טורונטו בבוסטון והארדן נגד כל העולם ברביעי / איתי קדם

ערב המשחקים של רביעי מארח שוב קרב צמרת במזרח והפעם טורונטו מתארחת אצל בוסטון למה שמתחיל להסתמן כמו סדרת חצי גמר מזרח בקרוב… הארדן מארח הלילה את ברוקלין בקרב של יחיד נגד רבים ויוטה שקיבלה תאבון תנסה לטפס עוד שלב במעלה הטבלה המערבית כשהיא מתארחת אצל הקליפרס.  יאללה צוללים :

ממשיכים עם מעקב הבקטובק מתחילת העונה, סיכויי ההצלחה ממשיכים לרדת ככל שהעונה מתקדמת. עד כה 397 ניצחונות לביתיות לעומת 253 הפסדים – ממוצע 61% לקבוצה הביתית (24!!! קבוצות עם מאזן חיובי במשחקי בית):

  1. קבוצה שמשחקת שני משחקים ברצף בחוץ ניצחה 32 מתוך 78 ל- 41% הצלחה ( ירידה של 3% משבוע שעבר).
  2. קבוצה שמארחת שני משחקים ברצף יום אחרי יום בבית ניצחה 16 מתוך 30 ל- 53% הצלחה ( מדגם קטן יחסית ועדיין עליה של 6%).
  3. קבוצה שמשחקת את המשחק הראשון בחוץ ואז חוזרת הביתה ניצחה 26 מתוך 44 ל- 59% הצלחה.(עליה של 3% ).
  4. קבוצה שמשחקת בביתה ואז יוצאת יום למחרת למשחק חוץ ניצחה 9 ניצחונות מ- 41 משחקים ל- 22% הצלחה ( ירידה של 3% לשפל חדש).

ניכר שיתרון הביתיות הופך למשמעותי יותר השבוע וקצת אחרי קו מחצית העונה ישנה מגמה ברורה של היחלשות קבוצות (ולא משנה אגב מה המאזן הכללי שלהן ) שמשחקות בחוץ. אם במצב רגיל הסיכוי של קבוצת החוץ עומד על קצת פחות מ 40% הרי שמאזן הבקטובק בשני משחקי חוץ כבר דומה ומי שמשחקת את הראשון בבית והשני בחוץ מצבה רע בעליל..  לכן נכון היום למעט המובהקות של משחק ראשון בבית ושני בחוץ – אין משמעות גדולה לעובדה שקבוצה נמצאת בבקטובק ועדיף לנסות ולשפוט אותה מול היריבה הספציפית ומצבה הכללי באותו הערב.

פעם לפיסטונס היתה הגנה

דטרויט (24-18) – אורלנדו (24-19) 02:00

הבוכנות החלודות משהו מארחות את החבורה של ווצ'ביץ' למשחק קצוות. משחק אמצע טבלה קלאסי של שתי מזרחיות בינוניות ששואפות לפלייאוף בשביל המנויים ויפארו את מנועי הטרייד משין ותיאוריות הטנקינג מאוד בקרוב. מפגש שלישי בין הקבוצות וראשון בדטרויט (1:1) . שני המפגשים הקודמים היו צמודים ובמיוחד האחרון שהסתיים ב 107:109 לאורלנדו עם באזר ביטר נהדר של פורנייה תוך כדי שמירה אופיינית של הפיסטונס בעונת 2018/19 הנה כאן :

גם הפעם צפוי קרב צמוד כשזאזא בספק אצל דטרויט ומו במבה לא ישחק אצל אורלנדו. אני הפעם עם דטרויט שחייבת לנצח בשביל לשמור את אורלנדו צמוד בטבלה וגם כי היא בבית והגיע הזמן שתנצח. ממש לא בטוח שזה יקרה , דטרויט 3+

בוסטון (18-25) – טורונטו (12-33) 03:00

המשחק המרכזי של הלילה מפגיש שוב את ערמת הציפיות הירוקה עם ערמת הסקפטיות הקנדית למפגש צמרת שלא יכריע כלום פרט להמשך הדיון האינסופי מי היא בוסטון של השנה והאם טורונטו של קוואי תיפטר מהתדמית שמחכה לה בפליייאוף. הטורונטו ראפטוס היא קבוצת החוץ הטובה בליגה ואוהבת מאוד לפתוח משחקים חזק אצל היריבות כדי שיבינו מהר מי פה בעל הבית. משחק שני בין הקבוצות העונה בקודם ניצחה בוסטון בבית רק אחרי הארכה ומשחק התעלות של קיירי עם 43 נק' הנה ההארכה:

פרד ואנוליט וסי גי' מיילס בספק  וולנצ'יונאס ואננובי לא ישחקו ויש סיכוי שטורונטו יתנו לקוואי לנוח (מה שמעלה באופן אבסורדי את הסיכוי שהם ינצחו) , בבוסטון קיירי חוזר וסמארט בספק (חולה) , ביינס ממשיך להיעדר. צמוד אש נלך הפעם עם טורונטו 5+

יוסטון (18-25) – ברוקלין (23-22) 03:00

יוסטון והשאריות מארחים את תפארת המזרח הברוקלין נטס שמאז שעלתה על המסילה היא לא יורדת. הרוקטס בלי כריס פול, קלינט קפלה, כרמלו אנתוני, ברנדון נייט וגם אריק גורדון בספק – ממשיכה לדבוק בשלה: כולם בשביל אחד ואחד בשביל כולם. הארדן בלתי עציר ובלתי נתפס (תרתי משמע) בשבועות האחרונים, הוא עושה זאת למרות ואף על פי שכל העולם יודע שהוא האופציה הראשונה, השנייה, היחידה, והאחרונה של יוסטון בהתקפה. עם 57 נקודות וניצחון במשחק האחרון הוא מפתיע כל פעם מחדש ונדמה שאין בכלל צפי או גבול למה שהוא מסוגל. הארדן פוגש את ברוקלין פעם ראשונה למרות ששתי הקבוצות כבר נפגשו אי שם בתחילת העונה (119-111 יוסטון ) ושתיהן נראות הלילה אחרת לחלוטין. בנטס חוץ מלאברט וקראב שלא משחקים, גם דאדלי,נפייר ורונדה הוליס בספק וזה כבר לא מעט. מצד שני החבורה המאוזנת ביותר במזרח כבר הסתדרה עם הסגל הזה מול בוסטון ויכולה להסתדר יפה מאוד גם בטקסס הלילה. לא פחות מ 11 שחקני סגל בנטס קולעים 8 נק' ומעלה למשחק 6 מתוכם מעל 10 למשחק וזה יפה ועמוק מאוד. הולכים הלילה עם קבוצות החוץ? למה לא ?  ברוקלין 2+

גם לקמע הוא מסייע – הארדן בשיאו

 

ממפיס (24-19) – מילווקי (12-31) 03:00

תראו, ממפיס ניצחה אצל מילווקי באמצע נובמבר (116-113) . מידלטון החטיא שלשה קשה בסיום שהייתה משווה אבל פרט למשחק חריג אחד מול ברוקלין זאת הייתה הפעם האחרונה שממפיס קלעה כל כך הרבה , וזה היה מזמן! בינתיים בתחתית המערב המצב לא כל כך סימפטי עבור הגריזליס ואילו מילווקי שמגיעה להתארח נמצאת בצד הלא נכון של הסטטיסטיקה כשהיא בבקטובק ראשון בבית והשני אכן , בחוץ….נוסיף לתבשיל את יאניס שלא בריא במאה אחוז ויכול להיות שיקבל מנוחה וקיבלתם את הפתעת הלילה. במילווקי הרוקי דיויצ'נזו בספק בממפיס קייל אנדרסון יעדר וגם גאסול בספק עם מרפק דואב. ממפיס תוציא ניצחון? יאללה נלך עם הסטטיסטיקה ממפיס 4+

דאלאס (23-20) – ספרס (20-25) 03:30

מרקו בלינלי בספק למשחק, דניס סמית בספק בצד של דאלאס.  מפגש שני העונה בין הקבוצות ( 113-108 ספרס אי שם באוקטובר). הללקוה כבר היה חד עם 31 במשחק ההוא אבל המכונה של הספרס עוד לא הייתה משומנת. דאלאס הביתית מחזיקה במאזן הבית השני בטיבו במערב אבל לא מצליחה להתרומם ונמצאת כבר 3 משחקים מהמקום ה 8 ובמערב זה המון. הספרס הצטננו לאחרונה ומגיעים אחרי 2 הפסדים רצופים כשהם משחקים כבר לא פחות מ 32 משחקים בתוך הקונפרנס יותר מכל אחת אחרת ( זה ה 33 ). כאוהד אתם כבר יודעים שאין לי יכולת להמר נגד פופוביץ' ולכן נמשיך ללכת נגד הזרם והסטטיסטיקה. ספרס 8+

תוצאת תמונה עבור ‪doncic popovich‬‏
הי לוקה : טרנטה אבל לפניך!!!

 

פורטלנד (19-26) – קליבלנד (35-9) 05:00

קליבלנד ניצחה משחק והראתה סימני חיים , החבורה של דלבדובה מראה סימני חיים ויש ניצוצות של כדורסל חדש אצל הקאבס. טוב על מי אנחנו עובדים ? אין מילים לתאר את מה שעומד להתרחש הבוקר אז נסיים פורטלנד 20+

תוצאת תמונה עבור ‪cleveland is done‬‏
חבל, דווקא רציתי לשחק

גולדן סטייט (14-30) – ניו אורלינס (23-21) 05:30

האלופה בבקטובק ראשון בחוץ שני בבית אחרי שפירקה את דנבר. ניו אורלינס גרועה בחוץ (כמו מרבית הליגה אבל בהצטיינות). משחק שני בין הקבוצות העונה (121:131 לאלופה בביתה). הווריירס עדיין בלי קאזינס ובלי דמיאן ג'ונס משחקים לא מעט דקות עם דוראנט כסנטר בצד ההגנתי למצ'אפ מעניין מאוד עם דיוויס להלילה. הקצב צפוי להיות גבוה וגם אם האלופה תתעייף היא לא אמורה להיתקל בקשיים מול ניו אורלינס ועם 7 ניצחונות מ 8 האחרונים המכונה מתחילה לתקתק. ספלאש ברדרס 15+

תוצאת תמונה עבור ‪waiting for demarcus cousins‬‏
מי פה הסנטר ?

 

קליפרס (19-24) – יוטה (21-24) 05:30

הי הלו, היוטה ג'אז פה ומאז שהשמצתי אותם בשבוע שעבר הם נכנסו לתמונת הפלייאוף בואכה מקום שישי ונראה ש "מה הלו"ז ?" עובד לטובתם… עם 4 ניצחונות רצופים              (דטרויט/שיקאגו/לייקרס/אורלנדו) ו 7 מתוך 10 האחרונים אפשר ממש להתרשם שיוטה בפורמה. רק כוכבית קטנה – כל 7 הניצחונות היו מול זנבות הליגה, ושלושת ההפסדים? פילי + טורונטו + מילווקי…. תוסיפו סגל קצר להלילה ( בנוסף לשני הרכזים שנעדרים רוביו את אקסום) גם ידידינו אינגלס וראול נטו בספק.  מפגש ראשון בין הקבוצות העונה!  החברים מלוס אנג'לס נתקלים במעצורים בקנה לאחרונה ומגיעים למשחק עם 3 הפסדים רצופים בכיס שמעמידים את תקרת הזכוכית של הקבוצה הזו במבחן עמידות מסקרן. עם כל המחמאות שהקליפרס מקבלת מתחילת העונה על המשחק של האריס, העמידות של גלינארי והדבק שמביא הראל אני תמיד סקפטי לגבי היכולות האמיתיות שלהם במיוחד בעמדות הגארד. ואם להיות כנים השימוש המועט עד כאב בבובאן מריאנוביץ' הנפלא ( 6.9 נקודות ו 4.3 ריבאונדים ב 9.2 דקות בלבד!!)  בכלל מכעיס. אולי הענק האחרון בליגה, עם ידיים נפלאות וראיית משחק משובחת בכלל לא מנוצל העונה הנה תראו כאן מה הוא עשה לא מזמן בטורונטו :

בקיצור אני לא מת על הקליפרס וגם אם הם קבוצה ביתית וחייבים ניצחון בשביל להתאושש והם פייבוריטים מול הסגל החסר של יוטה, במידה ובובאן שוב לא יקבל דקות יוטה מסוגלת לגנוב ניצחון חשוב במאבקי המיקום במערב. היידה דונובן בקלאצ' . יוטה 5+

ולקינוח הנה עוד כמה דקות של גבוהים אמיתיים שלא זורקים לשלוש אבל כן יודעים לשחק:

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
362 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
רפיקי
רפיקי
16/01/2019 15:12:39

דטרויט,בוסטון,ברוקלין,מילווקי,ספרס,פורטלנד,גולדן סטייט ויוטה
מנצחות הלילה

אפלטון
אפלטון
16/01/2019 15:21:30

איי איזה סרטון נוסטלגי.
האקים היום היה זורק שלשות בלי בעיה.
אולי הסנטר שהיה מסתגל הכי טוב למשחק המודרני.
בכלל בגמר הזה היו 2 קבוצות שהקדימו את זמנן מבחינת השימוש בשלשות וריווח

עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
16/01/2019 19:17:05
הגב ל  אפלטון

לגמרי
וגם היום קשה לי לצפות במשחקים מהסדרה הזאת, זה מרגיש כאילו אולי הזמן עוד יכול להתהפך ומשהו יקרה ויוסטון תפסיד. עדיף לא לגעת . . .
שאקיל היה ענק, פשוט בלתי ניתן לעצירה. האקים ניסה להוציא אותו החוצה מהרחבה. אבל אם אולג׳וואן היה משחק היום הוא היה יוצא החוצה עוד הרבה יותר וזורק שלשות. לא ברוק לופז אבל בכל זאת

עידו גילרי
עידו גילרי
16/01/2019 15:29:03

איתי, מתי הווריורס משחקים עם דוראנט כסנטר? תמיד תמיד יש איתו על המגרש את אחד הגבוהים.

