקבוצה הכי טובה בעולם, עם קיירי מנצחים. כל הצעירים צריכים להביא עוגה עם מכתב התנצלות לקיירי.
קיירי צדק בכל מילה שאמר, במקום שהצעירים ילמדו מאדם מנוסה ושחקן טוב מהם, הצעירים שיחקו אותה נעלבים.

בירדמן
בירדמן
17/01/2019 13:16:06
הגב ל  בירדמן

פלה הבקיע 1300 שערים. רונלדו 539 ומסי לא בדקתי. אם שני הצעירים היו משחקים איתו, הם היו יכולים לצחצח לו את הנעליים לפני משחקים.

חרש עץ
חרש עץ
17/01/2019 15:25:11
הגב ל  בירדמן

איפה הבקיע בליגת החובבים דל ברזיל. שים את מסי ורונלדו בליגה ברסילאית והם עושים 2000 שערים

בירדמן
בירדמן
17/01/2019 16:45:33
הגב ל  חרש עץ

כיום יש 5,000 (חמשת אלפים) ברזילאים שמשחקים מחוץ לארצם. בתקופת פלה הם שיחקו בברזיל.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
17/01/2019 14:17:35
הגב ל  בירדמן

+10000000
נראה שהשכרל רחוק מהם. הוא צריך לקבל מכתב התנצלות מטייטום ואת בראון כנראה יטרידו בסוף העונה.
האיכויות שלו מהקו ירודות מאד ויעשו עליו האקינג בפליאוף, זה ברור כאור בצהרים….

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
17/01/2019 6:32:35

מה שאאהבתי במשחק הזה היתה ההגנה ברבע השני ובשלוש הדקות האחרונות וכמובן מה שעשה אירווינג בסוף.

Smiley
Smiley
17/01/2019 6:52:59

ממפיס לדעתי צריכה להטריד את גאסול שמאוד ירד מיכולותיו ונראה כאילו שני הצדדים צריכים להיפרד אחרי שותפות ארוכה.
דווקא קונלי מוכיח השנה כמה הוא טוב ועדיין רלוונטי.
אני מאוד מקווה שאם הם מטרידים את קונלי זה יהיה לקבוצה מנצחת כדי שיגיע לפלייאוף

חרש עץ
חרש עץ
17/01/2019 6:56:56
הגב ל  Smiley

קונלי גם צריך להעיף למכור בשיא. המניה שלו תתרסק בקרוב. אלו טריידים שהיו צריכים להיות כבר בקיץ. קונלי וגאסול יכולים דווקא לעזור ללייקרס

רן הנרגן
רן הנרגן
17/01/2019 7:35:59
הגב ל  חרש עץ

יש לו חוזה ענק. מעל לערכו

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
17/01/2019 7:47:58
הגב ל  Smiley

היו דיבורים בסלטיקס על מארק אבל אני לא רואה את זה קורה עכשיו למרות שזה איינג' ואי אפשר להאמין למה שהוא אומר…
איינג' הרשמי אומר שלא יהיו שינויים עד הקיץ…

אסף
אסף
17/01/2019 8:24:58

אם יש מישהו שלא מהסס לערבב קלפים שאף אחד לא צופה את זה בא זה איינג'. גאסול לבוסטון זה חתיכה שיכולה להשלים את הפאזל נפלא,
השאלה את מי מהצעירים שלה בוסטון מוכנה להעביר …

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
17/01/2019 12:31:13
הגב ל  אסף

לא חושב שזה קורה כי הוא רותח על הגבהבליבוגי ואם קיירי בכל זאת יחתום בקיץ אפשר יהיה להביא את דייוויס עבור מספר שחקנים וכל בחירות הדראפט שנאספו בעמל רב… הוא לא יבזבז עכשיו בשביל מארק כי אז הוא מוותר על הסיכוי ללכת על אנתוני.

