חם מהתנור: תיבודו פוטר ממינסוטה / עידו גילרי

מינסוטה טימברוולבס פיטרה את טום תיבודו מאמנה ונשיא הקבוצה בשנתיים וחצי האחרונות. כנראה שסאגת ג'ימי באטלר ותפקוד הקבוצה תרמה לא מעט להחלטה של גלן טיילור בעלי הקבוצה. תיבודו מסיים עם מאזן 107-97 והופעת פלייאוף אחת. השמועות רומזות שייתכן ופרד הוייברג שפוטר משיקגו ימונה למאמן הקבוצה במקומו.

*

ממפיס גריזיס הגיעו להסכמה עם צ'אנדלר פארסונס על סיום דרכו בקבוצה. הגריזליס יחפשו טרייד עבור הפוורוד בעל הנטייה להיפצע כשזה לא יהיה פשוט כשנותרו על חוזהו 25 מיליון דולאר גם בשנה הבאה. פארסונס שחתם לפני שנתיים וחצי על חוזה של 94 מיליון דולאר שיחק בסך הכל 73 משחקים במדי הקבוצה כשהוא נמצא על המגרש פחות מ-20 דקות וקולע פחות מ-10 נקודות למשחק.

*

הקליבלנד קאבלירס חתכו את פטריק מקו שהוחתם על חוזה לא מובטח לשנתיים לפני שבוע. החתימה איפשרה למקו להשתחרר מהתיוג כשחקן חופשי מוגבל של הווריורס ועכשיו אחרי שהווריורס לא השוו את תנאי החוזה הוא יהיה פנוי לחתום בכל קבוצה (כולל הקאבס שמעוניינים בשירותיו) עד תום העונה ולהפוך לחופשי בסיומה. בינתיים הקאבס החתימו את קמרון פיין על חוזה של 10 ימים.

 

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
47 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
עומר מזיג
07/01/2019 3:14:57

תזמון מוזר. דווקא שעתיים אחרי ניצחון יפה?

ווג' מדווח שגם מונטי וויליאמס מועמד חזק

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
07/01/2019 4:03:28

Minnesota CEO Ethan Casson and GM Scott Layden walked into Thibodeau's office and fired him after the Lakers victory, league sources tell ESPN. Thibodeau was surprised at the timing, had no idea his ouster was imminent. Casson hadn't been a fan of Thibodeau era.

לא יודע אם זה יותר שכונה או מאפיה.

שייקה
שייקה
07/01/2019 8:04:46

הייתי אומר מאפיה, אבל זה בכל זאת מינסוטה.

מצד שני, הקונספט של שכונות במיד ווסט הקפוא הוא לא מה שאנחנו מכירים ולכן נא להחליף את המילה שכונה בעיירה/פרבר/כפר/פאב עם ממוצע שיניים נמוך.

אדון שוקו
אדון שוקו
07/01/2019 5:18:29

למה שקליבלנד שחררו אותו אם הם רוצים אותו? הם לא משלמים לו בכל מקרה?

Trusttheprocess
Trusttheprocess
07/01/2019 5:29:34

קליבלנד מרמה את תקרת השכר בצורה חוקית.
הם ידעו שאם הם יחתימו אותו על חוזה מינימום גולדן סטייט ישוו.
אז הם החתימו על חוזה לא מובטח ואחרי שגולדן סטייט לא השוו הם חתכו אותו והוא יהיה שחקן חופשי ויחתום חדש בקליבלנד שעזרו לצאת מתנאי החוזה שלו

חרש עץ
חרש עץ
07/01/2019 6:27:13
הגב ל  Trusttheprocess

פעלולים חשבונאיים

Dani din
Dani din
07/01/2019 5:32:07

כל הסיפור הזה מוזר. בטח יש עוד דברים שנבין בהמשך

John
John
07/01/2019 5:21:18

הגיוני לפטר מאמן לא טוב דווקא אחרי ניצחון כדי לסיים טוב את הסאגה ולא לפעול בטעם של משבר. הגיע הזמן לא לרוץ לשם כזה או אחר אלא להבין מה מטרות הקבוצה ומי מתאים למטרות אלו.