רפיקי
רפיקי
16/01/2019 18:43:29

אני חושב שהוא התכוון שדרואנט שומר על הסנטר של היריבה
זה קורה כי לוני שומר גרוע, גם גבוהים אבל בעיקר גארדים, לכן הוא שמיד ישמור על האופציה האחרונה לפיק אנד רול מבין הגבוהים, בד"כ סנטר היריבה הוא האופציה הראשונה או השנייה ולכן שומרים אותו בעיקר דוראנט (הכי גבוה) וגרין

עידו גילרי
עידו גילרי
16/01/2019 18:48:32
הגב ל  רפיקי

לוני לא שומר גרוע. זו הפונקציה היחידה שלו. דוראנט מוצא את עצמו מול סנטרים כתוצאה מחילופים – זו ההגנה של הווריורס.

רפיקי
רפיקי
16/01/2019 18:51:10

הוא שומר גרוע
גארדים זו ברור
גבוהים זו דעתי

אני מדבר על השאיפה, כלומר אם הווריורס היו יכולים לבחור מי להציב על מי כל פוזשן, ברור שבגלל הגנת החילופים זה דבר שמשתנה כל רגע

עידו גילרי
עידו גילרי
16/01/2019 19:14:53
הגב ל  רפיקי

זה ממש לא מדויק. בתחילת כל פוזשן הוא לא נמצא על הסנטר של היריבה.

רפיקי
רפיקי
16/01/2019 20:29:22

אני מניח שיש עוד שיקולים פר כל קבוצה
אני אתמקד בזה הלילה

רפיקי
רפיקי
16/01/2019 18:48:49
הגב ל  רפיקי

לא רק לוני לא יכול להגן בחילופים אוטומטיים, גם ג'רבקו ודמיאן ג'ונס.
ג'ורדן בל עושה את זה סביר ואיגודאלה איבד הרבה מהזריזות שלו וגם הוא לא ממש מצליח לשמור על גארדים.

איתי קדם
16/01/2019 18:59:46

לוני אכן עוזר וקרוב לוודאי שיקבל הלילה את רנדל על הראש. דוראנט יצטרך להסתדר עם דיוויס לפחות חלק מהזמן יחד עם דריימונד. בלי קשר, הלוחמים מצליחים להסתדר לא רע עם הרכב נמוך יחסית בגלל היתרונות העצומים שלהם בהתקפה. בכל מקרה וגם בגלל הסגל של השנה והפציעות – דוראנט שומר יותר מתמיד על הגבוהים של היריבות

דובי
דובי
16/01/2019 19:37:49

דווקא לא מעט משחקים העונה נסגרו עם איגודלה לצד הרביעייה, ולא לוני.
מאז הפציעה של ג'ונס יש לווריירס בסהכ סנטר אחד בסגל.

עידו גילרי
עידו גילרי
16/01/2019 19:42:26
הגב ל  דובי

ואז גרין משחק סנטר.

דובי
דובי
16/01/2019 21:36:52

לא כל כך מבין את הביטוי משחק סנטר

עידו גילרי
עידו גילרי
16/01/2019 21:54:31
הגב ל  דובי

משם התחיל כל הדיון…
אני אוהב הגדרות אז קבל: שומר על הסנטר של היריבה בתחילת כל פוזשן.

ברוך רובין
ברוך רובין
17/01/2019 2:20:53
הגב ל  דובי

עידו אני לא יודע אם צפיות במשחקים של הווריורס השנה, אבל לוני בין הסנטרים הגרועים בליגה הגנתית והתקפית, אני לא זוכר שחקן חמישייה כל כל חלש באלופה מכהנת,ובקוטנדרית, מקומו של לוני הוא באירופה או בG ליג

עידו גילרי
עידו גילרי
16/01/2019 15:30:57

בובאן לא יכול להיות על המגרש בגלל ההגנה. לכן הוא לרוב נותן את הדקות שלו מול המחליפים.

חרש עץ
חרש עץ
16/01/2019 15:39:56

מגיק
בוסטון
הארדן
ממפיס
ספרס
פורטלנד
גולדן
קליפרס

איתי קדם
16/01/2019 16:50:50
הגב ל  חרש עץ

לא מסכים, אם עובדים איתו נכון היריבות סובלות הרבה יותר מהנוכחות שלו מאשר ההגנה של הקליפרס

שגיא נאור
שגיא נאור
16/01/2019 19:21:59
הגב ל  איתי קדם

הוא עבר כבר כמה מאמנים שהגיעו למסקנה הפוכה

האווי לאסוף
האווי לאסוף
16/01/2019 15:49:49

אחלה סיקור, תודה

ולדי קוגן
ולדי קוגן
16/01/2019 16:00:45

בונא הבאת פה בלאסט פרום דה פאסט של הבסט.הימורים נועזים אבל לא הולך נגדך

Berch
Berch
16/01/2019 16:37:02

אחלה פרוויו
הרסת אותי עם האמת המרה על הארדן – כל העולם יודע שהוא האופציה הראשונה, השנייה, היחידה, והאחרונה של יוסטון בהתקפה.
פרייסלס
🙂

bobby
bobby
16/01/2019 16:42:53

תודה על הפריוויו!

לפי הדיווחים האחרונים אגב (ותודה לעידו שהביא את הידיעה) הלילה יוסטון יחסרו גם את דונאל האוס, שיחזור לג׳י-ליג אחרי שהסוכן שלו והנהלת הרוקטס לא הגיעו להסכם על חוזה קבוע.
ככה שעכשיו יוסטון השלימו חמישייה של שחקנים נעדרים – פול, גורדון, נייט, האוס וקאפלה. זה בהחלט הולך להיות הארדן נגד העולם בתקופה הקרובה.. (עד שפול וגורדון חוזרים, אמור לקרות בקרוב).

מנחם לס
מנחם לס
16/01/2019 16:57:58

פעם היתה לדטרויט הגנה, אבל כפי שאתה רואה בתמונה, וואחאד מייקל שבר אותה…

טורונטו בבוסטון. משחק חשוב ביותר מכל כך הרבה בחינות! והשאלה הגדולה ביותר היא אם קיירי ישחק.

עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
16/01/2019 19:20:02

תודה עמית, יופי של משחקים נפלו אצלך.
אני מנחש שטורו נטו ינצחו את בוסטון, השאלה החשובה היא הדרך. אם בוסטון תגמגם רזי ממש יתחיל להיכנס ללחץ.
גו הארדן, שחק כמו בשכונה ותראה לכולם מה זה 1 נגד 5

שגיא נאור
שגיא נאור
16/01/2019 19:23:08

עמית זה בבוקר, המבול עוד לפניו

עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
16/01/2019 20:41:20

איתי כמובן!
תודה

שגיא נאור
שגיא נאור
16/01/2019 19:26:27

אחלה פריוויו קדם, הלכת על כמה הפתעות הלילה.
לעניין הבק טו בק – אם מורידים מקרים בהם שתי הקבוצות משחקות לילה אחרי לילה, משחקים בהם מן הסתם הסטטיסטיקה היא 50%, איך נראים המספרים? הרי בשביל להבין את המשמעות של בק טו בק, אחת הקבוצות צריכה להגיע אחרי מנוחה.

יאללה ניפגש ב-6:00-6:30 בבלוג החי אם השעון יצלצל.

איתי
איתי
16/01/2019 20:01:24

לא בטוח שהבנתי אבל ברוב מכריע של המשחקים רק קבוצה אחת מהשתיים נמצאת בבקטובק והדנייה אחרי מנוחה. היו רק כ 20 משחקים בהן שתי הקבוצות נמצאות יחד באותה הסיטואציה ככה שלא סביר שהנתונים ישתנו משמעותית

שגיא נאור
שגיא נאור
16/01/2019 19:32:59

המשחק החשוב של הלילה הוא כמובן קליפרס – יוטה שלא מן הנמנע שאחת תסיים שמינית והשנייה תשיעית. מדהים שעם כל הריצה היפה של הספרס הם רק משחק אחד ממקום תשיעי ומשחק וחצי מהקינגס במקום העשירי. מה שכן, העובדה ששיחקו כל כך הרבה בתוך הקונפרנס כמו שציינת אומרת שמחכה להם לוז יחסית נוח בהמשך הדרך.

Oron
Oron
16/01/2019 20:11:25

תודה איתי ,נהדר כרגיל.

זיו פנמה
זיו פנמה
16/01/2019 21:11:48

תודה

לא ברור המשפט הזה: "הבוכנות החלודות משהו מארחות את החבורה של ווצ'ביץ' למשחק קצוות".. מדובר על שתי קבוצות עם מאזן כמעט זהה לגמרי

משחק קצוות זה בין ראשונה לאחרונה

איתי קדם
16/01/2019 21:34:38
הגב ל  זיו פנמה

אתה כמובן צודק , הכוונה הייתה שהקבוצות רחוקות מקצוות הליגה ( לא למעלה ולא למטה )….

נדב(הררי)
נדב(הררי)
16/01/2019 21:19:19
שחר
שחר
17/01/2019 2:41:02
הגב ל  נדב(הררי)

מילווקי הופכת לקבוצת מרכז טבלה עם פוטנציאל, בערך כמו הקליפרס, הנטס ופחות מאנדיאנה. הלייקרס מועמדים לגמר מערב מול הלוחמים עם הרבה רייטינג

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
16/01/2019 21:25:14

תודה רבה איתי, אחלה פריוויו לאחלה לילה.
יאללה בוסטון לא לבייש את הפירמה, מתישהו צריך להתחיל לשים את השטויות בצד והלילה זו הזדמנות טובה.

ברבור שחור
ברבור שחור
16/01/2019 22:25:53

ערב משובח של משחקים ופריוויו לפנים !
הלילה יש מאצ' בין הפייד אוואיי של אולדריג' לסטפ באק (הכי טוב בליגה) של דונצ'יץ
בשביל זה יש הליגה !!

אפלטון
אפלטון
17/01/2019 1:15:39

גם ג'יימס אניס פצוע ביוסטון. ממש בדיחה מה שהולך שם.
כנראה שגיימס נונאלי שחתם היום על חוזה של 10 ימים יקפוץ לחמישייה.
יש עוד מתנדבים?