שחר צ'קו
שחר צ'קו
17/01/2019 8:17:41
הגב ל  Smiley

גאסול משחק לאחרןנה על הפנים, ההתקפה של ממפיס תקועה, והרבה זריקות לא טובות קרוב לסוף השעון, הם צריכים להעביר את השחקנים המבוגרים שלהם ולנסות ולהיות סקרמנטו של העונה, גרעין צעיר וחזק שימשיך הלאה.
)וכמובן שישלחו את כספי לקבוצה שתעשה פליאוף ושהוא יוכל למצות את הפוטנציאל כמו במשחקים האחרונים)

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
17/01/2019 12:52:13
הגב ל  Smiley

לשניהם מגיע להגיע לקבוצה מנצחת ולהתקדם קצת בפלייאוף

Smiley
Smiley
17/01/2019 6:55:30

לגבי קיירי – רשמתי את זה אתמול:
קיירי ארווינג צריך לזכור שגם הוא בתור שחקן צעיר לא ממש הגיע להשגים (להבדיל מצעירי בוסטון שנה שעברה) והיה צריך את ההוא שיחזור הביתה. ועדיין אני לא מוריד כלום מהחשיבות שלו לאותה אליפות, אבל הוא לא במצב שהוא יכול לבקר מישהו בפומבי (והוא היה צריך להבין את זה).

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
17/01/2019 7:49:15
הגב ל  Smiley

זה לא משנה את העובדה שכרגע הוא האלפה דוג בקבוצה והוא האיש של השניות האחרונות, NO MATTER WHAT

Smiley
Smiley
17/01/2019 7:50:28

אף אחד לא טען אחרת. אבל הוא היה צריך לגלות קצת צניעות

Dani din
Dani din
17/01/2019 9:44:27
הגב ל  Smiley

המאמן שלו טען אחרת. 😉

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
17/01/2019 12:32:37
הגב ל  Smiley

לא רוצה צניעות מזוייפת, רוצה שיוציא הכל וזהו. הוא הבוס!

Smiley
Smiley
17/01/2019 6:56:31

קונלי בסוויץ ליוטה תמורת רוביו

חרש עץ
חרש עץ
17/01/2019 6:58:27
הגב ל  Smiley

טרייד טוב אבל יוטה צריכים להוסיף עוד מישהו בשביל השכר שזה יעבור פייבורס או גובר

Smiley
Smiley
17/01/2019 7:00:52
הגב ל  חרש עץ

אני לא רואה את ממפיס לוקחים טרייד כזה. אלא אם כן יוטה מוסיפים איזה משהו רציני (ואז הם לא יסכימו)

Smiley
Smiley
17/01/2019 6:59:39
הגב ל  Smiley

קונלי תמורת לאורי

D10S
D10S
17/01/2019 7:08:37

מסי הוא הכל חוץ מבנאדם נורמלי.
הוא ננס, וגם זה אחרי טיפולים בהורמון גדילה.
יש לו מבנה גוף של לוחם ג'ודו שקשה מאוד להפיל, רגליים חזקות במיוחד.
המהירות שלו מסחררת, הוא הכדורגלן המהיר ביותר עם כדור בעולם.
להוסיף לזה את יכולת הדריבל ושינוי הכיוון שלו, שאין לה אח ורע. בלמים ששיחקו נגדו תיאור אותו באמת כמו יתוש שאתה מנסה לרדוף אחריו אפילו במטרה להפיל, והם פשוט לא יכולים, הוא תמיד נמצא צעד אחד קדימה או הצידה.
ועל זה – הוא אספרגר, על הקשת, מאוד בקצה, גאון כדורגל שחושב כמה מהלכים קדימה, בנאדם שבקושי מדבר, לא יודע מה זה אגו, משחק פלייסטיישן בשעות הפנאי, מין אידיוט סוואנט, כמעט בלי יכולת לספוג לחצים, ויכולת ביצוע מושלמת (שמזכירה את מתנת האל של סטף בקליעה, הם פשוט נולדו עם זה), עם נתונים בלתי אפשריים כמבקיע וכמוסר בו-זמנית, שמרחיקים ממנו כל שחקן אחר בהיסטוריה ברמות פסיכיות (כריסטיאנו קומה מתחתיו, וכל היתר 3 מתחת).
מסי הוא באמת הכי קרוב לחייזר שיש, פשוט מכונת כדורגל מושלמת.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
17/01/2019 7:50:58
הגב ל  D10S

מסכים
הוא פשוט נפלא ובכל זאת אני עם רונאלדו.
מזלנו שאנחנו חיים בדור של שניהם….