Dani din
Dani din
07/01/2019 5:33:08

סוף קצב לחיתוך

גיא רוזן
גיא רוזן
07/01/2019 6:02:00

יש לקח לסיפור תיבודו.
.
בעלי מינסוטה רצה פלייאוף "כאו ועכשיו!" , ובשביל זה הוא הביא את תיבודו. תיבודו מצידו, סיפק את הסחורה.
רק מה?
ל-"כאן ועכשיו" יש מחיר.
זה הגיע על חשבון ההתקדמות של הגרעין הצעיר של הקבוצה, זה החליף צמיחה בפתרונות אינסטנט.
.
אני יודע שמילים כמו "התקדמות" ו-"צמיחה" הן בדרך כלל שמות קוד ל-"אנחנו לא מצליחים לנצח",
אבל במקרה של מינסוטה, היה להם ערב בואו של באטלר גרעין מוצלח שספג מהלומה קצרת טווח בעקבות פציעתו של לאווין,
והיה להם פוטנציאל לעתיד טוב עוד יותר –
כריס דאן סיים רק את עונת הרוקי שלו, ומחזור הדראפט הכיל כמה כישרונות מעניינים.
.
אז מה הלקח?
.
קודם כל, לא תמיד בטרייד עבור כוכב, הקבוצה שמוותרת על הכוכב, מפסידה בטרייד.
.
בנוסף – "צמיחה" ו-"התקדמות" הן לא רק קלישאות. תשאלו את קרי וקליי.
.
ולבסוף,
לשפוט קבוצות רק על סמך 5 הניצחונות האחרונים, לאורך זמן, מלמד בעיקר על אימפולסיביות וחוסר יכולת בדחיית סיפםוקים.
זה סבבה לגמרי כאשר אלו האוהדים שסובלים מהתסמונות הנ"ל (בשביל מה אנחנו צופים בספורט אם לא בשביל לפרוק קצת מהיומיום…),
זה קצת פחות, כאשר אלו בעלי הקבוצה שמתנהגים כך…

.

חרש עץ
חרש עץ
07/01/2019 6:21:02
הגב ל  גיא רוזן

עוד לא ראינו את לוין או דאן פורעים שטרות. בינתיים הם לא עשו פלייאוף בקריירה ואפילו לא במזרח. שיהיו רלוונטים תוכל לומר שמיני הפסידה. אנו רואים את הגרעין הצעיר בלייקרס.

כרגע 2 הקבוצות הפסידו בטרייד. אתה יותר לומר שלעת עתה מיני הפסידה יותר אבל ימים יגידו.

גיא רוזן
גיא רוזן
07/01/2019 6:33:41
הגב ל  חרש עץ

באטלר כבר לא במינסוטה. זו כבר לא שאלה של "האם הם הפסידו בטרייד?" ,
אלא "כמה הם הפסידו?"
.
הבולס?
הם היו מאבדים את באטלר תמורת כלום. הם ניצחו, ובגדול.

תומר השני
תומר השני
07/01/2019 8:43:49
הגב ל  גיא רוזן

גיא אתה צודק הבולס ניצחו את הטרייד הזה והרוויחו שחקנים לטווח ארוך : קריס דאן , זאק לאבין והפנינה בכתר לאורי מרקנן

חרש עץ
חרש עץ
07/01/2019 6:25:16
הגב ל  גיא רוזן

אגב התהליך של גולדן סטייט הוא חריג. רוב התהליכים נכשלים ראה פורטלנד לייקרס מיניסוטה ויש עוד מלא קבוצות שכשלו. ובסוף לצעירים תמיד מגיע כוכב קיירי או גוראנט. גולדן סה הא נומליה.