ברוך רובין
ברוך רובין
17/01/2019 2:22:38
הגב ל  אפלטון

האמת שאני חושב שאפשר לעלות אותי לחמישייה עם הארדן וננצח, האיש בכושר הכי טוב בהיסטוריה המודרנית של שחקן כלשהו, מה שהוא עושה בלתי נתפס בלתי עציר, אני לא חושב שאפילו במשחקי מחשב זה אפשרי לתת סטטיסטיקה כמו שלו, מפלצת חסרת תקדים

רפיקי
רפיקי
17/01/2019 3:00:53

נחנקנו כבר מתגובות כאלו

אוקו
אוקו
17/01/2019 2:52:52

היי, למישו יש לינק לבוס'-טור'?

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
17/01/2019 2:59:17

ממפיס – מילווקי

http://bfst.to/watch/nba-11.php

מנחם לס
מנחם לס
17/01/2019 2:59:51

קיירי אירוינג משחק!

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
17/01/2019 3:00:54

בוסטון – טורונטו
http://bfst.to/watch/nba-7.php

Smiley
Smiley
17/01/2019 3:16:44
הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
17/01/2019 3:04:34

יוסטון – ברוקלין
http://bfst.to/watch/nba-9.php

רפיקי
רפיקי
17/01/2019 3:05:32

יש מצב שהשדרן הג'ינג'י שיחק ב2014 בokc?

Smiley
Smiley
17/01/2019 3:17:23
Smiley
Smiley
17/01/2019 3:18:37

לדעתי ג'ייסון טאטום אמור לשחק היום עם נעלי נייק עם שרוכים אוטומטיים או משהו כזה.
איזה נעל מהפכנית של נייק

רפיקי
רפיקי
17/01/2019 3:25:59
הגב ל  Smiley

נראה שהנעליים לא עוזרות לא לעשות פאול כמו שצריך

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
17/01/2019 3:37:20
הגב ל  Smiley

כן ראיתי את זה. עבור אדם שלא שרך שרוכים מאז מפגש הופס פטנט כזה לא נראה מרשים במיוחד.

Smiley
Smiley
17/01/2019 3:22:57

השינוי של סמארט לחמישייה עשה דברים טובים לבוסטון, אבל אני עדיין חושב שבראון צריך לקבל את המקום שם.
סמארט לא צריך לקבל הרבה דקות כמו שחקן חמישייה, אני מעדיף אותו שיביא שינוי מהספסל. אני מעדיף את סט היכולות של בראון בחמישייה (ליד קיירי) וגם על מנת לגרום להתפתחות של בראון שהפוטנציאל שלו גדול משל סמארט

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
17/01/2019 3:29:44

הסלטיקס במשבר באופן רשמי.
איפה כל הפצועים של הרפטורס? זו החמישייה הפותחת שתהיה בגמר המזרח. הסלטיקס לא יהיו שם השנה…
גועל נפש מרוכז. אל הורפורד הוא צל של מה שהיה לפני 4 עד 5 שנים. מאחד משחקני ההגנה הטובים שלא מרוויח מספיק הוא הפך לבור בהגנה שלא מגיב בזמן ובמשכורת עתק!

אפלטון
אפלטון
17/01/2019 3:36:26

וולקאם בק אריק גורדון! כמה נחמד שיש עוד מישהו שיכול לנהל התקפה בקבוצה

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
17/01/2019 3:39:59
הגב ל  אפלטון

"טופ 49" קאמבק

אפלטון
אפלטון
17/01/2019 4:01:59

חח במצבנו נסתפק בטופ 200

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
17/01/2019 3:43:00

טעויות באתר הסטטיסטיקה של האן בי איי הן שיגרה?
גורדן הייווארד איבד כדור שהביא לעבירה שלו על לאורי שחטף לו כדור ובכל זאת בסטטס האיבוד לא מופיע….
מוזר

ברוך רובין
ברוך רובין
17/01/2019 3:43:09

בוסטון כזאת עלובה

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
17/01/2019 4:03:39

נכון אבל גם השיפוט יותר עלוב ממנה….

מנחם לס
17/01/2019 3:47:21

ביינס ניכנס ומיד עושה הבדל. המשחק הזה ייגמר עכל הפראש קטן לכאן או לכאן.

מנחם לס
17/01/2019 3:48:05

39-40. היה כבר הפרש של 12

מנחם לס
מנחם לס
17/01/2019 3:49:04

עכשיו בוסטון לקחה הובלה 40-41

Shadow
Shadow
17/01/2019 3:52:38

למרות שעוד אין לזה אישור רישמי טורקיה הוציאה חוזה על אנס קנטר בטענה שהוא חבר באירגון טרור. קנטר בתגובה: "הדבר היחידי שאני משליט בו טרור זה הטבעת"
.
אני בתגובה: 🤣🤣🤣
.
בנוסף הוא לא יסע למשחק ביום חמישי בלונדון בטענה שהוא מפחד שהשילטון הטורקי עלול להתנקש בו.
.

https://amp.cnn.com/cnn/2019/01/16/sport/turkey-seeks-warrant-for-knicks-enes-kanter/index.html

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
17/01/2019 4:27:31
הגב ל  Shadow

חחחחח הזוי לגמרי כמו הארדוגן הזה.
הייתי צריך להשתיק קולגה טורקי ליד דוכני טרקיש איירליין כשהתחיל לקלל את ארדו ואת מה שהוא מביא על טורקיה.
הקולגה אמר שארדו הוא טיפש ועוד כמה מילים לא יפות בכלל. כל שכבת ההשכלה הגבוהה בטורקיה בחרדות בגללו. זה אולי נראה כמו השלטון של נתניהו בארץ אבל אי אפשר להשוות כי ארדואן הוא דיקטטור וטורקיה כבר מזמן לא דמוקרטיה אמיתית. עם כל הכבוד, נתניהו עדיין מכבד את החוקים בדמוקרטיה אמיתית ואי אפשר להשוות את המצב עם זה שיש בטורקיה….

Shadow
Shadow
17/01/2019 4:50:34

הרבה מהשכבה הזו בורחת מטורקיה למערב

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
17/01/2019 5:38:03
הגב ל  Shadow

אני יודע
וישאירו את טורקיה מדינת עולם שלישית…
אני במוצא חצי טורקי אז כואב הלב על המשפחה של אמי, הם אקדמאים רופאים ומפחדים לפתוח פה. באים לביקורים אבל חוששים לעזוב כי המצב בינתיים לא רע.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
17/01/2019 3:58:05

דאלאס – ס"א

http://bfst.to/watch/nba-13.php

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
17/01/2019 4:02:52

מר פנדלוביץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץ
כאן זה לא הכותל המערבי.
אבל השופט בן @@

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
17/01/2019 4:08:14

הסלטיקס עובדים עכשיו טוב בהגנה.
הייתי מושיב את טייטום בראון על הספסל או שהייתי משאיר את בראון אבל מורה לו לקלוע רק זריקות בטוחות. טייטום משחק מגעיל כמו הנעלים שלו והכי מגעיל הקעקוע החדש על הרגל. זה מה שקורה כשהשתן עולה לראש במקום הקובי…..
אולי היה באימון עם בריאנט אבל להשוות את הליצן הכשרוני הזה עם קובי? בדיחה טובה…

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
17/01/2019 4:10:46

רק 6 עבירות לטורונטו, 12 לסלטיקס
השופט @ @@

מנחם לס
מנחם לס
17/01/2019 4:13:38

חצי המשחק הטוב ביותר של הסלטיקס כל העונה.

אפלטון
אפלטון
17/01/2019 4:14:48

דאלאס בבית זו קבוצת פלייאוף לכל דבר.
מתעללים בספרס

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
17/01/2019 4:18:30
הגב ל  אפלטון

קיובן צריך להתחיל לשווק מבצע חבילות בר מצווה למשחקי חוץ, עם קונקשן בקאמפ נואו.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
17/01/2019 4:14:54

דאלאס בבית ללא דניס ג'וניור נותנים בראש לספרס.
תתחילו לזרוק הצעות לטרייד הבלתי נמנע

מלובני
מלובני
17/01/2019 4:17:14

עומרי כספי מנסה לסחוב את ממפיס , מה אני רואה לעזעזל

ברוך רובין
ברוך רובין
17/01/2019 4:17:27

לא מתלהב מסאן אנטוניו, זה לא זה אפשר לראות בבירור קבוצת סיבוב ראשון

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
17/01/2019 4:20:26

דנבר לא
קליפרס לא
אוקלהומה לא
ס"א לא
פורטלנד לא

וכ"ו וכ"ו וכ"ו
.
מי כן, חוץ מגולדן ?

ברוך רובין
ברוך רובין
17/01/2019 5:17:24

זה הבעיה אף אחת אולי יוסטון עם הארדן. ישמור על הכושר הזה, שיוכל להתמודד (6 משחקים) מול הלוחמים, והלייקרס עם דיוויס וצלפי שלושות

Shadow
Shadow
17/01/2019 4:18:12

את מי שמעניינת הטכנולגיה של הנעליים החדשות של נייק ושל טייטום.
.
https://youtu.be/pTIZZ3QoG5Q
.
בחזרה לעתיד בהווה ומתחבר לפלאלפון

ברוך רובין
ברוך רובין
17/01/2019 4:18:57

קיירי אחלה מנהל משחק, אחרי הארדן וקרי הוא הרכז השלישי הטוב בליגה, הרבה לפני ווסטברוק לילארד …

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
17/01/2019 4:21:06

אני שם את ראס לפניו כמנהל משחק. אבל ראס הפך לנגר לאחרונה 🙂

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
17/01/2019 4:19:57

זה כל כך מרגיז שאני חייב לזרוק את זה החוצה.
כן, הסלטיקס עושים יותר עבירות מקבוצות אחרות. אני מסכים עם אמירה זו. זו עובדה ואני לא מתווכח. כשהמשחק מבוסס על הגנה אז יש יותר עבירות אבל יש גבול שבו השריקות הופכות ל-רדיקולוס, יש פירוש בעברית (מגוחח) אבל הוא לא מספיק טוב.
לא יכול להיות שעבירה שנשרקת לביינס על לאורי לא תישרק אחר כך לסיאקם על סמארט וכדי לתת תצוגת שיפוט יותר גרועה מזה עוד הדביקו שם את העבירה לסמארט! אז טעויות שיפוט זה עניין שיגרתי באן בי איי, תדביקו קצת יותר עבירות לסלטיקס, לא נתתם מספיק?

מלובני
מלובני
17/01/2019 4:36:29

שריקות נלעגות ממש

ברוך רובין
ברוך רובין
17/01/2019 4:33:18

השומרים לא קופצים יותר על הארדן ונותנים לו לסחוט עבירות, נשארים עם ידיים למעלה בנתיים זה עובד

Smiley
Smiley
17/01/2019 4:33:47

פסק זמן בממפיס. כספי עומד בצד באימונית ונראה בכלל לא קשור לקבוצה

מלובני
מלובני
17/01/2019 4:36:58
הגב ל  Smiley

הוא שיחק טוב לכמה דקות למה ככה , יש לו 11 נקודות אפילו

Smiley
Smiley
17/01/2019 4:57:53
הגב ל  מלובני

העברתי לכמה שניות מה קורה והראו את הפסק זמן מלמעלה והוא פשוט עמד בצד ולא בהתקהלות

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
17/01/2019 4:41:54

למה סטיבנס כל כך יהיר?
הוא צריך לקחת פסק זמן בזמן…

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
17/01/2019 4:45:00

הנה סטיבנס סוף סוף לוקח את פסק הזמן המיוחל אחרי שטורונטו הורידו מ 16 ל 7….
דאנטוני היה לוקח פסק זמן ב 10 ופופ ב 12 אבל בראד יחכה עד שכמעט כל הייתרון ימחק….

למה???

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
17/01/2019 4:49:42

ומה קורה כשגם הפסק זמן לא עוזר?
עבודת אימון לא טובה. יש שחקן חם אז סטיבנס דואג שיתקרר…
אין מה לעשות אלא להסכים עם מנחם בקביעות שלו על סטיבנס. 4 שנים ראשונות היו אולי הפתעה והקבוצה התבגרה איתו אבל חסר משהו שיקח אותם למקום שהיו צריכים להיות השנה….

איל רדושקוביץ
איל רדושקוביץ
17/01/2019 4:48:52

הספרס בתקופה רעה. הפלייאוף בסכנה

Shadow
Shadow
17/01/2019 4:52:07

גימס הארדן במחצית הראשונה זריקה אחת מהעונשין.
רבע שלישי 11 זריקות

חרש עץ
חרש עץ
17/01/2019 4:57:34

מה קורה לספרס?