שחר צ'קו
שחר צ'קו
17/01/2019 8:20:41

איך זכינו לראות שתי אגדות כדורגל בדורנו!

עידן
עידן
17/01/2019 8:52:30
הגב ל  D10S

+ מיליון

שועל מנוול
שועל מנוול
17/01/2019 8:53:16
הגב ל  D10S

צודק חוץ מהעובדה שבדכ בטורנירים גדולים עם הנבחרת הוא תמיד מגיע להשיגים פחותים

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
17/01/2019 9:14:53
הגב ל  D10S

הבנאדם מקיא מהלחץ לפני משחקים, אז אני מקווה שהתכוונתי לא יכול לספוג לחץ בקטע שאין לו יכולת להתמודד.

לגבי הטענה שאין לו אגו… אולי אולי יחסית לרונאלדו או כל מיני פרימדונות אחרות, אבל הוא דואג לכבוד שלו טוב טוב בברצלונה ובארגנטינה.

אלי לס
אלי לס
17/01/2019 9:16:48
הגב ל  D10S

1000+

מנחם לס
מנחם לס
17/01/2019 16:52:07
הגב ל  D10S

כל לה שמאללים את מסי (וגם אני מסכים עם המיוחדיות שלו) לא ראו את פלה. שחקן מושלם בהכל. בהגנה, בהתקפה, בשליטה בנעשה, בשליטה בכדור, במשחק ראש, בפגזים לשער, בכל דבר. למסי יש את הדברים המופלאים שלו. לפלה היה את כל הדברים הפשוטים שהוא עשה הכי טוב בעולם עד היום.

מנחם לס
מנחם לס
17/01/2019 16:54:00
הגב ל  מנחם לס

ופלה היה גם תמיד השחקן העיקרי בנבחרת, עם שניים (שלושה?) אליפויות מונדיאול. מסי הוא כישלון כשחקן נבחרת.

עומרי
עומרי
17/01/2019 17:18:15
הגב ל  D10S

ענק בהחלט. אגו יש לו, ולא מעט (הגיוני). כל הבלאגן עם המאמן במונדיאל היו כתוצאה מאובר דומיננטיות אבל ללא יכולת מנהיגות אמיתית.
ראיתי אותו מקרוב לפני חצי שנה, ניכר שלא סופר אף אחד באמת חוץ מסוארס.
כן מכבד את אלבה ובוסקסטס, אבל כל השאר מבחינתו אוויר.
עדיין נגמר 8-2 לברצלונה נגד אוסקה.

מתן גילור
17/01/2019 7:31:09

תודה מנחם.
בכדורגל יש גם את יאן קולר (גבוה מקראוץ'). שחקן נהדר שבהחלט היה וורלד קלאס בשיאו וחלק מרכזי בנבחרת צ'כית אדירה. ייתכן אפילו הטובה באירופה בשנת 2004, שהתנפצה גם היא על חומות יוון.

רן הנרגן
רן הנרגן
17/01/2019 7:35:34

קרי קלע 6 שלשות ב 4 דקות. בלי החטאה

רפיקי
רפיקי
17/01/2019 8:44:37
הגב ל  רן הנרגן

חייזר

חרש עץ
חרש עץ
17/01/2019 8:27:10

קיירי נכנע למלך :), רק שלא יגיע לליקרס. תארו לכם מגיק משחיל את איינג עם לונזו על קיירי סתם מצחיק אותי

"התקשרתי ללברון אחרי ההפסד שלנו באורלנדו והתנצלתי בפניו על כך שאני הייתי השחקן הצעיר שרצה שהכל יהיה בדרך שלו, שרצה שהכל יעבור דרכו. רציתי להיות השחקן שמוביל אותנו לאליפות, רציתי להיות המנהיג וכל הדברים האלה, אבל האחריות של להיות השחקן הטוב בעולם ולהוביל את הקבוצה שלך היא משהו שלא הרבה אנשים נועדו לעשות אותו ולברון היה אחד מאותם אנשים. הוא בא לקליבלנד וניסה להראות לנו מה צריך לעשות כדי לזכות באליפות וזה קשה לפעמים. להוציא את המיטב מקבוצה כלשהי זה לא הדבר הכי קל בעולם".