אן בי איי זה ליגת הימורים ואם יש אופציה מכים בברזל בעודו חם אין מה לחכות לבנייה הרצה של 10 שנים וכו. מריצים שנתיים רואים מה יש ביד אם יד פוטנציאל ממדיכים עם חלקים נוספים כמו דנבר שהם כבר בשלב הזה של לקחת את המהלך הבא לעלות רמה להתמודד על אליפות. הם ראו שיש להם טוב ביד.

לבנות ולפרק זה הכי קל לעשות בליגה הזאת אתה יכול מתי שבא לך.

גיא רוזן
גיא רוזן
07/01/2019 6:42:33
הגב ל  חרש עץ

גם גולדן סטייט התחזקו על ידי טריידים.
רק שהם תכננו לטווח הארוך.
הטריידים שלהם היו על בוגוט ואיגודאלה,
לא על כוכב שיביא "ניצחונות אינסטנט".
.
לגבי ה-"אנומליה", אתה טועה.
ב-25 השנים האחרונות אני זוכר 4 אליפויות "אינסטנט," (יחסית).
ההיט (פעמיים), הקאבס, והסלטיקס.
גולדן סטייט, סן אנטוניו, הפיסטונס, הבולס, יוסטון, ואפילו הלייקרס,
כולן תוצאה של תהליך. לא של איזה טרייד שהביא כוכב + אליפות.

חרש עץ
חרש עץ
07/01/2019 7:52:52
הגב ל  גיא רוזן

פיסטונס 04 היה תהליך? הם היו רק איזה שנתיים יחד לא? הבולס של מייקל? כל פעם הביאו מישהו אחר, לייקרס של שאק קובי היו שני סופרסטארים, פחות מתחבר לקטע התהליכי בו.

זה בעיקר ספרס שזה תהליך מתמשך של 20 שנה שרק פופ יודע לעשות וגולדן סטייט.
תהליכים לרוב לא מצליחים, יותר קל להביא כוכב ולבנות סביבו. ברור שכל מקרה לגופו אבל יש לי הרגשה שהתהליכים במיני ובבולס לא ימריאו יותר מידי, רק תחושת בטן.

השאלה גם מה המטרה שלך? אני חושב שכל קבוצה צריכה לשאוף לאליפות ומי שאין לו סיכוי לפרק הכל ולכוון לדראפט. קבוצות כמו פורטלנד למשל עושות לי חלחלה. אבל זו רק דעה שלי.

גיא רוזן
גיא רוזן
07/01/2019 8:06:12
הגב ל  חרש עץ

מה זה תהליך?
לא לכל הקבוצות יש את הפריבילגיה לבחור דוראנט/ווסטברוק/הארדן (כולם בחירות טופ 4) שנה אחרי שנה.
יש קבוצות שלוקחות גרעין, ולאט לאט מחזקות אותו.
לא על ידי "הצנחת" באטלר" (במקרה הלא מוצלח) או גארנט ואלן (במקרה המוצלח).
לפיסטונס היה את וואלאס מ-2001. הם צרפו את בילפס כשחקן חופשי, את המילטון בטרייד, אות פרינס כבחירת דראפט, בקיץ 2002.
הצעד האחרון היה הטרייד על ראשיד בפברואר 2004, טרייד שהפך אותם לאלופה.
(צריך להזכיר גם את ההבאה של בראון במקום קרלייל בקיץ 2003)
.
להביא כוכב ולבנות סביבו, זו אכן אחת הדרכים לבנות קבוצה. זה לא מה שמינסוטה עשו –
הם לקחו הימור שבחן רק את הטווח הקצר, הימור שהתפוצץ להם בפנים.
.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
07/01/2019 6:44:35
הגב ל  גיא רוזן