מותתחן רבע אחרון בבוסטון גו סלטיקס גו

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
17/01/2019 4:59:10
הגב ל  חרש עץ

מאחל לך שפילי יקחו את גמר האן בי איי השנה. השנה זו השנה שלכם…

חרש עץ
חרש עץ
17/01/2019 5:19:13

אין סיכוי אם ברט בראון

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
17/01/2019 4:58:11

הערך של בראון בשוק בירידה. לא ברור לי מה הסלטיקס מוכנה לתת לניו אורלינס עבור דייוויס. הרי רוזייר לא בעסק ואיינג אמר שלא יוותר על טייטום. אז חוץ ממליון בחירות דראפט יש רק גיילן בראון ואולי גם הורפורד או הייווארד?

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
17/01/2019 5:02:42

טרי רוזייר יותר נזק מתועלת.
מה הפואנטה לעמוד על קו ה 3 שאתה לא מרוכז ולא מצליח לקחת ריבאונד שמגיע לכיוון שלך שהופך למתפרצת קלה.
זה נזק נטו. כבר עדיף שישב בחוץ ויחפש מי יתן לו חוזה בעונה הבאה. העיקר יש לו תלונות על זמן.

ג'ורג' עובדיה הסקרן
ג'ורג' עובדיה הסקרן
17/01/2019 5:03:55

ג'יזס, ג'יימס מונרו צריך לשקול פרישה.

מנחם לס
מנחם לס
17/01/2019 5:05:01

הובלה שוב של טורונטו

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
17/01/2019 5:05:56

יאניס עם 27/11 ב20 דקות, ולא חוזר לשחק ולנפח סטטיסטיקה בניגוד להרבה כוכבים אחרים בליגה.

איל רדושקוביץ
איל רדושקוביץ
17/01/2019 5:06:04

לוקה הזה משו מיוחד. ממש סובל ונהנה לראות אותו משחק

ברוך רובין
ברוך רובין
17/01/2019 5:06:51

מישהו מוכן לשנות את הפרס של הMVP לשם של הארדן , הוא מציג יכולת שלא נראתה בעבר ומי יודע אם נראה בעתיד, תאהבו אותו תשנאו אותו מדובר ביכולת לא אנושית

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
17/01/2019 5:10:58

הייתי מגיב, אבל אני מפחד לקבל טכנית ולשלוח את הארדן אל הקו.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
17/01/2019 5:07:17

כל פעם שאני מזפזפ הארדן על הקו

שייקה
שייקה
17/01/2019 8:20:58

גם כשאתה לא מזפזפ הוא שם

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
17/01/2019 5:08:43

עידכון עבירות 21-12 לטובת הסלטיקס…
קיירי עשה הארדן והשופטים נתנו עבירה אבל לא 3 קליעות מהקו כמתבקש…
מר פנדלוביץ אנחנו לא הכותל המערבי…

ברוך רובין
ברוך רובין
17/01/2019 5:13:48

קוואי לאונרד

ברוך רובין
ברוך רובין
17/01/2019 5:14:49

איזה כוח דרס את שניהם בדרך לסל

חרש עץ
חרש עץ
17/01/2019 5:16:52

קאווי לא רואה כלום חוץ מהסל חחח הבנתם למה הוא ברח מפופ? הוא רוצה לבד לנצח כמו כל כוכב אמיתי

ברוך רובין
ברוך רובין
17/01/2019 5:18:44
הגב ל  חרש עץ

שלאורי לידך גם אני הייתי מסתכל רק על הסל, לשחקן אין את הביצים שצריך כשהכסף על השולחן צריך רק לראות איך הוא נראה בפלייאוף , איזה זריקה נוראית הוא לקח עכשיו.

חרש עץ
חרש עץ
17/01/2019 5:24:04

אתה לא צריך לספר לי. הזיטונים שלי על בוסטון בפלייאוף

חרש עץ
חרש עץ
17/01/2019 5:17:53

הארדן מציג כדורסל ברמות של ממבה/מייקל

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
17/01/2019 5:19:40
הגב ל  חרש עץ

שיציג את זה בפלייאוף נדבר.

ברוך רובין
ברוך רובין
17/01/2019 5:19:57
הגב ל  חרש עץ

לא קובי לא מייקל לא לברון … לא הציגו את היכולת שהארדן מציג העונה בחודש האחרון 2 משחקים רצוף של 50 שני טריפל דאבל של 40 אצוף האיש מציג סטטיסטיקות של שנות ה60 .

חרש עץ
חרש עץ
17/01/2019 5:18:31

אף אחד לא יכול לעצור את לורד אוף דה דנס מנצח קבוצות לבד

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
17/01/2019 5:20:32
הגב ל  חרש עץ

איך שר המשורר.. "ניפגש במאי"

איל רדושקוביץ
איל רדושקוביץ
17/01/2019 5:21:54

פאול של הארדן במאבק על הריב

ברוך רובין
ברוך רובין
17/01/2019 5:21:57

הוא סוחב סגל שהשחקנים שם יותר קרובים להיות שליחים בפיצה האט מאשר שחקני כדורסל, שמות שגם עכברי הכדורסל הגדולים ביותר לא מכירים.

ברוך רובין
ברוך רובין
17/01/2019 5:22:23

ברוקלין

חרש עץ
חרש עץ
17/01/2019 5:22:29

טייטום וקיירי מראים מי הווינרים

ברוך רובין
ברוך רובין
17/01/2019 5:22:44

הארכה ה

איל רדושקוביץ
איל רדושקוביץ
17/01/2019 5:22:51

ענק!!!

חרש עץ
חרש עץ
17/01/2019 5:22:58

יה בייבי קיירי מנגב את קאווי

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
17/01/2019 5:23:33

קיירי צריך להירגע שלא יפצע מהחגיגה.

Smiley
Smiley
17/01/2019 5:23:39

הדוד דרו בא לבקר

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
17/01/2019 5:23:41

האינדיאני מאריך חוזה..

אפלטון
אפלטון
17/01/2019 5:23:45

לא יאומן איך ברוקלין חזרו מזה.
דינווידי בתצוגת קלאצ' אדירה.
לא יודע איך יוסטון יוצאים מזה, הם נראים גמורים

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
17/01/2019 5:24:02

LETS GOOOOOO
סאאמו ארס…
קיירי זה העתיד וההווה והוא זה שתמיד צריך לקחת את הזריקות הקריטיות נו מטר וואט!

מנחם לס
מנחם לס
17/01/2019 5:24:16

עכשיו יסלחו לקיירי על הכל

חרש עץ
חרש עץ
17/01/2019 5:27:06
הגב ל  מנחם לס

תתנצל בפני בוסטון. ברור שיסלחו קיירי זה הכוכב. שהכסף יהיה על השולחן בוסטון יקחו אותו במזרח ואז הלוחמים יתנו להם סוויפ גנטלמני

ג'ורג' עובדיה הסקרן
ג'ורג' עובדיה הסקרן
17/01/2019 5:24:36

קיירי!

Smiley
Smiley
17/01/2019 5:24:53

#גם_קונלי_לא_מצליח_לסחוב_את_כספי_לפלייאוף

מלובני
מלובני
17/01/2019 5:27:25
הגב ל  Smiley

אנשים הרבה יותר טובים ניסו לעשות את זה מקונלי, לא מבין את הדוגמא 🙂

חרש עץ
חרש עץ
17/01/2019 5:25:07

אתה לא צריך לספר לי. הזיטונים שלי על בוסטון בפלייאוף. קיירי מנגב

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
17/01/2019 5:34:51
הגב ל  חרש עץ

רוצה להתערב?
כמה אתה כבר חייב למידן?

ברוך רובין
ברוך רובין
17/01/2019 5:26:03

קיירי מפלצת קלאץ איזה משחק הוא נותן הלילה מושלם

חרש עץ
חרש עץ
17/01/2019 5:26:10

יה בייבי בוסטון שולחים מסר 2 – 0 העונה על טורנטו.

טורנטו הולכים לחרבן בפלייאוף גם הבאקס ב 2- 1 עליהם

Smiley
Smiley
17/01/2019 5:26:22

איזה מופע של קיירי בשתי דקות האחרונות

מלובני
מלובני
17/01/2019 5:26:37

עומרי כספי סיים כקלע המוביל של ממפיס 17 נקודות ו6 ריב , מזמן לא היה לו משחק כלכך טוב , מרוויח מהפציעה של שחקן וטוב שהוא מרוויח חזרה את הדקות שלו

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
17/01/2019 5:27:04

עכשיו טעויות של מאמן הרפטורס. קיבל 4 רצוף ממי שלא היה מוכן אליו בי-כלל. 4 רצופות של הורפורד מאסיסטים של קיירי.
מבחינתי אירווינג איש המשחק בגלל השלשה ושני אסיסטים.

חרש עץ
חרש עץ
17/01/2019 5:29:14

אתה מבין שאתם אלופי המזרח? קיירי וטייטום זה ווינרים רוצחים ויש גם את מוריס הרוצח

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
17/01/2019 5:34:00
הגב ל  חרש עץ

אלופי המזרח זה אמביד וסימונס שני שחקנים של טריפלים וקאדרפלים….
נעשה לך הנחה וקבל וואן באסטן אחד מתנה 🙂 אבל בפנסיה….

חרש עץ
חרש עץ
17/01/2019 5:28:36

תבינו הISO של קאווי צפוי, בפלייאוף יקבל הגנה רצח ודאבל טימס. גרין סיאקם איבאקה יצטרכו לקחת את המזרח, שיהיה בהצלחה.
ואני בכלל לא מדבר על קייל המחרבן לאורי

ברוך רובין
ברוך רובין
17/01/2019 5:29:09

המגרסה של פופ חזרה לעבוד, איך הוא עושה את זה פעם אחר פעם זה לא להאמין הקבוצה נראית עד המחצית כנבל. ואז אחרי המחצית מדהים, מעניין אותי איזה קסמים הוא לוחש להם באוזן, האם הוא מקלל את האמהות שלהם על כך שנולדו? מה הוא אומר להם שהשחקנים שלו (ואיך שהוא הופך אותם בכלל לשחקנים לגיטמיים בליגה זה מדהים) יוצאים כל פעם כמו מלוע של תותח

חרש עץ
חרש עץ
17/01/2019 5:29:44

פופ גרם ללוקה לפתוח אסם חח

Shadow
Shadow
17/01/2019 5:33:26

עוד למדת מה זה האנביאיי? כמה זמן אתה צופה בליגה? זה משחק של שעתיים וחצי. אפשר להכניס שלושה משחקי כדורסל בזמן הזה

Smiley
Smiley
17/01/2019 5:29:09

11 נקודות אחרונות בתצוגת קיירי – 5 נקודות ושלוש אסיסטים

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
17/01/2019 5:32:09
הגב ל  Smiley

זה סופרסטאר אמיתי. תן לו כדור בסוף ושב בשקט, הבנת סטיבו?

Smiley
Smiley
17/01/2019 5:34:04

כל כתבה על בוסטון רשום את זה. קיירי הוא זה שהביאו כדי לסגור את המשחקים הגדולים. היכולת שלו ליצור סל (או מצב למישהו אחר) על כל אחד בליגה היא ברמה הגבוהה ביותר

מלובני
מלובני
17/01/2019 5:29:52

איזה שריקה נו בחייאת עוד 3 זריקות מהקו .
הוא כל כך טוב יכול להיות בלי קשר לזה זה פשוט סבל לראות משחקים כאלה של יוסטון (יסלח לי אפלטון)

Shadow
Shadow
17/01/2019 5:30:15

הארדן הולך על 60

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
17/01/2019 5:30:43

יש לי אהבה היום וקוראים לה קיירי אירווינג עם 100% פוקוס בזמן הנכון.
סטיבנס תמיד צריך להשאיר אצלו את הכדור בסוף ברגעים המכריעים. תמידדדד.
גם אם טייטום ביום טוב. אולי הוא ילמד משהו היום?

ברוך רובין
ברוך רובין
17/01/2019 5:30:58

הארדן יגיע ל60 הלילה? משחק שעבר קלע רק 57 זה מספרים ושליטה שלא נראו מאז ימאי של וילט, פנומן

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
17/01/2019 5:32:30

אם הארדן צריך להיות השנה הmvp אז הקייס של ווסטברוק ב2017 צודק פי כמה וכמה.