אירווינג המשיך: "כמו שאמרתי, רק מעטים נועדו לזה והרגשתי שהאדם הכי נכון להתקשר אליו זה לברון, כי הוא היה בסיטואציה הזו, איתי, כשאני הייתי הבחור הצעיר בן ה-22 שרצה הכל, כאן ועכשיו. הייתי אולסטאר שפתאום היה צריך להתאים את המשחק שלו לבחור הזה, שחזר לקבוצה עם כל הנוכחות שלו. ללברון יש מורשת שהוא רוצה להשאיר וחלון הזדמנויות שהוא רוצה לנצל והשיחה איתו גרמה לי לחשוב איך אני מוציא הכי הרבה מהקבוצה הזו, עם ההצלחה שהייתה להם בעונה שעברה ואיך אני עוזר להם להבין מה צריך כדי לקחת אליפות".

אמרתי לכם אין כוכב בלי אגו של אני המלך ואני יוביל עם סטט ורק בדרך הזאת הנצחון שווה.

לברון, קיירי, קאווי, ראס, הארדן, קרי, דוראנט כולם אותו דבר. דוראנט בטוח מתבאס מזה שקרי מפגיז וגולדן מנצחים, הוא נשרף בפנים תאמינו לי אבל בטח ינקום שיקח עוד MVP פיינלס.

מי שאין לו אגו כזה לעולם לא יהיה כוכב, יהיה עוד שחקן רגיל.

לפחות קיירי וקאווי שמו את זה לכולם בפנים ואמרו את זה בעוד שהאחרים יעני מסתירים את זה לשמור על תדמית "נקייה".

האמת
האמת
17/01/2019 8:30:01

קיירי אמר שהתקשר ללברון להתנצל על ההתנהגות בכלפיו, כנראה הבין את המשמעות של להנהיג קבוצה בנבא.
זה לא יוזכר כאן כי זה שובר את הנראטיב למנחם וכמה גרפומנים צבועים חסרי יושרה אנטלקטואלית שמזבלים פה את התגובות (שמעון,אשך וכו…)

etayle
etayle
17/01/2019 8:30:01

התמונה של מסי מדהימה. בעיניי הספורטאי הגדול ביותר זה פדרר, אבל זה רק אני.
אחלה מעורב, תודה מנחם.

Berch
Berch
17/01/2019 8:36:24

מעורב משובח
בקשר לממפיס, יש הרבה קבוצות בליגה שמשוועות לרכז נורמאלי. גם פיניקס. לקונלי לא תהיה בעיה.
גאסול אולי יחליף את אחיו על הספסל של סאן אנטוניו.
ואז הבמה תישאר לכספי להתפוצץ ולהוביל את הצעירים לפלייאוף.
דקה לפני הפלייאוף כספי יחליק עם טוסטוס לפציעה שתשבית אותו ל 4 שבועות.
באורך פלא זה גם יהיה אורך הסיבוב של הגריזליז החדשים בפלייאוף וכספי שוב יפספס אותו. כרגיל.
לא נורא, שנה הבאה
🙂

John
John
17/01/2019 16:35:00
הגב ל  Berch

התגובות שלך זה זהב צרוף

רפיקי
רפיקי
17/01/2019 8:44:18

בנוגע להשוואה בין מסי למראדונה , בניגוד להשוואות בין כוכבי הווה לעבר בnba שבהן הטענה שפעם הגנו פחות טוב היא לכל הפחות לא נכונה, בכדורגל זאת עובדה, זה זמנים שלא ידעו כלום על טקטיקה או איך להגן נכון, ההגנה של הפועל ת"א היום שקולה לטובות ההגנות של אז
אם היה לך מספיק זריזות ברגליים ומספיק אוויר יכולת לעבור את ל ה11 שחקני יריב

לכן אפשר בקלות להגיד שמסי טוב ממראדונה

עידן
עידן
17/01/2019 8:55:16
הגב ל  רפיקי

מעבר למה שכתבת שהוא נכון.מראדונה היה בשיאו בערך 6 שנים.מסי כבר 12 שנים והוא עוד לא הולך לשום מקום