איזו סחורה הוא סיפק ? LOL
.
עשית לי חשק להביא את הפוסט הזה:
http://www.hoops.co.il/?p=98789
.
ממליץ לעבור על כל התגובות. פרייסלס.
במיוחד הקלולסים מ פילי והלייקרסניישן לגבי הדראפט, ומיני – באטלר.
.
כשלעצמי.. אין בכוונתי להתרבב (שרשור 257, 268, 246…
כן, כן, מיני עשתה לבסוף פלייאוף מהמקום ה8 רק בשביל לקבל סוויפ ג'נטלמני סיבוב ראשון..
אני בטוח שזה היה אמור להיות הפיינל-דסטניישן, ולא הפיינלס..)
.
אז רק אציין את טעותי הגדולה – שאיינג' הולך לדפוק עצמו עם חוזה מקס' לאייזאה,
אבל בסוף קיבל שכל, הקשיב לי, ולחץ על ההדק. (שרשור 73,
ואם מישהו יודע איך ליצור קשר עם יונתן אוהד סלטיקס, שימסור לו שאנחנו מתגעגעים למגילותיו,
מקווה שהוא בסדר ואיינג' לא הטריד אותו לצפון קוריאה על אובדן אמונה רגעי או משהו)
.
בכללי, אני רוצה ליישם חוק לא כתוב באתר,
כל פעם שמישהו מתגאה באיזו תחזית/נבואה שלו שהתממשה,
חובה עליו להביא אחת שלו שהתפקששה…
.
יהיה לי יותר קל לקחת אתכם ברצינות ככה..

גיא רוזן
גיא רוזן
07/01/2019 6:50:53

פלייאוף, ממזר, פלייאוף.
(נראה לי, שבכוונה, או שלא בכוונה, פספסת את הסיפא של דבריי)

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
07/01/2019 7:08:35
הגב ל  גיא רוזן

99% מהתגובה בכלל לא כוונה אליך, אל תהיה לי פראנואיד..

לעניין.. מצטער אבל פלייאוף מהסוג הזה אינו סחורה.. כי אם אפיזודה חולפת.
אני בזמנו טענתי שמיני לא יגיעו לפלייאוף, וצדקתי. הם באמת לא הגיעו לפלייאוף…

שי אבן צור
שי אבן צור
07/01/2019 11:54:07
הגב ל  גיא רוזן

פלוס מיליון גיא!

המשגיח
המשגיח
07/01/2019 7:28:56

איזה תזמון מוזר לפיטורים. לא היה עדיף לחכות אחרי אי ההעפלה לפלייאוף?
מעניין איזה קרדיט יקבל רוז מהמאמן הבא

Berch
Berch
07/01/2019 7:37:21

הכתובת על הקיר לפיטורי טיבודו כבר התחילה לדהות מרוב שהיא הייתה שם ואף אחד לא שם לב….
תודה על העדכונים.
אהבתי את התעלול החשבונאי של קליבלבנד. כדורסל הלוא אין שם אז לפחות שיהיו טובים במשהו.
🙂

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
07/01/2019 7:56:25
הגב ל  Berch

100+

ינון
ינון
07/01/2019 8:11:59

מזל טוב ליאיר זעפרני, שמחכה לרגע הזה הרבה זמן.