מילווקי ראשונה בליגה, שנייה בהתקפה וראשונה בהגנה.

יאניס משחק 4 דקות בממוצע פחות מהארדן, כרגע מבחינתי הוא שחקן ההגנה של השנה, והוא יושב בפעם ה10 העונה ברבע ה4.

ולא, הקבוצה לא שווה הרבה בלעדיו,ראינו את זה רק השבוע מול וושינגטון.

מבחינתי כדורסל משחקים בשני צידי המגרש.

ברוך רובין
ברוך רובין
17/01/2019 5:35:15

ווסטברוק לא הציג יכולת שמתעלה על כולם, כמו הארדן, הוא סוחב סגל של מוכרים במקדונלדס לנציחון על כל הליגה האיש בלתי עציר, הוא מציג את היכולת הטובה ביותר בהיסטוריה המודרנית לשחקן יחיד, אם הוא לא ייקח את הפרס זה חיה השוד הגדול בהיסטוריה , אפילו יותר גדול מהשוד של כריס פול

Smiley
Smiley
17/01/2019 5:37:52

אם מילווקי מסיימים ראשונים את העונה הסדירה או ראשונים במזרח (ואני מניח שיוסטון לא יהיו בטופ 3 במערב) אני הולך עם יאניס ל-MVP

מלובני
מלובני
17/01/2019 5:38:51

תראה מה יש להארדן… הוא מנסה לנצח עכשיו את ברוקלין עם חבורה שמספיק שתראה את השתי דקות האחרונות במשחק כדי להבין איזה אומללות
שתי מסירות לזריקות חופשיות לחלוטין משלוש, לא סוגרים לריב.

יש להם בחור בחמישייה בשם גארי ששיחק 25 דקות ותרם 0 נקודות והשחקן הכי טוב אחריו שם זה בכלל בחור מחולון .
כן הוא 5 מ19 משלוש אבל זה רק מראה לך איזה מכונה התקפית הוא , 58 נקודות עם 5 מ19 משלוש .,.

מלובני
מלובני
17/01/2019 5:35:12

איך יוסטון הצליחו לחרב את זה מ6 נקודות ?!

ברוך רובין
ברוך רובין
17/01/2019 5:35:40
הגב ל  מלובני

אני לא מאמין

Smiley
Smiley
17/01/2019 5:36:15

הדאבל טים הזה כמעט עלה לנטס במשחק. השאירו את ריברס פנוי ולא הייתה רוטציה הגנתית

ברוך רובין
ברוך רובין
17/01/2019 5:36:15

ברוקלין ניצחו

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
17/01/2019 5:36:19

LOLOLOLOLOLOLOLOLOL

Shadow
Shadow
17/01/2019 5:37:14

פראיירים יוסטון. והשופטים ההזויים שורקים כל נשיפה ליד שחקן ואז כשעושים פאול בכוונה כדי לעצור שעון פתאום נתקעת להם המשרוקית

אפלטון
אפלטון
17/01/2019 5:37:42

ברוקלין חזרו פעמיים מהקבר במצב בלתי אפשרי.
איזה הפסד מבאס, במיוחד שזה דרש 45 דקות משחק מהארדן. כואב הלב עליו

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
17/01/2019 5:38:16

מישהו יכול להזכיר לי משחק של קארי בו הוא קלע מעל 40 נק' והם הפסידו ? (חוץ מהמשחק מול הניקס בו הוא היה בן שנתיים וחצי)

ברוך רובין
ברוך רובין
17/01/2019 5:40:21

אתה יכול להזכיר לי מתי קרי שיחק אם צוות מסייע שכזה? אין מה לעשות , גם דאנקן הפסיד לדאלאס אחרי ההופעה של ה50+ נקודות ומייקל אחרי 63 נקודות מול בוסטון … זה חלק מהמשחק ההופעה שהוא נתן האישית בלתי נתפסת

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
17/01/2019 5:44:26

צוות מסייע כזה ?..
.
מת על האגדות האלו.. יוסטון עם כל הפצועים, עדיין עם סגל טוב משל ברוקלין.
.
דוגמאות של משחקים משנת תרפפ"ו.
.
הסגל של קארי ? איזה ? גרין האוברייטד הכי גדול על פי מילותיך שלך ? קליי ש "לא מסוגל להוביל קבוצה" ?
.
73-9…
.

אפלטון
אפלטון
17/01/2019 5:40:29

כשקרי ישחק עם שחקנים כמו שהארדן משחק לצידם הוא לא לוקח קבוצה לפלייאוף. ובטח שלא יקלע 40 נק' כשאין מי שיקח ממנו את העומס.
אין שחקן היום שיכול לעשות מה שהארדן עושה בקבוצה מנצחת

ברוך רובין
ברוך רובין
17/01/2019 5:42:29
הגב ל  אפלטון

אין שחקן שהציג חודש כמו שלו מאז שנות ה60, הוא בכושר לא אנושי שאני לא ידעתי שאפשרי להגיע אליו, הוא לוקח את הכדורסל לרמות חדשות גם אם זה מכוער ולא אסטטי כמו קרי זה מדהים.

מלובני
מלובני
17/01/2019 5:43:58

קרי זה יותר מלחמה פסיכולגית , אתה פשוט לא חושב שאתה יכול לנצח אותו , שתי שלושות ליד החצי ואתה שבור מנטלית.
הארדן פשוט יעיל בצורה משוגעת, ועוד הוא יכול להשתפר עם השלושות שלו יכנסו יותר , תן לו אחוזים סבילים משלוש והבחור 60 נקודות כל משחק בלי למצמץ

חרש עץ
חרש עץ
17/01/2019 5:46:04

הארדן בכושר של ווילט צמברלין

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
17/01/2019 5:47:17
הגב ל  אפלטון

לא רק לוקח לפלייאוף.. גם שובר שיאיי ליגה..
.
הדונקי והטוסטר שכל פעם שמגיע באולסטאר אתה מרר בבכי שמכניסים על חשבון CP3..
.
בוגוט
ברנדון ראש
ברבוסה
אזילי
ועוד כמה נגרים ששכחתי, איפה הם עכשיו ?
.
73-9

ברוך רובין
ברוך רובין
17/01/2019 5:49:54

שחקן ההגנה של העונה שב2016 נתן עונת קליעה חד פעמית מצידו, קליי בעונה מדהימה וקרי בעונה היסטורית, והספסל הטוב בליגה אתה משווה בכלל??

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
17/01/2019 5:55:07

ברור הספסל הטוב בליגה.., זרוק כל מפגר ליד קארי, והוא מוציא 800 760 בפסיכומטרי.

אבל קליי לא יכול לסחוב קבוצה… וגרין "השחקן הכי אוברייטד בליגה" (ציטוט שלך)
.

ברוך רובין
ברוך רובין
17/01/2019 5:59:08

הספסל של הלוחמים היה היחידה הטובה בליגה, גרין באמת אוברייטד שהיה בעונת קליעה חד פעמית, בארנס היה אחלה שחקן חמישייה, החמישייה השנייה הייתה טובה לא קשור לקרי, הייתה להם קבוצה סופר עמוקה להשוות את זה לסגל שהארדן סוחב עכשיו זה עלבון לאינטלגנציה.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
17/01/2019 6:04:04

איזה חמישיה שניה, תגיד לי ?
המשחקים בעונה הזו היו גמורים בחצי הראשון, גג רבע שלישי..
.
73-9
.
הסיבה ומסובב הפוכים אצלך לגמרי..
.
הפ פרחו כי קל לפרוח לידו,
.מה בארנס עשה בדיוק מאז ?

ברוך רובין
ברוך רובין
17/01/2019 6:10:03

אתה צוחק נכון? אני אכתוב לך מחר בערב תגובה בדיוק למה הסגל של הלוחמים היה טוב משמעותית מזה של יוסטון הפצועה, היה להם עומק מטורף שחקנים שיכלו ליצור לעצמם (איגודלה, קליי , בארנס ,לווינגסטון שהיה אחלה רכז מחליף), היה להם 3 מנהלי משחק בסגל קרי, גרין, ליווינגסטון, היה להם מסה בצבע, קבוצה שיכולה לבצע עצירות בהגנה (קליי בארנס גרין, איגודלה), גרין באותה עונה היה הדיון עם הוא טופ 10 בליגה ? אני לא צריך לחזור לתגובות שלך ולהראות לך מה כתבת ,ברור שקרי נתן עונה היסטורית אבל הסגל היה טוב משמעותית.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
17/01/2019 6:22:28

אני צוחק ? בקטנה זריז.. התקופה לפני CP3..

קו אחורי של :פטריק בברלי, סוויט לו, אריק גורדון..
.
חסרים לך מנהלי משחק ?!..

Smiley
Smiley
17/01/2019 5:38:58

לברוקלין פשוט מגיע לעשות השנה פלייאוף

מלובני
מלובני
17/01/2019 5:39:26

8 נקודות של ברוקלין ב50 שניות , אחד ההפסדים הכי מפגרים שראיתי

Smiley
Smiley
17/01/2019 5:40:35

ערב של מותחנים והארכות עד עכשיו כפיצוי על משחקי האול-סטאר של אתמול

Shadow
Shadow
17/01/2019 5:40:36

רק אדיוט עושה עבירה או בכלל מתקרב לשחקן בקרש סל כשאתה מוביל ב4 30 שניות לסיום.

Shadow
Shadow
17/01/2019 5:41:26

בהתקפה אחת עשו פעמיים פאול וסל

ג'ורג' עובדיה הסקרן
ג'ורג' עובדיה הסקרן
17/01/2019 5:41:46

לוקה נתן לוקה לקח

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
17/01/2019 5:43:00

קלע 58 וקח L אחד גדול.

23 זריקות עונשין, ו 5-19 מ3.
ואגב "הסמרטוטים" שאיתו: גורדון 20 נק' טאקר 20 נק' ריברס 13 נק' גרין 15 ועוד 16 מהשאר.

זה מה שקורה שמשחקים רק בצד אחד של המגרש.

ברוך רובין
ברוך רובין
17/01/2019 5:46:11

טאקר מהפועל חולון, גורדון בעונת נפל אחרי שנזרק מהלליקנאס, ריברס נפלט מוושינגטון, גרין שנאסף מהרחוב ואת השאר אתה לא מכיר אתה מבין כמה הסגל הזה אפסי ? אם אני אשאל אותך מה הסגל של הלוחמים או של בוסטון אתה תגיד לי 10 בשנייה

חרש עץ
חרש עץ
17/01/2019 6:34:06

אתה מנסה לשכנע הייטרים קרב אבוד. הארדן כבר לא צריך להוכיח כלום. הוא mvp סגן mvp פעמיים ופעמיים גמר מערב והוביל למשחק 7 מול הקבוצה אולי הטובה בהיסטוריה. אף אחד לא מייקל ולא בירד ולא קובי ולא ווילט היו עושים יותר עם יוסטון. אחד מ20 הגדולים אי פעם

ברוך רובין
ברוך רובין
17/01/2019 5:43:42

לוקה מדהים כמה טעיתי לגביו

שמעון
שמעון
17/01/2019 5:43:57

גולדן פליקנס

http://meshgrid.xyz/stream/live4/

שמעון
שמעון
17/01/2019 5:44:46

יוטה קליפרס

http://meshgrid.xyz/stream/live1/

רפיקי
רפיקי
17/01/2019 5:44:48

התחזיות שלי על יוסטון מתחילות להיתממש
אי אפשר לשחק ככה ולנצח

מלובני
מלובני
17/01/2019 5:46:27
הגב ל  רפיקי

רק שחצי קבוצה הייתה צריכה להיפצע בשביל שזה יקרה

רפיקי
רפיקי
17/01/2019 5:59:11
הגב ל  מלובני

לא סותר
אני חושב שיוסטון היא קבוצה מצוינת שצרכיה חהיאבק עח ראשות המזרח
אב לאיך שהיא משחקת מאז שפול נפצע- אי אפשר לנצח ככה לאורך זמן (שחקן שזורק 45 אחוז מהזריקות של הקבוצה מינימום)

חרש עץ
חרש עץ
17/01/2019 6:31:42
הגב ל  רפיקי

אין בעיה ניתן לריהרס והאוס לנצח משחקים

Smiley
Smiley
17/01/2019 5:47:12
הגב ל  רפיקי

בינתיים זה מביא אותם לצמרת המערב…
איזה אופציה יש להם? כולם פצועים שם והארדן מוכיח עמידות של איש הברזל בשבועיים האחרונים. זה אולי לא יפה לעין אבל זה מנצח משחקים