יניב
יניב
17/01/2019 9:51:34
הגב ל  רפיקי

אני לא יודע בין כמה אתה אבל יש סבירות מאוד מאוד גבוהה שמסי בשנים שמראדונה שיחק לא היה שורד את ה5 שנים הראשונות של הקריירה.לך ליוטיוב(לא יודע אם יש שם את זה בכלל) את הכניסה שנכנסו בו שהוא היה בברצלונה ושברו לו את הרגל,לך תצפה במשחקים בכל הרמה(ליגה איטלקית,נבחרת) ותראה מה עשו למראדונה לאורך כל המשחק כל משחק למזלו של מסי וגם למזלנו בפיפא הבינו שהם חייבים לשמור על הכוכבים והתחילו באמת להעניש בחומרה מי שמכסח בכוונה את הכוכבים. להרגשתי כל מי שמזלזל במראדונה פשוט לא היה באותה תקופה ולא מבין עד כמה מראדונה היה גאון כדורגל אמיתי שהצליח גם בליגה וגם בנבחרת

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
17/01/2019 12:56:53
הגב ל  יניב

כשאנחנו היינו ילדים ראינו במסרטת 8 מ"מ את הסרט "החולצה מס' 10" על יוהאן קרויף.
יש שם קומפילציה מאוד ארוכה של כל הכיסוחים שהוא חוטף במשחק טיפוסי.
הסרט מומלץ מאוד

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
17/01/2019 12:58:14

חולצה מס' 14
🙂

מנחם לס
מנחם לס
17/01/2019 16:58:32
הגב ל  רפיקי

כולם מדברים פה על ההשוואה בין מסי למרדינה בשעה שפלה היה טוב משניהם. מסי ומרדונה היו קוסמים לרגע. פלה היה השולט המוחלט במשחק על כל חלקיו. הוא פשוט שיחק לפני כולכם. גם אני לא ראיתי אותו בגדולתו, אבל 30 משחקים בקוסמוס הספיקו לי לדעת מי באמת השחקן הגדול עלי אדמות.

רפיקי
רפיקי
17/01/2019 8:58:02

הניצחון של בוסטון רשום על הורפורד, קיירי רק אחרי זה

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
17/01/2019 11:32:27
הגב ל  רפיקי

מקווה שזה אומר שהורפורד חוזר לעצמו כי זה חשוב מאוד לסלטיקס כי הוא שחקן מפתח ליכולת ההגנתית וחשוב גם להתקפה.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
17/01/2019 12:35:31
הגב ל  רפיקי

לדעתי אתה טועה בגדול. שני הסלים האחרונים הם יותר קיירי מאשר אל…

נזיר הנשמה
נזיר הנשמה
17/01/2019 8:59:52

ממפיס לא צריכה לפרק כלום. זו קבוצה למרכז טבלה. היא צריכה להנות מהשחקנים הטובים שלה כל עוד זה אפשרי.אי אפשר לקבל שחקן ברמה של גאסול (בהנחה שלא יהיה טרייד כמו טאונס עבור גאסול וכו)כנ"ל לגבי קונלי. יפרקו ירכיבו מחדש ולאן יגיעו ? מקסימום למה שהם עכשיו.
שחקנים כמו דוראנט או באטלר לא יגיעו לעולם לממפיס מרצונם החופשי.
כבר ציינתי מספר פעמים שתהליך ריבילד לא מביא ברוב המקרים לתוצאות. תהליך טפשי שיוצר קבוצות שמביישות את הליגה.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
17/01/2019 9:02:06

תודה על המעורב

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
17/01/2019 9:18:23

תודה רבה מנחם,
קיירי דיבר יפה מאד על עצמו הצעיר, ולדעתי הוא צודק – יתכן שהריצה של שנה שעברה גרמה לבראון, טייטום ורוזייר לחשוב שהם יכולים לבד וזו טעות. סטיבנס צריך לסדר את זה.
מראדונה גדול ממסי, בלי שום השוואה, בגלל שמראדונה שיחק בקבוצות רגילות, גם בנבחרת וגם בליגה, ומסי מצליח בעיקר בסופר טים של ברסה ולא בנבחרת. את פלה לא ראיתי, לא יודע.