John
John
07/01/2019 8:26:08

ת'יבדו לא נכשל בגלל עסקת לוין. לוין סקורר מעולה ויעיל אבל עדיין לא הוכיח שהוא משחק באופן עקבי כדורסל מנצח. ראיתי לא מעט בולס העונה והפעם הראשונה שראיתי קבוצה זה שמרקנן ודאן חזרו ולא שלוין שיחק כמו מייקל. כריס דאן לעומת זאת היה אבידה ענקית למינסוטה. הוא איבד את השנים הכי חשובות להתפתחות וכעת הוא בפיגור למה שיכל להיות אילו לא היה נפצע ומיובש לסירוגין (בבקשה לא להביא מספרים של דאן מימי מינסוטה כי אני אביא את המספרים של צ'ונסי בילאפס מהסלטיקס). לאורי מרקנן לא בטוח שהיה נבחר לשחק במינסוטה וגם אם כן ת'יבס היה הופך אותו למה שהפך את בייליצה המסכן (שעכשיו מבינים מה הוא שווה). בקיצור ת'יבדו הGM היה אפילו לא רע. הטרייד עם סאריץ' וקובינגטון היה טוב יחסית למצב וג'וש אוקוג'י הוא פוטנציאל לא רע. ההחתמה של רוז מסתבר הייתה מצויינת למרות שאפילו הנהלת הקבוצה לא דמיינה שזה יסתדר כך.
.
אפילו הנסיון עם ההחתמה של באטלר לא היה רע והניב תוצאות לא רעו ת יחסית לשנה א' של פרוייקט כזה. הבעיה הייתה שלמינסוטה היה GM סבבה אבל מאמן גרוע. הוא לא ניהל רוטציות טוב, המצב החברתי בקבוצה היה איום (למאמן גם יש אחריות עקיפה לכך), שחקנים לא נלחמו בעבורו, הוא עדיין זרם בעיקר על תרגילי התקפה מובנים שנוגד את הכדורסל המודרני של read and react. כשאלו נשברו מהר הוא עבר בעיקר לזרום עם הכישרונות הגדולים שלו כשהגיעו לשחק.
.
בהגנה התעקש להמשיך לשחק גרסה של ICE זאת אומרת להוביל את המתקיף לבייסליין עם עזרה של חצי שניה כשהעוזר מיד חוזר לשחקנו. הבעיה היא ב2019 זה שהמגרש הפך גדול יותר יש מלא סקרינרים שיודעים לברוח לקו השלוש ואז העזרה של העזרה מעיפה את השחקנים לסגירות ארוכות עד שהכדור נורה ל3 או שיש חדירה לצבע מהוויק סייד. מול הלייקרס נטולי קוזמה וללא אף גבוה שקולע מבחוץ (וגנר?) זה עובד יפה. קובינגטון\באטלר וויגינס הארוכים יחד עם טאונס הזריזים עזרו לא מעט להגנה להיראות טוב ממה שהיתה באמת העונה. אבל עם 4 שחקנים לפחות שיכולים להחליף ברמה גבוה אייס הפך לעבודה סזיפית. קלווזאווטים על קלעים זה לא רק קילומטראז. זה ספרינטים מטורפים ושינויי כיוון ששווה לשמור בעיקר להתקפה.

חרש עץ
חרש עץ
07/01/2019 9:14:18
הגב ל  John

לא ראיתי את דאן יותר מידי אבל ממה שראיתי לא מדובר באיזה כוכב. בינוני ביותר זו מחמאה

John
John
07/01/2019 10:40:50
הגב ל  חרש עץ

ראיתי אותו המון בפרובידנס גם במינסוטה וגם בשיקגו. לרוע מזלו פציעות ורצף פגעו בו לא פחות, אבל הוא בהחלט יכל להיות עבורם נכס במיוחד בצד ההגנתי.

חרש עץ
חרש עץ
07/01/2019 9:19:24
הגב ל  John

ג'ון מה בייליצה שווה? מנפח סטט בקצב מהיר בסקרמנטו. שחקן ההגנה מהגרועים בליגה. קולע רק שלשות וזה גם בגלל הקצב.

מיני שיחקו קצב אחר ולשם הוא לא התאים כי הוא לא יכול לעשות כלום. שחקן די בינוני ומטה.