מלובני
מלובני
17/01/2019 5:47:41
הגב ל  Smiley

די סמיילי זה תגובה שנייה שאתה מעתיק מימני אחרי שאתה משתמש בדוגמא מחולון

מלובני
מלובני
17/01/2019 5:49:09
הגב ל  מלובני

טעות שלי סמיילי כבר מאוחר לי השעה

Smiley
Smiley
17/01/2019 5:49:46
הגב ל  מלובני

אוקי

Smiley
Smiley
17/01/2019 5:49:24
הגב ל  מלובני

מה? על מה אתה מדבר?
תעיר את עיני בבקשה

מלובני
מלובני
17/01/2019 5:51:49
הגב ל  Smiley

כע כע התבלבלתי לגמרי עזוב מנסה לדפדף יותר מידי בין משחקים היה לי באג בשכל

חרש עץ
חרש עץ
17/01/2019 6:31:08
הגב ל  Smiley

אם לברון היה עושה את זה איזה שפשפת היה בערוצי הטי וי היו שמים אותו כgoat מוחלט בערוצי התאגיד

ברוך רובין
ברוך רובין
17/01/2019 5:48:16
הגב ל  רפיקי

שטויות במיץ מצחיק איך כולם יוצאים מהחורים, הקבוצה הייתה רחוקה משחק אחד מלהגיע את האלופה והקבוצה הטובה בהיסטוריה, הסגל גמור ראינו מה קרה לדוראנט ותומפסון שקרי וגרין לא שיחקו, תחשוב איך קרי היה נראה אם היו מורידים לו את כל הקבוצה פרט לאיגודלה ולווינגסטון, הארדן סוחב שחקנים שלא מתאימים לליגה .

חרש עץ
חרש עץ
17/01/2019 6:30:05

אני רק מתאר לי את קרי או דוראנט שאיתם בחמישייה קוק איגי גרין ולוני 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

וואלאק יורדים ליגה. ראינו את דוראנט העונה איתם פלוס קליי איך זה נגמר

חרש עץ
חרש עץ
17/01/2019 5:45:24

וואו איך יוסטון חרבנו

Adiso33
Adiso33
17/01/2019 5:49:03

האוננות על הארדן יוצאת מגבול ההגיון.
כל כוכב שיש לו א מהמאמן שלו לזרוק כל התקפה יגיע למספרים שלו.
הבן אדם יוציא לשון באפריל ,תזכרו מה אמרתי.

מלובני
מלובני
17/01/2019 5:50:51
הגב ל  Adiso33

ההפך…
יש הרבה אוננות על הארדן כי כל הזמן יורדים עליו אז אנשים צריכים להגן עליו ,
אתה לא שומע את זה על קרי כי לאף אחד אין טענה על קרי אז אין צורך להגן על קרי , פשוט אומרים אה ואוו ונגמר הנושא.
תראה את המשחקים שלו ביוסטון ותראה בן אדם ביכולת יוצאת דופן ( ממליץ על המשחק מול גולדן , כל משחק אחר הוא הולך 40 פעם לקו וזה מעצבן, אבל עדיין פנומן)

Smiley
Smiley
17/01/2019 5:50:59
הגב ל  Adiso33

הוא יוציא לשון כי הרוטציות של דאנטוני תמיד היו קצרות ופול (איכשהו) תמיד נפצע.
הסגל של יוסטון קצר ביותר והוא בנוי למיקסום רב של היכולות של הארדן

חרש עץ
חרש עץ
17/01/2019 6:28:30
הגב ל  Smiley

מה אתה מציע דהארדן ינוח ואז הם יהיו מחוץ לפלייאוף?

ומי ינצח משחקים? פי גי טאקר או דונאל האוס?

Smiley
Smiley
17/01/2019 7:11:16
הגב ל  חרש עץ

אני אומר שאין להם ברירה כרגע. השחקנים שהיו אמורים להוריד ממנו עומס פצועים והוא צריך לעשות הכל לבדו

Smiley
Smiley
17/01/2019 7:12:11
הגב ל  חרש עץ

בנוסף, כל תוכנית המשחק של יוסטון מבוססת על היכולת הפנומנלית של הארדן. הוא שחקן התקפה פנומנלי

חרש עץ
חרש עץ
17/01/2019 6:27:10
הגב ל  Adiso33

אדיסו את הייטר שלו יותר מהאשך את לברון 🤣🤣🤣

בחייאת תפרגן עלאק כל אחד היה יכול לעשות את נו באמת. אחד הגדולים השוטינג גארד כנראה הרביעי או השלישי הכי גדול אי פעם אחרי מייקל וקובי. וויד לא היה ברמות האלו ביכולות אבל יש לו יותר תארים. אם הארדן יקח mvp גם העונה הוא עובר את וויד מבחינתי. לא עולה כסף לפרגן הבן אדם מציג יכולת של ווילט צמברלין

גיא רוזן
גיא רוזן
17/01/2019 5:49:14

יש לקרי 6 כאלו (משחקי 40+ נק' שהסתיימו בהפסד) בקריירה. האחרון לפני שנתיים מול ממפיס.
לדוראנט, דרך אגב, יש בעונה וחצי האחרונות 5 כאלו.
.
להארדן 18 משחקים של 40+ נק' שהסתיימו בהפסד.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
17/01/2019 5:51:03
הגב ל  גיא רוזן

נשמע הגיוני. תודה

גיא רוזן
גיא רוזן
17/01/2019 5:54:59

תיקח בחשבון שלהארדן יש הרבה יותר משחקי 40+ בקריירה (62 להארדן, 35 לקרי)

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
17/01/2019 5:56:39
הגב ל  גיא רוזן

ראוי להתחשבות, ועדיין.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
17/01/2019 6:27:13
הגב ל  גיא רוזן

בערך שישית מול שליש.

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
17/01/2019 5:53:43

דאלאס צריכה להרים ידיים, אין להם סיכוי לפלייאוף, אני מבין שהם רוצים בשביל דירק וזה נחמד והכל,אבל תעשו טנקינג לעוד עונה, הבחירה שלהם מוגנת טופ 5, והם עדיין יכולים לקבל אותה בטח בחוקי הדראפט החדשים.כרגע הבחירה שלהם היא 7.

אף כוכב לא הולך להגיע לדאלאס, אם הם לא רוצים להישאר קבוצת סף פלייאוף בשנים הבאות הם צריכים להתחיל לפעול עכשיו.

חרש עץ
חרש עץ
17/01/2019 6:35:45

יפ.לא ידעתי שהטרייד מוגן. ההוקס אהבלים היו סוחטים עוד את המאבס הם היו מסכימים גם לטופ 3 מוגן. אם לא לוקה לא היה אצלם ויאנג גם ככה היה אצלם. ניהול מומ חלש

Smiley
Smiley
17/01/2019 5:54:00

הפליקנס מחופשים לדנבר עם הקשתות האלה (דיוויס בתפקיד מוטומבו)

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
17/01/2019 6:04:07

יש לי תחושה שלאורי סוכן סמוי, הורס בכוונה לקבוצה כי הוא עדיין עצוב שעשו טרייד על החבר/מאהב שלו דרוזן.

יואל יצרן בובות מדופלם
יואל יצרן בובות מדופלם
17/01/2019 6:08:58

אף אחד לא מחמיא למרק ג'קסון ,אז הדפוק תקע לעצמו לשון לעכוז ימין,טפיייייי לקקן,אני אני אני,

רפיקי
רפיקי
17/01/2019 6:18:20

אני אוהב את דריימונד גרין יותר משמארק ג'קסון אוהב לדבר עצמו

יואל יצרן בובות מדופלם
יואל יצרן בובות מדופלם
17/01/2019 6:21:12
הגב ל  רפיקי

סבבה ,זורם איתך,כל אחד והסטיה שלו😂

מלובני
מלובני
17/01/2019 6:24:16

זו סטייה ממש מוזרה

רפיקי
רפיקי
17/01/2019 6:27:30
הגב ל  רפיקי

יש לי חולשה ל6 אסיסטים ברבע הראשון

מלובני
מלובני
17/01/2019 6:30:43
הגב ל  רפיקי

חשבתי שסתם אתה אוהב לקבל בעיטות בביצים

רפיקי
רפיקי
17/01/2019 6:21:15

מירוטיץ' עושה הארדן

Shadow
Shadow
17/01/2019 6:26:57

כספי היום עם הכי הרבה דקות בממפיס. אני לו זוכר מתי הייתה הפעם האחרונה שהוא שיחק 35 דקות. זה רק מראה כמה המצב של ממפיס גרוע.
.
מרק גאסול נראה שחקן גמור

רפיקי
רפיקי
17/01/2019 6:31:08
הגב ל  Shadow

נתן אחלה משחק כספי

חרש עץ
חרש עץ
17/01/2019 6:37:41
הגב ל  רפיקי

מה קורה לכם המאמץ בהררי קולורדו גמר אתכם?

חרש עץ
חרש עץ
17/01/2019 6:38:23
הגב ל  חרש עץ

או שאתם חוזרים לישון עד הפלייאוף?

רפיקי
רפיקי
17/01/2019 6:44:17
הגב ל  חרש עץ

בסך הכל נותנים לשקנאים קצת להאמין בעצמם
נפסיק את זה ברבע השלישי

Smiley
Smiley
17/01/2019 6:42:26
הגב ל  Shadow

ממפיס צריכים לחפש קונים למארק גאסול. נראה כאילו שני הצדדים מיצו זה את זה

מלובני
מלובני
17/01/2019 6:28:57

אוף כלכך כיף לראות את קרי

תומר
תומר
17/01/2019 6:38:35

הארדן 21 מ 23 מהקו
הלך לקו יותר מכל ברוקלין ביחד ….

חרש עץ
חרש עץ
17/01/2019 6:44:18
הגב ל  תומר

דאתה הלתי עציר שולחים אותך לקו ככה סה בדכ

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
17/01/2019 6:41:01

דריינמונד זה שחקן שברגע שיצא מגולדן הבלוף יתגלה.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
17/01/2019 6:48:01

הוא לא בלוף, פשוט..
.
שים אותו ליד קארי והוא אולסטאר ו"זה לא פייר שקארי משחק עם אולסטאר.."
.
שים אותו עם הארדן והוא לא קרוב לאולסטאר "וזה לא פייר שהארדן משחק עם לא אולסטאר.."

רפיקי
רפיקי
17/01/2019 6:50:23

אהבתי

חרש עץ
חרש עץ
17/01/2019 6:52:22

דריי נגר בכל מצב ותמיד היה גם בשיאו

הייט אשברי
הייט אשברי
17/01/2019 6:54:59

יכול להיות שאם ישחק בקבוצה אחרת לא ישתמשו בו נכון . אבל להגיד את זה על שחקן שמשחק כבר 5 שנים ברמה הגבוהה ביותר ובלעדיו ג"ס לא היתה אלופה אפילו פעם אחת ( טוב- וגם עם חלק מרכזי בזו שברחה בין האצבעות ) זה פשוט טיעון מפגר ובורות מוחלטת .