מנחם לס
מנחם לס
17/01/2019 17:01:53

מיקי, אני ראיתי את פלה. תאמין לי שהוא היה הטוב מכולם. הוא היה שחקן מושלם, בהכל, ללא חסרון אחד ולו הקטן ביותר (היה לו גם את משחק הראש הטוב ביותר בזמנו לנגיחות שערים למרות שהיה רק 1.78

תומר
תומר
17/01/2019 9:27:24

כתבה על השחקנים הגבוהים ב NFL (בכל הזמנים) לפי עמדות:
.
https://sport.one/the-tallest-players-in-nfl-history-by-positions/
.

הגבוה מכולם הוא ריצ'ארד סליי, סבן פוטר ששיחק DT עונה אחת בריידרס של שנות הששים ונמוך כנראה בס"מ אחד מהתיכוניסט שהבאת.
יש שם גם את מוריס סטראוד שבזכותו אסור היום לעמוד ליד השער ולנסות לעצור פילד גולס.
חוץ מהם יש שם כמה פרובולרס וגם האח של מארק מגוויר מהבייסבול שהיה כמסתבר קווטרבק בסיאטל (נבחר לפני פארב) וסוג של באסט.

ולדי קוגן
17/01/2019 9:40:35

איזה תמונות דוק, אשכרה ההר ממשחקי הכס נראה אנושי ביחס לחבר'ה האחרים שם

עדי
עדי
17/01/2019 9:50:59

– תראה מה כתוב לאיסלנדי על החולצה…
– מי זה ששומר על צ'אק נוויט? נראה די גבוה בעצמו..
– מדהים כמה חריג קראוץ' נראה בתמונה, מול כמה שחיף וקטן יראה על מגרש כדורסל

צביקה
צביקה
17/01/2019 9:43:40

קונלי ממש לא מספיק יציב, ובעיני הוא האכזבה של ממפיס השנה. גם גאסול לא מספיק טוב אבל קונולי עם החוזה שלו היה צריך כל ערב משחק ברמה הכי גבוהה, כמו שעושים הסופרסטרים של הליגה ואנחנו רואים את זה, והוא לא עושה את זה.

דה שוט
דה שוט
17/01/2019 10:00:42

תודה רבה מנחם, אחלה מעורב.
שני השקל שלי – מסי הגדול בכל הזמנים.
צריך לראות אותו כדי להבין – עזבו תארים. הגיע לגמר מונדיאל, אין הרבה יותר רחוק מזה בתחום הזה, הפסיד שם הפסד מינימלי לקבוצה שנתנה למארחת (ברזיל) 7:1, אפשר היה גם להוציא אדום לנוייר שהוריד את היגוואין והכל היה נגמר אחרת.
גם היום, בגיל 700, הוא עדיין הבחירה הראשונה של חצי מהמאמנים. GOAT

יניב
יניב
17/01/2019 10:13:19
הגב ל  דה שוט

יש בעיה עם התזה שלך.אתה טוען שהוא הגיע לגמר המונדיאל וזה אחד הטיעונים להיותו הגדול מכולם.הבעיה שבשביל להיות הגדול מכולם לטעמי אתה חייב להיות קודם כל ווינר מטורף ולהגיע ל3 גמרים(נדמה לי) עם ארגנטינה ולהפסיד את כולם פוגע משהו בטיעון שלך.מה עוד שבמונדיאל שאתה מדבר עליו מסי משלב הנוקאווט לא היה טוב וכמדומני לא כבש אפילו שער אחד.
יש טענה שהיום המונדיאל זה לא מה שהיה פעם והחשיבות שלו פחותה,זאת טענה שאני לא מסכים איתה(לדעתי מסי מוותר כמעט על כת מה שהוא השיג בברצלונה בשביל גביע עולמי עם ארגנטינה)אבל זאת טענה לגיטימית,להגיד שההגעה לגמר המונדיאל היא אחת מהטיעונים להיותו הגדול מכולם קצת מנותקת מהמציאות

משה
משה
17/01/2019 11:00:02
הגב ל  יניב

תסלחו לי אבל איך ניתן לשפוט גדולה של שחקן עפ״י חודשיים פעם ב4 שנים??
מסי במשך שנים השחקן הכי טוב בעולם ועושה דברים שאין אחד אחר שמסוגל.
במשך שנים הוא נותן הצגות על הבמות הכי גדולות בליגת האלופות ובקלאסיקו ורק בגלל חודשיים שהוא משחק עם עגלות כמו פלסיו ולבצי הוא נמדד?
לפי זה אמבה או גריזמן גדולים ממסי כי הם זכו והוא לא