הבעיה של תיבודו הייתה שהוא הפיק אפס מטאונס ו-וויגינס. לא יודע אם זה באשמתו או באשמתם אבל נראה לי ששני הצדדים תרמו. נראה עכשיו איך הם יראו

John
John
07/01/2019 10:50:27
הגב ל  חרש עץ

שמעון בייליצה נותן עונה מצויינת. מנפח סטטיסטיקה? איך? קולע שלשות בגלל הקצב? הוא זורק את אותה כמות שלשות שזרק שם פר 36 עם אחוזים מעט יותר טובים. הוא פשוט לא קיבל דקות או את אותה כמות הזריקות (וגם זה בגלל פציעות במיני כי היו תקופות שהתייבש הרבה). הוא מממש לא מגן רע. גם אם לא מצטיין. בטח יותר מוצלח ממה שהיה למינסוטה להציע. הוא ריבאונדר מצויין לעמדה ומוסר מצויין בתקיפת הסגירות. לא סתם פילי כל כך רצתה אותו ליד אמביד בפילי…

חרש עץ
חרש עץ
07/01/2019 12:31:43
הגב ל  John

ייתכן שאתה צודק, לא יודע אני לא מתלהב ממנו. הקינגס גם בכלל לא עושים הגנה אז לא יודע. מה שכן הוא שם את השלשות כרגע

Ljos
Ljos
07/01/2019 8:28:03

Exorcizamus te, omnis immundus spiritus
.
לגירוש שד שני חלקים. הראשון הוא הפרדת השד מן הגוף הכבוש. אבל עד שלא יעשה החלק השני, שליחת השד לגיהנום, גוש העשן השחור ימשיך להטיל אימתו על הליגה. אנחנו נראה אותו מבצבץ מכל ICE, מחייך כל פעם שמאמן מאבד את עשתונותיו, צורח בשמחה יחד עם כל שחקן שתופס את הרגל שלו.
.
שחקני מינסוטה בטח שמחו לשמוע באמצע הלילה שהמשחק האינסופי נגמר, ומותר להם סוף סוף לחזור הביתה. לישון.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
07/01/2019 8:31:01

מוטב מאוחר מאשר אף פעם לא. גם אם התזמון קצת מוזר, זו ההחלטה הנכונה. אולי חיכו עד שיהיה להם מאמן אחר ביד?
נראה לי שוולטון חשש מפיטורי מאמן בסוף המשחק הזה, התמזל מזלו ופיטרו את המאמן השני … אבל לא לעולם חוסן.
בהמשך לדיון למעלה על רווח והפסד בטרייד עם שיקגו – עצם העובדה שבאטלר עזב לא בהכרח מעידה על כך שמיניסוטה הפסידו בטרייד. המשוואה, למיטב זכרוני, היא לוין, דאן ומרקנן עבור קובינגטון וסאריץ'. נראה מה יצא מחמשת השחקנים האלה בהמשך ואז נוכל לשפוט.

תומר השני
תומר השני
07/01/2019 8:48:45

וולטון גם נמצא על הגריל והוא יפוטר בהזדמנות שתתאים לליקרס ובתיאום עם לברון כמובן

John
John
07/01/2019 10:51:13

אני מסכים. עוד כמה הפסדים והוא בבית

Ljos
Ljos
07/01/2019 9:01:49

המשוואה לא לגמרי מדוייקת.
מצד אחד זה אכן דאן, לאווין והפינישר מרקאנן.
אבל מהצד השני זה שאריץ', קובינגטון ושנה אבודה של טאונס בחזקת פקטור ת'יבודו.

חרש עץ
חרש עץ
07/01/2019 9:11:37
הגב ל  Ljos

טאונס לא פרנצייז. סקורר התקפי מול פחים. קבוצות רציניות יחסלו אותו בקלות בפלייאוף אם אי פעם יגיע לשם. בלי קשר תיבודו אכן דפק לו קריירה של אולסטאר

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
07/01/2019 9:29:26
הגב ל  Ljos

נכון, הבאת באטלר לא תרמה לקאט, אבל תחת תיבודו יתכן מאד שגם ללא באטלר לא היה מתקדם.

Ljos
Ljos
07/01/2019 14:07:09

אתה בטוח בהשערה המאוד מאוד מוזרה הזו שלך שלא ברור בכלל מאיפה הגיעה?
אני פשוט חושב שיש סיכוי שעם באטלר הוא לא התקדם יותר מאשר רק עם ת'יבודו.