חרש עץ
חרש עץ
17/01/2019 6:43:40

טוסטר הגיע לעונה במשחקים האחרונים המלצות הרופא על ניקס ובולס עזרו

Smiley
Smiley
17/01/2019 6:44:57

אינעל העולם על הפליקנס.. אעד שיש להם כזה שחקן כמו דיוויס הם לא מסוגלים לבנות סביבו קבוצה

מלובני
מלובני
17/01/2019 6:47:25

אני לא זוכר זריקה אחת שKD קלע שהוא חופשי לגמרי מהפינה בשלוש.
לעומת זאת חמש שמורים זה כבר קלי קלות , בחור מוזר

רפיקי
רפיקי
17/01/2019 6:51:40

איגודאלה לא מסוגל לקלוע העונה שלשה גם אם בחיים שלו תלויים בזה

חרש עץ
חרש עץ
17/01/2019 6:52:45
הגב ל  רפיקי

קלע אתמול דווקא 🤣

Smiley
Smiley
17/01/2019 7:01:42

יוטה מתחילים בריצה השנתית שלהם

Smiley
Smiley
17/01/2019 7:10:08

סטאוסקאס נתן משחק פתיחה מהחלומות בעונה הזו ומאז נעלם מהרוטציה של הבלייזרס

המשגיח
המשגיח
17/01/2019 7:10:11

כבוד לנ"א. נראה אם הם ישרדו את הקאמבק של גולדן (כשיגיע)

עידן
עידן
17/01/2019 7:11:54

עכשיו השלמתי בוסטון-טורונטו.קיירי פאקינג איירוינג.
קליפרס בסוף תהיה זו שתסיים מחוץ לפלייאוף ובטלמרקטינג יזרוק את דוק ריברס בסוף העונה

Smiley
Smiley
17/01/2019 7:18:37
הגב ל  עידן

הקליפרס מאוד נחלשו לאחר פתיחה חלומית. נראה כאילו הם הולכים להיאבק על הפלייאוף

עידן
עידן
17/01/2019 7:12:22

ובטלמרקטינג=באלמר

עידן
עידן
17/01/2019 7:15:31

היום סוף סוף הבנתי למה לקבוצות של לברון יש חצי עונה שני יותר קשה-כי רשתות הטלוויזיה שמשדרות את המשחקים המרכזיים מעדיפות שכמה שיותר משחקים מעניינים יהיו אחרי עונת הפוטבול

Smiley
Smiley
17/01/2019 7:16:01

רבע שלישי מצויין של הפליקנס עד כה

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
17/01/2019 7:18:42

אם הפסד מטומטם שכזה, זה מה שיתן לפלקינס בוסט למרוץ פלייאוף, וירחיק עוד קצת הטרייד על AD, דיינו.

רפיקי
רפיקי
17/01/2019 7:19:06

הפלקינס עם 15 מ27 לשלוש
מזכיר לי את המשחק מול יוטה

המשגיח
המשגיח
17/01/2019 7:27:09
הגב ל  רפיקי

אתה רומז לעוד סל ניצחון של ג'ברקו?

Smiley
Smiley
17/01/2019 7:20:35

הווריורס פירקו את כל המחסנית בקולורדו…
🙂

Smiley
Smiley
17/01/2019 7:22:42
הגב ל  Smiley

עשו לדנבר באולינג ל"קולומביין"

רפיקי
רפיקי
17/01/2019 7:38:20
הגב ל  Smiley

אתה בטוח?

Smiley
Smiley
17/01/2019 7:40:42
הגב ל  רפיקי

השתיקו לי את ההומור השחור

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
17/01/2019 7:21:01

יופי של לילה ותוצאות, הדבר הכי מדהים מבחינתי מהלילה זה כמה אנשים מסוגלים עדיין לצפות במשחק של יוסטון.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
17/01/2019 7:26:08

הליגה במצב עצוב מאוד. לא מבחינת עניין, כי זה יש והרבה, אלא מבחינת ספורטיביות.
שחקנים לא יכולים לשמור, ותועבה כמו הארדן מקבלת ערב ערב 20 נק' מהקו על שריקות אוויר ורמאות.
זורק 35 זריקות למשחק ביחד עם זה ואנשים עוד מתלהבים, צופים ונהנים.
הליגה במצב עצוב מאוד.

רפיקי
רפיקי
17/01/2019 7:29:37

אני שמח שיש עוד אנשים שמבינים את המצב (בהקשר של הארדן)

עידן
עידן
17/01/2019 7:26:10

יוטה כמו שנה שעברה.אחרי חצי עונה בעונה שעברה הייתה בסביבות מקום 11 וסיימו 5.גם השנה יסיימו 4-5 כי גם השנה החצי השני שלהם הרבה יותר קל.שנה שעברה הם גם התמודדו עם פציעה של גובר

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
17/01/2019 7:32:40
הגב ל  עידן

הם חייבים להחליף את קראודר למשהו שיודע לקלוע כדי לעלות לרמה הבאה. וסנטר כמו ווצ'ביץ' או לפחות מחליף שיש לו משחק התקפה יהיה מבורך.

רפיקי
רפיקי
17/01/2019 7:29:53

ואוווו קרי
ואווו

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
17/01/2019 7:35:07

הדבר האחרון שאני צריך בפוסט תגובות, זה משחק +40 נק' של קארי והפסד…

עידן
עידן
17/01/2019 7:35:39

Lol

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
17/01/2019 7:35:17

קארי 35 נק' אחרי 3 רבעים, ו6 נק' מהקו.

אם היה לו אור ירוק כמו להארדן המספרים שלו היו הרבה יותר מטורפים.

רפיקי
רפיקי
17/01/2019 7:36:33

מסכם את כל הויכוחים שלי בשבועיים האחרוניפ

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
17/01/2019 7:38:24
הגב ל  רפיקי

וזה בלי להחזיק בכדור 20 שניות כל התקפה.

חחחח
חחחח
17/01/2019 7:38:42
הגב ל  רפיקי

קארי קולע מהשלוש כמו שהארדן קולע מהקו = משעמם אותו דבר.
הוא קלע מדהים. נו, אז? זה מה שנהיה מהמשחק?
תחזית לפלייאוף:
גולדן סטייט תקלע הרבה מהשלוש ותיקח אליפות.
קארי יקלע ממש-ממש טוב.
ויהיה מדהים.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
17/01/2019 7:42:00
הגב ל  חחחח

שחקן וקבוצה של +30 אס' למשחק.. אם זה משעמם אותך, תפרוש

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
17/01/2019 7:44:39

זה ברור. האמת, מספר גדול מאוד של שחקנים בליגה שיקבלו 35 זריקות מאיפה שבא להם ואת השריקות של הארדן יעשו מספרים כאלה.
לא שהארדן לא שחקן התקפי מוכשר, אבל הוא ממש לא העילוי שעושים ממנו.
הוא השחקן הנכון בקבוצה הנכונה בתקופה הנכונה להשיג מספרים.
זה הכל.
כמו שווסטברוק היה.

רפיקי
רפיקי
17/01/2019 7:37:40

קרי גם לא מקבל כבוד מהשופטים
לא שורקים לו עבירות שאצל הארדן זה היה נגמר בבלתי

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
17/01/2019 7:52:40
הגב ל  רפיקי

זאת אפלייה כי זה דוחה אנשים שאין לו זקן

Smiley
Smiley
17/01/2019 7:39:22

ואז קארי מתעורר בסוף הרבע והופך את המשחק

Smiley
Smiley
17/01/2019 7:39:59

איגודלה חושב שהוא בימים שלו בפילי

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
17/01/2019 7:40:52

טוביאס האריס מראה ליוטה את מי צריך להביא במקום קראודר

חרש עץ
חרש עץ
17/01/2019 7:43:39

מירוטיץ מראה לוילסון צנדלר את מי צריך להביא

חרש עץ
חרש עץ
17/01/2019 7:50:00

תגיד מה אתה בוכה? אני רואה בבוקס קראודר עם 23 נק. אפילו חורבר חגג

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
17/01/2019 7:54:15
הגב ל  חרש עץ

זאת בדיוק הבעיה, פעם בעשר משחקים נכנסות לו כמה ואז ממשיכים לחשוב שהוא קלע.
ואז הוא שובר את הטבעת בזריקות חופשיות עוד 9 משחקים.

Smiley
Smiley
17/01/2019 7:42:11

קרב האילגים: מארינוביץ מול גובר

חרש עץ
חרש עץ
17/01/2019 7:43:03

הנה איגי קלע שלשה רפיקי

רפיקי
רפיקי
17/01/2019 7:49:19
הגב ל  חרש עץ

הללויה

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
17/01/2019 7:45:11

אני הולך לפרק את המוקש הזה כאן ועכשיו מבעוד מועד :
.
"מישהו יכול להזכיר לי משחק של קארי בו הוא קלע מעל 40 נק' והם הפסידו ?
(חוץ מהמשחק מול הניקס בו הוא היה בן שנתיים וחצי)"
.
כן, כן, יצאתי נעל של טייטום… בלה בלה בלה…

Smiley
Smiley
17/01/2019 7:45:11

אני מאוד ישמח עם לוני יפתח קליעה

חרש עץ
חרש עץ
17/01/2019 7:47:42
הגב ל  Smiley

יפתח בהפועל תא

רפיקי
רפיקי
17/01/2019 7:51:05
הגב ל  Smiley

תחרות נושאת פרס
מי מצליח למצוא שחקן נגר יותר מלוני?

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
17/01/2019 7:54:49
הגב ל  רפיקי

סימונס

חרש עץ
חרש עץ
17/01/2019 7:56:05

אל תגזים. לוני נגר על

חרש עץ
חרש עץ
17/01/2019 7:46:05

חח לוני

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
17/01/2019 7:48:17

קליפרס לא יהיו בפלייאוף. זה די מציל את פורטלנד.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
17/01/2019 7:50:26

איך גם הקליפרס וגם הלייקרס לא יהיו בפלייאוף ? לא הגיוני בעליל.

חרש עץ
חרש עץ
17/01/2019 7:52:15

הוא סתם נסחף. הקליפרס יחלזרו לעצמם. בערב שונילו קלע 9 נק אי אפשר לנצח

המשגיח
המשגיח
17/01/2019 7:52:45

הלייקרס תהיה. הקליפרס לא.

חרש עץ
חרש עץ
17/01/2019 7:50:48

פורטלנד לא צריכים שום הצלה

עידן
עידן
17/01/2019 7:52:27
הגב ל  חרש עץ

נראה לי גילרי הולך לנצח בהתערבות.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
17/01/2019 7:57:35
הגב ל  עידן

איזו התערבות ?

עידן
עידן
17/01/2019 8:00:23

גילרי אמר אם אני לא טועה שגם הלייקרס וגם יוטה יהיו בפלייאוף.שמעון אמר שיוטה יהיו מחוץ לפלייאוף ואשך אמר שהלייקרס יהיו מחוץ לפלייאוף.
זה מהזיכרון שלי.אם אני טועה תתקנו אותי

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
17/01/2019 8:01:48

"king of the castle"

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
17/01/2019 8:01:55

על מה ?
.
גילרי בונקר.. לא מתערב על כלום.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
17/01/2019 8:03:09

אני – יוטה בפנים לייקרס בחוץ
שמעון – הפוך
גילרי – שתיהן בפנים

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
17/01/2019 8:04:22

בוחרים כינוי למפסיד למשך התקופה שהקבוצה הנ"ל רצה בפלייאוף…

חרש עץ
חרש עץ
17/01/2019 8:05:12

יש 2 התערבויות:

1. אם יוטה עושים פלייאוף ולייקרס לא-אשך משנה את שמי למה שבא לו לאורך הפלייאוף
2. אם לייקרס עושים פלייאוף ויוטה לא- אני משנה לאשך את שמו לאורך הפלייאוף
3. גלרי נכנס באמצע וביקש שאם לייקרס ויוטה שניהן בפנים הוא משנה לי ולאשך את השם לפלייאוף
4. אם יוטה ולייקרס בחוץ אנחנו משנים לגילרי את השם. ברור שגילרי לקח סיכון נמוך הוא לא הסכים לשנות שם גם אם אחת מהקבוצות בחוץ אבל אותנו סיקרן איזה שמות הוא מכין לנו במידה ו… אז זרמנו איתו.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
17/01/2019 8:05:31

אבל על מה ?
.
על צדק ? על כבוד ? …
.
אין אלכוהול ?

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
17/01/2019 8:09:14

שתהיו לי בריאים…

Smiley
Smiley
17/01/2019 7:48:50

הג'אז גמרו את המשחק מוקדם.
היה צריך לתת לגרייסון אלן לרוץ קצת מול בברלי בשביל האקשן

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
17/01/2019 7:57:11
הגב ל  Smiley

חחחחח 100+

רפיקי
רפיקי
17/01/2019 7:58:03
הגב ל  Smiley

כל שחקן שרץ מול בברלי מסתכן בפציעה רצינית

עידן
עידן
17/01/2019 7:51:15

קיירי חושף שהשבוע התקשר ללברון והתנצל בפניו

חרש עץ
חרש עץ
17/01/2019 7:53:56
הגב ל  עידן

מה אמר לו? עכשיו אני מבין מה זה לשחק עם רפי הבנה?