יניב
יניב
17/01/2019 11:17:33
הגב ל  משה

שוב משה אמרתי שהטענה שאתה מציג היא לגיטימית למרות שאני לא מסכים איתה.דה שוט העלה טענה אחרת שבה הוא טוען שההגעה לגמר המונדיאל היא הישג של מסי.
לגבי 2 הטענות האחרות שלך אז קודם כל הוא ממש לא שיחק ע עגלות בנבחרת ארגנטינה למשך שנים שיחקו איתו מיטב השחקנים בעולם ,אגוארו,טבס,די מריה ועוד ועוד.
לגבי הטענה השניה אז שוב ברגע שאתה רוצה להיות הכי טוב שהיה איפעם אז כן אי זכייה במונדיאל שהיא עדיין נחשבת לטופ של הטופ מבחינת השחקנים עצמם פוגמת בקייס שלך.
לגבי ההצגות בליגת האלופות ובקלאסיקו אז קודם כל אם נלך על ליגת האלופות אז רונדלו יותר גדול ממסי עובדתית ולגבי הקלאסיקו אז זה בדיוק כמו הטיעון שלך על המונדיאל.לפי 2 משחקים בשנה אתה מחליט שמסי השחקן הכי טוב שהיה איפעם?

חרש עץ
חרש עץ
17/01/2019 13:06:03
הגב ל  יניב

למסי ורונלדו יש הרבה תארים קבוצתיים, אישיים וסטט. מסי גם הכי מלהיב. מצחיק שאמרו פה בבארסה שהוא עם קבוצת כוכבים, הוא הפך אותם לקבוצת כוכבים. צאבי אינייסטה נייר פויל זלאטן אטו כולם נעלמו ומסי עדיין עומד בראש שהתחלפו כבר 2 דורות בבארסה (הדור של רונלדיניו, הדור של צאבי ואינייסטה וזה הדור השלישי ומסי זה הגורדן). חכו שמסי יפרוש מה יקרה לבארסה ואז נראה.

תראו מה קרה לקבוצת הכוכבים של רונלדו מאז שעזב…

מראדונה נתן כמה שנים טובים, זכייה ברמאות במונדיאל, היה עם ממריצים וסמים ובטח המאפיה הנאפוליטאנית היטתה משחקים עבורו בשנים האלו. להשוות אותו למסי וכריסטיאנו זה בדיחה. זה כמו לומר שדווין וויד זה הGOAT.
וויד כמו מראדונה היה מלהיב ולקח אליפות עם קבוצה קטנה (מיאמי 06 זה בדיוק נאפולי) והיה מעט שנים בטופ.
מישהו יגיד שוויד GOAT מעל מייקל קארים עם התארים האישיים הכי רבים, קבוצתיים וסטט?

מילא תגידו מראדונה היה מלהיב יותר מרונלדו סבבה, אבל הוא אפילו לא מלהיב כמו מסי. מסי השחקן השני הכי טכני והכי מלהיב אי פעם אחרי רונלדיניו במקרה הגרוע.

יניב
יניב
17/01/2019 13:36:35
הגב ל  יניב

שמעון כל כך הרבה שטויות שכתבת.זה מדהים.
עידן אחר,בעידן של מראדונה הכל היה אחר,לא הייתה ליגת האלופות באיטליה שהוא שיחק שיחקו (וזה רק מהזכירון כן) מילאן הגדולה עם שלושת ההולנדים,אינטר עם שלושת הגרמנים,יובנטוס עם פלטיני,סמפדוריה עם ויאלי ומנצ'יני,פארמה ועוד ועוד.זה בדיוק הפוך לגמרי ממסי ורונלדו שתכלס התחרו זה מול זה בליגה,וכל השאר היו תפאורה.להזכירך לא הייתה ליגת האלופות כמו היום אלא גביע האלופות שהשתתפו בהם רק האלופות.
אם אני זוכר נכון שמעון אתה בן 30-31 אז איך לעזאזל אתה כל כך נחרץ מול משהו שלא ראית ולא חווית???
לגבי הסמים של מראדונה אז זה רק פגע בו ולא עזר לו.תיקח קוקאין באופן קבוע כמו שהוא לקח ובוא נראה איך אתה משחק כדורגל.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
17/01/2019 14:23:00
הגב ל  יניב