ז
ז
07/01/2019 8:37:31

אבל אבל אבל… הוא הוביל אותם לפלייאוף! היסטוריה!!
הוביל את מינסוטה לפלייאוףףףףףףףףף!!!! במרחץ הדמים של המערבבבבב!!!!!
כבר שכחתם את הקרב ההרואי נגד דנבר? דנבר?????
ואת הפלייאוףףףףף, בזכותו היו להם עוד שני משחקי בית בסוף העונה!!!! הישג מדהיייים!
.
בקיצור
הכל חארטה, כל סיפור הלעשות פלייאוף הוא חארטה, כל הקרבות האלה הם חארטה, כל מרחץ הדמים הוא חארטה, חארטה של ליגה שאין לה משהו אמיתי להציע. חארטה מחורטטת.
לכן גם תיבודו הולך הביתה. כי זה כלום.
אבל אבל אבל… עשו פלייאוף!!!!!

John
John
07/01/2019 10:54:42
הגב ל  ז

אם אתה כל כך לא אוהב או מעריך את הליגה למה אתה עוקב אחריה באדיקות?
אם עלייה לפלייאוף היא לא רלוונטית מה כן? אליפות? יש אלופה אחת מ-30 כל עונה. כל כך הרבה צריך ליפול בצד שלך בשביל אפילו שביב של סיכוי לאליפות אם כולם היו מגדירים הצלחה רק כאליפות 97% מהקבוצות היו צריכות להתאבל כל שנה.

תומר השני
תומר השני
07/01/2019 8:47:36

לאוהדי מינסוטה הפיטורים של תיבודו הקצב הם חדשות נפלאות

עידו גילרי
עידו גילרי
07/01/2019 10:49:12

לא שאני לא מצדיק את הפיטורים הנ"ל כי הסאגה עם באטלר היתה הזויה לחלוטין, אבל עכשיו נזכרים?
ויש עוד מספר אחד חשוב שכדאי לציין כאן – 34. אף אחד משני הכוכבים של הוולבס לא רואה את הפרקט ליותר מ34 דקות למשחק. בשנים שעברו זה היה לפחות מעל 35 ואפילו 37 בשנה הראשונה. היהפוך קצב עורו?

John
John
07/01/2019 11:27:15

למרות האגדות לא קורה נס בין הדקה ה-34 לדקה ה-37. הגוף לא מתפרק או מתכווץ דווקא שם. זה עניין של סגנון או האופי של ההתקפה וההגנה, זה עניין של הרוטציות, זה עניין של עקביות. שחקני מינסוטה עבדו נורא קשה בעבר בעבור זריקות וה-ICE של הקצב גורם לכיווץ ומתיחה. אבל הוא באמת הוריד בשנתיים האחרונות את העומס ואף שיתף את הספסל. ההתקפה של מינסוטה היתה שנה שעברה מצויינת ויעילה (ההגנה דווקא היתה בינונית מינוס). אבל שחקנים עדיין עבדו קשה מדי ביחס לכישרון שלהם. קבוצה שהחזיקה קלעי שלוש לא רעים זרקה מעט מדי מ-3 (השנה כבר יותר) ונשענת יותר מדי על כניסות חזקות, סחיטות פאולים והמון פוסט-אפים (וויגינס, טאונס, ומי לא בעצם). השנה דווקא הכדור זז יותר ויש פחות פול אפים של וויגינס וג'ימי.

עידו גילרי
עידו גילרי
07/01/2019 11:30:38
הגב ל  John

אז לפי זה תקרא לסטיב קר קצב.

John
John
07/01/2019 13:21:19

יש בזה משהו… אבל בשביל נתח קצבים אולי שווה להקריב ככה… בשביל סטייק עין אולי פחות

Ljos
Ljos
07/01/2019 14:00:05

יש באמת סיכוי שהקצב חושב כרגע להפוך עור של מישהו.