עידן
עידן
17/01/2019 7:56:40
הגב ל  חרש עץ

תיכנס לספורט5

חרש עץ
חרש עץ
17/01/2019 7:51:30

פילי צריכים את מירוטיץ+בלאט ויש אליפות מזרח

Smiley
Smiley
17/01/2019 7:51:34

איך זה לא צעדים/דאבל של רנדל?

חרש עץ
חרש עץ
17/01/2019 7:52:46

נא מחרבנים אין ריב

המשגיח
המשגיח
17/01/2019 7:54:14

ג'וליוס רנדל כזה תותח

חרש עץ
חרש עץ
17/01/2019 7:55:10

למה דיוויס משליך שלשות בקלאץ כמו אמביד שלוני פארק בצבע?

המשגיח
המשגיח
17/01/2019 7:58:12
הגב ל  חרש עץ

מניח שגם העייפות משחקת תפקיד

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
17/01/2019 7:58:34
הגב ל  חרש עץ

ככה זה הליגה של היום. כולם מאוהבים בשלשה.
חוץ מפופ והספרס.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
17/01/2019 7:59:34
הגב ל  חרש עץ

זאת לא פעם ראשונה שאני רואה אותו עושה זאת.
מניח שיש פה גם הנחייה של ג'נטרי.

עידן
עידן
17/01/2019 7:58:17

משחק הבא של הווריירס הוא נגד הקליפרס-קאזינס חוזר לשחק

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
17/01/2019 7:58:42

ראיתם את הפרצוף של דייוויס עכשיו?
מבע שכולו אכזבה מהמהלך הקבוצתי.
לא יודע מה יהיה בסוף השנה. האם ילך על הכסף או יעזוב בשביל הסיכוי לקחת אליפות? מניח שיבדוק מה הקבוצה עושה בזמן הטריידים והאם הם מעפילים לפליאוף… כסף יקבל בכל מקום אבל רק במקום אחד יקבל מקס, נראה לי שהמקס לא ישחק בשבילו. במיוחד עם חשוב לו הלגאסי

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
17/01/2019 8:00:10

יהיה בלייקרס, זה כבר סגור וחתום.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
17/01/2019 12:20:12

מדוע אתה כל כך בטוח?
השאלה היא לא מה הוא רוצה אלא מה ניו אורלינס רוצים….
איינג אמר שהוא יתן המון עבור דייויס ולא ברור אם ההמון של הלייקרס יספיק להם וקח בחשבון שאיינג ילך על דייוויס גם אם זה לא יסכים להתחייב לסלטיקס…. הוא אמר את זה ולא פעם….
הוא מוכן לקחת פה סיכון מאד רציני שדייויס יעזוב בסוף אבל עם המערכת של הסלטיקס נראה לי שאם יגיע יצליחו לשכנע אותו להישאר. גם אליפות אם תבוא בשנה הבאה יכולה להיות הטריגר לחתימת חוזה.
וכן אני יודע שהסוכן שלו ולברון אחים….

חרש עץ
חרש עץ
17/01/2019 8:00:57

שדריי שם שלשה אתה יודע שזה נגמר

תומר
תומר
17/01/2019 8:02:51

סטף הוציא את דיויס מועד הורים…

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
17/01/2019 8:03:17

טוב.. גולדן כנראה תנצח.. עכשיו אני צריך שקארי ירפד הסטט' ל 40+ נק'..

רפיקי
רפיקי
17/01/2019 8:15:16

קיבלת

ברוך רובין
ברוך רובין
17/01/2019 8:04:22

קרי חולה על הפליקאנס אין קבוצה שהוא מתפוצץ אליה יותר

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
17/01/2019 8:05:39

עשה מהם שקשוקה

חרש עץ
חרש עץ
17/01/2019 8:06:38

תמיד הפוך גם עם דיוויס שמתפוצץ על גולדן ועל אוק תמיד

פייקרס
פייקרס
17/01/2019 8:06:19

קליפרס פליקנס ממפיס דאלאס מפסידות, הליגה עושה את החיים קלים ללברון

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
17/01/2019 8:08:03

מקווה שקאזינס לא ייכנס למרוץ "כרמלו השנה"

חרש עץ
חרש עץ
17/01/2019 8:08:11

קרי לא מוותר להארדן על הMVP

חרש עץ
חרש עץ
17/01/2019 8:08:50

גרו הולידיי זה חרפה הגנתית הבן אדם אוויר כבר תקופה ארוכה

חחחח
חחחח
17/01/2019 8:10:00

גולדן סטייט עם 50 זריקות לשלוש מ-100 סה"כ. חצי מזה בפנים
מה הטעם לנסות משתיים כבר לא ברור
זה נכון גם ליתר הליגה, מגפת שלוש רצחנית
חוץ מסן אנטוניו כי פופ מתעקש על הכדורסל הישן

חרש עץ
חרש עץ
17/01/2019 8:11:04
הגב ל  חחחח

כל מה שמנצח הוא טוב. מנצח זה מספיק

חרש עץ
חרש עץ
17/01/2019 8:10:21

קאזינס חוזר יום ו. האם גולדן הולכים לתת את הריצה שלהם? הם בחצי הילוך 2 משחקים ממקום 1 בכל הליגה חח וזה שהם עוד שמערב.
ריצה יפה והMVP הולך לסטפן שחם עליו העונה חוגג על כל הנמושות בשיאים. מסכן יאניס

רפיקי
רפיקי
17/01/2019 8:14:18

כבר אמרתי לך שמעון…העניין הוא לא מה השם של הקבוצה, אלא איך המשחק נראה
היום זה ממש לא היה ריפוד סטט תוך כדי בלאו אאוט

חרש עץ
חרש עץ
17/01/2019 8:16:49
הגב ל  רפיקי

מצחיק לומר זאת עם קרי קליי דוראנט וקאזינס.

תן להארדן את פול גורג רדיק ודיוויס ואז נראה

רפיקי
רפיקי
17/01/2019 8:18:58
הגב ל  חרש עץ

תראה קבוצה מלחיצה
אבל הממוצע של הארדן יהיה 25 למשחק

חרש עץ
חרש עץ
17/01/2019 8:20:25
הגב ל  רפיקי

נו ברור שזה יהיה הממוצע שלו

רפיקי
רפיקי
17/01/2019 8:23:09
הגב ל  חרש עץ

זה כל מה שאני אומר
לא מוריד מהערך של הארדן הוא שחקן מפחיד
אבל הסיבה שיש לו מספרים כאלו היא שהוא זורק המון לא שהוא הסקורר הטוב בליגה (למרות שהוא לא רחוק משם)
זה טוב לסטט, רע ליוסטון

רפיקי
רפיקי
17/01/2019 8:24:05
הגב ל  חרש עץ

לעומת זו, קרי מביא עונה של 30 נקודות למשחק ב50\40\90

הייט אשברי
הייט אשברי
17/01/2019 8:20:39
הגב ל  חרש עץ

תן לשיקוצון את PG , רדיק ודיוויס והוא עדיין לא משיג טבעת – רק יורד מאוד במספרים שלו.

חרש עץ
חרש עץ
17/01/2019 8:35:03

אני חושב שחמישייה של הארדן רדיק גורג טאקר ודיוויס תנצח אתכם

Smiley
Smiley
17/01/2019 8:15:02

אז יש מירוץ על מקומות 7-8 במערב

חרש עץ
חרש עץ
17/01/2019 8:15:23

קיירי נכנע למלך :), רק שלא יגיע לליקרס. תארו לכם מגיק משחיל את איינג עם לונזו על קיירי סתם מצחיק אותי

"התקשרתי ללברון אחרי ההפסד שלנו באורלנדו והתנצלתי בפניו על כך שאני הייתי השחקן הצעיר שרצה שהכל יהיה בדרך שלו, שרצה שהכל יעבור דרכו. רציתי להיות השחקן שמוביל אותנו לאליפות, רציתי להיות המנהיג וכל הדברים האלה, אבל האחריות של להיות השחקן הטוב בעולם ולהוביל את הקבוצה שלך היא משהו שלא הרבה אנשים נועדו לעשות אותו ולברון היה אחד מאותם אנשים. הוא בא לקליבלנד וניסה להראות לנו מה צריך לעשות כדי לזכות באליפות וזה קשה לפעמים. להוציא את המיטב מקבוצה כלשהי זה לא הדבר הכי קל בעולם".

אירווינג המשיך: "כמו שאמרתי, רק מעטים נועדו לזה והרגשתי שהאדם הכי נכון להתקשר אליו זה לברון, כי הוא היה בסיטואציה הזו, איתי, כשאני הייתי הבחור הצעיר בן ה-22 שרצה הכל, כאן ועכשיו. הייתי אולסטאר שפתאום היה צריך להתאים את המשחק שלו לבחור הזה, שחזר לקבוצה עם כל הנוכחות שלו. ללברון יש מורשת שהוא רוצה להשאיר וחלון הזדמנויות שהוא רוצה לנצל והשיחה איתו גרמה לי לחשוב איך אני מוציא הכי הרבה מהקבוצה הזו, עם ההצלחה שהייתה להם בעונה שעברה ואיך אני עוזר להם להבין מה צריך כדי לקחת אליפות".

חרש עץ
חרש עץ
17/01/2019 8:19:01
הגב ל  חרש עץ

אמרתי לכם אין כוכב בלי אגו של אני המלך ואני יוביל עם סטט ורק בדרך הזאת הנצחון שווה.

לברון, קיירי, קאווי, ראס, הארדן, קרי, דוראנט כולם אותו דבר. דוראנט בטוח מתבאס מזה שקרי מפגיז וגולדן מנצחים, הוא נשרף בפנים תאמינו לי אבל בטח ינקום שיקח עוד MVP פיינלס.

מי שאין לו אגו כזה לעולם לא יהיה כוכב, יהיה עוד שחקן רגיל.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
17/01/2019 10:23:58
הגב ל  חרש עץ

התבטאות אומללה. ברח מלברון והופך ללברון.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
17/01/2019 12:21:50
הגב ל  חרש עץ

ברור, הם כולם רוצים פחות או יותר את אותו הדבר

חחחח
חחחח
17/01/2019 8:17:23

140-147, עוד יום במשרד. 287 נקודות במשחק זו תוצאה של אול-סטאר גיים….
גם לא, מ 1951 עד 2010 לא היה אף משחק אול-סטאר עם כמות כזו של נקודות (פרט להארכות)
מ 2011 – שיטפון ….

הייט אשברי
הייט אשברי
17/01/2019 8:18:36

לא יודע למי הולך ה-MVP , אבל אני מאוד מקווה שלא לשיקוצון מיוסטון . לראות את הסטטיסטיקה שלו ושל הקבוצה שלו הלילה , ולהקיא . זרק 19 פעמים ל-3 וקלע 5 בלבד . מאיפה הנקודות ? הלך 23 פעמים לקו . והרוקטס זרקו סה"כ 70 (! ) פעמים לשלוש , שיא NBA . כמה קלעו ? 23 . בדיחה . טוב שהפסידו . למאמן אחר היה יורד האסימון . ד'אנטוני לא מסוגל להיפטר מהרגלים ישנים .
ONE TRICK PONY

רפיקי
רפיקי
17/01/2019 8:20:15

הmvp לא ילך אליו כי יוסטון לא יסיימו מעל מקום 5

חרש עץ
חרש עץ
17/01/2019 8:23:26
הגב ל  רפיקי

אם הוא ימשיך ככה יש לו סיכוי טוב. שיחזרו הפצועים הם כנראה יהיו בטופ 5. אבל גם במצב כזה תלוי בריצה של גולדן וכמה קרי יפגיז ואיך עוד יאניס והבאקס יהיו. כרגע זה מירוץ משולש בין הארדן יאניס וקרי בסדר הזה. גורג יצא מהמירוץ עקב ירידה בכושרו

רפיקי
רפיקי
17/01/2019 8:25:38
הגב ל  חרש עץ

הארדן יקרוס בהמשך
זה לא דעה
זה מתמטיקה

או יקרוס או שיקח מנוחה יזומה

קלמנטה
קלמנטה
17/01/2019 8:26:38

לא מנסה לגונן עליהם ואני מצש לא בעד הארדן שהכל מגיע מהעונשין אצלו וצעדים שלא נשרקים מהשלוש… אבל 23 מ70 באחוזים זה 33 שכזנ שזה די הממוצע…

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
17/01/2019 8:19:08

רשע, תכניס למאזן עוד ניצחון במשחק של 40+…