+1 ליניב.
אחרי תגובות כאלה אני ממש מרגיש שאתה מתבזבז, בוא אלינו ליוסטון

יניב
יניב
17/01/2019 14:30:30
הגב ל  יניב

עגל לא מספיק קשה לי עם לברון בלייקרס אתה עוד רוצה להעביר אותי ליוסטון????

חרש עץ
חרש עץ
17/01/2019 15:22:50
הגב ל  יניב

לא דיברתי על קוקאין אלא על הממריצים דהוא היה לוקח כל הקריירה ונתפס רק ב94. מאמין אבל שגם אחרים לקחו

עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
17/01/2019 16:57:38
הגב ל  יניב

שמע, כבר עשית את השינוי הפנימי, עכשיו זה יהיה הרבה יותר קל
(ליניב)

מנחם לס
מנחם לס
17/01/2019 17:03:47
הגב ל  דה שוט

פלה היה טוב בהרבה ממסי

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
17/01/2019 10:32:19

אני אגיד כל העונה ולא אכפת לי מה יקרה במהלכה – בוסטון הקבוצה החזקה במזרח והיא תגיע לגמר. אני גם אשים עליה את הז'יטונים מול גולדן.
קיירי הרוצח מס' 1 בליגה.
השיקוץ מעוניין לצבור הפסדים ולזרוק את העונה כדי להיפטר מוולטון. זה מחיר שהוא מוכן לשלם.
"אנחנו לא בתחרות עם אף אחד" – סקרמנטו, יוטה, דאלאס, נ"א, ובעצם כל שאר המערב מלבד פיניקס לא יסכימו עם הקביעה…
השיקוץ יחזור מספר ימים אחרי שוולטון יעוף.

רפיקי
רפיקי
17/01/2019 12:33:19

אני איתך עד הלוחמים
מבחינת יכולת בוסטון היא מקום שני בליגה,כך שאני בכיף רואה גמר גולדן בוסטון
אם זה יקרה זה כבר לא תלוי רק בהם

משה
משה
17/01/2019 10:54:09

ואוו מנחם איזה סיומת עם התמונות
פעם ראשונה שאני מתחבר לתמונות והסוף עם מסי פשוט ענק!
תודה רבה מנחם

Niro
Niro
17/01/2019 11:06:05

הארדן מאוס, חצי מהנקודות שלו זה צעדים או פלופינג. פשוט הורס את הכדורסל.

סער ברעם
סער ברעם
17/01/2019 12:19:22

הייתי בטוח שג'ורג' מוריסן זה אנס קאנטר

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
17/01/2019 14:21:12

ובינתיים נצפה מעגל קרח מיסתורי מסתובב:
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5447937,00.html#autoplay

והיכן אתם שואלים? בעיירה ששמה ווסטברוק.
מקרי?

חרש עץ
חרש עץ
17/01/2019 15:18:11

חחח זה כנראה הסיבה לאיבוד הקליעה🤣🤣

מנחם לס
מנחם לס
17/01/2019 17:06:52

ההבדל בין מסי לפלה הוא ההבדל בין סטפן קרי למייקל ג'ורדן. אם ישנם כאן כאלה שלא מבינים את כוונתי, אז כל הסבר אחר הוא הסבר לשווא.

ג'ורג' עובדיה הסקרן
ג'ורג' עובדיה הסקרן
17/01/2019 18:05:14

המקומטת הכתומה מאחורי לברון והבאדי שלו זאת פריס הילטון??
ואני חושש ששנייה אחרי שהתמונה של שון בראדלי צולמה הוא הסתובב ודפק את הראש בקורה.

musical relief
musical relief
17/01/2019 22:59:29

https://m.youtube .com/watch?v=GL7ZjFp1Z5s

is dedicated to that stupid fucking idiot ofa ghost Joseph Heller.
yours truely, Joel

סגירת תפריט
85
0
נשמח לתגובה שלך.x